世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

培地産業調査報告書2023


Culture Media Industry Research Report 2023

当レポートは、読者が事業/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、Culture Mediaに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるよう、Culture Media... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2023年8月11日 US$2,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
95 141 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

当レポートは、読者が事業/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、Culture Mediaに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるよう、Culture Mediaの世界市場を量的および質的分析の両面から包括的に提示することを目的としています。
文化培地の市場規模、推計、予測は、2022年を基準年とした販売量(Kリットル)と収益(百万ドル)で提供し、2018年から2029年までの期間の履歴データと予測データを掲載しています。本レポートでは、世界の培地市場を包括的に区分しています。種類別、用途別、プレイヤー別の製品に関する地域別市場規模も掲載しています。COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響は市場規模を推計する際に考慮した。
市場のより詳細な理解のために、本レポートは競合状況、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを提供している。また、技術動向や新製品開発についても論じています。
本レポートは、企業別、製品タイプ別、用途別、地域別など、さまざまなセグメントにわたる市場全体とサブセグメントの収益、販売量、平均価格に関する情報を提供し、本市場における培地メーカー、新規参入企業、産業チェーン関連企業の一助となることでしょう。
主要企業と市場シェアの洞察
このセクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品の革新、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。読者はまた、2018年から2023年までのメーカー別の世界的な収益、価格、売上高に関連するデータにアクセスすることができます。この包括的なレポートは、クライアントが最新情報を入手し、ビジネスにおいて効果的な意思決定を行うために確実に役立つだろう。この調査レポートでレビューされている著名な企業には次のような企業があります:
サーモフィッシャー
メルク
コーニング
サイティバ
ロンザ
富士フィルム
興人バイオ
建順バイオサイエンス
ハイメディアラボラトリーズ
OPMバイオサイエンス
タカラ
ヨーコン
プロモセル
製品タイプ別インサイト
世界の市場を培地のタイプ別に、2029年までの成長予測とともに掲載している。売上高と収益の推計は、培養培地がメーカーによって調達されるサプライチェーンにおける価格に基づいている。
本レポートでは、各セグメントを調査し、過去のデータを用いて市場規模を提示している。また、そのセグメントが将来もたらすであろう成長機会についても触れている。この調査では、タイプ別、過去期間(2018-2023)と予測期間(2024-2029)の売上高と収益データを提供しています。
タイプ別培地セグメント
クラシック培地
無血清培地
幹細胞培養培地
その他
アプリケーションインサイト
本レポートでは、過去期間(2018-2023年)および予測期間(2024-2029年)におけるアプリケーション別の市場規模(売上高および収益データ)を掲載しています。
また、各分野の市場動向や培養培地市場に影響を与える消費者行動について概説し、これらが業界の将来にどのような影響を及ぼす可能性があるかについても記載しています。本レポートは、カルチャーメディア市場を牽引している関連市場や消費者動向を理解するのに役立ちます。
用途別培地セグメント
バイオ医薬品製造
研究
その他
地域別展望
本セクションでは、様々な地域と各地域で事業を展開する主要企業に関する主要な洞察を提供する。経済、社会、環境、技術、政治的要因を考慮しながら、特定の地域・国の成長を評価しています。読者は、2018年から2029年までの各地域・国の収益・売上データも手にすることができる。
市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東&アフリカを含む様々な主要地域に区分されている。米国、ドイツ、英国、イタリア、フランス、中国、日本、韓国、東南アジア、インドなどの主要国の詳細な分析は、地域セグメント内でカバーされます。市場推計については、2021年を基準年として、2023年の推計値、2029年の予測収益を提供する予定である。
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
中国 台湾
インドネシア
タイ
マレーシア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
アルゼンチン
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
主な推進要因と障壁
本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査している。さらに、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。また、専門家は今後のビジネス展望にも焦点を当てている。
COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響力分析
このセクションの読者は、パンデミック、パンデミック後、ロシア・ウクライナ戦争中に、培養液市場のシナリオが世界中でどのように変化したかを理解することができます。この調査は、需要、消費、輸送、消費者行動、サプライチェーン管理、輸出入、生産などの側面の変化を視野に入れて行われている。また、業界の専門家は、今後数年間、プレーヤーに機会を創出し、業界全体を安定させるのに役立つ主要因を強調しています。
本レポートを購入する理由
本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界の培養液市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
本レポートは、関係者が培地の世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、事業における自社の地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
本レポートは、ステークホルダーがCOVID-19およびロシア・ウクライナ戦争が培地産業に及ぼす影響を理解するのに役立ちます。
本レポートは、ステークホルダーが世界的にどの地域をターゲットとすべきかについて洞察するのに役立ちます。
本レポートは、関係者が培養液の採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
本レポートは、関係者が市場の主要プレーヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。
コアチャプター
第1章:調査目的、調査方法、データソース、データの相互検証
第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(地域別、製品タイプ別、用途別など)の市場規模、今後の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げる可能性があるのかについて、ハイレベルな見解を提供しています。
第3章:培地メーカーの競争環境、価格、生産量、市場シェア、最新の開発計画、M&A情報などを詳細に分析。
第4章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の生産/生産量、価値、価格、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本状況を詳細に紹介する。
第5章:地域/国別培地の生産/生産量、金額。今後6年間の各地域の市場規模と発展の可能性を定量的に分析しています。
第6章:地域別・国別培地消費量。各地域とその主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、将来の発展展望、市場スペース、生産量を紹介しています。
第7章:様々な市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性を網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第8章:用途別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。
第9章:産業の上流と下流を含む産業チェーンの分析。
第10章:市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介する。
第11章:レポートの要点と結論。


ページTOPに戻る


目次

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources
2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Global Market Growth Prospects
2.2.1 Global Culture Media Market Size (2018-2029) & (US$ Million)
2.2.2 Global Culture Media Sales (2018-2029)
2.2.3 Global Culture Media Market Average Price (2018-2029)
2.3 Culture Media by Type
2.3.1 Market Value Comparison by Type (2018 VS 2022 VS 2029) & (US$ Million)
1.2.2 Classic Medium
1.2.3 Serum-free Medium
1.2.4 Stem Cell Culture Medium
1.2.5 Other
2.4 Culture Media by Application
2.4.1 Market Value Comparison by Application (2018 VS 2022 VS 2029) & (US$ Million)
2.4.2 Biopharmaceutical Production
2.4.3 Research
2.4.4 Other
3 Market Competitive Landscape by Manufacturers
3.1 Global Culture Media Market Competitive Situation by Manufacturers (2018 Versus 2022)
3.2 Global Culture Media Sales (K Liter) of Manufacturers (2018-2023)
3.3 Global Culture Media Revenue of Manufacturers (2018-2023)
3.4 Global Culture Media Average Price by Manufacturers (2018-2023)
3.5 Global Culture Media Industry Ranking, 2021 VS 2022 VS 2023
3.6 Global Manufacturers of Culture Media, Manufacturing Sites & Headquarters
3.7 Global Manufacturers of Culture Media, Product Type & Application
3.8 Global Manufacturers of Culture Media, Date of Enter into This Industry
3.9 Global Culture Media Market CR5 and HHI
3.10 Global Manufacturers Mergers & Acquisition
4 Manufacturers Profiled
4.1 Thermo Fisher
4.1.1 Thermo Fisher Company Information
4.1.2 Thermo Fisher Business Overview
4.1.3 Thermo Fisher Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.1.4 Thermo Fisher Culture Media Product Portfolio
4.1.5 Thermo Fisher Recent Developments
4.2 Merck
4.2.1 Merck Company Information
4.2.2 Merck Business Overview
4.2.3 Merck Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.2.4 Merck Culture Media Product Portfolio
4.2.5 Merck Recent Developments
4.3 Corning
4.3.1 Corning Company Information
4.3.2 Corning Business Overview
4.3.3 Corning Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.3.4 Corning Culture Media Product Portfolio
4.3.5 Corning Recent Developments
4.4 Cytiva
4.4.1 Cytiva Company Information
4.4.2 Cytiva Business Overview
4.4.3 Cytiva Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.4.4 Cytiva Culture Media Product Portfolio
4.4.5 Cytiva Recent Developments
4.5 Lonza
4.5.1 Lonza Company Information
4.5.2 Lonza Business Overview
4.5.3 Lonza Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.5.4 Lonza Culture Media Product Portfolio
6.5.5 Lonza Recent Developments
4.6 Fujifilm
4.6.1 Fujifilm Company Information
4.6.2 Fujifilm Business Overview
4.6.3 Fujifilm Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.6.4 Fujifilm Culture Media Product Portfolio
4.6.5 Fujifilm Recent Developments
4.7 Kohjin Bio
4.7.1 Kohjin Bio Company Information
4.7.2 Kohjin Bio Business Overview
4.7.3 Kohjin Bio Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.7.4 Kohjin Bio Culture Media Product Portfolio
4.7.5 Kohjin Bio Recent Developments
6.8 Jianshun Biosicences
4.8.1 Jianshun Biosicences Company Information
4.8.2 Jianshun Biosicences Business Overview
4.8.3 Jianshun Biosicences Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.8.4 Jianshun Biosicences Culture Media Product Portfolio
4.8.5 Jianshun Biosicences Recent Developments
4.9 HiMedia Laboratories
4.9.1 HiMedia Laboratories Company Information
4.9.2 HiMedia Laboratories Business Overview
4.9.3 HiMedia Laboratories Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.9.4 HiMedia Laboratories Culture Media Product Portfolio
4.9.5 HiMedia Laboratories Recent Developments
4.10 OPM Biosciences
4.10.1 OPM Biosciences Company Information
4.10.2 OPM Biosciences Business Overview
4.10.3 OPM Biosciences Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.10.4 OPM Biosciences Culture Media Product Portfolio
4.10.5 OPM Biosciences Recent Developments
6.11 Takara
6.11.1 Takara Company Information
6.11.2 Takara Culture Media Business Overview
6.11.3 Takara Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.11.4 Takara Culture Media Product Portfolio
6.11.5 Takara Recent Developments
6.12 Yocon
6.12.1 Yocon Company Information
6.12.2 Yocon Culture Media Business Overview
6.12.3 Yocon Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.12.4 Yocon Culture Media Product Portfolio
6.12.5 Yocon Recent Developments
6.13 PromoCell
6.13.1 PromoCell Company Information
6.13.2 PromoCell Culture Media Business Overview
6.13.3 PromoCell Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.13.4 PromoCell Culture Media Product Portfolio
6.13.5 PromoCell Recent Developments
5 Global Culture Media Market Scenario by Region
5.1 Global Culture Media Market Size by Region: 2018 VS 2022 VS 2029
5.2 Global Culture Media Sales by Region: 2018-2029
5.2.1 Global Culture Media Sales by Region: 2018-2023
5.2.2 Global Culture Media Sales by Region: 2024-2029
5.3 Global Culture Media Revenue by Region: 2018-2029
5.3.1 Global Culture Media Revenue by Region: 2018-2023
5.3.2 Global Culture Media Revenue by Region: 2024-2029
5.4 North America Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.4.1 North America Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.4.2 North America Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.4.3 North America Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.4.4 United States
5.4.5 Canada
5.5 Europe Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.5.1 Europe Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.5.2 Europe Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.5.3 Europe Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.5.4 Germany
5.5.5 France
5.5.6 U.K.
5.5.7 Italy
5.5.8 Russia
5.6 Asia Pacific Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.6.1 Asia Pacific Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.6.2 Asia Pacific Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.6.3 Asia Pacific Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.6.4 China
5.6.5 Japan
5.6.6 South Korea
5.6.7 India
5.6.8 Australia
5.6.9 China Taiwan
5.6.10 Indonesia
5.6.11 Thailand
5.6.12 Malaysia
5.7 Latin America Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.7.1 Latin America Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.7.2 Latin America Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.7.3 Latin America Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.7.4 Mexico
5.7.5 Brazil
5.7.6 Argentina
5.8 Middle East and Africa Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.8.1 Middle East and Africa Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.8.2 Middle East and Africa Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.8.3 Middle East and Africa Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.8.4 Turkey
5.8.5 Saudi Arabia
5.8.6 UAE
6 Segment by Type
6.1 Global Culture Media Sales by Type (2018-2029)
6.1.1 Global Culture Media Sales by Type (2018-2029) & (K Liter)
6.1.2 Global Culture Media Sales Market Share by Type (2018-2029)
6.2 Global Culture Media Revenue by Type (2018-2029)
6.2.1 Global Culture Media Sales by Type (2018-2029) & (US$ Million)
6.2.2 Global Culture Media Revenue Market Share by Type (2018-2029)
6.3 Global Culture Media Price by Type (2018-2029)
7 Segment by Application
7.1 Global Culture Media Sales by Application (2018-2029)
7.1.1 Global Culture Media Sales by Application (2018-2029) & (K Liter)
7.1.2 Global Culture Media Sales Market Share by Application (2018-2029)
7.2 Global Culture Media Revenue by Application (2018-2029)
6.2.1 Global Culture Media Sales by Application (2018-2029) & (US$ Million)
6.2.2 Global Culture Media Revenue Market Share by Application (2018-2029)
7.3 Global Culture Media Price by Application (2018-2029)
8 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market
8.1 Culture Media Value Chain Analysis
8.1.1 Culture Media Key Raw Materials
8.1.2 Raw Materials Key Suppliers
8.1.3 Culture Media Production Mode & Process
8.2 Culture Media Sales Channels Analysis
8.2.1 Direct Comparison with Distribution Share
8.2.2 Culture Media Distributors
8.2.3 Culture Media Customers
9 Global Culture Media Analyzing Market Dynamics
9.1 Culture Media Industry Trends
9.2 Culture Media Industry Drivers
9.3 Culture Media Industry Opportunities and Challenges
9.4 Culture Media Industry Restraints
10 Report Conclusion
11 Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Culture Media, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Culture Media.
The Culture Media market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (K Liter) and revenue ($ millions), considering 2022 as the base year, with history and forecast data for the period from 2018 to 2029. This report segments the global Culture Media market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by types, by application, and by players, are also provided. The influence of COVID-19 and the Russia-Ukraine War were considered while estimating market sizes.
For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.
The report will help the Culture Media manufacturers, new entrants, and industry chain related companies in this market with information on the revenues, sales volume, and average price for the overall market and the sub-segments across the different segments, by company, product type, application, and regions.
Key Companies & Market Share Insights
In this section, the readers will gain an understanding of the key players competing. This report has studied the key growth strategies, such as innovative trends and developments, intensification of product portfolio, mergers and acquisitions, collaborations, new product innovation, and geographical expansion, undertaken by these participants to maintain their presence. Apart from business strategies, the study includes current developments and key financials. The readers will also get access to the data related to global revenue, price, and sales by manufacturers for the period 2018-2023. This all-inclusive report will certainly serve the clients to stay updated and make effective decisions in their businesses. Some of the prominent players reviewed in the research report include:
Thermo Fisher
Merck
Corning
Cytiva
Lonza
Fujifilm
Kohjin Bio
Jianshun Biosicences
HiMedia Laboratories
OPM Biosciences
Takara
Yocon
PromoCell
Product Type Insights
Global markets are presented by Culture Media type, along with growth forecasts through 2029. Estimates on sales and revenue are based on the price in the supply chain at which the Culture Media are procured by the manufacturers.
This report has studied every segment and provided the market size using historical data. They have also talked about the growth opportunities that the segment may pose in the future. This study bestows sales and revenue data by type, and during the historical period (2018-2023) and forecast period (2024-2029).
Culture Media segment by Type
Classic Medium
Serum-free Medium
Stem Cell Culture Medium
Other
Application Insights
This report has provided the market size (sales and revenue data) by application, during the historical period (2018-2023) and forecast period (2024-2029).
This report also outlines the market trends of each segment and consumer behaviors impacting the Culture Media market and what implications these may have on the industry's future. This report can help to understand the relevant market and consumer trends that are driving the Culture Media market.
Culture Media segment by Application
Biopharmaceutical Production
Research
Other
Regional Outlook
This section of the report provides key insights regarding various regions and the key players operating in each region. Economic, social, environmental, technological, and political factors have been taken into consideration while assessing the growth of the particular region/country. The readers will also get their hands on the revenue and sales data of each region and country for the period 2018-2029.
The market has been segmented into various major geographies, including North America, Europe, Asia-Pacific, South America, Middle East & Africa. Detailed analysis of major countries such as the USA, Germany, the U.K., Italy, France, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, and India will be covered within the regional segment. For market estimates, data are going to be provided for 2021 because of the base year, with estimates for 2023 and forecast revenue for 2029.
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Indonesia
Thailand
Malaysia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.
COVID-19 and Russia-Ukraine War Influence Analysis
The readers in the section will understand how the Culture Media market scenario changed across the globe during the pandemic, post-pandemic and Russia-Ukraine War. The study is done keeping in view the changes in aspects such as demand, consumption, transportation, consumer behavior, supply chain management, export and import, and production. The industry experts have also highlighted the key factors that will help create opportunities for players and stabilize the overall industry in the years to come.
Reasons to Buy This Report
This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Culture Media market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Culture Media and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in volume and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market
This report helps stakeholders to understand the COVID-19 and Russia-Ukraine War Influence on the Culture Media industry.
This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally
This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Culture Media.
This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.
Core Chapters
Chapter 1: Research objectives, research methods, data sources, data cross-validation;
Chapter 2: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by region, product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 3: Detailed analysis of Culture Media manufacturers competitive landscape, price, production and value market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 4: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product production/output, value, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 5: Production/output, value of Culture Media by region/country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region in the next six years.
Chapter 6: Consumption of Culture Media in regional level and country level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and production of each country in the world.
Chapter 7: Provides the analysis of various market segments by type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 8: Provides the analysis of various market segments by application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 9: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 10: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 11: The main points and conclusions of the report.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources
2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Global Market Growth Prospects
2.2.1 Global Culture Media Market Size (2018-2029) & (US$ Million)
2.2.2 Global Culture Media Sales (2018-2029)
2.2.3 Global Culture Media Market Average Price (2018-2029)
2.3 Culture Media by Type
2.3.1 Market Value Comparison by Type (2018 VS 2022 VS 2029) & (US$ Million)
1.2.2 Classic Medium
1.2.3 Serum-free Medium
1.2.4 Stem Cell Culture Medium
1.2.5 Other
2.4 Culture Media by Application
2.4.1 Market Value Comparison by Application (2018 VS 2022 VS 2029) & (US$ Million)
2.4.2 Biopharmaceutical Production
2.4.3 Research
2.4.4 Other
3 Market Competitive Landscape by Manufacturers
3.1 Global Culture Media Market Competitive Situation by Manufacturers (2018 Versus 2022)
3.2 Global Culture Media Sales (K Liter) of Manufacturers (2018-2023)
3.3 Global Culture Media Revenue of Manufacturers (2018-2023)
3.4 Global Culture Media Average Price by Manufacturers (2018-2023)
3.5 Global Culture Media Industry Ranking, 2021 VS 2022 VS 2023
3.6 Global Manufacturers of Culture Media, Manufacturing Sites & Headquarters
3.7 Global Manufacturers of Culture Media, Product Type & Application
3.8 Global Manufacturers of Culture Media, Date of Enter into This Industry
3.9 Global Culture Media Market CR5 and HHI
3.10 Global Manufacturers Mergers & Acquisition
4 Manufacturers Profiled
4.1 Thermo Fisher
4.1.1 Thermo Fisher Company Information
4.1.2 Thermo Fisher Business Overview
4.1.3 Thermo Fisher Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.1.4 Thermo Fisher Culture Media Product Portfolio
4.1.5 Thermo Fisher Recent Developments
4.2 Merck
4.2.1 Merck Company Information
4.2.2 Merck Business Overview
4.2.3 Merck Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.2.4 Merck Culture Media Product Portfolio
4.2.5 Merck Recent Developments
4.3 Corning
4.3.1 Corning Company Information
4.3.2 Corning Business Overview
4.3.3 Corning Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.3.4 Corning Culture Media Product Portfolio
4.3.5 Corning Recent Developments
4.4 Cytiva
4.4.1 Cytiva Company Information
4.4.2 Cytiva Business Overview
4.4.3 Cytiva Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.4.4 Cytiva Culture Media Product Portfolio
4.4.5 Cytiva Recent Developments
4.5 Lonza
4.5.1 Lonza Company Information
4.5.2 Lonza Business Overview
4.5.3 Lonza Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.5.4 Lonza Culture Media Product Portfolio
6.5.5 Lonza Recent Developments
4.6 Fujifilm
4.6.1 Fujifilm Company Information
4.6.2 Fujifilm Business Overview
4.6.3 Fujifilm Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.6.4 Fujifilm Culture Media Product Portfolio
4.6.5 Fujifilm Recent Developments
4.7 Kohjin Bio
4.7.1 Kohjin Bio Company Information
4.7.2 Kohjin Bio Business Overview
4.7.3 Kohjin Bio Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.7.4 Kohjin Bio Culture Media Product Portfolio
4.7.5 Kohjin Bio Recent Developments
6.8 Jianshun Biosicences
4.8.1 Jianshun Biosicences Company Information
4.8.2 Jianshun Biosicences Business Overview
4.8.3 Jianshun Biosicences Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.8.4 Jianshun Biosicences Culture Media Product Portfolio
4.8.5 Jianshun Biosicences Recent Developments
4.9 HiMedia Laboratories
4.9.1 HiMedia Laboratories Company Information
4.9.2 HiMedia Laboratories Business Overview
4.9.3 HiMedia Laboratories Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.9.4 HiMedia Laboratories Culture Media Product Portfolio
4.9.5 HiMedia Laboratories Recent Developments
4.10 OPM Biosciences
4.10.1 OPM Biosciences Company Information
4.10.2 OPM Biosciences Business Overview
4.10.3 OPM Biosciences Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
4.10.4 OPM Biosciences Culture Media Product Portfolio
4.10.5 OPM Biosciences Recent Developments
6.11 Takara
6.11.1 Takara Company Information
6.11.2 Takara Culture Media Business Overview
6.11.3 Takara Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.11.4 Takara Culture Media Product Portfolio
6.11.5 Takara Recent Developments
6.12 Yocon
6.12.1 Yocon Company Information
6.12.2 Yocon Culture Media Business Overview
6.12.3 Yocon Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.12.4 Yocon Culture Media Product Portfolio
6.12.5 Yocon Recent Developments
6.13 PromoCell
6.13.1 PromoCell Company Information
6.13.2 PromoCell Culture Media Business Overview
6.13.3 PromoCell Culture Media Sales, Revenue and Gross Margin (2018-2023)
6.13.4 PromoCell Culture Media Product Portfolio
6.13.5 PromoCell Recent Developments
5 Global Culture Media Market Scenario by Region
5.1 Global Culture Media Market Size by Region: 2018 VS 2022 VS 2029
5.2 Global Culture Media Sales by Region: 2018-2029
5.2.1 Global Culture Media Sales by Region: 2018-2023
5.2.2 Global Culture Media Sales by Region: 2024-2029
5.3 Global Culture Media Revenue by Region: 2018-2029
5.3.1 Global Culture Media Revenue by Region: 2018-2023
5.3.2 Global Culture Media Revenue by Region: 2024-2029
5.4 North America Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.4.1 North America Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.4.2 North America Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.4.3 North America Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.4.4 United States
5.4.5 Canada
5.5 Europe Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.5.1 Europe Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.5.2 Europe Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.5.3 Europe Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.5.4 Germany
5.5.5 France
5.5.6 U.K.
5.5.7 Italy
5.5.8 Russia
5.6 Asia Pacific Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.6.1 Asia Pacific Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.6.2 Asia Pacific Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.6.3 Asia Pacific Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.6.4 China
5.6.5 Japan
5.6.6 South Korea
5.6.7 India
5.6.8 Australia
5.6.9 China Taiwan
5.6.10 Indonesia
5.6.11 Thailand
5.6.12 Malaysia
5.7 Latin America Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.7.1 Latin America Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.7.2 Latin America Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.7.3 Latin America Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.7.4 Mexico
5.7.5 Brazil
5.7.6 Argentina
5.8 Middle East and Africa Culture Media Market Facts & Figures by Country
5.8.1 Middle East and Africa Culture Media Market Size by Country: 2018 VS 2022 VS 2029
5.8.2 Middle East and Africa Culture Media Sales by Country (2018-2029)
5.8.3 Middle East and Africa Culture Media Revenue by Country (2018-2029)
5.8.4 Turkey
5.8.5 Saudi Arabia
5.8.6 UAE
6 Segment by Type
6.1 Global Culture Media Sales by Type (2018-2029)
6.1.1 Global Culture Media Sales by Type (2018-2029) & (K Liter)
6.1.2 Global Culture Media Sales Market Share by Type (2018-2029)
6.2 Global Culture Media Revenue by Type (2018-2029)
6.2.1 Global Culture Media Sales by Type (2018-2029) & (US$ Million)
6.2.2 Global Culture Media Revenue Market Share by Type (2018-2029)
6.3 Global Culture Media Price by Type (2018-2029)
7 Segment by Application
7.1 Global Culture Media Sales by Application (2018-2029)
7.1.1 Global Culture Media Sales by Application (2018-2029) & (K Liter)
7.1.2 Global Culture Media Sales Market Share by Application (2018-2029)
7.2 Global Culture Media Revenue by Application (2018-2029)
6.2.1 Global Culture Media Sales by Application (2018-2029) & (US$ Million)
6.2.2 Global Culture Media Revenue Market Share by Application (2018-2029)
7.3 Global Culture Media Price by Application (2018-2029)
8 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market
8.1 Culture Media Value Chain Analysis
8.1.1 Culture Media Key Raw Materials
8.1.2 Raw Materials Key Suppliers
8.1.3 Culture Media Production Mode & Process
8.2 Culture Media Sales Channels Analysis
8.2.1 Direct Comparison with Distribution Share
8.2.2 Culture Media Distributors
8.2.3 Culture Media Customers
9 Global Culture Media Analyzing Market Dynamics
9.1 Culture Media Industry Trends
9.2 Culture Media Industry Drivers
9.3 Culture Media Industry Opportunities and Challenges
9.4 Culture Media Industry Restraints
10 Report Conclusion
11 Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(media)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


APO Research社はどのような調査会社ですか?


 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る