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ビタミン産業調査レポート 2024


Vitamin Industry Research Report 2024

概要 APO Researchによると、ビタミンの世界市場は2023年に100万米ドルと評価され、2024-2030年の予測期間中にxx%の年平均成長率を記録し、2030年には100万米ドルに達すると予測されている。 ビタミンの北... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2024年8月29日 US$2,950
シングルユーザライセンス
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132 148 英語

 

サマリー

概要

APO Researchによると、ビタミンの世界市場は2023年に100万米ドルと評価され、2024-2030年の予測期間中にxx%の年平均成長率を記録し、2030年には100万米ドルに達すると予測されている。

ビタミンの北米市場は、2025年から2030年の予測期間中にCAGR%で2024年の百万米ドルから増加し、2030年には百万米ドルに達すると推定される。

ビタミンのアジア太平洋市場は、2025〜2030年の予測期間中にCAGR %で、2024年の百万ドルから2030年には百万ドルに達すると推定される。

ビタミンの欧州市場は、2025〜2030年の予測期間中にCAGR %で、2024年の百万ドルから2030年には百万ドルに達すると推定される。

ビタミンの世界の主要メーカーは、DSM、Lonza、CSPC、BASF、ZHEJIANG MEDICINE、LUWEI PHARMACY、NORTHEAST PHARM、North China Pharmaceutical、NHUなどである。2023年には、世界のトップ3ベンダーが売上高の約 %を占めている。

レポートの範囲
本レポートは、ビタミン剤の世界市場を定量的・定性的分析の両面から包括的に紹介することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、ビタミン剤に関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としています。

当レポートは、当市場におけるビタミンのメーカー、新規参入企業、産業チェーン関連企業に対し、市場全体および企業別、タイプ別、用途別、地域別といった様々なセグメントにわたるサブセグメントの収益、販売量、平均価格に関する情報を提供します。

ビタミンの市場規模、推計、予測は、2023年を基準年とし、2019年から2030年までの期間の履歴データと予測データを加えた販売量(トン)と収益(百万ドル)で提供します。本レポートでは、世界のビタミン市場を包括的に区分しています。製品タイプ別、用途別、プレイヤー別の地域別市場規模も掲載しています。市場をより深く理解するために、競合状況、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを掲載しています。また、技術動向や新製品開発についても論じています。

主要企業と市場シェアの洞察
本セクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品のイノベーション、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。読者はまた、2019年から2024年までのメーカー別の世界的な収益、価格、販売に関するデータにアクセスすることができます。この包括的なレポートは、顧客が最新情報を入手し、ビジネスにおいて効果的な意思決定を行うのに役立つことは間違いない。調査レポートでレビューされた著名なプレーヤーには以下のようなものがある:

DSM
ロンザ
CSPC
BASF
浙江薬業
鹿威製薬
東北製薬
華北製薬
NHU
ジュビラン
バーテルス
ブラザー
ADISSEO
ガーデン生化学ハイテク
キングダムウェイ

タイプ別ビタミン
ビタミンA
ビタミンB3
ビタミンB5
ビタミンD3
ビタミンE
ビタミンC
その他

用途別ビタミン
飼料添加物
医薬品及び化粧品
食品及び飲料

地域別ビタミンセグメント
北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
オランダ
北欧諸国
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
中国 台湾
東南アジア
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
アルゼンチン
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦

主な推進要因と障壁
本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査している。さらに、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。専門家はまた、今後のビジネス展望に焦点を置いています。

このレポートを購入する理由
1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界のビタミン市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介しており、読者が主要競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
2.本レポートは、関係者がビタミンの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
3.本レポートは、関係者が競合他社をより良く理解し、事業における地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
5.本レポートは、関係者が世界的にどの地域をターゲットとすべきかについての洞察を得るのに役立ちます。
6.本レポートは、関係者がVitaminの採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。

章の概要
第1章:調査目的、調査方法、データソース、データの相互検証
第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(地域別、製品タイプ別、用途別など)の市場規模、将来の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と短期・中期・長期的な発展可能性についてのハイレベルな見解を提供しています。
第3章 ビタミンメーカーの競争環境、価格、生産量、市場シェア、最新の開発計画、合併・買収情報などを詳細に分析。
第4章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の生産/生産量、価値、価格、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本状況を詳細に紹介する。
第5章:地域/国別ビタミンの生産/生産量、金額今後6年間の各地域の市場規模と発展の可能性を定量的に分析している。
第6章 地域別・国別ビタミン消費量。各地域とその主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、将来の発展展望、市場空間、生産量を紹介しています。
第7章:様々な市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性を網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第8章:用途別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。
第9章:産業の上流と下流を含む産業チェーンの分析。
第10章:市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介する。
第11章:レポートの要点と結論。


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目次

1 序文
1.1 報告書のスコープ
1.2 調査の目的
1.3 調査方法
1.4 調査プロセス
1.5 データソース
1.5.1 二次情報源
1.5.2 一次情報源

2 市場概要
2.1 製品の定義
2.2 世界市場の成長展望
2.2.1 世界のビタミン市場規模(2019-2030)&(US$ Million)
2.2.2 世界のビタミン売上高(2019-2030年)
2.2.3 世界のビタミン市場平均価格(2019-2030年)
2.3 タイプ別ビタミン
2.3.1 タイプ別市場価値比較(2019年VS2023年VS2030年)&(US$ Million)
2.3.2 ビタミンA
2.3.3 ビタミンB3
2.3.4 ビタミンB5
2.3.5 ビタミンD3
2.3.6 ビタミンE
2.3.7 ビタミンC
2.3.8 その他
2.4 用途別ビタミン
2.4.1 用途別市場価値比較 (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million)
2.4.2 飼料添加物
2.4.3 医薬品および化粧品
2.4.4 食品及び飲料

3 メーカー別市場競争状況
3.1 世界のビタミン市場 メーカー別競争状況(2019年対2023年)
3.2 世界のメーカー別ビタミン売上高(トン)(2019-2024)
3.3 世界のビタミン メーカー別売上高(2019年対2024年)
3.4 世界のビタミンメーカー別平均価格(2019年対2024年)
3.5 世界のビタミン産業ランキング、2022年VS2023年VS2024年
3.6 ビタミンの世界メーカー、製造拠点・本社
3.7 世界のビタミンメーカー、製品タイプ・用途
3.8 世界のビタミンメーカー、参入時期
3.9 ビタミン世界市場CR5とHHI
3.10 世界のビタミンメーカーM&A

4 メーカープロファイル
4.1 DSM
4.1.1 DSMの会社情報
4.1.2 DSMの事業概要
4.1.3 DSMビタミンの売上、収益、グロス・マージン(2019-2024)
4.1.4 DSM ビタミン製品ポートフォリオ
4.1.5 DSMの最近の動向
4.2 ロンザ
4.2.1 Lonzaの企業情報
4.2.2 Lonzaの事業概要
4.2.3 ロンザビタミンの売上高、収益、売上総利益率(2019-2024)
4.2.4 Lonza ビタミン製品ポートフォリオ
4.2.5 Lonzaの最近の動向
4.3 CSPC
4.3.1 CSPC 会社情報
4.3.2 CSPCの事業概要
4.3.3 CSPC ビタミン売上高、売上総利益率(2019-2024)
4.3.4 CSPCビタミン製品ポートフォリオ
4.3.5 CSPCの最近の動向
4.4 BASF
4.4.1 BASFの会社情報
4.4.2 BASFの事業概要
4.4.3 BASF ビタミン売上高、売上総利益率(2019-2024)
4.4.4 BASFビタミン製品ポートフォリオ
4.4.5 BASFの最近の動向
4.5 浙江医学
4.5.1 浙江医学の企業情報
4.5.2 浙江医学の事業概要
4.5.3 ZHEJIANG MEDICINE ビタミンの売上高、収益、粗利率(2019-2024)
4.5.4 ZHEJIANG MEDICINE ビタミン製品ポートフォリオ
4.5.5 ZHEJIANG MEDICINEの最近の動向
4.6 LUWEI PHARMACY
4.6.1 LUWEI PHARMACY 会社情報
4.6.2 LUWEI PHARMACY 事業概要
4.6.3 LUWEI PHARMACY ビタミンの売上高、収益、粗利率(2019-2024)
4.6.4 LUWEI PHARMACY ビタミン製品ポートフォリオ
4.6.5 LUWEI PHARMACYの最近の動向
4.7 NORTHEAST PHARMACY
4.7.1 NORTHEAST PHARM 会社情報
4.7.2 ノースイースト・ファームの事業概要
4.7.3 NORTHEAST PHARM ビタミンの売上、収益、粗利率(2019-2024)
4.7.4 NORTHEAST PHARMのビタミン製品ポートフォリオ
4.7.5 NORTHEAST PHARMの最近の動向
4.8 華北製薬
4.8.1 華北医薬品の会社情報
4.8.2 華北医薬品の事業概要
4.8.3 華北医薬品のビタミン売上高、収益、売上総利益率(2019-2024)
4.8.4 華北医薬品のビタミン製品ポートフォリオ
4.8.5 華北医薬品の最近の動向
4.9 NHU
4.9.1 NHUの会社情報
4.9.2 NHUの事業概要
4.9.3 NHU ビタミン売上高、売上総利益(2019-2024)
4.9.4 NHUビタミン製品ポートフォリオ
4.9.5 NHUの最近の動向
4.10 JUBILANT
4.10.1 JUBILANT 会社情報
4.10.2 JUBILANTの事業概要
4.10.3 JUBILANT ビタミンの売上高、収益および売上総利益率(2019-2024)
4.10.4 JUBILANTのビタミン製品ポートフォリオ
4.10.5 JUBILANTの最近の動向
4.11 ベルテルス
4.11.1 Vertellusの企業情報
4.11.2 Vertellusの事業概要
4.11.3 Vertellus ビタミンの売上高、収益、売上総利益率(2019-2024)
4.11.4 Vertellusのビタミン製品ポートフォリオ
4.11.5 Vertellusの最近の動向
4.12 ブラザー
4.12.1 ブラザー会社情報
4.12.2 ブラザーの事業概要
4.12.3 ブラザービタミンの売上高、収益およびグロスマージン(2019-2024)
4.12.4 ブラザービタミン製品ポートフォリオ
4.12.5 ブラザーの最近の動向
4.13 ADISSEO
4.13.1 ADISSEO 会社情報
4.13.2 ADISSEOの事業概要
4.13.3 ADISSEO ビタミンの売上、収益、売上総利益率(2019-2024)
4.13.4 ADISSEOのビタミン製品ポートフォリオ
4.13.5 ADISSEOの最近の動向
4.14 ガーデン生化学ハイテク
4.14.1 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECHの会社情報
4.14.2 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH 事業概要
4.14.3 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH(ガーデンバイオケミカルハイテック)のビタミン売上高、収益、売上総利益率(2019-2024
4.14.4 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH ビタミン製品ポートフォリオ
4.14.5 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECHの最近の動向
4.15 キングドムウェイ
4.15.1 KINGDOMWAY会社情報
4.15.2 KINGDOMWAYの事業概要
4.15.3 KINGDOMWAY ビタミン売上高、売上総利益率(2019-2024)
4.15.4 KINGDOMWAYのビタミン製品ポートフォリオ
4.15.5 KINGDOMWAYの最近の動向

5 地域別ビタミンの世界市場シナリオ
5.1 地域別ビタミンの世界市場規模:2019年 VS 2023年 VS 2030年
5.2 地域別ビタミンの世界売上高:2019-2030年
5.2.1 地域別ビタミンの世界売上高:2019-2024年
5.2.2 地域別ビタミンの世界売上高:2025-2030年
5.3 地域別ビタミンの世界売上高:2019-2030年
5.3.1 地域別ビタミンの世界売上高:2019-2024年
5.3.2 地域別ビタミンの世界売上高:2025-2030年
5.4 北米ビタミン市場国別データ
5.4.1 北米ビタミン国別市場規模:2019年VS2023年VS2030年
5.4.2 北米ビタミン国別売上高(2019-2030)
5.4.3 北米ビタミン国別売上収益(2019-2030)
5.4.4 米国
5.4.5 カナダ
5.5 欧州ビタミン市場の国別実情
5.5.1 欧州ビタミン国別市場規模:2019年VS2023年VS2030年
5.5.2 欧州ビタミン国別売上高(2019-2030)
5.5.3 欧州 ビタミン 国別売上高(2019-2030)
5.5.4 ドイツ
5.5.5 フランス
5.5.6 イギリス
5.5.7 イタリア
5.5.8 オランダ
5.5.9 北欧諸国
5.6 アジア太平洋地域のビタミン市場の国別実情と展望
5.6.1 アジア太平洋地域の国別ビタミン市場規模:2019年VS2023年VS2030年
5.6.2 アジア太平洋地域のビタミン国別売上高(2019-2030)
5.6.3 アジア太平洋地域国別ビタミン売上高(2019-2030)
5.6.4 中国
5.6.5 日本
5.6.6 韓国
5.6.7 インド
5.6.8 オーストラリア
5.6.9 中国 台湾
5.6.10 東南アジア
5.7 中南米ビタミン市場の国別実情と展望
5.7.1 ラテンアメリカの国別ビタミン市場規模:2019年VS2023年VS2030年
5.7.2 ラテンアメリカ国別ビタミン売上高(2019-2030)
5.7.3 ラテンアメリカ国別ビタミン売上高(2019-2030)
5.7.4 メキシコ
5.7.5 ブラジル
5.7.6 アルゼンチン
5.8 中東・アフリカビタミン市場の国別実情と展望
5.8.1 中東・アフリカ国別ビタミン市場規模:2019年VS2023年VS2030年
5.8.2 中東・アフリカ国別ビタミン売上高(2019-2030年)
5.8.3 中東・アフリカ 国別ビタミン売上高 (2019-2030)
5.8.4 トルコ
5.8.5 サウジアラビア
5.8.6 UAE

6 タイプ別セグメント
6.1 タイプ別世界ビタミン売上高(2019-2030)
6.1.1 世界のタイプ別ビタミン売上高(2019-2030)&(トン)
6.1.2 世界のビタミン売上高タイプ別市場シェア(2019-2030)
6.2 世界のビタミンのタイプ別売上高(2019-2030)
6.2.1 世界のビタミン種類別売上高(2019-2030)・(百万米ドル)
6.2.2 世界のビタミン収入市場タイプ別シェア(2019-2030年)
6.3 世界のビタミンのタイプ別価格(2019-2030)

7 用途別セグメント
7.1 世界のビタミン用途別売上高(2019-2030)
7.1.1 世界のビタミン用途別売上高(2019-2030)&(トン)
7.1.2 世界のビタミン売上高用途別市場シェア(2019-2030)
7.2 世界のビタミン用途別売上高(2019-2030)
7.2.1 世界のビタミン用途別売上高(2019-2030)・(百万米ドル)
7.2.2 世界のビタミンの用途別売上高市場シェア(2019-2030年)
7.3 世界のビタミンの用途別価格(2019-2030)

8 市場のバリューチェーンと販売チャネル分析
8.1 ビタミンのバリューチェーン分析
8.1.1 ビタミン主要原材料
8.1.2 主要原材料サプライヤー
8.1.3 ビタミン生産様式とプロセス
8.2 ビタミン販路分析
8.2.1 流通シェアによる直接比較
8.2.2 ビタミンの流通業者
8.2.3 ビタミン顧客

9 世界のビタミン分析市場動向
9.1 ビタミン産業の動向
9.2 ビタミン産業の促進要因
9.3 ビタミン産業の機会と課題
9.4 ビタミン産業の阻害要因

10 報告書の結論
11 免責事項

 

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Summary

Summary

According to APO Research, the global Vitamin market was valued at US$ million in 2023 and is anticipated to reach US$ million by 2030, witnessing a CAGR of xx% during the forecast period 2024-2030.

North American market for Vitamin is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

Asia-Pacific market for Vitamin is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

Europe market for Vitamin is estimated to increase from $ million in 2024 to reach $ million by 2030, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2030.

The major global manufacturers of Vitamin include DSM, Lonza, CSPC, BASF, ZHEJIANG MEDICINE, LUWEI PHARMACY, NORTHEAST PHARM, North China Pharmaceutical and NHU, etc. In 2023, the world's top three vendors accounted for approximately % of the revenue.

Report Scope
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Vitamin, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Vitamin.

The report will help the Vitamin manufacturers, new entrants, and industry chain related companies in this market with information on the revenues, sales volume, and average price for the overall market and the sub-segments across the different segments, by company, by Type, by Application, and by regions.

The Vitamin market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (Tons) and revenue ($ millions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. This report segments the global Vitamin market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by Type, by Application, and by players, are also provided. For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.

Key Companies & Market Share Insights
In this section, the readers will gain an understanding of the key players competing. This report has studied the key growth strategies, such as innovative trends and developments, intensification of product portfolio, mergers and acquisitions, collaborations, new product innovation, and geographical expansion, undertaken by these participants to maintain their presence. Apart from business strategies, the study includes current developments and key financials. The readers will also get access to the data related to global revenue, price, and sales by manufacturers for the period 2019-2024. This all-inclusive report will certainly serve the clients to stay updated and make effective decisions in their businesses. Some of the prominent players reviewed in the research report include:

DSM
Lonza
CSPC
BASF
ZHEJIANG MEDICINE
LUWEI PHARMACY
NORTHEAST PHARM
North China Pharmaceutical
NHU
JUBILANT
Vertellus
Brother
ADISSEO
GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH
KINGDOMWAY

Vitamin segment by Type
Vitamin A
Vitamin B3
Vitamin B5
Vitamin D3
Vitamin E
Vitamin C
Others

Vitamin segment by Application
Feed Additives
Medicines and Cosmetics
Food and Beverages

Vitamin Segment by Region
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Netherlands
Nordic Countries
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
China Taiwan
Southeast Asia
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE

Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.

Reasons to Buy This Report
1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Vitamin market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Vitamin and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in volume and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market
5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally
6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Vitamin.
7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.

Chapter Outline
Chapter 1: Research objectives, research methods, data sources, data cross-validation;
Chapter 2: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by region, product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 3: Detailed analysis of Vitamin manufacturers competitive landscape, price, production and value market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 4: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product production/output, value, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 5: Production/output, value of Vitamin by region/country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region in the next six years.
Chapter 6: Consumption of Vitamin in regional level and country level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and production of each country in the world.
Chapter 7: Provides the analysis of various market segments by type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 8: Provides the analysis of various market segments by application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 9: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 10: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 11: The main points and conclusions of the report.



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Table of Contents

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources

2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Global Market Growth Prospects
2.2.1 Global Vitamin Market Size (2019-2030) & (US$ Million)
2.2.2 Global Vitamin Sales (2019-2030)
2.2.3 Global Vitamin Market Average Price (2019-2030)
2.3 Vitamin by Type
2.3.1 Market Value Comparison by Type (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million)
2.3.2 Vitamin A
2.3.3 Vitamin B3
2.3.4 Vitamin B5
2.3.5 Vitamin D3
2.3.6 Vitamin E
2.3.7 Vitamin C
2.3.8 Others
2.4 Vitamin by Application
2.4.1 Market Value Comparison by Application (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million)
2.4.2 Feed Additives
2.4.3 Medicines and Cosmetics
2.4.4 Food and Beverages

3 Market Competitive Landscape by Manufacturers
3.1 Global Vitamin Market Competitive Situation by Manufacturers (2019 Versus 2023)
3.2 Global Vitamin Sales (Tons) of Manufacturers (2019-2024)
3.3 Global Vitamin Revenue of Manufacturers (2019-2024)
3.4 Global Vitamin Average Price by Manufacturers (2019-2024)
3.5 Global Vitamin Industry Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024
3.6 Global Manufacturers of Vitamin, Manufacturing Sites & Headquarters
3.7 Global Manufacturers of Vitamin, Product Type & Application
3.8 Global Manufacturers of Vitamin, Date of Enter into This Industry
3.9 Global Vitamin Market CR5 and HHI
3.10 Global Manufacturers Mergers & Acquisition

4 Manufacturers Profiled
4.1 DSM
4.1.1 DSM Company Information
4.1.2 DSM Business Overview
4.1.3 DSM Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.1.4 DSM Vitamin Product Portfolio
4.1.5 DSM Recent Developments
4.2 Lonza
4.2.1 Lonza Company Information
4.2.2 Lonza Business Overview
4.2.3 Lonza Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.2.4 Lonza Vitamin Product Portfolio
4.2.5 Lonza Recent Developments
4.3 CSPC
4.3.1 CSPC Company Information
4.3.2 CSPC Business Overview
4.3.3 CSPC Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.3.4 CSPC Vitamin Product Portfolio
4.3.5 CSPC Recent Developments
4.4 BASF
4.4.1 BASF Company Information
4.4.2 BASF Business Overview
4.4.3 BASF Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.4.4 BASF Vitamin Product Portfolio
4.4.5 BASF Recent Developments
4.5 ZHEJIANG MEDICINE
4.5.1 ZHEJIANG MEDICINE Company Information
4.5.2 ZHEJIANG MEDICINE Business Overview
4.5.3 ZHEJIANG MEDICINE Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.5.4 ZHEJIANG MEDICINE Vitamin Product Portfolio
4.5.5 ZHEJIANG MEDICINE Recent Developments
4.6 LUWEI PHARMACY
4.6.1 LUWEI PHARMACY Company Information
4.6.2 LUWEI PHARMACY Business Overview
4.6.3 LUWEI PHARMACY Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.6.4 LUWEI PHARMACY Vitamin Product Portfolio
4.6.5 LUWEI PHARMACY Recent Developments
4.7 NORTHEAST PHARM
4.7.1 NORTHEAST PHARM Company Information
4.7.2 NORTHEAST PHARM Business Overview
4.7.3 NORTHEAST PHARM Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.7.4 NORTHEAST PHARM Vitamin Product Portfolio
4.7.5 NORTHEAST PHARM Recent Developments
4.8 North China Pharmaceutical
4.8.1 North China Pharmaceutical Company Information
4.8.2 North China Pharmaceutical Business Overview
4.8.3 North China Pharmaceutical Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.8.4 North China Pharmaceutical Vitamin Product Portfolio
4.8.5 North China Pharmaceutical Recent Developments
4.9 NHU
4.9.1 NHU Company Information
4.9.2 NHU Business Overview
4.9.3 NHU Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.9.4 NHU Vitamin Product Portfolio
4.9.5 NHU Recent Developments
4.10 JUBILANT
4.10.1 JUBILANT Company Information
4.10.2 JUBILANT Business Overview
4.10.3 JUBILANT Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.10.4 JUBILANT Vitamin Product Portfolio
4.10.5 JUBILANT Recent Developments
4.11 Vertellus
4.11.1 Vertellus Company Information
4.11.2 Vertellus Business Overview
4.11.3 Vertellus Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.11.4 Vertellus Vitamin Product Portfolio
4.11.5 Vertellus Recent Developments
4.12 Brother
4.12.1 Brother Company Information
4.12.2 Brother Business Overview
4.12.3 Brother Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.12.4 Brother Vitamin Product Portfolio
4.12.5 Brother Recent Developments
4.13 ADISSEO
4.13.1 ADISSEO Company Information
4.13.2 ADISSEO Business Overview
4.13.3 ADISSEO Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.13.4 ADISSEO Vitamin Product Portfolio
4.13.5 ADISSEO Recent Developments
4.14 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH
4.14.1 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH Company Information
4.14.2 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH Business Overview
4.14.3 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.14.4 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH Vitamin Product Portfolio
4.14.5 GARDEN BIOCHEMICAL HIGH-TECH Recent Developments
4.15 KINGDOMWAY
4.15.1 KINGDOMWAY Company Information
4.15.2 KINGDOMWAY Business Overview
4.15.3 KINGDOMWAY Vitamin Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024)
4.15.4 KINGDOMWAY Vitamin Product Portfolio
4.15.5 KINGDOMWAY Recent Developments

5 Global Vitamin Market Scenario by Region
5.1 Global Vitamin Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030
5.2 Global Vitamin Sales by Region: 2019-2030
5.2.1 Global Vitamin Sales by Region: 2019-2024
5.2.2 Global Vitamin Sales by Region: 2025-2030
5.3 Global Vitamin Revenue by Region: 2019-2030
5.3.1 Global Vitamin Revenue by Region: 2019-2024
5.3.2 Global Vitamin Revenue by Region: 2025-2030
5.4 North America Vitamin Market Facts & Figures by Country
5.4.1 North America Vitamin Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.4.2 North America Vitamin Sales by Country (2019-2030)
5.4.3 North America Vitamin Revenue by Country (2019-2030)
5.4.4 United States
5.4.5 Canada
5.5 Europe Vitamin Market Facts & Figures by Country
5.5.1 Europe Vitamin Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.5.2 Europe Vitamin Sales by Country (2019-2030)
5.5.3 Europe Vitamin Revenue by Country (2019-2030)
5.5.4 Germany
5.5.5 France
5.5.6 U.K.
5.5.7 Italy
5.5.8 Netherlands
5.5.9 Nordic Countries
5.6 Asia Pacific Vitamin Market Facts & Figures by Country
5.6.1 Asia Pacific Vitamin Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.6.2 Asia Pacific Vitamin Sales by Country (2019-2030)
5.6.3 Asia Pacific Vitamin Revenue by Country (2019-2030)
5.6.4 China
5.6.5 Japan
5.6.6 South Korea
5.6.7 India
5.6.8 Australia
5.6.9 China Taiwan
5.6.10 Southeast Asia
5.7 Latin America Vitamin Market Facts & Figures by Country
5.7.1 Latin America Vitamin Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.7.2 Latin America Vitamin Sales by Country (2019-2030)
5.7.3 Latin America Vitamin Revenue by Country (2019-2030)
5.7.4 Mexico
5.7.5 Brazil
5.7.6 Argentina
5.8 Middle East and Africa Vitamin Market Facts & Figures by Country
5.8.1 Middle East and Africa Vitamin Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030
5.8.2 Middle East and Africa Vitamin Sales by Country (2019-2030)
5.8.3 Middle East and Africa Vitamin Revenue by Country (2019-2030)
5.8.4 Turkey
5.8.5 Saudi Arabia
5.8.6 UAE

6 Segment by Type
6.1 Global Vitamin Sales by Type (2019-2030)
6.1.1 Global Vitamin Sales by Type (2019-2030) & (Tons)
6.1.2 Global Vitamin Sales Market Share by Type (2019-2030)
6.2 Global Vitamin Revenue by Type (2019-2030)
6.2.1 Global Vitamin Sales by Type (2019-2030) & (US$ Million)
6.2.2 Global Vitamin Revenue Market Share by Type (2019-2030)
6.3 Global Vitamin Price by Type (2019-2030)

7 Segment by Application
7.1 Global Vitamin Sales by Application (2019-2030)
7.1.1 Global Vitamin Sales by Application (2019-2030) & (Tons)
7.1.2 Global Vitamin Sales Market Share by Application (2019-2030)
7.2 Global Vitamin Revenue by Application (2019-2030)
7.2.1 Global Vitamin Sales by Application (2019-2030) & (US$ Million)
7.2.2 Global Vitamin Revenue Market Share by Application (2019-2030)
7.3 Global Vitamin Price by Application (2019-2030)

8 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market
8.1 Vitamin Value Chain Analysis
8.1.1 Vitamin Key Raw Materials
8.1.2 Raw Materials Key Suppliers
8.1.3 Vitamin Production Mode & Process
8.2 Vitamin Sales Channels Analysis
8.2.1 Direct Comparison with Distribution Share
8.2.2 Vitamin Distributors
8.2.3 Vitamin Customers

9 Global Vitamin Analyzing Market Dynamics
9.1 Vitamin Industry Trends
9.2 Vitamin Industry Drivers
9.3 Vitamin Industry Opportunities and Challenges
9.4 Vitamin Industry Restraints

10 Report Conclusion
11 Disclaimer

 

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2024/10/22 10:26

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