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通信戦略と予測 (Analysys Masonの年間サービス)


Telecoms Strategy and Forecast

アナリシス・メイソン(Analysys Mason)の年間サービス 通信戦略と予測 調査プログラムでは、OSS(サービスアシュアランス、サービスフルフィルメント)、BSS(収益管理、カスタマーケア)、サービスデリバリ... もっと見る

 

 

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Analysys Mason
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サマリー

アナリシス・メイソン(Analysys Mason)の年間サービス通信戦略と予測調査プログラムでは、OSS(サービスアシュアランス、サービスフルフィルメント)、BSS(収益管理、カスタマーケア)、サービスデリバリープラットフォーム(SDP)、ネットワーク管理システム(NMS)など、当社がカバーする通信ソフトウェア29分野それぞれの5年間の詳細予測を行っています。

さらに、4つの地域別予測データも掲載しています。また、アジア?パシフィック(APAC)、欧州・中東・アフリカ(MENA)、ラテンアメリカ(LATAM)、北米(NA)の4つの地域別の予測データも掲載しています。モバイル、家庭用ブロードバンド、ビジネスデータ、PSTNサービスソフトウェアの支出を、29のセグメントごとに予測しています。全世界で150以上の個別予測を提供しています。

主要テーマ

  • 市場全体を凌駕する位置づけにあるのはどのアプリケーション分野か、またこの成長を支える市場ドライバーは何か?
  • 各セグメントで最も成長機会があるのはどの地域か?
  • どの通信サービス分野で、どのような支出割合が増加しているのか?


 

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Summary

Analysys Mason's Telecoms Strategy and Forecast research programme provides detailed 5-year forecasts for each of the 29 telecoms software segments that we cover, including OSS (service assurance and service fulfilment), BSS (revenue management and customer care), service delivery platforms (SDP) and network management systems (NMS).

In addition, forecast data is provided for four geographical regions: Asia–Pacific (APAC); Europe, the Middle East and Africa (MENA); Latin America (LATAM) and North America (NA). We forecast spending on mobile, residential broadband, business data and PSTN service software in each of our 29 segments. More than 150 individual forecasts are provided on a worldwide basis.

Key themes

  • Which application segments are best positioned to outperform the overall market, and what are the market drivers that underpin this growth?
  • Which geographical regions present the best growth opportunities for each segment?
  • In which telecoms service segments – and in what areas – the share of spending is increasing?

 



 

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2024/12/03 10:26

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