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中小企業向けIT製品とサービスのマーケティング:通信事業者のための効果的な戦略


Marketing IT products and services to SMEs: effective strategies for telecoms operators

事業者は、中小企業(SME)からのITサービス収入を、本来獲得できるはずの量まで獲得できていない。事業者は、中小企業向けのITサービスのマーケティング、販売、プロビジョニングに伴う特別な課題に対処し、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2023年4月6日 US$1,499
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中小企業向けサービス (Analysys Masonの年間サービス)

 

サマリー

事業者は、中小企業(SME)からのITサービス収入を、本来獲得できるはずの量まで獲得できていない。事業者は、中小企業向けのITサービスのマーケティング、販売、プロビジョニングに伴う特別な課題に対処し、この分野での市場シェアを獲得する必要があります。
 
本レポートに含まれる情報
  • 小規模(従業員0~49人)および中規模(従業員50~249人)企業(SMEs)向けのITサービスの売上を増やすための事業者の戦略についての分析。
  • 成功する販売戦略、ヒーロー商品とバンドル、費用対効果の高い方法でITサービスポートフォリオを構築するための推奨事項。


 

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Summary

この調査レポートは、中小企業向けIT製品について詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"Operators need to address the special challenges that come with marketing, selling and provisioning IT services to SMEs in order to gain market share in this space."
 
Operators are not capturing as much IT services revenues from small and medium businesses (SMEs) that they could be. Operators need to address the special challenges that come with marketing, selling and provisioning IT services to SMEs in order to gain market share in this space.
 
Information included in this report
  • Analysis of operators’ strategies for increasing their sales of IT services to small (0–49 employees) and medium (50–249 employees) businesses (SMEs)
  • Recommendations for successful selling strategies, hero products and bundles, and building an IT services portfolio in a cost-effective way


 

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