中小企業向けIT製品とサービスのマーケティング:通信事業者のための効果的な戦略Marketing IT products and services to SMEs: effective strategies for telecoms operators 事業者は、中小企業(SME)からのITサービス収入を、本来獲得できるはずの量まで獲得できていない。事業者は、中小企業向けのITサービスのマーケティング、販売、プロビジョニングに伴う特別な課題に対処し、... もっと見る
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サマリー
事業者は、中小企業(SME)からのITサービス収入を、本来獲得できるはずの量まで獲得できていない。事業者は、中小企業向けのITサービスのマーケティング、販売、プロビジョニングに伴う特別な課題に対処し、この分野での市場シェアを獲得する必要があります。
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この調査レポートは、中小企業向けIT製品について詳細に調査・分析しています。
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"Operators need to address the special challenges that come with marketing, selling and provisioning IT services to SMEs in order to gain market share in this space."
Operators are not capturing as much IT services revenues from small and medium businesses (SMEs) that they could be. Operators need to address the special challenges that come with marketing, selling and provisioning IT services to SMEs in order to gain market share in this space.
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2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |