CSPのデジタルチャネルとのエンゲージメント 2021年:欧州Engagement with CSPs' digital channels 2021: Europe 欧州の通信サービス事業者(CSP)は、デジタル・カスタマー・エンゲージメント機能の改善ペースを速めている。しかし、特にモバイルアプリや自動応答システムに関しては、まだやるべきことが残ってい... もっと見る
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サマリー
欧州の通信サービス事業者(CSP)は、デジタル・カスタマー・エンゲージメント機能の改善ペースを速めている。しかし、特にモバイルアプリや自動応答システムに関しては、まだやるべきことが残っています。本レポートでは、欧州のCSP43社を評価し、欧州におけるデジタルエクスペリエンスの重要な傾向を明らかにしています。
本レポートに含まれる情報
Summary
この調査レポートでは、欧州のCSP43社を評価し、欧州におけるデジタルエクスペリエンスの重要な傾向について詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"European CSPs should continue to invest in digital engagement channels to address the changes in consumers' behaviour and expectations."
European communications service providers (CSPs) have accelerated the pace of their improvements to their digital customer engagement capabilities. However, there is work still to be done, particularly in terms of mobile apps and automated attendants. This report assesses 43 European CSPs and highlights important trends in digital experience in Europe.
Information included in this report
Overview of the leading CSPs in terms of digital proficiency
Recommendations for CSPs on how to improve customer engagement across the three primary digital channels: the mobile app, the website and virtual assistants
Important trends and key findings related to mobile app adoption, website usage and automated attendant adoption
CSPs included in this report
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |