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ローダー市場:ローダータイプ別(コンパクトトラックローダー、スキッドステアローダー、ホイールローダー、バックホーローダー)、タイプ別(ヘビー、コンパクト)、エンドユーザー別(建設、鉱業、製造、その他):2023-2032年の世界機会分析と産業予測


Loaders Market By Loader Type (Compact Track Loader, Skid Steer Loader, Wheeled Loader, Backhoe Loader), By Type (Heavy, Compact), By End User (Construction, Mining, Manufacturing, Other): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のローダー市場は、2022年に332億4,820万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.5%を記録し、2032年には507億2,010万ドルに達すると予測されている。ローダーは、建設や様々な産業で一般的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

世界のローダー市場は、2022年に332億4,820万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.5%を記録し、2032年には507億2,010万ドルに達すると予測されている。ローダーは、建設や様々な産業で一般的に利用されている重機の一種である。その主な機能は、土、砂利、砂、または他のバルク物質のような材料をトラックまたはコンベヤベルトに積み込むことである。

ローダー市場は、人口増加と都市化による建設部門の急成長により、急成長を遂げている。建設部門はローダーの主要なエンドユーザーであり、ローダーはトラックや鉄道貨車などへの資材の積み下ろしに必要とされるからである。さらに、鉱業部門もローダーの主要ユーザーの1つであり、ここ数十年間、積極的な成長を遂げている。鉱業部門の成長は主に、亜鉛、石炭、銅、鉄などのさまざまな鉱物を大量に必要とする工業化の増加に起因しています。しかし、炭素排出に関連する政府の厳しい規制は、市場の成長にマイナスの影響を与えると予想される。反対に、ローダーをより効率的にし、保守や修理を容易にする技術の進歩は、市場の大きな成長機会になると予想される。さらに、石油・ガス価格と原材料価格は、主にウクライナ・ロシア戦争に起因するインフレの上昇により、世界的に変動が大きくなっている。このため、ローダー市場の成長ペースは鈍化している。ローダー市場は、ローダーの種類、タイプ、エンドユーザー、地域によって区分される。ローダータイプ別では、市場はコンパクトトラックローダー、スキッドステアローダー、ホイールローダー、バックホーローダーに分けられる。タイプ別では、市場は大型と小型に二分される。エンドユーザー別では、市場は建設、鉱業、製造、その他に分けられる。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、イタリア、英国、その他欧州)、アジア太平洋(中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)で分析される。

大手建設機械メーカーは、発展途上地域でより良い販売とサービスを促進するために子会社を設立している。例えば、ロバート・ボッシュは、ロバート・ボッシュ中東FZE、ロバート・ボッシュ中南米、ロバート・ボッシュ(Pty)Ltd.などの子会社を持ち、それぞれ中東、中南米、アフリカで事業を展開している。さらに、中東では石油・ガスや建設業を中心とした産業からの需要により、建設機械の採用が増加すると予想されている。さらに、バッテリー技術やブラシレスDCモーターの開発により、主に中南米と中東に集中する製造施設での電動建設機械の人気が高まる可能性がある。これがローダー市場の成長を促進すると予想される。
さらに、インフラはアフリカの持続可能な経済発展の鍵である。南アフリカ、ナイジェリア、ケニア、エジプトなどの国々は、それぞれの国のインフラ開発のためにかなりの資源を投資している。さらに、南アフリカは急速に都市化している。現在、同国の人口の約63%が都市部に住んでいるが、2030年には71%、2050年には80%に増加すると予想されている。さらに、アフリカはインフラやその他の開発目的のために多額の直接投資を誘致している。従って、建設活動の増加がアフリカ大陸の建設機械市場を牽引すると予想される。

競争分析
本レポートでは、ローダー市場における競合分析と主要企業のプロフィールを掲載している。主要企業には、Caterpillar Inc.、Deere & Company、日立製作所、コマツ、Liebherr-International AG、Doosan Corporation、Sandvik AB、AB Volvo、Atlas Copco AB、J C Bamford Excavators Ltd. (JCB)などが含まれる。(JCB)である。競争力を維持するために、主要企業は、製品の発売、事業拡大、買収、拡大、パートナーシップ、合併などの開発戦略を採用しています。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、現在および今後のローダー市場動向に関する広範な分析を提供します。
2022年から2032年にかけての主要市場セグメントの市場予測を構築することで、ローダー市場の詳細な分析を実施します。
ローダー市場の広範な分析は、市場の枠組みにおける主要製品のポジショニングと上位競合企業のモニタリングによって実施されます。
全地域の包括的な分析により、市場機会を決定します。
2023年から2032年までのローダー市場の収益と数量予測分析が含まれています。
本レポートでは、ローダー市場内の主要プレイヤーをプロファイリングし、その戦略を徹底的に分析することで、ローダー業界の競争展望を理解するのに役立ちます。

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このレポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールがあります。)
消費者の購買行動分析
市場参入戦略
製品/セグメント別の市場シェア分析
主要プレイヤーの新製品開発/製品マトリックス
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
クロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
輸入輸出分析/データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式を含む)
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
一人当たりの消費動向
製品消費分析
償還シナリオ
SWOT分析
市場規模および予測
主要市場セグメント
ローダータイプ別
コンパクトトラックローダー
スキッドステアローダー
ホイールローダー
バックホーローダー
エンドユーザー別
建設
鉱業
製造業
その他
タイプ別
ヘビー
コンパクト
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ディア・アンド・カンパニー
日立製作所
Liebherr-International AG
サンドビック AB
AB ボルボ
J C Bamford Excavators Ltd.(JCB)
キャタピラー
コマツ
Doosan Corporation
アトラスコプコ AB

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.鉱業の成長
3.4.1.2.官民パートナーシップ(PPP)への注目の高まり
3.4.1.3.建設・インフラ産業の台頭
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.地域ごとの炭素排出規制
3.4.3.機会
3.4.3.1.技術の進歩
第4章:ローダー市場(ローダータイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.コンパクトトラックローダー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.スキッドステアローダー
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ホイールローダー
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.バックホーローダー
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別の市場シェア分析
第5章 ローダー市場:タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.重い
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.コンパクト
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別の市場シェア分析
第6章 ローダー市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.建設
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.鉱業
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.製造業
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 ローダー市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模・予測(ローダータイプ別
7.2.3.市場規模・予測:タイプ別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:タイプ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測、ローダータイプ別
7.3.3.市場規模・予測:タイプ別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:タイプ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.イギリス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:タイプ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1.市場規模および予測:ローダータイプ別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:タイプ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(ローダータイプ別
7.4.3.市場規模・予測:タイプ別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.韓国
7.4.5.3.1.市場規模および予測:ローダータイプ別
7.4.5.3.2.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.インド
7.4.5.4.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測、ローダータイプ別
7.5.3.市場規模・予測:タイプ別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模および予測:ローダータイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:タイプ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:タイプ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:ローダータイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.ディア・アンド・カンパニー
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.日立製作所
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.コマツ
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.Liebherr-International AG
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.株式会社斗山
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.サンドビックAB
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.ABボルボ
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.アトラスコプコAB
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.9.キャタピラー
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.J C Bamford Excavators Ltd.(JCB)
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The global loaders market was valued at $33,248.2 million in 2022 and is projected to reach $50,720.1 million by 2032, registering a CAGR of 4.5% from 2023 to 2032. A loader is a type of heavy machinery commonly utilized in construction and various industries. Its primary function is to load materials such as dirt, gravel, sand, or other bulk substances onto trucks or conveyor belts.

The loaders market has witnessed a rapid growth rate owing to the rapidly growing construction sector due to rise in population and urbanization. The construction sector is a major end user of loaders, as the loader is required to load and unload materials to and from trucks, rail wagons, and others. Moreover, the mining sector is also among the major users of loaders, and its has been witnessing a positive growth for the last few decades. The growth of mining sector is primarily attributed to rise in industrialization which demand substantial volumes of different minerals such as zinc, coal, copper, iron, and others. However, the strict government regulations related to carbon emission are anticipated to have a negative impact on the market growth. Contrarily, advancements in technology that make the loaders more efficient and easier to maintain and repair is expected to be a major growth opportunity for the market. Furthermore, the price of oil & gas and the price of raw materials have experienced increased volatility globally, due to a rise in inflation mainly driven by Ukraine–Russia war. This has led to slow-paced growth of the loaders market. The loaders market is segmented on the basis of loader type, type, end user, and region. On the basis of loader type, the market is divided into compact track loader, skid steer loader, wheeled loader, and backhoe loader. On the basis of type, the market is bifurcated into heavy and compact. On the basis of end user, the market is divided into construction, mining, manufacturing, and others. On the basis of region, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, France, Italy, the UK, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, India, Japan, South Korea, and the rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Latin America, Middle East, and Africa).

Major construction equipment manufacturers have established their subsidiaries to promote better sales and services in the developing regions. For instance, Robert Bosch has subsidiaries such as Robert Bosch Middle East FZE, Robert Bosch Latin America, and Robert Bosch (Pty) Ltd., which operate in the Middle East, Latin America, and Africa, respectively. Furthermore, the adoption of construction equipment is expected to increase in the Middle East, owing to the demand from industries, mainly oil & gas, and construction. In addition, the developments in battery technologies and brushless DC motors can increase the popularity of electric construction equipment in the manufacturing facilities mainly concentrated in Latin America and Middle East. This in turn is anticipated to fuel the growth of the loader market.
Moreover, Infrastructure is a key to the sustainable economic development of Africa. Countries such as South Africa, Nigeria, Kenya, and Egypt have invested considerable resources for the infrastructural development of their respective countries. Moreover, South Africa has urbanized rapidly. Currently, about 63% of population of the country lives in urban areas, which is expected to increase to 71% by 2030, and 80% by 2050. Furthermore, Africa attracts a large sum of FDI for infrastructure and other development purposes. Thus, increase in construction activities are expected to drive the construction equipment market in the African continent.

Competition Analysis
Competitive analysis and profiles of the major players in the loaders market are provided in the report. Major companies in the report include Caterpillar Inc., Deere & Company, Hitachi Ltd., KOMATSU Ltd., Liebherr-International AG, Doosan Corporation, Sandvik AB, AB Volvo, Atlas Copco AB, and J C Bamford Excavators Ltd. (JCB). Major players to remain competitive adopt development strategies such as product launches, business expansion, acquisitions, expansion, partnerships, and mergers.

Key benefits for stakeholders
The report provides an extensive analysis of the current and emerging loaders market trends.
In-depth loaders market analysis is conducted by constructing market estimations for key market segments between 2022 and 2032.
Extensive analysis of the loaders market is conducted by following key product positioning and monitoring of top competitors within the market framework.
A comprehensive analysis of all the regions is provided to determine the prevailing opportunities.
The loaders market revenue and volume forecast analysis from 2023 to 2032 is included in the report.
The key players within the loaders market are profiled in this report and their strategies are analyzed thoroughly, which helps understand the competitive outlook of the loaders industry.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Consumer Buying Behavior Analysis
● Go To Market Strategy
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Import Export Analysis/Data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● Per Capita Consumption Trends
● Product Consumption Analysis
● Reimbursement Scenario
● SWOT Analysis
● Volume Market Size and Forecast
Key Market Segments
By Loader Type
● Compact Track Loader
● Skid Steer Loader
● Wheeled Loader
● Backhoe Loader
By End User
● Construction
● Mining
● Manufacturing
● Other
By Type
● Heavy
● Compact
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ South Korea
○ India
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Deere & Company
○ Hitachi, Ltd
○ Liebherr-International AG
○ Sandvik AB
○ AB Volvo
○ J C Bamford Excavators Ltd. (JCB)
○ Caterpillar Inc.
○ KOMATSU Ltd
○ Doosan Corporation
○ Atlas Copco AB



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Growth in Mining Industry
3.4.1.2. Increasing focus on Public-private partnerships (PPP)
3.4.1.3. Rise in construction and infrastructure industry
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Region specific carbon emission regulations
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Advancement In Technologies
CHAPTER 4: LOADERS MARKET, BY LOADER TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Compact Track Loader
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Skid Steer Loader
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Wheeled Loader
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Backhoe Loader
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: LOADERS MARKET, BY TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Heavy
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Compact
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: LOADERS MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Construction
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Mining
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Manufacturing
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Other
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: LOADERS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Loader Type
7.2.3. Market size and forecast, by Type
7.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Loader Type
7.3.3. Market size and forecast, by Type
7.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Loader Type
7.4.3. Market size and forecast, by Type
7.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3. South Korea
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4. India
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Loader Type
7.5.3. Market size and forecast, by Type
7.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Loader Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Deere & Company
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Hitachi, Ltd
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. KOMATSU Ltd
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Liebherr-International AG
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Doosan Corporation
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. Sandvik AB
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. AB Volvo
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.7.7. Key strategic moves and developments
9.8. Atlas Copco AB
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Caterpillar Inc.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. J C Bamford Excavators Ltd. (JCB)
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

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