世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Field Service Management


フィールドサービス管理(FSM)

  Inside This Report By connecting devices, people, and business networks, the next generation of field mobility solutions are changing the way business and customer-critical as... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 価格 言語
VDC Research Group
VDCリサーチグループ社
2020年4月30日 お問い合わせください
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

 

Summary

 

Inside This Report

By connecting devices, people, and business networks, the next generation of field mobility solutions are changing the way business and customer-critical assets are being managed, facilitating the shift from a reactive service model to a proactive, predictive, and preventative service model. Leveraging new technologies such as IoT, unprecedented insight into business processes will lead to new products and services, innovative business models, and greater business growth.

Vendors Profiled in this Report

Astea, ClickSoftware, Coresystems, IFS, Mobile Reach, Oracle, Praxedo, PTC, RealWear, Salesforce, ServiceMax, ServicePower, Vital Enterprises, Zinc

 



ページTOPに戻る


Table of Contents

List of Exhibits

Exhibit 1: Global Field Service Software Revenue (Billions of Dollars)
Exhibit 2: Field Service Software Revenue by Region (Millions of Dollars)
Exhibit 3: Rugged Devices for Field Service in the Americas by Form Factor (Millions of Dollars)
Exhibit 4: Rugged Devices for Field Service in EMEA by Form Factor (Millions of Dollars)
Exhibit 5: Rugged Devices for Field Service in APAC by Form Factor (Millions of Dollars)
Exhibit 6: Primary Business or Industry of Field Service Organizations
Table 1: Leading Occupations that Field Service Management can Benefit (Number of U.S. Workers)
Exhibit 7: Criticality of Factors Driving Field Service Application Investments
Exhibit 8: Effectiveness of Mobile FSM Solutions at Addressing Leading Criteria
Exhibit 9: Ratio of Dispatchers to Field Agents
Exhibit 10: First Time Fix Rate
Exhibit 11: Average Percentage of Field Agents’ Available Time Spent on Billable Work
Exhibit 12: New Business Initiated or Won through Technician Quoting During Onsite Service Visits
Chart 1: Analytic Progression
Exhibit 13: Application Sourcing by Organization Size
Exhibit 14: Barriers to Application Updates by Organization Size
Exhibit 15: Ranked Most Popular Channel Agents Use to Communicate with Customers
Exhibit 16: IoT Prevalence
Exhibit 17: Application Deployment

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(フィールドサービス管理)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


VDC Research Group社はどのような調査会社ですか?


VDCリサーチグループ社(VDC Research Group)は、1971年に設立された米国の調査会社です。過去30年にわたって、コンサルティングと市場調査を通じて世界の電子産業に貢献し、高い評価を... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る