世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ドライワイプ市場:現状分析と予測(2022-2028年)

ドライワイプ市場:現状分析と予測(2022-2028年)


Dry Wipes Market: Current Analysis and Forecast (2022-2028)

ドライワイプの世界市場は、予測期間中に約4%という大きな成長が見込まれています。ドライワイプの世界市場は、綿、レーヨン、ポリエステルなどの不織布素材で作られた使い捨てのクリーニングクロスの市場を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 言語
UnivDatos Market Insights
ユニブデイトズマーケットインサイト
2023年3月31日 US$3,999
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常2-3営業日以内 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ドライワイプの世界市場は、予測期間中に約4%という大きな成長が見込まれています。ドライワイプの世界市場は、綿、レーヨン、ポリエステルなどの不織布素材で作られた使い捨てのクリーニングクロスの市場を指します。ドライワイパーは、表面の清掃、食べこぼしの拭き取り、化粧落としなど、さまざまな用途に使用されています。市場には、ベビーワイプ、フェイシャルワイプ、パーソナルハイジーンワイプ、家庭用クリーニングワイプ、産業用ワイプなど、さまざまなタイプのドライワイプがあります。ドライワイプ市場では、パーソナルケアの重要性に関する意識の高まりとともに、頻繁に製品が発売されていることが、市場の成長に寄与しています。例えば、2020年11月、紙や化学物質を使用した布に代わるKub Wipesは、肌を清潔にするためのコットンのドライワイプと、手や家の中を深く掃除するためのアルコールベースのワイプの両方を発売しました。

ユニ・チャーム株式会社、Kirkland's Home.、Anhai Headquarters of Hengan Group.、Cotton Babies、Johnson & Johnson Private Limited、Himalaya Wellness Company、Procter & Gamble、The Clorox Company、The Honest Company, Inc.、Unilever などが市場の主要プレーヤーとして挙げられます。これらの企業は、ハイテクで革新的な製品/技術を顧客に提供するために、いくつかのM&Aやパートナーシップを結んでいます。

本レポートに記載されている洞察
"アプリケーションのうち、クリニカルケアカテゴリは予測期間中にかなりの速度で成長する。"
アプリケーションに基づき、市場はパーソナルケア、クリニカルケア、家庭用クリーニングに分類されます。中でも、クリニカルケアカテゴリーは、予測期間中にかなりの割合で成長することが予想されます。臨床ケア用ドライワイパー市場の成長を促進する主な要因としては、感染予防と管理対策の需要の増加、手指衛生の重要性に対する意識の高まり、臨床現場における効果的かつ効率的な洗浄・消毒の必要性などが挙げられます。

"流通チャネルのうち、研究室部門が2021年の市場でかなりのシェアを占めています。"
流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、薬局、Eコマース、その他に分類される。その中でも、スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門は、2021年に大きなシェアを占めています。スーパーマーケットやハイパーマーケットでは、さまざまなブランドのドライワイプがさまざまな価格帯で販売されており、消費者は簡単に比較して最適な製品を選択することができます。ドライワイプ市場におけるスーパーマーケットとハイパーマーケットの大きなシェアは、その幅広いリーチ、多様な製品群、プライベートブランド、マーケティングとプロモーション、利便性に起因していると考えられる。

"アジア太平洋地域が市場の最速成長を目撃する"
アジア太平洋地域は、予測期間中に最も速い速度で成長すると予測されています。アジア太平洋地域は、ドライワイプ市場で大きな成長を遂げています。アジア太平洋地域のドライワイパー市場の成長の主な要因の1つは、衛生と清潔に対する意識と需要の高まりです。COVID-19の大流行により、個人および公衆衛生に対する懸念が高まり、消毒用ワイパーやその他の洗浄剤に対する需要が急増しました。さらに、中国やインドなどの国々では、中流階級の人口が増加し、人々の可処分所得が増加していることも、乾拭きの需要を後押ししています。この地域のより多くの人々がこれらの製品を購入できるようになるにつれ、市場は引き続き成長すると予想されます。

本レポートを購入する理由
- 本調査には、信頼できる主要な業界専門家により検証された市場規模および予測分析が含まれています。
- 本レポートでは、業界全体のパフォーマンスを一目で確認することができます。
- 主要な事業財務、製品ポートフォリオ、拡張戦略、最近の開発に焦点を当てた、著名な業界同業者の詳細な分析を網羅しています。
- 業界に存在する促進要因、阻害要因、主要トレンド、機会について詳細に検証しています。
- 本調査では、さまざまなセグメントにわたる市場を包括的にカバーしています。
- 地域レベルの深堀り分析

カスタマイズオプション:
ドライワイプの世界市場は、要件やその他の市場セグメントに応じてさらにカスタマイズすることができます。UMIでは、お客様独自のビジネスニーズがあることを理解しており、お客様の要件に完全に適合したレポートを提供するため、お気軽にお問い合わせください。



ページTOPに戻る


目次

1 MARKET INTRODUCTION
1.1. Market Definitions
1.2. Main Objective
1.3. Stakeholders
1.4. Limitation
2 RESEARCH METHODOLOGY OR ASSUMPTION
2.1. Research Process of the Dry Wipes Market
2.2. Research Methodology of the Dry Wipes Market
2.3. Respondent Profile
3 MARKET SYNOPSIS
4 EXECUTIVE SUMMARY
5 IMPACT OF COVID-19 ON THE DRY WIPES MARKET
6 DRY WIPES MARKET REVENUE (USD BN), 2020-2028F
7 MARKET INSIGHTS BY APPLICATION
7.1. Personal Care
7.2. Clinical Care
7.3. Household Cleaning
8 MARKET INSIGHTS BY DISTRIBUTION CHANNEL
8.1. Supermarkets & Hypermarkets
8.2. Convenience Stores
8.3. Pharmacy
8.4. E-commerce
8.5. Others
9 MARKET INSIGHTS BY REGION
9.1. North America
9.1.1. U.S.
9.1.2. Canada
9.1.3. Rest of North America
9.2. Europe
9.2.1. Germany
9.2.2. U.K.
9.2.3. France
9.2.4. Italy
9.2.5. Spain
9.2.6. Rest of Europe
9.3. Asia-Pacific
9.3.1. China
9.3.2. Japan
9.3.3. India
9.3.4. Rest of Asia-Pacific
9.4. Rest of World
10 DRY WIPES MARKET DYNAMICS
10.1. Market Drivers
10.2. Market Challenges
10.3. Impact Analysis
11 DRY WIPES MARKET OPPORTUNITIES
12 DRY WIPES MARKET TRENDS
13 DEMAND AND SUPPLY-SIDE ANALYSIS
13.1. Demand Side Analysis
13.2. Supply Side Analysis
14 VALUE CHAIN ANALYSIS
15 COMPETITIVE SCENARIO
15.1. Competitive Landscape
15.1.1. Porters Fiver Forces Analysis
16 COMPANY PROFILED
16.1. Unicharm Corporation
16.2. Kirkland’s Home
16.3. Anhai Headquarters of Hengan Group.
16.4. Cotton Babies
16.5. Johnson & Johnson Private Limited
16.6. Himalaya Wellness Company
16.7. Procter & Gamble
16.8. The Clorox Company
16.9. The Honest Company, Inc.
16.10. Unilever
17 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global Dry Wipes market is expected to grow at a significant rate of around 4% during the forecast period. The global dry wipes market refers to the market for disposable cleaning cloths made of non-woven materials such as cotton, rayon, or polyester. Dry wipes are used for a variety of purposes, including cleaning surfaces, wiping spills, and removing makeup. The market includes various types of dry wipes, including baby wipes, facial wipes, personal hygiene wipes, household cleaning wipes, and industrial wipes. The frequent product launches in the dry wipes market, along with the increasing awareness about the importance of personal care attributes to the growth of the market. For instance, in November 2020, Kub Wipes, an alternative to paper- and chemical-based cloths, launched both cotton dry wipes for skin cleansing and alcohol-based wipes for deep cleaning hands and the home.

Unicharm Corporation; Kirkland’s Home.; Anhai Headquarters of Hengan Group.; Cotton Babies; Johnson & Johnson Private Limited; Himalaya Wellness Company; Procter & Gamble; The Clorox Company; The Honest Company, Inc.; and Unilever. are some of the key players in the market. Several M&As along with partnerships have been undertaken by these players to facilitate customers with hi-tech and innovative products/technologies.

Insights Presented in the Report
“Amongst Application, clinical care category to grow with a considerable rate during the forecast period.”
Based on the application, the market has been categorized into personal care, clinical care, and household cleaning. Among them, the clinical care category is expected to grow at a considerable rate during the forecast period. Some of the key factors driving growth in the clinical care dry wipes market include increasing demand for infection prevention and control measures, raising awareness of the importance of hand hygiene, and the need for effective and efficient cleaning and disinfection in clinical settings.

“Amongst Distribution Channels, the research laboratories segment held a considerable share in the market in 2021.”
Based on the distribution channel, the market has been categorized into supermarkets & hypermarkets, convenience stores, pharmacies, e-commerce, and others. Among them, the supermarkets & hypermarkets segment held a significant share in 2021. Supermarkets and hypermarkets offer a wide range of dry wipes from different brands at varying price points, making it easy for consumers to compare and choose the best product for their needs. A large share of supermarkets and hypermarkets in the dry wipes market can be attributed to their wide reach, diverse product range, private label brands, marketing and promotion, and convenience.

“Asia Pacific to witness the fastest growth in the market”
Asia-Pacific is anticipated to grow at the fastest rate during the forecast period. the Asia Pacific region was experiencing significant growth in the dry wipes market. One of the main drivers of growth in the Asia Pacific dry wipes market is increasing awareness and demand for hygiene and cleanliness. The COVID-19 pandemic has heightened concerns about personal and public hygiene, leading to a surge in demand for disinfecting wipes and other cleaning products. Additionally, the growing middle-class population, along with the increasing disposable income of people in countries such as China and India are also fueling the demand for dry wipes. As more people in the region become able to afford these products, the market is expected to continue to grow.

Reasons to buy this report:
• The study includes market sizing and forecasting analysis validated by authenticated key industry experts.
• The report presents a quick review of overall industry performance at one glance.
• The report covers an in-depth analysis of prominent industry peers with a primary focus on key business financials, product portfolio, expansion strategies, and recent developments.
• Detailed examination of drivers, restraints, key trends, and opportunities prevailing in the industry.
• The study comprehensively covers the market across different segments.
• Deep dive regional level analysis of the industry.

Customization Options:
The global dry wipes market can further be customized as per the requirement or any other market segment. Besides this, UMI understands that you may have your own business needs, hence feel free to connect with us to get a report that completely suits your requirements.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 MARKET INTRODUCTION
1.1. Market Definitions
1.2. Main Objective
1.3. Stakeholders
1.4. Limitation
2 RESEARCH METHODOLOGY OR ASSUMPTION
2.1. Research Process of the Dry Wipes Market
2.2. Research Methodology of the Dry Wipes Market
2.3. Respondent Profile
3 MARKET SYNOPSIS
4 EXECUTIVE SUMMARY
5 IMPACT OF COVID-19 ON THE DRY WIPES MARKET
6 DRY WIPES MARKET REVENUE (USD BN), 2020-2028F
7 MARKET INSIGHTS BY APPLICATION
7.1. Personal Care
7.2. Clinical Care
7.3. Household Cleaning
8 MARKET INSIGHTS BY DISTRIBUTION CHANNEL
8.1. Supermarkets & Hypermarkets
8.2. Convenience Stores
8.3. Pharmacy
8.4. E-commerce
8.5. Others
9 MARKET INSIGHTS BY REGION
9.1. North America
9.1.1. U.S.
9.1.2. Canada
9.1.3. Rest of North America
9.2. Europe
9.2.1. Germany
9.2.2. U.K.
9.2.3. France
9.2.4. Italy
9.2.5. Spain
9.2.6. Rest of Europe
9.3. Asia-Pacific
9.3.1. China
9.3.2. Japan
9.3.3. India
9.3.4. Rest of Asia-Pacific
9.4. Rest of World
10 DRY WIPES MARKET DYNAMICS
10.1. Market Drivers
10.2. Market Challenges
10.3. Impact Analysis
11 DRY WIPES MARKET OPPORTUNITIES
12 DRY WIPES MARKET TRENDS
13 DEMAND AND SUPPLY-SIDE ANALYSIS
13.1. Demand Side Analysis
13.2. Supply Side Analysis
14 VALUE CHAIN ANALYSIS
15 COMPETITIVE SCENARIO
15.1. Competitive Landscape
15.1.1. Porters Fiver Forces Analysis
16 COMPANY PROFILED
16.1. Unicharm Corporation
16.2. Kirkland’s Home
16.3. Anhai Headquarters of Hengan Group.
16.4. Cotton Babies
16.5. Johnson & Johnson Private Limited
16.6. Himalaya Wellness Company
16.7. Procter & Gamble
16.8. The Clorox Company
16.9. The Honest Company, Inc.
16.10. Unilever
17 DISCLAIMER

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


UnivDatos Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Universal Data Solutionsの子会社であり、ユニブデイトズマーケットインサイト(UnivDatos Market Insights)は、リサーチやデータ処理に対するクライアントニー... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/22 10:26

141.96 円

163.38 円

192.36 円

ページTOPに戻る