世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のHVAC市場


Global HVAC market

世界のHVAC市場は、予測期間中に4.40%のCAGRで成長し、2026年には1,981億米ドルに達すると予想されています。世界のHVAC市場を牽引しているのは、建設・住宅分野の活況、エネルギー効率規制、技術革新の進展など... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
112 英語

 

サマリー

世界のHVAC市場は、予測期間中に4.40%のCAGRで成長し、2026年には1,981億米ドルに達すると予想されています。世界のHVAC市場を牽引しているのは、建設・住宅分野の活況、エネルギー効率規制、技術革新の進展などです。世界のHVAC業界における今後の中心的な動きの一つは、グリーンテクノロジーへの一歩です。エンドユーザーやHVACベンダーは、ハイブリッドシステムやハイドロフルオロカーボン(HFC)などの無公害冷媒を導入することで、グリーンテクノロジーへの移行を進めています。HVACメーカーでは、R32、R290、R600a、R744、R717などの環境に優しい冷媒に対応した新しい冷暖房機器が生産されています。2020年、ダイキンは、地球温暖化係数の低い冷媒R32で稼働する欧州初のVRF空調システムを発売しました。さらに、発展途上国の急速な都市化により、空調機器の需要が大幅に増加しています。また、可処分所得の増加に伴い、消費者のライフスタイルが変化し、人々の好みがスマートな接続機器に傾いています。

世界のHVAC市場は、タイプ別、直膨システム製品タイプ別、中央空調製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別、企業別に分けられます。タイプ別に見ると、世界のHVAC市場は直接拡張システムとセントラル空調システムに分けられます。このうち、2020年には直接膨張式が市場シェアの大半(約74%)を占めており、次いでセントラル空調システムとなっています。これは、都市人口の増加や建築活動の活発化に加え、エネルギー効率やランニングコストの低減、入手の容易さ、最新技術の統合など、様々な利点があることが主な要因です。

世界のHVAC市場は、エンドユーザーの観点から、住宅、商業用不動産、施設、電力、石油・ガス、船舶・海洋、その他に分類されます。住宅地の堅調な成長、人口の増加、都市化の進展により、2020年には住宅分野が市場シェアの大半を占めています。さらに、最新のエアコン技術に対する消費者の意識が高まり、購買力の向上と相まって、世界の住宅分野におけるエアコンの需要が高まっています。

地域別では、2020年にアジア太平洋地域が世界のHVAC市場を独占し、中産階級の人口増加、気候変動による気温上昇、商業部門の成長、消費者の購買力の上昇などの理由により、北米に続く主要市場となっています。さらに、インドや中国を中心としたAPAC諸国では、商業施設や住宅の建設活動が活発化しており、また、消費者のライフスタイルに合わせた製品への嗜好が、アジア太平洋地域のHVAC市場を牽引すると予想されます。

世界のHVAC市場の主要プレーヤーには、ダイキン工業株式会社、Gree Electric Appliances Inc.、Midea Group Co.Ltd.などがあります。

本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー:2020年
予測期間: 2021年
予測期間: 2022-2026

本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のHVAC市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界のHVAC市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界のHVAC市場を、タイプ別、直接拡張システム製品タイプ別、中央空調システム製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別、企業別に定義、分類、予測すること。
- 世界のHVAC市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界のHVAC市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界のHVAC市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 世界のHVAC市場で活動する主要企業のプロファイルを特定・分析する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査の両方を行いました。最初に、TechSci Researchは世界のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、HVAC市場における全世界の主要プレイヤーのメーカー、販売チャネル、存在感を分析しました。

TechSci Researchはボトムアップとトップダウンのアプローチを用いて、世界のHVAC市場の市場規模を算出しました。ここでは様々な製品タイプのセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchはこれらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらのタイプやエンドユーザーの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

対象となる主なオーディエンス
- HVACメーカー、サプライヤー、ディストリビューター、その他のステークホルダー
- 規制当局や政策立案者などの政府機関。
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- HVACメーカーに関連する組織、フォーラム、アライアンス。
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資戦略や市場機会の活用にも役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、世界のHVAC市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下のように詳述しています。

- 世界のHVAC市場、タイプ別
直接拡張システム
セントラル・エアコン・システム
- 世界のHVAC市場:直接拡張システム 市場:製品タイプ別
スプリット
VRF
ダクタブルスプリット
ウィンドウ
カセット
その他
- 世界のHVAC市場、セントラル・エア・コンディショニング・システム別市場、製品タイプ別
チラー
エアハンドリングユニット
HVAC制御システム
ファンコイルユニット
ボイラー
冷却塔
その他
- 世界のHVAC市場:エンドユース別
住宅
商業用不動産
公共施設
電力
石油・ガス
海洋・オフショア
その他
- 世界のエアコン市場:地域別
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
インドネシア
ベトナム
北アメリカ
アメリカ
メキシコ
カナダ
ヨーロッパ
ロシア
イタリア
スペイン
フランス
イギリス
o 中近東・アフリカ
サウジアラビア
エジプト
トルコ
アラブ首長国連邦
o 南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
競合他社の状況
企業プロファイル世界のHVAC市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19が世界のHVAC市場に与える影響
4.世界のHVAC市場の展望
4.1.市場規模と予測
4.1.1.金額・数量ベース
4.2.市場シェアと展望
4.2.1.タイプ別(直接膨張方式、セントラル空調方式
4.2.1.1.直接膨張方式の製品タイプ別(スプリット、ウィンドウ、ダクト式スプリット、カセット、VRF、その他(ポータブル、キューブ、フロアスタンディングなど)) 2.1.2.
4.2.1.2.セントラル空調システム製品タイプ別(チラー、エアハンドリングユニット、HVAC制御システム、ファンコイルユニット、ボイラー、冷却塔、その他(デシカントシステム、VAV、リカバリーユニット、TFAなど)) 2.1.2.
4.3.エンドユーザー別(住宅、商業用不動産、施設、電力、石油・ガス、船舶・海洋) 3.
4.4.地域別
4.5.企業別(2020年
4.6.マーケットマップ(地域別、タイプ別
5.アジア太平洋地域のHVAC市場の展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額・数量ベース
5.2.市場シェアと展望
5.2.1.タイプ別
5.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
5.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
5.2.2.最終用途別
5.2.3.国別
5.3.アジア太平洋地域国別分析
5.3.1.中国HVAC市場の展望
5.3.1.1.市場規模と予測
5.3.1.1.1.金額・数量ベース
5.3.1.2.市場シェアと展望
5.3.1.2.1.タイプ別
5.3.1.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
5.3.1.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
5.3.2.日本のHVAC市場の展望
5.3.2.1.市場規模と予測
5.3.2.1.1.金額・数量ベース
5.3.2.2.市場シェアと展望
5.3.2.2.1.タイプ別
5.3.2.2.1.1.ダイレクト・エキスパンション・システム、製品タイプ別
5.3.2.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
5.3.3.インドHVAC市場の展望
5.3.3.1.市場規模と予測
5.3.3.1.1.金額・数量ベース
5.3.3.2.市場シェアと展望
5.3.3.2.1.タイプ別
5.3.3.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
5.3.3.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
5.3.4.インドネシアHVAC市場の展望
5.3.4.1.市場規模と予測
5.3.4.1.1.金額・数量ベース
5.3.4.2.市場シェアと展望
5.3.4.2.1.タイプ別
5.3.4.2.1.1.ダイレクト・エキスパンション・システム、製品タイプ別
5.3.4.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
5.3.5.ベトナムHVAC市場の展望
5.3.5.1.市場規模と予測
5.3.5.1.1.金額・数量ベース
5.3.5.2.市場シェアと展望
5.3.5.2.1.タイプ別
5.3.5.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
5.3.5.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
6.北米のHVAC市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額・数量ベース
6.2.市場シェアと展望
6.2.1.タイプ別
6.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
6.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
6.2.2.最終用途別
6.2.3.国別
6.3.北アメリカ国別分析
6.3.1.米国のHVAC市場の展望
6.3.1.1.市場規模と予測
6.3.1.1.1.金額・数量ベース
6.3.1.2.市場シェアと展望
6.3.1.2.1.タイプ別
6.3.1.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
6.3.1.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
6.3.2.メキシコHVAC市場の展望
6.3.2.1.市場規模と予測
6.3.2.1.1.金額・数量ベース
6.3.2.2.市場シェアと展望
6.3.2.2.1.タイプ別
6.3.2.2.1.1.ダイレクト・エキスパンション・システム、製品タイプ別
6.3.2.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
6.3.3.カナダHVAC市場の展望
6.3.3.1.市場規模と予測
6.3.3.1.1.金額・数量ベース
6.3.3.2.市場シェアと展望
6.3.3.2.1.タイプ別
6.3.3.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
6.3.3.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
7.中東のHVAC市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額・数量ベース
7.2.市場シェアと展望
7.2.1.タイプ別
7.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
7.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
7.2.2.最終用途別
7.2.3.国別
7.3.中近東国別分析
7.3.1.サウジアラビアのHVAC市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額・数量ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.タイプ別
7.3.1.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
7.3.1.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
7.3.2.エジプトHVAC市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額・数量ベース
7.3.2.2.市場シェアと展望
7.3.2.2.1.タイプ別
7.3.2.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
7.3.2.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
7.3.3.トルコのHVAC市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額・数量ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.タイプ別
7.3.3.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
7.3.3.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
7.3.4.UAEのHVAC市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額・数量ベース
7.3.4.2.市場シェアと展望
7.3.4.2.1.タイプ別
7.3.4.2.1.1.ダイレクト・エキスパンション・システム、製品タイプ別
7.3.4.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
8.欧州HVAC市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額・数量ベース
8.2.市場シェアと展望
8.2.1.タイプ別
8.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
8.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
8.2.2.最終用途別
8.2.3.国別
8.3.ヨーロッパ国別分析
8.3.1.ロシアHVAC市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額・数量ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.タイプ別
8.3.1.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
8.3.1.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
8.3.2.イタリアHVAC市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額・数量ベース
8.3.2.2.市場シェアと展望
8.3.2.2.1.タイプ別
8.3.2.2.1.1.ダイレクト・エキスパンション・システム、製品タイプ別
8.3.2.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
8.3.3.スペインHVAC市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額・数量ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.タイプ別
8.3.3.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
8.3.3.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
8.3.4.イギリスHVAC市場の展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額・数量ベース
8.3.4.2.市場シェアと展望
8.3.4.2.1.タイプ別
8.3.4.2.1.1.ダイレクト・エキスパンション・システム、製品タイプ別
8.3.4.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
8.3.5.フランスHVAC市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額・数量ベース
8.3.5.2.市場シェアと展望
8.3.5.2.1.タイプ別
8.3.5.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
8.3.5.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
9.南米のHVAC市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額・数量ベース
9.2.市場シェアと展望
9.2.1.タイプ別
9.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
9.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
9.2.2.最終用途別
9.2.3.国別
9.3.南アメリカ国別分析
9.3.1.ブラジルHVAC市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額・数量ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.タイプ別
9.3.1.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
9.3.1.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
9.3.2.アルゼンチンHVAC市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額・数量ベース
9.3.2.2.市場シェアと展望
9.3.2.2.1.タイプ別
9.3.2.2.1.1.ダイレクト・エキスパンション・システム、製品タイプ別
9.3.2.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
9.3.3.コロンビアのHVAC市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額・数量ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.タイプ別
9.3.3.2.1.1.ダイレクト・エクスパンション・システム、製品タイプ別
9.3.3.2.1.2.セントラル・エア・コンディショニング・システム、製品タイプ別
10.市場力学
10.1.ドライバー
10.2.課題
11.市場動向と開発状況
12.ポーターズファイブフォース分析
13.競合他社のベンチマーキング
14.競争状況
14.1.会社概要
14.1.1.ダイキン工業株式会社
14.1.2.格力電器株式会社
14.1.3.(株)ミディアグループ
14.1.4.キャリア・グローバル・コーポレーション
14.1.5.Samsung Electronics Co.Ltd.
14.1.6.パナソニック株式会社
14.1.7.三菱電機株式会社
14.1.8.株式会社東芝
14.1.9.インガソール・ランド・パブリック・リミテッド・カンパニー
14.1.10.ジョンソンコントロールズ-日立エアコンディショニング株式会社
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global HVAC market is expected to reach USD198.10 billion by 2026, growing at a CAGR of 4.40% during the forecast period. The global HVAC market is mainly driven by booming construction and residential sector, energy efficiency regulations and increasing technological advancements. One of the upcoming core developments in the global HVAC industry is a step towards green technology. End-users and HVAC vendors are moving towards green technology with the introduction of hybrid systems and non-polluting refrigerants such as hydrofluorocarbons (HFC). New heating and cooling equipment are being produced by HVAC manufacturers that are compatible with environmentally friendly refrigerants like R32, R290, R600a, R744 and R717. In 2020, Daikin launched its first European VRV air conditioning system which runs on lower global warming potential refrigerant R32. Moreover, the rapid urbanization in developing countries has resulted in a significant increase in the demand for HVAC equipment. The rise in disposable income has led to change in the lifestyle of consumers as the preferences of people are inclining more towards the smart connected equipment.

The global HVAC market is segmented into by type, by direct expansions systems product type, by central air conditioning product type, by end user, by region and by company. In terms of type, the global HVAC market can be segregated into direct expansion systems and central air conditioning systems. Among which, direct expansions have accounted majority of market share of around 74% in 2020 followed by central air conditioning systems. This is primarily due to various advantages associated with them such as energy efficiency, lower running cost, easy availability and integration of latest technologies along with rising urban population and increasing construction activities.

In terms of end user, the global HVAC market is segmented into residential, commercial real estate, institutional, power, oil & gas, marine & offshore, and others. Due to robust growth in residential space, growing population, and increasing urbanization, the residential sector accounted for the majority of market share in 2020. Furthermore, rising consumer awareness of the latest air conditioner technologies, combined with rising purchasing power is driving up the demand for air conditioners in the residential sector around the world.

Regionally, Asia-Pacific dominated the global HVAC market in 2020 and it is the leading market followed by North America on account of growing middle-class population base, rising temperatures due to climate change, a growing commercial sector, and rising consumer purchasing power. Furthermore, rising commercial and residential construction activities in various APAC countries, particularly India and China, as well as consumer preference for lifestyle products, are expected to drive the Asia Pacific HVAC market.

Some of the leading players in global HVAC market are Daikin Industries, Ltd., Gree Electric Appliances Inc., Midea Group Co., Ltd., Carrier Global Corporation, Samsung Electronics Co. Ltd. and others.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026

Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the global HVAC market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the global HVAC market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To define, classify and forecast the global HVAC market based on by type, by direct expansion systems product type, by central air conditioning systems product type, by end user, by region and by company.
• To identify the dominant region or segment in the global HVAC market.
• To identify drivers and challenges for the global HVAC market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc. in the global HVAC market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the global HVAC market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across the globe in HVAC market.

TechSci Research calculated the market size of the global HVAC market using a bottom-up & Top-down approach, wherein data for various product type segments were recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these types and end users for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• HVAC manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders.
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Market research and consulting firms.
• Organizations, forums and alliances related to HVAC manufacturer.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, global HVAC market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• Global HVAC Market, By Type:
 Direct Expansion Systems
 Central Air Conditioning Systems
• Global HVAC Market, By Direct Expansion Systems Market, By Product Type:
 Split
 VRF
 Ductable Split
 Window
 Cassette
 Others
• Global HVAC Market, By Central Air Conditioning Systems Market, By Product Type:
 Chillers
 Air Handling Units
 HVAC Control Systems
 Fan Coil Units
 Boilers
 Cooling Towers
 Others
• Global HVAC Market, By End Use:
 Residential
 Commercial Real Estate
 Institutional
 Power
 Oil & Gas
 Marine & Offshore
 Others
• Global Air Conditioners Market, By Region:
o Asia-Pacific
 China
 Japan
 India
 Indonesia
 Vietnam
o North America
 United States
 Mexico
 Canada
o Europe
 Russia
 Italy
 Spain
 France
 United Kingdom
o Middle East & Africa
 Saudi Arabia
 Egypt
 Turkey
 UAE
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global HVAC market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global HVAC Market
4. Global HVAC Market Outlook
4.1. Market Size & Forecast
4.1.1. By Value & Volume
4.2. Market Share & Forecast
4.2.1. By Type (Direct Expansion Systems and Central Air Conditioning Systems)
4.2.1.1. By Direct Expansion Systems Product Type (Split, Window, Ductable Split, Cassette, VRF and Others (Portable, Cube, Floor Standing, etc.))
4.2.1.2. By Central Air Conditioning Systems Product Type (Chillers, Air Handling Units, HVAC Control Systems, Fan Coil Units, Boilers, Cooling Towers, Others (Desiccant Systems, VAVs, Recovery Units, TFAs, etc.))
4.3. By End Use (Residential, Commercial Real Estate, Institutional, Power, Oil & Gas, Marine & Offshore)
4.4. By Region
4.5. By Company (2020)
4.6. Market Map (Region, Type)
5. Asia-Pacific HVAC Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type
5.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
5.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
5.2.2. By End Use
5.2.3. By Country
5.3. Asia-Pacific: Country Analysis
5.3.1. China HVAC Market Outlook
5.3.1.1. Market Size & Forecast
5.3.1.1.1. By Value & Volume
5.3.1.2. Market Share & Forecast
5.3.1.2.1. By Type
5.3.1.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
5.3.1.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
5.3.2. Japan HVAC Market Outlook
5.3.2.1. Market Size & Forecast
5.3.2.1.1. By Value & Volume
5.3.2.2. Market Share & Forecast
5.3.2.2.1. By Type
5.3.2.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
5.3.2.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
5.3.3. India HVAC Market Outlook
5.3.3.1. Market Size & Forecast
5.3.3.1.1. By Value & Volume
5.3.3.2. Market Share & Forecast
5.3.3.2.1. By Type
5.3.3.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
5.3.3.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
5.3.4. Indonesia HVAC Market Outlook
5.3.4.1. Market Size & Forecast
5.3.4.1.1. By Value & Volume
5.3.4.2. Market Share & Forecast
5.3.4.2.1. By Type
5.3.4.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
5.3.4.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
5.3.5. Vietnam HVAC Market Outlook
5.3.5.1. Market Size & Forecast
5.3.5.1.1. By Value & Volume
5.3.5.2. Market Share & Forecast
5.3.5.2.1. By Type
5.3.5.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
5.3.5.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
6. North America HVAC Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type
6.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
6.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
6.2.2. By End Use
6.2.3. By Country
6.3. North America: Country Analysis
6.3.1. United States HVAC Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value & Volume
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Type
6.3.1.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
6.3.1.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
6.3.2. Mexico HVAC Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value & Volume
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Type
6.3.2.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
6.3.2.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
6.3.3. Canada HVAC Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value & Volume
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Type
6.3.3.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
6.3.3.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
7. Middle East HVAC Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type
7.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
7.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
7.2.2. By End Use
7.2.3. By Country
7.3. Middle East: Country Analysis
7.3.1. Saudi Arabia HVAC Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value & Volume
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Type
7.3.1.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
7.3.1.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
7.3.2. Egypt HVAC Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value & Volume
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Type
7.3.2.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
7.3.2.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
7.3.3. Turkey HVAC Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value & Volume
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Type
7.3.3.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
7.3.3.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
7.3.4. UAE HVAC Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value & Volume
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Type
7.3.4.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
7.3.4.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
8. Europe HVAC Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type
8.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
8.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
8.2.2. By End Use
8.2.3. By Country
8.3. Europe: Country Analysis
8.3.1. Russia HVAC Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value & Volume
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Type
8.3.1.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
8.3.1.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
8.3.2. Italy HVAC Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value & Volume
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Type
8.3.2.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
8.3.2.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
8.3.3. Spain HVAC Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value & Volume
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Type
8.3.3.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
8.3.3.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
8.3.4. United Kingdom HVAC Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value & Volume
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Type
8.3.4.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
8.3.4.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
8.3.5. France HVAC Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value & Volume
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Type
8.3.5.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
8.3.5.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
9. South America HVAC Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type
9.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
9.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
9.2.2. By End Use
9.2.3. By Country
9.3. South America: Country Analysis
9.3.1. Brazil HVAC Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value & Volume
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Type
9.3.1.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
9.3.1.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
9.3.2. Argentina HVAC Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value & Volume
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Type
9.3.2.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
9.3.2.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
9.3.3. Colombia HVAC Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value & Volume
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Type
9.3.3.2.1.1. Direct Expansion Systems, By Product Type
9.3.3.2.1.2. Central Air Conditioning Systems, By Product Type
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Porter’s Five Forces Analysis
13. Competition Benchmarking
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Daikin Industries, Ltd.
14.1.2. Gree Electric Appliances Inc.
14.1.3. Midea Group Co., Ltd.
14.1.4. Carrier Global Corporation
14.1.5. Samsung Electronics Co. Ltd.
14.1.6. Panasonic Corporation
14.1.7. Mitsubishi Electric Corporation
14.1.8. Toshiba Corporation
14.1.9. Ingersoll Rand Public Limited Company
14.1.10. Johnson Controls-Hitachi Air Conditioning Limited
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(太陽光)の最新刊レポート

TechSci Research社の世界/地域別市場調査分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る