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南米の舶用エンジン市場:船舶タイプ別(オイルタンカー、バルクキャリア、一般貨物船、コンテナ船、ガスキャリア、ケミカルタンカー、その他)、容量別(0-10000HP、10000-20000HP、20000-30000HP、30000-40000HP)、燃料別(重油、中間燃料油, 舶用ディーゼル油, 舶用ガス油), 速度別 (高速, 中速, 低速), ストローク別 (2ストローク, 4ストローク), エンジン別 (推進エンジン, 補助エンジン), 国別, 競争相手別, 2028年の予測と機会


South America Marine Engines Market By Ship Type (Oil Tankers, Bulk Carriers, General Cargo Ships, Container Ships, Gas Carriers, Chemical Tankers, and Others), By Capacity (0-10000 HP, 10000-20000 HP, 20000-30000 HP, 30000-40000HP), By Fuel, (Heavy Fuel Oil, Intermediate Fuel Oil, Marine Diesel Oil, Marine Gas Oil), By Speed (High Speed, Medium Speed, Low Speed), By Stroke (Two-Stroke, Four-Stroke), By Engine (Propulsion Engine, Auxiliary Engine), By Country and By Competition, Forecast and Opportunities, 2028

南米の舶用エンジン市場は、2024年から2028年にかけて高いCAGRを記録する見込み。舶用エンジンの需要が南米全域で増加しているのは、海上貿易活動の拡大や、舶用エンジンに対する商業・産業需要の増加といった要... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$4,400
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125 英語

 

サマリー

南米の舶用エンジン市場は、2024年から2028年にかけて高いCAGRを記録する見込み。舶用エンジンの需要が南米全域で増加しているのは、海上貿易活動の拡大や、舶用エンジンに対する商業・産業需要の増加といった要因によるものです。また、南米の舶用エンジン市場ではM&A活動が活発化しており、今後数年間で市場を牽引すると予測されている。さらに、南米における船舶や石油タンカーの需要の高まりは、予測期間中に舶用エンジンの需要を促進する。
舶用エンジンは、流体または圧縮空気を移送するエンジン駆動のポンプであり、舶用エンジンは水上バイク推進用の機械である。推進力のあるボート、船舶、その他の関連車両を含む舶用車両に使用されるエンジンは、舶用エンジンとして知られている。舶用エンジンは、監視、船舶、海上支援などさまざまな用途に使用される。そのサイズと用途によって、これらの車両に使用されるモーターの種類が決まる。
商業・産業両分野で高まる舶用エンジンの需要
ばら積み貨物船、原油タンカー、LNG船、メガコンテナ船は、いずれも商業海運で広く使用されている。これらの巨大な船舶は、荒海を移動するために大きな動力を必要とする。これらの船舶の85%以上は、プロペラに直結した大型低速エンジンによって推進されている。自由貿易の拡大と消費財の需要は、工業化の進展と各国経済の自由化によって促進されてきた。技術の進歩は、輸送手段としての海運の効率と速度を向上させた。過去40年間の海上貿易総量の推計は、1968年の8兆トンマイル強から2008年には32兆トンマイル強へと、4倍に増加している。
海洋汚染を規制する政府規制
船舶は大気汚染の主な原因であるため、政府はCO2排出を規制するためにいくつかの規範や規制を実施した。ブラックカーボンは、二酸化炭素(CO2)に次いで地球温暖化を引き起こす強力な汚染物質だからである。
政府規制の一部を紹介する:
o ブラジル政府は国連クリーンシー・キャンペーンに署名した。クリーンシー・キャンペーンは、各国政府が効果的な国内法を制定し、企業や市民が持続可能な生産・消費モデルを構築できるよう支援するものである。
o 2022年、国際原子力機関(IAEA)は、ペルーの沿岸海域で発生した大規模な原油流出事故による環境被害の評価と抑制を支援した。
船舶と石油タンカーの需要の増大
海上物流の成長に伴い、船舶や石油タンカーの需要が増加している。国連貿易開発会議(UNCTAD)によると、海上物流は世界貿易量の約84%、世界貿易額の約70%、南米では約80.3%(主に南米サブリージョン)を輸送しており、貿易の基幹と考えられている。そのため、港湾はサプライチェーンを通じた物資、食糧、医療品の流通において重要な役割を果たしている。南米の海運業界は、ほとんどが民間企業であり、船隊規模が小さく、地理的範囲が短距離で、専門性が多様であるなど、独特の特徴を有している。
市場区分
南米の舶用エンジン市場は、船舶タイプ、容量、燃料、速度、ストローク、エンジンに分けられる。船舶タイプに基づき、市場はさらにオイルタンカー、バルクキャリア、一般貨物船、コンテナ船、ガスキャリア、ケミカルタンカー、その他に区分される。エンジン容量ベースでは、市場はさらに0~10000HP、10000~20000HP、20000~30000HP、30000~40000HPに分割される。燃料別では、市場はさらに高速、中速、低速に分けられる。ストローク別では、市場はさらに2ストロークと4ストロークに二分される。エンジンに基づいて、市場はさらに推進エンジンと補助エンジンに区分される。
海上貿易活動の需要が南舶用エンジン市場を牽引しており、予測期間中に高いCAGRを記録すると予想される。
市場プレイヤー
Caterpillar Inc.、Cummins Inc.、Hyundai Heavy Industries Co.Ltd.、MAN Energy Solutions、Mercury Marine、Mitsubishi Heavy Industries Inc.、Rolls Royce PLC、Volvo Penta、Wartsila Corporation、Yanmar Holdings Co.Ltd.などが南米舶用エンジン市場の主要プレーヤーである。

主要開発

- 2022年9月、MAN Energy Solutions SEは新しいMAN 49/60エンジンを発売した。このエンジンは、LNG、ディーゼル、重油のほか、バイオ燃料や合成天然ガスでも運転できる。このエンジンは、クリーンな海上輸送への移行を支援する4ストロークデュアル燃料エンジンである。
レポートの範囲
本レポートでは、南米の舶用エンジン市場を、速度動向に加えて以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています:
- 南米の船舶用エンジン市場:船舶タイプ別
o 石油タンカー
o バルク運搬船
o 一般貨物船
o コンテナ船
o ガス運搬船
o ケミカルタンカー
o その他
- 南米の船舶用エンジン市場、容量別
o 0-10000 HP
o 10000-20000 HP
o 20000-30000HP
o 30000-40000HP
- 南米の舶用エンジン市場:燃料別
o 重油
o 中間燃料油
o 舶用ディーゼルオイル
o 舶用ガスオイル
- 南米の舶用エンジン市場:回転数別
o 2ストローク
o 4ストローク
- 南米の舶用エンジン市場:ストローク別
o 高速
o 中速
o 低速
- 南米の舶用エンジン市場:エンジン別
o 推進エンジン
o 補助エンジン
- 南米の舶用エンジン市場:国別
 ブラジル
 アルゼンチン
 ベネズエラ
 ペルー
 チリ
競争状況
企業プロフィール:南米のマリンエンジン市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
Tech Sci Research社の南米の船舶用エンジン市場レポートは、所定の市場データを使用して、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大10社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on the South America Marine Engines Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
6. South America Marine Engines Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Ship Type (Oil Tankers, Bulk Carriers, General Cargo Ships, Container Ships, Gas Carriers, Chemical Tankers, and Others)
6.2.2. By Capacity (0-10000 HP, 10000-20000 HP, 20000-30000 HP, 30000-40000HP)
6.2.3. By Fuel (Heavy Fuel Oil, Intermediate Fuel Oil, Marine Diesel Oil, Marine Gas Oil)
6.2.4. By Speed (High Speed, Medium Speed, Low Speed)
6.2.5. By Stroke (Two-Stroke, Four-Stroke)
6.2.6. By Engine (Propulsion Engine, Auxiliary Engine)
6.2.7. By Country
6.3. By Company (2022)
6.4. Market Map
7. Brazil Marine Engines Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Ship Type
7.2.2. By Capacity
7.2.3. By Fuel
7.2.4. By Speed
7.2.5. By Stroke
7.2.6. By Engine
8. Argentina Marine Engines Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Ship Type
8.2.2. By Capacity
8.2.3. By Fuel
8.2.4. By Speed
8.2.5. By Stroke
8.2.6. By Engine
9. Venezuela Marine Engines Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Ship Type
9.2.2. By Capacity
9.2.3. By Fuel
9.2.4. By Speed
9.2.5. By Stroke
9.2.6. By Engine
10. Peru Marine Engines Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Ship Type
10.2.2. By Capacity
10.2.3. By Fuel
10.2.4. By Speed
10.2.5. By Stroke
10.2.6. By Engine
11. Chile Marine Engines Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Ship Type
11.2.2. By Capacity
11.2.3. By Fuel
11.2.4. By Speed
11.2.5. By Stroke
11.2.6. By Engine
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Company Profiles
14.1. Caterpillar Inc.
14.1.1. Business Overview
14.1.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.1.3. Recent Developments
14.1.4. Key Personnel
14.1.5. Key Products/Services
14.2. Cummins Inc.
14.2.1. Business Overview
14.2.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.2.3. Recent Developments
14.2.4. Key Personnel
14.2.5. Key Products/Services
14.3. Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
14.3.1. Business Overview
14.3.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.3.3. Recent Developments
14.3.4. Key Personnel
14.3.5. Key Products/Services
14.4. MAN Energy Solutions
14.4.1. Business Overview
14.4.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.4.3. Recent Developments
14.4.4. Key Personnel
14.4.5. Key Products/Services
14.5. Mercury Marine
14.5.1. Business Overview
14.5.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.5.3. Recent Developments
14.5.4. Key Personnel
14.5.5. Key Products/Services
14.6. Mitsubishi Heavy Industries Inc
14.6.1. Business Overview
14.6.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.6.3. Recent Developments
14.6.4. Key Personnel
14.6.5. Key Products/Services
14.7. Rolls Royce PLC
14.7.1. Business Overview
14.7.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.7.3. Recent Developments
14.7.4. Key Personnel
14.7.5. Key Products/Services
14.8. Volvo Penta
14.8.1. Business Overview
14.8.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.8.3. Recent Developments
14.8.4. Key Personnel
14.8.5. Key Products/Services
14.9. Wartsila Corporation
14.9.1. Business Overview
14.9.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.9.3. Recent Developments
14.9.4. Key Personnel
14.9.5. Key Products/Services
14.10. Yanmar Holdings Co. Ltd.
14.10.1. Business Overview
14.10.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.10.3. Recent Developments
14.10.4. Key Personnel
14.10.5. Key Products/Services
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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Summary

South America Marine Engines Market is expected to register a high CAGR from 2024 to 2028. Marine engine demand is rising across South America because of factors such as expanding seaborne trade activities and increasing commercial and industrial demand for marine engines. Additionally, growing merger and acquisition activities in the South American marine engines market is anticipated to drive the market in the upcoming years. Moreover, rising demand for vessels and oil tankers in South America will drive demand for marine engines during the forecast period.
A marine engine is an engine-powered pump that transfers fluid or compressed air: a marine engine is a machine for watercraft propulsion. Engines used in marine vehicles, including propelled boats, ships, and other allied vehicles, are known as marine engines. Marine vessels can be used in various applications, including surveillance, shipping, and offshore support. Their size and application determine the type of motor used in these vehicles.
Growing demand for marine engines in both commercial and industrial sectors
Bulk carriers, crude oil tankers, LNG ships, and mega container ships are all widely used in commercial shipping. These enormous ships need a lot of power to move them through rough waters. More than 85% of these vessels are propelled by large slow-speed engines directly linked to the propeller. The expansion of free trade and the demand for consumer goods have been fueled by rising industrialization and the liberalization of national economies. Technology advancements have improved the efficiency and speed of shipping as a mode of transportation. Estimates of total seaborne trade over the past 40 years have quadrupled, rising from just over 8 trillion tonne-miles in 1968 to over 32 trillion tonne-miles in 2008.
Government regulations to regulate maritime pollution
Government implemented several norms and regulations to regulate CO2 emission, as, ships are a major source of air pollution. Therefore, reduced black carbon emissions have emerged as an increasingly important element to fight global warming, as black carbon is the second most powerful climate warming pollutant after carbon dioxide (CO2).
Some of the government regulations are:
o Brazilian Government signed up to UN Clean Seas campaign. The Clean Seas campaign support governments be creating effective national laws and encouragement for businesses and citizens to create sustainable models of production and consumption.
o In 2022, The International Atomic Energy Agency (IAEA) helped Peru to assess and limit the environmental damage from a major oil spill in its coastal waters.
Growing demand for vessels and oil tankers
There is an increase in demand for vessels and oil tankers as there is a subsequent growth in the maritime logistics. According to the UNCTAD, maritime logistics is considered the backbone of trade, as it transports about 84% of volumes traded globally and almost 70% of global trade value and approximately 80.3% in South America, predominantly in the South American subregion. Therefore, ports play a significant role in distribution of goods, food, and medical supplies through supply chains. The shipping industry of South America has distinct features, such as companies are mostly private-owned, with small fleets, short-distance geographical coverage and diversified specialization.
Market Segmentation
The South America Marine Engines Market is divided into ship type, capacity, fuel, speed, stroke, and engine. Based on ship type, the market is further segmented into oil tankers, bulk carriers, general cargo ships, container ships, gas carriers, chemical tankers, and others. On the basis of capacity, the market is further split into 0-10000 HP, 10000-20000 HP, 20000-30000 HP, 30000-40000HP. On the basis of fuel, the market is further divided into high speed, medium speed, Low Speed. On the basis of stroke, the market is further bifurcated into two-stroke and four-stroke. On the basis of engine, the market is further segmented into propulsion engine and auxiliary engine.
The demand for seaborne trade activities is driving the South Marine Engines Market and is expected to register a high CAGR during the forecast period.
Market Players
Caterpillar Inc., Cummins Inc., Hyundai Heavy Industries Co. Ltd., MAN Energy Solutions, Mercury Marine, Mitsubishi Heavy Industries Inc., Rolls Royce PLC, Volvo Penta, Wartsila Corporation, and Yanmar Holdings Co. Ltd, are some of the major players in the South America Marine Engines Market.

Key developments

• In September 2022, MAN Energy Solutions SE launched the new MAN 49/60 engine. The engine can run on LNG, diesel, and heavy fuel oil, as well as biofuels and synthetic natural gas. The engine is a four-stroke, dual-fuel engine that will help the transition to clean maritime transportation.
Report Scope:
In this report, the South America Marine Engines Market has been segmented into the following categories, in addition to the speed trends, which have also been detailed below:
• South America Marine Engines Market, By Ship Type:
o Oil Tankers
o Bulk Carriers
o General Cargo Ships
o Container Ships
o Gas Carriers
o Chemical Tankers
o Others
• South America Marine Engines Market, By Capacity:
o 0-10000 HP
o 10000-20000 HP
o 20000-30000 HP
o 30000-40000HP
• South America Marine Engines Market, By Fuel:
o Heavy Fuel Oil
o Intermediate Fuel Oil
o Marine Diesel Oil
o Marine Gas Oil
• South America Marine Engines Market, By Speed:
o Two-Stroke
o Four-Stroke
• South America Marine Engines Market, By Stroke:
o High Speed
o Medium Speed
o Low Speed
• South America Marine Engines Market, By Engine:
o Propulsion Engine
o Auxiliary Engine
• South America Marine Engines Market, By Country:
 Brazil
 Argentina
 Venezuela
 Peru
 Chile
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the South America Marine Engines Market.
Available Customizations:
South America Marine Engines Market report with the given market data, Tech Sci Research, offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to ten).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on the South America Marine Engines Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
6. South America Marine Engines Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Ship Type (Oil Tankers, Bulk Carriers, General Cargo Ships, Container Ships, Gas Carriers, Chemical Tankers, and Others)
6.2.2. By Capacity (0-10000 HP, 10000-20000 HP, 20000-30000 HP, 30000-40000HP)
6.2.3. By Fuel (Heavy Fuel Oil, Intermediate Fuel Oil, Marine Diesel Oil, Marine Gas Oil)
6.2.4. By Speed (High Speed, Medium Speed, Low Speed)
6.2.5. By Stroke (Two-Stroke, Four-Stroke)
6.2.6. By Engine (Propulsion Engine, Auxiliary Engine)
6.2.7. By Country
6.3. By Company (2022)
6.4. Market Map
7. Brazil Marine Engines Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Ship Type
7.2.2. By Capacity
7.2.3. By Fuel
7.2.4. By Speed
7.2.5. By Stroke
7.2.6. By Engine
8. Argentina Marine Engines Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Ship Type
8.2.2. By Capacity
8.2.3. By Fuel
8.2.4. By Speed
8.2.5. By Stroke
8.2.6. By Engine
9. Venezuela Marine Engines Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Ship Type
9.2.2. By Capacity
9.2.3. By Fuel
9.2.4. By Speed
9.2.5. By Stroke
9.2.6. By Engine
10. Peru Marine Engines Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Ship Type
10.2.2. By Capacity
10.2.3. By Fuel
10.2.4. By Speed
10.2.5. By Stroke
10.2.6. By Engine
11. Chile Marine Engines Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Ship Type
11.2.2. By Capacity
11.2.3. By Fuel
11.2.4. By Speed
11.2.5. By Stroke
11.2.6. By Engine
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Company Profiles
14.1. Caterpillar Inc.
14.1.1. Business Overview
14.1.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.1.3. Recent Developments
14.1.4. Key Personnel
14.1.5. Key Products/Services
14.2. Cummins Inc.
14.2.1. Business Overview
14.2.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.2.3. Recent Developments
14.2.4. Key Personnel
14.2.5. Key Products/Services
14.3. Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
14.3.1. Business Overview
14.3.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.3.3. Recent Developments
14.3.4. Key Personnel
14.3.5. Key Products/Services
14.4. MAN Energy Solutions
14.4.1. Business Overview
14.4.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.4.3. Recent Developments
14.4.4. Key Personnel
14.4.5. Key Products/Services
14.5. Mercury Marine
14.5.1. Business Overview
14.5.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.5.3. Recent Developments
14.5.4. Key Personnel
14.5.5. Key Products/Services
14.6. Mitsubishi Heavy Industries Inc
14.6.1. Business Overview
14.6.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.6.3. Recent Developments
14.6.4. Key Personnel
14.6.5. Key Products/Services
14.7. Rolls Royce PLC
14.7.1. Business Overview
14.7.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.7.3. Recent Developments
14.7.4. Key Personnel
14.7.5. Key Products/Services
14.8. Volvo Penta
14.8.1. Business Overview
14.8.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.8.3. Recent Developments
14.8.4. Key Personnel
14.8.5. Key Products/Services
14.9. Wartsila Corporation
14.9.1. Business Overview
14.9.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.9.3. Recent Developments
14.9.4. Key Personnel
14.9.5. Key Products/Services
14.10. Yanmar Holdings Co. Ltd.
14.10.1. Business Overview
14.10.2. Key Revenue and Financials (if available)
14.10.3. Recent Developments
14.10.4. Key Personnel
14.10.5. Key Products/Services
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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