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米国前立腺癌検査市場:バイオマーカータイプ別(生検前/生検陰性後検査、初期評価:前立腺特異抗原(総PSA、フリーPSA)、生検後組織検査)、用途別(診断バイオマーカー、予後バイオマーカー)、エンドユーザー別(がん研究機関、診断研究所、病院・診療所、外来手術センター(ASC)、その他)、地域別、競合予測・機会、2018-2028年


United States Prostate Cancer Testing Market By Biomarker Type (Pre-Biopsy/Post-Negative Biopsy Testing, Initial Evaluation: Prostate-Specific Antigen (Total PSA, Free PSA), Post-Biopsy Tissue Testing), By Application (Diagnostics Biomarkers, Prognostics Biomarkers), By End User (Cancer Research Institutes, Diagnostic Laboratories, Hospitals and Clinics, Ambulatory Surgical Center (ASCs), and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028

米国の前立腺癌検査市場は、予測期間2024-2028年に目覚ましい成長が見込まれている。主な要因としては、男性における前立腺癌の有病率の増加、前立腺癌のスクリーニングと検査の増加、前立腺癌の早期診断、癌検査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年7月1日 US$3,500
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78 英語

 

サマリー

米国の前立腺癌検査市場は、予測期間2024-2028年に目覚ましい成長が見込まれている。主な要因としては、男性における前立腺癌の有病率の増加、前立腺癌のスクリーニングと検査の増加、前立腺癌の早期診断、癌検査と医療の進歩に対する政府の関心の高まりなどが挙げられる。Global Cancer Observatoryによると、2020年には米国で約2281,658件の新規がん症例が報告され、そのうち前立腺がん症例は209,512件であった。さらに、前立腺の早期診断と早期発見に対する国民の意識の高まりが、米国の前立腺がん検査市場の成長をさらに促進すると予想される。
前立腺がんの男性では、前立腺の異常細胞が増殖し、制御不能に肥大化する。全体の死亡原因の第10位であり、男性の主要な死亡原因の第6位は前立腺がんである。Statistaによると、研究開発への支出は米国が6,794億米ドルを超え、世界各国の中でトップである。
前立腺がんの有病率の上昇
米国では、前立腺がんは男性で最も罹患率の高いがんである。前立腺がんは、65歳の男性では10人中6人が罹患し、40歳未満の男性ではまれである。前立腺がんは、肺がんに次いでアメリカ人男性に多いがんである。例えば米国では、2009年の192,280件から2022年には約268,490件の前立腺がんの新規症例が報告されると予測されている。さらに、2022年には米国で約34,500人の男性が前立腺がんで死亡すると推定されている。
老年人口の増加
世界的に、がんは死亡原因の第1位である。米国臨床腫瘍学会によると、前立腺がんは若い人に比べて70歳以上で2倍以上の確率で発生するという。これは、遺伝的疾患、不健康なライフスタイル、環境、放射線、物理的発癌物質、化学的発癌物質、生物学的発癌物質によるものである。がんの検査手順を開発する必要性は、米国の前立腺がん検査市場の成長をサポートすると予想される。
前立腺がんに関連する政府の取り組み
政府は、前立腺がんの検査を積極的に強化するための新技術開発に資金を提供している。例えば、米国国立がん研究所(National Cancer Institute)は、科学的知見を臨床設定に基づく成果に転換することを目的としたプログラムであるProstate Specialized Programs of Research Excellence(SPORE)を開始した。同研究所はまた、モニタリング、予防、診断、治療に対する理解を深めるための新しい技術や研究の開発を促進している。このような取り組みが、米国の前立腺がん検査市場の成長を促進すると期待されている。

技術開発
前立腺特異抗原(PSA)検査のような、腫瘍の進行や増殖を確認する技術が長年にわたって発展してきたことにより、前立腺がん検査の成長に新たな展望が生まれてきた。さらに、前立腺がん検査は、検査法の安全で成功した使用を保証するため、精密医療において不可欠である。さらに、米国の前立腺がん検査市場に参入している企業のほとんどは、尿、血液、組織をベースとしたバイオマーカー検査や検査サービスを提供している。このことは、米国の前立腺がん市場における目覚ましい成長率を示している。
最近の動向
Journal of the National Cancer Instituteによると、2022年9月、Veracyte, Inc.という企業が、同社のdecipher prostate genomic classifierが、早期限局性前立腺がんで、より侵攻性の高い疾患を抱えやすいアフリカ系アメリカ人男性の同定に役立つ可能性があることを示すデータを発表した。
さらに、2021年6月、サーモフィッシャーサイエンティフィック社は、腫瘍学の臨床研究プロジェクトを支援するOncomine Clinical Research Grantプログラムの申請受付を開始したことを発表した。この助成金により、がん患者に対する免疫ベースの治療の影響に焦点を当てた質の高い分子プロファイリング研究のための資金が提供される。
市場区分
米国の前立腺がん検査市場は、バイオマーカータイプ、用途、エンドユーザー、地域、競争環境別に区分することができる。バイオマーカータイプに基づくと、市場は生検前/生検後陰性検査、初期評価:前立腺特異抗原(総PSA、フリーPSA)、生検後組織検査に区分できる。アプリケーションに基づくと、市場は診断バイオマーカーと予後バイオマーカーに区分される。エンドユーザーの観点からは、市場はがん研究機関、診断研究所、病院・診療所、外来手術センター(ASC)、その他に区分される。
市場参入企業
F.Hoffmann-La Roche Ltd(ファウンデーション・メディシン社)、Siemens Healthcare GmbH、OPKO Health, Inc.(GenPath社)、Myriad Genetics Inc.、NeoGenomics Laboratories、Danaher.(ベックマン・コールター社)、Agilent Technologies, Inc.、Abcam plc.、Bio-Techne.(ExoDx)、H.U. Group Holdings, Inc.(Fujeribio)などが、この市場で事業を展開している大手企業である。
レポートの範囲
本レポートでは、米国の前立腺癌検査市場を、業界動向に加えて以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています:
- 米国の前立腺癌検査市場:バイオマーカータイプ別
o 生検前/生検後陰性検査
o 初期評価:前立腺特異抗原(総PSA、フリーPSA)
o 生検後の組織検査
- 米国前立腺がん検査市場:用途別
o )
o 診断用バイオマーカー
o 予後バイオマーカー
- 米国の前立腺癌検査市場:エンドユーザー別
o がん研究機関
o 診断研究所
o 病院および診療所
o 外来手術センター(ASCs)
o その他
- 米国の前立腺癌検査市場:地域別
o 北東部
o 中西部
o 南部
o 西
競合他社の状況
企業プロフィール:米国前立腺癌検査市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. 1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, Trends
4. Voice of Customer
5. United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Biomarker Type (Pre-Biopsy/Post-Negative Biopsy Testing, Initial Evaluation: Prostate-Specific Antigen (Total PSA, Free PSA), Post-Biopsy Tissue Testing)
5.2.2. By Application (Diagnostics Biomarkers, Prognostics Biomarkers)
5.2.3. By End User (Cancer Research Institutes, Diagnostic Laboratories, Hospitals and Clinics, Ambulatory Surgical Center (ASCs), and Others)
5.2.4. By Region (Northeast Region, Midwest Region, South Region, West Region)
5.2.5. By Company (2022)
5.3. Market Map
5.3.1. By Biomarker Type
5.3.2. By Application
5.3.3. By End User
5.3.4. By Region
6. Northeast United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Biomarker Type
6.2.2. By Application
6.2.3. By End User
7. Midwest United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Biomarker Type
7.2.2. By Application
7.2.3. By End User
8. South United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Biomarker Type
8.2.2. By Application
8.2.3. By End User
9. West United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Biomarker Type
9.2.2. By Application
9.2.3. By End User
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rising prevalence of prostate cancer
10.1.2. Growing geriatric population
10.1.3. Government Initiatives related to Prostate Cancer
10.1.4. Technological Advancement
10.1.5. Recent Development
10.2. Challenges
10.2.1. High Probability of False Positives during Prostate Cancer Testing
11. Market Trends & Developments
12. United States Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Business Overview
13.2. Product Offerings
13.3. Recent Developments
13.4. Financials (As Reported)
13.5. Key Personnel
13.5.1. F. Hoffmann-La Roche Ltd (FOUNDATION MEDICINE, INC.).
13.5.2. Siemens Healthcare GmbH
13.5.3. OPKO Health, Inc. (GenPath)
13.5.4. Myriad Genetics Inc.
13.5.5. NeoGenomics Laboratories
13.5.6. Danaher. (Beckman Coulter, Inc.)
13.5.7. Agilent Technologies, Inc.
13.5.8. Abcam plc.
13.5.9. Bio-Techne. (ExoDx)
13.5.10. H.U. Group Holdings, Inc. (Fujeribio)
14. Strategic Recommendations

 

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Summary

United States Prostate Cancer Testing Market is expected to grow at an impressive rate during the forecast period 2024-2028. The major factors include the increasing prevalence of prostate cancer in men, increasing prostate cancer screening and testing, early diagnosis of prostate cancer, and increasing interest of the government in cancer testing and medical advancement. According to Global Cancer Observatory, in 2020, around 2281,658 new cancer cases were reported in the United States, among which 209,512 cases reported were of prostate cancer. Additionally, increasing awareness among the public for early prostate diagnosis and detection is further expected to drive the growth of United States prostate cancer testing market.
The prostate gland's aberrant cells multiply and uncontrollably enlarge in men with prostate cancer. The tenth leading cause of mortality overall and the sixth major cause of death in men is prostate cancer. According to Statista, the United States leads among all countries across the globe in terms of spending on research and development, with expenditures exceeding USD679.4 billion.
Rising prevalence of prostate cancer
In United States, prostate cancer is the most prevalent cancer in men. This is diagnosed in about 6 out of 10 men who are 65 years old and rare in men under 40 years. Prostate cancer is the second most common cancer among American males, after lung cancer. For instance, in the United States, it was predicted that about 268,490 new cases of prostate cancer were reported in 2022, up from 192,280 new cases in 2009. Moreover, it was estimated that in 2022 around 34,500 men will die of prostate cancer in the U.S.
Growing Geriatric Population
Globally, cancer is the leading cause of death. According to the American Society of Clinical Oncologists, prostate cancer is more than twice as likely in people over 70 years as compared to younger people. This is due to genetic disorders, unhealthy lifestyles, environment, radiation, physical carcinogens, chemical carcinogens as well as biological carcinogens. The need to develop testing procedures for cancer is expected to support the growth of the US prostate cancer testing market.
Government Initiatives Related to Prostate Cancer
The government provides funding for developing new technologies to enhance the testing of prostate cancer positively. For instance, the National Cancer Institute initiated Prostate Specialized Programs of Research Excellence (SPORE), -a program designed to convert scientific findings into clinical settings-based outcomes. The institute also facilitates the development of new technologies and studies to gain a better understanding of monitoring, prevention, diagnosis, and treatment. Such initiatives are expected to drive the growth of the United States Prostate Cancer Testing Market.

Technological Development
The techniques like prostate-specific antigen (PSA) testing, which have developed over the years that confirm tumor progression and proliferation, have created new prospects for the growth of prostate cancer testing over the years. Moreover, prostate cancer testing is essential in precision medicine because it assures the safe and successful use of testing methods. Additionally, most of the companies in the U.S. prostate cancer testing market provide biomarker tests that are urine, blood, and tissue-based, as well as testing services. This, in turn, shows an impressive rate of growth in the United States prostate cancer market.
Recent Developments
According to the Journal of the National Cancer Institute, in September 2022, a company, namely Veracyte, Inc., announced the publishing of data to demonstrate that the company's decipher prostate genomic classifier may help identify African American men with early, localized prostate cancer who are most likely to harbor more aggressive disease.
Additionally, in June 2021, Thermo Fisher Scientific announced submissions open for the Oncomine Clinical Research Grant program to support clinical research projects in oncology. Due to this grant, the funding for high-quality molecular profiling studies focuses on the impact of immune-based treatments for cancer patients.
Market Segmentation
United States Prostate Cancer Testing Market can be segmented by biomarker type, application, end-user, region, and competitive landscape. Based on biomarker type, the market can be segmented into pre-biopsy/post-negative biopsy testing, initial evaluation: prostate-specific antigen (Total PSA, Free PSA), and post-biopsy tissue testing. Based on application, the market can be segmented into diagnostics biomarkers and prognostics biomarkers. In terms of end users, the market can be segmented into cancer research institutes, diagnostic laboratories, hospitals and clinics, ambulatory surgical centers (ASCs), and others.
Market Players
F. Hoffmann-La Roche Ltd (Foundation Medicine, Inc.), Siemens Healthcare GmbH, OPKO Health, Inc. (GenPath), Myriad Genetics Inc., NeoGenomics Laboratories, Danaher. (Beckman Coulter, Inc.), Agilent Technologies, Inc., Abcam plc., Bio-Techne. (ExoDx), H.U. Group Holdings, Inc. (Fujeribio), etc., are some of the leading companies operating in the market.
Report Scope:
In this report, United States Prostate Cancer Testing Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• United States Prostate Cancer Testing Market, By Biomarker Type
o Pre-Biopsy/Post-Negative Biopsy Testing
o Initial Evaluation: Prostate-Specific Antigen (Total PSA, Free PSA)
o Post-Biopsy Tissue Testing
• United States Prostate Cancer Testing Market, By Application
o )
o Diagnostics Biomarkers
o Prognostics Biomarkers
• United States Prostate Cancer Testing Market, By End User
o Cancer Research Institutes
o Diagnostic Laboratories
o Hospitals and Clinics
o Ambulatory Surgical Centers (ASCs)
o Others
• United States Prostate Cancer Testing Market, By Region:
o Northeast
o Midwest
o South
o West
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United States Prostate Cancer Testing Market
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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1. 1. Product Overview
1.1. Market Definition
1.2. Scope of the Market
1.2.1. Markets Covered
1.2.2. Years Considered for Study
1.2.3. Key Market Segmentations
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions/Countries
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, Trends
4. Voice of Customer
5. United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Biomarker Type (Pre-Biopsy/Post-Negative Biopsy Testing, Initial Evaluation: Prostate-Specific Antigen (Total PSA, Free PSA), Post-Biopsy Tissue Testing)
5.2.2. By Application (Diagnostics Biomarkers, Prognostics Biomarkers)
5.2.3. By End User (Cancer Research Institutes, Diagnostic Laboratories, Hospitals and Clinics, Ambulatory Surgical Center (ASCs), and Others)
5.2.4. By Region (Northeast Region, Midwest Region, South Region, West Region)
5.2.5. By Company (2022)
5.3. Market Map
5.3.1. By Biomarker Type
5.3.2. By Application
5.3.3. By End User
5.3.4. By Region
6. Northeast United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Biomarker Type
6.2.2. By Application
6.2.3. By End User
7. Midwest United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Biomarker Type
7.2.2. By Application
7.2.3. By End User
8. South United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Biomarker Type
8.2.2. By Application
8.2.3. By End User
9. West United States Prostate Cancer Testing Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Biomarker Type
9.2.2. By Application
9.2.3. By End User
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rising prevalence of prostate cancer
10.1.2. Growing geriatric population
10.1.3. Government Initiatives related to Prostate Cancer
10.1.4. Technological Advancement
10.1.5. Recent Development
10.2. Challenges
10.2.1. High Probability of False Positives during Prostate Cancer Testing
11. Market Trends & Developments
12. United States Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Business Overview
13.2. Product Offerings
13.3. Recent Developments
13.4. Financials (As Reported)
13.5. Key Personnel
13.5.1. F. Hoffmann-La Roche Ltd (FOUNDATION MEDICINE, INC.).
13.5.2. Siemens Healthcare GmbH
13.5.3. OPKO Health, Inc. (GenPath)
13.5.4. Myriad Genetics Inc.
13.5.5. NeoGenomics Laboratories
13.5.6. Danaher. (Beckman Coulter, Inc.)
13.5.7. Agilent Technologies, Inc.
13.5.8. Abcam plc.
13.5.9. Bio-Techne. (ExoDx)
13.5.10. H.U. Group Holdings, Inc. (Fujeribio)
14. Strategic Recommendations

 

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