インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場:井戸タイプ別(浅井戸、深井戸)、ポンプタイプ別(水中ポンプ、ジェットポンプ、コンプレッサーポンプ、自吸式ポンプ、内部循環ポンプ、その他)、機能タイプ別(自動、非自動)、定格出力別(0.25HPまで、0.25~0.5HP、0.5HP~1HP、1HP~1.5HP、1.5HP以上)、価格帯別(エコノミー、ミディアム、ハイ、プレミアム)、地域別(エコノミー、ミディアム、ハイ、プレミアム)、市場競争予測と機会、2018~2028年Indonesia Residential Electric Water Pump Market By Well Type (Shallow Well, Deep Well), By Pump Type (Submersible Pump, Jet Pump, Compressor Pump, Self-Priming Pump, Inner Circulating Pump, Others), By Function Type (Automatic, Non-Automatic), By Power Rating (Up to 0.25 HP, 0.25-0.5 HP, 0.5 HP-1 HP, 1 HP-1.5 HP, Above 1.5 HP), By Price Range (Economy, Medium, High, Premium) By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028 インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場は予測期間中に堅調なCAGRを記録すると予測されている。 電動ウォーターポンプ(EWP)は電気で動く機械装置である。このポンプは、配電盤を通じて変圧器から電力を... もっと見る
サマリーインドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場は予測期間中に堅調なCAGRを記録すると予測されている。電動ウォーターポンプ(EWP)は電気で動く機械装置である。このポンプは、配電盤を通じて変圧器から電力を供給することで、電動モーターによって駆動される。この電流は、制御盤から水道管に接続された電源ケーブルを介して電動ポンプに送られる。これらのポンプは、ある場所から別の場所に大量の水を汲み上げるために使用されます。ウォーターポンプの主な目的は多面的です。慎重に選択された高品質のポンプは、洪水の少ない場所から水を汲み上げたり、プールや浴槽に水を補充したり、農薬や肥料を循環させたりするのに理想的です。ウォーターポンプのコレクションは非常に大きいので、強力で一貫性のあるポンプを選択する際に要件を考える必要があります。 電動ウォーターポンプの幅広い用途 掘削された水は清潔で安全に飲めるため、通常は追加の浄水器を必要としません。それでも、簡単な浄水器を使用すれば、さらに衛生的な水を供給することができます。さらに、病原菌が含まれていない場合もあります。これらのポンプは、水を清潔に保ち、消毒するために、ブースター・システムや複数のポンプで作ることができる。これらは通常、鋳鉄、アルミニウム、青銅またはプラスチックで作られています。その作動状態は、通常、除菌され、弾力性があり、長寿命サイクルに耐えられるように呼び水になっている。これは、予測期間中に市場を推進すると予想される。 住宅用水ポンプは、住宅地に住む人々のニーズを満たすために最も重要である。家庭用天井タンクに大量の水を供給する必要がある場合に使用される。貯水池の水を家庭に供給したり、小規模農場の水力システムを構築したりするのに理想的である。家庭用ウォーターポンプは、機械式ポンプの運転に必要なポンプモーターを制御する機構を内蔵しています。また、液体がループ内を循環する間、蛇口やシャワーに連続的に供給します。 これらのポンプは、主に農村地域の近くで見られ、費用対効果が高く、財布に優しい。これはまた、効果的に使用された場合、より低いエネルギー代を示しています。HPまたはKWでの消費電力、吐出範囲と吐出ヘッド、ポンプタイプ、吐出段数、段数、パイプサイズを考慮する必要があります。家庭用、小規模農家の灌漑用、オーバーヘッドタンク用として使用できるため、近い将来の市場成長が期待される。 インドネシア住宅用電動ウォーターポンプ市場の最新動向 - 2021年、グルンドフォスはLC232コントローラーを発表した。これは地下水ポンプ用の新しいコントローラーで、インドネシアやタイを含むアジア太平洋4市場のスマート農業の推進に貢献する。このコントローラーは、灌漑、取水、農業用水の供給・送水用の海底井戸ポンプを制御する信頼性と柔軟性を提供することが期待されています。 - 2021年、ウィログループはマレーシアのクアラルンプールに新しい組立工場を開設した。この工場は、SEA地域全体にWiloポンプを供給するためのプラットフォームとして機能する。 空気がポンプに問題を引き起こす これは一般的なポンプの問題であり、多くの原因が考えられます。問題を引き起こす原因は、ポンプが強力でないことが多い。ポンプシステム内に空気が入っているのです。ポンプから出る水の半分だけが本来の勢いで出てこない。そのため、モーターが誤作動を起こし、ウォーターポンプに影響を及ぼすことがある。 市場細分化 インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場は、井戸タイプ、ポンプタイプ、機能タイプ、定格出力、価格帯に基づいてセグメント化される。井戸タイプに基づき、市場はさらにプロ浅井戸と深井戸に二分される。ポンプタイプに基づき、市場は水中ポンプ、ジェットポンプ、コンプレッサーポンプ、自吸式ポンプ、内部循環ポンプ、その他に区分される。機能タイプに基づき、市場はさらに自動と非自動に分けられる。定格出力に基づき、市場は0.25HPまで、0.25~0.5HP、0.5HP~1HP、1HP~1.5HP、1.5HP以上に区分される。価格帯により、市場はエコノミー、ミディアム、ハイ、プレミアムに区分される。 市場プレイヤー インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場の主要市場プレーヤーは、PT.Panasonic Manufacturing Indonesia、PT.シャープインドネシア、清水インドネシア、PT.Wilo pumps Indonesia、PT.エバラ・インドネシア、PT.Torishima Guna Indonesia、PT.グルンドフォス・ポンパ、PT.Multi Screen Indonesia, PT. Hitachi Modern Sales Indonesia, PT.Southern Indonesiaである。 レポートの範囲 本レポートでは、インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場:井戸タイプ別 o 浅井戸 o 深井戸 - インドネシア住宅用電動ウォーターポンプ市場:ポンプタイプ別 o 水中ポンプ o ジェットポンプ o コンプレッサーポンプ o 自吸式ポンプ o 内部循環ポンプ o その他 - インドネシアの家庭用電動ウォーターポンプ市場:機能タイプ別 o 自動 o 非自動 - インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場:定格出力別 o 0.25HPまで o 0.25-0.5 HP o 0.5 HP-1 HP o 1 HP-1.5 HP o 1.5HP以上 - インドネシアの家庭用電動ウォーターポンプ市場:価格帯別 o エコノミー o ミディアム o 高 プレミアム - インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場:地域別 ジャワ島 o スマトラ o カリマンタン o スラウェシ o その他 競合状況 企業プロフィール:インドネシアの住宅用電動ウォーターポンプ市場における主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ: Tech Sci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング 目次1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 Indonesia Residential Electric Water Pump Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Overall Brand Awareness Level 5.2. Brand Awareness Level wrt Availability 5.3. Brand Awareness Level wrt Pricing 5.4. Brand Awareness Level wrt Sales Service 6. Indonesia Residential Electric Water Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Well Type (Shallow Well, Deep Well) 6.2.2. By Pump Type (Submersible Pump, Jet Pump, Compressor Pump, Self-Priming Pump, Inner Circulating Pump, Others) 6.2.3. By Function Type (Automatic, Non-Automatic) 6.2.4. By Power Rating (Up to 0.25 HP, 0.25-0.5 HP, 0.5 HP-1 HP, 1 HP-1.5 HP, Above 1.5 HP) 6.2.5. By Price Range (Economy, Medium, High, Premium) 6.2.6. By Region 6.3. By Company (2022) 6.4. Market Map 7. Indonesia Residential Submersible Electric Water Pump Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Well Type 7.2.2. By Function Type 7.2.3. By Power Rating 7.2.4. By Price Range 7.2.5. By Region 8. Indonesia Residential Jet Electric Water Pump Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Well Type 8.2.2. By Function Type 8.2.3. By Power Rating 8.2.4. By Price Range 8.2.5. By Region 9. Indonesia Residential Compressor Electric Water Pump Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Well Type 9.2.2. By Function Type 9.2.3. By Power Rating 9.2.4. By Price Range 9.2.5. By Region 10. Indonesia Residential Self-Priming Electric Water Pump Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Well Type 10.2.2. By Function Type 10.2.3. By Power Rating 10.2.4. By Price Range 10.2.5. By Region 11. Indonesia Residential Inner Circulating Electric Water Pump Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Well Type 11.2.2. By Function Type 11.2.3. By Power Rating 11.2.4. By Price Range 11.2.5. By Region 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.1.1. Demand for clean water 12.1.2. Use while supplying of water 12.1.3. Cost friendly pumps 12.2. Challenges 12.2.1. Air causes problems in the pump 13. Market Trends & Developments 13.1.1. LC232 controller by Grundfos 13.1.2. Wilo Group new assembly plant 14. Indonesia Economic Profile 15. Company Profiles 15.1. PT. Panasonic Manufacturing Indonesia 15.1.1. Business Overview 15.1.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.1.3. Recent Developments 15.1.4. Key Personnel 15.1.5. Key Product/Services 15.2. PT. Sharp Electronics Indonesia 15.2.1. Business Overview 15.2.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.2.3. Recent Developments 15.2.4. Key Personnel 15.2.5. Key Product/Services 15.3. Shimizu Indonesia 15.3.1. Business Overview 15.3.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.3.3. Recent Developments 15.3.4. Key Personnel 15.3.5. Key Product/Services 15.4. PT. Wilo pumps Indonesia 15.4.1. Business Overview 15.4.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.4.3. Recent Developments 15.4.4. Key Personnel 15.4.5. Key Product/Services 15.5. PT. Ebara Indonesia 15.5.1. Business Overview 15.5.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.5.3. Recent Developments 15.5.4. Key Personnel 15.5.5. Key Product/Services 15.6. PT. Torishima Guna Indonesia 15.6.1. Business Overview 15.6.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.6.3. Recent Developments 15.6.4. Key Personnel 15.6.5. Key Product/Services 15.7. PT. Grundfos Pompa 15.7.1. Business Overview 15.7.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.7.3. Recent Developments 15.7.4. Key Personnel 15.7.5. Key Product/Services 15.8. PT. Multi Screen Indonesia 15.8.1. Business Overview 15.8.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.8.3. Recent Developments 15.8.4. Key Personnel 15.8.5. Key Product/Services 15.9. PT Hitachi Modern Sales Indonesia 15.9.1. Business Overview 15.9.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.9.3. Recent Developments 15.9.4. Key Personnel 15.9.5. Key Product/Services 15.10. PT. Southern Indonesia 15.10.1. Business Overview 15.10.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.10.3. Recent Developments 15.10.4. Key Personnel 15.10.5. Key Product/Services 16. Strategic Recommendations 16.1. Key focus on the Shallow Well segment 16.2. Major focus on the Central Region 17. About Us & Disclaimer
SummaryIndonesia Residential Electric Water Pump market is anticipated to register a robust CAGR during the forecast period. Table of Contents1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 Indonesia Residential Electric Water Pump Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Overall Brand Awareness Level 5.2. Brand Awareness Level wrt Availability 5.3. Brand Awareness Level wrt Pricing 5.4. Brand Awareness Level wrt Sales Service 6. Indonesia Residential Electric Water Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Well Type (Shallow Well, Deep Well) 6.2.2. By Pump Type (Submersible Pump, Jet Pump, Compressor Pump, Self-Priming Pump, Inner Circulating Pump, Others) 6.2.3. By Function Type (Automatic, Non-Automatic) 6.2.4. By Power Rating (Up to 0.25 HP, 0.25-0.5 HP, 0.5 HP-1 HP, 1 HP-1.5 HP, Above 1.5 HP) 6.2.5. By Price Range (Economy, Medium, High, Premium) 6.2.6. By Region 6.3. By Company (2022) 6.4. Market Map 7. Indonesia Residential Submersible Electric Water Pump Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Well Type 7.2.2. By Function Type 7.2.3. By Power Rating 7.2.4. By Price Range 7.2.5. By Region 8. Indonesia Residential Jet Electric Water Pump Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Well Type 8.2.2. By Function Type 8.2.3. By Power Rating 8.2.4. By Price Range 8.2.5. By Region 9. Indonesia Residential Compressor Electric Water Pump Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Well Type 9.2.2. By Function Type 9.2.3. By Power Rating 9.2.4. By Price Range 9.2.5. By Region 10. Indonesia Residential Self-Priming Electric Water Pump Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Well Type 10.2.2. By Function Type 10.2.3. By Power Rating 10.2.4. By Price Range 10.2.5. By Region 11. Indonesia Residential Inner Circulating Electric Water Pump Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Well Type 11.2.2. By Function Type 11.2.3. By Power Rating 11.2.4. By Price Range 11.2.5. By Region 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.1.1. Demand for clean water 12.1.2. Use while supplying of water 12.1.3. Cost friendly pumps 12.2. Challenges 12.2.1. Air causes problems in the pump 13. Market Trends & Developments 13.1.1. LC232 controller by Grundfos 13.1.2. Wilo Group new assembly plant 14. Indonesia Economic Profile 15. Company Profiles 15.1. PT. Panasonic Manufacturing Indonesia 15.1.1. Business Overview 15.1.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.1.3. Recent Developments 15.1.4. Key Personnel 15.1.5. Key Product/Services 15.2. PT. Sharp Electronics Indonesia 15.2.1. Business Overview 15.2.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.2.3. Recent Developments 15.2.4. Key Personnel 15.2.5. Key Product/Services 15.3. Shimizu Indonesia 15.3.1. Business Overview 15.3.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.3.3. Recent Developments 15.3.4. Key Personnel 15.3.5. Key Product/Services 15.4. PT. Wilo pumps Indonesia 15.4.1. Business Overview 15.4.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.4.3. Recent Developments 15.4.4. Key Personnel 15.4.5. Key Product/Services 15.5. PT. Ebara Indonesia 15.5.1. Business Overview 15.5.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.5.3. Recent Developments 15.5.4. Key Personnel 15.5.5. Key Product/Services 15.6. PT. Torishima Guna Indonesia 15.6.1. Business Overview 15.6.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.6.3. Recent Developments 15.6.4. Key Personnel 15.6.5. Key Product/Services 15.7. PT. Grundfos Pompa 15.7.1. Business Overview 15.7.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.7.3. Recent Developments 15.7.4. Key Personnel 15.7.5. Key Product/Services 15.8. PT. Multi Screen Indonesia 15.8.1. Business Overview 15.8.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.8.3. Recent Developments 15.8.4. Key Personnel 15.8.5. Key Product/Services 15.9. PT Hitachi Modern Sales Indonesia 15.9.1. Business Overview 15.9.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.9.3. Recent Developments 15.9.4. Key Personnel 15.9.5. Key Product/Services 15.10. PT. Southern Indonesia 15.10.1. Business Overview 15.10.2. Key Revenue and Financials (If available) 15.10.3. Recent Developments 15.10.4. Key Personnel 15.10.5. Key Product/Services 16. Strategic Recommendations 16.1. Key focus on the Shallow Well segment 16.2. Major focus on the Central Region 17. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
TechSci Research社の国別市場調査分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|