世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イギリスフレグランス市場:製品タイプ別(デオドラント対香水)、消費者グループ別(男性、女性、ユニセックス)、価格別(高級・大衆)、流通チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、百貨店、コンビニ、オンライン、その他)、地域別、競合予測&機会、2027年


United Kingdom Fragrance Market, By Product Type (Deodorants Vs. Perfumes), By Consumer Group (Male, Female, Unisex), By Price (Luxury & Mass), By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online, and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2027

英国フレグランス市場は、予測期間である2023-2027年に潜在的な成長を目撃すると予測されている。フレグランスや香水が常用する必須商品となったことで、個人の身だしなみ習慣が改善された。インターネット普及率... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年3月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
72 英語

 

サマリー

英国フレグランス市場は、予測期間である2023-2027年に潜在的な成長を目撃すると予測されている。フレグランスや香水が常用する必須商品となったことで、個人の身だしなみ習慣が改善された。インターネット普及率の上昇とソーシャルメディア利用者の増加が、市場成長の原動力となっています。同市場の複数の主要な市場関係者は、ソーシャルメディアやその他のオンラインプラットフォームで自社の提供品を宣伝しています。フレグランス成分は、石鹸や洗剤、シャンプーやシャワージェル、シェービングクリームを含む日常使いの家庭用品、ローションやスクラブなどのボディケア製品などの製品によく使われています。このようなフレグランス製品の開発が進み、業界規模は拡大しています。また、消費意欲の高まりやアロマテラピーなどの新たなトレンドがフレグランス製品の認知度を高め、今後数年間の市場成長を後押しすると推定されています。
環境に配慮したフレグランス製品の採用が増加し、市場成長を促進
オーガニックや天然成分ベースの製品の人気が高まっていることが、主に市場の成長を後押ししています。このようなフレグランスに広く使われている成分には、サンダルウッド、ゼラニウム、バーボン、パチョリなどがあります。この業界は、合成香料が市場全体の60~65%を占める一方、天然香料が市場の30~35%を占めており、ほとんどが合成成分に依存している。オーガニックフレグランスの需要が高まっているのは、フレグランスに使用されている成分に対する消費者の意識が高まっているためです。また、個人の健康や衛生に対する関心の高まりやライフスタイルの変化が、化学物質を含まない製品の消費を刺激しています。U.A.E.を含む世界中の人々が健康的な生活の重要性を認識するようになり、ジムに通う人の数が増加しています。ドバイワールドトレードセンターによると、U.A.E.では、800のフィットネスクラブがあり、523,000人の会員がいるそうです。U.A.E.の消費者は、激しい運動後に体から出る不快な臭いを隠すために、フレグランスや香水にお金をかけることを厭わないため、パーソナルトレーニングを提供するヘルスクラブやジムが市場成長を促進しています。
広告・宣伝費の増加が市場成長を促す
広範な研究開発活動と広告宣伝費の支出が、市場の成長を促進しています。数多くの主要な市場関係者が、消費者の購買意思決定に影響を与えるために広告やプロモーションに投資しています。ソーシャルメディアの利用拡大や著名人の推薦が、市場リーダーが採用する広告戦略に影響を与えています。世界銀行によると、2021年時点でイギリスのインターネット普及率は100%であり、オンライン販売を増加させ、化粧品や香水の小売業者が画像や動画を追加して香水や香水の販売を拡大することを可能にしています。いくつかのオンライン化粧品小売業者は、香水や香りをカスタマイズするオプションを顧客に提供し、それによって市場のプレーヤーは、デジタルメディアに消費者を引き付けるために広告やプロモーションに多額の投資をしています。これは、パフォーマンス戦略を策定する際に、より良い決断を下すのに役立つ。職人技やカスタムフレグランス製品の販売拡大、広告やプロモーションへの高額な支出は、今後数年間の市場成長を促進すると予想されます。
男性におけるフレグランス製品の需要の高まりが市場成長を支える
男性の日常生活における化粧品の使用量の増加が、市場の成長を後押ししています。最近、男性は自分の個性にこだわるようになり、市場の成長を後押ししています。さらに、運動後は体臭を消すために香料を含む製品を好んで使用する。また、都市化が進み、西洋文化への憧れが都市部以外にも広がっていることから、男性はスパイシー、ウッディー、オーシャニック、シトラスなどの香りを好むようになっています。これらすべての要因が、予測期間中のフレグランス市場の成長をサポートすると予想されます。
市場の細分化
英国のフレグランス市場は、製品タイプ、消費者層、価格、流通チャネル、地域分布、競争環境などに区分されます。製品タイプに基づき、市場はデオドラントと香水に二分される。消費者グループに基づくと、市場は男性、女性、ユニセックスに分けられます。価格に基づいて、市場は高級品と大衆品に二分される。流通チャネルに基づき、市場はハイパーマーケット/スーパーマーケット、デパート、コンビニエンスストア、オンライン、その他に分類される。英国のフレグランス市場は、イングランド、スコットランド、ウェールズ、北アイルランドの主要地域で調査されています。
市場参入企業
Estee Lauder Middle East、Coty Middle East FZCO、Guccio Gucci S.p.A.、Rasasi Perfumes Industry LLC、Yas Perfumes、Jo Malone London United Kingdom、Al Haramain Perfumes、The Fragrance Kitchen、Calvin Klein、Smiss Arabian Perfumes Group、L'Occitane Emirates L.L.C. が、イギリスの香水市場で活動している主要市場プレーヤーです。

レポートのスコープ
本レポートでは、イギリスフレグランス市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述した業界動向も合わせて紹介しています:
- イギリスのフレグランス市場:製品タイプ別
o デオドラント
o 香水
- イギリスのフレグランス市場:消費者グループ別
o 男性
o 女性
ユニセックス
- イギリスのフレグランス市場:価格別
o ラグジュアリー
o 大衆
- イギリスのフレグランス市場:流通チャネル別
o ハイパーマーケット/スーパーマーケット
o デパートメントストア
o コンビニエンスストア
o オンライン
o その他
- イギリスのフレグランス市場、地域別
o イギリス
o スコットランド
o ウェールズ
o 北アイルランド
競合他社の状況
企業プロファイル:イギリスのフレグランス市場に進出している主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
o 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview: Fragrance
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Fragrance Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Influencing Purchase Decision
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United Kingdom Fragrance Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Deodorants Vs. Perfumes)
6.2.2. By Consumer Group (Male, Female, Unisex)
6.2.3. By Price (Luxury & Mass)
6.2.4. By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online, and Others)
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Consumer Group, By Price, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Deodorants Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Consumer Group
7.2.2. By Price
7.2.3. By Distribution Channel
8. United Kingdom Perfumes Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Consumer Group
8.2.2. By Price
8.2.3. By Distribution Channel
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United Kingdom Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. CHANEL
14.1.2. Estée Lauder Cosmetics Limited
14.1.3. Jo Malone Limited
14.1.4. Christian Dior UK Limited
14.1.5. L'ORÉAL (UK) LIMITED
14.1.6. Louis Vuitton UK Ltd.
14.1.7. J. Choo Limited
14.1.8. PACO RABANNE SAS
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United Kingdom fragrance market is anticipated to witness potential growth in the forecast period, 2023-2027. The grooming habits of individuals have been improved as fragrances and perfumes have become essential products for regular use. With the increase in internet penetration and the rise in the number of social media, users are driving market growth. Several key market players in the market are promoting their offerings on social media and other online platforms. Fragrance ingredients are commonly used in products such as soaps and detergents, daily use household products that include shampoos, shower gels, shaving creams, and body care products like lotions, scrubbers, etc. The ongoing development of these fragrance products has extended the industry size. Along with this, a rise in spending capacity and emerging trends including aromatherapy have amplified the visibility of fragrance products which are estimated to support market growth in the upcoming years.
Rise in Adoption of Eco-Friendly Fragrance Products Augments the Market Growth
The growing popularity of organic and natural-ingredient-based products is primarily driving the market growth. Some widely used ingredients in such fragrances are sandalwood, geranium bourbon, and patchouli. This industry is mostly reliant on synthetic components, with synthetic fragrances accounting for 60–65% of the total market whereas 30–35% of the market has been occupied by fragrances made of natural ingredients. The escalating demand for organic fragrances is due to the expanding consumer awareness related to the ingredients used in them. Also, the enhancing focus on personal health and hygiene, as well as the changing lifestyle, is stimulating the consumption of chemical-free products. People across the globe, including in the U.A.E., are getting aware of the significance of a healthy life, which is leading to a rise in the number of gym-goers. As per the Dubai World Trade Centre, in the U.A.E., there are 800 fitness clubs with 523,000 members. Health clubs and gyms that offer personal training are promoting market growth, as consumers in the U.A.E. are willing to spend more on fragrances and perfumes to mask the unpleasant odor coming from their bodies after an intense workout.
An increase in Expenditure on Advertisement and Promotion Stimulates the Market Growth
Extensive research & development activities along with the spending on advertisements are driving the market growth. Numerous key market players are investing in advertisement and promotion to influence consumer purchase decisions. The growing utilization of social media and celebrity endorsement is influencing the advertisement strategies adopted by market leaders. As per the World Bank, the internet penetration in United Kingdom is 100% as of 2021, which rises online sales, and allows cosmetics and perfume retailers to add images and videos to expand the sales of perfumes and fragrances. Several online cosmetics retailers provide the option to the customers to get their perfumes and fragrances customized, thereby the market players are heavily investing in advertisement and promotion to attract consumers to digital media. This help to make a better decision while formulating performance strategies. Expanding sales of artisanal and custom fragrance products, along with the high expenditure on advertisement and promotion is expected to fuel the market growth in the forthcoming years.
Elevate in Demand for Fragrance Products Among Men Supports the Market Growth
The inflating usage of cosmetics among men in their daily routine triggers the growth of the market. These days men are becoming more concerned about their personalities which augments the market growth. Moreover, post-workout, they prefer to use products that contain fragrance to remove body odor. With the elevating levels of urbanization and emerging fascination trends with western culture spread beyond cities, men are opting for spicy, woody, oceanic, and citrus notes. All these aforementioned factors are expected to support the growth of the fragrance market over the forecast period.
Market Segmentation
United Kingdom fragrance market is segmented into product type, consumer group, price, distribution channel, regional distribution, and competitive landscape. Based on product type, the market is bifurcated into deodorants and perfumes. Based on consumer groups, the market is divided into male, female, and unisex. Based on price, the market is bifurcated into luxury and mass. Based on distribution channels, the market is segmented into hypermarkets/ supermarkets, departmental stores, convenience stores, online, and others. United Kingdom fragrance market is studied in major regions namely England, Scotland, Wales, and Northern Ireland.
Market Players
Estee Lauder Middle East, Coty Middle East FZCO, Guccio Gucci S.p.A., Rasasi Perfumes Industry LLC, Yas Perfumes, Jo Malone London United Kingdom, Al Haramain Perfumes, The Fragrance Kitchen, Calvin Klein, Swiss Arabian Perfumes Group, L'Occitane Emirates L.L.C, are the significant market players operating in United Kingdom fragrance market.

Report Scope:
In this report, United Kingdom fragrance market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United Kingdom Fragrance Market, By Product Type:
o Deodorants
o Perfumes
• United Kingdom Fragrance Market, By Consumer Group:
o Male
o Female
o Unisex
• United Kingdom Fragrance Market, By Price:
o Luxury
o Mass
• United Kingdom Fragrance Market, By Distribution Channel:
o Hypermarkets/ Supermarkets
o Departmental Stores
o Convenience Stores
o Online
o Others
• United Kingdom Fragrance Market, By Region:
o England
o Scotland
o Wales
o Northern Ireland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom fragrance market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
o Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview: Fragrance
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Fragrance Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Influencing Purchase Decision
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United Kingdom Fragrance Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Deodorants Vs. Perfumes)
6.2.2. By Consumer Group (Male, Female, Unisex)
6.2.3. By Price (Luxury & Mass)
6.2.4. By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Departmental Stores, Convenience Stores, Online, and Others)
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Consumer Group, By Price, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Deodorants Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Consumer Group
7.2.2. By Price
7.2.3. By Distribution Channel
8. United Kingdom Perfumes Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Consumer Group
8.2.2. By Price
8.2.3. By Distribution Channel
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.2. Challenges
11. Market Trends & Developments
12. Policy & Regulatory Landscape
13. United Kingdom Economic Profile
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. CHANEL
14.1.2. Estée Lauder Cosmetics Limited
14.1.3. Jo Malone Limited
14.1.4. Christian Dior UK Limited
14.1.5. L'ORÉAL (UK) LIMITED
14.1.6. Louis Vuitton UK Ltd.
14.1.7. J. Choo Limited
14.1.8. PACO RABANNE SAS
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る