イギリスのノンアルコール飲料市場:製品タイプ別(炭酸飲料、機能性・エネルギー・スポーツドリンク、その他(アイスティー・レモン、ソーダなど)}、包装タイプ別(リプトン アイスティーなど)、製品タイプ別(炭酸飲料、エネルギー・スポーツドリンク、その他(炭酸飲料、アイスティー・レモンなど))。Vs.非炭酸飲料(ボトルウォーター、フルーツジュース&フレーバードリンク、その他(乳飲料、リプトンアイスティーなど))、包装形態(ボトル、缶、その他(テトラパック&パウチなど。)、パックサイズ(250ml以下、250ml-1L、1L以上)、流通チャネル(百貨店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他(直販、薬局/薬剤師など))、地域別、競争予測および機会、2027年United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market By Product Type (Carbonated {Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others (Iced Tea-Lemon, Soda, etc.)} Vs. Non-Carbonated {Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others (Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.)}), By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.)), By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L), By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/ Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/ Chemist, etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2027 イギリスのノンアルコール飲料市場は、予測期間である2023-2027年に目覚ましいCAGRで成長を記録すると予測されています。市場の成長は、アルコール飲料に代わる飲料への需要の高まりに起因しています。アルコール... もっと見る
サマリーイギリスのノンアルコール飲料市場は、予測期間である2023-2027年に目覚ましいCAGRで成長を記録すると予測されています。市場の成長は、アルコール飲料に代わる飲料への需要の高まりに起因しています。アルコールの過剰摂取による後遺症に対する懸念が高まり、アルコール濃度が最小またはゼロの飲料に対する需要が高まっていることが、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を牽引しています。また、消費者の嗜好の変化や、コンビニエンス食品と飲料を一緒に摂取することへの好意も、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を後押ししています。パンデミック期には、アルコール消費量も増加しましたが、アルコール乱用への懸念から、人口の多くがノンアルコール飲料の消費に移行し、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を後押ししています。アルコール消費に対する懸念の高まりが、市場の成長を促す アルコール中毒、アルコール乱用、肝不全、腎不全などの慢性疾患の増加が、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を牽引しています。過剰なアルコール消費とそれによる健康悪化を懸念する人々が、ノンアルコール飲料に大きくシフトしていることが、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長に寄与しています。 ノンアルコール飲料の消費量は、パンデミック期にも増加し、今後も増加し続ける。2020年の同国におけるノンアルコール飲料の総消費量は、135億リットル以上でした。この消費量は2019年に比べて2.3%減少していますが、消費量が減少した背景には、糖尿病の患者が増加していることが挙げられます。このような場合、無糖飲料や人工甘味料を使用しない飲料が需要を獲得し、2027年までの予測期間において、英国のノンアルコール飲料市場の今後の成長を支えるでしょう。 市場区分 イギリスのノンアルコール飲料市場は、製品タイプ、パッケージタイプ、パックサイズ、流通チャネル、競争環境、地域分布で区分されています。製品タイプに基づき、市場は炭酸飲料と非炭酸飲料に区別されます。炭酸飲料には、炭酸清涼飲料、機能性/エネルギー&スポーツ飲料、その他(アイスティー・レモン、ソーダなど)が含まれます。非炭酸飲料には、ボトルウォーター、フルーツジュース、フレーバードリンク、乳製品を使ったドリンク、リプトンアイスティーなどがあります。包装タイプ別では、市場はボトル、缶、テトラパックやパウチなどのその他に二分される。パックサイズ別では、250ml以下、250ml~1l、1l以上に細分化される。流通チャネル別に見ると、市場はさらに、デパート、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、直販、薬局/薬剤師などのその他に区分される。また、市場分析では、イングランド、スコットランド、ウェールズ、北アイルランドに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案しています。 会社概要 Danone Waters UK & Ireland Limited, Heineken UK Limited, Coca-Cola Europacific Partners PLC., Pepsico Inc. Nestle UK, Attitude Drinks Inc., Livewire Ltd., DyDo Drinco UK, などは、英国のノンアルコール飲料市場の成長を担う企業の主要市場プレイヤーの一部のリスト。 レポートのスコープ 本レポートでは、イギリスのノンアルコール飲料市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています: - イギリスのノンアルコール飲料市場:製品タイプ別 炭酸飲料 炭酸飲料 機能性/エナジー&スポーツドリンク その他 o 無炭酸 ボトルウォーター フルーツジュース&フレーバードリンク その他 - イギリスのノンアルコール飲料市場:包装タイプ別 Oボトル オーカン o その他 - イギリスのノンアルコール飲料市場:パックサイズ別 250ml以下 o 250ml-1L o 1L以上 - イギリスのノンアルコール飲料市場:流通チャネル別 o 百貨店 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o コンビニエンスストア オーオンライン o その他 - イギリスのノンアルコール飲料市場:地域別 o イギリス オー・スコットランド オ・ウェールズ o 北アイルランド 競合の状況 企業プロファイル:イギリスのノンアルコール飲料市場に進出している主要企業の詳細分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用できます: 会社情報 - 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細な分析およびプロファイリング。 目次1. Product Overview: Non-Alcoholic Beverages2. Research Methodology 3. Executive Summary 4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Affecting Purchase Decision 5.3. Frequency of Purchase 5.4. Source of Information 6. United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type (Carbonated Vs. Non-Carbonated) 6.2.2. By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.)) 6.2.3. By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L) 6.2.4. By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/Chemist, etc.)) 6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland) 6.2.6. By Company (2021) 6.3. Market Map (By Product Type, By Packaging Type, By Pack Size, By Distribution Channel, By Region) 7. United Kingdom Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Category (Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others (Iced Tea-Lemon, Soda, etc.)) 7.2.2. By Packaging Type 7.2.3. By Pack Size 7.2.4. By Distribution channel 7.3. Pricing Analysis 8. United Kingdom Non-Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Category (Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others (Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.)) 8.2.2. By Packaging Type 8.2.3. By Pack Size 8.2.4. By Distribution channel 8.3. Pricing Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.2. Challenges 10. Market Trends & Developments 11. Policy & Regulatory Landscape 12. United Kingdom Economic Profile 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Danone Waters UK & Ireland Limited 13.1.2. Heineken UK Limited 13.1.3. Coca-Cola Europacific Partners PLC 13.1.4. Pepsico Inc. 13.1.5. Nestle UK 13.1.6. Attitude Drinks Inc. 13.1.7. Livewire Ltd 13.1.8. DyDo Drinco UK 14. Strategic Recommendations 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryUnited Kingdom non-alcoholic beverages market is anticipated to register growth with an impressive CAGR in the forecast period, 2023-2027. The market growth can be attributed to growing demands for alternative drinks against alcoholic beverages. Increasing concerns regarding aftereffects of excessive consumption of alcohol and growing demands for the drinks with minimum or zero alcohol concentration drives the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the upcoming five years. Changes in the consumer tastes and preferences and the likeness to consume convenience food and beverages together, also supports the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the next five years. During the pandemic months, consumption of alcohol increased too, although with the concerns toward alcohol abuse large portion of the population shifted toward consumption of non-alcoholic beverages thereby aiding the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the future five years. Table of Contents1. Product Overview: Non-Alcoholic Beverages2. Research Methodology 3. Executive Summary 4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Affecting Purchase Decision 5.3. Frequency of Purchase 5.4. Source of Information 6. United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type (Carbonated Vs. Non-Carbonated) 6.2.2. By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.)) 6.2.3. By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L) 6.2.4. By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/Chemist, etc.)) 6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland) 6.2.6. By Company (2021) 6.3. Market Map (By Product Type, By Packaging Type, By Pack Size, By Distribution Channel, By Region) 7. United Kingdom Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Category (Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others (Iced Tea-Lemon, Soda, etc.)) 7.2.2. By Packaging Type 7.2.3. By Pack Size 7.2.4. By Distribution channel 7.3. Pricing Analysis 8. United Kingdom Non-Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Category (Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others (Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.)) 8.2.2. By Packaging Type 8.2.3. By Pack Size 8.2.4. By Distribution channel 8.3. Pricing Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.2. Challenges 10. Market Trends & Developments 11. Policy & Regulatory Landscape 12. United Kingdom Economic Profile 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Danone Waters UK & Ireland Limited 13.1.2. Heineken UK Limited 13.1.3. Coca-Cola Europacific Partners PLC 13.1.4. Pepsico Inc. 13.1.5. Nestle UK 13.1.6. Attitude Drinks Inc. 13.1.7. Livewire Ltd 13.1.8. DyDo Drinco UK 14. Strategic Recommendations 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |