世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イギリスのノンアルコール飲料市場:製品タイプ別(炭酸飲料、機能性・エネルギー・スポーツドリンク、その他(アイスティー・レモン、ソーダなど)}、包装タイプ別(リプトン アイスティーなど)、製品タイプ別(炭酸飲料、エネルギー・スポーツドリンク、その他(炭酸飲料、アイスティー・レモンなど))。Vs.非炭酸飲料(ボトルウォーター、フルーツジュース&フレーバードリンク、その他(乳飲料、リプトンアイスティーなど))、包装形態(ボトル、缶、その他(テトラパック&パウチなど。)、パックサイズ(250ml以下、250ml-1L、1L以上)、流通チャネル(百貨店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他(直販、薬局/薬剤師など))、地域別、競争予測および機会、2027年


United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market By Product Type (Carbonated {Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others (Iced Tea-Lemon, Soda, etc.)} Vs. Non-Carbonated {Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others (Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.)}), By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.)), By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L), By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/ Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/ Chemist, etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2027

イギリスのノンアルコール飲料市場は、予測期間である2023-2027年に目覚ましいCAGRで成長を記録すると予測されています。市場の成長は、アルコール飲料に代わる飲料への需要の高まりに起因しています。アルコール... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年1月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
73 英語

 

サマリー

イギリスのノンアルコール飲料市場は、予測期間である2023-2027年に目覚ましいCAGRで成長を記録すると予測されています。市場の成長は、アルコール飲料に代わる飲料への需要の高まりに起因しています。アルコールの過剰摂取による後遺症に対する懸念が高まり、アルコール濃度が最小またはゼロの飲料に対する需要が高まっていることが、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を牽引しています。また、消費者の嗜好の変化や、コンビニエンス食品と飲料を一緒に摂取することへの好意も、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を後押ししています。パンデミック期には、アルコール消費量も増加しましたが、アルコール乱用への懸念から、人口の多くがノンアルコール飲料の消費に移行し、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を後押ししています。
アルコール消費に対する懸念の高まりが、市場の成長を促す
アルコール中毒、アルコール乱用、肝不全、腎不全などの慢性疾患の増加が、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長を牽引しています。過剰なアルコール消費とそれによる健康悪化を懸念する人々が、ノンアルコール飲料に大きくシフトしていることが、今後5年間の英国ノンアルコール飲料市場の成長に寄与しています。
ノンアルコール飲料の消費量は、パンデミック期にも増加し、今後も増加し続ける。2020年の同国におけるノンアルコール飲料の総消費量は、135億リットル以上でした。この消費量は2019年に比べて2.3%減少していますが、消費量が減少した背景には、糖尿病の患者が増加していることが挙げられます。このような場合、無糖飲料や人工甘味料を使用しない飲料が需要を獲得し、2027年までの予測期間において、英国のノンアルコール飲料市場の今後の成長を支えるでしょう。
市場区分
イギリスのノンアルコール飲料市場は、製品タイプ、パッケージタイプ、パックサイズ、流通チャネル、競争環境、地域分布で区分されています。製品タイプに基づき、市場は炭酸飲料と非炭酸飲料に区別されます。炭酸飲料には、炭酸清涼飲料、機能性/エネルギー&スポーツ飲料、その他(アイスティー・レモン、ソーダなど)が含まれます。非炭酸飲料には、ボトルウォーター、フルーツジュース、フレーバードリンク、乳製品を使ったドリンク、リプトンアイスティーなどがあります。包装タイプ別では、市場はボトル、缶、テトラパックやパウチなどのその他に二分される。パックサイズ別では、250ml以下、250ml~1l、1l以上に細分化される。流通チャネル別に見ると、市場はさらに、デパート、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、直販、薬局/薬剤師などのその他に区分される。また、市場分析では、イングランド、スコットランド、ウェールズ、北アイルランドに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案しています。
会社概要
Danone Waters UK & Ireland Limited, Heineken UK Limited, Coca-Cola Europacific Partners PLC., Pepsico Inc. Nestle UK, Attitude Drinks Inc., Livewire Ltd., DyDo Drinco UK, などは、英国のノンアルコール飲料市場の成長を担う企業の主要市場プレイヤーの一部のリスト。
レポートのスコープ
本レポートでは、イギリスのノンアルコール飲料市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています:
- イギリスのノンアルコール飲料市場:製品タイプ別
炭酸飲料
 炭酸飲料
 機能性/エナジー&スポーツドリンク
 その他
o 無炭酸
 ボトルウォーター
 フルーツジュース&フレーバードリンク
 その他
- イギリスのノンアルコール飲料市場:包装タイプ別
Oボトル
オーカン
o その他
- イギリスのノンアルコール飲料市場:パックサイズ別
250ml以下
o 250ml-1L
o 1L以上
- イギリスのノンアルコール飲料市場:流通チャネル別
o 百貨店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
オーオンライン
o その他
- イギリスのノンアルコール飲料市場:地域別
o イギリス
オー・スコットランド
オ・ウェールズ
o 北アイルランド
競合の状況
企業プロファイル:イギリスのノンアルコール飲料市場に進出している主要企業の詳細分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用できます:
会社情報
- 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細な分析およびプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Product Overview: Non-Alcoholic Beverages
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Affecting Purchase Decision
5.3. Frequency of Purchase
5.4. Source of Information
6. United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Carbonated Vs. Non-Carbonated)
6.2.2. By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.))
6.2.3. By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L)
6.2.4. By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/Chemist, etc.))
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Packaging Type, By Pack Size, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category (Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others (Iced Tea-Lemon, Soda, etc.))
7.2.2. By Packaging Type
7.2.3. By Pack Size
7.2.4. By Distribution channel
7.3. Pricing Analysis
8. United Kingdom Non-Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category (Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others (Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.))
8.2.2. By Packaging Type
8.2.3. By Pack Size
8.2.4. By Distribution channel
8.3. Pricing Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. United Kingdom Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Danone Waters UK & Ireland Limited
13.1.2. Heineken UK Limited
13.1.3. Coca-Cola Europacific Partners PLC
13.1.4. Pepsico Inc.
13.1.5. Nestle UK
13.1.6. Attitude Drinks Inc.
13.1.7. Livewire Ltd
13.1.8. DyDo Drinco UK
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United Kingdom non-alcoholic beverages market is anticipated to register growth with an impressive CAGR in the forecast period, 2023-2027. The market growth can be attributed to growing demands for alternative drinks against alcoholic beverages. Increasing concerns regarding aftereffects of excessive consumption of alcohol and growing demands for the drinks with minimum or zero alcohol concentration drives the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the upcoming five years. Changes in the consumer tastes and preferences and the likeness to consume convenience food and beverages together, also supports the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the next five years. During the pandemic months, consumption of alcohol increased too, although with the concerns toward alcohol abuse large portion of the population shifted toward consumption of non-alcoholic beverages thereby aiding the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the future five years.
Growing Concerns Toward Alcohol Consumption Drives Market Growth
Rising instances of alcohol poisoning, alcohol abuse, and growing diseases like liver failure, kidney failures, and other chronic conditions drive the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the next five years. The population being concerned toward excessive alcohol consumption and deteriorating health due to such consumption have shifted significantly toward non-alcoholic beverages thereby aiding the growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the upcoming five years.
The consumption of non-alcoholic drinks have increased during the pandemic times and continue to increase in the future years too. Total consumption of non-Alcoholic drinks in the country in the year 2020, was over13.5 billion liters. Although this consumption was 2.3% lesser than in the year 2019, the reason behind the decreased consumption can be hauled to increasing cases of diabetes. In such cases, no sugar drinks and beverages with no artificial sweeteners would gain demands and support the future growth of the United Kingdom non-alcoholic beverages market in the forecast years through 2027.
Market Segmentation
The United Kingdom non-alcoholic beverages market is segmented by product type, packaging type, pack size, distribution channel, competitional landscape, and regional distribution. Based on product type, the market is differentiated between carbonated and non-carbonated beverages. Carbonated drinks include carbonated soft drinks, functional/energy & sports drinks and others like iced tea-lemon, soda, etc. Non-carbonated drinks include bottled water, fruit juices & flavored drinks and others like dairy-based drinks, Lipton iced tea, etc. By packaging type, the market is bifurcated into bottle, cans, and others like tetra-packs & pouches, etc. Based on pack size, the market is fragmented into below 250ml, 250ml-1l, and above 1l. By distribution channel, the market is further segmented into department store, supermarket/hypermarket, convenience store, online and others like direct selling, pharmacies/chemist, etc. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among England, Scotland, Wales, Northern Ireland.
Company Profile
Danone Waters UK & Ireland Limited, Heineken UK Limited, Coca-Cola Europacific Partners PLC., Pepsico Inc., Nestle UK, Attitude Drinks Inc., Livewire Ltd., DyDo Drinco UK, among others is a partial list of major market players of the companies responsible for the growth of United Kingdom non-alcoholic beverages market.
Report Scope:
In this report, United Kingdom non-alcoholic beverages market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Product Type:
o Carbonated
 Carbonated Soft Drinks
 Functional/Energy & Sports Drinks
 Others
o Non-Carbonated
 Bottled Water
 Fruit Juices & Flavored Drinks
 Others
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Packaging Type:
o Bottle
o Cans
o Others
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Pack Size:
o Below 250ml
o 250ml-1L
o Above 1L
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Distribution Channel:
o Department Store
o Supermarket/Hypermarket
o Convenience Store
o Online
o Others
• United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market, By Region:
o England
o Scotland
o Wales
o Northern Ireland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom non-alcoholic beverages market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Product Overview: Non-Alcoholic Beverages
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of Covid-19 on United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Affecting Purchase Decision
5.3. Frequency of Purchase
5.4. Source of Information
6. United Kingdom Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Carbonated Vs. Non-Carbonated)
6.2.2. By Packaging Type (Bottle, Cans, Others (Tetra-packs & Pouches, etc.))
6.2.3. By Pack Size (Below 250ml, 250ml-1L, Above 1L)
6.2.4. By Distribution Channel (Department Store, Supermarket/Hypermarket, Convenience Store, Online and Others (Direct Selling, Pharmacies/Chemist, etc.))
6.2.5. By Region (England, Scotland, Wales, Northern Ireland)
6.2.6. By Company (2021)
6.3. Market Map (By Product Type, By Packaging Type, By Pack Size, By Distribution Channel, By Region)
7. United Kingdom Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Category (Carbonated Soft drinks, Functional/Energy & Sports Drinks and Others (Iced Tea-Lemon, Soda, etc.))
7.2.2. By Packaging Type
7.2.3. By Pack Size
7.2.4. By Distribution channel
7.3. Pricing Analysis
8. United Kingdom Non-Carbonated Non-Alcoholic Beverages Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Category (Bottled Water, Fruit Juices & Flavored Drinks and Others (Dairy-based Drinks, Lipton Iced Tea, etc.))
8.2.2. By Packaging Type
8.2.3. By Pack Size
8.2.4. By Distribution channel
8.3. Pricing Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Policy & Regulatory Landscape
12. United Kingdom Economic Profile
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Danone Waters UK & Ireland Limited
13.1.2. Heineken UK Limited
13.1.3. Coca-Cola Europacific Partners PLC
13.1.4. Pepsico Inc.
13.1.5. Nestle UK
13.1.6. Attitude Drinks Inc.
13.1.7. Livewire Ltd
13.1.8. DyDo Drinco UK
14. Strategic Recommendations
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る