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オーストラリア炭酸飲料市場:ABV含有量別(5%未満、5%以上)、流通チャネル別(コンビニ、オンライン、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他)、パッケージ別(ボトル、缶)、地域別、上位3州別、競合予測・機会、2026年


Australia Seltzer Market, By ABV Content (Less Than and equal to 5%, More Than 5%), By Distribution Channel (Convenience stores, online, supermarkets/hypermarkets, others), By Packaging (Bottle, Can), By Region, By Top 3 States, Competition Forecast & Opportunities, 2026

オーストラリアのセルツァー市場は、2022~2026年の予測期間において目覚しいCAGRで力強い成長を見せると予測されています。市場成長の背景には、消費者の間でグルテンフリーで低ABVの飲料に対する需要が高まって... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年9月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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77 英語

 

サマリー

オーストラリアのセルツァー市場は、2022~2026年の予測期間において目覚しいCAGRで力強い成長を見せると予測されています。市場成長の背景には、消費者の間でグルテンフリーで低ABVの飲料に対する需要が高まっていることが挙げられます。炭酸水は、人工的に注入された炭酸ガスや自然に発生する炭酸ガスを含む炭酸水です。炭酸水、スパークリングウォーター、またはソーダ水の需要は、すべてセルツァーの需要の増加とそれによって今後5年間のオーストラリアのセルツァー市場の成長を登録するenunciates。また、市場プレイヤーの数は、急増する需要を満たすために、今後5年間の市場の成長を支援する見返りに、国内で急速に増加している。これらの市場プレーヤーは、製品ラインの大規模な範囲を作成し、したがって、成長をサポートしています。影響力のあるプロモーションと一緒に製品の彼らの積極的かつ献身的なマーケティングは、予測の将来の5年間で、オーストラリアの炭酸飲料市場の成長を推進している、2026年まで。ビールやその他の混合飲料に対する炭酸水やスパークリングウォーターへの消費者の嗜好といった要因も、市場の成長に影響を与えています。また、炭酸飲料やビールに含まれるカロリーや炭水化物に対する消費者の関心も、市場成長の要因となっています。炭酸水は比較的含有量が少ないため、好まれています。
オーストラリアの炭酸水市場は、ABV含有量、流通チャネル、パッケージ、競合環境、地域分布、上位3州の分析で区分されます。ABV含有量に基づき、市場はさらに5%未満と5%以上に二分されます。ABV5%未満は、健康志向の高まりと、ワインやビールなどのハードドリンクよりも炭酸飲料に傾倒していることから、市場の主要な収益シェアを占め、市場での優位性を主張すると予想されます。また、たまにしか飲まない人やカジュアルな飲み方をする人は、ハードタイプの炭酸飲料や低アルコール飲料を好むため、今後5年間の市場成長をサポートすることができます。
オーストラリアの炭酸飲料市場の市場プレーヤーの部分的なリストは、アンハイザー-ブッシュ-インベブ、コンステレーションブランド(コロナ炭酸)、ボストンビアカンパニー(本当にハード炭酸)、サンホアンセルツァー株式会社が含まれています。MillerCoors(Henry's Hard Sparkling Water)、Diageo(Smirnoff Seltzers)、Molson Coors(Vizzy Hard Seltzer)、Boathouse Beverage Co., Future Proof Brands LLC, Lift Bridge Brewing Co., White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International) など。これらの市場プレーヤーは、新規参入の市場プレーヤーよりも大きなシェアを占めている。技術の進化に伴い、技術的に高度な製品の効果的な研究開発が市場の成長を支え、消費者だけでなく市場関係者にも利益をもたらすと言うのが適切であろう。新規参入企業は、消費者のニーズを満たす製品を提供するために研究開発に注力し、ブランド価値を高めることで市場参入企業の利益となる可能性があります。その他の競争戦略としては、M&Aや新製品開発などがあります。
本レポートで考慮した年数
歴史的年数:2016年~2019年
基準年:2020年
推定年:2021年
予測年: 2022年 - 2026年
本調査の目的
- 2016年から2019年までのオーストラリア産炭酸飲料市場規模の歴史的推移を分析すること。
- 2020年から2026年までのオーストラリア産炭酸飲料市場の市場規模および2026年までの成長率を予測・推計すること。
- オーストラリアの炭酸飲料市場をABV含有量、流通経路、パッケージ、競合環境、地域分布、上位3州分析に基づいて分類・予測すること
- オーストラリアの炭酸飲料市場における支配的な地域やセグメントを特定する。
- オーストラリアの炭酸飲料市場の促進要因と課題を特定する。
- オーストラリア炭酸飲料市場における拡張、新製品発表、M&Aなどの競合開発を調査する。
- オーストラリア炭酸飲料市場で事業展開する主要企業のプロファイルを特定し、分析する。
- オーストラリアの炭酸飲料市場で市場関係者が採用する主要な持続可能な戦略を特定すること。
TechSci Researchは本調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。まず、TechSci Researchは全国のメーカー、サプライヤー、サービスプロバイダのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査アンケートを実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析した。
TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、オーストラリアの炭酸飲料市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプや用途の履歴データの分析を通じて外部で検証しました。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。
主な対象読者
- 炭酸飲料メーカー、エンドユーザー、その他の関係者
- 製品の流通業者およびサプライヤー、その他の関係者
- 炭酸飲料に関連する組織、フォーラム、アライアンス
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、メーカー、サプライヤー、エンドユーザーなどの業界関係者が投資戦略を立て、市場機会を活用する際に役立つ他、重要ないくつかの質問に対する回答を提供するのに役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、オーストラリアの炭酸飲料市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- オーストラリアの炭酸飲料市場:ABV含有量別
o 5%未満および5%以上
o 5%以上
- オーストラリアの炭酸水市場:流通経路別
o コンビニエンスストア
o オンライン
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o その他
- オーストラリアの炭酸飲料市場:包装別
o ボトル
o 缶
- オーストラリアの炭酸飲料市場:地域別
o キャピタルテリトリー&ニューサウスウェールズ
o ビクトリア州&タスマニア州
o 西オーストラリア州
o クイーンズランド州
o ノーザンテリトリー&サザン
競合他社の状況
企業プロファイル。オーストラリアの炭酸飲料市場に参入している主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ。
TechSci Researchは与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社)。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Australia Seltzer Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Brand Awareness
5.2. Satisfaction Level
5.3. Factors Faced Post Purchase
5.4. Factors Influencing Purchase Decision
6. Australia Seltzer Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By ABV Content (Less Than and equal to 5%, More Than 5%)
6.2.2. By Distribution Channel (Convenience stores, online, supermarkets/hypermarkets, others)
6.2.3. By Packaging (Bottle, Can)
6.2.4. By Company (2020)
6.2.5. By Region
6.2.6. By Top 3 States
6.3. Product Market Map
7. Australia Capital Territory & New South Wales Seltzer Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. Victoria & Tasmania Seltzer Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. Western Australia Seltzer Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
10. Queensland Seltzer Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. Northern Territory & Southern Australia Seltzer Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Pricing Analysis
14. Market Trends & Developments
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Australia Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Anheuser-Busch InBev
17.2. Constellation Brands (Corona Seltzer)
17.3. Boston Beer Company (Truly Hard Seltzer)
17.4. San Juan Seltzer Inc.
17.5. MillerCoors (Henry's Hard Sparkling Water)
17.6. Diageo (Smirnoff Seltzers)
17.7. Molson Coors (Vizzy Hard Seltzer)
17.8. Boathouse Beverage Co.
17.9. Future Proof Brands LLC
17.10. Lift Bridge Brewing Co.
17.11. White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International)
18. Strategic Recommendations
19. About Us & Disclaimer

 

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Summary

Australia seltzer market is projected to show a robust growth with an impressive CAGR in the forecast years, 2022-2026. The market growth attributes to the rising demand for the gluten-free and low ABV content drinks among the consumers. Seltzer is a carbonated water thar contains dissolved carbon dioxide gas that is artificially infused or occurs naturally. The demand for fizzy water, sparkling water, or soda water all enunciates with the growing demand for the seltzer and thereby registering the growth of the Australia seltzer market in the upcoming five years. Moreover, number of market players is rapidly increasing in the country to satisfy the surging demand and in return aiding the growth of the market in the next five years. These market players have created a large range of product line and thus supporting the growth. Their aggressive and dedicated marketing of the product along with the influencing promotions is driving the growth of the Australia seltzer market in the future five years of forecast, until 2026. Factors like consumer preference toward soda water or sparkling water against beer and other mixed drinks is also influencing the market growth. The market growth is also driven due to consumer’s concern over the calories and carbohydrate content in the mixed drinks and beer. Seltzer water has comparatively lesser content and thus is preferred.
The Australia seltzer market is segmented by ABV content, distribution channel, packaging, competitional landscape, regional distribution, and top 3 states analysis. Based on ABV content, the market is further bifurcated into less than and equal to 5%, more than 5%. Less than and equal to 5% ABV content is anticipated to hold the major revenue shares of the market and assert its dominance over the market on the account of rising number of health conscious population and their inclination toward seltzer over hard drinks like wine, beer, etc. Moreover, occasional or casual drinkers prefer hard seltzer and thus the low ABV content drinks and thus being able to support the growth of market segment in the upcoming five years.
A partial list of market player in the Australia seltzer market includes Anheuser-Busch InBev, Constellation Brands (Corona Seltzer), Boston Beer Company (Truly Hard Seltzer), San Juan Seltzer Inc., MillerCoors (Henry's Hard Sparkling Water), Diageo (Smirnoff Seltzers), Molson Coors (Vizzy Hard Seltzer), Boathouse Beverage Co., Future Proof Brands LLC, Lift Bridge Brewing Co., White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International), among others. These market players hold larger shares of the market than the new market players. With the evolving technology, it is appropriate to say that the effective research and development of the technologically advanced products would support the market growth and benefit the market players as well as the consumers. New market players may focus on the research and development to provide products that satisfies the consumer demand as well as benefits the market players in building their brand value. Other competitive strategies include mergers & acquisitions and new product developments.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016 – 2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022 – 2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth of the market size of Australia seltzer market from 2016 to 2019.
• To estimate and forecast the market size of Australia seltzer market from 2020 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast Australia seltzer market based on ABV content, distribution channel, packaging, competitional landscape, regional distribution, and top 3 states analysis
• To identify dominant region or segment in the Australia seltzer market.
• To identify drivers and challenges for Australia seltzer market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in Australia seltzer market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in Australia seltzer market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in Australia seltzer market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers, suppliers, and service providers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufactures which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufactures, distribution channels and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of Australia seltzer market using a bottom-up approach, wherein data for various end-user segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical data of these product types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Seltzer manufacturers, end users, and other stakeholders
• Distributors and suppliers of the products and other stakeholders
• Organizations, forums, and alliances related to seltzer
• Market research and consulting firms
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, Australia seltzer market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Australia Seltzer Market, By ABV Content:
o Less than and equal to 5%
o More Than 5%
• Australia Seltzer Market, By Distribution Channel:
o Convenience stores
o Online
o Supermarkets/ Hypermarkets
o Others
• Australia Seltzer Market, By Packaging:
o Bottle
o Can
• Australia Seltzer Market, By Region:
o Capital Territory & New South Wales
o Victoria & Tasmania
o Western Australia
o Queensland
o Northern Territory & Southern
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Australia seltzer market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Australia Seltzer Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Brand Awareness
5.2. Satisfaction Level
5.3. Factors Faced Post Purchase
5.4. Factors Influencing Purchase Decision
6. Australia Seltzer Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By ABV Content (Less Than and equal to 5%, More Than 5%)
6.2.2. By Distribution Channel (Convenience stores, online, supermarkets/hypermarkets, others)
6.2.3. By Packaging (Bottle, Can)
6.2.4. By Company (2020)
6.2.5. By Region
6.2.6. By Top 3 States
6.3. Product Market Map
7. Australia Capital Territory & New South Wales Seltzer Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Distribution Channel
8. Victoria & Tasmania Seltzer Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Distribution Channel
9. Western Australia Seltzer Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Distribution Channel
10. Queensland Seltzer Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Distribution Channel
11. Northern Territory & Southern Australia Seltzer Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Pricing Analysis
14. Market Trends & Developments
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Australia Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Anheuser-Busch InBev
17.2. Constellation Brands (Corona Seltzer)
17.3. Boston Beer Company (Truly Hard Seltzer)
17.4. San Juan Seltzer Inc.
17.5. MillerCoors (Henry's Hard Sparkling Water)
17.6. Diageo (Smirnoff Seltzers)
17.7. Molson Coors (Vizzy Hard Seltzer)
17.8. Boathouse Beverage Co.
17.9. Future Proof Brands LLC
17.10. Lift Bridge Brewing Co.
17.11. White Claw Hard Seltzer (Mark Anthony Brands International)
18. Strategic Recommendations
19. About Us & Disclaimer

 

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