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中東・アフリカ・ゲーム市場 2024-2032


MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET 2024-2032

市場展望 Tritonの調査レポートでは、中東・アフリカのゲーム市場は2024年から2032年の予測年間平均成長率(CAGR)3.67%で収益が増加すると予測している。アラブ首長国連邦(UAE)、トルコ、サウジアラビア、そ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2024年3月15日 US$1,500
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サマリー

市場展望
Tritonの調査レポートでは、中東・アフリカのゲーム市場は2024年から2032年の予測年間平均成長率(CAGR)3.67%で収益が増加すると予測している。アラブ首長国連邦(UAE)、トルコ、サウジアラビア、その他の中東・アフリカ諸国が本レポートの調査対象国である。
サウジアラビアのビジョン2030は、同国のテクノロジー、メディア、通信を変革するための戦略的ロードマップである。この点で、政府は経済多様化の主要な貢献者としてゲーム分野の可能性を認識している。5Gインフラの拡大や地元デベロッパーの支援といった取り組みが注目されている。開発が進むにつれ、クラウドゲーミングやVR/AR技術は計り知れない可能性を秘めており、ゲーム市場は成長するとみられる。
同様に、南アフリカのゲーム市場でも、ハードウェアに制限のある個人のための代替手段としてクラウドゲーミングが登場し、大きな変化が見られた。この技術により、ゲーマーはゲーム機や高性能PCがなくてもストリーミングでプレイできるようになった。これにより、ゲームコミュニティが拡大し、没入感のある体験をより多くの人々が利用できるようになった。さらに、ゲーム開発者は、多様で文化的な視聴者を反映したストーリーとビジュアルを作成することの重要性を認識しており、これが市場の成長に寄与している。
競争見通し
ゲーム市場に上場している主な企業は、Ubisoft Entertainment SA、Microsoft Corporation、Electronic Arts Inc、Square Enix Holdings Co Ltd、Zynga、Sega、Activision Blizzard、Bethesda Softworks Llc、Nintendo Co Ltd、Sony Corporationである。


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目次

目次
1. 中東・アフリカのゲーム市場-概要
2. 産業展望
2.1. 親市場分析-メディア&エンターテインメント
2.2.ゲーム市場への影響分析
2.2.1.コビド19のゲーム市場への影響
2.2.2.ウクライナ・ロシア戦争がゲーム市場に与える影響
2.3.ポーターのファイブフォース分析
2.3.1.新規参入の脅威
2.3.2. 代替品の脅威
2.3.3.買い手の交渉力
2.3.4. サプライヤーの交渉力
2.3.5. 競争相手の脅威
2.4. 市場成熟度分析
2.5. 業界の構成要素
2.5.1. コンポーネント・サプライヤー
2.5.2. 研究開発
2.5.3. ハードウェア製造開発・出版
2.5.4. 販売業者
2.6. 規制の枠組み
2.7. 主要な購買影響分析
2.7.1. ゲームレーティング
2.7.2. 価格
2.7.3. 独占性
2.7.4. オンラインサービス
2.7.5. デバイスの種類と互換性
2.7.5.1. パフォーマンス
2.7.5.2. 後方互換性
2.7.5.3. 周辺機器
2.7.5.4. ストレージ
2.7.5.5. メディア・サポート
2.8. 主要市場戦略
2.8.1. コラボレーション
2.8.2. 製品発表
2.8.3. 買収
2.8.4. 拡張
2.9. 市場促進要因
2.9.1. 次世代ゲーム機の台頭
2.9.2. インターネットアクセスの増加
2.9.3. スマートフォンユーザーの急増
2.9.4. デジタルゲームへの広範かつ熱心な視聴者層
2.9.5. 無料ゲームへのアクセスの利便性
2.10. 市場の課題
2.10.1. ゲーム開発費の高騰
2.10.2. デジタルゲームに関連する違法コピーの課題
2.10.3. 偽造ゲーム商品の増加
2.10.4. ゲームのローカライズにおける課題
2.10.5. ハードウェアの互換性問題
2.11. 市場機会
2.11.1. 5G接続による処理能力の向上と待ち時間の短縮
2.11.2. クラウド・ゲーミングによる無制限のゲーム・アクセス
2.11.3. ARとVRによる、より手頃な価格での没入体験
2.11.4. エッジコンピューティングによるゲーム体験の向上
2.12. アナリストの視点
3. 中東・アフリカのゲーム市場 - タイプ別
3.1. オンライン
3.2. オフライン
4. 中東・アフリカのゲーム市場:コンポーネント別
4.1.ソフトウェア
4.2.ハードウエア
5. 中東・アフリカのゲーム市場:デバイスタイプ別
5.1. コンソールゲーム
5.2. PCゲーム
5.3. モバイルゲーム
5.3.1. アンドロイド
5.3.2. IOS
5.4. ブラウザゲーム
6. 中東・アフリカのゲーム市場 - ジャンル別
6.1. アクション/アドベンチャーゲーム
6.2. アーケードゲーム
6.3. 戦略・頭脳ゲーム
6.4. カジノゲーム
6.5. カジュアルゲーム
6.6.スポーツゲーム
6.7. その他ジャンル
7. 中東・アフリカのゲーム市場 - 国別動向
7.1. 中東・アフリカ
7.1.1. 国別分析
7.1.1.1. アラブ首長国連邦
7.1.1.1.1. アラブ首長国連邦のゲーム市場予測&展望
7.1.1.2. トルコ
7.1.1.2.1. トルコのゲーム市場予測・展望
7.1.1.3. サウジアラビア
7.1.1.3.1. サウジアラビアゲーム市場予測・展望
7.1.1.4. 南アフリカ
7.1.1.4.1. 南アフリカのゲーム市場予測・展望
7.1.1.5. その他の中東・アフリカ地域
7.その他の中東・アフリカのゲーム市場予測・展望
8. 競争環境
8.1. アクティビジョン・ブリザード
8.概要
8.1.2. 製品ポートフォリオ
8.1.3. 主要な強み
8.1.4. 主な課題
8.2. マイクロソフト
8.概要
8.2.2. 製品ポートフォリオ
8.2.3. 主要な強み
8.2.4. 主な課題
8.3. ベセスダ・ソフトワークス
8.3.1. 会社概要
8.3.2. 製品ポートフォリオ
8.3.3. 主な強み
8.3.4. 主な課題
8.4. エレクトロニック・アーツ
8.概要
8.4.2. 製品ポートフォリオ
8.4.3. 主要な強み
8.4.4. 主な課題
8.5. ソニー株式会社
8.5.1. 会社概要
8.5.2. 製品ポートフォリオ
8.5.3. 主要な強み
8.5.4. 主な課題
8.6. ユービーアイソフトエンタテインメント
8.6.1. 会社概要
8.6.2. 製品ポートフォリオ
8.6.3. 主な強み
8.6.4. 主な課題
8.7. スクウェア・エニックス・ホールディングス
8.7.1. 会社概要
8.7.2. 製品ポートフォリオ
8.7.3. 主要な強み
8.7.4. 主な課題
8.8. 任天堂株式会社
8.8.1. 会社概要
8.8.2. 製品ポートフォリオ
8.8.3. 主な強み
8.8.4. 主な課題
8.9.セガ
8.9.1. 概要
8.9.2. 製品ポートフォリオ
8.9.3. 主要な強み
8.9.4. 主要課題
8.10. ザインガ
8.10.1.
8.10.2. 製品ポートフォリオ
8.10.3. 主要な強み
8.10.4. 主要課題
9. 調査方法と調査範囲
9.1. 調査範囲と成果物
9.2. データソース
9.3. 調査方法


図表一覧
表1:中東・アフリカのゲーム市場、国別展望、2024-2032年(単位:10億ドル)
表2:規制の枠組み
表3:提携リスト
表4:製品発売リスト
表5:買収リスト
表6:事業拡大リスト
表7:第9世代ゲーム機
表8:中東・アフリカのゲーム市場:タイプ別 2024年~2032年(単位:億ドル)
表9:中東・アフリカのゲーム市場、コンポーネント別、2024年~2032年(単位:億ドル)
表10:中東・アフリカのゲーム市場、デバイスタイプ別、2024年~2032年(単位:億ドル)
表11:中東・アフリカのゲーム市場、モバイルゲーム別、2024-2032年(単位:億ドル)
表12:中東・アフリカのゲーム市場、ジャンル別、2024-2032年(単位:億ドル)
表13:中東・アフリカゲーミング市場 国別展望 2024-2032年 (単位:億ドル)

図表一覧
図1: 市場の成熟度分析
図2: 業界の構成要素
図3:主な購買インパクト分析
図4: 中東アフリカのゲーム市場、タイプ別、2023年および2032年 (単位: %)
図5: 中東およびアフリカのゲーム市場、オンライン別、2024年~2032年 (単位:億ドル)
図6: 中東・アフリカのゲーム市場、オフライン市場別、2024年-2032年 (単位:億ドル)
図7: 中東およびアフリカのゲーム市場、コンポーネント別、2023年および2032年 (単位: %)
図8: 中東・アフリカのゲーム市場、ソフトウェア別、2024年~2032年 (単位:億ドル)
図9: 中東アフリカゲーム市場、ハードウェア別、2024年~2032年 (単位:億ドル)
図10: 中東およびアフリカのゲーム市場、デバイスタイプ別、2023年および2032年 (単位:%)
図11:中東・アフリカゲーム市場:コンソールゲーム機別、2024年~2032年(単位:億ドル)
図12:中東・アフリカゲーム市場:PCゲーム別、2024年~2032年(単位:億ドル)
図13:中東・アフリカゲーム市場:モバイルゲーム別、2024-2032年(単位:10億ドル)
図14:中東・アフリカゲーム市場:アンドロイド別、2024-2032年(単位:億ドル)
図15:中東・アフリカゲーム市場:ios別、2024-2032年(単位:億ドル)
図16:中東・アフリカゲーム市場:ブラウザゲーム別、2024-2032年(単位:億ドル)
図17: 中東およびアフリカのゲーム市場、ジャンル別、2023年および2032年 (単位: %)
図18: 中東アフリカゲーム市場:アクション/アドベンチャーゲーム別、2024年〜2032年 (単位:億ドル)
図19:中東・アフリカゲーム市場:アーケードゲーム別、2024年〜2032年(単位:億ドル)
図20:中東・アフリカゲーム市場:戦略・頭脳ゲーム別、2024-2032年(単位:億ドル)
図21:中東・アフリカゲーム市場:カジノゲーム別、2024-2032年(単位:億ドル)
図22:中東・アフリカゲーム市場:カジュアルゲーム別、2024-2032年(単位:億ドル)
図23:中東・アフリカゲーム市場:スポーツゲーム別、2024-2032年(単位:億ドル)
図24: 中東アフリカゲーム市場:その他のジャンル別、2024-2032年 (単位:億ドル)
図25:アラブ首長国連邦ゲーム市場 2024-2032 (単位:億ドル)
図26:トルコゲーム市場 2024-2032 (単位:億ドル)
図27:サウジアラビアゲーム市場 2024-2032 (単位:億ドル)
図28: 南アフリカのゲーム市場 2024-2032 (単位:億ドル)
図29:その他の中東・アフリカゲーミング市場 2024-2032 (単位:10億ドル)

 

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Summary

MARKET OUTLOOK
Triton’s research report examines that the Middle East and Africa gaming market is expected to rise at 3.67% CAGR in revenue for the forecasted years 2024-2032. The United Arab Emirates (UAE), Turkey, Saudi Arabia, and the Rest of the Middle East & Africa are the countries studied in this report.
Saudi Arabia’s Vision 2030 represents a strategic roadmap for transforming the country’s technology, media, and telecommunications. In this regard, the government recognized the potential of the gaming sector as a key contributor to economic diversification. Initiatives like expanding 5G infrastructure and supporting local developers gain focus. As development evolves, the gaming market is set to grow, with cloud gaming and VR/AR technologies offering immense potential.
Similarly, the South Africa gaming market witnessed significant shifts, with cloud gaming as an alternative for individuals with hardware limitations. This technology allows gamers to stream and play without consoles or high-performance PCs. This expanded the gaming community, making immersive experiences accessible to a broader audience. Moreover, game developers recognize the importance of creating stories and visuals that reflect the diverse and cultural audience, which contributes to the market growth.
COMPETITIVE OUTLOOK
The key companies listed in the gaming market are Ubisoft Entertainment SA, Microsoft Corporation, Electronic Arts Inc, Square Enix Holdings Co Ltd, Zynga, Sega, Activision Blizzard, Bethesda Softworks Llc, Nintendo Co Ltd, and Sony Corporation.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET- SUMMARY
2. INDUSTRY OUTLOOK
2.1. PARENT MARKET ANALYSIS- MEDIA & ENTERTAINMENT
2.2. IMPACT ANALYSIS ON THE GAMING MARKET
2.2.1. COVID-19 IMPACT ON THE GAMING MARKET
2.2.2. UKRAINE-RUSSIA WAR IMPACT ON THE GAMING MARKET
2.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
2.3.1. THREAT OF NEW ENTRANTS
2.3.2. THREAT OF SUBSTITUTES
2.3.3. BARGAINING POWER OF BUYERS
2.3.4. BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
2.3.5. THREAT OF COMPETITIVE RIVALRY
2.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
2.5. INDUSTRY COMPONENTS
2.5.1. COMPONENT SUPPLIERS
2.5.2. RESEARCH & DEVELOPMENT
2.5.3. HARDWARE MANUFACTURING DEVELOPMENT & PUBLISHING
2.5.4. DISTRIBUTORS
2.6. REGULATORY FRAMEWORK
2.7. KEY BUYING IMPACT ANALYSIS
2.7.1. GAME RATINGS
2.7.2. PRICE
2.7.3. EXCLUSIVITY
2.7.4. ONLINE SERVICE
2.7.5. DEVICE TYPE & COMPATIBILITY
2.7.5.1. PERFORMANCE
2.7.5.2. BACKWARD COMPATIBILITY
2.7.5.3. PERIPHERALS
2.7.5.4. STORAGE
2.7.5.5. MEDIA SUPPORT
2.8. KEY MARKET STRATEGIES
2.8.1. COLLABORATIONS
2.8.2. PRODUCT LAUNCHES
2.8.3. ACQUISITIONS
2.8.4. EXPANSIONS
2.9. MARKET DRIVERS
2.9.1. RISE OF NEXT-GENERATION GAMING CONSOLES
2.9.2. INCREASING INTERNET ACCESS
2.9.3. RAPID INCREASE IN SMARTPHONE USERS
2.9.4. EXTENSIVE AND DEVOTED AUDIENCE FOR DIGITAL GAMES
2.9.5. CONVENIENT ACCESSIBILITY TO FREE GAMES
2.10. MARKET CHALLENGES
2.10.1. ELEVATED EXPENSES IN GAME DEVELOPMENT
2.10.2. PIRACY CHALLENGES ASSOCIATED WITH DIGITAL GAMES
2.10.3. RISING INCIDENCE OF COUNTERFEIT GAMING MERCHANDISE
2.10.4. CHALLENGES IN THE LOCALIZATION OF GAMES
2.10.5. HARDWARE COMPATIBILITY ISSUES
2.11. MARKET OPPORTUNITIES
2.11.1. ENHANCED PROCESSING POWER AND REDUCED LATENCY WITH 5G CONNECTIVITY
2.11.2. UNRESTRICTED GAMING ACCESS WITH CLOUD GAMING
2.11.3. IMMERSIVE EXPERIENCES AT MORE AFFORDABLE PRICES WITH AR & VR
2.11.4. ENHANCED GAMING EXPERIENCE WITH EDGE COMPUTING
2.12. ANALYST PERSPECTIVE
3. MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET – BY TYPE
3.1. ONLINE
3.2. OFFLINE
4. MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET – BY COMPONENT
4.1. SOFTWARE
4.2. HARDWARE
5. MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET – BY DEVICE TYPE
5.1. CONSOLE GAMING
5.2. PC GAMING
5.3. MOBILE GAMING
5.3.1. ANDROID
5.3.2. IOS
5.4. BROWSER GAMING
6. MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET – BY GENRE
6.1. ACTION/ADVENTURE GAMES
6.2. ARCADE GAMES
6.3. STRATEGY & BRAIN GAMES
6.4. CASINO GAMES
6.5. CASUAL GAMES
6.6. SPORT GAMES
6.7. OTHER GENRES
7. MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET – BY COUNTRY OUTLOOK
7.1. MIDDLE EAST AND AFRICA
7.1.1. COUNTRY ANALYSIS
7.1.1.1. UNITED ARAB EMIRATES
7.1.1.1.1. UNITED ARAB EMIRATES GAMING MARKET FORECAST & PROSPECTS
7.1.1.2. TURKEY
7.1.1.2.1. TURKEY GAMING MARKET FORECAST & PROSPECTS
7.1.1.3. SAUDI ARABIA
7.1.1.3.1. SAUDI ARABIA GAMING MARKET FORECAST & PROSPECTS
7.1.1.4. SOUTH AFRICA
7.1.1.4.1. SOUTH AFRICA GAMING MARKET FORECAST & PROSPECTS
7.1.1.5. REST OF MIDDLE EAST & AFRICA
7.1.1.5.1. REST OF MIDDLE EAST & AFRICA GAMING MARKET FORECAST & PROSPECTS
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. ACTIVISION BLIZZARD
8.1.1. OVERVIEW
8.1.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.1.3. KEY STRENGTHS
8.1.4. KEY CHALLENGES
8.2. MICROSOFT CORPORATION
8.2.1. OVERVIEW
8.2.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.2.3. KEY STRENGTHS
8.2.4. KEY CHALLENGES
8.3. BETHESDA SOFTWORKS LLC
8.3.1. OVERVIEW
8.3.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.3.3. KEY STRENGTHS
8.3.4. KEY CHALLENGES
8.4. ELECTRONIC ARTS INC
8.4.1. OVERVIEW
8.4.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.4.3. KEY STRENGTHS
8.4.4. KEY CHALLENGES
8.5. SONY CORPORATION
8.5.1. OVERVIEW
8.5.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.5.3. KEY STRENGTHS
8.5.4. KEY CHALLENGES
8.6. UBISOFT ENTERTAINMENT SA
8.6.1. OVERVIEW
8.6.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.6.3. KEY STRENGTHS
8.6.4. KEY CHALLENGES
8.7. SQUARE ENIX HOLDINGS CO LTD
8.7.1. OVERVIEW
8.7.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.7.3. KEY STRENGTHS
8.7.4. KEY CHALLENGES
8.8. NINTENDO CO LTD
8.8.1. OVERVIEW
8.8.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.8.3. KEY STRENGTHS
8.8.4. KEY CHALLENGES
8.9. SEGA
8.9.1. OVERVIEW
8.9.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.9.3. KEY STRENGTHS
8.9.4. KEY CHALLENGES
8.10. ZYNGA
8.10.1. OVERVIEW
8.10.2. PRODUCT PORTFOLIO
8.10.3. KEY STRENGTHS
8.10.4. KEY CHALLENGES
9. RESEARCH METHODOLOGY & SCOPE
9.1. RESEARCH SCOPE & DELIVERABLES
9.2. SOURCES OF DATA
9.3. RESEARCH METHODOLOGY


TABLES LIST
TABLE 1: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY COUNTRY OUTLOOK, 2024-2032 (IN $ BILLION)
TABLE 2: REGULATORY FRAMEWORK
TABLE 3: LIST OF COLLABORATIONS
TABLE 4: LIST OF PRODUCT LAUNCHES
TABLE 5: LIST OF ACQUISITIONS
TABLE 6: LIST OF EXPANSIONS
TABLE 7: NINTH GENERATION GAMING CONSOLES
TABLE 8: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY TYPE, 2024-2032 (IN $ BILLION)
TABLE 9: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY COMPONENT, 2024-2032 (IN $ BILLION)
TABLE 10: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY DEVICE TYPE, 2024-2032 (IN $ BILLION)
TABLE 11: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY MOBILE GAMING, 2024-2032 (IN $ BILLION)
TABLE 12: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY GENRE, 2024-2032 (IN $ BILLION)
TABLE 13: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY COUNTRY OUTLOOK, 2024-2032 (IN $ BILLION)

FIGURES LIST
FIGURE 1: MARKET MATURITY ANALYSIS
FIGURE 2: INDUSTRY COMPONENTS
FIGURE 3: KEY BUYING IMPACT ANALYSIS
FIGURE 4: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY TYPE, 2023 & 2032 (IN %)
FIGURE 5: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY ONLINE, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 6: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY OFFLINE, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 7: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY COMPONENT, 2023 & 2032 (IN %)
FIGURE 8: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY SOFTWARE, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 9: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY HARDWARE, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 10: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY DEVICE TYPE, 2023 & 2032 (IN %)
FIGURE 11: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY CONSOLE GAMING, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 12: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY PC GAMING, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 13: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY MOBILE GAMING, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 14: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY ANDROID, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 15: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY IOS, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 16: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY BROWSER GAMING, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 17: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY GENRE, 2023 & 2032 (IN %)
FIGURE 18: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY ACTION/ADVENTURE GAMES, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 19: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY ARCADE GAMES, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 20: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY STRATEGY & BRAIN GAMES, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 21: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY CASINO GAMES, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 22: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY CASUAL GAMES, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 23: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY SPORT GAMES, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 24: MIDDLE EAST AND AFRICA GAMING MARKET, BY OTHER GENRES, 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 25: UNITED ARAB EMIRATES GAMING MARKET 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 26: TURKEY GAMING MARKET 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 27: SAUDI ARABIA GAMING MARKET 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 28: SOUTH AFRICA GAMING MARKET 2024-2032 (IN $ BILLION)
FIGURE 29: REST OF MIDDLE EAST & AFRICA GAMING MARKET 2024-2032 (IN $ BILLION)

 

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