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メキシコのアルコール飲料(RTDS)市場 2021-2026


MEXICO ALCOHOLIC READY-TO-DRINKS (RTDS) MARKET 2021-2026

市場展望 Triton社の予測によると、メキシコのアルコール飲料(RTD)市場は、2021年から2026年の予測期間において、売上高で3.20%、数量で2.29%のCAGRで進展を記録すると予想されています。 COVID-19の発生によ... もっと見る

 

 

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Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2022年1月10日 US$950
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サマリー

市場展望
Triton社の予測によると、メキシコのアルコール飲料(RTD)市場は、2021年から2026年の予測期間において、売上高で3.20%、数量で2.29%のCAGRで進展を記録すると予想されています。
COVID-19の発生による景気後退にもかかわらず、アルコール飲料業界は、より大規模で費用対効果が高く、混乱が少ない小売チャネルにより、大幅に回復すると予想されます。予測によると、非売品は販売量が伸びると見られています。失業率の低下と可処分所得の増加により、2022年からはアルコール飲料の安定した業績が見込まれます。また、予測期間中、蒸留酒の小型フォーマットが消費者の間で人気を博すと予想され、それらは位置づけの高いブランドよりも手頃な選択肢と考えられています。さらに、ビール類では、より大型のリターナブルタイプが魅力的な価値を提供し、成長を遂げることが予想されます。
バーやレストランが徐々に再開されるにつれて、オン・トレードでのビールの売上は安定したペースで成長すると予測されます。中価格帯のラガービールについては、為替レートの変動が予想されるため、チャンスがあると思われます。また、メキシコペソの対ドルレートが上昇していることから、テカテ、モデルノ、ビクトリアなど、国産ビールとの価格競争力のあるブランドが伸びていくことが予想されます。したがって、これらのすべての要因は、メキシコのアルコール飲料市場の全体的な発展を補完するものである。
競争力の見通し
アルコール飲料市場で競合する主要企業には、E and J Gallo Winery Inc、Brown Forman Corp、Diageo Plcが含まれます。


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目次

MARKET OUTLOOK
As per Triton’s estimates, the Mexican alcoholic ready-to-drinks (RTDs) market is anticipated to register progress at a CAGR of 3.20% in revenue and 2.29% in volume over the forecasting years between 2021 and 2026.
Despite economic slowdown owing to the COVID-19 outbreak, the alcoholic drinks industry is expected to recover significantly due to a larger, cost-effective, and less disrupted retail channel. As per estimates, off-trade sales are anticipated to witness volume sales growth. Steadier performances from alcoholic drinks are set to stabilize from 2022 as the unemployment rate lowers and disposable incomes increase. Additionally, over the forecast period, small formats of spirits are anticipated to gain traction among consumers as they are considered affordable options than well-positioned brands. Furthermore, larger and returnable formats are expected to make gains in the beer category as they offer attractive value.
As bars and restaurants slowly reopen, beer sales in on-trade are projected to grow at a steady pace. The mid-priced lagers segment will offer opportunities as the currency exchange rate is estimated to become favorable. In this regard, since the Mexican peso is appreciating against the US dollar, several brands such as Tecate, Modelo, and Victoria are expected to witness growth in terms of price-competitiveness than domestic beers. Hence, all these factors supplement the overall development of the Mexican alcoholic ready-to-drinks market.
COMPETITIVE OUTLOOK
The key firms competing in the alcoholic ready-to-drinks market include E and J Gallo Winery Inc, Brown Forman Corp, and Diageo Plc.





 

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Summary

MARKET OUTLOOK
As per Triton’s estimates, the Mexican alcoholic ready-to-drinks (RTDs) market is anticipated to register progress at a CAGR of 3.20% in revenue and 2.29% in volume over the forecasting years between 2021 and 2026.
Despite economic slowdown owing to the COVID-19 outbreak, the alcoholic drinks industry is expected to recover significantly due to a larger, cost-effective, and less disrupted retail channel. As per estimates, off-trade sales are anticipated to witness volume sales growth. Steadier performances from alcoholic drinks are set to stabilize from 2022 as the unemployment rate lowers and disposable incomes increase. Additionally, over the forecast period, small formats of spirits are anticipated to gain traction among consumers as they are considered affordable options than well-positioned brands. Furthermore, larger and returnable formats are expected to make gains in the beer category as they offer attractive value.
As bars and restaurants slowly reopen, beer sales in on-trade are projected to grow at a steady pace. The mid-priced lagers segment will offer opportunities as the currency exchange rate is estimated to become favorable. In this regard, since the Mexican peso is appreciating against the US dollar, several brands such as Tecate, Modelo, and Victoria are expected to witness growth in terms of price-competitiveness than domestic beers. Hence, all these factors supplement the overall development of the Mexican alcoholic ready-to-drinks market.
COMPETITIVE OUTLOOK
The key firms competing in the alcoholic ready-to-drinks market include E and J Gallo Winery Inc, Brown Forman Corp, and Diageo Plc.



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Table of Contents

MARKET OUTLOOK
As per Triton’s estimates, the Mexican alcoholic ready-to-drinks (RTDs) market is anticipated to register progress at a CAGR of 3.20% in revenue and 2.29% in volume over the forecasting years between 2021 and 2026.
Despite economic slowdown owing to the COVID-19 outbreak, the alcoholic drinks industry is expected to recover significantly due to a larger, cost-effective, and less disrupted retail channel. As per estimates, off-trade sales are anticipated to witness volume sales growth. Steadier performances from alcoholic drinks are set to stabilize from 2022 as the unemployment rate lowers and disposable incomes increase. Additionally, over the forecast period, small formats of spirits are anticipated to gain traction among consumers as they are considered affordable options than well-positioned brands. Furthermore, larger and returnable formats are expected to make gains in the beer category as they offer attractive value.
As bars and restaurants slowly reopen, beer sales in on-trade are projected to grow at a steady pace. The mid-priced lagers segment will offer opportunities as the currency exchange rate is estimated to become favorable. In this regard, since the Mexican peso is appreciating against the US dollar, several brands such as Tecate, Modelo, and Victoria are expected to witness growth in terms of price-competitiveness than domestic beers. Hence, all these factors supplement the overall development of the Mexican alcoholic ready-to-drinks market.
COMPETITIVE OUTLOOK
The key firms competing in the alcoholic ready-to-drinks market include E and J Gallo Winery Inc, Brown Forman Corp, and Diageo Plc.





 

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