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アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場(タイプ:リーチインフリーザー、食肉熟成冷蔵庫、カウンター下フリーザー、ベーカリーショーケース、防腐剤貯蔵庫、深型フリーザー、超低温フリーザー)、流通チャネル(直販、流通業者/卸売業者、オンラインプラットフォーム、小売店);-アジア太平洋地域の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Asia Pacific Commercial Refrigerator Market (Type - Reach In Freezer, Meat Aged Refrigerator, Under counter Freezer, Bakery Showcase, Antiseptic Reservoir, Deep Freezer, Ultra Low Temperature Freezer), Distribution Channel (Direct Sales, Distributors/Wholesalers, Online Platforms, Retail Outlets); - Asia Pacific Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場 - レポートの範囲 TMRのアジア太平洋地域業務用冷蔵庫市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年10月14日 US$5,795
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389 英語

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サマリー

アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場 - レポートの範囲
TMRのアジア太平洋地域業務用冷蔵庫市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までのアジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までのアジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、業務用冷蔵庫市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場の競争状況について掘り下げています。アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているアジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場におけるプレイヤーの属性です。

アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における業務用冷蔵庫の売上/収益は?
- アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2034年にアジア太平洋地域で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- アジア太平洋市場に進出している各企業の市場ポジションは?

アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場 - 調査目的と調査アプローチ
アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者はアジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場への投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.はじめにアジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場区分
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術概要
5.8.規格と規制
5.9.バリューチェーン分析
5.9.1.メーカー一覧
5.9.2.原材料サプライヤー一覧
5.9.3.販売業者リスト
5.9.4.潜在顧客リスト
6.アジア太平洋地域の業務用冷蔵庫市場の分析と予測
6.1.タイプ別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
6.1.1.リーチインフリーザー
6.1.2.食肉熟成冷蔵庫
6.1.3.カウンター下冷凍庫
6.1.4.ベーカリーショーケース
6.1.5.消毒用リザーバー
6.1.6.冷凍庫
6.1.7.超低温フリーザー
6.2.流通チャネル別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
6.2.1.直接販売
6.2.2.流通業者/卸売業者
6.2.3.オンライン・プラットフォーム
6.2.4.小売店
6.3.国別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
6.3.1.インド
6.3.2.その他のアジア太平洋地域
6.4.機会増の分析
7.インドの業務用冷蔵庫市場の分析と予測
7.1.タイプ別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
7.1.1.リーチインフリーザー
7.1.2.食肉熟成冷蔵庫
7.1.3.カウンター下冷凍庫
7.1.4.ベーカリーショーケース
7.1.5.消毒用リザーバー
7.1.6.冷凍庫
7.1.7.超低温フリーザー
7.2.流通チャネル別市場規模・予測(千台)(億米ドル)、2020~2034年
7.2.1.直接販売
7.2.2.流通業者/卸売業者
7.2.3.オンライン・プラットフォーム
7.2.4.小売店
7.3.増分機会分析
8.競争状況
8.1.市場プレーヤー - 競争マトリックス(ティア別、企業規模別)
8.2.市場シェア分析(2023年
8.3.企業プロフィール
8.3.1.ダイキン工業
8.3.1.1.売上高
8.3.1.2.事業概要
8.3.1.3.製品セグメント
8.3.1.4.地理的フットプリント
8.3.1.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.2.パナソニック株式会社
8.3.2.1.会社収益
8.3.2.2.事業概要
8.3.2.3.製品セグメント
8.3.2.4.地理的フットプリント
8.3.2.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.3.LGエレクトロニクス
8.3.3.1.企業収益
8.3.3.2.事業概要
8.3.3.3.製品セグメント
8.3.3.4.地理的フットプリント
8.3.3.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.4.日立製作所
8.3.4.1.会社収益
8.3.4.2.事業概要
8.3.4.3.製品セグメント
8.3.4.4.地理的フットプリント
8.3.4.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.5.ハイアールグループ株式会社
8.3.5.1.企業収益
8.3.5.2.事業概要
8.3.5.3.製品セグメント
8.3.5.4.地理的フットプリント
8.3.5.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.6.ミデアグループ
8.3.6.1.企業収益
8.3.6.2.事業概要
8.3.6.3.製品セグメント
8.3.6.4.地理的フットプリント
8.3.6.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.7.株式会社フジマック
8.3.7.1.会社収益
8.3.7.2.事業概要
8.3.7.3.製品セグメント
8.3.7.4.地理的フットプリント
8.3.7.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.8.ホシザキ株式会社
8.3.8.1.会社収益
8.3.8.2.事業概要
8.3.8.3.製品セグメント
8.3.8.4.地理的フットプリント
8.3.8.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.9.サンデンホールディングス
8.3.9.1.会社収益
8.3.9.2.事業概要
8.3.9.3.製品セグメント
8.3.9.4.地理的フットプリント
8.3.9.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.10.株式会社オークマ
8.3.10.1.会社収益
8.3.10.2.事業概要
8.3.10.3.製品セグメント
8.3.10.4.地理的フットプリント
8.3.10.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
8.3.11.その他
8.3.11.1.企業収益
8.3.11.2.事業概要
8.3.11.3.製品セグメント
8.3.11.4.地理的フットプリント
8.3.11.5.戦略的パートナーシップ、生産能力拡大、新製品革新など
9.市場参入戦略

 

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Summary

Asia Pacific Commercial Refrigerator Market – Scope of Report
TMR’s report on the Asia Pacific Commercial Refrigerator market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the Asia Pacific Commercial Refrigerator market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Asia Pacific Commercial Refrigerator market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the Commercial Refrigerator market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Asia Pacific Commercial Refrigerator market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Asia Pacific Commercial Refrigerator market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Asia Pacific Commercial Refrigerator market.

The report delves into the competitive landscape of the Asia Pacific Commercial Refrigerator market. Key players operating in the Asia Pacific Commercial Refrigerator market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Asia Pacific Commercial Refrigerator market profiled in this report.

Key Questions Answered in Asia Pacific Commercial Refrigerator Market Report
• What is the sales/revenue generated by Commercial Refrigerator across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Asia Pacific Commercial Refrigerator market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Asia Pacificly in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Asia Pacific market?

Asia Pacific Commercial Refrigerator Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Asia Pacific Commercial Refrigerator market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Asia Pacific Commercial Refrigerator market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Asia Pacific Commercial Refrigerator market.



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Table of Contents

1. Preface: Asia Pacific Commercial Refrigerator Market
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Technology Overview
5.8. Standards & Regulations
5.9. Value Chain Analysis
5.9.1. List of Manufacturers
5.9.2. List of Raw Material Suppliers
5.9.3. List of Distributors
5.9.4. List of Potential Customers
6. Asia Pacific Commercial Refrigerator Market Analysis and Forecasts
6.1. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
6.1.1. Reach In Freezer
6.1.2. Meat Aged Refrigerator
6.1.3. Under counter Freezer
6.1.4. Bakery Showcase
6.1.5. Antiseptic Reservoir
6.1.6. Deep Freezer
6.1.7. Ultra Low Temperature Freezer
6.2. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
6.2.1. Direct Sales
6.2.2. Distributors/Wholesalers
6.2.3. Online Platforms
6.2.4. Retail Outlets
6.3. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Country, 2020-2034
6.3.1. India
6.3.2. Rest of Asia Pacific
6.4. Incremental Opportunity Analysis
7. India Commercial Refrigerator Market Analysis and Forecasts
7.1. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Type, 2020-2034
7.1.1. Reach In Freezer
7.1.2. Meat Aged Refrigerator
7.1.3. Under counter Freezer
7.1.4. Bakery Showcase
7.1.5. Antiseptic Reservoir
7.1.6. Deep Freezer
7.1.7. Ultra Low Temperature Freezer
7.2. Market Size and Forecast (Thousand Units) (US$ Bn) by Distribution Channel, 2020-2034
7.2.1. Direct Sales
7.2.2. Distributors/Wholesalers
7.2.3. Online Platforms
7.2.4. Retail Outlets
7.3. Incremental opportunity Analysis
8. Competition Landscape
8.1. Market Players - Competition Matrix (by Tier and Size of Companies)
8.2. Market Share Analysis, 2023
8.3. Company Profiles
8.3.1. Daikin Industries, Ltd.
8.3.1.1. Company Revenue
8.3.1.2. Business Overview
8.3.1.3. Product Segments
8.3.1.4. Geographic Footprint
8.3.1.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.2. Panasonic Corporation
8.3.2.1. Company Revenue
8.3.2.2. Business Overview
8.3.2.3. Product Segments
8.3.2.4. Geographic Footprint
8.3.2.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.3. LG Electronics
8.3.3.1. Company Revenue
8.3.3.2. Business Overview
8.3.3.3. Product Segments
8.3.3.4. Geographic Footprint
8.3.3.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.4. Hitachi, Ltd.
8.3.4.1. Company Revenue
8.3.4.2. Business Overview
8.3.4.3. Product Segments
8.3.4.4. Geographic Footprint
8.3.4.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.5. Haier Group Corporation
8.3.5.1. Company Revenue
8.3.5.2. Business Overview
8.3.5.3. Product Segments
8.3.5.4. Geographic Footprint
8.3.5.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.6. Midea Group
8.3.6.1. Company Revenue
8.3.6.2. Business Overview
8.3.6.3. Product Segments
8.3.6.4. Geographic Footprint
8.3.6.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.7. Fujimak Corporation
8.3.7.1. Company Revenue
8.3.7.2. Business Overview
8.3.7.3. Product Segments
8.3.7.4. Geographic Footprint
8.3.7.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.8. Hoshizaki Corporation
8.3.8.1. Company Revenue
8.3.8.2. Business Overview
8.3.8.3. Product Segments
8.3.8.4. Geographic Footprint
8.3.8.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.9. Sanden Holdings Corporation
8.3.9.1. Company Revenue
8.3.9.2. Business Overview
8.3.9.3. Product Segments
8.3.9.4. Geographic Footprint
8.3.9.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.10. Aucma Co., Ltd.
8.3.10.1. Company Revenue
8.3.10.2. Business Overview
8.3.10.3. Product Segments
8.3.10.4. Geographic Footprint
8.3.10.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
8.3.11. Others
8.3.11.1. Company Revenue
8.3.11.2. Business Overview
8.3.11.3. Product Segments
8.3.11.4. Geographic Footprint
8.3.11.5. Strategic Partnership, Capacity Expansion, New Product Innovation etc.
9. Go To Market Strategy

 

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