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放送機器市場(技術:技術:アナログ、デジタル、製品タイプ:送信機、受信機、変調器、アンテナ、アンプ、スイッチ、中継器、その他送信機、受信機、変調器、アンテナ、アンプ、スイッチ、リピータ、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Broadcast Equipment Market (Technology: Analog and Digital; and Product Type: Transmitter, Receiver, Modulator, Antenna, Amplifier, Switch, Repeater, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

放送機器市場 - レポートの範囲 TMRの世界放送機器市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年6月25日 US$5,795
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155 英語

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サマリー

放送機器市場 - レポートの範囲
TMRの世界放送機器市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の放送機器市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の放送機器市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成された。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、放送機器市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の放送機器市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の放送機器市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の放送機器市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の放送機器市場の競争状況について掘り下げています。世界の放送機器市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTが本レポートで紹介されている世界の放送機器市場におけるプレイヤーの属性である。

放送機器の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における放送機器の売上/収益は?
- 世界の放送機器市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

放送機器市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の放送機器市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の放送機器市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の放送機器市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができる。

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目次

1.序文
1.1.市場とセグメントの定義
1.2.市場分類
1.3.調査方法
1.4.前提条件と略語
2.要旨
2.1.世界の放送機器市場の概要
2.2.地域別概要
2.3.産業概要
2.4.市場ダイナミックスナップショット
2.5.競争の青写真
3.市場ダイナミクス
3.1.マクロ経済要因
3.2.促進要因
3.3.阻害要因
3.4.機会
3.5.主要トレンド
3.6.規制の枠組み
4.関連産業と主要指標の評価
4.1.親業界の概要
4.2.エコシステム分析
4.3.価格分析
4.4.技術ロードマップ分析
4.5.業界SWOT分析
4.6.ポーターのファイブフォース分析
5.放送機器の世界市場分析(技術別
5.1.放送機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、技術別、2020年~2034年
5.1.1.アナログ
5.1.2.デジタル
5.2.技術別市場魅力度分析
6.放送機器の世界市場分析(製品タイプ別
6.1.放送機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測:製品タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.送信機
6.1.2.受信機
6.1.3.変調器
6.1.4.アンテナ
6.1.5.増幅器
6.1.6.スイッチ
6.1.7.リピーター
6.1.8.その他(放送モニター、復調器など)
6.2.市場魅力度分析(製品タイプ別
7.放送機器の世界市場分析・予測:用途別
7.1.放送機器市場の用途別金額(億ドル)、数量(千台)分析・予測:2020-2034年
7.1.1.ラジオ
7.1.1.1.振幅変調
7.1.1.2.周波数変調
7.1.2.テレビジョン
7.1.2.1.直接放送衛星(DBS)
7.1.2.2.地上波テレビ
7.1.2.3.ケーブルテレビ
7.1.2.4.IPTV
7.2.市場魅力度分析(アプリケーション別
8.放送機器の世界市場分析と予測、地域別
8.1.放送機器市場の地域別金額(億ドル)・数量(千台)分析・予測:2020-2034年
8.1.1.北米
8.1.2.欧州
8.1.3.アジア太平洋
8.1.4.中東・アフリカ
8.1.5.南米
8.2.市場魅力度分析(地域別
9.北米放送機器市場の分析と予測
9.1.市場スナップショット
9.2.放送機器市場の技術別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
9.2.1.アナログ
9.2.2.デジタル
9.3.放送機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、製品タイプ別、2020~2034年
9.3.1.送信機
9.3.2.受信機
9.3.3.変調器
9.3.4.アンテナ
9.3.5.増幅器
9.3.6.スイッチ
9.3.7.リピーター
9.3.8.その他(放送モニター、復調器など)
9.4.放送機器市場の用途別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
9.4.1.ラジオ
9.4.1.1.振幅変調
9.4.1.2.周波数変調
9.4.2.テレビジョン
9.4.2.1.直接放送衛星(DBS)
9.4.2.2.地上波テレビ
9.4.2.3.ケーブルテレビ
9.4.2.4.IPTV
9.5.放送機器市場の国別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
9.5.1.米国
9.5.2.カナダ
9.5.3.その他の北米地域
9.6.市場魅力度分析
9.6.1.技術別
9.6.2.製品タイプ別
9.6.3.用途別
9.6.4.国別
10.欧州放送機器市場の分析と予測
10.1.市場スナップショット
10.2.放送機器市場の技術別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
10.2.1.アナログ
10.2.2.デジタル
10.3.放送機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、製品タイプ別、2020~2034年
10.3.1.送信機
10.3.2.受信機
10.3.3.変調器
10.3.4.アンテナ
10.3.5.増幅器
10.3.6.スイッチ
10.3.7.リピーター
10.3.8.その他(放送モニター、復調器など)
10.4.放送機器市場の用途別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
10.4.1.ラジオ
10.4.1.1.振幅変調
10.4.1.2.周波数変調
10.4.2.テレビジョン
10.4.2.1.直接放送衛星(DBS)
10.4.2.2.地上波テレビ
10.4.2.3.ケーブルテレビ
10.4.2.4.IPTV
10.5.放送機器市場の国別およびサブ地域別の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
10.5.1.英国
10.5.2.ドイツ
10.5.3.フランス
10.5.4.スペイン
10.5.5.その他のヨーロッパ
10.6.市場魅力度分析
10.6.1.技術別
10.6.2.製品タイプ別
10.6.3.用途別
10.6.4.国・地域別
11.アジア太平洋地域の放送機器市場の分析と予測
11.1.市場スナップショット
11.2.放送機器市場の技術別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
11.2.1.アナログ
11.2.2.デジタル
11.3.放送機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、製品タイプ別、2020~2034年
11.3.1.送信機
11.3.2.受信機
11.3.3.変調器
11.3.4.アンテナ
11.3.5.増幅器
11.3.6.スイッチ
11.3.7.リピーター
11.3.8.その他(放送モニター、復調器など)
11.4.放送機器市場の用途別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
11.4.1.ラジオ
11.4.1.1.振幅変調
11.4.1.2.周波数変調
11.4.2.テレビジョン
11.4.2.1.直接放送衛星(DBS)
11.4.2.2.地上波テレビ
11.4.2.3.ケーブルテレビ
11.4.2.4.IPTV
11.5.放送機器市場の国別およびサブ地域別の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
11.5.1.中国
11.5.2.日本
11.5.3.インド
11.5.4.韓国
11.5.5.ASEAN
11.5.6.その他のアジア太平洋地域
11.6.市場魅力度分析
11.6.1.技術別
11.6.2.製品タイプ別
11.6.3.用途別
11.6.4.国・地域別
12.中東・アフリカの放送機器市場の分析と予測
12.1.市場スナップショット
12.2.放送機器市場の技術別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
12.2.1.アナログ
12.2.2.デジタル
12.3.放送機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、製品タイプ別、2020~2034年
12.3.1.送信機
12.3.2.受信機
12.3.3.変調器
12.3.4.アンテナ
12.3.5.増幅器
12.3.6.スイッチ
12.3.7.リピーター
12.3.8.その他(放送モニター、復調器など)
12.4.放送機器市場の用途別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
12.4.1.ラジオ
12.4.1.1.振幅変調
12.4.1.2.周波数変調
12.4.2.テレビジョン
12.4.2.1.直接放送衛星(DBS)
12.4.2.2.地上波テレビ
12.4.2.3.ケーブルテレビ
12.4.2.4.IPTV
12.5.放送機器市場の国別およびサブ地域別の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
12.5.1.GCC
12.5.2.南アフリカ
12.5.3.その他の中東・アフリカ
12.6.市場魅力度分析
12.6.1.技術別
12.6.2.製品タイプ別
12.6.3.用途別
12.6.4.国・地域別
13.南米の放送機器市場の分析と予測
13.1.市場スナップショット
13.2.放送機器市場の技術別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
13.2.1.アナログ
13.2.2.デジタル
13.3.放送機器市場の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、製品タイプ別、2020~2034年
13.3.1.送信機
13.3.2.受信機
13.3.3.変調器
13.3.4.アンテナ
13.3.5.増幅器
13.3.6.スイッチ
13.3.7.リピーター
13.3.8.その他(放送モニター、復調器など)
13.4.放送機器市場の用途別金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
13.4.1.ラジオ
13.4.1.1.振幅変調
13.4.1.2.周波数変調
13.4.2.テレビジョン
13.4.2.1.直接放送衛星(DBS)
13.4.2.2.地上波テレビ
13.4.2.3.ケーブルテレビ
13.4.2.4.IPTV
13.5.放送機器市場の国別およびサブ地域別の金額(億米ドル)および数量(千台)分析と予測、2020~2034年
13.5.1.ブラジル
13.5.2.アルゼンチン
13.5.3.その他の南米地域
13.6.市場魅力度分析
13.6.1.技術別
13.6.2.製品タイプ別
13.6.3.用途別
13.6.4.国・地域別
14.競争評価
14.1.放送機器の世界市場競争マトリックス-ダッシュボードビュー
14.1.1.放送機器の世界市場企業シェア分析(金額別)(2023年
14.1.2.技術的差別化要因
15.企業プロファイル(世界のメーカー/サプライヤー)
15.1.AVL Technologies Inc.
15.1.1.概要
15.1.2.製品ポートフォリオ
15.1.3.販売拠点
15.1.4.主要子会社または代理店
15.1.5.戦略と最近の動向
15.1.6.主要財務状況
15.2.ベルデン
15.2.1.概要
15.2.2.製品ポートフォリオ
15.2.3.販売拠点
15.2.4.主要子会社または販売代理店
15.2.5.戦略と最近の動向
15.2.6.主要財務データ
15.3.シスコシステムズ
15.3.1.概要
15.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.販売拠点
15.3.4.主要子会社または代理店
15.3.5.戦略と最近の動向
15.3.6.主要財務データ
15.4.クライド・ブロードキャスト・テクノロジー
15.4.1.概要
15.4.2.製品ポートフォリオ
15.4.3.販売拠点
15.4.4.主要子会社または販売代理店
15.4.5.戦略と最近の動向
15.4.6.主要財務データ
15.5.コムスコープ
15.5.1.概要
15.5.2.製品ポートフォリオ
15.5.3.販売拠点
15.5.4.主要子会社または販売代理店
15.5.5.戦略と最近の動向
15.5.6.主要財務データ
15.6.エレテックSarl ラジオ放送機器
15.6.1.概要
15.6.2.製品ポートフォリオ
15.6.3.販売拠点
15.6.4.主要子会社または販売代理店
15.6.5.戦略と最近の動向
15.6.6.主要財務状況
15.7.ETLシステムズ
15.7.1.概要
15.7.2.製品ポートフォリオ
15.7.3.販売拠点
15.7.4.主要子会社または販売代理店
15.7.5.戦略と最近の動向
15.7.6.主要財務データ
15.8.エバーツ
15.8.1.概要
15.8.2.製品ポートフォリオ
15.8.3.販売拠点
15.8.4.主要子会社または販売代理店
15.8.5.戦略と最近の動向
15.8.6.主要財務データ
15.9.EVS放送機器
15.9.1.概要
15.9.2.製品ポートフォリオ
15.9.3.販売拠点
15.9.4.主要子会社または販売代理店
15.9.5.戦略と最近の動向
15.9.6.主要財務データ
15.10.グラスバレーカナダ
15.10.1.概要
15.10.2.製品ポートフォリオ
15.10.3.販売拠点
15.10.4.主要子会社または代理店
15.10.5.戦略と最近の動向
15.10.6.主要財務データ
15.11.ハーモニック・インク
15.11.1.概要
15.11.2.製品ポートフォリオ
15.11.3.販売拠点
15.11.4.主要子会社または販売代理店
15.11.5.戦略と最近の動向
15.11.6.主要財務データ
15.12.日本電気株式会社
15.12.1.概要
15.12.2.製品ポートフォリオ
15.12.3.販売拠点
15.12.4.主要子会社または販売代理店
15.12.5.戦略と最近の動向
15.12.6.主要財務データ
15.13.センコア
15.13.1.概要
15.13.2.製品ポートフォリオ
15.13.3.販売拠点
15.13.4.主要子会社または販売代理店
15.13.5.戦略と最近の動向
15.13.6.主要財務データ
15.14.LMエリクソン
15.14.1.概要
15.14.2.製品ポートフォリオ
15.14.3.販売拠点
15.14.4.主要子会社または販売代理店
15.14.5.戦略と最近の動向
15.14.6.主要財務データ
15.15.ウェラヴ・テクノロジーズ・リミテッド
15.15.1.概要
15.15.2.製品ポートフォリオ
15.15.3.販売拠点
15.15.4.主要子会社または代理店
15.15.5.戦略と最近の動向
15.15.6.主要財務データ
16.市場戦略
16.1.潜在的市場スペースの特定
16.2.望ましい販売・マーケティング戦略

 

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Summary

Broadcast Equipment Market – Scope of Report
TMR’s report on the global broadcast equipment market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global broadcast equipment market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global broadcast equipment market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the broadcast equipment market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global broadcast equipment market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global broadcast equipment market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global broadcast equipment market.

The report delves into the competitive landscape of the global broadcast equipment market. Key players operating in the global broadcast equipment market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global broadcast equipment market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global broadcast equipment Market Report
• What is the sales/revenue generated by broadcast equipment across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global broadcast equipment market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Broadcast Equipment Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global broadcast equipment market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global broadcast equipment market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global broadcast equipment market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market and Segment Definitions
1.2. Market Taxonomy
1.3. Research Methodology
1.4. Assumption and Acronyms
2. Executive Summary
2.1. Global Broadcast Equipment Market Overview
2.2. Regional Outline
2.3. Industry Outline
2.4. Market Dynamics Snapshot
2.5. Competition Blueprint
3. Market Dynamics
3.1. Macro-economic Factors
3.2. Drivers
3.3. Restraints
3.4. Opportunities
3.5. Key Trends
3.6. Regulatory Framework
4. Associated Industry and Key Indicator Assessment
4.1. Parent Industry Overview
4.2. Ecosystem Analysis
4.3. Pricing Analysis
4.4. Technology Roadmap Analysis
4.5. Industry SWOT Analysis
4.6. Porter’s Five Forces Analysis
5. Global Broadcast Equipment Market Analysis, by Technology
5.1. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Technology, 2020-2034
5.1.1. Analog
5.1.2. Digital
5.2. Market Attractiveness Analysis, by Technology
6. Global Broadcast Equipment Market Analysis, by Product Type
6.1. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Product Type, 2020-2034
6.1.1. Transmitter
6.1.2. Receiver
6.1.3. Modulator
6.1.4. Antenna
6.1.5. Amplifier
6.1.6. Switch
6.1.7. Repeater
6.1.8. Others (Broadcast Monitor, Demodulator, etc.)
6.2. Market Attractiveness Analysis, by Product Type
7. Global Broadcast Equipment Market Analysis and Forecast, by Application
7.1. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Application, 2020-2034
7.1.1. Radio
7.1.1.1. Amplitude Modulation
7.1.1.2. Frequency Modulation
7.1.2. Television
7.1.2.1. Direct Broadcasting Satellite (DBS)
7.1.2.2. Terrestrial Television
7.1.2.3. Cable Television
7.1.2.4. IPTV
7.2. Market Attractiveness Analysis, by Application
8. Global Broadcast Equipment Market Analysis and Forecast, by Region
8.1. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Region, 2020-2034
8.1.1. North America
8.1.2. Europe
8.1.3. Asia Pacific
8.1.4. Middle East & Africa
8.1.5. South America
8.2. Market Attractiveness Analysis, by Region
9. North America Broadcast Equipment Market Analysis and Forecast
9.1. Market Snapshot
9.2. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Technology, 2020-2034
9.2.1. Analog
9.2.2. Digital
9.3. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Product Type, 2020-2034
9.3.1. Transmitter
9.3.2. Receiver
9.3.3. Modulator
9.3.4. Antenna
9.3.5. Amplifier
9.3.6. Switch
9.3.7. Repeater
9.3.8. Others (Broadcast Monitor, Demodulator, etc.)
9.4. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Application, 2020-2034
9.4.1. Radio
9.4.1.1. Amplitude Modulation
9.4.1.2. Frequency Modulation
9.4.2. Television
9.4.2.1. Direct Broadcasting Satellite (DBS)
9.4.2.2. Terrestrial Television
9.4.2.3. Cable Television
9.4.2.4. IPTV
9.5. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country, 2020-2034
9.5.1. U.S.
9.5.2. Canada
9.5.3. Rest of North America
9.6. Market Attractiveness Analysis
9.6.1. By Technology
9.6.2. By Product Type
9.6.3. By Application
9.6.4. By Country
10. Europe Broadcast Equipment Market Analysis and Forecast
10.1. Market Snapshot
10.2. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Technology, 2020-2034
10.2.1. Analog
10.2.2. Digital
10.3. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Product Type, 2020-2034
10.3.1. Transmitter
10.3.2. Receiver
10.3.3. Modulator
10.3.4. Antenna
10.3.5. Amplifier
10.3.6. Switch
10.3.7. Repeater
10.3.8. Others (Broadcast Monitor, Demodulator, etc.)
10.4. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Application, 2020-2034
10.4.1. Radio
10.4.1.1. Amplitude Modulation
10.4.1.2. Frequency Modulation
10.4.2. Television
10.4.2.1. Direct Broadcasting Satellite (DBS)
10.4.2.2. Terrestrial Television
10.4.2.3. Cable Television
10.4.2.4. IPTV
10.5. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
10.5.1. U.K.
10.5.2. Germany
10.5.3. France
10.5.4. Spain
10.5.5. Rest of Europe
10.6. Market Attractiveness Analysis
10.6.1. By Technology
10.6.2. By Product Type
10.6.3. By Application
10.6.4. By Country/Sub-region
11. Asia Pacific Broadcast Equipment Market Analysis and Forecast
11.1. Market Snapshot
11.2. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Technology, 2020-2034
11.2.1. Analog
11.2.2. Digital
11.3. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Product Type, 2020-2034
11.3.1. Transmitter
11.3.2. Receiver
11.3.3. Modulator
11.3.4. Antenna
11.3.5. Amplifier
11.3.6. Switch
11.3.7. Repeater
11.3.8. Others (Broadcast Monitor, Demodulator, etc.)
11.4. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Application, 2020-2034
11.4.1. Radio
11.4.1.1. Amplitude Modulation
11.4.1.2. Frequency Modulation
11.4.2. Television
11.4.2.1. Direct Broadcasting Satellite (DBS)
11.4.2.2. Terrestrial Television
11.4.2.3. Cable Television
11.4.2.4. IPTV
11.5. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
11.5.1. China
11.5.2. Japan
11.5.3. India
11.5.4. South Korea
11.5.5. ASEAN
11.5.6. Rest of Asia Pacific
11.6. Market Attractiveness Analysis
11.6.1. By Technology
11.6.2. By Product Type
11.6.3. By Application
11.6.4. By Country/Sub-region
12. Middle East & Africa Broadcast Equipment Market Analysis and Forecast
12.1. Market Snapshot
12.2. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Technology, 2020-2034
12.2.1. Analog
12.2.2. Digital
12.3. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Product Type, 2020-2034
12.3.1. Transmitter
12.3.2. Receiver
12.3.3. Modulator
12.3.4. Antenna
12.3.5. Amplifier
12.3.6. Switch
12.3.7. Repeater
12.3.8. Others (Broadcast Monitor, Demodulator, etc.)
12.4. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Application, 2020-2034
12.4.1. Radio
12.4.1.1. Amplitude Modulation
12.4.1.2. Frequency Modulation
12.4.2. Television
12.4.2.1. Direct Broadcasting Satellite (DBS)
12.4.2.2. Terrestrial Television
12.4.2.3. Cable Television
12.4.2.4. IPTV
12.5. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
12.5.1. GCC
12.5.2. South Africa
12.5.3. Rest of Middle East & Africa
12.6. Market Attractiveness Analysis
12.6.1. By Technology
12.6.2. By Product Type
12.6.3. By Application
12.6.4. By Country/Sub-region
13. South America Broadcast Equipment Market Analysis and Forecast
13.1. Market Snapshot
13.2. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Technology, 2020-2034
13.2.1. Analog
13.2.2. Digital
13.3. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Product Type, 2020-2034
13.3.1. Transmitter
13.3.2. Receiver
13.3.3. Modulator
13.3.4. Antenna
13.3.5. Amplifier
13.3.6. Switch
13.3.7. Repeater
13.3.8. Others (Broadcast Monitor, Demodulator, etc.)
13.4. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Application, 2020-2034
13.4.1. Radio
13.4.1.1. Amplitude Modulation
13.4.1.2. Frequency Modulation
13.4.2. Television
13.4.2.1. Direct Broadcasting Satellite (DBS)
13.4.2.2. Terrestrial Television
13.4.2.3. Cable Television
13.4.2.4. IPTV
13.5. Broadcast Equipment Market Value (US$ Bn) and Volume (Thousand Units) Analysis & Forecast, by Country and Sub-region, 2020-2034
13.5.1. Brazil
13.5.2. Argentina
13.5.3. Rest of South America
13.6. Market Attractiveness Analysis
13.6.1. By Technology
13.6.2. By Product Type
13.6.3. By Application
13.6.4. By Country/Sub-region
14. Competition Assessment
14.1. Global Broadcast Equipment Market Competition Matrix - a Dashboard View
14.1.1. Global Broadcast Equipment Market Company Share Analysis, by Value (2023)
14.1.2. Technological Differentiator
15. Company Profiles (Global Manufacturers/Suppliers)
15.1. AVL Technologies Inc.
15.1.1. Overview
15.1.2. Product Portfolio
15.1.3. Sales Footprint
15.1.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.1.5. Strategy and Recent Developments
15.1.6. Key Financials
15.2. Belden Inc.
15.2.1. Overview
15.2.2. Product Portfolio
15.2.3. Sales Footprint
15.2.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.2.5. Strategy and Recent Developments
15.2.6. Key Financials
15.3. Cisco Systems, Inc.
15.3.1. Overview
15.3.2. Product Portfolio
15.3.3. Sales Footprint
15.3.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.3.5. Strategy and Recent Developments
15.3.6. Key Financials
15.4. Clyde Broadcast Technology Limited
15.4.1. Overview
15.4.2. Product Portfolio
15.4.3. Sales Footprint
15.4.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.4.5. Strategy and Recent Developments
15.4.6. Key Financials
15.5. CommScope
15.5.1. Overview
15.5.2. Product Portfolio
15.5.3. Sales Footprint
15.5.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.5.5. Strategy and Recent Developments
15.5.6. Key Financials
15.6. Eletec Sarl Radio Broadcasting Equipment
15.6.1. Overview
15.6.2. Product Portfolio
15.6.3. Sales Footprint
15.6.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.6.5. Strategy and Recent Developments
15.6.6. Key Financials
15.7. ETL Systems Ltd
15.7.1. Overview
15.7.2. Product Portfolio
15.7.3. Sales Footprint
15.7.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.7.5. Strategy and Recent Developments
15.7.6. Key Financials
15.8. Evertz
15.8.1. Overview
15.8.2. Product Portfolio
15.8.3. Sales Footprint
15.8.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.8.5. Strategy and Recent Developments
15.8.6. Key Financials
15.9. EVS Broadcast Equipment
15.9.1. Overview
15.9.2. Product Portfolio
15.9.3. Sales Footprint
15.9.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.9.5. Strategy and Recent Developments
15.9.6. Key Financials
15.10. Grass Valley Canada
15.10.1. Overview
15.10.2. Product Portfolio
15.10.3. Sales Footprint
15.10.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.10.5. Strategy and Recent Developments
15.10.6. Key Financials
15.11. Harmonic Inc.
15.11.1. Overview
15.11.2. Product Portfolio
15.11.3. Sales Footprint
15.11.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.11.5. Strategy and Recent Developments
15.11.6. Key Financials
15.12. NEC Corporation
15.12.1. Overview
15.12.2. Product Portfolio
15.12.3. Sales Footprint
15.12.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.12.5. Strategy and Recent Developments
15.12.6. Key Financials
15.13. Sencore
15.13.1. Overview
15.13.2. Product Portfolio
15.13.3. Sales Footprint
15.13.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.13.5. Strategy and Recent Developments
15.13.6. Key Financials
15.14. Telefonaktiebolaget LM Ericsson
15.14.1. Overview
15.14.2. Product Portfolio
15.14.3. Sales Footprint
15.14.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.14.5. Strategy and Recent Developments
15.14.6. Key Financials
15.15. Wellav Technologies Ltd
15.15.1. Overview
15.15.2. Product Portfolio
15.15.3. Sales Footprint
15.15.4. Key Subsidiaries or Distributors
15.15.5. Strategy and Recent Developments
15.15.6. Key Financials
16. Go to Market Strategy
16.1. Identification of Potential Market Spaces
16.2. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

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