世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハーバルエッセンシャル市場(タイプ:スキンケア、ヘアケア、フレグランス、その他タイプ:スキンケア、ヘアケア、フレグランス、その他;および形態:固形、半液体、液体) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Herbal Essentials Market (Type: Skin Care, Hair Care, Fragrance, and Others; and Form: Solid, Semi-Liquid, and Liquid) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

ハーブエッセンス市場 - レポートの範囲 TMRの世界ハーブエッセンス市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年6月19日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
138 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ハーブエッセンス市場 - レポートの範囲
TMRの世界ハーブエッセンス市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のハーブエッセンス市場の収益を提供します。また、2024年から2034年までの世界のハーブエッセンス市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ハーブエッセンス市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のハーブエッセンス市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界のハーブエッセンス市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界のハーブエッセンス市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のハーブエッセンス市場の競争状況について掘り下げています。世界のハーブエッセンス市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のハーブエッセンス市場のプレーヤーの属性である。

ハーブエッセンスの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるハーブエッセンスの売上高/収益は?
- 世界のハーブエッセンス市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

ハーブエッセンシャル市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のハーブエッセンス市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のハーブエッセンス市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のハーブエッセンス市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:世界のハーブエッセンシャル市場
4.市場概要
4.1.はじめに
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.ハーバルエッセンシャルズの世界市場分析と予測、2020-2034年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.世界のハーブエッセンシャル市場の分析と予測、タイプ別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/開発
6.3.市場価値予測、タイプ別、2020~2034年
6.3.1.スキンケア
6.3.2.ヘアケア
6.3.3.フレグランス
6.3.4.その他(ボディケアなど)
6.4.市場の魅力(タイプ別
7.ハーブエッセンシャル世界市場分析・予測、性別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/動向
7.3.市場価値予測(男女別、2020~2034年
7.3.1.男性
7.3.2.女性
7.4.市場の魅力(男女別
8.ハーバルエッセンシャルズの世界市場分析・予測:形態別
8.1.序論と定義
8.2.主な調査結果/開発
8.3.市場価値予測、形態別、2020~2034年
8.3.1.固形
8.3.2.半液体
8.3.3.液体
8.4.市場の魅力(形態別
9.世界のハーブエッセンシャル市場の分析と予測:流通チャネル別
9.1.序論と定義
9.2.主な調査結果/動向
9.3.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
9.3.1.オンライン
9.3.1.1.自社ウェブサイト
9.3.1.2.第三者アグリゲーター
9.3.2.オフライン
9.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.3.2.2.小売薬局
9.3.2.3.その他(専門店など)
9.4.市場の魅力(流通チャネル別
10.ハーブエッセンシャル世界市場分析・予測、地域別
10.1.主な調査結果
10.2.地域別市場価値予測、2020-2034年
10.2.1.北米
10.2.2.欧州
10.2.3.アジア太平洋
10.2.4.ラテンアメリカ
10.2.5.中東・アフリカ
10.3.市場の魅力(地域別
11.北米ハーブエッセンシャル市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測、タイプ別、2020~2034年
11.2.1.スキンケア
11.2.2.ヘアケア
11.2.3.フレグランス
11.2.4.その他(ボディケアなど)
11.3.市場の魅力(タイプ別
11.4.市場金額予測(男女別、2020-2034年
11.4.1.男性
11.4.2.女性
11.5.市場の魅力(男女別
11.6.市場規模予測(形態別)、2020~2034年
11.6.1.固形
11.6.2.半液体
11.6.3.液体
11.7.市場の魅力(形態別
11.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
11.8.1.オンライン
11.8.1.1.自社ウェブサイト
11.8.1.2.第三者アグリゲーター
11.8.2.オフライン
11.8.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.8.2.2.小売薬局
11.8.2.3.その他(専門店など)
11.9.市場の魅力(流通チャネル別
11.10.市場価値予測、国・小地域別、2020〜2034年
11.10.1.米国
11.10.2.カナダ
11.11.市場魅力度分析
11.11.1.タイプ別
11.11.2.性別
11.11.3.形態別
11.11.4.流通チャネル別
11.11.5.国別
12.欧州ハーブエッセンシャル市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測、タイプ別、2020~2034年
12.2.1.スキンケア
12.2.2.ヘアケア
12.2.3.フレグランス
12.2.4.その他(ボディケアなど)
12.3.市場の魅力(タイプ別
12.4.市場金額予測(男女別、2020-2034年
12.4.1.男性
12.4.2.女性
12.5.市場の魅力(男女別
12.6.市場規模予測(形態別)、2020~2034年
12.6.1.固形
12.6.2.半液体
12.6.3.液体
12.7.市場の魅力(形態別
12.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
12.8.1.オンライン
12.8.1.1.自社ウェブサイト
12.8.1.2.第三者アグリゲーター
12.8.2.オフライン
12.8.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.8.2.2.小売薬局
12.8.2.3.その他(専門店など)
12.9.市場の魅力(流通チャネル別
12.10.市場価値予測、国・小地域別、2020-2034年
12.10.1.ドイツ
12.10.2.英国
12.10.3.フランス
12.10.4.イタリア
12.10.5.スペイン
12.10.6.その他のヨーロッパ
12.11.市場魅力度分析
12.11.1.タイプ別
12.11.2.性別
12.11.3.形態別
12.11.4.流通チャネル別
12.11.5.国・地域別
13.アジア太平洋地域のハーブエッセンシャル市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測、タイプ別、2020~2034年
13.2.1.スキンケア
13.2.2.ヘアケア
13.2.3.フレグランス
13.2.4.その他(ボディケアなど)
13.3.市場の魅力(タイプ別
13.4.市場金額予測(男女別、2020-2034年
13.4.1.男性
13.4.2.女性
13.5.市場の魅力(男女別
13.6.市場規模予測(形態別)、2020~2034年
13.6.1.固形
13.6.2.半液体
13.6.3.液体
13.7.市場の魅力(形態別
13.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
13.8.1.オンライン
13.8.1.1.自社ウェブサイト
13.8.1.2.第三者アグリゲーター
13.8.2.オフライン
13.8.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
13.8.2.2.小売薬局
13.8.2.3.その他(専門店など)
13.9.市場の魅力(流通チャネル別
13.10.市場価値予測、国・小地域別、2020-2034年
13.10.1.中国
13.10.2.日本
13.10.3.インド
13.10.4.オーストラリア&ニュージーランド
13.10.5.その他のアジア太平洋地域
13.11.市場魅力度分析
13.11.1.タイプ別
13.11.2.性別
13.11.3.形態別
13.11.4.流通チャネル別
13.11.5.国・地域別
14.ラテンアメリカのハーブエッセンシャル市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.1.1.主な調査結果
14.2.市場価値予測、タイプ別、2020~2034年
14.2.1.スキンケア
14.2.2.ヘアケア
14.2.3.フレグランス
14.2.4.その他(ボディケアなど)
14.3.市場の魅力(タイプ別
14.4.市場金額予測(男女別、2020-2034年
14.4.1.男性
14.4.2.女性
14.5.市場の魅力(男女別
14.6.市場規模予測(形態別)、2020~2034年
14.6.1.固形
14.6.2.半液体
14.6.3.液体
14.7.市場の魅力(形態別
14.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
14.8.1.オンライン
14.8.1.1.自社ウェブサイト
14.8.1.2.第三者アグリゲーター
14.8.2.オフライン
14.8.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
14.8.2.2.小売薬局
14.8.2.3.その他(専門店など)
14.9.市場の魅力(流通チャネル別
14.10.市場価値予測、国・小地域別、2020-2034年
14.10.1.ブラジル
14.10.2.メキシコ
14.10.3.その他のラテンアメリカ
14.11.市場魅力度分析
14.11.1.タイプ別
14.11.2.性別
14.11.3.形態別
14.11.4.流通チャネル別
14.11.5.国・地域別
15.中東・アフリカのハーブエッセンシャル市場の分析と予測
15.1.はじめに
15.1.1.主な調査結果
15.2.市場価値予測、タイプ別、2020~2034年
15.2.1.スキンケア
15.2.2.ヘアケア
15.2.3.フレグランス
15.2.4.その他(ボディケアなど)
15.3.市場の魅力(タイプ別
15.4.市場金額予測(男女別、2020-2034年
15.4.1.男性
15.4.2.女性
15.5.市場の魅力(男女別
15.6.市場規模予測(形態別)、2020~2034年
15.6.1.固形
15.6.2.半液体
15.6.3.液体
15.7.市場の魅力(形態別
15.8.市場価値予測、流通チャネル別、2020~2034年
15.8.1.オンライン
15.8.1.1.自社ウェブサイト
15.8.1.2.第三者アグリゲーター
15.8.2.オフライン
15.8.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
15.8.2.2.小売薬局
15.8.2.3.その他(専門店など)
15.9.市場の魅力(流通チャネル別
15.10.市場価値予測、国・小地域別、2020~2034年
15.10.1.GCC諸国
15.10.2.南アフリカ
15.10.3.その他の中東・アフリカ
15.11.市場魅力度分析
15.11.1.タイプ別
15.11.2.性別
15.11.3.形態別
15.11.4.流通チャネル別
15.11.5.国・地域別
16.競争環境
16.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別、企業規模別)
16.2.企業別市場シェア分析(2023年)
16.3.企業プロフィール
16.3.1.フォレスト・エッセンシャルズ
16.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.1.2.製品ポートフォリオ
16.3.1.3.財務概要
16.3.1.4.SWOT分析
16.3.1.5.戦略的概要
16.3.2.ヒマラヤ・ウェルネス社
16.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.2.2.製品ポートフォリオ
16.3.2.3.財務概要
16.3.2.4.SWOT分析
16.3.2.5.戦略的概要
16.3.3.ヘマスホールディングスPLC
16.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.3.2.製品ポートフォリオ
16.3.3.3.財務概要
16.3.3.4.SWOT分析
16.3.3.5.戦略的概要
16.3.4.ウェレダ社
16.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.4.2.製品ポートフォリオ
16.3.4.3.財務概要
16.3.4.4.SWOT分析
16.3.4.5.戦略的概要
16.3.5.マーク・アンソニー化粧品
16.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.5.2.製品ポートフォリオ
16.3.5.3.財務概要
16.3.5.4.SWOT分析
16.3.5.5.戦略的概要
16.3.6.アルボン・インターナショナル・エルエルシー
16.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.6.2.製品ポートフォリオ
16.3.6.3.財務概要
16.3.6.4.SWOT分析
16.3.6.5.戦略的概要
16.3.7.ザ・エステローダー・カンパニーズInc.
16.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.7.2.製品ポートフォリオ
16.3.7.3.財務概要
16.3.7.4.SWOT分析
16.3.7.5.戦略的概要
16.3.8.ヴァーサ化粧品
16.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.8.2.製品ポートフォリオ
16.3.8.3.財務概要
16.3.8.4.SWOT分析
16.3.8.5.戦略的概要
16.3.9.カディ・ナチュラル
16.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
16.3.9.2.製品ポートフォリオ
16.3.9.3.財務概要
16.3.9.4.SWOT分析
16.3.9.5.戦略的概要

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Herbal Essentials Market – Scope of Report
TMR’s report on the global herbal essentials market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global herbal essentials market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global herbal essentials market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the herbal essentials market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global herbal essentials market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global herbal essentials market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global herbal essentials market.

The report delves into the competitive landscape of the global herbal essentials market. Key players operating in the global herbal essentials market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global herbal essentials market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global herbal essentials Market Report
• What is the sales/revenue generated by herbal essentials across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global herbal essentials market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Herbal Essentials Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global herbal essentials market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global herbal essentials market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global herbal essentials market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Herbal Essentials Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution / Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Herbal Essentials Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product/Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Herbal Essentials Market Analysis and Forecast, by Type
6.1. Introduction and Definitions
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Type, 2020-2034
6.3.1. Skin Care
6.3.2. Hair Care
6.3.3. Fragrance
6.3.4. Others (Body Care, etc.)
6.4. Market Attractiveness, by Type
7. Global Herbal Essentials Market Analysis and Forecast, by Gender
7.1. Introduction and Definitions
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Gender, 2020-2034
7.3.1. Men
7.3.2. Women
7.4. Market Attractiveness, by Gender
8. Global Herbal Essentials Market Analysis and Forecast, by Form
8.1. Introduction and Definitions
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, by Form, 2020-2034
8.3.1. Solid
8.3.2. Semi-Liquid
8.3.3. Liquid
8.4. Market Attractiveness, by Form
9. Global Herbal Essentials Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
9.1. Introduction and Definitions
9.2. Key Findings/Developments
9.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
9.3.1. Online
9.3.1.1. Company Owned Websites
9.3.1.2. Third Party Aggregators
9.3.2. Offline
9.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
9.3.2.2. Retail Pharmacies
9.3.2.3. Others (Specialty Stores, etc.)
9.4. Market Attractiveness, by Distribution Channel
10. Global Herbal Essentials Market Analysis and Forecast, by Region
10.1. Key Findings
10.2. Market Value Forecast, by Region, 2020-2034
10.2.1. North America
10.2.2. Europe
10.2.3. Asia Pacific
10.2.4. Latin America
10.2.5. Middle East & Africa
10.3. Market Attractiveness, by Region
11. North America Herbal Essentials Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Type, 2020-2034
11.2.1. Skin Care
11.2.2. Hair Care
11.2.3. Fragrance
11.2.4. Others (Body Care, etc.)
11.3. Market Attractiveness, by Type
11.4. Market Value Forecast, by Gender, 2020-2034
11.4.1. Men
11.4.2. Women
11.5. Market Attractiveness, by Gender
11.6. Market Value Forecast, by Form, 2020-2034
11.6.1. Solid
11.6.2. Semi-Liquid
11.6.3. Liquid
11.7. Market Attractiveness, by Form
11.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
11.8.1. Online
11.8.1.1. Company Owned Websites
11.8.1.2. Third Party Aggregators
11.8.2. Offline
11.8.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.8.2.2. Retail Pharmacies
11.8.2.3. Others (Specialty Stores, etc.)
11.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
11.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
11.10.1. U.S.
11.10.2. Canada
11.11. Market Attractiveness Analysis
11.11.1. By Type
11.11.2. By Gender
11.11.3. By Form
11.11.4. By Distribution Channel
11.11.5. By Country
12. Europe Herbal Essentials Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Type, 2020-2034
12.2.1. Skin Care
12.2.2. Hair Care
12.2.3. Fragrance
12.2.4. Others (Body Care, etc.)
12.3. Market Attractiveness, by Type
12.4. Market Value Forecast, by Gender, 2020-2034
12.4.1. Men
12.4.2. Women
12.5. Market Attractiveness, by Gender
12.6. Market Value Forecast, by Form, 2020-2034
12.6.1. Solid
12.6.2. Semi-Liquid
12.6.3. Liquid
12.7. Market Attractiveness, by Form
12.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
12.8.1. Online
12.8.1.1. Company Owned Websites
12.8.1.2. Third Party Aggregators
12.8.2. Offline
12.8.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
12.8.2.2. Retail Pharmacies
12.8.2.3. Others (Specialty Stores, etc.)
12.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
12.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
12.10.1. Germany
12.10.2. U.K.
12.10.3. France
12.10.4. Italy
12.10.5. Spain
12.10.6. Rest of Europe
12.11. Market Attractiveness Analysis
12.11.1. By Type
12.11.2. By Gender
12.11.3. By Form
12.11.4. By Distribution Channel
12.11.5. By Country/Sub-region
13. Asia Pacific Herbal Essentials Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Type, 2020-2034
13.2.1. Skin Care
13.2.2. Hair Care
13.2.3. Fragrance
13.2.4. Others (Body Care, etc.)
13.3. Market Attractiveness, by Type
13.4. Market Value Forecast, by Gender, 2020-2034
13.4.1. Men
13.4.2. Women
13.5. Market Attractiveness, by Gender
13.6. Market Value Forecast, by Form, 2020-2034
13.6.1. Solid
13.6.2. Semi-Liquid
13.6.3. Liquid
13.7. Market Attractiveness, by Form
13.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
13.8.1. Online
13.8.1.1. Company Owned Websites
13.8.1.2. Third Party Aggregators
13.8.2. Offline
13.8.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
13.8.2.2. Retail Pharmacies
13.8.2.3. Others (Specialty Stores, etc.)
13.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
13.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
13.10.1. China
13.10.2. Japan
13.10.3. India
13.10.4. Australia & New Zealand
13.10.5. Rest of Asia Pacific
13.11. Market Attractiveness Analysis
13.11.1. By Type
13.11.2. By Gender
13.11.3. By Form
13.11.4. By Distribution Channel
13.11.5. By Country/Sub-region
14. Latin America Herbal Essentials Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.1.1. Key Findings
14.2. Market Value Forecast, by Type, 2020-2034
14.2.1. Skin Care
14.2.2. Hair Care
14.2.3. Fragrance
14.2.4. Others (Body Care, etc.)
14.3. Market Attractiveness, by Type
14.4. Market Value Forecast, by Gender, 2020-2034
14.4.1. Men
14.4.2. Women
14.5. Market Attractiveness, by Gender
14.6. Market Value Forecast, by Form, 2020-2034
14.6.1. Solid
14.6.2. Semi-Liquid
14.6.3. Liquid
14.7. Market Attractiveness, by Form
14.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
14.8.1. Online
14.8.1.1. Company Owned Websites
14.8.1.2. Third Party Aggregators
14.8.2. Offline
14.8.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
14.8.2.2. Retail Pharmacies
14.8.2.3. Others (Specialty Stores, etc.)
14.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
14.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
14.10.1. Brazil
14.10.2. Mexico
14.10.3. Rest of Latin America
14.11. Market Attractiveness Analysis
14.11.1. By Type
14.11.2. By Gender
14.11.3. By Form
14.11.4. By Distribution Channel
14.11.5. By Country/Sub-region
15. Middle East & Africa Herbal Essentials Market Analysis and Forecast
15.1. Introduction
15.1.1. Key Findings
15.2. Market Value Forecast, by Type, 2020-2034
15.2.1. Skin Care
15.2.2. Hair Care
15.2.3. Fragrance
15.2.4. Others (Body Care, etc.)
15.3. Market Attractiveness, by Type
15.4. Market Value Forecast, by Gender, 2020-2034
15.4.1. Men
15.4.2. Women
15.5. Market Attractiveness, by Gender
15.6. Market Value Forecast, by Form, 2020-2034
15.6.1. Solid
15.6.2. Semi-Liquid
15.6.3. Liquid
15.7. Market Attractiveness, by Form
15.8. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2020-2034
15.8.1. Online
15.8.1.1. Company Owned Websites
15.8.1.2. Third Party Aggregators
15.8.2. Offline
15.8.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
15.8.2.2. Retail Pharmacies
15.8.2.3. Others (Specialty Stores, etc.)
15.9. Market Attractiveness, by Distribution Channel
15.10. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2020-2034
15.10.1. GCC Countries
15.10.2. South Africa
15.10.3. Rest of Middle East & Africa
15.11. Market Attractiveness Analysis
15.11.1. By Type
15.11.2. By Gender
15.11.3. By Form
15.11.4. By Distribution Channel
15.11.5. By Country/Sub-region
16. Competition Landscape
16.1. Market Player - Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
16.2. Market Share Analysis, by Company (2023)
16.3. Company Profiles
16.3.1. Forest Essentials
16.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.1.2. Product Portfolio
16.3.1.3. Financial Overview
16.3.1.4. SWOT Analysis
16.3.1.5. Strategic Overview
16.3.2. Himalaya Wellness Company
16.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.2.2. Product Portfolio
16.3.2.3. Financial Overview
16.3.2.4. SWOT Analysis
16.3.2.5. Strategic Overview
16.3.3. Hemas Holdings PLC
16.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.3.2. Product Portfolio
16.3.3.3. Financial Overview
16.3.3.4. SWOT Analysis
16.3.3.5. Strategic Overview
16.3.4. Weleda, Inc.
16.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.4.2. Product Portfolio
16.3.4.3. Financial Overview
16.3.4.4. SWOT Analysis
16.3.4.5. Strategic Overview
16.3.5. Marc Anthony Cosmetics Ltd.
16.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.5.2. Product Portfolio
16.3.5.3. Financial Overview
16.3.5.4. SWOT Analysis
16.3.5.5. Strategic Overview
16.3.6. Arbonne International, LLC
16.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.6.2. Product Portfolio
16.3.6.3. Financial Overview
16.3.6.4. SWOT Analysis
16.3.6.5. Strategic Overview
16.3.7. The Estée lauder Companies Inc.
16.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.7.2. Product Portfolio
16.3.7.3. Financial Overview
16.3.7.4. SWOT Analysis
16.3.7.5. Strategic Overview
16.3.8. Vasa Cosmetics
16.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.8.2. Product Portfolio
16.3.8.3. Financial Overview
16.3.8.4. SWOT Analysis
16.3.8.5. Strategic Overview
16.3.9. Khadi Natural
16.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
16.3.9.2. Product Portfolio
16.3.9.3. Financial Overview
16.3.9.4. SWOT Analysis
16.3.9.5. Strategic Overview

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の医療分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る