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ヘリコバクター・ピロリ(H. Pylori)非侵襲的検査市場(検査タイプ:検査タイプ:血清検査、便中抗原検査、尿素呼気検査;および検査方法:検査室ベースの検査、ポイントオブケア検査)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market (Test Type: Serology Test, Stool Antigen Test, and Urea Breath Test; and Test Method: Laboratory-based Tests and Point-of-Care Tests) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

ヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場-レポート範囲 TMRの調査レポート「世界のヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場」は、2023年から2031年までの予測期間中に市場の指標に関す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年2月12日 US$5,795
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サマリー

ヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場-レポート範囲
TMRの調査レポート「世界のヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場」は、2023年から2031年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去および現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場の収益を提供します。また、2023年から2031年までの世界のヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、ヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照しました。

また、二次調査として、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども利用した。アナリストは、世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場参入企業だけでなく、世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場の競争環境について掘り下げています。世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場のプレイヤーの属性です。

世界のヘリコバクターピロリ(ピロリ菌)非侵襲性検査市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査の売上高/売上収益は?
- 世界のヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

ヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場 - 調査目的と調査アプローチ
ヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査の世界市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始め、次に調査範囲と目的について説明します。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーおよび販売業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のヘリコバクター・ピロリ(H. pylori)非侵襲的検査市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:世界のヘリコバクターピロリ(H. Pylori)非侵襲的検査市場
4.市場概要
4.1.序論
4.1.1.製品の定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.世界のヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場の分析と予測、2017年~2031年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.主要製品/ブランド分析
5.3.主要M&A
5.4.COVID-19パンデミックの業界への影響
6.ヘリコバクター・ピロリ(H.ピロリ菌)非侵襲的検査の世界市場分析と予測、検査タイプ別
6.1.導入と定義
6.2.主な調査結果/動向
6.3.市場価値予測、検査タイプ別、2017~2031年
6.3.1.血清学検査
6.3.2.便中抗原検査(SAT)
6.3.3.尿素呼気試験(UBT)
6.4.市場魅力度分析(検査タイプ別
7.ヘリコバクター・ピロリ(H.ピロリ)非侵襲的検査の世界市場分析・予測:検査法別
7.1.導入と定義
7.2.主な調査結果/動向
7.3.市場価値予測、試験法別、2017~2031年
7.3.1.ラボベースの検査
7.3.2.ポイントオブケア検査
7.4.市場魅力度分析(検査法別
8.ヘリコバクター・ピロリ(H.ピロリ菌)非侵襲的検査の世界市場分析・予測:エンドユーザー別
8.1.導入と定義
8.2.主な調査結果/動向
8.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017~2031年
8.3.1.病院
8.3.2.診療所
8.3.3.診断研究所
8.4.市場魅力度分析(検査法別
9.ヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査の世界市場分析・予測、地域別
9.1.主な調査結果
9.2.地域別市場価値予測、2017-2031年
9.2.1.北米
9.2.2.欧州
9.2.3.アジア太平洋
9.2.4.ラテンアメリカ
9.2.5.中東・アフリカ
9.3.市場魅力度分析(地域別
10.北米のヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場の分析と予測
10.1.序論
10.2.主な調査結果
10.3.市場価値予測(検査タイプ別、2017~2031年
10.3.1.血清学検査
10.3.2.便中抗原検査(SAT)
10.3.3.尿素呼気試験(UBT)
10.4.市場価値予測(検査法別、2017年~2031年
10.4.1.ラボベースの検査
10.4.2.ポイントオブケア検査
10.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
10.5.1.病院
10.5.2.診療所
10.5.3.診断研究所
10.6.市場価値予測、国別、2017年~2031年
10.6.1.米国
10.6.2.カナダ
10.7.市場魅力度分析
10.7.1.検査タイプ別
10.7.2.検査方法別
10.7.3.エンドユーザー別
10.7.4.国別
11.欧州のヘリコバクター・ピロリ(H. Pylori)非侵襲的検査市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.2.主な調査結果
11.3.市場価値予測(検査タイプ別、2017~2031年
11.3.1.血清学検査
11.3.2.便中抗原検査(SAT)
11.3.3.尿素呼気試験(UBT)
11.4.市場価値予測(検査法別、2017年~2031年
11.4.1.ラボベースの検査
11.4.2.ポイントオブケア検査
11.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
11.5.1.病院
11.5.2.診療所
11.5.3.診断研究所
11.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
11.6.1.ドイツ
11.6.2.イギリス
11.6.3.フランス
11.6.4.イタリア
11.6.5.スペイン
11.6.6.その他のヨーロッパ
11.7.市場魅力度分析
11.7.1.検査タイプ別
11.7.2.検査方法別
11.7.3.エンドユーザー別
11.7.4.国・地域別
12.アジア太平洋地域のヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.2.主な調査結果
12.3.市場価値予測(検査タイプ別、2017~2031年
12.3.1.血清学検査
12.3.2.便中抗原検査(SAT)
12.3.3.尿素呼気試験(UBT)
12.4.市場価値予測(検査法別、2017年~2031年
12.4.1.ラボベースの検査
12.4.2.ポイントオブケア検査
12.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
12.5.1.病院
12.5.2.診療所
12.5.3.診断研究所
12.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
12.6.1.中国
12.6.2.日本
12.6.3.インド
12.6.4.オーストラリア&ニュージーランド
12.6.5.その他のアジア太平洋地域
12.7.市場魅力度分析
12.7.1.検査タイプ別
12.7.2.検査方法別
12.7.3.エンドユーザー別
12.7.4.国・地域別
13.ラテンアメリカのヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.2.主な調査結果
13.3.市場価値予測(検査タイプ別、2017~2031年
13.3.1.血清学検査
13.3.2.便中抗原検査(SAT)
13.3.3.尿素呼気試験(UBT)
13.4.市場価値予測(検査法別、2017年~2031年
13.4.1.ラボベースの検査
13.4.2.ポイントオブケア検査
13.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
13.5.1.病院
13.5.2.診療所
13.5.3.診断研究所
13.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
13.6.1.ブラジル
13.6.2.メキシコ
13.6.3.その他のラテンアメリカ
13.7.市場魅力度分析
13.7.1.検査タイプ別
13.7.2.検査方法別
13.7.3.エンドユーザー別
13.7.4.国・地域別
14.中東・アフリカのヘリコバクター・ピロリ(ピロリ菌)非侵襲的検査市場の分析と予測
14.1.はじめに
14.2.主な調査結果
14.3.市場価値予測(検査タイプ別、2017~2031年
14.3.1.血清学検査
14.3.2.便中抗原検査(SAT)
14.3.3.尿素呼気試験(UBT)
14.4.市場価値予測(検査法別、2017年~2031年
14.4.1.ラボベースの検査
14.4.2.ポイントオブケア検査
14.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
14.5.1.病院
14.5.2.診療所
14.5.3.診断研究所
14.6.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
14.6.1.GCC諸国
14.6.2.南アフリカ
14.6.3.その他の中東・アフリカ
14.7.市場魅力度分析
14.7.1.検査タイプ別
14.7.2.検査方法別
14.7.3.エンドユーザー別
14.7.4.国・地域別
15.競争状況
15.1.市場プレイヤー - 競争マトリックス(企業階層別・企業規模別)
15.2.企業別市場シェア分析(2022年)
15.3.企業プロフィール
15.3.1.ディアソリンS.p.A.
15.3.1.1.会社概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.SWOT分析
15.3.1.4.財務概要
15.3.1.5.戦略的概要
15.3.2.メリディアン・バイオサイエンス社
15.3.2.1.会社概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.SWOT分析
15.3.2.4.財務概要
15.3.2.5.戦略的概要
15.3.3.エクサレンズ・バイオサイエンス社
15.3.3.1.会社概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.SWOT分析
15.3.3.4.財務概要
15.3.3.5.戦略的概要
15.3.4.アボット
15.3.4.1.会社概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.SWOT分析
15.3.4.4.財務概要
15.3.4.5.戦略的概要
15.3.5.サーモフィッシャーサイエンティフィック
15.3.5.1.会社概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.SWOT分析
15.3.5.4.財務概要
15.3.5.5.戦略的概要
15.3.6.バイオメリカ社
15.3.6.1.会社概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.SWOT分析
15.3.6.4.財務概要
15.3.6.5.戦略的概要
15.3.7.サーテスト・バイオテック社
15.3.7.1.会社概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.SWOT分析
15.3.7.4.財務概要
15.3.7.5.戦略的概要
15.3.8.積水ダイアグノスティックス
15.3.8.1.会社概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.SWOT分析
15.3.8.4.財務概要
15.3.8.5.戦略的概要
15.3.9.コリスバイオコンセプト
15.3.9.1.会社概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.SWOT分析
15.3.9.4.財務概要
15.3.9.5.戦略的概要
15.3.10.深圳中和生物科技有限公司
15.3.10.1.概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.SWOT分析
15.3.10.4.財務概要
15.3.10.5.戦略的概要

 

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Summary

Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market – Scope of Report
TMR’s report on the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market.

The report delves into the competitive landscape of the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market. Key players operating in the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing Market Report
• What is the sales/revenue generated by Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global Helicobacter pylori (H. pylori) non-invasive testing market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.1.1. Product Definition
4.1.2. Industry Evolution/Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast, 2017–2031
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Key Product/Brand Analysis
5.3. Key Mergers & Acquisitions
5.4. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Global Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast, by Test Type
6.1. Introduction & Definition
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
6.3.1. Serology Test
6.3.2. Stool Antigen Test (SAT)
6.3.3. Urea Breath Test (UBT)
6.4. Market Attractiveness Analysis, by Test Type
7. Global Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast, by Test Method
7.1. Introduction & Definition
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Test Method, 2017–2031
7.3.1. Laboratory-based Tests
7.3.2. Point-of-Care Tests
7.4. Market Attractiveness Analysis, by Test Method
8. Global Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast, by End-user
8.1. Introduction & Definition
8.2. Key Findings/Developments
8.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
8.3.1. Hospitals
8.3.2. Clinics
8.3.3. Diagnostic Laboratories
8.4. Market Attractiveness Analysis, by Test Method
9. Global Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast, by Region
9.1. Key Findings
9.2. Market Value Forecast, by Region, 2017–2031
9.2.1. North America
9.2.2. Europe
9.2.3. Asia Pacific
9.2.4. Latin America
9.2.5. Middle East & Africa
9.3. Market Attractiveness Analysis, by Region
10. North America Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.2. Key Findings
10.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
10.3.1. Serology Test
10.3.2. Stool Antigen Test (SAT)
10.3.3. Urea Breath Test (UBT)
10.4. Market Value Forecast, by Test Method, 2017–2031
10.4.1. Laboratory-based Tests
10.4.2. Point-of-Care Tests
10.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
10.5.1. Hospitals
10.5.2. Clinics
10.5.3. Diagnostic Laboratories
10.6. Market Value Forecast, by Country, 2017–2031
10.6.1. U.S.
10.6.2. Canada
10.7. Market Attractiveness Analysis
10.7.1. By Test Type
10.7.2. By Test Method
10.7.3. By End-user
10.7.4. By Country
11. Europe Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.2. Key Findings
11.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
11.3.1. Serology Test
11.3.2. Stool Antigen Test (SAT)
11.3.3. Urea Breath Test (UBT)
11.4. Market Value Forecast, by Test Method, 2017–2031
11.4.1. Laboratory-based Tests
11.4.2. Point-of-Care Tests
11.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
11.5.1. Hospitals
11.5.2. Clinics
11.5.3. Diagnostic Laboratories
11.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
11.6.1. Germany
11.6.2. U.K.
11.6.3. France
11.6.4. Italy
11.6.5. Spain
11.6.6. Rest of Europe
11.7. Market Attractiveness Analysis
11.7.1. By Test Type
11.7.2. By Test Method
11.7.3. By End-user
11.7.4. By Country/Sub-region
12. Asia Pacific Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.2. Key Findings
12.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
12.3.1. Serology Test
12.3.2. Stool Antigen Test (SAT)
12.3.3. Urea Breath Test (UBT)
12.4. Market Value Forecast, by Test Method, 2017–2031
12.4.1. Laboratory-based Tests
12.4.2. Point-of-Care Tests
12.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
12.5.1. Hospitals
12.5.2. Clinics
12.5.3. Diagnostic Laboratories
12.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
12.6.1. China
12.6.2. Japan
12.6.3. India
12.6.4. Australia & New Zealand
12.6.5. Rest of Asia Pacific
12.7. Market Attractiveness Analysis
12.7.1. By Test Type
12.7.2. By Test Method
12.7.3. By End-user
12.7.4. By Country/Sub-region
13. Latin America Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.2. Key Findings
13.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
13.3.1. Serology Test
13.3.2. Stool Antigen Test (SAT)
13.3.3. Urea Breath Test (UBT)
13.4. Market Value Forecast, by Test Method, 2017–2031
13.4.1. Laboratory-based Tests
13.4.2. Point-of-Care Tests
13.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
13.5.1. Hospitals
13.5.2. Clinics
13.5.3. Diagnostic Laboratories
13.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
13.6.1. Brazil
13.6.2. Mexico
13.6.3. Rest of Latin America
13.7. Market Attractiveness Analysis
13.7.1. By Test Type
13.7.2. By Test Method
13.7.3. By End-user
13.7.4. By Country/Sub-region
14. Middle East & Africa Helicobacter Pylori (H. Pylori) Non-invasive Testing Market Analysis and Forecast
14.1. Introduction
14.2. Key Findings
14.3. Market Value Forecast, by Test Type, 2017–2031
14.3.1. Serology Test
14.3.2. Stool Antigen Test (SAT)
14.3.3. Urea Breath Test (UBT)
14.4. Market Value Forecast, by Test Method, 2017–2031
14.4.1. Laboratory-based Tests
14.4.2. Point-of-Care Tests
14.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
14.5.1. Hospitals
14.5.2. Clinics
14.5.3. Diagnostic Laboratories
14.6. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
14.6.1. GCC Countries
14.6.2. South Africa
14.6.3. Rest of Middle East & Africa
14.7. Market Attractiveness Analysis
14.7.1. By Test Type
14.7.2. By Test Method
14.7.3. By End-user
14.7.4. By Country/Sub-region
15. Competition Landscape
15.1. Market Player - Competitive Matrix (by Tier and Size of Companies)
15.2. Market Share Analysis, by Company (2022)
15.3. Company Profiles
15.3.1. DiaSorin S.p.A.
15.3.1.1. Company Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. SWOT Analysis
15.3.1.4. Financial Overview
15.3.1.5. Strategic Overview
15.3.2. Meridian Bioscience, Inc.
15.3.2.1. Company Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. SWOT Analysis
15.3.2.4. Financial Overview
15.3.2.5. Strategic Overview
15.3.3. Exalenz Bioscience Ltd.
15.3.3.1. Company Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. SWOT Analysis
15.3.3.4. Financial Overview
15.3.3.5. Strategic Overview
15.3.4. Abbott
15.3.4.1. Company Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. SWOT Analysis
15.3.4.4. Financial Overview
15.3.4.5. Strategic Overview
15.3.5. Thermo Fisher Scientific
15.3.5.1. Company Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. SWOT Analysis
15.3.5.4. Financial Overview
15.3.5.5. Strategic Overview
15.3.6. Biomerica, Inc.
15.3.6.1. Company Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. SWOT Analysis
15.3.6.4. Financial Overview
15.3.6.5. Strategic Overview
15.3.7. Certest Biotech S.L.
15.3.7.1. Company Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. SWOT Analysis
15.3.7.4. Financial Overview
15.3.7.5. Strategic Overview
15.3.8. Sekisui Diagnostics
15.3.8.1. Company Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. SWOT Analysis
15.3.8.4. Financial Overview
15.3.8.5. Strategic Overview
15.3.9. Coris Bioconcept
15.3.9.1. Company Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. SWOT Analysis
15.3.9.4. Financial Overview
15.3.9.5. Strategic Overview
15.3.10. Shenzhen Zhonghe Headway Bio-Sci & Tech Co., Ltd.
15.3.10.1. Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. SWOT Analysis
15.3.10.4. Financial Overview
15.3.10.5. Strategic Overview

 

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