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mHealth市場(製品:コネクテッド医療機器、mHealthアプリケーション、mHealthサービス、エンドユーザー:B2BおよびB2C) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023年~2031年


mHealth Market (Product: Connected Medical Devices, mHealth Applications, and mHealth Services; and End-user: B2B and B2C) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

mHealth市場 - レポートの範囲 TMR社のmHealth世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月3日 US$5,795
シングルユーザライセンス
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289 英語

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サマリー

mHealth市場 - レポートの範囲
TMR社のmHealth世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査している。レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のmHealth市場の収益を提供する。また、2023年から2031年までの世界のmHealth市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成された。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、mHealth市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれた。アナリストは、世界のmHealth市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれている。さらに、このレポートは、世界のmHealth市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけている。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界のmHealth市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなる。

本レポートは、世界のmHealth市場の競争環境について掘り下げている。世界のmHealth市場で活動する主要企業が特定され、それぞれが様々な属性の観点からプロファイリングされている。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のmHealth市場におけるプレイヤーの属性である。

世界のmHealth市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中、全地域でウェアラブル注射器が生み出した売上/収益は?
- 世界のmHealth市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

mHealth市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のmHealth市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続く。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開する主要ベンダーと流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に説明している。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートは、世界のmHealth市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントは詳細に調査されており、2031年末時点での各セグメントごとの市場シェアが提供されている。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のmHealth市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができる。


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目次

1.要旨
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場セグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:世界のmHealth市場
4.市場概要
4.1.市場セグメンテーション
4.1.1.セグメントの定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.世界のmHealth市場の分析と予測、2017年~2031年
5.主な洞察
5.1.パイプライン分析
5.2.COVID-19パンデミックの産業への影響
6. mHealth市場の分析と予測、製品別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/開発
6.3.市場価値予測、製品別、2017~2031年
6.3.1.コネクテッド医療機器
6.3.1.1.心拍数モニター
6.3.1.2.活動量モニター
6.3.1.3.心電計
6.3.1.4.胎児モニタリング
6.3.1.5.神経モニタリング
6.3.1.6.その他
6.3.2. mHealthアプリケーション
6.3.2.1.フィットネス&ウェルネス
6.3.2.2.糖尿病
6.3.2.3.心血管疾患
6.3.2.4.中枢神経系疾患
6.3.2.5.呼吸器疾患
6.3.2.6.筋骨格系疾患
6.3.2.7.禁煙
6.3.2.8.服薬アドヒアランス
6.3.2.9.その他
6.3.3. mHealthサービス
6.4.市場の魅力(製品別
7.世界のmHealth市場分析と予測:エンドユーザー別
7.1.導入と定義
7.2.主な調査結果/開発
7.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017~2031年
7.3.1.B2B
7.3.1.1.患者
7.3.1.2.介護者
7.3.2.B2C
7.3.2.1.プロバイダー
7.3.2.2.支払者
7.3.2.3.使用者
7.3.2.4.その他
7.4.市場の魅力(エンドユーザー別
8.mHealthの世界市場分析と予測、地域別
8.1.主な調査結果
8.2.地域別の市場価値予測、2017年~2031年
8.2.1.北米
8.2.2.欧州
8.2.3.アジア太平洋
8.2.4.ラテンアメリカ
8.2.5.中東・アフリカ
8.3.市場の魅力(地域別
9.北米mHealth市場の分析と予測
9.1.はじめに
9.1.1.主な調査結果
9.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
9.2.1.コネクテッド医療機器
9.2.1.1.心拍数モニター
9.2.1.2.活動量モニター
9.2.1.3.心電計
9.2.1.4.胎児モニタリング
9.2.1.5.神経モニタリング
9.2.1.6.その他
9.2.2. mHealthアプリケーション
9.2.2.1.フィットネス&ウェルネス
9.2.2.2.糖尿病
9.2.2.3.心血管疾患
9.2.2.4.中枢神経系疾患
9.2.2.5.呼吸器疾患
9.2.2.6.筋骨格系疾患
9.2.2.7.禁煙
9.2.2.8.服薬アドヒアランス
9.2.2.9.その他
9.2.3. mHealthサービス
9.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
9.3.1.B2B
9.3.1.1.患者
9.3.1.2.介護者
9.3.2.B2C
9.3.2.1.プロバイダー
9.3.2.2.支払者
9.3.2.3.使用者
9.3.2.4.その他
9.4.市場価値予測、国別、2017年〜2031年
9.4.1.米国
9.4.2.カナダ
9.5.市場魅力度分析
9.5.1.製品別
9.5.2.エンドユーザー別
9.5.3.国別
10.ヨーロッパmHealth市場の分析と予測
10.1.はじめに
10.1.1.主な調査結果
10.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
10.2.1.コネクテッド医療機器
10.2.1.1.心拍数モニター
10.2.1.2.活動量モニター
10.2.1.3.心電計
10.2.1.4.胎児モニタリング
10.2.1.5.神経モニタリング
10.2.1.6.その他
10.2.2. mHealthアプリケーション
10.2.2.1.フィットネス&ウェルネス
10.2.2.2.糖尿病
10.2.2.3.心血管疾患
10.2.2.4.中枢神経系疾患
10.2.2.5.呼吸器疾患
10.2.2.6.筋骨格系疾患
10.2.2.7.禁煙
10.2.2.8.服薬アドヒアランス
10.2.2.9.その他
10.2.3. mHealthサービス
10.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
10.3.1.B2B
10.3.1.1.患者
10.3.1.2.介護者
10.3.2.B2C
10.3.2.1.プロバイダー
10.3.2.2.支払者
10.3.2.3.使用者
10.3.2.4.その他
10.4.市場価値予測、国/小地域別、2017〜2031年
10.4.1.ドイツ
10.4.2.イギリス
10.4.3.フランス
10.4.4.イタリア
10.4.5.スペイン
10.4.6.その他のヨーロッパ
10.5.市場魅力度分析
10.5.1.製品別
10.5.2.エンドユーザー別
10.5.3.国・地域別
11.アジア太平洋地域のmHealth市場の分析と予測
11.1.はじめに
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
11.2.1.コネクテッド医療機器
11.2.1.1.心拍数モニター
11.2.1.2.活動量モニター
11.2.1.3.心電計
11.2.1.4.胎児モニタリング
11.2.1.5.神経モニタリング
11.2.1.6.その他
11.2.2. mHealthアプリケーション
11.2.2.1.フィットネス&ウェルネス
11.2.2.2.糖尿病
11.2.2.3.心血管疾患
11.2.2.4.中枢神経系疾患
11.2.2.5.呼吸器疾患
11.2.2.6.筋骨格系疾患
11.2.2.7.禁煙
11.2.2.8.服薬アドヒアランス
11.2.2.9.その他
11.2.3. mHealthサービス
11.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
11.3.1.B2B
11.3.1.1.患者
11.3.1.2.介護者
11.3.2.B2C
11.3.2.1.プロバイダー
11.3.2.2.支払者
11.3.2.3.使用者
11.3.2.4.その他
11.4.市場価値予測、国/小地域別、2017〜2031年
11.4.1.中国
11.4.2.日本
11.4.3.インド
11.4.4.オーストラリア&ニュージーランド
11.4.5.その他のアジア太平洋地域
11.5.市場魅力度分析
11.5.1.製品別
11.5.2.エンドユーザー別
11.5.3.国・地域別
12.ラテンアメリカのmHealth市場の分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
12.2.1.コネクテッド医療機器
12.2.1.1.心拍数モニター
12.2.1.2.活動量モニター
12.2.1.3.心電計
12.2.1.4.胎児モニタリング
12.2.1.5.神経モニタリング
12.2.1.6.その他
12.2.2. mHealthアプリケーション
12.2.2.1.フィットネス&ウェルネス
12.2.2.2.糖尿病
12.2.2.3.心血管疾患
12.2.2.4.中枢神経系疾患
12.2.2.5.呼吸器疾患
12.2.2.6.筋骨格系疾患
12.2.2.7.禁煙
12.2.2.8.服薬アドヒアランス
12.2.2.9.その他
12.2.3. mHealthサービス
12.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
12.3.1.B2B
12.3.1.1.患者
12.3.1.2.介護者
12.3.2.B2C
12.3.2.1.プロバイダー
12.3.2.2.支払者
12.3.2.3.使用者
12.3.2.4.その他
12.4.市場価値予測、国/小地域別、2017〜2031年
12.4.1.ブラジル
12.4.2.メキシコ
12.4.3.その他のラテンアメリカ
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.製品別
12.5.2.エンドユーザー別
12.5.3.国・地域別
13.中東・アフリカのmHealth市場の分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
13.2.1.コネクテッド医療機器
13.2.1.1.心拍数モニター
13.2.1.2.活動量モニター
13.2.1.3.心電計
13.2.1.4.胎児モニタリング
13.2.1.5.神経モニタリング
13.2.1.6.その他
13.2.2. mHealthアプリケーション
13.2.2.1.フィットネス&ウェルネス
13.2.2.2.糖尿病
13.2.2.3.心血管疾患
13.2.2.4.中枢神経系疾患
13.2.2.5.呼吸器疾患
13.2.2.6.筋骨格系疾患
13.2.2.7.禁煙
13.2.2.8.服薬アドヒアランス
13.2.2.9.その他
13.2.3. mHealthサービス
13.3.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
13.3.1.B2B
13.3.1.1.患者
13.3.1.2.介護者
13.3.2.B2C
13.3.2.1.プロバイダー
13.3.2.2.支払者
13.3.2.3.使用者
13.3.2.4.その他
13.4.市場価値予測、国/小地域別、2017〜2031年
13.4.1.GCC諸国
13.4.2.南アフリカ
13.4.3.その他の中東・アフリカ
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.製品別
13.5.2.エンドユーザー別
13.5.3.国・地域別
14.競争状況
14.1.市場参入企業 - 競争マトリックス(ティア別、企業規模別)
14.2.企業別市場シェア分析(2022年)
14.3.企業プロフィール
14.3.1.デックスコム社
14.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.1.2.製品ポートフォリオ
14.3.1.3.財務概要
14.3.1.4.SWOT分析
14.3.1.5.戦略的概要
14.3.2.アップル
14.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.2.2.製品ポートフォリオ
14.3.2.3.財務概要
14.3.2.4.SWOT分析
14.3.2.5.戦略的概要
14.3.3.フィットビット社
14.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.3.2.製品ポートフォリオ
14.3.3.3.財務概要
14.3.3.4.SWOT分析
14.3.3.5.戦略的概要
14.3.4.ウィジングス
14.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.4.2.製品ポートフォリオ
14.3.4.3.財務概要
14.3.4.4.SWOT分析
14.3.4.5.戦略的概要
14.3.5.プロテウス・デジタル・ヘルス社
14.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.5.2.製品ポートフォリオ
14.3.5.3.財務概要
14.3.5.4.SWOT分析
14.3.5.5.戦略的概要
14.3.6.オマダヘルス社
14.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.6.2.製品ポートフォリオ
14.3.6.3.財務概要
14.3.6.4.SWOT分析
14.3.6.5.戦略的概要
14.3.7.ウェルドック
14.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.7.2.製品ポートフォリオ
14.3.7.3.財務概要
14.3.7.4.SWOT分析
14.3.7.5.戦略的概要
14.3.8.Teladoc Health, Inc.
14.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.8.2.製品ポートフォリオ
14.3.8.3.財務概要
14.3.8.4.SWOT分析
14.3.8.5.戦略的概要
14.3.9.ヌーム社
14.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.9.2.製品ポートフォリオ
14.3.9.3.財務概要
14.3.9.4.SWOT分析
14.3.9.5.戦略的概要
14.3.10.プロペラ・ヘルス
14.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.10.2.製品ポートフォリオ
14.3.10.3.財務概要
14.3.10.4.SWOT分析
14.3.10.5.戦略的概要
14.3.11.カナリアヘルス
14.3.11.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.11.2.製品ポートフォリオ
14.3.11.3.財務概要
14.3.11.4.SWOT分析
14.3.11.5.戦略的概要
14.3.12.バイオジェニックス
14.3.12.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.12.2.製品ポートフォリオ
14.3.12.3.財務概要
14.3.12.4.SWOT分析
14.3.12.5.戦略的概要
14.3.13.Glooko, Inc.
14.3.13.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.13.2.製品ポートフォリオ
14.3.13.3.財務概要
14.3.13.4.SWOT分析
14.3.13.5.戦略的概要
14.3.14.ファーストビート・テクノロジーズ
14.3.14.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.14.2.製品ポートフォリオ
14.3.14.3.財務概要
14.3.14.4.SWOT分析
14.3.14.5.戦略的概要
14.3.15.バイオテレメトリー社
14.3.15.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.15.2.製品ポートフォリオ
14.3.15.3.財務概要
14.3.15.4.SWOT分析
14.3.15.5.戦略的概要

 

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Summary

mHealth Market – Scope of Report
TMR’s report on the global mHealth market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global mHealth market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global mHealth market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the mHealth market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global mHealth market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global mHealth market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global mHealth market.

The report delves into the competitive landscape of the global mHealth market. Key players operating in the global mHealth market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global mHealth market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global mHealth market Report
• What is the sales/revenue generated by wearable injectors across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global mHealth market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

mHealth Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global mHealth market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global mHealth market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global mHealth market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global mHealth Market
4. Market Overview
4.1. Market Segmentation
4.1.1. Segment Definition
4.1.2. Industry Evolution / Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global mHealth Market Analysis and Forecasts, 2017-2031
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. mHealth Market Analysis and Forecast, by Product
6.1. Introduction and Definitions
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
6.3.1. Connected Medical Devices
6.3.1.1. Heart Rate Monitors
6.3.1.2. Activity Monitors
6.3.1.3. Electrocardiograph
6.3.1.4. Fetal Monitoring
6.3.1.5. Neuromonitoring
6.3.1.6. Others
6.3.2. mHealth Applications
6.3.2.1. Fitness & Wellness
6.3.2.2. Diabetes
6.3.2.3. Cardiovascular Diseases
6.3.2.4. Central Nervous System Diseases
6.3.2.5. Respiratory Diseases
6.3.2.6. Musculoskeletal Diseases
6.3.2.7. Smoking Cessation
6.3.2.8. Medication Adherence
6.3.2.9. Others
6.3.3. mHealth Services
6.4. Market Attractiveness, by Product
7. Global mHealth Market Analysis and Forecast, by End-user
7.1. Introduction and Definitions
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
7.3.1. B2B
7.3.1.1. Patients
7.3.1.2. Caregivers
7.3.2. B2C
7.3.2.1. Providers
7.3.2.2. Payers
7.3.2.3. Employers
7.3.2.4. Others
7.4. Market Attractiveness, by End-user
8. Global mHealth Market Analysis and Forecast, by Region
8.1. Key Findings
8.2. Market Value Forecast, by Region, 2017–2031
8.2.1. North America
8.2.2. Europe
8.2.3. Asia Pacific
8.2.4. Latin America
8.2.5. Middle East & Africa
8.3. Market Attractiveness, by Region
9. North America mHealth Market Analysis and Forecast
9.1. Introduction
9.1.1. Key Findings
9.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
9.2.1. Connected Medical Devices
9.2.1.1. Heart Rate Monitors
9.2.1.2. Activity Monitors
9.2.1.3. Electrocardiograph
9.2.1.4. Fetal Monitoring
9.2.1.5. Neuromonitoring
9.2.1.6. Others
9.2.2. mHealth Applications
9.2.2.1. Fitness & Wellness
9.2.2.2. Diabetes
9.2.2.3. Cardiovascular Diseases
9.2.2.4. Central Nervous System Diseases
9.2.2.5. Respiratory Diseases
9.2.2.6. Musculoskeletal Diseases
9.2.2.7. Smoking Cessation
9.2.2.8. Medication Adherence
9.2.2.9. Others
9.2.3. mHealth Services
9.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
9.3.1. B2B
9.3.1.1. Patients
9.3.1.2. Caregivers
9.3.2. B2C
9.3.2.1. Providers
9.3.2.2. Payers
9.3.2.3. Employers
9.3.2.4. Others
9.4. Market Value Forecast, by Country, 2017–2031
9.4.1. U.S.
9.4.2. Canada
9.5. Market Attractiveness Analysis
9.5.1. By Product
9.5.2. By End-user
9.5.3. By Country
10. Europe mHealth Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.1.1. Key Findings
10.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
10.2.1. Connected Medical Devices
10.2.1.1. Heart Rate Monitors
10.2.1.2. Activity Monitors
10.2.1.3. Electrocardiograph
10.2.1.4. Fetal Monitoring
10.2.1.5. Neuromonitoring
10.2.1.6. Others
10.2.2. mHealth Applications
10.2.2.1. Fitness & Wellness
10.2.2.2. Diabetes
10.2.2.3. Cardiovascular Diseases
10.2.2.4. Central Nervous System Diseases
10.2.2.5. Respiratory Diseases
10.2.2.6. Musculoskeletal Diseases
10.2.2.7. Smoking Cessation
10.2.2.8. Medication Adherence
10.2.2.9. Others
10.2.3. mHealth Services
10.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
10.3.1. B2B
10.3.1.1. Patients
10.3.1.2. Caregivers
10.3.2. B2C
10.3.2.1. Providers
10.3.2.2. Payers
10.3.2.3. Employers
10.3.2.4. Others
10.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
10.4.1. Germany
10.4.2. U.K.
10.4.3. France
10.4.4. Italy
10.4.5. Spain
10.4.6. Rest of Europe
10.5. Market Attractiveness Analysis
10.5.1. By Product
10.5.2. By End-user
10.5.3. By Country/Sub-region
11. Asia Pacific mHealth Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
11.2.1. Connected Medical Devices
11.2.1.1. Heart Rate Monitors
11.2.1.2. Activity Monitors
11.2.1.3. Electrocardiograph
11.2.1.4. Fetal Monitoring
11.2.1.5. Neuromonitoring
11.2.1.6. Others
11.2.2. mHealth Applications
11.2.2.1. Fitness & Wellness
11.2.2.2. Diabetes
11.2.2.3. Cardiovascular Diseases
11.2.2.4. Central Nervous System Diseases
11.2.2.5. Respiratory Diseases
11.2.2.6. Musculoskeletal Diseases
11.2.2.7. Smoking Cessation
11.2.2.8. Medication Adherence
11.2.2.9. Others
11.2.3. mHealth Services
11.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
11.3.1. B2B
11.3.1.1. Patients
11.3.1.2. Caregivers
11.3.2. B2C
11.3.2.1. Providers
11.3.2.2. Payers
11.3.2.3. Employers
11.3.2.4. Others
11.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
11.4.1. China
11.4.2. Japan
11.4.3. India
11.4.4. Australia & New Zealand
11.4.5. Rest of Asia Pacific
11.5. Market Attractiveness Analysis
11.5.1. By Product
11.5.2. By End-user
11.5.3. By Country/Sub-region
12. Latin America mHealth Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
12.2.1. Connected Medical Devices
12.2.1.1. Heart Rate Monitors
12.2.1.2. Activity Monitors
12.2.1.3. Electrocardiograph
12.2.1.4. Fetal Monitoring
12.2.1.5. Neuromonitoring
12.2.1.6. Others
12.2.2. mHealth Applications
12.2.2.1. Fitness & Wellness
12.2.2.2. Diabetes
12.2.2.3. Cardiovascular Diseases
12.2.2.4. Central Nervous System Diseases
12.2.2.5. Respiratory Diseases
12.2.2.6. Musculoskeletal Diseases
12.2.2.7. Smoking Cessation
12.2.2.8. Medication Adherence
12.2.2.9. Others
12.2.3. mHealth Services
12.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
12.3.1. B2B
12.3.1.1. Patients
12.3.1.2. Caregivers
12.3.2. B2C
12.3.2.1. Providers
12.3.2.2. Payers
12.3.2.3. Employers
12.3.2.4. Others
12.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
12.4.1. Brazil
12.4.2. Mexico
12.4.3. Rest of Latin America
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Product
12.5.2. By End-user
12.5.3. By Country/Sub-region
13. Middle East & Africa mHealth Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
13.2.1. Connected Medical Devices
13.2.1.1. Heart Rate Monitors
13.2.1.2. Activity Monitors
13.2.1.3. Electrocardiograph
13.2.1.4. Fetal Monitoring
13.2.1.5. Neuromonitoring
13.2.1.6. Others
13.2.2. mHealth Applications
13.2.2.1. Fitness & Wellness
13.2.2.2. Diabetes
13.2.2.3. Cardiovascular Diseases
13.2.2.4. Central Nervous System Diseases
13.2.2.5. Respiratory Diseases
13.2.2.6. Musculoskeletal Diseases
13.2.2.7. Smoking Cessation
13.2.2.8. Medication Adherence
13.2.2.9. Others
13.2.3. mHealth Services
13.3. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
13.3.1. B2B
13.3.1.1. Patients
13.3.1.2. Caregivers
13.3.2. B2C
13.3.2.1. Providers
13.3.2.2. Payers
13.3.2.3. Employers
13.3.2.4. Others
13.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
13.4.1. GCC Countries
13.4.2. South Africa
13.4.3. Rest of Middle East & Africa
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Product
13.5.2. By End-user
13.5.3. By Country/Sub-region
14. Competition Landscape
14.1. Market Player – Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
14.2. Market Share Analysis, by Company (2022)
14.3. Company Profiles
14.3.1. Dexcom, Inc.
14.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.1.2. Product Portfolio
14.3.1.3. Financial Overview
14.3.1.4. SWOT Analysis
14.3.1.5. Strategic Overview
14.3.2. Apple, Inc.
14.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.2.2. Product Portfolio
14.3.2.3. Financial Overview
14.3.2.4. SWOT Analysis
14.3.2.5. Strategic Overview
14.3.3. FitBit, Inc.
14.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.3.2. Product Portfolio
14.3.3.3. Financial Overview
14.3.3.4. SWOT Analysis
14.3.3.5. Strategic Overview
14.3.4. Withings
14.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.4.2. Product Portfolio
14.3.4.3. Financial Overview
14.3.4.4. SWOT Analysis
14.3.4.5. Strategic Overview
14.3.5. Proteus Digital Health, Inc.
14.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.5.2. Product Portfolio
14.3.5.3. Financial Overview
14.3.5.4. SWOT Analysis
14.3.5.5. Strategic Overview
14.3.6. Omada Health, Inc.
14.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.6.2. Product Portfolio
14.3.6.3. Financial Overview
14.3.6.4. SWOT Analysis
14.3.6.5. Strategic Overview
14.3.7. Welldoc, Inc.
14.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.7.2. Product Portfolio
14.3.7.3. Financial Overview
14.3.7.4. SWOT Analysis
14.3.7.5. Strategic Overview
14.3.8. Teladoc Health, Inc.
14.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.8.2. Product Portfolio
14.3.8.3. Financial Overview
14.3.8.4. SWOT Analysis
14.3.8.5. Strategic Overview
14.3.9. Noom, Inc.
14.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.9.2. Product Portfolio
14.3.9.3. Financial Overview
14.3.9.4. SWOT Analysis
14.3.9.5. Strategic Overview
14.3.10. Propeller Health.
14.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.10.2. Product Portfolio
14.3.10.3. Financial Overview
14.3.10.4. SWOT Analysis
14.3.10.5. Strategic Overview
14.3.11. Canary Health
14.3.11.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.11.2. Product Portfolio
14.3.11.3. Financial Overview
14.3.11.4. SWOT Analysis
14.3.11.5. Strategic Overview
14.3.12. BiogeniQ Inc.
14.3.12.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.12.2. Product Portfolio
14.3.12.3. Financial Overview
14.3.12.4. SWOT Analysis
14.3.12.5. Strategic Overview
14.3.13. Glooko, Inc.
14.3.13.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.13.2. Product Portfolio
14.3.13.3. Financial Overview
14.3.13.4. SWOT Analysis
14.3.13.5. Strategic Overview
14.3.14. Firstbeat Technologies
14.3.14.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.14.2. Product Portfolio
14.3.14.3. Financial Overview
14.3.14.4. SWOT Analysis
14.3.14.5. Strategic Overview
14.3.15. BioTelemetry, Inc.
14.3.15.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.15.2. Product Portfolio
14.3.15.3. Financial Overview
14.3.15.4. SWOT Analysis
14.3.15.5. Strategic Overview

 

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