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ドライアイ市場(製品:人工涙液、抗炎症薬、シクロスポリン、コルチコステロイド、リフィテグラスト、パンクチュアルプラグ、セクレタグ、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Dry Eye Disease Market (Product: Artificial Tears, Anti-inflammatory Drugs, Cyclosporine, Corticosteroids, Lifitegrast, Punctual Plugs, Secretagogue, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

ドライアイ疾患市場 - レポートの範囲 TMRの世界ドライアイ病市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年12月21日 US$5,795
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サマリー

ドライアイ疾患市場 - レポートの範囲
TMRの世界ドライアイ病市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のドライアイ疾患市場の収益を掲載しています。また、2023年から2031年までの世界のドライアイ市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ドライアイ市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のドライアイ市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界のドライアイ市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のドライアイ市場参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界のドライアイ市場の競争環境について掘り下げています。世界のドライアイ市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のドライアイ市場のプレイヤーの属性です。

ドライアイの世界市場レポートが回答した主な質問
- 予測期間中の全地域におけるドライアイの売上高/収益は?
- 世界のドライアイ市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

ドライアイ疾患市場 - 調査目的と調査アプローチ
ドライアイ疾患の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと販売業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のドライアイ市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のドライアイ疾患市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.要旨
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場セグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:ドライアイ疾患の世界市場
4.市場概要
4.1.市場区分
4.1.1.セグメントの定義
4.1.2.業界の進化/発展
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.ドライアイ疾患の世界市場分析と予測、2017-2031年
5.主要インサイト
5.1.パイプライン分析
5.2.疾患有病率と罹患率(世界主要国別
5.3.COVID-19パンデミックの産業への影響
6.ドライアイ疾患市場の分析と予測、製品別
6.1.序論と定義
6.2.主な調査結果/開発
6.3.市場価値予測、製品別、2017~2031年
6.3.1.人工涙液
6.3.2.抗炎症薬
6.3.3.シクロスポリン
6.3.4.副腎皮質ステロイド
6.3.5.リフィテグラスト
6.3.6.パンクチュアルプラグ
6.3.7.セクレタゴーグ
6.3.8.その他
6.4.市場の魅力(製品別
7.ドライアイの世界市場分析と予測:流通チャネル別
7.1.序論と定義
7.2.主な調査結果/進展
7.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
7.3.1.病院薬局
7.3.2.独立薬局・ドラッグストア
7.3.3.オンライン薬局
7.4.市場の魅力(流通チャネル別
8.ドライアイの世界市場分析・予測:地域別
8.1.主な調査結果
8.2.地域別市場価値予測、2017-2031年
8.2.1.北米
8.2.2.欧州
8.2.3.アジア太平洋
8.2.4.ラテンアメリカ
8.2.5.中東・アフリカ
8.3.市場の魅力(地域別
9.北米ドライアイ市場分析と予測
9.1.序論
9.1.1.主な調査結果
9.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
9.2.1.人工涙液
9.2.2.抗炎症薬
9.2.3.シクロスポリン
9.2.4.コルチコステロイド
9.2.5.リフィテグラスト
9.2.6.パンクチュアルプラグ
9.2.7.セクレタゴーグ
9.2.8.その他
9.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
9.3.1.病院薬局
9.3.2.独立薬局・ドラッグストア
9.3.3.オンライン薬局
9.4.市場価値予測、国別、2017年~2031年
9.4.1.米国
9.4.2.カナダ
9.5.市場魅力度分析
9.5.1.製品別
9.5.2.流通チャネル別
9.5.3.国別
10.欧州ドライアイ市場分析と予測
10.1.はじめに
10.1.1.主な調査結果
10.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
10.2.1.人工涙液
10.2.2.抗炎症薬
10.2.3.シクロスポリン
10.2.4.コルチコステロイド
10.2.5.リフィテグラスト
10.2.6.パンクチュアルプラグ
10.2.7.セクレタゴーグ
10.2.8.その他
10.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
10.3.1.病院薬局
10.3.2.独立薬局・ドラッグストア
10.3.3.オンライン薬局
10.4.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
10.4.1.ドイツ
10.4.2.イギリス
10.4.3.フランス
10.4.4.イタリア
10.4.5.スペイン
10.4.6.その他のヨーロッパ
10.5.市場魅力度分析
10.5.1.製品別
10.5.2.流通チャネル別
10.5.3.国・地域別
11.アジア太平洋地域のドライアイ市場分析と予測
11.1.はじめに
11.1.1.主な調査結果
11.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
11.2.1.人工涙液
11.2.2.抗炎症薬
11.2.3.シクロスポリン
11.2.4.コルチコステロイド
11.2.5.リフィテグラスト
11.2.6.パンクチュアルプラグ
11.2.7.セクレタゴーグ
11.2.8.その他
11.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
11.3.1.病院薬局
11.3.2.独立薬局・ドラッグストア
11.3.3.オンライン薬局
11.4.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
11.4.1.中国
11.4.2.日本
11.4.3.インド
11.4.4.オーストラリア&ニュージーランド
11.4.5.その他のアジア太平洋地域
11.5.市場魅力度分析
11.5.1.製品別
11.5.2.流通チャネル別
11.5.3.国・地域別
12.ラテンアメリカのドライアイ市場分析と予測
12.1.はじめに
12.1.1.主な調査結果
12.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
12.2.1.人工涙液
12.2.2.抗炎症薬
12.2.3.シクロスポリン
12.2.4.コルチコステロイド
12.2.5.リフィテグラスト
12.2.6.パンクチュアルプラグ
12.2.7.セクレタゴーグ
12.2.8.その他
12.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
12.3.1.病院薬局
12.3.2.独立薬局・ドラッグストア
12.3.3.オンライン薬局
12.4.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
12.4.1.ブラジル
12.4.2.メキシコ
12.4.3.その他のラテンアメリカ
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.製品別
12.5.2.流通チャネル別
12.5.3.国・地域別
13.中東・アフリカのドライアイ市場分析と予測
13.1.はじめに
13.1.1.主な調査結果
13.2.市場価値予測、製品別、2017~2031年
13.2.1.人工涙液
13.2.2.抗炎症薬
13.2.3.シクロスポリン
13.2.4.コルチコステロイド
13.2.5.リフィテグラスト
13.2.6.パンクチュアルプラグ
13.2.7.セクレタゴーグ
13.2.8.その他
13.3.市場価値予測、流通チャネル別、2017~2031年
13.3.1.病院薬局
13.3.2.独立薬局・ドラッグストア
13.3.3.オンライン薬局
13.4.市場価値予測、国/小地域別、2017年~2031年
13.4.1.GCC諸国
13.4.2.南アフリカ
13.4.3.その他の中東・アフリカ
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.製品別
13.5.2.流通チャネル別
13.5.3.国・地域別
14.競合状況
14.1.市場参入企業 - 競争マトリックス(ティア別、企業規模別)
14.2.企業別市場シェア分析(2022年)
14.3.企業プロフィール
14.3.1.参天製薬株式会社
14.3.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.1.2.製品ポートフォリオ
14.3.1.3.財務概要
14.3.1.4.SWOT分析
14.3.1.5.戦略的概要
14.3.2.ノバルティスAG
14.3.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.2.2.製品ポートフォリオ
14.3.2.3.財務概要
14.3.2.4.SWOT分析
14.3.2.5.戦略的概要
14.3.3.ボシュ・ヘルス・カンパニーズ
14.3.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.3.2.製品ポートフォリオ
14.3.3.3.財務概要
14.3.3.4.SWOT分析
14.3.3.5.戦略的概要
14.3.4.アラガン・ピーエルシー
14.3.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.4.2.製品ポートフォリオ
14.3.4.3.財務概要
14.3.4.4.SWOT分析
14.3.4.5.戦略的概要
14.3.5.シャイアー社
14.3.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.5.2.製品ポートフォリオ
14.3.5.3.財務概要
14.3.5.4.SWOT分析
14.3.5.5.戦略的概要
14.3.6.TRBケメディカ・インターナショナルSA
14.3.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.6.2.製品ポートフォリオ
14.3.6.3.財務概要
14.3.6.4.SWOT分析
14.3.6.5.戦略的概要
14.3.7.サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
14.3.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.7.2.製品ポートフォリオ
14.3.7.3.財務概要
14.3.7.4.SWOT分析
14.3.7.5.戦略的概要
14.3.8.千寿製薬株式会社
14.3.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.8.2.製品ポートフォリオ
14.3.8.3.財務概要
14.3.8.4.SWOT分析
14.3.8.5.戦略的概要
14.3.9.Sentiss Pharma Pvt.
14.3.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.9.2.製品ポートフォリオ
14.3.9.3.財務概要
14.3.9.4.SWOT分析
14.3.9.5.戦略的概要
14.3.10.ジョンソン・エンド・ジョンソン
14.3.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.10.2.製品ポートフォリオ
14.3.10.3.財務概要
14.3.10.4.SWOT分析
14.3.10.5.戦略的概要
14.3.11.大塚製薬
14.3.11.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.11.2.製品ポートフォリオ
14.3.11.3.財務概要
14.3.11.4.SWOT分析
14.3.11.5.戦略的概要
14.3.12.ミトテックS.A.
14.3.12.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.12.2.製品ポートフォリオ
14.3.12.3.財務概要
14.3.12.4.SWOT分析
14.3.12.5.戦略的概要
14.3.13.FCI
14.3.13.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
14.3.13.2.製品ポートフォリオ
14.3.13.3.財務概要
14.3.13.4.SWOT分析
14.3.13.5.戦略的概要



 

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Summary

Dry Eye Disease Market – Scope of Report
TMR’s report on the global dry eye disease market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global dry eye disease market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global dry eye disease market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the dry eye disease market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global dry eye disease market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global dry eye disease market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global dry eye disease market.

The report delves into the competitive landscape of the global dry eye disease market. Key players operating in the global dry eye disease market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global dry eye disease market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global dry eye disease Market Report
• What is the sales/revenue generated by dry eye disease across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global dry eye disease market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Dry Eye Disease Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global dry eye disease market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global dry eye disease market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global dry eye disease market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Global Dry Eye Disease Market
4. Market Overview
4.1. Market Segmentation
4.1.1. Segment Definition
4.1.2. Industry Evolution / Developments
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. Global Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast, 2017-2031
5. Key Insights
5.1. Pipeline Analysis
5.2. Disease Prevalence & Incidence Rate Globally With Key Countries
5.3. COVID-19 Pandemic Impact on Industry
6. Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast, by Product
6.1. Introduction and Definitions
6.2. Key Findings/Developments
6.3. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
6.3.1. Artificial Tears
6.3.2. Anti-inflammatory Drugs
6.3.3. Cyclosporine
6.3.4. Corticosteroids
6.3.5. Lifitegrast
6.3.6. Punctual Plugs
6.3.7. Secretagogue
6.3.8. Others
6.4. Market Attractiveness, by Product
7. Global Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
7.1. Introduction and Definitions
7.2. Key Findings/Developments
7.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
7.3.1. Hospital Pharmacies
7.3.2. Independent Pharmacies & Drug Stores
7.3.3. Online Pharmacies
7.4. Market Attractiveness, by Distribution Channel
8. Global Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast, by Region
8.1. Key Findings
8.2. Market Value Forecast, by Region, 2017–2031
8.2.1. North America
8.2.2. Europe
8.2.3. Asia Pacific
8.2.4. Latin America
8.2.5. Middle East & Africa
8.3. Market Attractiveness, by Region
9. North America Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast
9.1. Introduction
9.1.1. Key Findings
9.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
9.2.1. Artificial Tears
9.2.2. Anti-inflammatory Drugs
9.2.3. Cyclosporine
9.2.4. Corticosteroids
9.2.5. Lifitegrast
9.2.6. Punctual Plugs
9.2.7. Secretagogue
9.2.8. Others
9.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
9.3.1. Hospital Pharmacies
9.3.2. Independent Pharmacies & Drug Stores
9.3.3. Online Pharmacies
9.4. Market Value Forecast, by Country, 2017–2031
9.4.1. U.S.
9.4.2. Canada
9.5. Market Attractiveness Analysis
9.5.1. By Product
9.5.2. By Distribution Channel
9.5.3. By Country
10. Europe Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast
10.1. Introduction
10.1.1. Key Findings
10.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
10.2.1. Artificial Tears
10.2.2. Anti-inflammatory Drugs
10.2.3. Cyclosporine
10.2.4. Corticosteroids
10.2.5. Lifitegrast
10.2.6. Punctual Plugs
10.2.7. Secretagogue
10.2.8. Others
10.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
10.3.1. Hospital Pharmacies
10.3.2. Independent Pharmacies & Drug Stores
10.3.3. Online Pharmacies
10.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
10.4.1. Germany
10.4.2. U.K.
10.4.3. France
10.4.4. Italy
10.4.5. Spain
10.4.6. Rest of Europe
10.5. Market Attractiveness Analysis
10.5.1. By Product
10.5.2. By Distribution Channel
10.5.3. By Country/Sub-region
11. Asia Pacific Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast
11.1. Introduction
11.1.1. Key Findings
11.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
11.2.1. Artificial Tears
11.2.2. Anti-inflammatory Drugs
11.2.3. Cyclosporine
11.2.4. Corticosteroids
11.2.5. Lifitegrast
11.2.6. Punctual Plugs
11.2.7. Secretagogue
11.2.8. Others
11.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
11.3.1. Hospital Pharmacies
11.3.2. Independent Pharmacies & Drug Stores
11.3.3. Online Pharmacies
11.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
11.4.1. China
11.4.2. Japan
11.4.3. India
11.4.4. Australia & New Zealand
11.4.5. Rest of Asia Pacific
11.5. Market Attractiveness Analysis
11.5.1. By Product
11.5.2. By Distribution Channel
11.5.3. By Country/Sub-region
12. Latin America Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast
12.1. Introduction
12.1.1. Key Findings
12.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
12.2.1. Artificial Tears
12.2.2. Anti-inflammatory Drugs
12.2.3. Cyclosporine
12.2.4. Corticosteroids
12.2.5. Lifitegrast
12.2.6. Punctual Plugs
12.2.7. Secretagogue
12.2.8. Others
12.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
12.3.1. Hospital Pharmacies
12.3.2. Independent Pharmacies & Drug Stores
12.3.3. Online Pharmacies
12.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
12.4.1. Brazil
12.4.2. Mexico
12.4.3. Rest of Latin America
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Product
12.5.2. By Distribution Channel
12.5.3. By Country/Sub-region
13. Middle East & Africa Dry Eye Disease Market Analysis and Forecast
13.1. Introduction
13.1.1. Key Findings
13.2. Market Value Forecast, by Product, 2017–2031
13.2.1. Artificial Tears
13.2.2. Anti-inflammatory Drugs
13.2.3. Cyclosporine
13.2.4. Corticosteroids
13.2.5. Lifitegrast
13.2.6. Punctual Plugs
13.2.7. Secretagogue
13.2.8. Others
13.3. Market Value Forecast, by Distribution Channel, 2017–2031
13.3.1. Hospital Pharmacies
13.3.2. Independent Pharmacies & Drug Stores
13.3.3. Online Pharmacies
13.4. Market Value Forecast, by Country/Sub-region, 2017–2031
13.4.1. GCC Countries
13.4.2. South Africa
13.4.3. Rest of Middle East & Africa
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Product
13.5.2. By Distribution Channel
13.5.3. By Country/Sub-region
14. Competition Landscape
14.1. Market Player - Competition Matrix (By Tier and Size of Companies)
14.2. Market Share Analysis, by Company (2022)
14.3. Company Profiles
14.3.1. Santen Pharmaceutical Co., Ltd.
14.3.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.1.2. Product Portfolio
14.3.1.3. Financial Overview
14.3.1.4. SWOT Analysis
14.3.1.5. Strategic Overview
14.3.2. Novartis AG
14.3.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.2.2. Product Portfolio
14.3.2.3. Financial Overview
14.3.2.4. SWOT Analysis
14.3.2.5. Strategic Overview
14.3.3. Bausch Health Companies Inc.
14.3.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.3.2. Product Portfolio
14.3.3.3. Financial Overview
14.3.3.4. SWOT Analysis
14.3.3.5. Strategic Overview
14.3.4. Allergan plc
14.3.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.4.2. Product Portfolio
14.3.4.3. Financial Overview
14.3.4.4. SWOT Analysis
14.3.4.5. Strategic Overview
14.3.5. Shire plc
14.3.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.5.2. Product Portfolio
14.3.5.3. Financial Overview
14.3.5.4. SWOT Analysis
14.3.5.5. Strategic Overview
14.3.6. TRB Chemedica International SA
14.3.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.6.2. Product Portfolio
14.3.6.3. Financial Overview
14.3.6.4. SWOT Analysis
14.3.6.5. Strategic Overview
14.3.7. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
14.3.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.7.2. Product Portfolio
14.3.7.3. Financial Overview
14.3.7.4. SWOT Analysis
14.3.7.5. Strategic Overview
14.3.8. Senju Pharmaceutical Co., Ltd.
14.3.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.8.2. Product Portfolio
14.3.8.3. Financial Overview
14.3.8.4. SWOT Analysis
14.3.8.5. Strategic Overview
14.3.9. Sentiss Pharma Pvt. Ltd.
14.3.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.9.2. Product Portfolio
14.3.9.3. Financial Overview
14.3.9.4. SWOT Analysis
14.3.9.5. Strategic Overview
14.3.10. Johnson & Johnson
14.3.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.10.2. Product Portfolio
14.3.10.3. Financial Overview
14.3.10.4. SWOT Analysis
14.3.10.5. Strategic Overview
14.3.11. Otsuka Pharmaceutical Co., Ltd.
14.3.11.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.11.2. Product Portfolio
14.3.11.3. Financial Overview
14.3.11.4. SWOT Analysis
14.3.11.5. Strategic Overview
14.3.12. Mitotech S.A.
14.3.12.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.12.2. Product Portfolio
14.3.12.3. Financial Overview
14.3.12.4. SWOT Analysis
14.3.12.5. Strategic Overview
14.3.13. FCI
14.3.13.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
14.3.13.2. Product Portfolio
14.3.13.3. Financial Overview
14.3.13.4. SWOT Analysis
14.3.13.5. Strategic Overview



 

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