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ドイツとスペインの継続医療教育市場(提供形態:教室ベース、eラーニング、その他) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Germany and Spain Continuing Medical Education Market (Delivery Mode: Classroom-based, E-learning, and Others) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

ドイツとスペインの継続的医学教育市場 - レポートの範囲 TMRのドイツとスペイン継続医療教育市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2023年12月20日 US$5,795
シングルユーザライセンス
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108 英語

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サマリー

ドイツとスペインの継続的医学教育市場 - レポートの範囲
TMRのドイツとスペイン継続医療教育市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までのドイツとスペインの継続的医学教育市場の収益を提供しています。また2023年から2031年までのドイツとスペインの継続的医学教育市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、継続医療教育市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、ドイツとスペインの継続的医学教育市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、ドイツとスペインの継続的医学教育市場における競争力学の変化に光を投げかけています。この調査レポートは、ドイツとスペインの継続的医学教育市場への参入を検討している企業だけでなく、既存の市場関係者にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、ドイツとスペインの継続的医学教育市場の競争状況について調査しています。ドイツとスペインの継続的医学教育市場で活動する主要企業が特定され、これらの各企業は様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされたドイツとスペインの継続医療教育市場のプレーヤーの属性です。

ドイツとスペインの継続医療教育市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における継続的医学教育が生み出す売上高/収益は?
- ドイツとスペインの継続医療教育市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年にドイツとスペインで最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- ドイツとスペイン市場に進出している各企業の市場ポジションは?

ドイツとスペインの継続的医学教育市場 - 調査目的と調査アプローチ
ドイツとスペインの継続医療教育市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始め、次に調査範囲と目的について説明します。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーや流通業者、製品承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、ドイツとスペインの継続医療教育市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者はドイツとスペインの継続的医学教育市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことが可能になります。


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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件と調査方法
3.エグゼクティブサマリー:ドイツとスペインの継続医療教育市場
4.市場概要
4.1.はじめに
4.2.概要
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.3.4. 4.4.4.ドイツとスペインの医療継続教育市場の分析と予測、2017年〜2031年
5.主要インサイト
5.1.CMEの規制状況
5.2.医療従事者の人口-概要
5.3.CME内容の概要
5.4.医療従事者の嗜好分析-CMEシステム
5.5.イベントスポンサーCME市場
5.6.技術概要
5.7.主なCMEイベントプロバイダー
5.8.B2BおよびB2Cプロバイダー:CME市場
5.9.CME-トレンドの概要
6.ドイツの継続的医療教育市場の分析と予測
6.1.はじめに
6.1.1.主な調査結果
6.2.市場価値予測、送達モード別、2017~2031年
6.2.1.クラスルームベース
6.2.2.eラーニング
6.2.3.その他
6.3.市場価値予測、専門分野別、2017年~2031年
6.3.1.心臓外科トレーニング
6.3.2.神経学トレーニング
6.3.3.整形外科研修
6.3.4.口腔・顎顔面トレーニング
6.3.5.小児科研修
6.3.6.放射線科研修
6.3.7.その他
6.4.市場価値予測、プロバイダー別、2017-2031年
6.4.1.政府/軍事機関
6.4.2.病院/医療提供システム
6.4.3.非営利団体
6.4.4.出版・教育関連企業
6.4.5.医学部
6.4.6.製薬・医療機器企業
6.4.7.その他
6.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
6.5.1.企業病院
6.5.2.非営利病院
6.5.3.公的病院
6.5.4.その他
6.6.市場魅力度分析
6.6.1.デリバリーモード別
6.6.2.専門分野別
6.6.3.プロバイダー別
6.6.4.エンドユーザー別
7.スペインの継続医療教育市場の分析と予測
7.1.はじめに
7.1.1.主な調査結果
7.2.市場価値予測、送達モード別、2017~2031年
7.2.1.クラスルームベース
7.2.2.eラーニング
7.2.3.その他
7.3.市場価値予測、専門分野別、2017年~2031年
7.3.1.心臓外科トレーニング
7.3.2.神経学トレーニング
7.3.3.整形外科研修
7.3.4.口腔・顎顔面トレーニング
7.3.5.小児科研修
7.3.6.放射線科研修
7.3.7.その他
7.4.市場価値予測、プロバイダー別、2017-2031年
7.4.1.政府/軍事機関
7.4.2.病院/医療提供システム
7.4.3.非営利団体
7.4.4.出版・教育関連企業
7.4.5.医学部
7.4.6.製薬・医療機器企業
7.4.7.その他
7.5.市場価値予測、エンドユーザー別、2017年~2031年
7.5.1.企業病院
7.5.2.非営利病院
7.5.3.公的病院
7.5.4.その他
7.6.市場魅力度分析
7.6.1.デリバリーモード別
7.6.2.専門分野別
7.6.3.プロバイダー別
7.6.4.エンドユーザー別
8.競争状況
8.1.ドイツとスペインの継続医療教育市場:企業シェア分析(2022年)
8.2.企業プロフィール
8.2.1.KWHC GmbH
8.2.1.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.1.2.製品ポートフォリオ
8.2.1.3.財務概要
8.2.1.4.SWOT分析
8.2.1.5.戦略的概要
8.2.2.サイアークGmbH
8.2.2.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.2.2.製品ポートフォリオ
8.2.2.3.財務概要
8.2.2.4.SWOT分析
8.2.2.5.戦略的概要
8.2.3.GEヘルスケア
8.2.3.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.3.2.製品ポートフォリオ
8.2.3.3.財務概要
8.2.3.4.SWOT分析
8.2.3.5.戦略的概要
8.2.4.ケネスグループ
8.2.4.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.4.2.製品ポートフォリオ
8.2.4.3.財務概要
8.2.4.4.SWOT分析
8.2.4.5.戦略的概要
8.2.5.メダコン社
8.2.5.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.5.2.製品ポートフォリオ
8.2.5.3.財務概要
8.2.5.4.SWOT分析
8.2.5.5.戦略的概要
8.2.6.FomF GmbH
8.2.6.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.6.2.製品ポートフォリオ
8.2.6.3.財務概要
8.2.6.4.SWOT分析
8.2.6.5.戦略的概要
8.2.7.ジンマー・バイオメット・ホールディングス
8.2.7.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.7.2.製品ポートフォリオ
8.2.7.3.財務概要
8.2.7.4.SWOT分析
8.2.7.5.戦略的概要
8.2.8.リライアス・エルエルシー
8.2.8.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.8.2.製品ポートフォリオ
8.2.8.3.財務概要
8.2.8.4.SWOT分析
8.2.8.5.戦略的概要
8.2.9.メドスケープ
8.2.9.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.9.2.製品ポートフォリオ
8.2.9.3.財務概要
8.2.9.4.SWOT分析
8.2.9.5.戦略的概要
8.2.10.フランス財団
8.2.10.1.会社概要(本社、事業セグメント、従業員数)
8.2.10.2.製品ポートフォリオ
8.2.10.3.財務概要
8.2.10.4.SWOT分析
8.2.10.5.戦略的概要

 

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Summary

Germany and Spain Continuing Medical Education Market – Scope of Report
TMR’s report on the Germany and Spain continuing medical education market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the Germany and Spain continuing medical education market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Germany and Spain continuing medical education market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the continuing medical education market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Germany and Spain continuing medical education market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Germany and Spain continuing medical education market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Germany and Spain continuing medical education market.

The report delves into the competitive landscape of the Germany and Spain continuing medical education market. Key players operating in the Germany and Spain continuing medical education market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Germany and Spain continuing medical education market profiled in this report.

Key Questions Answered in Germany and Spain continuing medical education Market Report
• What is the sales/revenue generated by continuing medical education across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Germany and Spain continuing medical education market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Germany and Spainly in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Germany and Spain market?

Germany and Spain Continuing Medical Education Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Germany and Spain continuing medical education market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Germany and Spain continuing medical education market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Germany and Spain continuing medical education market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions and Research Methodology
3. Executive Summary: Germany and Spain Continuing Medical Education Market
4. Market Overview
4.1. Introduction
4.2. Overview
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.3.4. 4.4.4. Germany and Spain Continuing Medical Education Market Analysis and Forecasts, 2017–2031
5. Key Insights
5.1. Regulatory Context of CME
5.2. Population of Healthcare Professionals - Overview
5.3. Overview of CME Contents
5.4. Preference Analysis of Healthcare Profession - CME System
5.5. Events Sponsorship: CME Market
5.6. Technological Overview
5.7. Some Key CME Events Providers
5.8. B2B and B2C Providers: CME Market
5.9. CME-Trend Overview
6. Germany Continuing Medical Education Market Analysis and Forecast
6.1. Introduction
6.1.1. Key Findings
6.2. Market Value Forecast, by Delivery Mode, 2017–2031
6.2.1. Class Room Based
6.2.2. E-Learning
6.2.3. Others
6.3. Market Value Forecast, by Specialty, 2017–2031
6.3.1. Cardiothoracic Training
6.3.2. Neurology Training
6.3.3. Orthopedic Training
6.3.4. Oral and Maxillofacial Training
6.3.5. Pediatric Training
6.3.6. Radiology Training
6.3.7. Others
6.4. Market Value Forecast, by Provider, 2017–2031
6.4.1. Government/Military Organizations
6.4.2. Hospital/Healthcare Delivery System
6.4.3. Nonprofit Organization
6.4.4. Publishing & Educational Companies
6.4.5. School of Medicine
6.4.6. Pharmaceutical & Medical Device Companies
6.4.7. Others
6.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
6.5.1. Corporate Hospitals
6.5.2. Nonprofit Hospitals
6.5.3. Public Hospitals
6.5.4. Others
6.6. Market Attractiveness Analysis
6.6.1. By Delivery Mode
6.6.2. By Specialty
6.6.3. By Provider
6.6.4. By End-user
7. Spain Continuing Medical Education Market Analysis and Forecast
7.1. Introduction
7.1.1. Key Findings
7.2. Market Value Forecast, by Delivery Mode, 2017–2031
7.2.1. Class Room Based
7.2.2. E-Learning
7.2.3. Others
7.3. Market Value Forecast, by Specialty, 2017–2031
7.3.1. Cardiothoracic Training
7.3.2. Neurology Training
7.3.3. Orthopedic Training
7.3.4. Oral and Maxillofacial Training
7.3.5. Pediatric Training
7.3.6. Radiology Training
7.3.7. Others
7.4. Market Value Forecast, by Provider, 2017–2031
7.4.1. Government/Military Organizations
7.4.2. Hospital/Healthcare Delivery System
7.4.3. Nonprofit Organization
7.4.4. Publishing & Educational Companies
7.4.5. School of Medicine
7.4.6. Pharmaceutical & Medical Device Companies
7.4.7. Others
7.5. Market Value Forecast, by End-user, 2017–2031
7.5.1. Corporate Hospitals
7.5.2. Nonprofit Hospitals
7.5.3. Public Hospitals
7.5.4. Others
7.6. Market Attractiveness Analysis
7.6.1. By Delivery Mode
7.6.2. By Specialty
7.6.3. By Provider
7.6.4. By End-user
8. Competition Landscape
8.1. Germany and Spain Continuing Medical Education Market : Company Share Analysis (2022)
8.2. Company Profiles
8.2.1. KWHC GmbH
8.2.1.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.1.2. Product Portfolio
8.2.1.3. Financial Overview
8.2.1.4. SWOT Analysis
8.2.1.5. Strategic Overview
8.2.2. Sciarc GmbH
8.2.2.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.2.2. Product Portfolio
8.2.2.3. Financial Overview
8.2.2.4. SWOT Analysis
8.2.2.5. Strategic Overview
8.2.3. GE Healthcare
8.2.3.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.3.2. Product Portfolio
8.2.3.3. Financial Overview
8.2.3.4. SWOT Analysis
8.2.3.5. Strategic Overview
8.2.4. Kenes Group
8.2.4.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.4.2. Product Portfolio
8.2.4.3. Financial Overview
8.2.4.4. SWOT Analysis
8.2.4.5. Strategic Overview
8.2.5. MEDAHCON GmbH
8.2.5.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.5.2. Product Portfolio
8.2.5.3. Financial Overview
8.2.5.4. SWOT Analysis
8.2.5.5. Strategic Overview
8.2.6. FomF GmbH
8.2.6.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.6.2. Product Portfolio
8.2.6.3. Financial Overview
8.2.6.4. SWOT Analysis
8.2.6.5. Strategic Overview
8.2.7. Zimmer Biomet Holdings, Inc.
8.2.7.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.7.2. Product Portfolio
8.2.7.3. Financial Overview
8.2.7.4. SWOT Analysis
8.2.7.5. Strategic Overview
8.2.8. Relias LLC
8.2.8.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.8.2. Product Portfolio
8.2.8.3. Financial Overview
8.2.8.4. SWOT Analysis
8.2.8.5. Strategic Overview
8.2.9. Medscape
8.2.9.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.9.2. Product Portfolio
8.2.9.3. Financial Overview
8.2.9.4. SWOT Analysis
8.2.9.5. Strategic Overview
8.2.10. The France Foundation
8.2.10.1. Company Overview (HQ, Business Segments, Employee Strength)
8.2.10.2. Product Portfolio
8.2.10.3. Financial Overview
8.2.10.4. SWOT Analysis
8.2.10.5. Strategic Overview

 

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