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アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別(ルータ・スイッチ、トランスミッタ・ギャップフィラー、エンコーダ・コンバータ、ビデオサーバ、アンテナ、アンプ、モジュレータ・リピータ、その他)、用途別(放送プロダクションセンター、放送スタジアム、屋外放送中継車)


Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type (Routers and Switches, Transmitter and Gap Fillers, Encoders and Converter, Video Servers, Antennas, Amplifiers, Modulators and Repeaters, and Others) and Application (Broadcast Production Centers, Broadcast Stadiums, and Outside Broadcast Vans)

アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場は、2022年の3億9,246万米ドルから2030年には13億2,718万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は16.5%と推定される。 アジア太平洋... もっと見る

 

 

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サマリー

アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場は、2022年の3億9,246万米ドルから2030年には13億2,718万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は16.5%と推定される。

アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場におけるIP技術の進歩

ライブ・ストリーミングは放送の一形態と考えられており、メディアは世界規模で一般大衆の受信を目的としている。ライブ・ストリーミングは他のオンライン・ビデオ視聴形態とは異なり、ビデオ・ファイルは事前に録画されることも、視聴者に送信される前に保存されることもない。したがって、ライブ・ストリーミングは、視聴者とストリーマーとの間のリアルタイムのインターフェイスの機会を提供する。ライブ・ストリーミングは、プロスポーツの試合、会議やウェビナーでのプレゼンテーション、ソーシャル・メディア・イベント、ビデオ・ゲーム・セッションなどで一般的に使用されている。過去数十年にわたり、より高品質なオーディオとビデオに対する消費者の要求は、放送機器製品と技術の必要性を急速に推し進めた。

4KやUHDフォーマットで制作されたコンテンツが、視聴品質を高めるために同様のフォーマットで伝送されることで、IPライブ制作技術への需要が加速しています。遠隔制作、遠隔コラボレーション、遠隔操作のいずれにおいても、放送関係者はIPストリーミング技術を活用してリアルタイムでコラボレーションを行っている。2022年1月、Magewellはユニバーサル・ライブ・メディア・エンコーダの斬新なUltra Encodeファミリーを発売し、広範なプロフェッショナル・アプリケーション、ライブ・ストリーミング、IPベースの制作への遠隔貢献、AV-over-IPのためのマルチ・プロトコルをサポートするH.265、H.264、NDI|HXエンコーディングを提供した。さらに、NEPグループの2022年IBCショーでは、強力で使いやすいIPベースの「DIVA」ツールであるTFC Flowを発表した。TFCフローは、統一されたライブ・イベント・ネットワーク内で、インカム、データ、オーディオ・ビデオ信号フローを完全にコントロールすることができる。これは、NEPの独占的な多目的制御ウェブベース・プラットフォーム、トータル・ファシリティ・コントロール(TFC)によって提供されます。TFCフローは、IP/2110のパワーと拡張性を持ちながら、それに伴う複雑さを取り除き、ネットワーク構成を迅速、簡単、安全にします。したがって、IP技術の進歩がアジア太平洋地域のライブIP放送機器市場の成長に拍車をかけている。

アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場概要

アジア太平洋(APAC)のライブIP放送機器市場は、オーストラリア、インド、中国、日本、韓国、その他のAPACに細分化される。人口が多く、デジタル経済が成長しているAPACでは、インターネット普及率が大幅に上昇しており、同地域の総データ消費量が増加している。GSM協会によると、IT産業は世界中の接続性向上に貢献している。2021年、インターネット・ユーザー数は世界で42億人に達した。APACにおける加入者の割合は、2021年の59%から2025年には62%まで上昇すると予測されている。インターネットの普及率の上昇は、インターネット利用の増加に直結する。さらに、5Gネットワークの展開により、データ速度の高速化、低遅延化、データ端末密度の向上が可能になり、インターネット利用が促進されると予想される。GSM協会によると、APACの5Gユーザー数は2021年の8%から上昇し、2025年には25%まで増加すると予測されている。したがって、放送におけるインターネットの普及と5Gの展開は、放送市場のプレーヤーが消費者にシームレスなライブビデオ/オーディオ品質のコンテンツを配信するのに役立つ。オンラインコンテンツやライブストリーミングの需要は、インターネットにアクセスできるようになった人々の急増とともに増加している。このため、放送事業者は、より多くの消費者にリーチし、ビジネスを促進するために、アンプや送信機などのさまざまな機器を使用するようになり、ライブIP放送機器の導入が促進されている。

ワールド・フットボール・サミット(WFS)のウェブサイトに掲載された情報によると、映像品質の向上、クラウド技術、世界的なインターネット消費は、APACにおける放送環境を強化し、OTT(オーバー・ザ・トップ)ストリーミング・サービスを切り替える主な要因となっている。インドや中国などのAPAC諸国におけるサッカー人気の高まりは、これらの国々における放送チャンネルの増加につながっている。BB Mediaによると、APACはスポーツコンテンツのライブ視聴者数が最も多く、中でもサッカーの視聴者数が最も多い。このように、スポーツ、特にサッカーのライブ視聴人気の高まりは、同地域の放送業界に恩恵をもたらしており、APACのライブIP放送機器市場を活性化させている。

アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場の収益と2030年までの予測(US$ Million)

アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場は、製品タイプ、用途、国別に区分される。

製品タイプ別では、ルーター・スイッチ、トランスミッター・ギャップフィラー、エンコーダー・コンバーター、ビデオサーバー、アンテナ、アンプ、モジュレーター・リピーター、その他に分類される。2022年のアジア太平洋地域のライブIP放送機器市場では、ルーターとスイッチのセグメントが最大のシェアを占めている。

用途別では、アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場は、放送制作センター、放送スタジアム、屋外放送バンに区分される。2022年のアジア太平洋地域のライブIP放送機器市場では、放送プロダクションセンター分野が最大のシェアを占めた。

国別では、アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場は、中国、日本、韓国、インド、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域に区分される。中国は2022年にアジア太平洋地域のライブIP放送機器市場を支配した。

AJA Video Systems Inc、Imagine Communications、Harmonic Inc、Grass Valley Canada、Sony Group Corp、ROSS VIDEO LTD、EVS Broadcast Equipment SA、Evertz Technologies Ltd、Cisco Systems Inc、Belden Incは、アジア太平洋地域のライブIP放送機器市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Asia Pacific Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Asia Pacific PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 End-Users:
4.3.5 List of Vendors in the Value Chain
5. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Key Industry Dynamics
5.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Advancements in IP Technology
5.2.2 Growth in Media and Entertainment Industry
5.2.3 Surge in Live Gaming and Sports Broadcasting
5.3 Market Restraints
5.3.1 Government-Imposed Rules and Regulations
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Growth in 5G Infrastructure and Increasing Adoption of Smart Devices
5.4.2 Technological Advancement and Increasing Demand for Live-Streaming Channels
5.5 Future Trends
5.5.1 Increasing Demand for Live Streaming from Numerous Industries
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Country Market Analysis
6.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Analysis - Product Type
7.1 Routers and Switches
7.1.1 Overview
7.1.2 Routers and Switches Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Transmitter and Gap Fillers
7.2.1 Overview
7.2.2 Transmitter and Gap Fillers Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Encoders and Converter
7.3.1 Overview
7.3.2 Encoders and Converter Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Video Servers
7.4.1 Overview
7.4.2 Video Servers Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Antennas
7.5.1 Overview
7.5.2 Antennas Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Amplifiers
7.6.1 Overview
7.6.2 Amplifiers Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.7 Modulators and Repeaters
7.7.1 Overview
7.7.2 Modulators and Repeaters Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.8 Others
7.8.1 Overview
7.8.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Analysis - Application
8.1 Broadcast Production Centres
8.1.1 Overview
8.1.2 Broadcast Production Centres Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Broadcast Stadiums
8.2.1 Overview
8.2.2 Broadcast Stadiums Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Outside Broadcast Vans
8.3.1 Overview
8.3.2 Outside Broadcast Vans Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Country Analysis
9.1 Overview
9.1.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market, by Country - Revenue (2022) (US$ Mn)
9.1.2 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.2.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.2.2 China Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.2.1 China Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.2.2 China Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.3 Japan Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.3.1 Japan Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.3.2 Japan Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.4 South Korea Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.4.1 South Korea Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.4.2 South Korea Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.5 India Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.5.1 India Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.5.2 India Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.6 Australia Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.6.1 Australia Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.6.2 Australia Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.7 Rest of Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.7.1 Rest of Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.7.2 Rest of Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
10. Live IP Broadcasting Equipment Market – Impact of COVID-19 Pandemic
10.1 Pre & Post COVID-19 Impact
11. Asia Pacific Competitive Landscape
11.1 Asia Pacific Heat Map Analysis by Key Players
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
12.3 Product Development
12.4 Mergers & Acquisitions
13. Company Profiles
13.1 Belden Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Cisco Systems Inc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Evertz Technologies Ltd
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 EVS Broadcast Equipment SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Sony Group Corp
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Grass Valley Canada
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Harmonic Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 ROSS VIDEO LTD
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Imagine Communications
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 AJA Video Systems Inc
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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Summary

The Asia Pacific live IP broadcasting equipment market is expected to grow from US$ 392.46 million in 2022 to US$ 1,327.18 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 16.5% from 2022 to 2030.

Advancements in IP Technology in Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market

Live streaming is considered a form of broadcasting, with media intended for reception by the general public on a worldwide scale. It varies from other forms of online video viewing because video files are neither prerecorded nor stored before being transmitted to audiences. Thus, live streaming provides opportunities for a real-time interface between audience members and streamers. Live streaming is commonly used for professional sports games, conference and webinar presentations, social media events, and video gaming sessions. Over the last few decades, consumers' demand for better-quality audio and video has rapidly propelled the need for broadcast equipment products and technology.

With content produced in 4K and UHD formats, transmission in a similar format for enhanced viewing quality has accelerated the demand for IP live-production technology. Whether for remote production, remote collaboration, or remote operation, broadcast professionals leverage IP streaming technology to collaborate in real time. In January 2022, Magewell launched its novel Ultra Encode family of universal live media encoders, providing H.265, H.264, and NDI|HX encoding with multi-protocol support for an extensive range of professional applications, live streaming, remote contribution to IP-based production, and AV-over-IP. Further, at NEP Group’s 2022 IBC Show appearance, it launched TFC Flow, a powerful and easy-to-use IP-based “DIVA” tool. TFC Flow offers complete control of intercom, data, and audio and video signal flow within a unified live event network. It is powered by NEP’s exclusive, multipurpose control web-based platform, Total Facility Control (TFC). TFC Flow has the power and scalability of IP/2110 while removing the complexity that comes along with it, making network configuration fast, easy, and secure. Therefore, growing advancement in IP technology is fueling the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market growth.

Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Overview

The live IP broadcasting equipment market in Asia Pacific (APAC) is sub segmented into Australia, India, China, Japan, South Korea, and the Rest of APAC. With a large population and growing digital economy, APAC has witnessed a significant rise in internet penetration rates, which bolsters total data consumption in the region. According to GSM Association, the IT industry has been instrumental in improving connectivity across the world. In 2021, the number of internet users reached 4.2 billion globally. The percentage of subscribers in APAC is projected to rise from 59% in 2021 to up to 62% by 2025. An upsurge in the penetration of the internet is directly linked to increasing internet usage. Moreover, the rollout of 5G networks is expected to boost internet usage by enabling faster data speed, lower latency, and higher data device density. According to GSM Association, the count of 5G users in APAC is projected to climb up from 8% in 2021 to increase up to 25% by 2025. Therefore, the internet penetration and 5G rollout in broadcasting help the broadcasting market players to deliver seamless live video/audio quality content to their consumers. The demand for online content and live streaming has increased with the spike in the number of people gaining access to the Internet. This encourages broadcasters to use various equipment such as amplifiers and transmitters to reach more consumers and fuel their businesses, which fosters live IP broadcasting equipment adoption.

According to information on the World Football Summit (WFS) website—increased video quality, cloud technologies, and global Internet consumption are the major factors bolstering the broadcasting landscape and switching over-the-top (OTT) streaming services in APAC. The burgeoning popularity of football in APAC countries such as India and China are leading to the growing broadcasting channels in these countries. According to BB Media, APAC has the highest number of viewers of live sports content, with football gathering the most viewership. Thus, the rising popularity of watching live sports, especially football, is benefitting the broadcasting industry in the region, which catalyzes the live IP broadcasting equipment market in APAC.

Asia Pacific Live IP broadcasting equipment Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Segmentation

The Asia Pacific live IP broadcasting equipment market is segmented into product type, application, and country.

Based on product type, the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market is segmented into routers and switches, transmitter and gap fillers, encoders and converter, video servers, antennas, amplifiers, modulators and repeaters, and others. The routers and switches segment held the largest share of the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market in 2022.

Based on application, the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market is segmented into broadcast production centers, broadcast stadiums, and outside broadcast vans. The broadcast production centers segment held largest share of the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market in 2022.

Based on country, the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market is segmented into the China, Japan, South Korea, India, Australia, and the Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market in 2022.

AJA Video Systems Inc, Imagine Communications, Harmonic Inc, Grass Valley Canada, Sony Group Corp, ROSS VIDEO LTD, EVS Broadcast Equipment SA, Evertz Technologies Ltd, Cisco Systems Inc, and Belden Inc are some of the leading companies operating in the Asia Pacific live IP broadcasting equipment market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Asia Pacific Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Asia Pacific PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 End-Users:
4.3.5 List of Vendors in the Value Chain
5. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Key Industry Dynamics
5.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Advancements in IP Technology
5.2.2 Growth in Media and Entertainment Industry
5.2.3 Surge in Live Gaming and Sports Broadcasting
5.3 Market Restraints
5.3.1 Government-Imposed Rules and Regulations
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Growth in 5G Infrastructure and Increasing Adoption of Smart Devices
5.4.2 Technological Advancement and Increasing Demand for Live-Streaming Channels
5.5 Future Trends
5.5.1 Increasing Demand for Live Streaming from Numerous Industries
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Country Market Analysis
6.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue (US$ Million), 2022 – 2030
6.2 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Analysis - Product Type
7.1 Routers and Switches
7.1.1 Overview
7.1.2 Routers and Switches Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Transmitter and Gap Fillers
7.2.1 Overview
7.2.2 Transmitter and Gap Fillers Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Encoders and Converter
7.3.1 Overview
7.3.2 Encoders and Converter Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Video Servers
7.4.1 Overview
7.4.2 Video Servers Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Antennas
7.5.1 Overview
7.5.2 Antennas Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.6 Amplifiers
7.6.1 Overview
7.6.2 Amplifiers Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.7 Modulators and Repeaters
7.7.1 Overview
7.7.2 Modulators and Repeaters Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.8 Others
7.8.1 Overview
7.8.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Analysis - Application
8.1 Broadcast Production Centres
8.1.1 Overview
8.1.2 Broadcast Production Centres Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Broadcast Stadiums
8.2.1 Overview
8.2.2 Broadcast Stadiums Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Outside Broadcast Vans
8.3.1 Overview
8.3.2 Outside Broadcast Vans Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market - Country Analysis
9.1 Overview
9.1.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market, by Country - Revenue (2022) (US$ Mn)
9.1.2 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.2.1 Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.2.2 China Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.2.1 China Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.2.2 China Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.3 Japan Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.3.1 Japan Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.3.2 Japan Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.4 South Korea Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.4.1 South Korea Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.4.2 South Korea Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.5 India Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.5.1 India Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.5.2 India Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.6 Australia Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.6.1 Australia Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.6.2 Australia Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
9.1.2.7 Rest of Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.2.7.1 Rest of Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Product Type
9.1.2.7.2 Rest of Asia Pacific Live IP Broadcasting Equipment Market Breakdown by Application
10. Live IP Broadcasting Equipment Market – Impact of COVID-19 Pandemic
10.1 Pre & Post COVID-19 Impact
11. Asia Pacific Competitive Landscape
11.1 Asia Pacific Heat Map Analysis by Key Players
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
12.3 Product Development
12.4 Mergers & Acquisitions
13. Company Profiles
13.1 Belden Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Cisco Systems Inc
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Evertz Technologies Ltd
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 EVS Broadcast Equipment SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Sony Group Corp
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Grass Valley Canada
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Harmonic Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 ROSS VIDEO LTD
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 Imagine Communications
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 AJA Video Systems Inc
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners
14.2 Word Index

 

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2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/21 10:26

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