米国のデジタル薬局市場規模・予測(2020-2030年)、地域シェア、動向、成長機会分析範囲:薬物タイプ別(処方薬、市販薬)、製品別(パーソナルケア、ビタミン、サプリメント、医療・治療(性の健康、神経疾患、ハートケア、糖尿病、減量薬)、その他)、プラットフォーム別(アプリベース(テレヘルス薬局アプリ、投薬管理アプリ、健康・ウェルネスアプリ、調剤薬局アプリ、その他)、ウェブサイトベース)、性別(男性、女性)US Digital Pharmacy Market Size and Forecast (2020-2030), Regional Share, Trends, and Growth Opportunity Analysis Coverage: by Drug Type (Prescription Medicine and Over-the-Counter Medicine), Product [Personal Care, Vitamins and Supplements, Medicine and Treatment (Sexual Health, Neurological Disorders, Heartcare, Diabetes, and Weight Loss Drugs), and Others], Platform [App-Based (Telehealth Pharmacy Apps, Medication Management Apps, Health and Wellness Apps, and Compounding Pharmacy Apps, and Others) and Website Based], and Gender (Male and Female) 米国のデジタル薬局市場は、2022年の672億4,200万米ドルから2030年には2,402億1,600万米ドルに成長すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は17.25%と予想されている。COVID-19パンデミック時の処方... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー米国のデジタル薬局市場は、2022年の672億4,200万米ドルから2030年には2,402億1,600万米ドルに成長すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は17.25%と予想されている。COVID-19パンデミック時の処方箋薬のオンライン購入の急増とオンラインプラットフォームへの傾斜の増加は、米国のデジタル薬局市場の成長を促進するいくつかの要因である。血糖値のモニタリングは糖尿病管理の重要な部分である。血糖モニタリングには、グルコメーターまたは血糖測定器が一般的に使用される。通常、指先を刺して少量の血液を採取し、グルコメーター内のテストストリップに置きます。血糖値は1デシリットル当たりミリグラム(mg/dl)で測定され、安全な血糖値の標準ガイドラインは70~180mg/dlです。 COVID-19パンデミック時の処方箋薬のオンライン購入急増が米国デジタル薬局市場を促進 ASOPグローバル財団が2020年に発表した報告書によると、アメリカ国民の50%近くが、利便性とコスト面の利点から医薬品をオンラインで購入している。Abacus Dataがアメリカの消費者1,500人を対象に実施した別の調査によると、2020年にはアメリカ人の10人に4人(42%)がオンラインで医薬品を購入し、2020年から2021年にかけて医薬品のオンライン購入者数が7%増加することが記録されている。さらに、米国における購入動向を見ると、高血圧、喘息、糖尿病などの慢性的かつ継続的な症状に対して処方される製品(購入全体の23%)から、がん治療薬やホルモン補充療法薬などの特殊な処方薬(それぞれ購入全体の11%)まで、米国人はさまざまな処方薬をオンラインで購入していることがわかる。さらに、64%の人が2021年に初めてオンラインで医薬品を購入しており、パンデミックが終わった後もオンラインでの医薬品購入を継続する意向を示している。医薬品のオンライン購入が好まれる主な理由は、購入の利便性、商品へのアクセスのしやすさ、処方薬のコスト削減(割引、特別オファーなど)である。healthinsurance.comが実施した調査によると、2021年に米国のメディケア受給者の間で遠隔医療の利用が340%増加した。増加した利用者の33%は、COVID-19の大流行時にオンライン薬局を通じて処方箋薬を注文することを好んだと明らかにした。このように、処方箋薬のオンライン購入に伴うデジタル薬剤師の増加は、急成長する電子商取引業界とオンライン購入への消費者行動の大規模なシフトと相まって、米国のデジタル薬局市場の成長に有利である。 市場動向 統合されたウェブベースのオンライン薬局のインターフェイスが主要トレンドとして台頭 薬剤師や患者がアクセス可能なウェブベースの薬局インターフェイスを組み込んだ統合型eヘルスケアシステムが、今後数年間、米国のデジタル薬局市場の新たなトレンドとして台頭する可能性が高い。オンライン薬局が提供する、医薬品を購入する人々をオンラインでサポートするプログラムは、そのようなインターフェースの顕著な例である。例えば、治療の一環としてスタチンを投与されている患者は、薬の服用を中止したり、不規則な行動をとったりする可能性が高い。スタチンをベースとした処方薬を服用している人々にアドヒアランスサポートを提供する訓練を受けた薬局チームメンバーとのリマインダーやライブチャットは、服用の中止を避けるのに役立ちます。 プラットフォームベースの洞察 プラットフォームの観点から、米国のデジタル薬局市場はアプリベースとウェブサイトベースに分類される。アプリベースはさらに、テレヘルス薬局アプリ、投薬管理アプリ、健康・ウェルネスアプリ、調剤薬局アプリ、その他に区分される。アプリベースのセグメントは2022年に大きな市場シェアを占め、同セグメントは予測期間中に17.60%という高いCAGRを記録すると予測されている。テレヘルス薬局アプリは、2022~2030年の間にアプリベースのセグメントで市場の最大シェアを占めると予測されている。バーチャルヘルスケアは、テレヘルスアプリを通じてどこからでもアクセスできる。2021年に発表されたCDCのデータによると、2020年には成人の37.0%がプロバイダーの訪問、オンライン処方、メンタルヘルスサービスを含む遠隔医療を利用した。最高の遠隔医療アプリは無料でダウンロードでき、使いやすく、保険サービスを完全にカバーしていることが多い。テレヘルス薬局アプリのいくつかの例は、Hims & Hers、GoodRx、K Health、Doctor on Demandである。GoodRxは、低コストの訪問、郵送による簡単な処方箋補充、健康保険なしの訪問などのサービスを提供している。 薬剤の種類によって、米国のデジタル薬局市場は処方薬と市販薬に二分される。2022年の市場シェアは医療用医薬品が大きく、予測期間中のCAGRは17.83%と予測される。製品別に見ると、米国のデジタル薬局市場はパーソナルケア、ビタミン&サプリメント、医薬品&治療、その他の製品に区分される。医薬品&治療セグメントはさらに、セクシャルヘルス、神経障害、ハートケア、糖尿病、減量、その他に分別される。2022年の市場シェアは医薬品・治療分野が大きく、予測期間中のCAGRは17.87%と予測される。プラットフォームの観点から、米国のデジタル薬局市場はアプリベースとウェブサイトベースに分類される。アプリベースはさらに、テレヘルス薬局アプリ、投薬管理アプリ、健康・ウェルネスアプリ、調剤薬局アプリ、その他に区分される。アプリベースのセグメントは2022年に大きな市場シェアを占め、同セグメントは予測期間中に17.60%という高いCAGRを記録すると予測されている。性別では、市場は男性と女性に二分される。2022年の市場シェアは女性が大きく、予測期間中のCAGRは17.64%と予測される。 目次TABLE OF CONTENTS1. Introduction 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance 1.2 Market Segmentation 2. Executive Summary 3. Research Methodology 3.1 Coverage 3.2 Secondary Research 3.3 Primary Research 4. US Digital Pharmacy Market Landscape 4.1 Overview 4.2 PEST Analysis 4.2.1 US PEST Analysis 4.3 Ecosystem Analysis 5. US Digital Pharmacy Market - Key Industry Dynamics 5.1 Key Market Drivers 5.1.1 Upsurge in Online Purchase of Prescription Medicines During COVID-19 Pandemic 5.2 Increasing Inclination Towards Online Platform 5.3 Key Market Restraints: 5.3.1 Illicit Practices in Online Pharmacy Operations 5.4 Key Market Opportunities: 5.4.1 Technologically Advanced Digital Pharmacy Solutions 5.5 Future Trends 5.5.1 Integrated Web-Based Online Pharmacy Interface 5.6 Impact Analysis: 6. US Digital Pharmacy Market - Market Analysis 6.1 US Digital Pharmacy Market Revenue (US$ Mn), 2022 – 2030 7. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Drug Type 7.1 Overview 7.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Drug Type 2022 & 2030 (%) 7.3 Prescription Medicine 7.3.1 Overview 7.3.2 Prescription Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 7.4 Over-the-Counter Medicine 7.4.1 Overview 7.4.2 Over-the-Counter Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Product 8.1 Overview 8.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Product 2022 & 2030 (%) 8.3 Personal Care 8.3.1 Overview 8.3.2 Personal Care: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.4 Vitamins & Supplements 8.4.1 Overview 8.4.2 Vitamins & Supplements: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5 Medicines & Treatments 8.5.1 Overview 8.5.2 Medicines & Treatments: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.3 Sexual Health 8.5.3.1 Overview 8.5.4 Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.4.1 Premature Ejaculation Treatment 8.5.4.1.1 Overview 8.5.4.1.2 Premature Ejaculation Treatment: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.4.2 Other Sexual Health 8.5.4.2.1 Overview 8.5.4.2.2 Other Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.5 Neurological Disorders 8.5.5.1 Overview 8.5.5.2 Neurological Disorders: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.6 Heartcare 8.5.6.1 Overview 8.5.6.2 Heartcare: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.7 Diabetes 8.5.7.1 Overview 8.5.7.2 Diabetes: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.8 Weight Loss 8.5.8.1 Overview 8.5.8.2 Weight Loss: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.9 Others 8.5.9.1 Overview 8.5.9.2 Others: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.6 Other Products 8.6.1 Overview 8.6.2 Others Products: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Platform 9.1 Overview 9.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Platform 2022 & 2030 (%) 9.3 App-Based 9.3.1 Overview 9.3.2 App-Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.3 Telehealth Pharmacy Apps 9.3.3.1 Overview 9.3.3.2 Telehealth Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.4 Medication Management Apps 9.3.4.1 Overview 9.3.4.2 Medication Management Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.5 Health and Wellness Apps 9.3.5.1 Overview 9.3.5.2 Health and Wellness Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.6 Compounding Pharmacy Apps 9.3.6.1 Overview 9.3.6.2 Compounding Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.7 Other Apps 9.3.7.1 Overview 9.3.7.2 Other Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.4 Website Based 9.4.1 Overview 9.4.2 Website Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 10. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Gender 10.1 Overview 10.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Gender 2022 & 2030 (%) 10.3 Male 10.3.1 Overview 10.3.2 Male: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 10.4 Female 10.4.1 Overview 10.4.2 Female: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 11. Industry Landscape 11.1 Overview 11.2 Growth Strategies in the US Digital Pharmacy Market 11.3 Organic Developments 11.3.1 Overview 11.4 Inorganic Developments 11.4.1 Overview 12. Company Profiles 12.1 Amazon.com Inc 12.1.1 Key Facts 12.1.2 Business Description 12.1.3 Products and Services 12.1.4 Financial Overview 12.1.5 SWOT Analysis 12.1.6 Key Developments 12.2 Goodrx Holdings Inc 12.2.1 Key Facts 12.2.2 Business Description 12.2.3 Products and Services 12.2.4 Financial Overview 12.2.5 SWOT Analysis 12.2.6 Key Developments 12.3 The Cigna Group 12.3.1 Key Facts 12.3.2 Business Description 12.3.3 Products and Services 12.3.4 Financial Overview 12.3.5 SWOT Analysis 12.3.6 Key Developments 12.4 CVS Health Corp 12.4.1 Key Facts 12.4.2 Business Description 12.4.3 Products and Services 12.4.4 Financial Overview 12.4.5 SWOT Analysis 12.4.6 Key Developments 12.5 Walmart Inc 12.5.1 Key Facts 12.5.2 Business Description 12.5.3 Products and Services 12.5.4 Financial Overview 12.5.5 SWOT Analysis 12.5.6 Key Developments 12.6 Hims & Hers Health Inc 12.6.1 Key Facts 12.6.2 Business Description 12.6.3 Products and Services 12.6.4 Financial Overview 12.6.5 SWOT Analysis 12.6.6 Key Developments 12.7 Roman Health Pharmacy LLC 12.7.1 Key Facts 12.7.2 Business Description 12.7.3 Products and Services 12.7.4 Financial Overview 12.7.5 SWOT Analysis 12.7.6 Key Developments 12.8 Apex Pharmacy Inc 12.8.1 Key Facts 12.8.2 Business Description 12.8.3 Products and Services 12.8.4 Financial Overview 12.8.5 SWOT Analysis 12.8.6 Key Developments 12.9 LloydsPharmacy Ltd 12.9.1 Key Facts 12.9.2 Business Description 12.9.3 Products and Services 12.9.4 Financial Overview 12.9.5 SWOT Analysis 12.9.6 Key Developments 12.10 Pharmacy2U Ltd 12.10.1 Key Facts 12.10.2 Business Description 12.10.3 Products and Services 12.10.4 Financial Overview 12.10.5 SWOT Analysis 12.10.6 Key Developments 12.11 Docmorris NV 12.11.1 Key Facts 12.11.2 Business Description 12.11.3 Products and Services 12.11.4 Financial Overview 12.11.5 SWOT Analysis 12.11.6 Key Developments 12.12 Truepill 12.12.1 Key Facts 12.12.2 Business Description 12.12.3 Products and Services 12.12.4 Financial Overview 12.12.5 SWOT Analysis 12.12.6 Key Developments 13. Appendix 13.1 About Us 13.2 Glossary of Terms
SummaryThe US digital pharmacy market is expected to grow from US$ 67.242 billion in 2022 to US$ 240.216 billion by 2030; it is expected to grow at a CAGR of 17.25% from 2022 to 2030. Upsurge in online purchase of prescription medicines during the COVID-19 pandemic and an increasing inclination toward online platforms are a few factors driving the US digital pharmacy market growth. Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. Introduction 1.1 The Insight Partners Research Report Guidance 1.2 Market Segmentation 2. Executive Summary 3. Research Methodology 3.1 Coverage 3.2 Secondary Research 3.3 Primary Research 4. US Digital Pharmacy Market Landscape 4.1 Overview 4.2 PEST Analysis 4.2.1 US PEST Analysis 4.3 Ecosystem Analysis 5. US Digital Pharmacy Market - Key Industry Dynamics 5.1 Key Market Drivers 5.1.1 Upsurge in Online Purchase of Prescription Medicines During COVID-19 Pandemic 5.2 Increasing Inclination Towards Online Platform 5.3 Key Market Restraints: 5.3.1 Illicit Practices in Online Pharmacy Operations 5.4 Key Market Opportunities: 5.4.1 Technologically Advanced Digital Pharmacy Solutions 5.5 Future Trends 5.5.1 Integrated Web-Based Online Pharmacy Interface 5.6 Impact Analysis: 6. US Digital Pharmacy Market - Market Analysis 6.1 US Digital Pharmacy Market Revenue (US$ Mn), 2022 – 2030 7. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Drug Type 7.1 Overview 7.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Drug Type 2022 & 2030 (%) 7.3 Prescription Medicine 7.3.1 Overview 7.3.2 Prescription Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 7.4 Over-the-Counter Medicine 7.4.1 Overview 7.4.2 Over-the-Counter Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Product 8.1 Overview 8.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Product 2022 & 2030 (%) 8.3 Personal Care 8.3.1 Overview 8.3.2 Personal Care: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.4 Vitamins & Supplements 8.4.1 Overview 8.4.2 Vitamins & Supplements: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5 Medicines & Treatments 8.5.1 Overview 8.5.2 Medicines & Treatments: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.3 Sexual Health 8.5.3.1 Overview 8.5.4 Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.4.1 Premature Ejaculation Treatment 8.5.4.1.1 Overview 8.5.4.1.2 Premature Ejaculation Treatment: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.4.2 Other Sexual Health 8.5.4.2.1 Overview 8.5.4.2.2 Other Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.5 Neurological Disorders 8.5.5.1 Overview 8.5.5.2 Neurological Disorders: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.6 Heartcare 8.5.6.1 Overview 8.5.6.2 Heartcare: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.7 Diabetes 8.5.7.1 Overview 8.5.7.2 Diabetes: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.8 Weight Loss 8.5.8.1 Overview 8.5.8.2 Weight Loss: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.5.9 Others 8.5.9.1 Overview 8.5.9.2 Others: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 8.6 Other Products 8.6.1 Overview 8.6.2 Others Products: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Platform 9.1 Overview 9.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Platform 2022 & 2030 (%) 9.3 App-Based 9.3.1 Overview 9.3.2 App-Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.3 Telehealth Pharmacy Apps 9.3.3.1 Overview 9.3.3.2 Telehealth Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.4 Medication Management Apps 9.3.4.1 Overview 9.3.4.2 Medication Management Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.5 Health and Wellness Apps 9.3.5.1 Overview 9.3.5.2 Health and Wellness Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.6 Compounding Pharmacy Apps 9.3.6.1 Overview 9.3.6.2 Compounding Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.3.7 Other Apps 9.3.7.1 Overview 9.3.7.2 Other Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 9.4 Website Based 9.4.1 Overview 9.4.2 Website Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 10. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Gender 10.1 Overview 10.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Gender 2022 & 2030 (%) 10.3 Male 10.3.1 Overview 10.3.2 Male: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 10.4 Female 10.4.1 Overview 10.4.2 Female: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million) 11. Industry Landscape 11.1 Overview 11.2 Growth Strategies in the US Digital Pharmacy Market 11.3 Organic Developments 11.3.1 Overview 11.4 Inorganic Developments 11.4.1 Overview 12. Company Profiles 12.1 Amazon.com Inc 12.1.1 Key Facts 12.1.2 Business Description 12.1.3 Products and Services 12.1.4 Financial Overview 12.1.5 SWOT Analysis 12.1.6 Key Developments 12.2 Goodrx Holdings Inc 12.2.1 Key Facts 12.2.2 Business Description 12.2.3 Products and Services 12.2.4 Financial Overview 12.2.5 SWOT Analysis 12.2.6 Key Developments 12.3 The Cigna Group 12.3.1 Key Facts 12.3.2 Business Description 12.3.3 Products and Services 12.3.4 Financial Overview 12.3.5 SWOT Analysis 12.3.6 Key Developments 12.4 CVS Health Corp 12.4.1 Key Facts 12.4.2 Business Description 12.4.3 Products and Services 12.4.4 Financial Overview 12.4.5 SWOT Analysis 12.4.6 Key Developments 12.5 Walmart Inc 12.5.1 Key Facts 12.5.2 Business Description 12.5.3 Products and Services 12.5.4 Financial Overview 12.5.5 SWOT Analysis 12.5.6 Key Developments 12.6 Hims & Hers Health Inc 12.6.1 Key Facts 12.6.2 Business Description 12.6.3 Products and Services 12.6.4 Financial Overview 12.6.5 SWOT Analysis 12.6.6 Key Developments 12.7 Roman Health Pharmacy LLC 12.7.1 Key Facts 12.7.2 Business Description 12.7.3 Products and Services 12.7.4 Financial Overview 12.7.5 SWOT Analysis 12.7.6 Key Developments 12.8 Apex Pharmacy Inc 12.8.1 Key Facts 12.8.2 Business Description 12.8.3 Products and Services 12.8.4 Financial Overview 12.8.5 SWOT Analysis 12.8.6 Key Developments 12.9 LloydsPharmacy Ltd 12.9.1 Key Facts 12.9.2 Business Description 12.9.3 Products and Services 12.9.4 Financial Overview 12.9.5 SWOT Analysis 12.9.6 Key Developments 12.10 Pharmacy2U Ltd 12.10.1 Key Facts 12.10.2 Business Description 12.10.3 Products and Services 12.10.4 Financial Overview 12.10.5 SWOT Analysis 12.10.6 Key Developments 12.11 Docmorris NV 12.11.1 Key Facts 12.11.2 Business Description 12.11.3 Products and Services 12.11.4 Financial Overview 12.11.5 SWOT Analysis 12.11.6 Key Developments 12.12 Truepill 12.12.1 Key Facts 12.12.2 Business Description 12.12.3 Products and Services 12.12.4 Financial Overview 12.12.5 SWOT Analysis 12.12.6 Key Developments 13. Appendix 13.1 About Us 13.2 Glossary of Terms
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療IT)の最新刊レポート
The Insight Partners社のヘルスケアIT分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(pharmacy)の最新刊レポートよくあるご質問The Insight Partners社はどのような調査会社ですか?The Insight Partnersはインドに本社を置く調査会社です。経験豊富な専門家チームを通じて、お客様に最適な調査と分析を提供することに専念しています。幅広い分野をカバーしていますがヘルスケ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|