世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国のデジタル薬局市場規模・予測(2020-2030年)、地域シェア、動向、成長機会分析範囲:薬物タイプ別(処方薬、市販薬)、製品別(パーソナルケア、ビタミン、サプリメント、医療・治療(性の健康、神経疾患、ハートケア、糖尿病、減量薬)、その他)、プラットフォーム別(アプリベース(テレヘルス薬局アプリ、投薬管理アプリ、健康・ウェルネスアプリ、調剤薬局アプリ、その他)、ウェブサイトベース)、性別(男性、女性)


US Digital Pharmacy Market Size and Forecast (2020-2030), Regional Share, Trends, and Growth Opportunity Analysis Coverage: by Drug Type (Prescription Medicine and Over-the-Counter Medicine), Product [Personal Care, Vitamins and Supplements, Medicine and Treatment (Sexual Health, Neurological Disorders, Heartcare, Diabetes, and Weight Loss Drugs), and Others], Platform [App-Based (Telehealth Pharmacy Apps, Medication Management Apps, Health and Wellness Apps, and Compounding Pharmacy Apps, and Others) and Website Based], and Gender (Male and Female)

米国のデジタル薬局市場は、2022年の672億4,200万米ドルから2030年には2,402億1,600万米ドルに成長すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は17.25%と予想されている。COVID-19パンデミック時の処方... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2023年9月27日 US$3,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
100 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国のデジタル薬局市場は、2022年の672億4,200万米ドルから2030年には2,402億1,600万米ドルに成長すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は17.25%と予想されている。COVID-19パンデミック時の処方箋薬のオンライン購入の急増とオンラインプラットフォームへの傾斜の増加は、米国のデジタル薬局市場の成長を促進するいくつかの要因である。

血糖値のモニタリングは糖尿病管理の重要な部分である。血糖モニタリングには、グルコメーターまたは血糖測定器が一般的に使用される。通常、指先を刺して少量の血液を採取し、グルコメーター内のテストストリップに置きます。血糖値は1デシリットル当たりミリグラム(mg/dl)で測定され、安全な血糖値の標準ガイドラインは70~180mg/dlです。

COVID-19パンデミック時の処方箋薬のオンライン購入急増が米国デジタル薬局市場を促進

ASOPグローバル財団が2020年に発表した報告書によると、アメリカ国民の50%近くが、利便性とコスト面の利点から医薬品をオンラインで購入している。Abacus Dataがアメリカの消費者1,500人を対象に実施した別の調査によると、2020年にはアメリカ人の10人に4人(42%)がオンラインで医薬品を購入し、2020年から2021年にかけて医薬品のオンライン購入者数が7%増加することが記録されている。さらに、米国における購入動向を見ると、高血圧、喘息、糖尿病などの慢性的かつ継続的な症状に対して処方される製品(購入全体の23%)から、がん治療薬やホルモン補充療法薬などの特殊な処方薬(それぞれ購入全体の11%)まで、米国人はさまざまな処方薬をオンラインで購入していることがわかる。さらに、64%の人が2021年に初めてオンラインで医薬品を購入しており、パンデミックが終わった後もオンラインでの医薬品購入を継続する意向を示している。医薬品のオンライン購入が好まれる主な理由は、購入の利便性、商品へのアクセスのしやすさ、処方薬のコスト削減(割引、特別オファーなど)である。healthinsurance.comが実施した調査によると、2021年に米国のメディケア受給者の間で遠隔医療の利用が340%増加した。増加した利用者の33%は、COVID-19の大流行時にオンライン薬局を通じて処方箋薬を注文することを好んだと明らかにした。このように、処方箋薬のオンライン購入に伴うデジタル薬剤師の増加は、急成長する電子商取引業界とオンライン購入への消費者行動の大規模なシフトと相まって、米国のデジタル薬局市場の成長に有利である。



市場動向

統合されたウェブベースのオンライン薬局のインターフェイスが主要トレンドとして台頭

薬剤師や患者がアクセス可能なウェブベースの薬局インターフェイスを組み込んだ統合型eヘルスケアシステムが、今後数年間、米国のデジタル薬局市場の新たなトレンドとして台頭する可能性が高い。オンライン薬局が提供する、医薬品を購入する人々をオンラインでサポートするプログラムは、そのようなインターフェースの顕著な例である。例えば、治療の一環としてスタチンを投与されている患者は、薬の服用を中止したり、不規則な行動をとったりする可能性が高い。スタチンをベースとした処方薬を服用している人々にアドヒアランスサポートを提供する訓練を受けた薬局チームメンバーとのリマインダーやライブチャットは、服用の中止を避けるのに役立ちます。

プラットフォームベースの洞察

プラットフォームの観点から、米国のデジタル薬局市場はアプリベースとウェブサイトベースに分類される。アプリベースはさらに、テレヘルス薬局アプリ、投薬管理アプリ、健康・ウェルネスアプリ、調剤薬局アプリ、その他に区分される。アプリベースのセグメントは2022年に大きな市場シェアを占め、同セグメントは予測期間中に17.60%という高いCAGRを記録すると予測されている。テレヘルス薬局アプリは、2022~2030年の間にアプリベースのセグメントで市場の最大シェアを占めると予測されている。バーチャルヘルスケアは、テレヘルスアプリを通じてどこからでもアクセスできる。2021年に発表されたCDCのデータによると、2020年には成人の37.0%がプロバイダーの訪問、オンライン処方、メンタルヘルスサービスを含む遠隔医療を利用した。最高の遠隔医療アプリは無料でダウンロードでき、使いやすく、保険サービスを完全にカバーしていることが多い。テレヘルス薬局アプリのいくつかの例は、Hims & Hers、GoodRx、K Health、Doctor on Demandである。GoodRxは、低コストの訪問、郵送による簡単な処方箋補充、健康保険なしの訪問などのサービスを提供している。

薬剤の種類によって、米国のデジタル薬局市場は処方薬と市販薬に二分される。2022年の市場シェアは医療用医薬品が大きく、予測期間中のCAGRは17.83%と予測される。製品別に見ると、米国のデジタル薬局市場はパーソナルケア、ビタミン&サプリメント、医薬品&治療、その他の製品に区分される。医薬品&治療セグメントはさらに、セクシャルヘルス、神経障害、ハートケア、糖尿病、減量、その他に分別される。2022年の市場シェアは医薬品・治療分野が大きく、予測期間中のCAGRは17.87%と予測される。プラットフォームの観点から、米国のデジタル薬局市場はアプリベースとウェブサイトベースに分類される。アプリベースはさらに、テレヘルス薬局アプリ、投薬管理アプリ、健康・ウェルネスアプリ、調剤薬局アプリ、その他に区分される。アプリベースのセグメントは2022年に大きな市場シェアを占め、同セグメントは予測期間中に17.60%という高いCAGRを記録すると予測されている。性別では、市場は男性と女性に二分される。2022年の市場シェアは女性が大きく、予測期間中のCAGRは17.64%と予測される。

ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. US Digital Pharmacy Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.2.1 US PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
5. US Digital Pharmacy Market - Key Industry Dynamics
5.1 Key Market Drivers
5.1.1 Upsurge in Online Purchase of Prescription Medicines During COVID-19 Pandemic
5.2 Increasing Inclination Towards Online Platform
5.3 Key Market Restraints:
5.3.1 Illicit Practices in Online Pharmacy Operations
5.4 Key Market Opportunities:
5.4.1 Technologically Advanced Digital Pharmacy Solutions
5.5 Future Trends
5.5.1 Integrated Web-Based Online Pharmacy Interface
5.6 Impact Analysis:
6. US Digital Pharmacy Market - Market Analysis
6.1 US Digital Pharmacy Market Revenue (US$ Mn), 2022 – 2030
7. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Drug Type
7.1 Overview
7.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Drug Type 2022 & 2030 (%)
7.3 Prescription Medicine
7.3.1 Overview
7.3.2 Prescription Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Over-the-Counter Medicine
7.4.1 Overview
7.4.2 Over-the-Counter Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Product
8.1 Overview
8.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Product 2022 & 2030 (%)
8.3 Personal Care
8.3.1 Overview
8.3.2 Personal Care: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Vitamins & Supplements
8.4.1 Overview
8.4.2 Vitamins & Supplements: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Medicines & Treatments
8.5.1 Overview
8.5.2 Medicines & Treatments: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.3 Sexual Health
8.5.3.1 Overview
8.5.4 Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.4.1 Premature Ejaculation Treatment
8.5.4.1.1 Overview
8.5.4.1.2 Premature Ejaculation Treatment: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.4.2 Other Sexual Health
8.5.4.2.1 Overview
8.5.4.2.2 Other Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.5 Neurological Disorders
8.5.5.1 Overview
8.5.5.2 Neurological Disorders: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.6 Heartcare
8.5.6.1 Overview
8.5.6.2 Heartcare: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.7 Diabetes
8.5.7.1 Overview
8.5.7.2 Diabetes: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.8 Weight Loss
8.5.8.1 Overview
8.5.8.2 Weight Loss: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.9 Others
8.5.9.1 Overview
8.5.9.2 Others: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Other Products
8.6.1 Overview
8.6.2 Others Products: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Platform
9.1 Overview
9.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Platform 2022 & 2030 (%)
9.3 App-Based
9.3.1 Overview
9.3.2 App-Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.3 Telehealth Pharmacy Apps
9.3.3.1 Overview
9.3.3.2 Telehealth Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.4 Medication Management Apps
9.3.4.1 Overview
9.3.4.2 Medication Management Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.5 Health and Wellness Apps
9.3.5.1 Overview
9.3.5.2 Health and Wellness Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.6 Compounding Pharmacy Apps
9.3.6.1 Overview
9.3.6.2 Compounding Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.7 Other Apps
9.3.7.1 Overview
9.3.7.2 Other Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Website Based
9.4.1 Overview
9.4.2 Website Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Gender
10.1 Overview
10.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Gender 2022 & 2030 (%)
10.3 Male
10.3.1 Overview
10.3.2 Male: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Female
10.4.1 Overview
10.4.2 Female: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Growth Strategies in the US Digital Pharmacy Market
11.3 Organic Developments
11.3.1 Overview
11.4 Inorganic Developments
11.4.1 Overview
12. Company Profiles
12.1 Amazon.com Inc
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Goodrx Holdings Inc
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 The Cigna Group
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 CVS Health Corp
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 Walmart Inc
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 Hims & Hers Health Inc
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Roman Health Pharmacy LLC
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 Apex Pharmacy Inc
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 LloydsPharmacy Ltd
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
12.10 Pharmacy2U Ltd
12.10.1 Key Facts
12.10.2 Business Description
12.10.3 Products and Services
12.10.4 Financial Overview
12.10.5 SWOT Analysis
12.10.6 Key Developments
12.11 Docmorris NV
12.11.1 Key Facts
12.11.2 Business Description
12.11.3 Products and Services
12.11.4 Financial Overview
12.11.5 SWOT Analysis
12.11.6 Key Developments
12.12 Truepill
12.12.1 Key Facts
12.12.2 Business Description
12.12.3 Products and Services
12.12.4 Financial Overview
12.12.5 SWOT Analysis
12.12.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About Us
13.2 Glossary of Terms

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The US digital pharmacy market is expected to grow from US$ 67.242 billion in 2022 to US$ 240.216 billion by 2030; it is expected to grow at a CAGR of 17.25% from 2022 to 2030. Upsurge in online purchase of prescription medicines during the COVID-19 pandemic and an increasing inclination toward online platforms are a few factors driving the US digital pharmacy market growth.

Monitoring blood sugar is a vital part of diabetes management. A glucometer or blood sugar meter is commonly used for blood glucose monitoring. It involves taking a small drop of blood, usually by pricking the fingertip and placing it on the test strip in a glucometer. Blood sugar levels are measured in milligrams per deciliter (mg/dl), with standard guidelines for safe blood sugar ranging from 70 to 180 mg/dl.

Upsurge in Online Purchase of Prescription Medicines During COVID-19 Pandemic Propels US Digital Pharmacy Market

According to a report published by the ASOP Global Foundation in 2020, nearly 50% of the American population purchased medicines online due to convenience and cost benefits. As per another survey conducted by Abacus Data on 1,500 American consumers, 4 in 10 Americans (42%) purchased medicines online in 2020, recording a 7% rise in the number of online buyers of medicines from 2020 to 2021. Moreover, purchase trends in the US indicate Americans buy an array of prescription drugs online, ranging from products prescribed against chronic and ongoing conditions (23% for all purchases), including high blood pressure, asthma, and diabetes, to specialty prescriptions such as cancer and hormone replacement therapy drugs (each accounting 11% of all purchases). Additionally, 64% of the individuals purchased medicines online for the first time in 2021, with intentions to continue buying online medicine even after the pandemic ends. The preference for online buying of medicines is mainly due to the convenience of buying, accessibility to products, and reduced cost of prescription medication (discounts, special offers, etc.). According to a survey conducted by healthinsurance.com, there was a 340% increase in telemedicine usage among Medicare recipients in the US in 2021. 33% of the increased users revealed that they preferred ordering prescription medicines through an online pharmacy during the COVID-19 pandemic. Thus, an increase in the number of digital pharmacists along with online purchases of prescription medicines, coupled with the rapidly spurring e-commerce industry and a massive shift in consumer behavior toward online purchases, favors the US digital pharmacy market growth.



Market Trend

Integrated Web-Based Online Pharmacy Interface Emerges as Key Trend

Integrated e-healthcare systems incorporated with web-based pharmacy interfaces that are accessible to pharmacists and patients are likely to emerge as new trends in the US digital pharmacy market in the coming years. Programs made available by online pharmacies to provide online support to people buying medicines are a notable example of such interfaces. For instance, patients administered with statins as a part of their treatments are likely to discontinue or show irregularities in taking medicines. Reminders and live chat with a pharmacy team member trained in providing adherence support to people consuming statin-based prescribed medicines can help avoid the discontinuation of doses.

Platform-Based Insights

In terms of platform, the US digital pharmacy market is categorized into app-based and website-based. The app-based is further segmented into telehealth pharmacy apps, medication management apps, health and wellness apps, compounding pharmacy apps, and others. The app-based segment held a larger market share in 2022, and the same segment is anticipated to register a higher CAGR of 17.60% during the forecast period. Telehealth pharmacy apps are expected to account for a maximum share of the market for the app-based segment during 2022-2030. Virtual healthcare can be accessed through telehealth apps from anywhere. According to CDC data published in 2021, 37.0% of adults used telemedicine in 2020, including provider visits, online prescriptions, and mental health services. The best telehealth apps can be downloaded free of cost and are easy to use, and they often completely cover insurance services. A few examples of telehealth pharmacy apps are Hims & Hers, GoodRx, K Health, and Doctor on Demand. GoodRx offers services such as low-cost visits, easy prescription refills via mail, and visits without health insurance.

Based on drug type, the US digital pharmacy market is bifurcated into prescription medicine and over-the-counter medicine. The prescription medicine segment held a larger market share in 2022, and the same segment is anticipated to register a higher CAGR of 17.83% during the forecast period. Based on product, the US digital pharmacy market is segmented into personal care, vitamins & supplements, medicines & treatments, and other products. The medicine & treatments segment is further segregated as sexual health, neurological disorders, heartcare, diabetes, weight loss, and others. The medicine and treatment segment held a larger market share in 2022, and the segment is anticipated to register a higher CAGR of 17.87% during the forecast period. In terms of platform, the US digital pharmacy market is categorized into app-based and website-based. The app-based is further segmented into telehealth pharmacy apps, medication management apps, health and wellness apps, compounding pharmacy apps, and others. The app-based segment held a larger market share in 2022, and the same segment is anticipated to register a higher CAGR of 17.60% during the forecast period. By gender, the market is bifurcated into males and females. The females segment held a larger market share in 2022, and the same segment is anticipated to register a higher CAGR of 17.64% during the forecast period..



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. US Digital Pharmacy Market Landscape
4.1 Overview
4.2 PEST Analysis
4.2.1 US PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
5. US Digital Pharmacy Market - Key Industry Dynamics
5.1 Key Market Drivers
5.1.1 Upsurge in Online Purchase of Prescription Medicines During COVID-19 Pandemic
5.2 Increasing Inclination Towards Online Platform
5.3 Key Market Restraints:
5.3.1 Illicit Practices in Online Pharmacy Operations
5.4 Key Market Opportunities:
5.4.1 Technologically Advanced Digital Pharmacy Solutions
5.5 Future Trends
5.5.1 Integrated Web-Based Online Pharmacy Interface
5.6 Impact Analysis:
6. US Digital Pharmacy Market - Market Analysis
6.1 US Digital Pharmacy Market Revenue (US$ Mn), 2022 – 2030
7. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Drug Type
7.1 Overview
7.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Drug Type 2022 & 2030 (%)
7.3 Prescription Medicine
7.3.1 Overview
7.3.2 Prescription Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Over-the-Counter Medicine
7.4.1 Overview
7.4.2 Over-the-Counter Medicine: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Product
8.1 Overview
8.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Product 2022 & 2030 (%)
8.3 Personal Care
8.3.1 Overview
8.3.2 Personal Care: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Vitamins & Supplements
8.4.1 Overview
8.4.2 Vitamins & Supplements: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Medicines & Treatments
8.5.1 Overview
8.5.2 Medicines & Treatments: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.3 Sexual Health
8.5.3.1 Overview
8.5.4 Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.4.1 Premature Ejaculation Treatment
8.5.4.1.1 Overview
8.5.4.1.2 Premature Ejaculation Treatment: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.4.2 Other Sexual Health
8.5.4.2.1 Overview
8.5.4.2.2 Other Sexual Health: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.5 Neurological Disorders
8.5.5.1 Overview
8.5.5.2 Neurological Disorders: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.6 Heartcare
8.5.6.1 Overview
8.5.6.2 Heartcare: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.7 Diabetes
8.5.7.1 Overview
8.5.7.2 Diabetes: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.8 Weight Loss
8.5.8.1 Overview
8.5.8.2 Weight Loss: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5.9 Others
8.5.9.1 Overview
8.5.9.2 Others: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Other Products
8.6.1 Overview
8.6.2 Others Products: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Platform
9.1 Overview
9.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Platform 2022 & 2030 (%)
9.3 App-Based
9.3.1 Overview
9.3.2 App-Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.3 Telehealth Pharmacy Apps
9.3.3.1 Overview
9.3.3.2 Telehealth Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.4 Medication Management Apps
9.3.4.1 Overview
9.3.4.2 Medication Management Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.5 Health and Wellness Apps
9.3.5.1 Overview
9.3.5.2 Health and Wellness Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.6 Compounding Pharmacy Apps
9.3.6.1 Overview
9.3.6.2 Compounding Pharmacy Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3.7 Other Apps
9.3.7.1 Overview
9.3.7.2 Other Apps: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Website Based
9.4.1 Overview
9.4.2 Website Based: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 – by Gender
10.1 Overview
10.2 US Digital Pharmacy Market Revenue Share, by Gender 2022 & 2030 (%)
10.3 Male
10.3.1 Overview
10.3.2 Male: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.4 Female
10.4.1 Overview
10.4.2 Female: US Digital Pharmacy Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Growth Strategies in the US Digital Pharmacy Market
11.3 Organic Developments
11.3.1 Overview
11.4 Inorganic Developments
11.4.1 Overview
12. Company Profiles
12.1 Amazon.com Inc
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Goodrx Holdings Inc
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 The Cigna Group
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 CVS Health Corp
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 Walmart Inc
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 Hims & Hers Health Inc
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Roman Health Pharmacy LLC
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 Apex Pharmacy Inc
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 LloydsPharmacy Ltd
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
12.10 Pharmacy2U Ltd
12.10.1 Key Facts
12.10.2 Business Description
12.10.3 Products and Services
12.10.4 Financial Overview
12.10.5 SWOT Analysis
12.10.6 Key Developments
12.11 Docmorris NV
12.11.1 Key Facts
12.11.2 Business Description
12.11.3 Products and Services
12.11.4 Financial Overview
12.11.5 SWOT Analysis
12.11.6 Key Developments
12.12 Truepill
12.12.1 Key Facts
12.12.2 Business Description
12.12.3 Products and Services
12.12.4 Financial Overview
12.12.5 SWOT Analysis
12.12.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About Us
13.2 Glossary of Terms

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療IT)の最新刊レポート

The Insight Partners社のヘルスケアIT分野での最新刊レポート


よくあるご質問


The Insight Partners社はどのような調査会社ですか?


The Insight Partnersはインドに本社を置く調査会社です。経験豊富な専門家チームを通じて、お客様に最適な調査と分析を提供することに専念しています。幅広い分野をカバーしていますがヘルスケ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/20 10:26

155.91 円

165.77 円

200.60 円

ページTOPに戻る