英国のスーパーフードパウダー市場 2024-2028
Superfood powders market in uk 2024-2028
イギリスのスーパーフードパウダー市場 2024-2028年イギリスのスーパーフードパウダー市場は2023-2028年に6743.5百万米ドル成長し、予測期間中のCAGRは8.09%で加速すると予測されています。当レポートでは、英国... もっと見る
サマリー イギリスのスーパーフードパウダー市場 2024-2028年イギリスのスーパーフードパウダー市場は2023-2028年に6743.5百万米ドル成長し、予測期間中のCAGRは8.09%で加速すると予測されています。当レポートでは、英国のスーパーフードパウダー市場について、市場規模や予測、動向、成長促進要因、課題などの全体的な分析に加え、約25のベンダーを網羅したベンダー分析も掲載しています。当レポートでは、現在の市場シナリオ、最新動向や促進要因、市場環境全体に関する最新分析を提供しています。市場を牽引しているのは、スーパーフードパウダーの健康効果、スーパーフードメーカーの強力な流通網とオムニチャネル展開、新製品の発売などである。Technavioのイギリスのスーパーフードパウダー市場は以下のように分類される:流通経路別- オンライン- 製品別- オーガニック- 従来型 この調査レポートは、英国のスーパーフードパウダー市場を調査・分析し、市場規模、市場予測、用途別売上予測、分析結果を掲載しています。また、革新的なパッケージングと紫色のスーパーフードの人気の高まりは、市場の大きな需要につながるでしょう。英国のスーパーフードパウダー市場に関する本レポートは、以下の分野をカバーしています:- 英国のスーパーフードパウダー市場規模- 英国のスーパーフードパウダー市場予測- 英国のスーパーフードパウダー市場産業分析しっかりとしたベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上させるために設計されており、これに沿って、本レポートでは、Aduna、Barleans Organic Oils LLC、Creative Nature Ltd.、Dream Magic Superfood Powders、Dream Magic Superfood Powders、Euro Taste GMBH、Hion Ltd.、Indigo Herbs Ltd.、Marvellous Superfood、Miracle Leaf Wellness Ltd.、MySuperFoods Ltd.、Natures Aid Ltd.、Navi Organics Ltd.、NutriSuperFoods、Nutrisure Ltd.、Nuzest Life Pty Ltd.、PharmaCare Europe Ltd.、Rheal Superfoods Ltd.、Sunfood、Unilever PLC、Vegatox。また、イギリスのスーパーフードパウダー市場の分析レポートには、市場成長に影響を与える今後の動向や課題に関する情報も含まれています。この調査は、業界の主要参加者からのインプットを含め、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細情報については、https://www.technavio.com/report/superfood-powders-market-size-in-uk-industry-analysisThe をご覧ください。本レポートは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数の情報源からのデータを調査、統合、要約する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、主要な業界インフルエンサーを特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、質的・量的調査を用いた綿密なベンダー選定方法と分析を提供します。
ページTOPに戻る
目次 - 1 エグゼクティブサマリー
o 1.1 市場概要
o エグゼクティブサマリー - 市場概要に関する図表
o エグゼクティブサマリー - 市場概要に関するデータ表
o エグゼクティブサマリー-各国の市場特性に関する図表
o エグゼクティブサマリー - 流通チャネル別市場セグメント図
o エグゼクティブサマリー - 製品別市場セグメント図
o エグゼクティブサマリー - 企業の市場ポジショニングに関する図表
- 2 市場の展望
o 2.1 市場エコシステム
o 親市場
o 親市場に関するデータ表
o 2.2 市場の特徴
o 市場特性分析
o 2.3 バリューチェーン分析
バリューチェーン分析
- 3 市場サイジング
o 3.1 市場定義
o 市場定義に含まれる企業の提供物
o 3.2 市場セグメント分析
o 市場セグメント
o 3.3 2023年の市場規模
o 3.4 市場展望:2023~2028年の予測
o イギリスに関するグラフ - 2023年から2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o イギリスに関するデータ表 - 2023年から2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 英国に関するグラフ2023〜2028年の前年比成長率(%)
o イギリスに関するデータ表:2023〜2028年の前年比成長率(%)
- 4 過去の市場規模
o 4.1 イギリスのスーパーフードパウダー市場 2018~2022
o 歴史的市場規模 - イギリスのスーパーフードパウダー市場に関するデータ表 2018 - 2022 (百万ドル)
o 4.2 流通チャネルセグメント分析 2018 - 2022年
o 2018 - 2022年の歴史的市場規模 - 流通チャネルセグメント (百万ドル)
o 4.3 製品セグメント分析 2018 - 2022年
o 過去の市場規模 - 製品セグメント 2018 - 2022 (百万ドル)
- 5 ファイブフォース分析
o 5.1 ファイブフォースの概要
o ファイブフォース分析 - 2023年と2028年の比較
o 5.2 買い手の交渉力
o バイヤーの交渉力 - 2023年と2028年の主要要因の影響
o 5.3 サプライヤーの交渉力
o サプライヤーの交渉力 - 2023年と2028年の主要要因の影響
o 5.4 新規参入の脅威
o 新規参入の脅威 - 2023年と2028年における主要要因の影響
o 5.5 代替品の脅威
o 代替品の脅威-2023年と2028年における主要要因の影響
o 5.6 ライバルの脅威
o ライバルの脅威 - 2023年と2028年における主要要因の影響
o 5.7 市場の状況
o 市場状況に関する図表 - 2023年と2028年のファイブフォース
- 6 流通チャネル別市場区分
o 6.1 市場セグメント
o 流通チャネル別市場シェア 2023年、2028年 (%)
o 流通チャネルに関するデータ表 - 市場シェア 2023-2028 (%)
o 6.2 流通チャネル別比較
o 流通チャネル別比較に関する図表
o 流通チャネル別比較のデータ表
o 6.3 オフライン - 市場規模および予測 2023-2028
o オフライン市場規模・予測 2023-2028年 (百万ドル)
o オフラインに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o オフラインに関するチャート - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o オフラインのデータ表 - 2023〜2028年の前年比成長率(%)
o 6.4 オンライン - 市場規模および予測 2023-2028
o オンライン:市場規模および予測 2023-2028 (百万ドル)
o オンラインに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o オンラインに関する図表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o オンラインに関するデータ表 - 前年比成長率 2023-2028 (%)
o 6.5 流通チャネル別の市場機会
o 流通チャネル別の市場機会(百万ドル)
o データ表:流通チャネル別の市場機会(百万ドル)
- 7 製品別市場区分
o 7.1 市場セグメント
o 製品別市場シェアに関するグラフ 2023-2028 (%)
o 製品別データ表 - 2023-2028年市場シェア(%)
o 7.2 製品別比較
o 製品別比較に関する図表
o 製品別比較に関するデータ表
o 7.3 オーガニック - 2023-2028年の市場規模および予測
o 有機 - 2023-2028年市場規模および予測(百万ドル)に関する図表
o 有機に関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o 有機に関する図表 - 2023〜2028年の前年比成長率 (%)
o 有機に関するデータ表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o 7.4 従来型 - 市場規模および予測 2023-2028
o コンベンショナル:市場規模および予測 2023-2028 (百万ドル)
o コンベンショナルに関するデータ表 - 2023-2028年の市場規模および予測 (百万ドル)
o コンベンショナルに関する図表 - 2023-2028年の前年比成長率(%)
o 従来型に関するデータ表 - 2023~2028年の前年比成長率(%)
o 7.5 製品別市場機会
o 製品別市場機会(百万ドル)
o データ表:製品別市場機会(百万ドル)
- 8 顧客ランドスケープ
o 8.1 顧客概況
o 価格感応度、ライフサイクル、顧客の購入バスケット、採用率、購入基準の分析
- 9 市場促進要因、課題、機会/制約要因
o 9.1 市場促進要因
o 9.2 市場の課題
o 9.3 推進要因と課題の影響
o 2023年と2028年におけるドライバーと課題の影響
o 9.4 市場機会/制約事項
- 10 競争環境
o 10.1 概要
o 10.2 競争環境
o インプットの重要性と差別化要因の概要
o 10.3 市場の混乱
o 混乱要因の概要
o 10.4 業界のリスク
o 主要リスクの事業への影響
- 11 競争分析
o 11.1 プロファイルされた企業
o 対象企業
o 11.2 各社の市場におけるポジショニング
o 企業の位置づけと分類に関するマトリックス
o 11.3 アドゥナ
o アドゥナ - 概要
o Aduna - 製品/サービス
o アドゥナ - 主要製品
o 11.4 バーリンズ・オーガニックオイルズLLC
o Barleans Organic Oils LLC - 概要
o Barleans Organic Oils LLC - 製品・サービス
o Barleans Organic Oils LLC - 主要製品
o 11.5 Creative Nature Ltd.
o Creative Nature Ltd. - 概要
o クリエイティブネイチャー - 製品/サービス
o 有限会社クリエイティブネイチャー - 主要製品
o 11.6 Dream Magic スーパーフードパウダー
o Dream Magic Superfood Powders - 概要
o Dream Magic Superfood Powders - 製品・サービス
o Dream Magic Superfood Powders - 主要製品
o 11.7 ユーロテイストGMBH
o Euro Taste GMBH - 概要
o Euro Taste GMBH - 製品・サービス
o Euro Taste GMBH - 主要製品
o 11.8 Indigo Herbs Ltd.
o Indigo Herbs Ltd. - 概要
o Indigo Herbs Ltd. - 製品/サービス
o インディゴ・ハーブス社 - 主要製品
o 11.9 マーベラス・スーパーフード
o Marvellous Superfood - 概要
o マーベラス・スーパーフード - 製品・サービス
o マーベラス・スーパーフード - 主要製品・サービス
o Miracle Leaf Wellness Ltd.
o Miracle Leaf Wellness Ltd. - 概要
o ミラクル・リーフ・ウェルネス社 - 製品・サービス
o ミラクルリーフウェルネス - 主要製品
o 11.11 MySuperFoods Ltd.
o MySuperFoods Ltd. - 概要
o MySuperFoods Ltd. - 製品/サービス
o MySuperFoods Ltd. - 主要製品
o 11.12 ネイチャーズ・エイド社
o ネイチャーズ・エイド社 - 概要
o ネイチャーズ・エイド - 製品/サービス
o ネイチャーズ・エイド - 主要製品
o 11.13 Navi Organics Ltd.
o Navi Organics Ltd. - 概要
o ナビ・オーガニクス - 製品/サービス
ナビ・オーガニクス - 主要製品
o 11.14 ニュートリスーパーフーズ
o NutriSuperFoods - 概要
o NutriSuperFoods - 製品・サービス
o NutriSuperFoods - 主要製品
o 11.15 Nutrisure Ltd.
o Nutrisure Ltd. - 概要
o Nutrisure Ltd. - 製品・サービス
ニュートリシュア - 主なサービス
o 11.16 Nuzest Life Pty Ltd.
o Nuzest Life Pty Ltd. - 概要
o Nuzest Life Pty Ltd. - 製品・サービス
o Nuzest Life Pty Ltd. - 主要製品
o 11.17 ユニリーバPLC
o ユニリーバ PLC - 概要
o ユニリーバ PLC - 事業セグメント
o ユニリーバ PLC - 主要ニュース
o Unilever PLC - 主要製品
o Unilever PLC - 主要セグメント
- 12 付録
o 12.1 レポートの範囲
o 12.2 含有・除外項目チェックリスト
o 対象項目チェックリスト
o 除外事項チェックリスト
o 12.3 米ドルの通貨換算レート
o 米ドルの通貨換算レート
o 12.4 調査方法
o 調査方法論
o 12.5 データ調達
o 情報源
o 12.6 データ検証
o データの検証
o 12.7 市場サイジングに採用された検証技法
o 市場サイジングに採用された検証技法
o 12.8 データ統合
o データ統合
o 12.9 360度市場分析
o 360度市場分析
o 12.10 略語一覧
o 略語のリスト
ページTOPに戻る
Summary Superfood Powders Market In UK 2024-2028
The superfood powders market in UK is forecasted to grow by USD 6743.5 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 8.09% during the forecast period. The report on the superfood powders market in UK provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by health benefits of superfood powders, strong distribution network and omnichannel presence of superfood manufacturers, and new product launches.
Technavio's superfood powders market in UK is segmented as below:
By Distribution Channel
• Offline
• Online
By Product
• Organic
• Conventional
By Geographical Landscape
• Europe
This study identifies the rise in demand for new varieties of superfoods powders as one of the prime reasons driving the superfood powders market in UK growth during the next few years. Also, innovative packaging and increasing popularity of purple superfoods will lead to sizable demand in the market.
The report on the superfood powders market in UK covers the following areas:
• Superfood powders market in UK sizing
• Superfood powders market in UK forecast
• Superfood powders market in UK industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading superfood powders market in UK vendors that include Aduna, Barleans Organic Oils LLC, Creative Nature Ltd., Dream Magic Superfood Powders, Euro Taste GMBH, Hion Ltd., Indigo Herbs Ltd., Marvellous Superfood, Miracle Leaf Wellness Ltd., MySuperFoods Ltd., Natures Aid Ltd., Navi Organics Ltd., NutriSuperFoods, Nutrisure Ltd., Nuzest Life Pty Ltd., PharmaCare Europe Ltd., Rheal Superfoods Ltd., Sunfood, Unilever PLC, and Vegatox. Also, the superfood powders market in UK analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/superfood-powders-market-size-in-uk-industry-analysis
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.
ページTOPに戻る
Table of Contents • 1 Executive Summary o 1.1 Market overview o Executive Summary - Chart on Market Overview o Executive Summary - Data Table on Market Overview o Executive Summary - Chart on Country Market Characteristics o Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel o Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product o Executive Summary - Chart on Company Market Positioning • 2 Market Landscape o 2.1 Market ecosystem o Parent Market o Data Table on - Parent Market o 2.2 Market characteristics o Market characteristics analysis o 2.3 Value chain analysis o Value Chain Analysis • 3 Market Sizing o 3.1 Market definition o Offerings of companies included in the market definition o 3.2 Market segment analysis o Market segments o 3.3 Market size 2023 o 3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028 o Chart on UK - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Data Table on UK - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Chart on UK: Year-over-year growth 2023-2028 (%) o Data Table on UK: Year-over-year growth 2023-2028 (%) • 4 Historic Market Size o 4.1 Superfood Powders Market in UK 2018 - 2022 o Historic Market Size - Data Table on Superfood Powders Market in UK 2018 - 2022 ($ million) o 4.2 Distribution Channel segment analysis 2018 - 2022 o Historic Market Size - Distribution Channel Segment 2018 - 2022 ($ million) o 4.3 Product segment analysis 2018 - 2022 o Historic Market Size - Product Segment 2018 - 2022 ($ million) • 5 Five Forces Analysis o 5.1 Five forces summary o Five forces analysis - Comparison between 2023 and 2028 o 5.2 Bargaining power of buyers o Bargaining power of buyers - Impact of key factors 2023 and 2028 o 5.3 Bargaining power of suppliers o Bargaining power of suppliers - Impact of key factors in 2023 and 2028 o 5.4 Threat of new entrants o Threat of new entrants - Impact of key factors in 2023 and 2028 o 5.5 Threat of substitutes o Threat of substitutes - Impact of key factors in 2023 and 2028 o 5.6 Threat of rivalry o Threat of rivalry - Impact of key factors in 2023 and 2028 o 5.7 Market condition o Chart on Market condition - Five forces 2023 and 2028 • 6 Market Segmentation by Distribution Channel o 6.1 Market segments o Chart on Distribution Channel - Market share 2023-2028 (%) o Data Table on Distribution Channel - Market share 2023-2028 (%) o 6.2 Comparison by Distribution Channel o Chart on Comparison by Distribution Channel o Data Table on Comparison by Distribution Channel o 6.3 Offline - Market size and forecast 2023-2028 o Chart on Offline - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Data Table on Offline - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Chart on Offline - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o Data Table on Offline - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o 6.4 Online - Market size and forecast 2023-2028 o Chart on Online - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Data Table on Online - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Chart on Online - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o Data Table on Online - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o 6.5 Market opportunity by Distribution Channel o Market opportunity by Distribution Channel ($ million) o Data Table on Market opportunity by Distribution Channel ($ million) • 7 Market Segmentation by Product o 7.1 Market segments o Chart on Product - Market share 2023-2028 (%) o Data Table on Product - Market share 2023-2028 (%) o 7.2 Comparison by Product o Chart on Comparison by Product o Data Table on Comparison by Product o 7.3 Organic - Market size and forecast 2023-2028 o Chart on Organic - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Data Table on Organic - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Chart on Organic - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o Data Table on Organic - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o 7.4 Conventional - Market size and forecast 2023-2028 o Chart on Conventional - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Data Table on Conventional - Market size and forecast 2023-2028 ($ million) o Chart on Conventional - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o Data Table on Conventional - Year-over-year growth 2023-2028 (%) o 7.5 Market opportunity by Product o Market opportunity by Product ($ million) o Data Table on Market opportunity by Product ($ million) • 8 Customer Landscape o 8.1 Customer landscape overview o Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria • 9 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints o 9.1 Market drivers o 9.2 Market challenges o 9.3 Impact of drivers and challenges o Impact of drivers and challenges in 2023 and 2028 o 9.4 Market opportunities/restraints • 10 Competitive Landscape o 10.1 Overview o 10.2 Competitive Landscape o Overview on criticality of inputs and factors of differentiation o 10.3 Landscape disruption o Overview on factors of disruption o 10.4 Industry risks o Impact of key risks on business • 11 Competitive Analysis o 11.1 Companies profiled o Companies covered o 11.2 Market positioning of companies o Matrix on companies position and classification o 11.3 Aduna o Aduna - Overview o Aduna - Product / Service o Aduna - Key offerings o 11.4 Barleans Organic Oils LLC o Barleans Organic Oils LLC - Overview o Barleans Organic Oils LLC - Product / Service o Barleans Organic Oils LLC - Key offerings o 11.5 Creative Nature Ltd. o Creative Nature Ltd. - Overview o Creative Nature Ltd. - Product / Service o Creative Nature Ltd. - Key offerings o 11.6 Dream Magic Superfood Powders o Dream Magic Superfood Powders - Overview o Dream Magic Superfood Powders - Product / Service o Dream Magic Superfood Powders - Key offerings o 11.7 Euro Taste GMBH o Euro Taste GMBH - Overview o Euro Taste GMBH - Product / Service o Euro Taste GMBH - Key offerings o 11.8 Indigo Herbs Ltd. o Indigo Herbs Ltd. - Overview o Indigo Herbs Ltd. - Product / Service o Indigo Herbs Ltd. - Key offerings o 11.9 Marvellous Superfood o Marvellous Superfood - Overview o Marvellous Superfood - Product / Service o Marvellous Superfood - Key offerings o 11.10 Miracle Leaf Wellness Ltd. o Miracle Leaf Wellness Ltd. - Overview o Miracle Leaf Wellness Ltd. - Product / Service o Miracle Leaf Wellness Ltd. - Key offerings o 11.11 MySuperFoods Ltd. o MySuperFoods Ltd. - Overview o MySuperFoods Ltd. - Product / Service o MySuperFoods Ltd. - Key offerings o 11.12 Natures Aid Ltd. o Natures Aid Ltd. - Overview o Natures Aid Ltd. - Product / Service o Natures Aid Ltd. - Key offerings o 11.13 Navi Organics Ltd. o Navi Organics Ltd. - Overview o Navi Organics Ltd. - Product / Service o Navi Organics Ltd. - Key offerings o 11.14 NutriSuperFoods o NutriSuperFoods - Overview o NutriSuperFoods - Product / Service o NutriSuperFoods - Key offerings o 11.15 Nutrisure Ltd. o Nutrisure Ltd. - Overview o Nutrisure Ltd. - Product / Service o Nutrisure Ltd. - Key offerings o 11.16 Nuzest Life Pty Ltd. o Nuzest Life Pty Ltd. - Overview o Nuzest Life Pty Ltd. - Product / Service o Nuzest Life Pty Ltd. - Key offerings o 11.17 Unilever PLC o Unilever PLC - Overview o Unilever PLC - Business segments o Unilever PLC - Key news o Unilever PLC - Key offerings o Unilever PLC - Segment focus • 12 Appendix o 12.1 Scope of the report o 12.2 Inclusions and exclusions checklist o Inclusions checklist o Exclusions checklist o 12.3 Currency conversion rates for US$ o Currency conversion rates for US$ o 12.4 Research methodology o Research methodology o 12.5 Data procurement o Information sources o 12.6 Data validation o Data validation o 12.7 Validation techniques employed for market sizing o Validation techniques employed for market sizing o 12.8 Data synthesis o Data synthesis o 12.9 360 degree market analysis o 360 degree market analysis o 12.10 List of abbreviations o List of abbreviations
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
- コイン洗濯機市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別:(北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- フローリングとカーペットの世界市場 - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)
- ミールキット宅配サービス市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別, 技術別, グレード別, 用途別, エンドユーザー別, 地域別: (北米, 欧州, アジア太平洋, 中南米, 中東アフリカ)
- 天然化粧品原料市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- リップパウダー市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)
- BBクリーム市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測:製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ)
- 水槽用ヒーターとチラー市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)
- 家庭用ケアワイプ市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
- ハンティングアパレル市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)
- ゲーミングノートPC市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)
TechNavio社のConsumer Staples分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
- 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。
よくあるご質問
TechNavio社はどのような調査会社ですか?
テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|