ランニングギアの世界市場 2021-2025Global Running Gear Market 2021-2025 ランニングギヤの世界市場 2021-2025 Technavioはランニングギア市場を監視しており、2021年から2025年の間に102億5000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR5.42%で進行しているとのことです。当レポートで... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーランニングギヤの世界市場 2021-2025Technavioはランニングギア市場を監視しており、2021年から2025年の間に102億5000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR5.42%で進行しているとのことです。当レポートでは、ランニングギア市場の全体分析、市場規模・予測、トレンド、成長促進要因、課題、さらに約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場は、反汗かきキャンペーンや、カテゴリーのプレミアム化につながる製品イノベーションの増加によって牽引されています。また、スウェットショップ防止キャンペーンの増加は、市場の成長をも押し上げると予測されます。 ランニングギア市場の分析には、製品セグメントと地理的展望が含まれます。 Technavioのランニングギア市場は、以下のように区分されています。 製品別 - ランニングフットウェア - ランニングアパレル - その他 地域別状況 - APAC - ヨーロッパ - 北アメリカ - 南米 - MEA 本調査では、今後数年間におけるランニングギア市場の成長を促進する主な理由の1つとして、高い営業利益率の機会を挙げています。 Technavioは、複数のソースからのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な図を提示します。ランニングギア市場に関する弊社のレポートは、以下の分野を対象としています。 - ランニングギア市場のサイジング - ランニングギア市場予測 - ランニングギア市場の産業分析 Technavioの強固なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、adidas AG、ANTA Sports Products Ltd、ASICS Corp.、コロンビアスポーツウェア株式会社、New Balance Athletics Inc、Nike Inc、PUMA SE、Skechers USA Inc、Under Armour Inc、VF Corpなど複数のランニングギア市場の主要ベンダーに関する詳細分析を掲載しています。また、ランニングギア市場の分析レポートには、今後の動向や市場成長に影響を与える課題に関する情報も含まれています。これは、企業が今後訪れるすべての成長機会を戦略的に活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含む一次情報および二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/running-gear-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要な影響力を持つ人物を特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Running footwear - Market size and forecast 2020-2025 o Running apparel - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o adidas AG o ANTA Sports Products Ltd. o ASICS Corp. o Columbia Sportswear Co. o New Balance Athletics Inc. o Nike Inc. o PUMA SE o Skechers USA Inc. o Under Armour Inc. o VF Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations • • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Running footwear - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Running footwear - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Running apparel - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Running apparel - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 29: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: Market opportunity by Product • 31: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 32: Comparison by Distribution channel • 33: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: Market opportunity by Distribution channel • 38: Customer landscape • 39: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 40: Geographic comparison • 41: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 50: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 51: Key leading countries • 52: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 53: Impact of drivers and challenges • 54: Vendor landscape • 55: Landscape disruption • 56: Industry risks • 57: Vendors covered • 58: Market positioning of vendors • 59: adidas AG - Overview • 60: adidas AG - Business segments • 61: adidas AG - Key offerings • 62: adidas AG - Key customers • 63: adidas AG - Segment focus • 64: ANTA Sports Products Ltd. - Overview • 65: ANTA Sports Products Ltd. - Business segments • 66: ANTA Sports Products Ltd. - Key offerings • 67: ANTA Sports Products Ltd. - Key customers • 68: ANTA Sports Products Ltd. - Segment focus • 69: ASICS Corp. - Overview • 70: ASICS Corp. - Business segments • 71: ASICS Corp. - Key offerings • 72: ASICS Corp. - Key customers • 73: ASICS Corp. - Segment focus • 74: Columbia Sportswear Co. - Overview • 75: Columbia Sportswear Co. - Business segments • 76: Columbia Sportswear Co. - Key offerings • 77: Columbia Sportswear Co. - Key customers • 78: Columbia Sportswear Co. - Segment focus • 79: New Balance Athletics Inc. - Overview • 80: New Balance Athletics Inc. - Product and service • 81: New Balance Athletics Inc. - Key offerings • 82: New Balance Athletics Inc. - Key customers • 83: New Balance Athletics Inc. - Segment focus • 84: Nike Inc. - Overview • 85: Nike Inc. - Business segments • 86: Nike Inc. - Key offerings • 87: Nike Inc. - Key customers • 88: Nike Inc. - Segment focus • 89: PUMA SE - Overview • 90: PUMA SE - Business segments • 91: PUMA SE - Key offerings • 92: PUMA SE - Key customers • 93: PUMA SE - Segment focus • 94: Skechers USA Inc. - Overview • 95: Skechers USA Inc. - Business segments • 96: Skechers USA Inc. - Key offerings • 97: Skechers USA Inc. - Key customers • 98: Skechers USA Inc. - Segment focus • 99: Under Armour Inc. - Overview • 100: Under Armour Inc. - Business segments • 101: Under Armour Inc. - Key offerings • 102: Under Armour Inc. - Key customers • 103: Under Armour Inc. - Segment focus • 104: VF Corp. - Overview • 105: VF Corp. - Business segments • 106: VF Corp. - Key offerings • 107: VF Corp. - Key customers • 108: VF Corp. - Segment focus • 109: Currency conversion rates for US$ • 110: Research Methodology • 111: Validation techniques employed for market sizing • 112: Information sources • 113: List of abbreviations
SummaryGlobal Running Gear Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Running footwear - Market size and forecast 2020-2025 o Running apparel - Market size and forecast 2020-2025 o Others - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o adidas AG o ANTA Sports Products Ltd. o ASICS Corp. o Columbia Sportswear Co. o New Balance Athletics Inc. o Nike Inc. o PUMA SE o Skechers USA Inc. o Under Armour Inc. o VF Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations • • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Key Finding 9 • 9: Parent market • 10: Market characteristics • 11: Offerings of vendors included in the market definition • 12: Market segments • 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 15: Five forces analysis 2020 & 2025 • 16: Bargaining power of buyers • 17: Bargaining power of suppliers • 18: Threat of new entrants • 19: Threat of substitutes • 20: Threat of rivalry • 21: Market condition - Five forces 2020 • 22: Product - Market share 2020-2025 (%) • 23: Comparison by Product • 24: Running footwear - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 25: Running footwear - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 26: Running apparel - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 27: Running apparel - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 28: Others - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 29: Others - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: Market opportunity by Product • 31: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 32: Comparison by Distribution channel • 33: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: Market opportunity by Distribution channel • 38: Customer landscape • 39: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 40: Geographic comparison • 41: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 46: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 47: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 48: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 49: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 50: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 51: Key leading countries • 52: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 53: Impact of drivers and challenges • 54: Vendor landscape • 55: Landscape disruption • 56: Industry risks • 57: Vendors covered • 58: Market positioning of vendors • 59: adidas AG - Overview • 60: adidas AG - Business segments • 61: adidas AG - Key offerings • 62: adidas AG - Key customers • 63: adidas AG - Segment focus • 64: ANTA Sports Products Ltd. - Overview • 65: ANTA Sports Products Ltd. - Business segments • 66: ANTA Sports Products Ltd. - Key offerings • 67: ANTA Sports Products Ltd. - Key customers • 68: ANTA Sports Products Ltd. - Segment focus • 69: ASICS Corp. - Overview • 70: ASICS Corp. - Business segments • 71: ASICS Corp. - Key offerings • 72: ASICS Corp. - Key customers • 73: ASICS Corp. - Segment focus • 74: Columbia Sportswear Co. - Overview • 75: Columbia Sportswear Co. - Business segments • 76: Columbia Sportswear Co. - Key offerings • 77: Columbia Sportswear Co. - Key customers • 78: Columbia Sportswear Co. - Segment focus • 79: New Balance Athletics Inc. - Overview • 80: New Balance Athletics Inc. - Product and service • 81: New Balance Athletics Inc. - Key offerings • 82: New Balance Athletics Inc. - Key customers • 83: New Balance Athletics Inc. - Segment focus • 84: Nike Inc. - Overview • 85: Nike Inc. - Business segments • 86: Nike Inc. - Key offerings • 87: Nike Inc. - Key customers • 88: Nike Inc. - Segment focus • 89: PUMA SE - Overview • 90: PUMA SE - Business segments • 91: PUMA SE - Key offerings • 92: PUMA SE - Key customers • 93: PUMA SE - Segment focus • 94: Skechers USA Inc. - Overview • 95: Skechers USA Inc. - Business segments • 96: Skechers USA Inc. - Key offerings • 97: Skechers USA Inc. - Key customers • 98: Skechers USA Inc. - Segment focus • 99: Under Armour Inc. - Overview • 100: Under Armour Inc. - Business segments • 101: Under Armour Inc. - Key offerings • 102: Under Armour Inc. - Key customers • 103: Under Armour Inc. - Segment focus • 104: VF Corp. - Overview • 105: VF Corp. - Business segments • 106: VF Corp. - Key offerings • 107: VF Corp. - Key customers • 108: VF Corp. - Segment focus • 109: Currency conversion rates for US$ • 110: Research Methodology • 111: Validation techniques employed for market sizing • 112: Information sources • 113: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業用機械)の最新刊レポート
TechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(gear)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |