![]() ドイツのスポーツウェア市場 2022-2026Sportswear Market in Germany 2022-2026 ドイツのスポーツウェア市場 2022-2026 Technavioはドイツのスポーツウェア市場を監視しており、2022年から2026年の間に33億6000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR5.65%で進行しています。当レポートで... もっと見る
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サマリードイツのスポーツウェア市場 2022-2026Technavioはドイツのスポーツウェア市場を監視しており、2022年から2026年の間に33億6000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR5.65%で進行しています。当レポートでは、ドイツのスポーツウェア市場について、市場規模や予測、トレンド、成長促進要因、課題などの全体的な分析に加え、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析も行っています。 現在の市場シナリオ、最新動向とドライバー、市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場は、エクストリームスポーツに伴う身体的・精神的フィットネス効果や、主要な競合他社によるマーケティング戦略の改善によって牽引されています。また、エクストリームスポーツに伴う身体的・精神的フィットネス効果が市場の成長を押し上げると予想されます。 ドイツのスポーツウェア市場の分析には、製品および流通経路のセグメントが含まれます。 Technavioのドイツのスポーツウェア市場は以下のようにセグメント化されています。 製品別 - アパレル - フットウェア - ウェアラブル 流通チャネル別 - オフライン - オンライン 本調査では、今後数年間におけるドイツのスポーツウェア市場の成長を促進する主な理由の1つとして、流通網の拡大を挙げています。 Technavioは、複数のソースからのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な姿を提示します。ドイツのスポーツウェア市場に関する弊社のレポートでは、以下の分野をカバーしています。 - スポーツウェア市場のサイジング - スポーツウェア市場予測 - スポーツウェア市場の産業分析 Technavioの強力なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、ドイツのスポーツウェア市場の主要ベンダー(adidas AG, hummel AS, Jako AG, ORTLIEB Sportartikel GmbH, Otto Group, PUMA SE, Reusch International SpA AG, Schoffel Sportbekleidung GmbH, uhlsport GmbH, VAUDE Sport GmbH and Co.など)について詳細に分析しています。KGが含まれています。また、ドイツのスポーツウェア市場の分析レポートには、今後の動向や市場成長に影響を及ぼすであろう課題に関する情報も含まれています。これは、企業が今後の成長機会をすべて戦略的に活用できるようにするためのものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報提供を含め、一次情報と二次情報の客観的な組み合わせにより実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/sportswear-market-industry-in-germany-analysis をご覧ください。 Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要な影響力を持つ人物を特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Apparel - Market size and forecast 2021-2026 o Footwear - Market size and forecast 2021-2026 o Wearables - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o adidas AG o hummel AS o Jako AG o ORTLIEB Sportartikel GmbH o Otto Group o PUMA SE o Reusch International SpA AG o Schoffel Sportbekleidung GmbH o uhlsport GmbH o VAUDE Sport GmbH and Co. KG • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Product - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Apparel - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Apparel - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Footwear - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Footwear - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Wearables - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Wearables - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Market opportunity by Product • 28: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 29: Comparison by Distribution channel • 30: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 33: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 34: Market opportunity by Distribution channel • 35: Customer landscape • 36: Impact of drivers and challenges • 37: Vendor landscape • 38: Landscape disruption • 39: Industry risks • 40: Vendors covered • 41: Market positioning of vendors • 42: adidas AG - Overview • 43: adidas AG - Business segments • 44: adidas AG - Key offerings • 45: adidas AG - Key customers • 46: adidas AG - Segment focus • 47: hummel AS - Overview • 48: hummel AS - Product and service • 49: hummel AS - Key offerings • 50: hummel AS - Key customers • 51: hummel AS - Segment focus • 52: Jako AG - Overview • 53: Jako AG - Product and service • 54: Jako AG - Key offerings • 55: Jako AG - Key customers • 56: Jako AG - Segment focus • 57: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Overview • 58: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Product and service • 59: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Key offerings • 60: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Key customers • 61: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Segment focus • 62: Otto Group - Overview • 63: Otto Group - Business segments • 64: Otto Group - Key offerings • 65: Otto Group - Key customers • 66: Otto Group - Segment focus • 67: PUMA SE - Overview • 68: PUMA SE - Business segments • 69: PUMA SE - Key offerings • 70: PUMA SE - Key customers • 71: PUMA SE - Segment focus • 72: Reusch International SpA AG - Overview • 73: Reusch International SpA AG - Product and service • 74: Reusch International SpA AG - Key offerings • 75: Reusch International SpA AG - Key customers • 76: Reusch International SpA AG - Segment focus • 77: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Overview • 78: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Product and service • 79: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Key offerings • 80: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Key customers • 81: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Segment focus • 82: uhlsport GmbH - Overview • 83: uhlsport GmbH - Product and service • 84: uhlsport GmbH - Key offerings • 85: uhlsport GmbH - Key customers • 86: uhlsport GmbH - Segment focus • 87: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Overview • 88: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Product and service • 89: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Key offerings • 90: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Key customers • 91: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Segment focus • 92: Currency conversion rates for US$ • 93: Research Methodology • 94: Validation techniques employed for market sizing • 95: Information sources • 96: List of abbreviations
SummarySportswear Market in Germany 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Apparel - Market size and forecast 2021-2026 o Footwear - Market size and forecast 2021-2026 o Wearables - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o adidas AG o hummel AS o Jako AG o ORTLIEB Sportartikel GmbH o Otto Group o PUMA SE o Reusch International SpA AG o Schoffel Sportbekleidung GmbH o uhlsport GmbH o VAUDE Sport GmbH and Co. KG • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Product - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Apparel - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Apparel - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Footwear - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Footwear - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Wearables - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Wearables - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Market opportunity by Product • 28: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%) • 29: Comparison by Distribution channel • 30: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 33: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 34: Market opportunity by Distribution channel • 35: Customer landscape • 36: Impact of drivers and challenges • 37: Vendor landscape • 38: Landscape disruption • 39: Industry risks • 40: Vendors covered • 41: Market positioning of vendors • 42: adidas AG - Overview • 43: adidas AG - Business segments • 44: adidas AG - Key offerings • 45: adidas AG - Key customers • 46: adidas AG - Segment focus • 47: hummel AS - Overview • 48: hummel AS - Product and service • 49: hummel AS - Key offerings • 50: hummel AS - Key customers • 51: hummel AS - Segment focus • 52: Jako AG - Overview • 53: Jako AG - Product and service • 54: Jako AG - Key offerings • 55: Jako AG - Key customers • 56: Jako AG - Segment focus • 57: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Overview • 58: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Product and service • 59: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Key offerings • 60: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Key customers • 61: ORTLIEB Sportartikel GmbH - Segment focus • 62: Otto Group - Overview • 63: Otto Group - Business segments • 64: Otto Group - Key offerings • 65: Otto Group - Key customers • 66: Otto Group - Segment focus • 67: PUMA SE - Overview • 68: PUMA SE - Business segments • 69: PUMA SE - Key offerings • 70: PUMA SE - Key customers • 71: PUMA SE - Segment focus • 72: Reusch International SpA AG - Overview • 73: Reusch International SpA AG - Product and service • 74: Reusch International SpA AG - Key offerings • 75: Reusch International SpA AG - Key customers • 76: Reusch International SpA AG - Segment focus • 77: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Overview • 78: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Product and service • 79: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Key offerings • 80: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Key customers • 81: Schoffel Sportbekleidung GmbH - Segment focus • 82: uhlsport GmbH - Overview • 83: uhlsport GmbH - Product and service • 84: uhlsport GmbH - Key offerings • 85: uhlsport GmbH - Key customers • 86: uhlsport GmbH - Segment focus • 87: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Overview • 88: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Product and service • 89: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Key offerings • 90: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Key customers • 91: VAUDE Sport GmbH and Co. KG - Segment focus • 92: Currency conversion rates for US$ • 93: Research Methodology • 94: Validation techniques employed for market sizing • 95: Information sources • 96: List of abbreviations
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よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2025/04/30 10:26 143.57 円 163.67 円 195.09 円 |