![]() スロットマシンの世界市場 2021-2025Global Slot Machine Market 2021-2025 スロットマシンの世界市場 2021-2025年 Technavio社はスロットマシン市場をモニターしており、予測期間中に12.14%のCAGRで進行し、2021-2025年に89.1億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、スロット... もっと見る
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サマリースロットマシンの世界市場 2021-2025年Technavio社はスロットマシン市場をモニターしており、予測期間中に12.14%のCAGRで進行し、2021-2025年に89.1億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、スロットマシン市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。この市場を牽引しているのは、市場へのベンダーの参入の増加と、ギャンブルの合法化です。さらに、市場へのベンダーの関与の高まりが、市場の成長を後押しすることも予想されます。 スロットマシン市場の分析には、製品セグメントと地域別の状況が含まれます。 Technavioのスロットマシン市場は以下のように区分されています。 製品別 - デジタル - メカニカル 地理的ランドスケープ別 - 欧州 - 北アメリカ - APAC - 南米 - MEA 本調査では、カジノの拡大が今後数年間のスロットマシン市場の成長を促進する主な理由の一つであるとしています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、スロットマシン市場について、以下の項目を取り上げています。 - スロットマシン市場のサイジング - スロットマシン市場の予測 - スロットマシン市場の業界分析 Technavio社の堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場における地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、AMATIC Industries GmbH、APEX pro gaming AS、APOLLO SOFT s.r.o.、Aristocrat Leisure Ltd.、Eclipse Gaming Systems LLC、International Game Technology plc、KONAMI HOLDINGS CORP.、NOVOMATIC AG、Scientific Games Corp.、Universal Entertainment Corp.など、スロットマシン市場をリードする複数のベンダーの詳細な分析を行っています。また、スロットマシンの市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/slot-machine-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Digital - Market size and forecast 2020-2025 o Mechanical - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o AMATIC Industries GmbH o APEX pro gaming AS o APOLLO SOFT s.r.o. o Aristocrat Leisure Ltd. o Eclipse Gaming Systems LLC o International Game Technology plc o KONAMI HOLDINGS CORP. o NOVOMATIC AG o Scientific Games Corp. o Universal Entertainment Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Product - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Product • 23: Digital - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Digital - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Mechanical - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Mechanical - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Market opportunity by Product • 28: Customer landscape • 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 30: Geographic comparison • 31: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Key leading countries • 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 43: Impact of drivers and challenges • 44: Vendor landscape • 45: Landscape disruption • 46: Industry risks • 47: Vendors covered • 48: Market positioning of vendors • 49: AMATIC Industries GmbH - Overview • 50: AMATIC Industries GmbH - Product and service • 51: AMATIC Industries GmbH - Key offerings • 52: AMATIC Industries GmbH - Key customers • 53: AMATIC Industries GmbH - Segment focus • 54: APEX pro gaming AS - Overview • 55: APEX pro gaming AS - Product and service • 56: APEX pro gaming AS - Key offerings • 57: APEX pro gaming AS - Key customers • 58: APEX pro gaming AS - Segment focus • 59: APOLLO SOFT s.r.o. - Overview • 60: APOLLO SOFT s.r.o. - Product and service • 61: APOLLO SOFT s.r.o. - Key offerings • 62: APOLLO SOFT s.r.o. - Key customers • 63: APOLLO SOFT s.r.o. - Segment focus • 64: Aristocrat Leisure Ltd. - Overview • 65: Aristocrat Leisure Ltd. - Business segments • 66: Aristocrat Leisure Ltd. - Key offerings • 67: Aristocrat Leisure Ltd. - Key customers • 68: Aristocrat Leisure Ltd. - Segment focus • 69: Eclipse Gaming Systems LLC - Overview • 70: Eclipse Gaming Systems LLC - Product and service • 71: Eclipse Gaming Systems LLC - Key offerings • 72: Eclipse Gaming Systems LLC - Key customers • 73: Eclipse Gaming Systems LLC - Segment focus • 74: International Game Technology plc - Overview • 75: International Game Technology plc - Business segments • 76: International Game Technology plc - Key offerings • 77: International Game Technology plc - Key customers • 78: International Game Technology plc - Segment focus • 79: KONAMI HOLDINGS CORP. - Overview • 80: KONAMI HOLDINGS CORP. - Business segments • 81: KONAMI HOLDINGS CORP. - Key offerings • 82: KONAMI HOLDINGS CORP. - Key customers • 83: KONAMI HOLDINGS CORP. - Segment focus • 84: NOVOMATIC AG - Overview • 85: NOVOMATIC AG - Business segments • 86: NOVOMATIC AG - Key offerings • 87: NOVOMATIC AG - Key customers • 88: NOVOMATIC AG - Segment focus • 89: Scientific Games Corp. - Overview • 90: Scientific Games Corp. - Business segments • 91: Scientific Games Corp. - Key offerings • 92: Scientific Games Corp. - Key customers • 93: Scientific Games Corp. - Segment focus • 94: Universal Entertainment Corp. - Overview • 95: Universal Entertainment Corp. - Business segments • 96: Universal Entertainment Corp. - Key offerings • 97: Universal Entertainment Corp. - Key customers • 98: Universal Entertainment Corp. - Segment focus • 99: Currency conversion rates for US$ • 100: Research Methodology • 101: Validation techniques employed for market sizing • 102: Information sources • 103: List of abbreviations
SummaryGlobal Slot Machine Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Digital - Market size and forecast 2020-2025 o Mechanical - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o AMATIC Industries GmbH o APEX pro gaming AS o APOLLO SOFT s.r.o. o Aristocrat Leisure Ltd. o Eclipse Gaming Systems LLC o International Game Technology plc o KONAMI HOLDINGS CORP. o NOVOMATIC AG o Scientific Games Corp. o Universal Entertainment Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Product - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Product • 23: Digital - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Digital - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Mechanical - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Mechanical - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Market opportunity by Product • 28: Customer landscape • 29: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 30: Geographic comparison • 31: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 32: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 33: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 34: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: Key leading countries • 42: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 43: Impact of drivers and challenges • 44: Vendor landscape • 45: Landscape disruption • 46: Industry risks • 47: Vendors covered • 48: Market positioning of vendors • 49: AMATIC Industries GmbH - Overview • 50: AMATIC Industries GmbH - Product and service • 51: AMATIC Industries GmbH - Key offerings • 52: AMATIC Industries GmbH - Key customers • 53: AMATIC Industries GmbH - Segment focus • 54: APEX pro gaming AS - Overview • 55: APEX pro gaming AS - Product and service • 56: APEX pro gaming AS - Key offerings • 57: APEX pro gaming AS - Key customers • 58: APEX pro gaming AS - Segment focus • 59: APOLLO SOFT s.r.o. - Overview • 60: APOLLO SOFT s.r.o. - Product and service • 61: APOLLO SOFT s.r.o. - Key offerings • 62: APOLLO SOFT s.r.o. - Key customers • 63: APOLLO SOFT s.r.o. - Segment focus • 64: Aristocrat Leisure Ltd. - Overview • 65: Aristocrat Leisure Ltd. - Business segments • 66: Aristocrat Leisure Ltd. - Key offerings • 67: Aristocrat Leisure Ltd. - Key customers • 68: Aristocrat Leisure Ltd. - Segment focus • 69: Eclipse Gaming Systems LLC - Overview • 70: Eclipse Gaming Systems LLC - Product and service • 71: Eclipse Gaming Systems LLC - Key offerings • 72: Eclipse Gaming Systems LLC - Key customers • 73: Eclipse Gaming Systems LLC - Segment focus • 74: International Game Technology plc - Overview • 75: International Game Technology plc - Business segments • 76: International Game Technology plc - Key offerings • 77: International Game Technology plc - Key customers • 78: International Game Technology plc - Segment focus • 79: KONAMI HOLDINGS CORP. - Overview • 80: KONAMI HOLDINGS CORP. - Business segments • 81: KONAMI HOLDINGS CORP. - Key offerings • 82: KONAMI HOLDINGS CORP. - Key customers • 83: KONAMI HOLDINGS CORP. - Segment focus • 84: NOVOMATIC AG - Overview • 85: NOVOMATIC AG - Business segments • 86: NOVOMATIC AG - Key offerings • 87: NOVOMATIC AG - Key customers • 88: NOVOMATIC AG - Segment focus • 89: Scientific Games Corp. - Overview • 90: Scientific Games Corp. - Business segments • 91: Scientific Games Corp. - Key offerings • 92: Scientific Games Corp. - Key customers • 93: Scientific Games Corp. - Segment focus • 94: Universal Entertainment Corp. - Overview • 95: Universal Entertainment Corp. - Business segments • 96: Universal Entertainment Corp. - Key offerings • 97: Universal Entertainment Corp. - Key customers • 98: Universal Entertainment Corp. - Segment focus • 99: Currency conversion rates for US$ • 100: Research Methodology • 101: Validation techniques employed for market sizing • 102: Information sources • 103: List of abbreviations
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