バーチャルプロダクションの世界市場 2022-2026Global Virtual Production Market 2022-2026 バーチャルプロダクションの世界市場 2022-2026年 Technavio社はバーチャルプロダクション市場をモニターしており、予測期間中に16.85%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて18.5億ドルの成長が見込まれてい... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーバーチャルプロダクションの世界市場 2022-2026年Technavio社はバーチャルプロダクション市場をモニターしており、予測期間中に16.85%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて18.5億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、バーチャル・プロダクション市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、製品の発売や製品の拡大、ゲーム業界におけるバーチャル・プロダクションの導入の拡大です。また、製品の発売や製品の拡張が市場の成長を後押しすることも予想されます。 バーチャルプロダクション市場の分析には、コンポーネントセグメントと地域別の状況が含まれます。 Technavioのバーチャルプロダクション市場は以下のように区分されています。 コンポーネント別 - ソフトウェア - サービス - ハードウェア 地域別の状況 - 北アメリカ - APAC - ヨーロッパ - MEA - 南米 本調査では、LEDビデオウォール技術の採用が進んでいることが、今後数年間のバーチャルプロダクション市場の成長を促進する主な理由の1つであるとしています。 Technavio社は、複数の情報源から得られたデータを調査、合成、主要なパラメータの分析によってまとめ、市場の詳細なイメージを提示しています。このレポートでは、バーチャルプロダクション市場について以下の項目を取り上げています。 - バーチャルプロダクション市場のサイジング - バーチャルプロダクション市場の予測 - バーチャルプロダクション市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、バーチャルプロダクション市場の主要ベンダーである360Rize、Adobe Inc.、Arashi Vision Co.このレポートでは、360Rize、Adobe Inc.、Arashi Vision Co.Ltd.、Autodesk Inc.、BORIS FX Inc.、Epic Games Inc.、HTC Corp.、Humaneyes Technologies Ltd.、Mo Sys Engineering Ltd.、NVIDIA Corp.などのバーチャルプロダクション市場の主要ベンダーの詳細な分析を行っています。また、バーチャルプロダクション市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/virtual-production-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Component o Market segments o Comparison by Component o Software - Market size and forecast 2021-2026 o Services - Market size and forecast 2021-2026 o Hardware - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Component • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2021-2026 o APAC - Market size and forecast 2021-2026 o Europe - Market size and forecast 2021-2026 o MEA - Market size and forecast 2021-2026 o South America - Market size and forecast 2021-2026 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 360Rize o Adobe Inc. o Arashi Vision Co. Ltd. o Autodesk Inc. o BORIS FX Inc. o Epic Games Inc. o HTC Corp. o Humaneyes Technologies Ltd. o Mo Sys Engineering Ltd. o NVIDIA Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 14: Five forces analysis 2021 & 2026 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2021 • 21: Component - Market share 2021-2026 (%) • 22: Comparison by Component • 23: Software - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Software - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Services - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Services - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Hardware - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 28: Hardware - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 29: Market opportunity by Component • 30: Customer landscape • 31: Market share By Geographical Landscape 2021-2026 (%) • 32: Geographic comparison • 33: North America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 34: North America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 35: APAC - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 37: Europe - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 38: Europe - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 39: MEA - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 40: MEA - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 41: South America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 42: South America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 43: Key leading countries • 44: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 45: Impact of drivers and challenges • 46: Vendor landscape • 47: Landscape disruption • 48: Industry risks • 49: Vendors covered • 50: Market positioning of vendors • 51: 360Rize - Overview • 52: 360Rize - Product and service • 53: 360Rize - Key offerings • 54: 360Rize - Key customers • 55: 360Rize - Segment focus • 56: Adobe Inc. - Overview • 57: Adobe Inc. - Business segments • 58: Adobe Inc. - Key offerings • 59: Adobe Inc. - Key customers • 60: Adobe Inc. - Segment focus • 61: Arashi Vision Co. Ltd. - Overview • 62: Arashi Vision Co. Ltd. - Product and service • 63: Arashi Vision Co. Ltd. - Key offerings • 64: Arashi Vision Co. Ltd. - Key customers • 65: Arashi Vision Co. Ltd. - Segment focus • 66: Autodesk Inc. - Overview • 67: Autodesk Inc. - Business segments • 68: Autodesk Inc. - Key offerings • 69: Autodesk Inc. - Key customers • 70: Autodesk Inc. - Segment focus • 71: BORIS FX Inc. - Overview • 72: BORIS FX Inc. - Product and service • 73: BORIS FX Inc. - Key offerings • 74: BORIS FX Inc. - Key customers • 75: BORIS FX Inc. - Segment focus • 76: Epic Games Inc. - Overview • 77: Epic Games Inc. - Product and service • 78: Epic Games Inc. - Key offerings • 79: Epic Games Inc. - Key customers • 80: Epic Games Inc. - Segment focus • 81: HTC Corp. - Overview • 82: HTC Corp. - Business segments • 83: HTC Corp. - Key offerings • 84: HTC Corp. - Key customers • 85: HTC Corp. - Segment focus • 86: Humaneyes Technologies Ltd. - Overview • 87: Humaneyes Technologies Ltd. - Product and service • 88: Humaneyes Technologies Ltd. - Key offerings • 89: Humaneyes Technologies Ltd. - Key customers • 90: Humaneyes Technologies Ltd. - Segment focus • 91: Mo Sys Engineering Ltd. - Overview • 92: Mo Sys Engineering Ltd. - Product and service • 93: Mo Sys Engineering Ltd. - Key offerings • 94: Mo Sys Engineering Ltd. - Key customers • 95: Mo Sys Engineering Ltd. - Segment focus • 96: NVIDIA Corp. - Overview • 97: NVIDIA Corp. - Business segments • 98: NVIDIA Corp. - Key offerings • 99: NVIDIA Corp. - Key customers • 100: NVIDIA Corp. - Segment focus • 101: Currency conversion rates for US$ • 102: Research Methodology • 103: Validation techniques employed for market sizing • 104: Information sources • 105: List of abbreviations
SummaryGlobal Virtual Production Market 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Component o Market segments o Comparison by Component o Software - Market size and forecast 2021-2026 o Services - Market size and forecast 2021-2026 o Hardware - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Component • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o North America - Market size and forecast 2021-2026 o APAC - Market size and forecast 2021-2026 o Europe - Market size and forecast 2021-2026 o MEA - Market size and forecast 2021-2026 o South America - Market size and forecast 2021-2026 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o 360Rize o Adobe Inc. o Arashi Vision Co. Ltd. o Autodesk Inc. o BORIS FX Inc. o Epic Games Inc. o HTC Corp. o Humaneyes Technologies Ltd. o Mo Sys Engineering Ltd. o NVIDIA Corp. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 14: Five forces analysis 2021 & 2026 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2021 • 21: Component - Market share 2021-2026 (%) • 22: Comparison by Component • 23: Software - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Software - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Services - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 26: Services - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 27: Hardware - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 28: Hardware - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 29: Market opportunity by Component • 30: Customer landscape • 31: Market share By Geographical Landscape 2021-2026 (%) • 32: Geographic comparison • 33: North America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 34: North America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 35: APAC - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 37: Europe - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 38: Europe - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 39: MEA - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 40: MEA - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 41: South America - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 42: South America - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 43: Key leading countries • 44: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 45: Impact of drivers and challenges • 46: Vendor landscape • 47: Landscape disruption • 48: Industry risks • 49: Vendors covered • 50: Market positioning of vendors • 51: 360Rize - Overview • 52: 360Rize - Product and service • 53: 360Rize - Key offerings • 54: 360Rize - Key customers • 55: 360Rize - Segment focus • 56: Adobe Inc. - Overview • 57: Adobe Inc. - Business segments • 58: Adobe Inc. - Key offerings • 59: Adobe Inc. - Key customers • 60: Adobe Inc. - Segment focus • 61: Arashi Vision Co. Ltd. - Overview • 62: Arashi Vision Co. Ltd. - Product and service • 63: Arashi Vision Co. Ltd. - Key offerings • 64: Arashi Vision Co. Ltd. - Key customers • 65: Arashi Vision Co. Ltd. - Segment focus • 66: Autodesk Inc. - Overview • 67: Autodesk Inc. - Business segments • 68: Autodesk Inc. - Key offerings • 69: Autodesk Inc. - Key customers • 70: Autodesk Inc. - Segment focus • 71: BORIS FX Inc. - Overview • 72: BORIS FX Inc. - Product and service • 73: BORIS FX Inc. - Key offerings • 74: BORIS FX Inc. - Key customers • 75: BORIS FX Inc. - Segment focus • 76: Epic Games Inc. - Overview • 77: Epic Games Inc. - Product and service • 78: Epic Games Inc. - Key offerings • 79: Epic Games Inc. - Key customers • 80: Epic Games Inc. - Segment focus • 81: HTC Corp. - Overview • 82: HTC Corp. - Business segments • 83: HTC Corp. - Key offerings • 84: HTC Corp. - Key customers • 85: HTC Corp. - Segment focus • 86: Humaneyes Technologies Ltd. - Overview • 87: Humaneyes Technologies Ltd. - Product and service • 88: Humaneyes Technologies Ltd. - Key offerings • 89: Humaneyes Technologies Ltd. - Key customers • 90: Humaneyes Technologies Ltd. - Segment focus • 91: Mo Sys Engineering Ltd. - Overview • 92: Mo Sys Engineering Ltd. - Product and service • 93: Mo Sys Engineering Ltd. - Key offerings • 94: Mo Sys Engineering Ltd. - Key customers • 95: Mo Sys Engineering Ltd. - Segment focus • 96: NVIDIA Corp. - Overview • 97: NVIDIA Corp. - Business segments • 98: NVIDIA Corp. - Key offerings • 99: NVIDIA Corp. - Key customers • 100: NVIDIA Corp. - Segment focus • 101: Currency conversion rates for US$ • 102: Research Methodology • 103: Validation techniques employed for market sizing • 104: Information sources • 105: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(バーチャルリアリティ)の最新刊レポートTechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(virtual)の最新刊レポートよくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |