ジェスチャー認識ソリューションの世界市場 2021-2025年Global Gesture Recognition Solution Market 2021-2025 ジェスチャー認識ソリューションの世界市場 2021-2025年 Technavio社はジェスチャー認識ソリューション市場をモニターしており、予測期間中に25.42%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて202.7億ドルの成長... もっと見る
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サマリージェスチャー認識ソリューションの世界市場 2021-2025年Technavio社はジェスチャー認識ソリューション市場をモニターしており、予測期間中に25.42%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて202.7億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、ジェスチャー認識ソリューション市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。この市場は、ジェスチャー認識に対応したプロセッサの開発が進んでいることや、自動車業界におけるHMI技術の導入が進んでいることが要因となっています。さらに、ジェスチャー認識をサポートするプロセッサの開発が進んでいることも、市場の成長を後押しすると予想されます。 ジェスチャー認識ソリューション市場の分析には、アプリケーションセグメントと地理的状況が含まれています。 Technavio社のジェスチャー認識ソリューション市場は以下のように区分されています。 アプリケーション別 - ゲーム機 - スマートフォン - 自動車 - PC 地域別構成比 - APAC - 北アメリカ - 欧州 - MEA - 南米 本調査では、ジェスチャー認識技術を搭載したゲーム機の導入が拡大していることが、今後数年間のジェスチャー認識ソリューション市場の成長を促進する主な理由の一つであると分析しています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、主要パラメータの分析によってまとめ、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、ジェスチャー認識ソリューション市場について、以下の項目を取り上げています。 - ジェスチャー認識ソリューション市場のサイジング - ジェスチャー認識ソリューション市場の予測 - ジェスチャー認識ソリューション市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、これに沿って本レポートでは、ジェスチャー認識ソリューション市場の主要ベンダーであるArcSoft Corp.やCipia Vision Ltd.などの詳細な分析を行っています。ArcSoft Corp.やCipia Vision Ltd.、Crunchfish AB、Elliptic Laboratories AS、GestureTek、Intel Corp.、Motion Gestures、PointGrab Inc.、Sony Group Corp.、Valeo SAなどが含まれます。また、ジェスチャー認識ソリューション市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/gesture-recognition-solution-market-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的・量的調査を用いた綿密なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Gaming consoles - Market size and forecast 2020-2025 o Smartphones - Market size and forecast 2020-2025 o Automobiles - Market size and forecast 2020-2025 o PCs - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o ArcSoft Corp. Ltd. o Cipia Vision Ltd. o Crunchfish AB o Elliptic Laboratories AS o GestureTek o Intel Corp. o Motion Gestures o PointGrab Inc. o Sony Group Corp. o Valeo SA • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Gaming consoles - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Gaming consoles - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Smartphones - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Smartphones - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Automobiles - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Automobiles - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: PCs - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: PCs - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Market opportunity by Application • 32: Customer landscape • 33: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 34: Geographic comparison • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: Key leading countries • 46: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 47: Impact of drivers and challenges • 48: Vendor landscape • 49: Landscape disruption • 50: Industry risks • 51: Vendors covered • 52: Market positioning of vendors • 53: ArcSoft Corp. Ltd. - Overview • 54: ArcSoft Corp. Ltd. - Product and service • 55: ArcSoft Corp. Ltd. - Key offerings • 56: ArcSoft Corp. Ltd. - Key customers • 57: ArcSoft Corp. Ltd. - Segment focus • 58: Cipia Vision Ltd. - Overview • 59: Cipia Vision Ltd. - Product and service • 60: Cipia Vision Ltd. - Key offerings • 61: Cipia Vision Ltd. - Key customers • 62: Cipia Vision Ltd. - Segment focus • 63: Crunchfish AB - Overview • 64: Crunchfish AB - Product and service • 65: Crunchfish AB - Key offerings • 66: Crunchfish AB - Key customers • 67: Crunchfish AB - Segment focus • 68: Elliptic Laboratories AS - Overview • 69: Elliptic Laboratories AS - Product and service • 70: Elliptic Laboratories AS - Key offerings • 71: Elliptic Laboratories AS - Key customers • 72: Elliptic Laboratories AS - Segment focus • 73: GestureTek - Overview • 74: GestureTek - Product and service • 75: GestureTek - Key offerings • 76: GestureTek - Key customers • 77: GestureTek - Segment focus • 78: Intel Corp. - Overview • 79: Intel Corp. - Business segments • 80: Intel Corp. - Key offerings • 81: Intel Corp. - Key customers • 82: Intel Corp. - Segment focus • 83: Motion Gestures - Overview • 84: Motion Gestures - Product and service • 85: Motion Gestures - Key offerings • 86: Motion Gestures - Key customers • 87: Motion Gestures - Segment focus • 88: PointGrab Inc. - Overview • 89: PointGrab Inc. - Product and service • 90: PointGrab Inc. - Key offerings • 91: PointGrab Inc. - Key customers • 92: PointGrab Inc. - Segment focus • 93: Sony Group Corp. - Overview • 94: Sony Group Corp. - Business segments • 95: Sony Group Corp. - Key offerings • 96: Sony Group Corp. - Key customers • 97: Sony Group Corp. - Segment focus • 98: Valeo SA - Overview • 99: Valeo SA - Business segments • 100: Valeo SA - Key offerings • 101: Valeo SA - Key customers • 102: Valeo SA - Segment focus • 103: Currency conversion rates for US$ • 104: Research Methodology • 105: Validation techniques employed for market sizing • 106: Information sources • 107: List of abbreviations
SummaryGlobal Gesture Recognition Solution Market 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Application o Market segments o Comparison by Application o Gaming consoles - Market size and forecast 2020-2025 o Smartphones - Market size and forecast 2020-2025 o Automobiles - Market size and forecast 2020-2025 o PCs - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Application • Customer landscape • Geographic Landscape o Geographic segmentation o Geographic comparison o APAC - Market size and forecast 2020-2025 o North America - Market size and forecast 2020-2025 o Europe - Market size and forecast 2020-2025 o MEA - Market size and forecast 2020-2025 o South America - Market size and forecast 2020-2025 o Key leading countries o Market opportunity By Geographical Landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o ArcSoft Corp. Ltd. o Cipia Vision Ltd. o Crunchfish AB o Elliptic Laboratories AS o GestureTek o Intel Corp. o Motion Gestures o PointGrab Inc. o Sony Group Corp. o Valeo SA • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 3 • 4: Key Finding 5 • 5: Key Finding 6 • 6: Key Finding 7 • 7: Key Finding 8 • 8: Parent market • 9: Market characteristics • 10: Offerings of vendors included in the market definition • 11: Market segments • 12: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million) • 13: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 14: Five forces analysis 2020 & 2025 • 15: Bargaining power of buyers • 16: Bargaining power of suppliers • 17: Threat of new entrants • 18: Threat of substitutes • 19: Threat of rivalry • 20: Market condition - Five forces 2020 • 21: Application - Market share 2020-2025 (%) • 22: Comparison by Application • 23: Gaming consoles - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 24: Gaming consoles - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Smartphones - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 26: Smartphones - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 27: Automobiles - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 28: Automobiles - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 29: PCs - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 30: PCs - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 31: Market opportunity by Application • 32: Customer landscape • 33: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%) • 34: Geographic comparison • 35: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 36: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 37: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 38: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 39: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 40: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 41: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 42: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 43: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million) • 44: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 45: Key leading countries • 46: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million) • 47: Impact of drivers and challenges • 48: Vendor landscape • 49: Landscape disruption • 50: Industry risks • 51: Vendors covered • 52: Market positioning of vendors • 53: ArcSoft Corp. Ltd. - Overview • 54: ArcSoft Corp. Ltd. - Product and service • 55: ArcSoft Corp. Ltd. - Key offerings • 56: ArcSoft Corp. Ltd. - Key customers • 57: ArcSoft Corp. Ltd. - Segment focus • 58: Cipia Vision Ltd. - Overview • 59: Cipia Vision Ltd. - Product and service • 60: Cipia Vision Ltd. - Key offerings • 61: Cipia Vision Ltd. - Key customers • 62: Cipia Vision Ltd. - Segment focus • 63: Crunchfish AB - Overview • 64: Crunchfish AB - Product and service • 65: Crunchfish AB - Key offerings • 66: Crunchfish AB - Key customers • 67: Crunchfish AB - Segment focus • 68: Elliptic Laboratories AS - Overview • 69: Elliptic Laboratories AS - Product and service • 70: Elliptic Laboratories AS - Key offerings • 71: Elliptic Laboratories AS - Key customers • 72: Elliptic Laboratories AS - Segment focus • 73: GestureTek - Overview • 74: GestureTek - Product and service • 75: GestureTek - Key offerings • 76: GestureTek - Key customers • 77: GestureTek - Segment focus • 78: Intel Corp. - Overview • 79: Intel Corp. - Business segments • 80: Intel Corp. - Key offerings • 81: Intel Corp. - Key customers • 82: Intel Corp. - Segment focus • 83: Motion Gestures - Overview • 84: Motion Gestures - Product and service • 85: Motion Gestures - Key offerings • 86: Motion Gestures - Key customers • 87: Motion Gestures - Segment focus • 88: PointGrab Inc. - Overview • 89: PointGrab Inc. - Product and service • 90: PointGrab Inc. - Key offerings • 91: PointGrab Inc. - Key customers • 92: PointGrab Inc. - Segment focus • 93: Sony Group Corp. - Overview • 94: Sony Group Corp. - Business segments • 95: Sony Group Corp. - Key offerings • 96: Sony Group Corp. - Key customers • 97: Sony Group Corp. - Segment focus • 98: Valeo SA - Overview • 99: Valeo SA - Business segments • 100: Valeo SA - Key offerings • 101: Valeo SA - Key customers • 102: Valeo SA - Segment focus • 103: Currency conversion rates for US$ • 104: Research Methodology • 105: Validation techniques employed for market sizing • 106: Information sources • 107: List of abbreviations
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2024/11/28 10:27 152.77 円 161.65 円 196.35 円 |