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フェイシャルワイプの世界市場 2021-2025


Global Facial Wipes Market 2021-2025

フェイシャルワイプの世界市場 2021-2025年 Technavio社はフェイシャルワイプ市場をモニターしており、予測期間中に6%以上のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて37.2億ドルの成長が見込まれています。当レポ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年8月4日 US$2,500
シングルユーザーライセンス
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120 英語

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サマリー

フェイシャルワイプの世界市場 2021-2025年
Technavio社はフェイシャルワイプ市場をモニターしており、予測期間中に6%以上のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて37.2億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、フェイシャルワイプ市場について、全体的な分析、市場規模と予測、動向、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。
本レポートでは、現在の世界市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、高品質な製品によるプレミアム化と、大気汚染の進行によるスキンケアニーズの高まりです。また、高品質な製品によるプレミアム化が、市場の成長を後押しすると予想されます。
フェイシャルワイプ市場の分析には、製品や流通チャネルのセグメント、地理的な状況が含まれます。
Technavioのフェイシャルワイプ市場は以下のように区分されています。
製品別
- ウェットフェイシャルワイプ
- ドライフェイシャルワイプ
流通チャネル別
- オフライン
- オンライン
地域別の状況
- APAC
- 北アメリカ
- ヨーロッパ
- 南米
- MEA
本調査では、今後数年間のフェイシャルワイプ市場の成長を促進する主な理由の一つとして、流通チャネルの拡大を挙げています。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、フェイシャルワイプ市場について、以下の項目を取り上げています。
- フェイシャルワイプ市場のサイジング
- フェイシャルワイプ市場の予測
- フェイシャルワイプ市場の産業分析
Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としており、本レポートではこれに沿って、Beiersdorf AG、Hengan International Group Co.このレポートでは、Beiersdorf AG、Hengan International Group Co.社、Himalaya Global Holdings Ltd.社、Johnson and Johnson Inc.社、Kimberly-Clark Corp.社、Rockline Industries社、The Clorox Co.社、The Estee Lauder Companies Inc.社、The Procter and Gamble Co.また、フェイシャルワイプの市場分析レポートには、市場成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべきすべての成長機会を活用するのに役立つものです。
本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む、一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/facial-wipes-market-industry-analysis をご覧ください。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

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目次

- エグゼクティブサマリー
o 市場の概要
- 市場のランドスケープ
o マーケットエコシステム
o バリューチェーン分析
- 市場のサイジング
o 市場の定義
o 市場セグメント分析
o 市場規模2020
o 市場の見通し。2020年~2025年の予測
o COVID-19パンデミックが世界のフェイシャルワイプ市場に与える影響
- ファイブフォース分析
o ファイブフォースの概要
o バイヤーのバーゲニング・パワー
o サプライヤーの交渉力
o 新規参入者の脅威
o 代替品の脅威
o ライバルの脅威
市場の状況
- 製品別の市場区分
o 市場セグメント
o 製品別の比較
o ウェットタイプのフェイシャルワイプ - 市場規模と予測2020-2025年
o ドライフェイシャルワイプ - 市場規模と2020-2025年の予測
o 製品別の市場機会
- 流通チャネル別の市場区分
o 市場セグメント
o 流通チャネル別比較
o オフライン-市場規模と予測2020-2025年
o オンライン - 市場規模と2020-2025年の予測
o 流通経路別の市場機会
- カスタマーランドスケープ
- 地理的状況
o 地理的なセグメンテーション
o 地理的比較
o APAC - 市場規模と2020-2025年の予測
o 北米 - 市場規模と2020-2025年の予測
o ヨーロッパ - 市場規模と予測:2020-2025年
o 南米 - 市場規模と予測:2020-2025年
o MEA - 市場規模と予測:2020-2025年
o 主要先進国
o 地理的状況別の市場機会
o マーケットドライバー
o 市場の課題
o 市場の動向
- ベンダーの状況
o 概要
ベンダーの状況
o ランドスケープの乱れ
- ベンダーの分析
o 対象となるベンダー
o ベンダーの市場ポジショニング
o バイヤスドルフAG
o Hengan International Group Co.Ltd.
o Himalaya Global Holdings Ltd.
o ジョンソン・アンド・ジョンソン株式会社(Johnson and Johnson Inc.
o キンバリー・クラーク・コーポレーション
o Rockline Industries
o The Clorox Co.
o The Estee Lauder Companies Inc.
o プロクター・アンド・ギャンブル社(The Procter and Gamble Co.
ユニリーバグループ
- 付録
o 報告書の範囲
o US$の通貨換算レート
o 調査方法
o 略語のリスト

出展内容
- 1: 重要な発見1
- 2: キー・ファインディング2
- 3: キー・ファインディング3
- 4: キー・ファインディング5
- 5: キー・ファインディング6
- 6: キー・ファインディング 7
- 7: キー・ファインディング 8
- 8: キー・ファインディング 9
- 9: 親市場
- 10: 市場の特徴
- 11: 市場の定義に含まれるベンダーの製品群
- 12: 市場セグメント
- 13: 世界市場: 2020年~2025年の市場規模と予測(百万ドル)
- 14: 世界の市場2020年~2025年の前年比成長率(%)
- 15: ファイブフォース分析 2020年・2025年
- 16: 買い手のバーゲニング・パワー
- 17: サプライヤーのバーゲニングパワー
- 18: 新規参入者の脅威
- 19: 代替品の脅威
- 20: ライバル会社の脅威
- 21: 市場の状況-ファイブフォース2020
- 22: 製品-市場シェア2020-2025年(%)
- 23: 製品別比較
- 24: ウェットフェイシャルワイプ - 市場規模と予測2020-2025年(百万ドル)
- 25: ウェットフェイシャルワイプ - 2020-2025年の前年比成長率(%)
- 26: ドライフェイシャルワイプの市場規模および予測:2020-2025年(百万ドル)
- 27: ドライフェイシャルワイプ - 2020年から2025年までの年間成長率(%)
- 28: 製品別の市場機会
- 29: 流通チャネル別市場シェア 2020-2025年(%)
- 30: 流通チャネル別比較
- 31: オフライン-市場規模と予測2020-2025年(百万ドル)
- 32: オフライン - 2020-2025年の前年比成長率(%)
- 33: オンライン 市場規模および予測 2020-2025年(百万ドル)
- 34: オンライン - 2020-2025年の前年比成長率(%)
- 35: 流通チャネル別の市場機会
- 36: 顧客ランドスケープ
- 37: 地理的状況別市場シェア 2020-2025(%)
- 38: 地理的比較
- 39: APAC - 市場規模および2020-2025年の予測(百万ドル)
- 40: APAC - 市場規模と予測 2020-2025年の前年比成長率(%)
- 41: 北米市場規模および予測(2020-2025年) (百万ドル)
- 42: 北米 - 2020年から2025年までの年間成長率(%)
- 43: 欧州-市場規模および予測2020-2025年(百万ドル)
- 44: ヨーロッパ - 2020-2025年の年間成長率(%)
- 45: 南米-市場規模および予測2020-2025年(百万ドル)
- 46: 南米-2020年から2025年の年間成長率(%)
- 47: MEA(中東・アフリカ)の市場規模および予測(2020-2025年)(百万ドル)
- 48: MEA - 2020年から2025年までの年間成長率(%)
- 49: 主要先進国
- 50: 地理的状況別の市場機会(百万ドル)
- 51: ドライバーと課題の影響
- 52: ベンダーの状況
- 53: ランドスケープの混乱
- 54: 業界のリスク
- 55: 対象となるベンダー
- 56: ベンダーの市場におけるポジショニング
- 57: バイヤスドルフ社の概要
- 58: バイヤスドルフ社のビジネスセグメント
- 59: バイヤスドルフ社 - 主要製品
- 60: バイヤスドルフ社 - 主要顧客
- 61: バイヤスドルフ社-セグメントフォーカス
- 62: Hengan International Group Co.Ltd.です。 - 概要
- 63: Hengan International Group Co.Ltd.の概要 63: Hengan International Group Co. - 事業セグメント
- 64:Hengan International Group Co.Ltd.の概要 - 主要製品
- 65: 恒安国際集団有限公司(Hengan International Group Co.Ltd. - 主要顧客
- 66: Hengan International Group Co.Ltd.です。 - セグメントフォーカス
- 67:ヒマラヤ・グローバル・ホールディングス・リミテッド - 概要
- 68:ヒマラヤ・グローバル・ホールディングス・リミテッド(Himalaya Global Holdings Ltd. - 製品・サービス
- 69:ヒマラヤ・グローバル・ホールディングス・リミテッド - 主な提供サービス
- 70:ヒマラヤ・グローバル・ホールディングス・リミテッド - 主要顧客
- 71:ヒマラヤ・グローバル・ホールディングス・リミテッド - セグメントフォーカス
- 72:ジョンソン・エンド・ジョンソン株式会社 - 概要
- 73:ジョンソン・アンド・ジョンソン・インク - 事業セグメント
- 74:ジョンソン・エンド・ジョンソン株式会社 - 主な提供サービス
- 75:ジョンソン・エンド・ジョンソン株式会社 - 主要顧客
- 76:ジョンソン・エンド・ジョンソン株式会社 - セグメントフォーカス
- 77:キンバリー・クラーク・コーポレーション - 概要
- 78: キンバリー・クラーク・コーポレーション - 事業セグメント
- 79:キンバリー・クラーク社 - 主な提供製品
- 80: キンバリー・クラーク社 - 主要顧客
- 81:81: キンバリー・クラーク社 - セグメントフォーカス
- 82:ロックライン・インダストリーズ - 概要
- 83:ロックライン・インダストリーズ - 製品とサービス
- 84: ロックライン・インダストリーズ - 主要製品
- 85:ロックライン・インダストリーズ - 主要顧客
- 86:ロックライン・インダストリーズ-セグメントフォーカス
- 87: ザ・クロロックス社 - 概要
- 88: The Clorox Co. - ビジネスセグメント
- 89: The Clorox Co. - 主な提供製品
- 90: The Clorox Co. - 主な顧客
- 91: The Clorox Co. - セグメントフォーカス
- 92: ザ・エスティローダー・カンパニーズ・インク - 概要
- 93: エスティローダー・カンパニーズ・インク - 事業セグメント
- 94:94: エスティローダー・カンパニーズ・インク - 主な提供製品
- 95: エスティローダー・カンパニーズ・インク - 主要顧客
- 96: エスティ ローダー カンパニーズ インコーポレイテッド - セグメントフォーカス
- 97:ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー - 概要
- 98:The Procter and Gamble Co. - ビジネスセグメント
- 99: ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー - 主な提供製品
- 100: ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー - 主要顧客
- 101: ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー - セグメントフォーカス
- 102: ユニリーバ・グループ - 概要
- 103: ユニリーバグループ-ビジネスセグメント
- 104: ユニリーバ・グループ - 主な提供製品
- 105: ユニリーバ・グループ 主要顧客
- 106: ユニリーバ・グループ - セグメント・フォーカス
- 107:US$の通貨換算レート
- 108:調査方法
- 109:市場調査に用いた検証技術
- 110:情報源
- 111:略語のリスト

 

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Summary

Global Facial Wipes Market 2021-2025
Technavio has been monitoring the facial wipes market and it is poised to grow by $ 3.72 bn during 2021-2025, progressing at a CAGR of over 6% during the forecast period. Our report on the facial wipes market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by premiumization through good quality products and increased skincare needs due to rising air pollution. In addition, premiumization through good quality products is anticipated to boost the growth of the market as well.
The facial wipes market analysis includes product and distribution channel segments and geographic landscape.
Technavio's facial wipes market is segmented as below:
By Product
• Wet facial wipes
• Dry facial wipes
By Distribution Channel
• Offline
• Online
By Geographical Landscape
• APAC
• North America
• Europe
• South America
• MEA
This study identifies the expansion of distribution channels as one of the prime reasons driving the facial wipes market growth during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on facial wipes market covers the following areas:
• Facial wipes market sizing
• Facial wipes market forecast
• Facial wipes market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading facial wipes market vendors that include Beiersdorf AG, Hengan International Group Co. Ltd., Himalaya Global Holdings Ltd., Johnson and Johnson Inc., Kimberly-Clark Corp., Rockline Industries, The Clorox Co., The Estee Lauder Companies Inc., The Procter and Gamble Co., and Unilever Group. Also, the facial wipes market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/facial-wipes-market-industry-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



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Table of Contents

• Executive Summary
o Market overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2020
o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025
o Impact of COVID-19 pandemic on global facial wipes market
• Five Forces Analysis
o Five forces summary
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Wet facial wipes - Market size and forecast 2020-2025
o Dry facial wipes - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Product
• Market Segmentation by Distribution channel
o Market segments
o Comparison by Distribution channel
o Offline - Market size and forecast 2020-2025
o Online - Market size and forecast 2020-2025
o Market opportunity by Distribution channel
• Customer landscape
• Geographic Landscape
o Geographic segmentation
o Geographic comparison
o APAC - Market size and forecast 2020-2025
o North America - Market size and forecast 2020-2025
o Europe - Market size and forecast 2020-2025
o South America - Market size and forecast 2020-2025
o MEA - Market size and forecast 2020-2025
o Key leading countries
o Market opportunity By Geographical Landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Vendor landscape
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Beiersdorf AG
o Hengan International Group Co. Ltd.
o Himalaya Global Holdings Ltd.
o Johnson and Johnson Inc.
o Kimberly-Clark Corp.
o Rockline Industries
o The Clorox Co.
o The Estee Lauder Companies Inc.
o The Procter and Gamble Co.
o Unilever Group
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 3
• 4: Key Finding 5
• 5: Key Finding 6
• 6: Key Finding 7
• 7: Key Finding 8
• 8: Key Finding 9
• 9: Parent market
• 10: Market characteristics
• 11: Offerings of vendors included in the market definition
• 12: Market segments
• 13: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ million)
• 14: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%)
• 15: Five forces analysis 2020 & 2025
• 16: Bargaining power of buyers
• 17: Bargaining power of suppliers
• 18: Threat of new entrants
• 19: Threat of substitutes
• 20: Threat of rivalry
• 21: Market condition - Five forces 2020
• 22: Product - Market share 2020-2025 (%)
• 23: Comparison by Product
• 24: Wet facial wipes - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 25: Wet facial wipes - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 26: Dry facial wipes - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 27: Dry facial wipes - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 28: Market opportunity by Product
• 29: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%)
• 30: Comparison by Distribution channel
• 31: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 32: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 33: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 34: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 35: Market opportunity by Distribution channel
• 36: Customer landscape
• 37: Market share By Geographical Landscape 2020-2025 (%)
• 38: Geographic comparison
• 39: APAC - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 40: APAC - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 41: North America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 42: North America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 43: Europe - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 44: Europe - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 45: South America - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 46: South America - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 47: MEA - Market size and forecast 2020-2025 ($ million)
• 48: MEA - Year-over-year growth 2020-2025 (%)
• 49: Key leading countries
• 50: Market opportunity By Geographical Landscape ($ million)
• 51: Impact of drivers and challenges
• 52: Vendor landscape
• 53: Landscape disruption
• 54: Industry risks
• 55: Vendors covered
• 56: Market positioning of vendors
• 57: Beiersdorf AG - Overview
• 58: Beiersdorf AG - Business segments
• 59: Beiersdorf AG - Key offerings
• 60: Beiersdorf AG - Key customers
• 61: Beiersdorf AG - Segment focus
• 62: Hengan International Group Co. Ltd. - Overview
• 63: Hengan International Group Co. Ltd. - Business segments
• 64: Hengan International Group Co. Ltd. - Key offerings
• 65: Hengan International Group Co. Ltd. - Key customers
• 66: Hengan International Group Co. Ltd. - Segment focus
• 67: Himalaya Global Holdings Ltd. - Overview
• 68: Himalaya Global Holdings Ltd. - Product and service
• 69: Himalaya Global Holdings Ltd. - Key offerings
• 70: Himalaya Global Holdings Ltd. - Key customers
• 71: Himalaya Global Holdings Ltd. - Segment focus
• 72: Johnson and Johnson Inc. - Overview
• 73: Johnson and Johnson Inc. - Business segments
• 74: Johnson and Johnson Inc. - Key offerings
• 75: Johnson and Johnson Inc. - Key customers
• 76: Johnson and Johnson Inc. - Segment focus
• 77: Kimberly-Clark Corp. - Overview
• 78: Kimberly-Clark Corp. - Business segments
• 79: Kimberly-Clark Corp. - Key offerings
• 80: Kimberly-Clark Corp. - Key customers
• 81: Kimberly-Clark Corp. - Segment focus
• 82: Rockline Industries - Overview
• 83: Rockline Industries - Product and service
• 84: Rockline Industries - Key offerings
• 85: Rockline Industries - Key customers
• 86: Rockline Industries - Segment focus
• 87: The Clorox Co. - Overview
• 88: The Clorox Co. - Business segments
• 89: The Clorox Co. - Key offerings
• 90: The Clorox Co. - Key customers
• 91: The Clorox Co. - Segment focus
• 92: The Estee Lauder Companies Inc. - Overview
• 93: The Estee Lauder Companies Inc. - Business segments
• 94: The Estee Lauder Companies Inc. - Key offerings
• 95: The Estee Lauder Companies Inc. - Key customers
• 96: The Estee Lauder Companies Inc. - Segment focus
• 97: The Procter and Gamble Co. - Overview
• 98: The Procter and Gamble Co. - Business segments
• 99: The Procter and Gamble Co. - Key offerings
• 100: The Procter and Gamble Co. - Key customers
• 101: The Procter and Gamble Co. - Segment focus
• 102: Unilever Group - Overview
• 103: Unilever Group - Business segments
• 104: Unilever Group - Key offerings
• 105: Unilever Group - Key customers
• 106: Unilever Group - Segment focus
• 107: Currency conversion rates for US$
• 108: Research Methodology
• 109: Validation techniques employed for market sizing
• 110: Information sources
• 111: List of abbreviations

 

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