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卵の世界市場の機会と2032年までの戦略Including:1) タイプ別雌鶏2) エンドユースアプリケーション別:食品加工産業、外食産業、小売/家庭3)製品別:イントゥ:従来型4) 販売チャネル別:オンライン; オフラインオンライン;オフラインカル・メイン・フーズ社; ポスト・ホールディングス社; ローズ・エーカー・ファーム社; 丸紅; PPBグループBhd


Egg Global Market Opportunities And Strategies To 2032Including: 1) By Type: Hen2) By End-Use Application: Food Processing Industry; Food Service Providers; Retail/Household3) By Product Into: Conventional4) By Sales Channel: Online; OfflineCovering: Cal-Maine Foods, Inc; Post Holdings, Inc.; Rose Acre Farms, Inc.; Marubeni; PPB Group Bhd

この調査レポートは、卵の世界市場の2032年までのビジネスチャンスと戦略について調査・分析した結果を掲載したビジネス調査報告書です。 購入の理由 - 12地域をカバーするこの市場に関する最も包括的なレポ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
The Business Research Company (TBRC)
ザ・ビジネスリサーチカンパニー
2023年3月9日 US$4,000
シングルユーザライセンス
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479 英語

 

サマリー

この調査レポートは、卵の世界市場の2032年までのビジネスチャンスと戦略について調査・分析した結果を掲載したビジネス調査報告書です。

購入の理由
- 12地域をカバーするこの市場に関する最も包括的なレポートにより、真にグローバルな視点を得ることができます。
- 市場がコロナウイルスによってどのような影響を受けているか、またウイルスの影響が和らぐにつれて市場がどのように出現し、成長しそうかを理解する。
- 現地のデータと分析に基づき、地域別および国別の戦略を策定します。
- 投資の対象となる成長セグメントを特定する。
- 予測データと市場を形成するドライバーとトレンドを活用し、競合他社を凌駕する。
- 最新の市場調査結果に基づいて顧客を理解する。
- 主要な競合他社とのパフォーマンスの比較
- 主要データセット間の関係を活用し、優れた戦略を立てる。
- 信頼性の高い高品質なデータと分析により、社内外のプレゼンテーションをサポートします。


説明
鶏卵の最大かつ急成長している市場はどこか?経済全体、人口動態、他の類似市場との関連は?今後どのような力が市場を形成していくのか?ビジネスリサーチ社の卵市場グローバルレポートは、これらすべての質問とその他多くの質問に回答します。
当レポートでは、市場の特徴、規模と成長、セグメンテーション、地域別および国別内訳、競合環境、市場シェア、市場の動向と戦略について取り上げています。市場の歴史をたどり、地域別の市場成長を予測しています。また、この市場を卵市場全体の中で位置づけ、他の市場との比較も行っています。

本レポートは以下の章をカバーしています。
- 序論と市場の特徴
市場でカバーされるセグメント、卵市場の定義と説明についての簡単な紹介。
- 製品分析
製品分析では、鶏卵市場における主要製品について、その主な特徴や差別化要因とともに解説しています。
- サプライチェーン
サプライチェーンセクションでは、鶏卵業界のサプライチェーンにおける主要企業について定義・解説しています。
- 顧客情報
この章では、世界の鶏卵市場における最近の顧客動向/嗜好について取り上げています。
- 主要トレンド
世界の鶏卵市場を形成している主要トレンドをハイライトしています。また、今後の市場動向についても取り上げています。
- 世界の市場規模と成長
世界の過去(2017年~2022年)、予測(2022年~2027年)、(2027年~2032年)市場価値、過去および予測期間における市場の成長を支え、コントロールする促進要因と抑制要因。
- 地域別分析
地域別の過去(2017-2022年)および予測(2022-2027年)、(2027-2032年)市場価値と成長率、市場シェア比較。
- 市場セグメンテーション
市場におけるタイプ別、最終用途アプリケーション別、製品別、販売チャネル別の市場価値(2017-2032年)と各セグメントの分析を収録。
- 地域別市場規模と成長
地域別の市場規模(2022年)、過去(2017年~2022年)および予測(2022年~2027年)、(2027年~2032年)の市場価値、地域内各国の成長率と市場シェア比較。アジア太平洋地域、西欧地域、東欧地域、北米地域、南米地域、中東・アフリカ地域、および各地域内の主要国に関する情報を掲載しています。
- 競争環境
市場の競争状況、推定市場占有率、主要企業の会社プロファイルの詳細を掲載しています。
- 主要なM&A
本レポートでカバーしている市場における最近のM&Aに関する情報を掲載しています。本セクションでは、近年の市場を形成したM&Aに関する主要な財務情報を掲載しています。
- 市場機会と戦略
調査結果に基づく市場機会と戦略を掲載しています。このセクションでは、国やセグメントごとの成長機会や、それらの市場で取るべき戦略に関する情報も提供する。今後5年間に競合他社が大きなビジネスを獲得できる可能性のある市場について理解することができる。
- 結論と提言
このセクションには、調査結果に基づく結論と提言が含まれている。また、製品・サービスの提供、地理的拡大、マーケティング戦略、ターゲット・グループなどの観点から、卵プロバイダーへの提言も示します。
- 付録
このセクションには、本レポートで使用したNAICSコード、略語、通貨コードの詳細が含まれています。

スコープ

対象市場
1) 種類別:雌鳥;その他の鳥類
2) エンドユーズアプリケーション別食品加工産業; フードサービスプロバイダー; 小売/家庭用
3) 製品別:イントゥ:従来型;その他の製品
4) 販売チャネル別:オンライン;オフラインオンライン;オフライン

言及された企業カル・メイン・フーズ社、ポスト・ホールディングス社、ローズ・エーカー・ファームズ社、丸紅、PPBグループBhd

国オーストラリア、中国、バングラデシュ、インド、インドネシア、日本、韓国、タイ、ベトナム、マレーシア、シンガポール、フィリピン、香港、ニュージーランド、米国、カナダ、メキシコ、ブラジル、チリ、アルゼンチン、コロンビア、ペルー、フランス、ドイツ、英国、オーストリア、ベルギー、デンマーク、フィンランド、アイルランド、イタリア、オランダ、ノルウェー、ポルトガル、スペイン、スウェーデン、スイス、ロシア、チェコ、ポーランド、ルーマニア、ウクライナ、サウジアラビア、イスラエル、イラン、トルコ、UAE、エジプト、ナイジェリア、南アフリカ共和国

地域アジア太平洋; 西ヨーロッパ; 東ヨーロッパ; 北アメリカ; 南アメリカ; 中東; アフリカ

時系列:過去5年、予測10年

データ市場規模と成長率の関連市場に対する比率、GDP比率、一人当たり支出、卵指標の比較。

データ区分:国別および地域別の過去データと予測データ、競合他社の市場シェア、市場セグメント。

ソーシングと参照:本レポート中のデータおよび分析は、エンドノートを使用しています。



本レポートでは、鶏卵市場について説明し、歴史的期間と呼ばれる2017年~2022年、予測期間と呼ばれる2022年~2027年、さらに2027年~2032年の予測を掲載しています。本レポートでは、各地域および各地域内の主要経済圏の市場を評価しています。

世界の鶏卵市場は、2017年の1,882億7,500万ドルから2022年には2,532億9,900万ドルへと、年平均成長率(CAGR)6.1%で成長した。2022年の2,532億9,900万ドルから2027年には年平均成長率(CAGR)8.5%で3,802億6,800万ドルに、2032年には年平均成長率(CAGR)9.5%で5,992億500万ドルに成長すると予測される。

歴史的な期間の成長は、製菓・製パン製品に対する需要の急増、健康とフィットネスに対する意識の高まり、可処分所得の増加によるものである。

今後は、動物性タンパク質の需要と消費の増加、世界人口の増加、有利なイニシアチブが市場の成長を促進するだろう。今後の鶏卵市場の成長を阻害する要因としては、菜食主義者の増加、ロシア・ウクライナ戦争などが挙げられる。

鶏卵市場は種類別に鶏卵とその他の鳥類に区分される。鶏卵市場の種類別セグメントでは、鶏卵市場が最も大きく、2022年には全体の93.1%を占める。今後、その他の鳥類市場は、2022~2027年のCAGR10.7%で、種類別に区分された卵市場の中で最も急成長するセグメントとなる見込みである。

また、鶏卵市場は最終用途別に食品加工業、外食産業、小売/家庭用に区分される。小売/家庭用市場は、最終用途別に区分された鶏卵市場の中で最大のセグメントであり、2022年には全体の67.5%を占めた。今後、小売/家庭用市場は、2022-2027年のCAGR 8.9%で、最終用途別に区分された鶏卵市場で最も急成長するセグメントとなる見込みである。

また、鶏卵市場は製品別に従来型とその他に区分される。従来型市場は、製品別に区分された鶏卵市場の中で最大のセグメントであり、2022年には全体の79.3%を占めている。今後、従来型市場は、製品別に区分された卵市場において最も急成長するセグメントとなり、2022~2027年のCAGRは8.6%となる見込みである。


鶏卵市場は販売チャネル別にオンラインとオフラインに区分される。オフライン市場は、販売チャネル別に区分された鶏卵市場において最大のセグメントであり、2022年には全体の91.9%を占めた。今後、オフライン市場は、2022-2027年のCAGR 8.6%で、販売チャネル別に区分された卵市場において最も急成長するセグメントとなる見込みである。

アジア太平洋地域は鶏卵市場において最大の地域であり、2022年には全体の38.6%を占めた。次いで北米、その他の地域と続く。今後、鶏卵市場で最も急成長する地域は中東と南米で、それぞれ年平均成長率は25.6%と14.5%である。これに続くのはアフリカと西欧で、それぞれCAGR11.9%と9.8%の成長が見込まれる。

世界の鶏卵市場は断片化されており、小規模なプレーヤーが多数存在する。同市場における上位10社の競争力は、2021年には市場全体の2.04%に達する。Cal-Maine Foods, Inc.が市場シェア0.78%で最も大きく、次いでPost Holdings, Inc.が0.58%、Rose Acre Farms, Inc.が0.30%、丸紅が0.16%、PPB Group Bhdが0.08%、Ovostar Union NVが0.06%、Rembrandt Enterprises, Inc.が0.03%、Hillendale Farmsが0.03%、Kreider Farmsが0.02%、Versova Holdingsが0.01%となっている。

卵の種類別市場で最も成長する可能性があるのは雌鶏のセグメントで、2027年までに世界の年間売上高は1,166億8,879万ドルに達するだろう。卵市場の最終用途別成長ポテンシャルのトップは小売/家庭用セグメントで、2027年までに世界の年間売上高は913億5332万ドルに達する。卵市場の製品別成長ポテンシャルのトップは従来型セグメントで、2027年までに世界の年間売上高は1,031億3,696万ドルに達する。卵市場の販売チャネル別成長ポテンシャルのトップはオフラインセグメントで、2027年までに世界の年間売上高が1,188億4,537万ドルになると予測される。鶏卵市場規模が最も拡大するのはブラジルで187億6,950万ドルである。

卵市場の市場動向に基づく戦略としては、カーボンニュートラル卵の生産への注力、投資の増加、戦略的パートナーシップの重視、特殊卵の生産、製品提供の改善と市場競争力維持のための卵分析装置の採用・開発などが挙げられる。

鶏卵市場におけるプレーヤー採用の戦略には、戦略的投資による鶏卵製品市場でのプレゼンス拡大、戦略的買収による事業強化が含まれる。

ビジネス・リサーチ・カンパニー(The Business Research Company)は、この機会を活用するため、鶏卵企業に対し、カーボンニュートラル卵に注力すること、特殊卵に注力すること、卵分析装置の導入に注力すること、新興市場での拡大を図ること、先進国市場に引き続き注力すること、戦略的パートナーシップに注力すること、競争力のある価格設定を行うこと、B2Bプロモーションを引き続き活用すること、オンラインポータルを活用してリーチと収益を最大化すること、積極的な広告・宣伝活動に注力すること、オンライン消費者をターゲットにすること、菓子・ベーカリー製品メーカーに注力すること、都市部の人口に注力することを推奨している。

 

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Summary

Egg Global Market Opportunities And Strategies To 2032 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global Egg market as it emerges from the COVID 19 shut down.

Reasons to Purchase
• Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12 geographies.
• Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
• Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
• Identify growth segments for investment.
• Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
• Understand customers based on the latest market research findings.
• Benchmark performance against key competitors.
• Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
• Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high-quality data and analysis


Description:
Where is the largest and fastest-growing market for egg? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The Egg market global report from the Business Research Company answers all these questions and many more.
The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market’s history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider Egg market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters
• Introduction and Market Characteristics
Brief introduction to the segmentations covered in the market, definitions and explanations about the egg market.
• Product Analysis
The product analysis section of the report describes the leading products in the egg market along with key features and differentiators for those products.
• Supply Chain
The supply chain section of the report defines and explains the key players in the egg industry supply chain.
• Customer Information
This chapter covers recent customers’ trends/preferences in the global egg market.
• Key Trends
Highlights the major trends shaping the global egg market. This section also highlights likely future developments in the market.
• Global Market Size and Growth
Global historic (2017-2022) and forecast (2022-2027), and (2027-2032) market values, and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.
• Regional Analysis
Historic (2017-2022) and forecast (2022-2027), and (2027-2032) market values and growth and market share comparison by region.
• Market Segmentation
Contains the market values (2017-2032) and analysis for each segment by type, by end-use application, by product and by sales channel in the market.
• Regional Market Size and Growth
Regional market size (2022), historic (2017-2022) and forecast (2022-2027), and (2027-2032) market values, and growth and market share comparison of countries within the region. This report includes information on the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region.
• Competitive Landscape
Details on the competitive landscape of the market, estimated market shares and company profiles of the leading players.
• Key Mergers and Acquisitions
Information on recent mergers and acquisitions in the market covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions, which have shaped the market in recent years.
• Market Opportunities And Strategies
This section includes market opportunities and strategies based on findings of the research. This section also gives information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets. It gives an understanding of where there is significant business to be gained by competitors in the next five years.
• Conclusions And Recommendations
This section includes conclusions and recommendations based on findings of the research. This section also gives recommendations for egg providers in terms of product/service offerings, geographic expansion, marketing strategies and target groups.
• Appendix
This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.

Scope

Markets Covered:
1) By Type: Hen; Other Birds.
2) By End-Use Application: Food Processing Industry; Food Service Providers; Retail/Household
3) By Product Into: Conventional; Other Products
4) By Sales Channel: Online; Offline

Companies Mentioned: Cal-Maine Foods, Inc; Post Holdings, Inc.; Rose Acre Farms, Inc.; Marubeni; PPB Group Bhd

Countries: Australia; China; Bangladesh; India; Indonesia; Japan; South Korea; Thailand; Vietnam; Malaysia; Singapore; Philippines; Hong Kong; New Zealand; USA; Canada; Mexico; Brazil; Chile; Argentina; Colombia; Peru; France; Germany; UK; Austria; Belgium; Denmark; Finland; Ireland; Italy; Netherlands; Norway; Portugal; Spain; Sweden; Switzerland; Russia; Czech Republic; Poland; Romania; Ukraine; Saudi Arabia; Israel; Iran; Turkey; UAE; Egypt; Nigeria; South Africa

Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa

Time-series: Five years historic and ten years forecast.

Data: Ratios of market size and growth to related markets; GDP proportions; expenditure per capita; egg indicators comparison.

Data segmentations: country and regional historic and forecast data; market share of competitors; market segments.

Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.



This report describes and explains the egg market and covers 2017-2022, termed the historic period, and 2022-2027 termed the forecast period, along with further forecasts for the period 2027-2032. The report evaluates the market across each region and for the major economies within each region.

The global egg market grew from $188,275 million in 2017 to $253,299 million in 2022 at a compound annual growth rate (CAGR) of 6.1%. The market is expected to grow from $253,299 million in 2022 to $380,268 million in 2027 at a CAGR of 8.5%, and to $599,205 million in 2032 at a CAGR of 9.5%.

Growth in the historic period resulted from the surge in demand for confectionery and bakery products, rise in awareness about health and fitness, and rise in disposable income.

Going forward, increasing demand and consumption of animal proteins, rise in global population, and favorable initiatives will drive the market growth. Factors that could hinder the growth of the egg market in the future include growing vegan population and Russia-Ukraine war.

The egg market is segmented by type into hen and other birds. The hen market was the largest segment of the egg market segmented by type, accounting for 93.1% of the total in 2022. Going forward, the other birds market is expected to be the fastest growing segment in the egg market segmented by type, at a CAGR of 10.7% during 2022-2027.

The egg market is also segmented by end-use application into food processing industry, food service providers and retail/household. The retail/household market was the largest segment of the egg market segmented by end-use application, accounting for 67.5% of the total in 2022. Going forward, the retail/household market is expected to be the fastest growing segment in the egg market segmented by end-use application, at a CAGR of 8.9% during 2022-2027.

The egg market is also segmented by product into conventional and other products. The conventional market was the largest segment of the egg market segmented by product, accounting for 79.3% of the total in 2022. Going forward, the conventional market is expected to be the fastest growing segment in the egg market segmented by product, at a CAGR of 8.6% during 2022-2027.


The egg market is segmented by sales channel into online and offline. The offline market was the largest segment of the egg market segmented by sales channel, accounting for 91.9% of the total in 2022. Going forward, the offline market is expected to be the fastest growing segment in the egg market segmented by sales channel, at a CAGR of 8.6% during 2022-2027.

Asia Pacific was the largest region in the egg market, accounting for 38.6% of the total in 2022. It was followed by North America, and then the other regions. Going forward, the fastest-growing regions in the egg market will be Middle East and South America, where growth will be at CAGRs of 25.6% and 14.5% respectively. These will be followed by Africa and Western Europe, where the markets are expected to grow at CAGRs of 11.9% and 9.8% respectively.

The global egg market is fragmented, with a large number of small players. The top ten competitors in the market made up to 2.04% of the total market in 2021. Cal-Maine Foods, Inc was the largest competitor with a 0.78% share of the market, followed by Post Holdings, Inc. with 0.58%, Rose Acre Farms, Inc. with 0.30%, Marubeni with 0.16%, PPB Group Bhd with 0.08%, Ovostar Union NV with 0.06%, Rembrandt Enterprises, Inc. with 0.03%, Hillendale Farms with 0.03%, Kreider Farms with 0.02%, and Versova Holdings with 0.01%.

The top growth potential in the egg market by type will arise in the hen segment, which will gain $ 116,688.79 million of global annual sales by 2027. The top growth potential in the egg market by end-use application will arise in the retail/household segment, which will gain $91,353.32 million of global annual sales by 2027. The top growth potential in the egg market by product will arise in the conventional segment, which will gain $103,136.96 million of global annual sales by 2027. The top growth potential in the egg market by sales channel will arise in the offline segment, which will gain $118,845.37 million of global annual sales by 2027. The egg market size will gain the most in Brazil at $18,769.50 million.

Market-trend-based strategies for the egg market include focus on producing carbon-neutral eggs, increasing investments, focus on strategic partnerships, producing specialty eggs, and adopting and developing egg analyzers to improve their product offerings and to stay competitive in the market.

Player-adopted strategies in the egg market include focus expanding its presence in the egg products market through strategic investments and strengthening its business operations through strategic acquisitions

To take advantage of the opportunities, The Business Research Company recommends the egg companies to focus on carbon-neutral eggs, focus on specialty eggs, focus on adoption of egg analyzers, expand in emerging markets, continue to focus on developed markets, focus on strategic partnerships, offer competitive pricing, continue to use b2b promotions, leverage online portals to maximize reach and revenues, focus on aggressive advertising and promotional activities, target online consumers, focus on confectionery and bakery products manufacturers, focus on urban population.



 

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