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非侵襲的美容医療市場レポート:施術別(注射、皮膚若返り、その他)、注射(ボツリヌストキシン、ヒアルロン酸、カルシウムハイドロキシルアパタイト、ポリL乳酸)、皮膚若返り(光若返り、ケミカルピーリング、マイクロアブレイティブリサーフェシング、フルフィールドアブレイティブ)、その他(脱毛、非外科的脂肪減少)、性別(男性、女性)、エンドユーザー(病院/手術センター、メッドスパ、伝統的スパ、HCP所有クリニック)、国別、企業分析 2024-2032


Non-invasive Aesthetic Treatment Market Report by Procedure (Injectables, Skin Rejuvenation, and Others), Injectables (Botulinum Toxin, Hyaluronic Acid, Calcium Hydroxylapatite, and Poly-L-Lactic Acid), Skin Rejuvenation (Photo Rejuvenation, Chemical peel, Micro Ablative Resurfacing, and Full field Ablative), Others (Hair Removal, and Non Surgical Fat Reduction), Gender (Male, and Female), End User (Hospital/surgery centre, Medspa, Traditional Spa, and HCP Owned Clinic), Country and Company Analysis 2024-2032

非侵襲性美容医療市場は、2023年の656億5,000万米ドルから2032年には2,208億4,000万米ドルに達し、2024年から2032年までの年平均成長率は14.3%である。 非侵襲的アプローチとは、外科的処置や組織の切除を必要... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2024年6月1日 US$2,790
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サマリー

非侵襲性美容医療市場は、2023年の656億5,000万米ドルから2032年には2,208億4,000万米ドルに達し、2024年から2032年までの年平均成長率は14.3%である。

非侵襲的アプローチとは、外科的処置や組織の切除を必要としない治療形態のことである。今日の最先端世代では、多くの人が、加齢によるシミ、皮膚のたるみ、口や目の横のシワなど、年を取る兆候や症状を気にしている。これらの結果を軽減するために、非侵襲的な美容アプローチが数多くあります。日常的な非侵襲的美容製品には、ピーリング、ヒアルロン酸、ボツリヌス・トキシンなどがある。今日、患者は定期的に、低コスト、回復期間の短縮、傷跡が残らない、副作用の可能性が低いという理由から、局所的なものよりも市販の化粧品を選んでいる。

ソーシャル・メディアの普及により、社会的・職業的な場において、人間の外見はより重要なものとなっている。ビデオ通話は人間が交流するための一般的な方法として登場し、視覚的に最高の自分を映し出すことが重視されるようになった。さらに、セレブリティや映画、ファッション広告に見られるように、メディアや大衆の生活が外見に焦点を当てることで、素晴らしさの基準が高まっている。そのため、多くの人々、特にミレニアル世代やジェネレーションZが、外科手術以外の方法で外見を改善し、好みの外見を手に入れようとするようになった。

国際美容整形学会によると、2022年には世界で18,857,311件の非外科的美容アプローチが実施された。ボツリヌス毒素は2022年に最も人気のある非外科的処置として浮上し、国際的には9,221,419の方法が行われた。ヒアルロン酸は、2022年に世界で4,312,037件の施術が実施され、2番目に人気の高い非外科的手術にランクされた。2022年には、女性では64万2,067件、男性では13万6,650件の非外科的脂肪減少アプローチが世界中で実施された。さらに、2018年には916,869件、2022年には1,798,253件の除毛技術が実施され、2018年から2022年の間に96.1%の増加を示している。

最近の技術改良により、非侵襲的な美容アプローチが大幅に改善され、侵襲的な外科的方法なしに見た目を向上させようとする個人にとって、より強力で手軽なものとなっている。この傾向は、非侵襲的美容治療市場のブームを後押しすると予想されている。脂肪や筋肉をターゲットにする高周波、超音波、マイルド、レーザーを利用する、強度に基づく、完全に非侵襲的なガジェットの出現は、業界に革命をもたらしている。これらの革新的な技術は、患者が外科的手術や麻酔なしで治療法を手に入れることを可能にし、危険性を減少させ、治癒を加速させる。

- 2020年8月、ルメニス・リミテッドは、FocalRF時代のNuEra Tightと呼ばれる完全にユニークな非侵襲的治療を追加した。
- アルマ・レーザーは、2020年にハーモニーXLプロを追加し、高度なIPL世代を使用して、ニキビ治療、脱毛、毛穴や肌の若返りを含む多様な非侵襲的な美容治療を提供する。


北米の非侵襲性美容治療市場:

北米は、非侵襲的な美容治療の売上高で最大の市場割合を占めていた。この地域は、先進的な施設、非侵襲的な美容治療に対する需要の向上、高齢者人口の増加により、予測期間内に支配的になると予想されている。さらに、優れた医療機器と整備された医療インフラは、北米の非侵襲性美容医療市場の成長を牽引する重要な要素である。例えば、2000年から2018年にかけて、米国内のボトックス注射の使用は845%のブームがあったと米国形成外科学会を通じて述べられている。この市場優位性の要因は、高い可処分所得、急速に高齢化する人口、美的外観に対する意識の高まりである。

さらに、多くの専門形成外科医の存在と優れた治療のより良い採用もまた、かなりのメンバーである。2019年現在、国際美容整形外科学会によると、米国内には約7,000人の整形外科医がいる。これらの要因が相まって、世界の非侵襲的美容医療市場において北米地域が優位を占めている。


アジア太平洋地域の非侵襲性美容医療市場

アジア太平洋地域は、可処分所得の増加と生活要件の改善により、非侵襲的美容法に対する消費者の支出が増加し、大きな伸びを享受すると予測される。さらに、非侵襲的な治療法に対する意識の高まりや、西洋的な美の基準への選択が、この周辺地域におけるこれらの手法の需要を圧迫している。国連によると、2050年までに世界の老齢人口の約80%が低・中所得国にとどまるという。したがって、アジア太平洋地域は、市場関係者に有益なブームの機会を与える。さらに、男女比の増加は、アジア太平洋地域の女性の間で美容治療の採用を促進すると予想されている。美的外観に対する消費者の意識の高まりが、アジア太平洋地域の非侵襲的美容医療市場の拡大に拍車をかけている。


非侵襲性美容治療企業分析

世界の主な乳房インプラント業界企業には、ジョンソン・エンド・ジョンソン、Bausch Health Companies Inc.、Cutera Inc.、AbbVie Inc.、Sisram Medical Ltd.、Galderma S.A.、Sientra Inc.、Revance Therapeutics Inc.などがある。


非侵襲性美容治療市場企業ニュース:

2024年2月AMPは、初のフラクショナルプラズマ装置であるプラズマージュを発売した。この装置は、しわ、ちりめん状の皮膚、デリケートな顔や体の皮膚、線維腫、スキンタッグ、黄色腫などの皮膚科的疾患を正確にコントロールすることができる。
2024年1月メディカルエステティックプラットフォームEmpower Aestheticsは、AW Skin Co.社およびDermaTouch RN社との提携を発表した。
2022年1月:Galderma社がALASTIN Skincare®, Inc.の買収を完了し、米国規制当局から独占禁止法の承認を取得。
2021年1月キャンデラ社は、FDA(米国食品医薬品局)が承認した初の二重深達度皮膚再生用非切除式フラクショナル治療器であるFrax Proシステムを発表。Frax1940とFrax1550アプリケーターを搭載。


施術- 3つの視点からの市場ブレークアップ:

1.注射剤
2.肌の若返り
3.その他


インジェクタブル - 4つの視点からの市場細分化

1.ボツリヌス毒素
2.ヒアルロン酸
3.カルシウムハイドロキシアパタイト
4.ポリ乳酸


肌の若返り- 4つの視点からの市場細分化:

1.フォト・リジュビネーション
2.ケミカルピーリング
3.マイクロアブレイティブリサーフェシング
4.フルフィールド・アブレイティブ


その他- 2つの視点からの市場内訳

1.脱毛
2.非外科的脂肪減少


性別-市場は2つの観点に分かれる:

1.男性
2.女性


エンドユーザー- 2つの視点からの市場区分:

1.病院/手術センター
2.メッドスパ
3.伝統的スパ
4.HCP所有クリニック


国別 - 17カ国の市場内訳:

1.アメリカ
2.ブラジル
3.日本
4.メキシコ
5.トルコ
6.ドイツ
7.アルゼンチン
8.イタリア
9.コロンビア
10.インド
11.スペイン
12.ギリシャ
13.イラン
14.ルーマニア
15.イギリス
16.タイ
17.その他の地域


4つの視点から主要プレーヤーを網羅:

- 事業概要
- 製品ポートフォリオ
- 最近の展開
- 収益分析


主要プレーヤーの分析

1.ジョンソン・エンド・ジョンソン
2.ボシュ・ヘルス・カンパニーズ
3.キュテラ社
4.アッヴィ
5.シスラムメディカル
6.ガルデルマ社
7.シエンタ社
8.レバンス・セラピューティクス社

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 チャレンジ


5.非侵襲性美容医療市場

6.市場シェア

6.1 施術別
6.2 性別
6.3 エンドユーザー別
6.4 国別


7.手順

7.1 注射

7.1.1 ボツリヌストキシン
7.1.2 ヒアルロン酸
7.1.3 ヒドロキシルアパタイトカルシウム
7.1.4 ポリL乳酸

7.2 顔の若返り

7.2.1 フォト・リジュビネーション
7.2.2 ケミカルピーリング
7.2.3 マイクロアブレイティブ・リサーフェシング
7.2.4 フルフィールド・アブレイティブ

7.3 その他

7.3.1 脱毛
7.3.2 ノンサージカルファットリダクション


8.性別

8.1 男性
8.2 女


9.エンドユーザー

9.1 病院/手術センター
9.2 メッドスパ
9.3 トラディショナル・スパ
9.4 HCP所有のクリニック


10.国名

10.1 米国
10.2 ブラジル
10.3 日本
10.4 メキシコ
10.5 トルコ
10.6 ドイツ
10.7 アルゼンチン
10.8 イタリア
10.9 コロンビア
10.10 インド
10.11 スペイン
10.12 ギリシャ
10.13 イラン
10.14 ルーマニア
10.15 イギリス
10.16 タイ
10.17 その他の地域


11.ポーターのファイブフォース分析

11.1 買い手の交渉力
11.2 サプライヤーの交渉力
11.3 ライバルの度合い
11.4 新規参入の脅威
11.5 代替品の脅威


12.SWOT分析

12.1 強み
12.2 弱点
12.3 機会
12.4 脅威


13.主要プレーヤーの分析

13.1 ジョンソン・エンド・ジョンソン

13.1.1 事業概要
13.1.2 キーパーソン
13.1.3 製品ポートフォリオ
13.1.4 最近の開発
13.1.5 販売分析

13.2 ボシュ・ヘルス・カンパニーズ

13.2.1 事業概要
13.2.2 キーパーソン
13.2.3 製品ポートフォリオ
13.2.4 最近の開発
13.2.5 販売分析

13.3 キュテラ社

13.3.1 事業概要
13.3.2 主要人物
13.3.3 製品ポートフォリオ
13.3.4 最近の開発
13.3.5 販売分析

13.4 アッヴィ社

13.4.1 事業概要
13.4.2 キーパーソン
13.4.3 製品ポートフォリオ
13.4.4 最近の開発
13.4.5 販売分析

13.5 シスラムメディカル

13.5.1 事業概要
13.5.2 主要人物
13.5.3 製品ポートフォリオ
13.5.4 最近の開発
13.5.5 販売分析

13.6 ガルデルマ社

13.6.1 事業概要
13.6.2 主要人物
13.6.3 製品ポートフォリオ
13.6.4 最近の開発
13.6.5 販売分析

13.7 Sientra Inc.

13.7.1 事業概要
13.7.2 主要人物
13.7.3 製品ポートフォリオ
13.7.4 最近の開発
13.7.5 販売分析

13.8 Revance Therapeutics Inc.

13.8.1 事業概要
13.8.2 主要人物
13.8.3 製品ポートフォリオ
13.8.4 最近の開発
13.8.5 販売分析

 

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Summary

Non-Invasive Aesthetic Treatment market will reach US$ 220.84 billion by 2032 from US$ 65.65 Billion in 2023, with a CAGR of 14.3 percent from 2024 to 2032.

A non-invasive approach is a form of treatment that doesn't require surgical procedure or the removal of tissues. In today's cutting-edge generation, many people are concerned about the signs and symptoms of growing older, such as age spots, sagging skin, and wrinkles across the mouth or eyes. There are numerous non-invasive beauty approaches to be had to reduce these outcomes. Everyday non-invasive cosmetic products include peels, hyaluronic acid, and botulinum toxin. Today, patients regularly choose over-the-counter cosmetics rather than topical ones because of lower cost, shorter recovery instances, no scarring, and a reduced chance of side effects.

The multiplied use of social media has made humans bodily appearances more critical in social and professional settings. Video calls have emerged as a common way for human beings to have interaction, increasing the emphasis on projecting their best selves visually. Additionally, the media and popular life's focus on look, as seen through celebrities, movies, and fashion ads, has raised splendor standards. This has led many humans, specifically millennials and Generation Z, to look for non-surgical methods to improve their appearance and achieve their preferred appearance.

According to the International Society of Aesthetic Plastic Surgery, 18,857,311 non-surgical aesthetic approaches had been executed globally in 2022. Botulinum toxin emerged as the most popular non-surgical procedure in 2022, with 9,221,419 international methods. Hyaluronic acid ranked as the second most sought-after non-surgical operation in 2022, with 4,312,037 processes executed globally. In 2022, 642,067 non-surgical fat reduction approaches were carried out worldwide for women, and 136,650 approaches were completed for men. Additionally, 916,869 hair elimination techniques were carried out in 2018 and 1,798,253 in 2022, indicating a 96.1% increase between 2018 and 2022.

Recent technological improvements have greatly improved non-invasive aesthetic approaches, making them more powerful and handy to individuals trying to enhance their look without invasive surgical methods. This trend is anticipated to force the boom of the non-invasive aesthetic treatment marketplace. The advent of strength-based, totally non-invasive gadgets that utilize radiofrequency, ultrasound, mild, and laser to target fats and muscle is revolutionizing the industry. These innovative technologies allow patients to get hold of remedies without surgical operation or anesthesia, decreasing dangers and accelerating healing.

• In August 2020, Lumenis Ltd added a completely unique non-invasive treatment referred to as NuEra Tight with FocalRF era.
• Alma Lasers added the Harmony XL Pro in 2020, which gives diverse non-invasive beauty remedies inclusive of pimples treatment, hair elimination, and pores and skin rejuvenation the usage of advanced IPL generation.


North America Non-Invasive Aesthetic Treatment Market:

North America had the largest market percentage for non-invasive aesthetic remedies in sales. This place is anticipated to dominate inside the forecast duration because of stepped forward facilities, improved demand for non-invasive aesthetic remedies, and a growing senior populace. Additionally, superior medical devices and well-mounted healthcare infrastructure are important elements riding the growth of North America's non-invasive aesthetic remedy marketplace. For instance, from 2000 to 2018, there was an 845% boom in the use of Botox injections inside the US, as stated through the American Society of Plastic Surgeons. Factors contributing to this marketplace dominance consist of high disposable income, a rapidly getting older populace, and a multiplied awareness on aesthetic look.

Furthermore, the presence of many professional plastic surgeons and the better adoption of superior treatments also are sizable members. As of 2019, there had been round 7,000 plastic surgeons within the US, in step with the International Society of Aesthetic Plastic Surgery. These factors combined have led to the North American area's dominance within the worldwide non-invasive aesthetic remedy market.


Asia Pacific Non-Invasive Aesthetic Treatment Market

Asia-Pacific region is anticipated to enjoy great increase due to growing disposable income and improving living requirements, leading to higher consumer spending on non-invasive aesthetic methods. Additionally, a growing consciousness of non-invasive remedies and a choice for Western beauty standards pressure the demand for these tactics in the vicinity. According to the United Nations, around 80% of the worldwide old age populace will stay in low- and middle-profits countries by means of 2050. Therefore, the Asia Pacific area gives profitable boom opportunities to marketplace gamers. Furthermore, the development within the gender ratio is anticipated to foster the adoption of aesthetic remedies among ladies inside the Asia Pacific. The rising awareness of consumers towards aesthetic appearances is fueling the increase of the Asia Pacific non-invasive aesthetic remedy marketplace.


Non-Invasive Aesthetic Treatment Company Analysis

Major global breast implant industry companies include Johnson & Johnson, Bausch Health Companies Inc., Cutera Inc., AbbVie Inc., Sisram Medical Ltd, Galderma S.A., Sientra Inc., and Revance Therapeutics Inc.


Non-Invasive Aesthetic Treatment Market Company News:

Feb 2024: AMP has launched Plasmage, the first fractional plasma device. This device offers clinicians precise control over wrinkles, crepey skin, delicate facial and body skin, and dermatological conditions like fibromas, skin tags, and xanthelasma.
January 2024: The medical aesthetics platform Empower Aesthetics has announced a collaboration with AW Skin Co. and DermaTouch RN.
January 2022: Galderma has completed its acquisition of ALASTIN Skincare®, Inc. and has obtained antitrust approval from US regulators.
January 2021: Candela introduced the Frax Pro system, the first FDA-approved non-ablative fractional device to resurface dual-depth skin. It features the Frax 1940 and Frax 1550 applicators.


Procedure– Market breakup in 3 viewpoints:

1. Injectables
2. Skin Rejuvenation
3. Others


Injectables- Market breakup in 4 viewpoints:

1. Botulinum Toxin
2. Hyaluronic Acid
3. Calcium Hydroxylapatite
4. Poly-L-Lactic Acid


Skin Rejuvenation- Market breakup in 4 viewpoints:

1. Photo Rejuvenation
2. Chemical peel
3. Micro Ablative Resurfacing
4. Full field Ablative


Others- Market breakup in 2 viewpoints:

1. Hair Removal
2. Non Surgical Fat Reduction


Gender- Market breakup in 2 viewpoints:

1. Male
2. Female


End User- Market breakup in 2 viewpoints:

1. Hospital/surgery centre
2. Medspa
3. Traditional Spa
4. HCP Owned Clinic


Country – Market breakup of 17 Countries:

1. United States
2. Brazil
3. Japan
4. Mexico
5. Turkey
6. Germany
7. Argentina
8. Italy
9. Colombia
10. India
11. Spain
12. Greece
13. Iran
14. Romania
15. United Kingdom
16. Thailand
17. Rest of the world


All the key players have been covered from 4 Viewpoints:

• Business Overview
• Product Portfolio
• Recent Development
• Revenue Analysis


Key Players Analysis:

1. Johnson & Johnson
2. Bausch Health Companies Inc.
3. Cutera Inc.
4. AbbVie Inc.
5. Sisram Medical Ltd.
6. Galderma S.A
7. Sientra Inc.
8. Revance Therapeutics Inc.



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenge


5. Non-Invasive Aesthetic Treatment Market

6. Market Share

6.1 By Procedure
6.2 By Gender
6.3 By End User
6.4 By Countries


7. Procedure

7.1 Injectables

7.1.1 Botulinum Toxin
7.1.2 Hyaluronic Acid
7.1.3 Calcium Hydroxylapatite
7.1.4 Poly-L-Lactic Acid

7.2 Facial Rejuvenation

7.2.1 Photo Rejuvenation
7.2.2 Chemical peel
7.2.3 Micro Ablative Resurfacing
7.2.4 Full field Ablative

7.3 Others

7.3.1 Hair Removal
7.3.2 Non Surgical Fat Reduction


8. Gender

8.1 Male
8.2 Female


9. End User

9.1 Hospital/surgery centre
9.2 Medspa
9.3 Traditional Spa
9.4 HCP Owned Clinic


10. Countries

10.1 United States
10.2 Brazil
10.3 Japan
10.4 Mexico
10.5 Turkey
10.6 Germany
10.7 Argentina
10.8 Italy
10.9 Colombia
10.10 India
10.11 Spain
10.12 Greece
10.13 Iran
10.14 Romania
10.15 United Kingdom
10.16 Thailand
10.17 Rest of the world


11. Porter’s Five Forces Analysis

11.1 Bargaining Power of Buyers
11.2 Bargaining Power of Suppliers
11.3 Degree of Rivalry
11.4 Threat of New Entrants
11.5 Threat of Substitutes


12. SWOT Analysis

12.1 Strength
12.2 Weakness
12.3 Opportunity
12.4 Threat


13. Key Players Analysis

13.1 Johnson & Johnson

13.1.1 Business Overview
13.1.2 Key Persons
13.1.3 Product Portfolio
13.1.4 Recent Development
13.1.5 Sales Analysis

13.2 Bausch Health Companies Inc.

13.2.1 Business Overview
13.2.2 Key Persons
13.2.3 Product Portfolio
13.2.4 Recent Development
13.2.5 Sales Analysis

13.3 Cutera Inc.

13.3.1 Business Overview
13.3.2 Key Persons
13.3.3 Product Portfolio
13.3.4 Recent Development
13.3.5 Sales Analysis

13.4 AbbVie Inc.

13.4.1 Business Overview
13.4.2 Key Persons
13.4.3 Product Portfolio
13.4.4 Recent Development
13.4.5 Sales Analysis

13.5 Sisram Medical Ltd.

13.5.1 Business Overview
13.5.2 Key Persons
13.5.3 Product Portfolio
13.5.4 Recent Development
13.5.5 Sales Analysis

13.6 Galderma S.A

13.6.1 Business Overview
13.6.2 Key Persons
13.6.3 Product Portfolio
13.6.4 Recent Development
13.6.5 Sales Analysis

13.7 Sientra Inc.

13.7.1 Business Overview
13.7.2 Key Persons
13.7.3 Product Portfolio
13.7.4 Recent Development
13.7.5 Sales Analysis

13.8 Revance Therapeutics Inc.

13.8.1 Business Overview
13.8.2 Key Persons
13.8.3 Product Portfolio
13.8.4 Recent Development
13.8.5 Sales Analysis

 

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