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メタバース・インタラクティブ・エクスペリエンスの世界市場規模、現状、予測 2022-2028年


Global Metaverse Interactive Experience Market Size, Status and Forecast 2022-2028

最新の調査によると、メタバース・インタラクティブ・エクスペリエンスの世界市場規模は2028年に百万米ドルに達し、分析期間2022-2028年にCAGR%で成長する見込みです。 世界のメタバース・インタラクティブ・エ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2022年9月9日 US$3,900
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サマリー

最新の調査によると、メタバース・インタラクティブ・エクスペリエンスの世界市場規模は2028年に百万米ドルに達し、分析期間2022-2028年にCAGR%で成長する見込みです。
世界のメタバース・インタラクティブ・エクスペリエンスの範囲と市場規模
本レポートでは、世界のメタバース・インタラクティブ・エクスペリエンスの現状、将来予測、成長機会、主要市場、主要プレイヤーに焦点を当てます。調査目的は、北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカなどにおけるMetaverse Interactive Experienceの発展を紹介することです。

タイプ別セグメント
AR/VR
ホログラフィ
その他

用途別セグメント
ゲーム
ソーシャルコンタクト
ショッピング
その他

地域別
北アメリカ
欧州
アジア太平洋地域
ラテンアメリカ
中近東・アフリカ

会社別
Facebook
マイクロソフト
アップル
GoerTek
バイトダンス
HUAWEI
NetEase, Inc.
テンセント
ROBLOX
エピックゲームズ


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目次

1 Report Overview
1.1 Study Scope
1.2 Market Analysis by Type
1.2.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Size Growth Rate by Type (2022-2028)
1.2.2 AR/VR
1.2.3 Holography
1.2.4 Others
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Share by Application (2022-2028)
1.3.2 Game
1.3.3 Social Contact
1.3.4 Shopping
1.3.5 Others
1.4 Study Objectives
1.5 Years Considered
2 Executive Summary
2.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Size
2.2 Metaverse Interactive Experience Market Size by Regions
2.2.1 Metaverse Interactive Experience Growth Rate by Regions (2022-2028)
2.2.2 Metaverse Interactive Experience Market Share by Regions (2022-2028)
2.3 Industry Trends
2.3.1 Market Top Trends
2.3.2 Market Use Cases
3 Key Players
3.1 Metaverse Interactive Experience Revenue by Players (2022 & 2028)
3.2 Metaverse Interactive Experience Key Players Headquarters and Area Served
3.3 Key Players Metaverse Interactive Experience Product/Solution/Service
3.4 Date of Enter into Metaverse Interactive Experience Market
3.5 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
4 Breakdown by Type and by Application
4.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Size by Type (2022-2028)
4.2 Global Metaverse Interactive Experience Market Size by Application (2022-2028)
5 North America
5.1 North America Metaverse Interactive Experience Market Forecast (2022-2028)
5.2 Metaverse Interactive Experience Key Players in North America
5.3 North America Metaverse Interactive Experience Market Size by Type
5.4 North America Metaverse Interactive Experience Market Size by Application
6 Europe
6.1 Europe Metaverse Interactive Experience Market Forecast (2022-2028)
6.2 Metaverse Interactive Experience Key Players in Europe
6.3 Europe Metaverse Interactive Experience Market Size by Type
6.4 Europe Metaverse Interactive Experience Market Size by Application
7 Asia-Pacific
7.1 Asia-Pacific Metaverse Interactive Experience Market Forecast (2022-2028)
7.2 Metaverse Interactive Experience Key Players in Asia-Pacific
7.3 Asia-Pacific Metaverse Interactive Experience Market Size by Type
7.4 Asia-Pacific Metaverse Interactive Experience Market Size by Application
8 Rest of World
8.1 Latin America
8.1.1 Latin America Metaverse Interactive Experience Market Analysis
8.1.2 Key Players in Latin America
8.2 Middle East & Africa
8.2.1 Middle East & Africa Metaverse Interactive Experience Market Analysis
8.2.2 Key Players in Middle East & Africa
9 International Player Profiles
9.1 Facebook
9.1.1 Facebook Company Details
9.1.2 Facebook Description and Business Overview
9.1.3 Facebook Metaverse Interactive Experience Introduction
9.1.4 Facebook Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.1.5 Facebook Recent Development
9.2 Microsoft
9.2.1 Microsoft Company Details
9.2.2 Microsoft Description and Business Overview
9.2.3 Microsoft Metaverse Interactive Experience Introduction
9.2.4 Microsoft Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.2.5 Microsoft Recent Development
9.3 Apple
9.3.1 Apple Company Details
9.3.2 Apple Description and Business Overview
9.3.3 Apple Metaverse Interactive Experience Introduction
9.3.4 Apple Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.3.5 Apple Recent Development
9.4 GoerTek
9.4.1 GoerTek Company Details
9.4.2 GoerTek Description and Business Overview
9.4.3 GoerTek Metaverse Interactive Experience Introduction
9.4.4 GoerTek Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.4.5 GoerTek Recent Development
9.5 ByteDance
9.5.1 ByteDance Company Details
9.5.2 ByteDance Description and Business Overview
9.5.3 ByteDance Metaverse Interactive Experience Introduction
9.5.4 ByteDance Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.5.5 ByteDance Recent Development
9.6 HUAWEI
9.6.1 HUAWEI Company Details
9.6.2 HUAWEI Description and Business Overview
9.6.3 HUAWEI Metaverse Interactive Experience Introduction
9.6.4 HUAWEI Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.6.5 HUAWEI Recent Development
9.7 NetEase, Inc.
9.7.1 NetEase, Inc. Company Details
9.7.2 NetEase, Inc. Description and Business Overview
9.7.3 NetEase, Inc. Metaverse Interactive Experience Introduction
9.7.4 NetEase, Inc. Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.7.5 NetEase, Inc. Recent Development
9.8 Tencent
9.8.1 Tencent Company Details
9.8.2 Tencent Description and Business Overview
9.8.3 Tencent Metaverse Interactive Experience Introduction
9.8.4 Tencent Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.8.5 Tencent Recent Development
9.9 ROBLOX
9.9.1 ROBLOX Company Details
9.9.2 ROBLOX Description and Business Overview
9.9.3 ROBLOX Metaverse Interactive Experience Introduction
9.9.4 ROBLOX Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.9.5 ROBLOX Recent Development
9.10 Epic Games
9.10.1 Epic Games Company Details
9.10.2 Epic Games Description and Business Overview
9.10.3 Epic Games Metaverse Interactive Experience Introduction
9.10.4 Epic Games Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.10.5 Epic Games Recent Development
10 Market Dynamics
10.1 Industry Trends
10.2 Market Drives
10.3 Market Challenges
10.4 Market Restraints
11 Key Findings in This Report
12 Appendix
12.1 Research Methodology
12.1.1 Methodology/Research Approach
12.1.2 Data Source
12.2 Disclaimer
12.3 Author Details

 

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Summary

According to our latest research, the global Metaverse Interactive Experience market size will reach USD million in 2028, growing at a CAGR of % over the analysis period 2022-2028.
Global Metaverse Interactive Experience Scope and Market Size
This report focuses on the global Metaverse Interactive Experience status, future forecast, growth opportunity, key market and key players. The study objectives are to present the Metaverse Interactive Experience development in North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America and Middle East & Africa, etc.

Segment by Type
AR/VR
Holography
Others

Segment by Application
Game
Social Contact
Shopping
Others

By Region
North America
Europe
Asia-Pacific
Latin America
Middle East & Africa

By Company
Facebook
Microsoft
Apple
GoerTek
ByteDance
HUAWEI
NetEase, Inc.
Tencent
ROBLOX
Epic Games



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Table of Contents

1 Report Overview
1.1 Study Scope
1.2 Market Analysis by Type
1.2.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Size Growth Rate by Type (2022-2028)
1.2.2 AR/VR
1.2.3 Holography
1.2.4 Others
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Share by Application (2022-2028)
1.3.2 Game
1.3.3 Social Contact
1.3.4 Shopping
1.3.5 Others
1.4 Study Objectives
1.5 Years Considered
2 Executive Summary
2.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Size
2.2 Metaverse Interactive Experience Market Size by Regions
2.2.1 Metaverse Interactive Experience Growth Rate by Regions (2022-2028)
2.2.2 Metaverse Interactive Experience Market Share by Regions (2022-2028)
2.3 Industry Trends
2.3.1 Market Top Trends
2.3.2 Market Use Cases
3 Key Players
3.1 Metaverse Interactive Experience Revenue by Players (2022 & 2028)
3.2 Metaverse Interactive Experience Key Players Headquarters and Area Served
3.3 Key Players Metaverse Interactive Experience Product/Solution/Service
3.4 Date of Enter into Metaverse Interactive Experience Market
3.5 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
4 Breakdown by Type and by Application
4.1 Global Metaverse Interactive Experience Market Size by Type (2022-2028)
4.2 Global Metaverse Interactive Experience Market Size by Application (2022-2028)
5 North America
5.1 North America Metaverse Interactive Experience Market Forecast (2022-2028)
5.2 Metaverse Interactive Experience Key Players in North America
5.3 North America Metaverse Interactive Experience Market Size by Type
5.4 North America Metaverse Interactive Experience Market Size by Application
6 Europe
6.1 Europe Metaverse Interactive Experience Market Forecast (2022-2028)
6.2 Metaverse Interactive Experience Key Players in Europe
6.3 Europe Metaverse Interactive Experience Market Size by Type
6.4 Europe Metaverse Interactive Experience Market Size by Application
7 Asia-Pacific
7.1 Asia-Pacific Metaverse Interactive Experience Market Forecast (2022-2028)
7.2 Metaverse Interactive Experience Key Players in Asia-Pacific
7.3 Asia-Pacific Metaverse Interactive Experience Market Size by Type
7.4 Asia-Pacific Metaverse Interactive Experience Market Size by Application
8 Rest of World
8.1 Latin America
8.1.1 Latin America Metaverse Interactive Experience Market Analysis
8.1.2 Key Players in Latin America
8.2 Middle East & Africa
8.2.1 Middle East & Africa Metaverse Interactive Experience Market Analysis
8.2.2 Key Players in Middle East & Africa
9 International Player Profiles
9.1 Facebook
9.1.1 Facebook Company Details
9.1.2 Facebook Description and Business Overview
9.1.3 Facebook Metaverse Interactive Experience Introduction
9.1.4 Facebook Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.1.5 Facebook Recent Development
9.2 Microsoft
9.2.1 Microsoft Company Details
9.2.2 Microsoft Description and Business Overview
9.2.3 Microsoft Metaverse Interactive Experience Introduction
9.2.4 Microsoft Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.2.5 Microsoft Recent Development
9.3 Apple
9.3.1 Apple Company Details
9.3.2 Apple Description and Business Overview
9.3.3 Apple Metaverse Interactive Experience Introduction
9.3.4 Apple Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.3.5 Apple Recent Development
9.4 GoerTek
9.4.1 GoerTek Company Details
9.4.2 GoerTek Description and Business Overview
9.4.3 GoerTek Metaverse Interactive Experience Introduction
9.4.4 GoerTek Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.4.5 GoerTek Recent Development
9.5 ByteDance
9.5.1 ByteDance Company Details
9.5.2 ByteDance Description and Business Overview
9.5.3 ByteDance Metaverse Interactive Experience Introduction
9.5.4 ByteDance Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.5.5 ByteDance Recent Development
9.6 HUAWEI
9.6.1 HUAWEI Company Details
9.6.2 HUAWEI Description and Business Overview
9.6.3 HUAWEI Metaverse Interactive Experience Introduction
9.6.4 HUAWEI Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.6.5 HUAWEI Recent Development
9.7 NetEase, Inc.
9.7.1 NetEase, Inc. Company Details
9.7.2 NetEase, Inc. Description and Business Overview
9.7.3 NetEase, Inc. Metaverse Interactive Experience Introduction
9.7.4 NetEase, Inc. Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.7.5 NetEase, Inc. Recent Development
9.8 Tencent
9.8.1 Tencent Company Details
9.8.2 Tencent Description and Business Overview
9.8.3 Tencent Metaverse Interactive Experience Introduction
9.8.4 Tencent Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.8.5 Tencent Recent Development
9.9 ROBLOX
9.9.1 ROBLOX Company Details
9.9.2 ROBLOX Description and Business Overview
9.9.3 ROBLOX Metaverse Interactive Experience Introduction
9.9.4 ROBLOX Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.9.5 ROBLOX Recent Development
9.10 Epic Games
9.10.1 Epic Games Company Details
9.10.2 Epic Games Description and Business Overview
9.10.3 Epic Games Metaverse Interactive Experience Introduction
9.10.4 Epic Games Revenue in Metaverse Interactive Experience Business (2022 & 2028)
9.10.5 Epic Games Recent Development
10 Market Dynamics
10.1 Industry Trends
10.2 Market Drives
10.3 Market Challenges
10.4 Market Restraints
11 Key Findings in This Report
12 Appendix
12.1 Research Methodology
12.1.1 Methodology/Research Approach
12.1.2 Data Source
12.2 Disclaimer
12.3 Author Details

 

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