世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中国ソフトドリンク市場レポート&予測2021-2027


China Soft Beverages Market Report & Forecast 2021-2027

当レポートでは、中国におけるソフトビバレッジの市場規模および予測を掲載しています。 中国ソフトビバレッジ市場収益、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル) 中国ソフトビバレッジ市場販売数、2016-2021年、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2021年10月13日 US$3,400
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

当レポートでは、中国におけるソフトビバレッジの市場規模および予測を掲載しています。
中国ソフトビバレッジ市場収益、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル)
中国ソフトビバレッジ市場販売数、2016-2021年、2022-2027年、(Kユニット)
中国のソフトビバレッジ企業トップ5社、2020年(%)
ソフトビバレッジの世界市場規模は、2020年のXX百万米ドルから2027年にはXX百万米ドルに成長すると予想され、2021-2027年の間にXX%の年率で成長すると予測されます。
中国のソフトビバレッジ市場は、2020年にXX百万米ドル、2027年にXX百万米ドルに達すると予測され、予測期間中にXX%のCAGRで成長すると予測されています。
QYResearchは、ソフトビバレッジのメーカー、サプライヤー、流通業者、業界専門家を対象に、売上高、収益、需要、価格変動、製品タイプ、最近の開発と計画、業界動向、ドライバー、課題、障害、潜在的なリスクなど、この業界について調査しました。
セグメント別総市場。
中国ソフトビバレッジ市場、タイプ別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル)・(Kユニット)
中国ソフトドリンク市場セグメント別割合、タイプ別、2020年(%)
炭酸ソフトドリンク
ジュースおよび濃縮ジュース
付加価値のある水
一般的なお茶とコーヒー
その他

中国ソフトドリンク市場、アプリケーション別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル)&(Kユニット)
中国ソフト飲料市場セグメント別割合、アプリケーション別、2020年(%)
電子商取引チャネル
ケータリングチャネル
食料品・グルメ食品店
スーパーマーケット
自動販売機

競合他社の分析
当レポートでは、以下のような主要な市場参加者の分析も行っています。
主要企業の中国市場におけるソフトドリンクの売上高、2016-2021年(推定)、(百万ドル)
主要企業の中国市場におけるソフトドリンクの収益シェア、2020年(%)
主要企業の中国市場におけるソフトドリンク販売量、2016年〜2021年(推定)、(Kユニット)
中国市場における主要企業のソフトビバレッジ販売シェア、2020年(%)
さらに、本レポートでは、市場における競合他社のプロファイルを紹介しています。主なプレイヤーは以下の通りです。
グループ・ダノン
キューリグ・ドクター・ペッパー・インク(Keurig Dr Pepper, Inc.
モンスターエナジー社
Nestle SA
ペプシコ・インク(PepsiCo, Inc.
レッドブル社
The Coca-Cola Company
Cott Corp.



ページTOPに戻る


目次

1 Introduction to Research & Analysis Reports
1.1 Soft Beverages Market Definition
1.2 Market Segments
1.2.1 Segment by Type
1.2.2 Segment by Application
1.3 China Soft Beverages Market Overview
1.4 Methodology & Sources of Information
1.4.1 Research Methodology
1.4.2 Research Process
1.4.3 Base Year

2 China Soft Beverages Overall Market Size
2.1 China Soft Beverages Market Size: 2021 VS 2027
2.2 China Soft Beverages Revenue, Prospects & Forecasts: 2016-2027
2.3 China Soft Beverages Sales: 2016-2027

3 Company Landscape
3.1 Top Soft Beverages Players in China Market
3.2 Top China Soft Beverages Companies Ranked by Revenue
3.3 China Soft Beverages Revenue by Companies
3.4 China Soft Beverages Sales by Companies
3.5 China Soft Beverages Price by Manufacturer (2016-2021)
3.6 Top 3 and Top 5 Soft Beverages Companies in China Market, by Revenue in 2020
3.7 Manufacturers Soft Beverages Product Type
3.8 Tier 1, Tier 2 and Tier 3 Soft Beverages Players in China Market
3.8.1 List of Tier 1 Soft Beverages Companies in China
3.8.2 List of Tier 2 and Tier 3 Soft Beverages Companies in China

4 Sights by Type
4.1 Overview
4.1.1 By Type - China Soft Beverages Market Size Markets, 2021 & 2027
4.1.2 Carbonated Soft Drinks
4.1.3 Juices and Juice Concentrates
4.1.4 Value-Added Water
4.1.5 Rtd Tea And Coffee
4.1.6 Others
4.2 By Type - China Soft Beverages Revenue & Forecasts
4.2.1 By Type - China Soft Beverages Revenue, 2016-2021
4.2.2 By Type - China Soft Beverages Revenue, 2022-2027
4.2.3 By Type - China Soft Beverages Revenue Market Share, 2016-2027
4.3 By Type - China Soft Beverages Sales & Forecasts
4.3.1 By Type - China Soft Beverages Sales, 2016-2021
4.3.2 By Type - China Soft Beverages Sales, 2022-2027
4.3.3 By Type - China Soft Beverages Sales Market Share, 2016-2027
4.4 By Type - China Soft Beverages Price (Manufacturers Selling Prices), 2016-2027

5 Sights by Application
5.1 Overview
5.1.1 By Application - China Soft Beverages Market Size, 2021 & 2027
5.1.2 e-commerce Channel
5.1.3 Catering Channels
5.1.4 Grocery & Gourmet Foods Stores
5.1.5 Supermarkets
5.1.6 Vending Machines
5.2 By Application - China Soft Beverages Revenue & Forecasts
5.2.1 By Application - China Soft Beverages Revenue, 2016-2021
5.2.2 By Application - China Soft Beverages Revenue, 2022-2027
5.2.3 By Application - China Soft Beverages Revenue Market Share, 2016-2027
5.3 By Application - China Soft Beverages Sales & Forecasts
5.3.1 By Application - China Soft Beverages Sales, 2016-2021
5.3.2 By Application - China Soft Beverages Sales, 2022-2027
5.3.3 By Application - China Soft Beverages Sales Market Share, 2016-2027
5.4 By Application - China Soft Beverages Price (Manufacturers Selling Prices), 2016-2027

6 Manufacturers & Brands Profiles
6.1 Groupe Danone
6.1.1 Groupe Danone Corporation Information
6.1.2 Groupe Danone Overview
6.1.3 Groupe Danone Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.1.4 Groupe Danone Soft Beverages Product Description
6.1.5 Groupe Danone Recent Developments
6.2 Keurig Dr Pepper, Inc.
6.2.1 Keurig Dr Pepper, Inc. Corporation Information
6.2.2 Keurig Dr Pepper, Inc. Overview
6.2.3 Keurig Dr Pepper, Inc. Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.2.4 Keurig Dr Pepper, Inc. Soft Beverages Product Description
6.2.5 Keurig Dr Pepper, Inc. Recent Developments
6.3 Monster Energy Company
6.3.1 Monster Energy Company Corporation Information
6.3.2 Monster Energy Company Overview
6.3.3 Monster Energy Company Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.3.4 Monster Energy Company Soft Beverages Product Description
6.3.5 Monster Energy Company Recent Developments
6.4 Nestle SA
6.4.1 Nestle SA Corporation Information
6.4.2 Nestle SA Overview
6.4.3 Nestle SA Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.4.4 Nestle SA Soft Beverages Product Description
6.4.5 Nestle SA Recent Developments
6.5 PepsiCo, Inc.
6.5.1 PepsiCo, Inc. Corporation Information
6.5.2 PepsiCo, Inc. Overview
6.5.3 PepsiCo, Inc. Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.5.4 PepsiCo, Inc. Soft Beverages Product Description
6.5.5 PepsiCo, Inc. Recent Developments
6.6 Red Bull GmbH
6.6.1 Red Bull GmbH Corporation Information
6.6.2 Red Bull GmbH Overview
6.6.3 Red Bull GmbH Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.6.4 Red Bull GmbH Soft Beverages Product Description
6.6.5 Red Bull GmbH Recent Developments
6.7 The Coca-Cola Company
6.7.1 The Coca-Cola Company Corporation Information
6.7.2 The Coca-Cola Company Overview
6.7.3 The Coca-Cola Company Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.7.4 The Coca-Cola Company Soft Beverages Product Description
6.7.5 The Coca-Cola Company Recent Developments
6.8 Cott Corp.
6.8.1 Cott Corp. Corporation Information
6.8.2 Cott Corp. Overview
6.8.3 Cott Corp. Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.8.4 Cott Corp. Soft Beverages Product Description
6.8.5 Cott Corp. Recent Developments

7 China Soft Beverages Production Capacity, Analysis
7.1 China Soft Beverages Production Capacity, 2016-2027
7.2 Soft Beverages Production Capacity of Key Manufacturers in China Market

8 Key Market Trends, Opportunity, Drivers and Restraints
8.1 Market Opportunities & Trends
8.2 Market Drivers
8.3 Market Restraints

9 Soft Beverages Supply Chain Analysis
9.1 Soft Beverages Industry Value Chain
9.2 Soft Beverages Upstream Market
9.3 Soft Beverages Downstream and Clients
9.4 Marketing Channels Analysis
9.4.1 Marketing Channels
9.4.2 Soft Beverages Distributors and Sales Agents in China Market

10 Conclusion
11 Appendix
11.1 Note
11.2 Examples of Clients
11.3 Author Details
11.4 Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

This report contains market size and forecasts of Soft Beverages in China, including the following market information:
China Soft Beverages Market Revenue, 2016-2021, 2022-2027, ($ millions)
China Soft Beverages Market Sales, 2016-2021, 2022-2027, (K Units)
China top five Soft Beverages companies in 2020 (%)
The global Soft Beverages market size is expected to growth from US$ XX million in 2020 to US$ XX million by 2027; it is expected to grow at a CAGR of XX% during 2021-2027.
The China Soft Beverages market was valued at US$ XX million in 2020 and is projected to reach US$ XX million by 2027, at a CAGR of XX% during the forecast period.
QYResearch has surveyed the Soft Beverages manufacturers, suppliers, distributors and industry experts on this industry, involving the sales, revenue, demand, price change, product type, recent development and plan, industry trends, drivers, challenges, obstacles, and potential risks.
Total Market by Segment:
China Soft Beverages Market, By Type, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions) & (K Units)
China Soft Beverages Market Segment Percentages, By Type, 2020 (%)
Carbonated Soft Drinks
Juices and Juice Concentrates
Value-Added Water
Rtd Tea And Coffee
Others

China Soft Beverages Market, By Application, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions) & (K Units)
China Soft Beverages Market Segment Percentages, By Application, 2020 (%)
e-commerce Channel
Catering Channels
Grocery & Gourmet Foods Stores
Supermarkets
Vending Machines

Competitor Analysis
The report also provides analysis of leading market participants including:
Key companies Soft Beverages revenues in China market, 2016-2021 (Estimated), ($ millions)
Key companies Soft Beverages revenues share in China market, 2020 (%)
Key companies Soft Beverages sales in China market, 2016-2021 (Estimated), (K Units)
Key companies Soft Beverages sales share in China market, 2020 (%)
Further, the report presents profiles of competitors in the market, key players include:
Groupe Danone
Keurig Dr Pepper, Inc.
Monster Energy Company
Nestle SA
PepsiCo, Inc.
Red Bull GmbH
The Coca-Cola Company
Cott Corp.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Introduction to Research & Analysis Reports
1.1 Soft Beverages Market Definition
1.2 Market Segments
1.2.1 Segment by Type
1.2.2 Segment by Application
1.3 China Soft Beverages Market Overview
1.4 Methodology & Sources of Information
1.4.1 Research Methodology
1.4.2 Research Process
1.4.3 Base Year

2 China Soft Beverages Overall Market Size
2.1 China Soft Beverages Market Size: 2021 VS 2027
2.2 China Soft Beverages Revenue, Prospects & Forecasts: 2016-2027
2.3 China Soft Beverages Sales: 2016-2027

3 Company Landscape
3.1 Top Soft Beverages Players in China Market
3.2 Top China Soft Beverages Companies Ranked by Revenue
3.3 China Soft Beverages Revenue by Companies
3.4 China Soft Beverages Sales by Companies
3.5 China Soft Beverages Price by Manufacturer (2016-2021)
3.6 Top 3 and Top 5 Soft Beverages Companies in China Market, by Revenue in 2020
3.7 Manufacturers Soft Beverages Product Type
3.8 Tier 1, Tier 2 and Tier 3 Soft Beverages Players in China Market
3.8.1 List of Tier 1 Soft Beverages Companies in China
3.8.2 List of Tier 2 and Tier 3 Soft Beverages Companies in China

4 Sights by Type
4.1 Overview
4.1.1 By Type - China Soft Beverages Market Size Markets, 2021 & 2027
4.1.2 Carbonated Soft Drinks
4.1.3 Juices and Juice Concentrates
4.1.4 Value-Added Water
4.1.5 Rtd Tea And Coffee
4.1.6 Others
4.2 By Type - China Soft Beverages Revenue & Forecasts
4.2.1 By Type - China Soft Beverages Revenue, 2016-2021
4.2.2 By Type - China Soft Beverages Revenue, 2022-2027
4.2.3 By Type - China Soft Beverages Revenue Market Share, 2016-2027
4.3 By Type - China Soft Beverages Sales & Forecasts
4.3.1 By Type - China Soft Beverages Sales, 2016-2021
4.3.2 By Type - China Soft Beverages Sales, 2022-2027
4.3.3 By Type - China Soft Beverages Sales Market Share, 2016-2027
4.4 By Type - China Soft Beverages Price (Manufacturers Selling Prices), 2016-2027

5 Sights by Application
5.1 Overview
5.1.1 By Application - China Soft Beverages Market Size, 2021 & 2027
5.1.2 e-commerce Channel
5.1.3 Catering Channels
5.1.4 Grocery & Gourmet Foods Stores
5.1.5 Supermarkets
5.1.6 Vending Machines
5.2 By Application - China Soft Beverages Revenue & Forecasts
5.2.1 By Application - China Soft Beverages Revenue, 2016-2021
5.2.2 By Application - China Soft Beverages Revenue, 2022-2027
5.2.3 By Application - China Soft Beverages Revenue Market Share, 2016-2027
5.3 By Application - China Soft Beverages Sales & Forecasts
5.3.1 By Application - China Soft Beverages Sales, 2016-2021
5.3.2 By Application - China Soft Beverages Sales, 2022-2027
5.3.3 By Application - China Soft Beverages Sales Market Share, 2016-2027
5.4 By Application - China Soft Beverages Price (Manufacturers Selling Prices), 2016-2027

6 Manufacturers & Brands Profiles
6.1 Groupe Danone
6.1.1 Groupe Danone Corporation Information
6.1.2 Groupe Danone Overview
6.1.3 Groupe Danone Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.1.4 Groupe Danone Soft Beverages Product Description
6.1.5 Groupe Danone Recent Developments
6.2 Keurig Dr Pepper, Inc.
6.2.1 Keurig Dr Pepper, Inc. Corporation Information
6.2.2 Keurig Dr Pepper, Inc. Overview
6.2.3 Keurig Dr Pepper, Inc. Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.2.4 Keurig Dr Pepper, Inc. Soft Beverages Product Description
6.2.5 Keurig Dr Pepper, Inc. Recent Developments
6.3 Monster Energy Company
6.3.1 Monster Energy Company Corporation Information
6.3.2 Monster Energy Company Overview
6.3.3 Monster Energy Company Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.3.4 Monster Energy Company Soft Beverages Product Description
6.3.5 Monster Energy Company Recent Developments
6.4 Nestle SA
6.4.1 Nestle SA Corporation Information
6.4.2 Nestle SA Overview
6.4.3 Nestle SA Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.4.4 Nestle SA Soft Beverages Product Description
6.4.5 Nestle SA Recent Developments
6.5 PepsiCo, Inc.
6.5.1 PepsiCo, Inc. Corporation Information
6.5.2 PepsiCo, Inc. Overview
6.5.3 PepsiCo, Inc. Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.5.4 PepsiCo, Inc. Soft Beverages Product Description
6.5.5 PepsiCo, Inc. Recent Developments
6.6 Red Bull GmbH
6.6.1 Red Bull GmbH Corporation Information
6.6.2 Red Bull GmbH Overview
6.6.3 Red Bull GmbH Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.6.4 Red Bull GmbH Soft Beverages Product Description
6.6.5 Red Bull GmbH Recent Developments
6.7 The Coca-Cola Company
6.7.1 The Coca-Cola Company Corporation Information
6.7.2 The Coca-Cola Company Overview
6.7.3 The Coca-Cola Company Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.7.4 The Coca-Cola Company Soft Beverages Product Description
6.7.5 The Coca-Cola Company Recent Developments
6.8 Cott Corp.
6.8.1 Cott Corp. Corporation Information
6.8.2 Cott Corp. Overview
6.8.3 Cott Corp. Soft Beverages Sales and Revenue in China Market (2016-2021)
6.8.4 Cott Corp. Soft Beverages Product Description
6.8.5 Cott Corp. Recent Developments

7 China Soft Beverages Production Capacity, Analysis
7.1 China Soft Beverages Production Capacity, 2016-2027
7.2 Soft Beverages Production Capacity of Key Manufacturers in China Market

8 Key Market Trends, Opportunity, Drivers and Restraints
8.1 Market Opportunities & Trends
8.2 Market Drivers
8.3 Market Restraints

9 Soft Beverages Supply Chain Analysis
9.1 Soft Beverages Industry Value Chain
9.2 Soft Beverages Upstream Market
9.3 Soft Beverages Downstream and Clients
9.4 Marketing Channels Analysis
9.4.1 Marketing Channels
9.4.2 Soft Beverages Distributors and Sales Agents in China Market

10 Conclusion
11 Appendix
11.1 Note
11.2 Examples of Clients
11.3 Author Details
11.4 Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


QYResearch社はどのような調査会社ですか?


QYリサーチ(QYResearch)は幅広い市場を対象に調査・レポート出版を行う、中国に本社をおく調査会社です。   QYResearchでは年間数百タイトルの調査レポートを出版しています。... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/20 10:26

155.91 円

165.77 円

200.60 円

ページTOPに戻る