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オストミー用ケアアクセサリー市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Ostomy Care Accessories Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のオストミーケア付属品市場の詳細な分析を発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月6日 US$4,900
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207 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のオストミーケア付属品市場の詳細な分析を発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- オストミー用ケアアクセサリー市場規模(2024E):6億3,840万米ドル
- 予測市場価値(2033F): 992.1 Mn USD9億9,210万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 6.5%

オストミー用ケアアクセサリー市場 - レポートスコープ

オストミー用ケアアクセサリーは、オストミー手術を受けた人にとって必要不可欠であり、その管理と生活の質をサポートします。これらの付属品には、オストミー患者のニーズを満たすように調整されたオストミー用バッグ、スキンバリア、接着剤などの製品が含まれる。同市場は、癌や炎症性腸疾患などの疾患によるオストミー手術の発生率の増加、オストミーケア製品に対する意識の高まりや技術革新によって牽引されている。この市場は、患者の快適性を高め、合併症を最小限に抑え、全体的な幸福を改善するように設計された様々な製品を特徴としている。

市場成長の促進要因:

大腸癌や憩室炎など、オストミー手術を必要とする疾患の有病率の増加など、いくつかの要因が世界のオストミー用ケア用品市場を促進しています。また、より優れた皮膚保護と快適性を提供する製品素材やデザインの技術的進歩も市場成長に寄与している。オストミー処置が必要な状態に陥りやすい高齢者人口の増加とともに、オストミー患者に対する認識と支援の高まりが需要をさらに促進している。さらに、製品開発における技術革新と新興市場における医療インフラの拡大が、市場の成長を加速させている。

市場の阻害要因

前向きな見通しにもかかわらず、オストミーケア用品市場は、先進的なオストミー製品に関連する高コストや、特定の地域における限られた償還オプションなどの課題に遭遇している。オストミーケアを取り巻く社会的烙印も、患者が自分のニーズについて話したがらない可能性があるため、市場成長に影響を与える可能性がある。市場は、進化する患者のニーズを満たし、既存ブランドと新興ブランドの両方と競争するための継続的な技術革新の必要性に関連する制約に直面している。規制上のハードルや地域による医療規制の違いは、市場のダイナミクスや製品の入手性にさらに影響を与える可能性がある。

市場機会:

オストミー用ケアアクセサリー市場は、技術の進歩、製品認知度の向上、医療政策の支援によって大きな成長機会がもたらされます。高度で快適、かつ目立たないオストミーソリューションの開発などの新たなトレンドは、市場拡大の新たな道を提示する。メーカー、医療提供者、患者支援団体間の戦略的パートナーシップは、市場への参入を強化し、患者支援を向上させることができる。さらに、個別化ケアと患者中心のソリューションへの重点の高まりは、技術革新と市場成長の機会を創出する。

本レポートで扱う主な質問

- オストメイトケア用付属品市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 各地域で最も需要の高いオストメイトケア用付属品はどのタイプか?
- 技術の進歩はオストメイトケア用付属品市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- オストメイトケア用付属品市場の大手企業はどこであり、市場の主導権を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界のオストメイトケア用付属品市場における新たな動向と将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

コロプラスト、Hollister Incorporated、ConvaTecなど、世界のオストミー用ケア用品市場の主要企業は、市場での地位を強化するため、技術革新、製品の差別化、戦略的提携を重視している。これらの企業は、患者の快適性と機能性を高める先進的な製品を開発するため、研究開発に多額の投資を行っている。医療提供者や患者団体との戦略的パートナーシップは、市場でのプレゼンスを拡大し、患者の転帰を改善するのに役立っている。顧客体験、製品の品質、包括的なサポートサービスに注力することは、オストミー用ケアアクセサリー市場の成長を促進し、競争上の優位性を維持するために不可欠である。

主要企業のプロファイル

- コロプラスト・グループ
- ホリスター・インコーポレイテッド
- コンバテック社
- スミス・アンド・ネフュー
- スカパヘルスケア
- 3M社
- B.ブラウンメルスンゲン
- サルツヘルスケア社
- トルボットグループ
- ニューホープ研究所
- マーレン開発製造
- FNCメディカル
- サイメッドオストミー株式会社

オストミー・ケア・アクセサリー産業調査でカバーされる主要セグメント

製品

- ベルト、テープ、接着剤
- 凸型インサート
- イリゲーションセット&スリーブ
- 皮膚保護および皮膚バリア
- ストーマキャップ

用途

- ドレナージ
- シーリング
- 潤滑
- 洗浄

エンドユーザー

- 病院
- 外来手術センター
- 在宅医療

地域

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.普及率/利用分析 - 主要統計データ
4.2.バリューチェーン分析
4.3.製品USP分析
4.4.PESTEL分析
4.5.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界のストーマケア市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.ストーマケア用アクセサリーのコスト
5.2.2.大腸がんの有病率の増加
5.2.3.製品認可の増加
5.2.4.主要メーカーの拡大
5.2.5.合併と買収
5.2.6.ストーマ手術数の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界のオストミー用ケアアクセサリー市場需要(金額US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.オストミー用ケアアクセサリーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、製品別、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、製品別、2024-2033年
8.3.1.ベルト、テープ、接着剤
8.3.2.凸型インサート
8.3.3.イリゲーションセット&スリーブ
8.3.4.皮膚保護および皮膚バリア
8.3.5.ストーマキャップ
8.4.市場魅力度分析(製品別
9.オストミー用ケアアクセサリーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、用途別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、用途別、2024-2033年
9.3.1.排水
9.3.2.シーリング
9.3.3.潤滑
9.3.4.洗浄
9.4.市場魅力度分析(用途別
10.オストミー用ケアアクセサリーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、エンドユーザー別、2024-2033年
10.3.1.病院
10.3.2.外来手術センター
10.3.3.在宅医療
10.4.市場魅力度分析(エンドユーザー別
11.オストミー用ケアアクセサリーの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、地域別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn )地域別分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.市場魅力度分析(地域別
12.北米のオストミー用ケアアクセサリー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.序論
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場分類別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn )市場分類別分析と予測(2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.用途別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.用途別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.国別分析と予測
12.7.1.米国のオストミー用ケアアクセサリー市場分析
12.7.1.1.序論
12.7.1.2.市場分類別分析と予測
12.7.1.2.1.製品別
12.7.1.2.2.用途別
12.7.1.2.3.エンドユーザー別
12.7.2.カナダのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
12.7.2.1.序論
12.7.2.2.市場分類別分析と予測
12.7.2.2.1.製品別
12.7.2.2.2.用途別
12.7.2.2.3.エンドユーザー別
13.ラテンアメリカのオストミー用ケアアクセサリー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.序論
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品別
13.3.3.用途別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.国別分析と予測
13.7.1.メキシコのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
13.7.1.1.序論
13.7.1.2.市場分類別分析と予測
13.7.1.2.1.製品別
13.7.1.2.2.用途別
13.7.1.2.3.エンドユーザー別
13.7.2.ブラジルのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
13.7.2.1.序論
13.7.2.2.市場分類別分析と予測
13.7.2.2.1.製品別
13.7.2.2.2.用途別
13.7.2.2.3.エンドユーザー別
13.7.3.アルゼンチンのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
13.7.3.1.序論
13.7.3.2.市場分類別分析と予測
13.7.3.2.1.製品別
13.7.3.2.2.用途別
13.7.3.2.3.エンドユーザー別
14.欧州のオストミー用ケアアクセサリー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.序論
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.ドイツのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
14.7.1.1.序論
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.用途別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.イタリアのオストミー用ケアアクセサリー市場の分析
14.7.2.1.序論
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.用途別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
14.7.3.フランスのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
14.7.3.1.序論
14.7.3.2.市場分類別分析と予測
14.7.3.2.1.製品別
14.7.3.2.2.用途別
14.7.3.2.3.エンドユーザー別
14.7.4.イギリスのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
14.7.4.1.序論
14.7.4.2.市場分類別分析と予測
14.7.4.2.1.製品別
14.7.4.2.2.用途別
14.7.4.2.3.エンドユーザー別
14.7.5.スペインのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
14.7.5.1.序論
14.7.5.2.市場分類別分析と予測
14.7.5.2.1.製品別
14.7.5.2.2.用途別
14.7.5.2.3.エンドユーザー別
14.7.6.ベネルクスのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
14.7.6.1.序論
14.7.6.2.市場分類別分析と予測
14.7.6.2.1.製品別
14.7.6.2.2.用途別
14.7.6.2.3.エンドユーザー別
14.7.7.ロシアのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
14.7.7.1.序論
14.7.7.2.市場分類別分析と予測
14.7.7.2.1.製品別
14.7.7.2.2.用途別
14.7.7.2.3.エンドユーザー別
15.東アジアのオストミー用ケアアクセサリー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.序論
15.2.過去の市場エンドユーザー(US$ Mn)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場価値(US$ Mn)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品別
15.4.2.用途別
15.4.3.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.中国のオストミー用ケアアクセサリー市場分析
15.7.1.1.序論
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.用途別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.日本のオストミー用ケアアクセサリー市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.用途別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.韓国のオストミー用ケアアクセサリー市場分析
15.7.3.1.序論
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.用途別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.南アジアのオストミー用ケアアクセサリー市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.序論
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.インドのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
16.7.1.1.序論
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.用途別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.インドネシアのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
16.7.2.1.序論
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.用途別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.マレーシアのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
16.7.3.1.序論
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.用途別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.タイのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
16.7.4.1.序論
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.製品別
16.7.4.2.2.用途別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
17.オセアニアのオストミー用ケアアクセサリー市場2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.オーストラリアのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.用途別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.ニュージーランドのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
17.7.2.1.序論
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.用途別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.中東・アフリカ(MEA)のオストミー用ケアアクセサリー市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.序論
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.北アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.用途別
18.4.3.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.GCC諸国のオストミー用ケアアクセサリー市場分析
18.7.1.1.序論
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.用途別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.トルコのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
18.7.2.1.序論
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.用途別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.南アフリカのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.用途別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.7.4.北アフリカのオストミー用ケアアクセサリー市場分析
18.7.4.1.序論
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.製品別
18.7.4.2.2.用途別
18.7.4.2.3.エンドユーザー別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.コロプラストグループ
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.販売拠点
20.3.1.4.主要財務状況
20.3.1.5.SWOT分析
20.3.1.6.戦略の概要
20.3.1.6.1.マーケティング戦略
20.3.1.6.2.製品戦略
20.3.1.6.3.チャネル戦略
20.3.2.ホリスター・インコーポレイテッド
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.販売拠点
20.3.2.4.主要財務状況
20.3.2.5.SWOT分析
20.3.2.6.戦略の概要
20.3.2.6.1.マーケティング戦略
20.3.2.6.2.製品戦略
20.3.2.6.3.チャネル戦略
20.3.3.コンバテック社
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.販売拠点
20.3.3.4.主要財務状況
20.3.3.5.SWOT分析
20.3.3.6.戦略の概要
20.3.3.6.1.マーケティング戦略
20.3.3.6.2.製品戦略
20.3.3.6.3.チャネル戦略
20.3.4.スミス・アンド・ネフュー
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.販売拠点
20.3.4.4.主要財務状況
20.3.4.5.SWOT分析
20.3.4.6.戦略の概要
20.3.4.6.1.マーケティング戦略
20.3.4.6.2.製品戦略
20.3.4.6.3.チャネル戦略
20.3.5.スキャパ・ヘルスケア
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.販売拠点
20.3.5.4.主要財務状況
20.3.5.5.SWOT分析
20.3.5.6.戦略の概要
20.3.5.6.1.マーケティング戦略
20.3.5.6.2.製品戦略
20.3.5.6.3.チャネル戦略
20.3.6.3M社
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.販売拠点
20.3.6.4.主要財務状況
20.3.6.5.SWOT分析
20.3.6.6.戦略の概要
20.3.6.6.1.マーケティング戦略
20.3.6.6.2.製品戦略
20.3.6.6.3.チャネル戦略
20.3.7.ブラウンメルスンゲン
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.販売拠点
20.3.7.4.主要財務状況
20.3.7.5.SWOT分析
20.3.7.6.戦略の概要
20.3.7.6.1.マーケティング戦略
20.3.7.6.2.製品戦略
20.3.7.6.3.チャネル戦略
20.3.8.サルツヘルスケア
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.販売拠点
20.3.8.4.主要財務状況
20.3.8.5.SWOT分析
20.3.8.6.戦略の概要
20.3.8.6.1.マーケティング戦略
20.3.8.6.2.製品戦略
20.3.8.6.3.チャネル戦略
20.3.9.トルボットグループ
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.販売拠点
20.3.9.4.主要財務状況
20.3.9.5.SWOT分析
20.3.9.6.戦略の概要
20.3.9.6.1.マーケティング戦略
20.3.9.6.2.製品戦略
20.3.9.6.3.チャネル戦略
20.3.10.ニューホープ研究所
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.販売拠点
20.3.10.4.主要財務状況
20.3.10.5.SWOT分析
20.3.10.6.戦略の概要
20.3.10.6.1.マーケティング戦略
20.3.10.6.2.製品戦略
20.3.10.6.3.チャネル戦略
20.3.11.マーレンの開発と製造
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.販売拠点
20.3.11.4.主要財務状況
20.3.11.5.SWOT分析
20.3.11.6.戦略の概要
20.3.11.6.1.マーケティング戦略
20.3.11.6.2.製品戦略
20.3.11.6.3.チャネル戦略
20.3.12.FNCメディカル
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.販売拠点
20.3.12.4.主要財務状況
20.3.12.5.SWOT分析
20.3.12.6.戦略の概要
20.3.12.6.1.マーケティング戦略
20.3.12.6.2.製品戦略
20.3.12.6.3.チャネル戦略
20.3.13.サイメッド・オストミー社
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.販売拠点
20.3.13.4.主要財務状況
20.3.13.5.SWOT分析
20.3.13.6.戦略の概要
20.3.13.6.1.マーケティング戦略
20.3.13.6.2.製品戦略
20.3.13.6.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released an in-depth analysis of the global ostomy care accessories market. This report offers a thorough assessment of the crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, and provides detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Ostomy Care Accessories Market Size (2024E): USD 638.4 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 992.1 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.5%

Ostomy Care Accessories Market - Report Scope:

Ostomy care accessories are essential for individuals who have undergone ostomy surgery, supporting their management and quality of life. These accessories include products such as ostomy bags, skin barriers, and adhesives, tailored to meet the needs of ostomy patients. The market is driven by the increasing incidence of ostomy surgeries due to conditions like cancer and inflammatory bowel disease, as well as rising awareness and technological innovations in ostomy care products. This market features a variety of products designed to enhance patient comfort, minimize complications, and improve overall well-being.

Market Growth Drivers:

Several factors are propelling the global ostomy care accessories market, including the growing prevalence of conditions necessitating ostomy surgery, such as colorectal cancer and diverticulitis. Technological advancements in product materials and design, which offer better skin protection and comfort, are also contributing to market growth. Increasing awareness and support for ostomy patients, alongside a growing elderly population more prone to conditions requiring ostomy procedures, further drive demand. Additionally, innovations in product development and expanding healthcare infrastructure in emerging markets are accelerating market growth.

Market Restraints:

Despite a positive outlook, the ostomy care accessories market encounters challenges such as high costs associated with advanced ostomy products and limited reimbursement options in certain regions. Social stigma surrounding ostomy care may also impact market growth, as patients might be reluctant to discuss their needs. The market faces constraints related to the necessity for ongoing innovation to meet evolving patient needs and to compete with both established and emerging brands. Regulatory hurdles and variations in healthcare regulations across different regions can further affect market dynamics and product availability.

Market Opportunities:

The ostomy care accessories market offers significant growth opportunities driven by technological advancements, increased product awareness, and supportive healthcare policies. Emerging trends, such as the development of advanced, comfortable, and discreet ostomy solutions, present new avenues for market expansion. Strategic partnerships between manufacturers, healthcare providers, and patient advocacy groups can enhance market reach and improve patient support. Additionally, a growing emphasis on personalized care and patient-centric solutions creates opportunities for innovation and market growth.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors driving global growth in the ostomy care accessories market?
• Which types of ostomy care accessories are in highest demand across different regions?
• How are technological advancements impacting the competitive landscape of the ostomy care accessories market?
• Who are the leading players in the ostomy care accessories market, and what strategies are they employing to maintain market leadership?
• What are the emerging trends and future prospects in the global ostomy care accessories market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Key players in the global ostomy care accessories market, such as Coloplast, Hollister Incorporated, and ConvaTec, are emphasizing innovation, product differentiation, and strategic collaborations to strengthen their market position. These companies invest significantly in research and development to create advanced products that enhance patient comfort and functionality. Strategic partnerships with healthcare providers and patient organizations help expand their market presence and improve patient outcomes. Focus on customer experience, product quality, and comprehensive support services are essential to driving growth and sustaining a competitive advantage in the ostomy care accessories market.

Key Companies Profiled:

• Coloplast Group
• Hollister Incorporated
• ConvaTec, Inc.
• Smith & Nephew
• Scapa Healthcare
• 3M Company
• B.BraunMelsungen
• Salts Healthcare Ltd.
• Torbot Group Inc.
• Nu-Hope Laboratories, Inc.
• Marlen Development and Manufacture
• FNC Medical
• Cymed Ostomy Co.

Key Segments Covered in Ostomy Care Accessories Industry Research

Product:

• Belts, Tapes, Adhesives
• Convex Inserts
• Irrigation Sets & Sleeves
• Skin Protection and Skin Barriers
• Stoma Caps

Application:

• Drainage
• Sealing
• Lubrication
• Cleansing

End User:

• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Home Care Settings

Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Adoption Rate/Usage Analysis - Key Statistics
4.2. Value Chain Analysis
4.3. Product USP Analysis
4.4. PESTEL Analysis
4.5. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Stoma Care Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Cost of Ostomy Care Accessories
5.2.2. Increasing Prevalence of Colorectal Cancer
5.2.3. Increasing Product Approvals
5.2.4. Expansion of Key Manufacturers
5.2.5. Mergers and Acquisitions
5.2.6. Growing Numbers of Stoma Procedures
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By End User
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Ostomy Care Accessories Market Demand (in Value US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Product, 2024-2033
8.3.1. Belts, Tapes, Adhesives
8.3.2. Convex Inserts
8.3.3. Irrigation Sets & Sleeves
8.3.4. Skin Protection and Skin Barriers
8.3.5. Stoma Caps
8.4. Market Attractiveness Analysis, by Product
9. Global Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Application, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Application, 2024-2033
9.3.1. Drainage
9.3.2. Sealing
9.3.3. Lubrication
9.3.4. Cleansing
9.4. Market Attractiveness Analysis, by Application
10. Global Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, by End User, 2024-2033
10.3.1. Hospitals
10.3.2. Ambulatory Surgical Centers
10.3.3. Home Care Settings
10.4. Market Attractiveness Analysis, by End User
11. Global Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) ) Analysis and Forecast, by Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis, by Region
12. North America Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) ) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product
12.3.3. By Application
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product
12.4.3. By Application
12.4.4. By End User
12.5. Market Trends
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Country Level Analysis & Forecast
12.7.1. U.S. Ostomy Care Accessories Market Analysis
12.7.1.1. Introduction
12.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
12.7.1.2.1. By Product
12.7.1.2.2. By Application
12.7.1.2.3. By End User
12.7.2. Canada Ostomy Care Accessories Market Analysis
12.7.2.1. Introduction
12.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
12.7.2.2.1. By Product
12.7.2.2.2. By Application
12.7.2.2.3. By End User
13. Latin America Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Product
13.3.3. By Application
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Country Level Analysis & Forecast
13.7.1. Mexico Ostomy Care Accessories Market Analysis
13.7.1.1. Introduction
13.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
13.7.1.2.1. By Product
13.7.1.2.2. By Application
13.7.1.2.3. By End User
13.7.2. Brazil Ostomy Care Accessories Market Analysis
13.7.2.1. Introduction
13.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
13.7.2.2.1. By Product
13.7.2.2.2. By Application
13.7.2.2.3. By End User
13.7.3. Argentina Ostomy Care Accessories Market Analysis
13.7.3.1. Introduction
13.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
13.7.3.2.1. By Product
13.7.3.2.2. By Application
13.7.3.2.3. By End User
14. Europe Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. Germany Ostomy Care Accessories Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Application
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Italy Ostomy Care Accessories Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Application
14.7.2.2.3. By End User
14.7.3. France Ostomy Care Accessories Market Analysis
14.7.3.1. Introduction
14.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.3.2.1. By Product
14.7.3.2.2. By Application
14.7.3.2.3. By End User
14.7.4. U.K. Ostomy Care Accessories Market Analysis
14.7.4.1. Introduction
14.7.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.4.2.1. By Product
14.7.4.2.2. By Application
14.7.4.2.3. By End User
14.7.5. Spain Ostomy Care Accessories Market Analysis
14.7.5.1. Introduction
14.7.5.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.5.2.1. By Product
14.7.5.2.2. By Application
14.7.5.2.3. By End User
14.7.6. BENELUX Ostomy Care Accessories Market Analysis
14.7.6.1. Introduction
14.7.6.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.6.2.1. By Product
14.7.6.2.2. By Application
14.7.6.2.3. By End User
14.7.7. Russia Ostomy Care Accessories Market Analysis
14.7.7.1. Introduction
14.7.7.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.7.2.1. By Product
14.7.7.2.2. By Application
14.7.7.2.3. By End User
15. East Asia Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market End User (US$ Mn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Product
15.4.2. By Application
15.4.3. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. China Ostomy Care Accessories Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Application
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Japan Ostomy Care Accessories Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Application
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. South Korea Ostomy Care Accessories Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Application
15.7.3.2.3. By End User
16. South Asia Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Indonesia
16.3.1.3. Malaysia
16.3.1.4. Thailand
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. India Ostomy Care Accessories Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Application
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Indonesia Ostomy Care Accessories Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Application
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. Malaysia Ostomy Care Accessories Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Application
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. Thailand Ostomy Care Accessories Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Product
16.7.4.2.2. By Application
16.7.4.2.3. By End User
17. Oceania Ostomy Care Accessories Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. Australia Ostomy Care Accessories Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Application
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. New Zealand Ostomy Care Accessories Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Application
17.7.2.2.3. By End User
18. Middle East and Africa (MEA) Ostomy Care Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Turkey
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. North Africa
18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product
18.4.2. By Application
18.4.3. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. GCC Countries Ostomy Care Accessories Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Application
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Turkey Ostomy Care Accessories Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Application
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. South Africa Ostomy Care Accessories Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product
18.7.3.2.2. By Application
18.7.3.2.3. By End User
18.7.4. North Africa Ostomy Care Accessories Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Product
18.7.4.2.2. By Application
18.7.4.2.3. By End User
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis, by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Coloplast Group
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Sales Footprint
20.3.1.4. Key Financials
20.3.1.5. SWOT Analysis
20.3.1.6. Strategy Overview
20.3.1.6.1. Marketing Strategy
20.3.1.6.2. Product Strategy
20.3.1.6.3. Channel Strategy
20.3.2. Hollister Incorporated
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Sales Footprint
20.3.2.4. Key Financials
20.3.2.5. SWOT Analysis
20.3.2.6. Strategy Overview
20.3.2.6.1. Marketing Strategy
20.3.2.6.2. Product Strategy
20.3.2.6.3. Channel Strategy
20.3.3. ConvaTec, Inc.
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Sales Footprint
20.3.3.4. Key Financials
20.3.3.5. SWOT Analysis
20.3.3.6. Strategy Overview
20.3.3.6.1. Marketing Strategy
20.3.3.6.2. Product Strategy
20.3.3.6.3. Channel Strategy
20.3.4. Smith & Nephew
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Sales Footprint
20.3.4.4. Key Financials
20.3.4.5. SWOT Analysis
20.3.4.6. Strategy Overview
20.3.4.6.1. Marketing Strategy
20.3.4.6.2. Product Strategy
20.3.4.6.3. Channel Strategy
20.3.5. Scapa Healthcare
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Sales Footprint
20.3.5.4. Key Financials
20.3.5.5. SWOT Analysis
20.3.5.6. Strategy Overview
20.3.5.6.1. Marketing Strategy
20.3.5.6.2. Product Strategy
20.3.5.6.3. Channel Strategy
20.3.6. 3M Company
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Sales Footprint
20.3.6.4. Key Financials
20.3.6.5. SWOT Analysis
20.3.6.6. Strategy Overview
20.3.6.6.1. Marketing Strategy
20.3.6.6.2. Product Strategy
20.3.6.6.3. Channel Strategy
20.3.7. B.BraunMelsungen
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Sales Footprint
20.3.7.4. Key Financials
20.3.7.5. SWOT Analysis
20.3.7.6. Strategy Overview
20.3.7.6.1. Marketing Strategy
20.3.7.6.2. Product Strategy
20.3.7.6.3. Channel Strategy
20.3.8. Salts Healthcare Ltd.
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Sales Footprint
20.3.8.4. Key Financials
20.3.8.5. SWOT Analysis
20.3.8.6. Strategy Overview
20.3.8.6.1. Marketing Strategy
20.3.8.6.2. Product Strategy
20.3.8.6.3. Channel Strategy
20.3.9. Torbot Group Inc.
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Sales Footprint
20.3.9.4. Key Financials
20.3.9.5. SWOT Analysis
20.3.9.6. Strategy Overview
20.3.9.6.1. Marketing Strategy
20.3.9.6.2. Product Strategy
20.3.9.6.3. Channel Strategy
20.3.10. Nu-Hope Laboratories, Inc.
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Sales Footprint
20.3.10.4. Key Financials
20.3.10.5. SWOT Analysis
20.3.10.6. Strategy Overview
20.3.10.6.1. Marketing Strategy
20.3.10.6.2. Product Strategy
20.3.10.6.3. Channel Strategy
20.3.11. Marlen Development and Manufacture
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Sales Footprint
20.3.11.4. Key Financials
20.3.11.5. SWOT Analysis
20.3.11.6. Strategy Overview
20.3.11.6.1. Marketing Strategy
20.3.11.6.2. Product Strategy
20.3.11.6.3. Channel Strategy
20.3.12. FNC Medical
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Sales Footprint
20.3.12.4. Key Financials
20.3.12.5. SWOT Analysis
20.3.12.6. Strategy Overview
20.3.12.6.1. Marketing Strategy
20.3.12.6.2. Product Strategy
20.3.12.6.3. Channel Strategy
20.3.13. Cymed Ostomy Co.
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Sales Footprint
20.3.13.4. Key Financials
20.3.13.5. SWOT Analysis
20.3.13.6. Strategy Overview
20.3.13.6.1. Marketing Strategy
20.3.13.6.2. Product Strategy
20.3.13.6.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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2024/10/03 10:28

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