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圧迫療法機器市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Compression Therapy Devices Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社は、世界の圧迫療法装置市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む本質的な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造の包括的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月3日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社は、世界の圧迫療法装置市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む本質的な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造の包括的な見解を提供しています。

主要な洞察

- 圧迫療法装置の市場規模(2024E):32億8000万米ドル
- 予測市場価値(2033F):3.28億米ドル54億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033年):5.7

圧迫療法機器市場の概要

圧迫療法機器は、慢性静脈不全、リンパ浮腫、深部静脈血栓症などの病状の管理に不可欠である。これらの機器は、手足に制御された圧力をかけて血流を促進し、腫れを抑え、循環を改善する。同市場は、病院、診療所、在宅ケア環境、専門ケア施設などさまざまな環境で、空気圧式圧迫装置、圧迫ストッキング、包帯などの製品を提供している。市場成長を促進する主な要因としては、静脈障害の有病率の増加、慢性疾患に対する意識の高まり、治療効果と患者の快適性を向上させる技術の進歩などが挙げられる。

市場の推進要因

世界の圧迫療法機器市場の成長は、慢性静脈不全とリンパ浮腫の罹患率が上昇し、効果的な圧迫ソリューションの需要が高まっていることが背景にあります。高齢化により静脈障害が発生しやすくなっていることも、市場の成長に寄与している。自動空気圧圧迫装置やスマート圧迫システムなどの技術革新は、患者の転帰と利便性を高める。さらに、圧迫療法の利点に対する認識の高まりと在宅介護の拡大が、市場参入者に新たな機会をもたらしている。

市場の課題

圧迫療法機器市場は成長の可能性があるにもかかわらず、高額な機器コスト、限られた償還範囲、定期的なメンテナンスや交換の必要性などの課題に直面している。高度な機器には多額の初期投資が必要であるため、特に医療予算が限られている発展途上地域では、アクセスが制限される可能性がある。また、地域によって償還政策に一貫性がないことも、市場の成長に影響を与える可能性がある。このような課題を克服するためには、業界関係者、医療提供者、政策立案者が協力して、手頃な価格とアクセシビリティを向上させる必要がある。

市場機会:

同市場は、技術の進歩、人口動向、進化する医療モデルを通じて大きな成長機会を提供する。遠隔モニタリングや遠隔医療などのデジタルヘルス技術の統合は、患者の圧迫療法へのアクセスを改善し、治療のアドヒアランスを高めることができる。また、手術後の回復やスポーツ障害に対する圧迫療法の用途が拡大することも、市場の範囲を広げている。戦略的パートナーシップ、研究開発投資、費用対効果が高く使いやすいソリューションの開発は、こうした機会を捉え、市場の主導権を維持する上で極めて重要である。

主な質問

- 圧迫療法機器市場の主な成長要因は何か?
- さまざまな医療現場で最も普及している機器の種類と用途は?
- 技術の進歩は競争環境をどのように形成しているか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略を用いているのか?
- 市場の新たな動向と将来性は?

競争環境:

Medtronic plc、DJO Global、Zimmer Biomet Holdings, Inc.などの大手企業は、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、多様な患者のニーズに対応するため、自動化機器やスマートシステムなどの先進的ソリューションを開発するための研究開発に投資している。医療提供者や販売業者との協力関係、臨床研究や患者教育の重視は、市場成長の鍵を握っている。

主な企業

- メドトロニック
- DJOグローバル
- ジンマー・バイオメット・ホールディングス
- アルジョ
- タクタイルメディカル
- ハントレーヘルスケア
- ブレグ社
- ジュゾーGmbH & Co.KG
- シグバリスAG
- コンプレスポート

圧迫療法機器産業調査の主な対象セグメント

製品
- 空気圧圧迫療法
- 静的圧迫療法

圧迫クラス
- 18-21 mmHg
- 23-32 mmHg
- 34-49 mmHg
- 50mmHg以上

販売チャネル
- 施設販売
- 小売販売

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品対圧縮クラスマトリックス
4.3.主要プロモーション戦略(メーカー別
4.4.PESTLE分析
4.5.ポーター分析
4.6.規制シナリオ
4.7.償還の状況
4.8.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費の概要
5.1.3.世界の先進創傷治療市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.高齢者人口の増加と整形外科手術の技術進歩
5.2.2.業界の統合
5.2.3.研究開発費の増加
5.2.4.慢性静脈不全の有病率の上昇
5.2.5.技術の進歩
5.2.6.医療費の増加
5.3.消費者の意識市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別売上高
6.1.2.圧縮クラス別売上高
6.1.3.流通チャネル別売上高
6.1.4.国別売上高
6.2.2022年市場シナリオ
7.世界の圧迫療法機器市場の需要(単位数量)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.圧迫療法の世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル
8.2.2.ディストリビューター・レベル
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界の圧迫療法機器市場の需要(規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在および将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.圧迫療法装置の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.2019~2023年の製品別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析と予測、2024~2033年
10.3.1.空気圧圧迫療法
10.3.2.静的圧迫療法
10.3.2.1.塞栓防止/圧迫ストッキング
10.3.2.2.圧迫包帯
10.3.2.3.圧迫衣
10.3.2.3.1.下部圧迫衣
10.3.2.3.2.上部コンプレッション
10.4.製品別市場魅力度分析
11.圧迫療法機器の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:圧迫クラス別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.圧迫クラス別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
11.3.圧縮クラス別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
11.3.1.18-21 mmHg
11.3.2. 23~32 mmHg
11.3.3.34-49 mmHg
11.3.4. 50mmHg以上
11.4.用途別市場魅力度分析
12.圧迫療法機器の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.流通チャネル別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.機関投資家向け販売
12.3.1.1.病院
12.3.1.2.診療所
12.3.1.3.外来手術センター
12.3.1.4.介護施設
12.3.2.小売販売
12.3.2.1.病院薬局
12.3.2.2.小売薬局
12.3.2.3.オンライン販売
12.3.2.4.整形外科専門店
12.4.範囲別市場魅力度分析
13.圧迫療法機器の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去の市場規模(10億米ドル)と数量(台数)分析、2019年~2023年
13.3.地域別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.中南米
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.南アジア
13.3.5.東アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米の圧迫療法機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量(台数)分析、2019~2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.圧縮クラス別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.圧縮クラス別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国の圧迫療法機器市場の分析
14.8.1.1.導入
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.圧縮クラス別
14.8.1.2.3.流通チャネル別
14.8.2.カナダの圧迫療法機器市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.圧縮クラス別
14.8.2.2.3.流通チャネル別
15.ラテンアメリカの圧迫療法機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)および市場分類別数量(台数)分析、2019~2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.圧縮クラス別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.圧縮クラス別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ブラジルの圧迫療法機器市場分析
15.8.1.1.導入
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.圧縮クラス別
15.8.1.2.3.流通チャネル別
15.8.2.メキシコの圧迫療法機器市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.圧縮クラス別
15.8.2.2.3.流通チャネル別
15.8.3.アルゼンチンの圧迫療法機器市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.圧縮クラス別
15.8.3.2.3.流通チャネル別
16.欧州の圧迫療法機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イギリス
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イタリア
16.3.1.5.ロシア
16.3.1.6.スペイン
16.3.1.7.ベネルクス
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.圧縮クラス別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.圧縮クラス別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツの圧迫療法機器市場の分析
16.8.1.1.導入
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.圧縮クラス別
16.8.1.2.3.流通チャネル別
16.8.2.イギリスの圧迫療法機器市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.圧縮クラス別
16.8.2.2.3.流通チャネル別
16.8.3.ロシアの圧迫療法機器市場の分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.圧縮クラス別
16.8.3.2.3.流通チャネル別
16.8.4.スペインの圧迫療法機器市場分析
16.8.4.1.導入
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.圧縮クラス別
16.8.4.2.3.流通チャネル別
16.8.5.フランスの圧迫療法機器市場分析
16.8.5.1.導入
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.圧縮クラス別
16.8.5.2.3.流通チャネル別
16.8.6.イタリアの圧迫療法機器市場の分析
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.圧縮クラス別
16.8.6.2.3.流通チャネル別
16.8.7.ベネルクスの圧迫療法機器市場の分析
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.圧縮クラス別
16.8.7.2.3.流通チャネル別
17.南アジアの圧迫療法機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量(台数)分析、2019~2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.圧縮クラス別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.圧縮クラス別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インドの圧迫療法機器市場の分析
17.8.1.1.導入
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.圧縮クラス別
17.8.1.2.3.流通チャネル別
17.8.2.インドネシアの圧迫療法機器市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.圧縮クラス別
17.8.2.2.3.流通チャネル別
17.8.3.マレーシアの圧迫療法機器市場の分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.圧縮クラス別
17.8.3.2.3.流通チャネル別
17.8.4.タイの圧迫療法機器市場の分析
17.8.4.1.導入
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.圧縮クラス別
17.8.4.2.3.流通チャネル別
18.東アジアの圧迫療法機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)および市場分類別数量(台数)分析、2019~2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品別
18.3.3.圧縮クラス別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.圧縮クラス別
18.4.4.流通チャネル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.中国の圧迫療法機器市場の分析
18.8.1.1.導入
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.圧縮クラス別
18.8.1.2.3.流通チャネル別
18.8.2.日本の圧迫療法機器市場分析
18.8.2.1.導入
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.圧縮クラス別
18.8.2.2.3.流通チャネル別
18.8.3.韓国の圧迫療法機器市場の分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.圧縮クラス別
18.8.3.2.3.流通チャネル別
19.オセアニアの圧迫療法機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.圧縮クラス別
19.3.4.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.圧縮クラス別
19.4.4.流通チャネル別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
19.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリアの圧迫療法機器市場の分析
19.8.1.1.導入
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.圧縮クラス別
19.8.1.2.3.流通チャネル別
19.8.2.ニュージーランドの圧迫療法機器市場の分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.圧縮クラス別
19.8.2.2.3.流通チャネル別
20.中東・アフリカ(MEA)の圧迫療法機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.北アフリカ
20.3.1.5.その他のMEA
20.3.2.製品別
20.3.3.圧縮クラス別
20.3.4.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.圧縮クラス別
20.4.4.流通チャネル別
20.5.市場動向
20.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
20.7.促進要因と阻害要因-影響分析
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国の圧迫療法機器市場分析
20.8.1.1.導入
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.圧縮クラス別
20.8.1.2.3.流通チャネル別
20.8.2.トルコの圧迫療法機器市場分析
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.圧縮クラス別
20.8.2.2.3.流通チャネル別
20.8.3.南アフリカの圧迫療法機器市場分析
20.8.3.1.序論
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.圧縮クラス別
20.8.3.2.3.流通チャネル別
20.8.4.北アフリカの圧迫療法機器市場分析
20.8.4.1.導入
20.8.4.2.市場分類別分析と予測
20.8.4.2.1.製品別
20.8.4.2.2.圧縮クラス別
20.8.4.2.3.流通チャネル別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.市場集中度
21.3.上位企業の市場シェア分析
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.プレーヤーの地域別フットプリント
21.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
21.4.3.プレーヤー別チャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合ディープダイブ
22.2.1.メルンリッケ・ヘルスケアAB
22.2.1.1.概要
22.2.1.2.製品ポートフォリオ
22.2.1.3.販売拠点
22.2.1.4.主要財務状況
22.2.1.5.SWOT分析
22.2.1.6.戦略の概要
22.2.1.6.1.マーケティング戦略
22.2.1.6.2.製品戦略
22.2.1.6.3.チャネル戦略
22.2.2.3M
22.2.2.1.概要
22.2.2.2.製品ポートフォリオ
22.2.2.3.販売拠点
22.2.2.4.主要財務状況
22.2.2.5.SWOT分析
22.2.2.6.戦略の概要
22.2.2.6.1.マーケティング戦略
22.2.2.6.2.製品戦略
22.2.2.6.3.チャネル戦略
22.2.3.アルジョ(ハントレー・ヘルスケア・リミテッド)
22.2.3.1.概要
22.2.3.2.製品ポートフォリオ
22.2.3.3.販売拠点
22.2.3.4.主要財務状況
22.2.3.5.SWOT分析
22.2.3.6.戦略の概要
22.2.3.6.1.マーケティング戦略
22.2.3.6.2.製品戦略
22.2.3.6.3.チャネル戦略
22.2.4.ブラウンメッド社
22.2.4.1.概要
22.2.4.2.製品ポートフォリオ
22.2.4.3.販売拠点
22.2.4.4.主要財務状況
22.2.4.5.SWOT分析
22.2.4.6.戦略の概要
22.2.4.6.1.マーケティング戦略
22.2.4.6.2.製品戦略
22.2.4.6.3.チャネル戦略
22.2.5.Essity Aktiebolag (publ) (BSN Medical Inc.)
22.2.5.1.概要
22.2.5.2.製品ポートフォリオ
22.2.5.3.販売拠点
22.2.5.4.主要財務状況
22.2.5.5.SWOT分析
22.2.5.6.戦略の概要
22.2.5.6.1.マーケティング戦略
22.2.5.6.2.製品戦略
22.2.5.6.3.チャネル戦略
22.2.6.カーディナル・ヘルス
22.2.6.1.概要
22.2.6.2.製品ポートフォリオ
22.2.6.3.販売拠点
22.2.6.4.主要財務状況
22.2.6.5.SWOT分析
22.2.6.6.戦略の概要
22.2.6.6.1.マーケティング戦略
22.2.6.6.2.製品戦略
22.2.6.6.3.チャネル戦略
22.2.7.大成マレフ株式会社
22.2.7.1.概要
22.2.7.2.製品ポートフォリオ
22.2.7.3.販売拠点
22.2.7.4.主要財務状況
22.2.7.5.SWOT分析
22.2.7.6.戦略の概要
22.2.7.6.1.マーケティング戦略
22.2.7.6.2.製品戦略
22.2.7.6.3.チャネル戦略
22.2.8.アイロス・メディカル社(デボン・メディカル・プロダクツ)
22.2.8.1.概要
22.2.8.2.製品ポートフォリオ
22.2.8.3.販売拠点
22.2.8.4.主要財務状況
22.2.8.5.SWOT分析
22.2.8.6.戦略の概要
22.2.8.6.1.マーケティング戦略
22.2.8.6.2.製品戦略
22.2.8.6.3.チャネル戦略
22.2.9.エノビス(DJOグローバル社)
22.2.9.1.概要
22.2.9.2.製品ポートフォリオ
22.2.9.3.販売拠点
22.2.9.4.主要財務状況
22.2.9.5.SWOT分析
22.2.9.6.戦略の概要
22.2.9.6.1.マーケティング戦略
22.2.9.6.2.製品戦略
22.2.9.6.3.チャネル戦略
22.2.10.フローエイド医療技術
22.2.10.1.概要
22.2.10.2.製品ポートフォリオ
22.2.10.3.販売拠点
22.2.10.4.主要財務状況
22.2.10.5.SWOT分析
22.2.10.6.戦略の概要
22.2.10.6.1.マーケティング戦略
22.2.10.6.2.製品戦略
22.2.10.6.3.チャネル戦略
22.2.11.アバノス・メディカル社(ゲームレディ)
22.2.11.1.概要
22.2.11.2.製品ポートフォリオ
22.2.11.3.販売拠点
22.2.11.4.主要財務状況
22.2.11.5.SWOT分析
22.2.11.6.戦略の概要
22.2.11.6.1.マーケティング戦略
22.2.11.6.2.製品戦略
22.2.11.6.3.チャネル戦略
22.2.12.ジュリアス・ゾーン社
22.2.12.1.概要
22.2.12.2.製品ポートフォリオ
22.2.12.3.販売拠点
22.2.12.4.主要財務状況
22.2.12.5.SWOT分析
22.2.12.6.戦略の概要
22.2.12.6.1.マーケティング戦略
22.2.12.6.2.製品戦略
22.2.12.6.3.チャネル戦略
22.2.13.ローマン&ラウシャーGmbH & Co.KG
22.2.13.1.概要
22.2.13.2.製品ポートフォリオ
22.2.13.3.販売拠点
22.2.13.4.主要財務状況
22.2.13.5.SWOT分析
22.2.13.6.戦略の概要
22.2.13.6.1.マーケティング戦略
22.2.13.6.2.製品戦略
22.2.13.6.3.チャネル戦略
22.2.14. Medi GmbH & Co.KG
22.2.14.1.概要
22.2.14.2.製品ポートフォリオ
22.2.14.3.販売拠点
22.2.14.4.主要財務状況
22.2.14.5.SWOT分析
22.2.14.6.戦略の概要
22.2.14.6.1.マーケティング戦略
22.2.14.6.2.製品戦略
22.2.14.6.3.チャネル戦略
22.2.15.TONUS ELAST SIASwoop Aero Pt.
22.2.15.1.概要
22.2.15.2.製品ポートフォリオ
22.2.15.3.販売拠点
22.2.15.4.主要財務状況
22.2.15.5.SWOT分析
22.2.15.6.戦略の概要
22.2.15.6.1.マーケティング戦略
22.2.15.6.2.製品戦略
22.2.15.6.3.チャネル戦略
22.2.16.メドライン・インダストリーズ社
22.2.16.1.概要
22.2.16.2.製品ポートフォリオ
22.2.16.3.販売拠点
22.2.16.4.主要財務状況
22.2.16.5.SWOT分析
22.2.16.6.戦略の概要
22.2.16.6.1.マーケティング戦略
22.2.16.6.2.製品戦略
22.2.16.6.3.チャネル戦略
22.2.17.ポール・ハートマンAG
22.2.17.1.概要
22.2.17.2.製品ポートフォリオ
22.2.17.3.販売拠点
22.2.17.4.主要財務状況
22.2.17.5.SWOT分析
22.2.17.6.戦略の概要
22.2.17.6.1.マーケティング戦略
22.2.17.6.2.製品戦略
22.2.17.6.3.チャネル戦略
22.2.18.シグバリスグループ
22.2.18.1.概要
22.2.18.2.製品ポートフォリオ
22.2.18.3.販売拠点
22.2.18.4.主要財務
22.2.18.5.SWOT分析
22.2.18.6.戦略の概要
22.2.18.6.1.マーケティング戦略
22.2.18.6.2.製品戦略
22.2.18.6.3.チャネル戦略
22.2.19.スミス・アンド・ネフュー
22.2.19.1.概要
22.2.19.2.製品ポートフォリオ
22.2.19.3.販売拠点
22.2.19.4.主要財務状況
22.2.19.5.SWOT分析
22.2.19.6.戦略の概要
22.2.19.6.1.マーケティング戦略
22.2.19.6.2.製品戦略
22.2.19.6.3.チャネル戦略
22.2.20.ストライカー
22.2.20.1.概要
22.2.20.2.製品ポートフォリオ
22.2.20.3.販売拠点
22.2.20.4.主要財務状況
22.2.20.5.SWOT分析
22.2.20.6.戦略の概要
22.2.20.6.1.マーケティング戦略
22.2.20.6.2.製品戦略
22.2.20.6.3.チャネル戦略
22.2.21.タクタイルメディカル
22.2.21.1.概要
22.2.21.2.製品ポートフォリオ
22.2.21.3.販売拠点
22.2.21.4.主要財務状況
22.2.21.5.SWOT分析
22.2.21.6.戦略の概要
22.2.21.6.1.マーケティング戦略
22.2.21.6.2.製品戦略
22.2.21.6.3.チャネル戦略
22.2.22.トゥアスネSAS
22.2.22.1.概要
22.2.22.2.製品ポートフォリオ
22.2.22.3.販売拠点
22.2.22.4.主要財務状況
22.2.22.5.SWOT分析
22.2.22.6.戦略の概要
22.2.22.6.1.マーケティング戦略
22.2.22.6.2.製品戦略
22.2.22.6.3.チャネル戦略
22.2.23.ジンマー・バイオメット(メディカル・コンプレッション・システムズ(DBN)社)
22.2.23.1.概要
22.2.23.2.製品ポートフォリオ
22.2.23.3.販売拠点
22.2.23.4.主要財務状況
22.2.23.5.SWOT分析
22.2.23.6.戦略の概要
22.2.23.6.1.マーケティング戦略
22.2.23.6.2.製品戦略
22.2.23.6.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has released a detailed report on the global Compression Therapy Devices Market. This report provides an in-depth analysis of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive view of the market structure.

Key Insights:

• Compression Therapy Devices Market Size (2024E): USD 3.28 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 5.4 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033):5.7%

Compression Therapy Devices Market Overview:

Compression therapy devices are vital in managing medical conditions such as chronic venous insufficiency, lymphedema, and deep vein thrombosis. These devices exert controlled pressure on the limbs to enhance blood flow, reduce swelling, and improve circulation. The market serves various settings, including hospitals, clinics, homecare environments, and specialty care facilities, offering products like pneumatic compression devices, compression stockings, and bandages. Key factors driving market growth include the increasing prevalence of venous disorders, heightened awareness of chronic conditions, and advancements in technology that improve treatment effectiveness and patient comfort.

Market Drivers:

The growth of the global compression therapy devices market is driven by the rising incidence of chronic venous insufficiency and lymphedema, which boosts the demand for effective compression solutions. The aging population, more prone to venous disorders, further contributes to market growth. Technological innovations, such as automated pneumatic compression devices and smart compression systems, enhance patient outcomes and convenience. Additionally, increasing awareness of the benefits of compression therapy and the expansion of homecare settings present new opportunities for market players.

Market Challenges:

Despite its growth potential, the compression therapy devices market faces challenges such as high device costs, limited reimbursement coverage, and the need for regular maintenance and replacement. The substantial initial investment required for advanced devices may restrict accessibility, particularly in developing regions with limited healthcare budgets. Inconsistent reimbursement policies across regions can also affect market growth. Overcoming these challenges will require collaboration among industry stakeholders, healthcare providers, and policymakers to improve affordability and accessibility.

Market Opportunities:

The market offers significant growth opportunities through technological advancements, demographic trends, and evolving healthcare models. Integration of digital health technologies like remote monitoring and telehealth can improve patient access to compression therapy and enhance treatment adherence. Expanding applications of compression therapy for post-surgical recovery and sports injuries also broaden the market scope. Strategic partnerships, R&D investment, and the development of cost-effective, user-friendly solutions will be crucial for seizing these opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered:

• What are the main drivers of growth in the compression therapy devices market?
• Which device types and applications are most popular across different healthcare settings?
• How are technological advancements shaping the competitive landscape?
• Who are the major players in the market, and what strategies are they using?
• What are the emerging trends and future prospects for the market?

Competitive Landscape:

Major players such as Medtronic plc, DJO Global, and Zimmer Biomet Holdings, Inc. are focusing on innovation, product differentiation, and strategic partnerships. These companies invest in R&D to develop advanced solutions, including automated devices and smart systems, to meet diverse patient needs. Collaborations with healthcare providers and distributors, along with an emphasis on clinical research and patient education, are key to driving market growth.

Key Companies Profiled:

• Medtronic plc
• DJO Global
• Zimmer Biomet Holdings, Inc.
• Arjo
• Tactile Medical
• Huntleigh Healthcare
• Breg, Inc.
• Juzo GmbH & Co. KG
• Sigvaris AG
• Compressport

Key Segments Covered in Compression Therapy Devices Industry Research

Product:
• Pneumatic Compression Therapy
• Static Compression Therapy

Compression Class:
• 18-21 mmHg
• 23-32 mmHg
• 34-49 mmHg
• more than 50 mmHg

Distribution Channel
• Institutional Sales
• Retail Sales

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption/ Usage Analysis
4.2. Product Vs. Compression Class Matrix
4.3. Key Promotional Strategies, By Manufacturers
4.4. PESTLE Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Regulatory Scenario
4.7. Reimbursement Landscape
4.8. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Overview
5.1.3. Global Advanced Wound Care Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increasing Geriatric Population And Orthopaedic Procedures Technological Advancements
5.2.2. Industry Consolidation
5.2.3. Growing R&D Spending
5.2.4. Rising Prevalence Of Chronic Venous Insufficiency
5.2.5. Technological Advancements
5.2.6. Increasing Spending On Healthcare
5.3. Consumer AwarenessMarket Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. Revenue By Product
6.1.2. Revenue By Compression Class
6.1.3. Revenue By Distribution Channel
6.1.4. Revenue By Country
6.2. 2022 Market Scenario
7. Global Compression Therapy Devices Market Demand (Volume in Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (In Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (In Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Compression Therapy Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis by Product
8.2. Pricing Break Up
8.2.1. Manufacturer Level
8.2.2. Distributor Level
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Compression Therapy Devices Market Demand (Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Product, 2024-2033
10.3.1. Pneumatic Compression Therapy
10.3.2. Static Compression Therapy
10.3.2.1. Anti embolism/Compression Stockings
10.3.2.2. Compression Bandages
10.3.2.3. Compression Garments
10.3.2.3.1. Lower Compression Garments
10.3.2.3.2. Upper Compression Garments
10.4. Market Attractiveness Analysis by Product
11. Global Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Compression Class
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Compression Class, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Compression Class, 2024-2033
11.3.1. 18-21 mmHg
11.3.2. 23-32 mmHg
11.3.3. 34-49 mmHg
11.3.4. more than 50 mmHg
11.4. Market Attractiveness Analysis by Application
12. Global Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Distribution Channel, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn Analysis and Forecast by Distribution Channel, 2024-2033
12.3.1. Institutional Sales
12.3.1.1. Hospitals
12.3.1.2. Clinics
12.3.1.3. Ambulatory Surgical Centers
12.3.1.4. Nursing Facilities
12.3.2. Retail Sales
12.3.2.1. Hospital Pharmacies
12.3.2.2. Retail Pharmacies
12.3.2.3. Online Sales
12.3.2.4. Specialized Orthopedic Stores
12.4. Market Attractiveness Analysis by Range
13. Global Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. South Asia
13.3.5. East Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Compression Class
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Compression Class
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Compression Therapy Devices Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Compression Class
14.8.1.2.3. By Distribution Channel
14.8.2. Canada Compression Therapy Devices Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Compression Class
14.8.2.2.3. By Distribution Channel
15. Latin America Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Compression Class
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Compression Class
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Brazil Compression Therapy Devices Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Compression Class
15.8.1.2.3. By Distribution Channel
15.8.2. Mexico Compression Therapy Devices Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Compression Class
15.8.2.2.3. By Distribution Channel
15.8.3. Argentina Compression Therapy Devices Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Compression Class
15.8.3.2.3. By Distribution Channel
16. Europe Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. UK
16.3.1.3. France
16.3.1.4. Italy
16.3.1.5. Russia
16.3.1.6. Spain
16.3.1.7. BENELUX
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Compression Class
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Compression Class
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Compression Therapy Devices Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Compression Class
16.8.1.2.3. By Distribution Channel
16.8.2. UK Compression Therapy Devices Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Compression Class
16.8.2.2.3. By Distribution Channel
16.8.3. Russia Compression Therapy Devices Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Compression Class
16.8.3.2.3. By Distribution Channel
16.8.4. Spain Compression Therapy Devices Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Compression Class
16.8.4.2.3. By Distribution Channel
16.8.5. France Compression Therapy Devices Market Analysis
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Compression Class
16.8.5.2.3. By Distribution Channel
16.8.6. Italy Compression Therapy Devices Market Analysis
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Compression Class
16.8.6.2.3. By Distribution Channel
16.8.7. BENELUX Compression Therapy Devices Market Analysis
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Compression Class
16.8.7.2.3. By Distribution Channel
17. South Asia Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Compression Class
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Compression Class
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Compression Therapy Devices Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Compression Class
17.8.1.2.3. By Distribution Channel
17.8.2. Indonesia Compression Therapy Devices Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Compression Class
17.8.2.2.3. By Distribution Channel
17.8.3. Malaysia Compression Therapy Devices Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Compression Class
17.8.3.2.3. By Distribution Channel
17.8.4. Thailand Compression Therapy Devices Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Compression Class
17.8.4.2.3. By Distribution Channel
18. East Asia Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Product
18.3.3. By Compression Class
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Compression Class
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. China Compression Therapy Devices Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Compression Class
18.8.1.2.3. By Distribution Channel
18.8.2. Japan Compression Therapy Devices Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Compression Class
18.8.2.2.3. By Distribution Channel
18.8.3. South Korea Compression Therapy Devices Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Compression Class
18.8.3.2.3. By Distribution Channel
19. Oceania Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Compression Class
19.3.4. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Compression Class
19.4.4. By Distribution Channel
19.5. Market Trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Compression Therapy Devices Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Compression Class
19.8.1.2.3. By Distribution Channel
19.8.2. New Zealand Compression Therapy Devices Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Compression Class
19.8.2.2.3. By Distribution Channel
20. Middle East & Africa (MEA) Compression Therapy Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Turkey
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. North Africa
20.3.1.5. Rest of MEA
20.3.2. By Product
20.3.3. By Compression Class
20.3.4. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Compression Class
20.4.4. By Distribution Channel
20.5. Market Trends
20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Compression Therapy Devices Market Analysis
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Compression Class
20.8.1.2.3. By Distribution Channel
20.8.2. Turkey Compression Therapy Devices Market Analysis
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Compression Class
20.8.2.2.3. By Distribution Channel
20.8.3. South Africa Compression Therapy Devices Market Analysis
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Compression Class
20.8.3.2.3. By Distribution Channel
20.8.4. North Africa Compression Therapy Devices Market Analysis
20.8.4.1. Introduction
20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.4.2.1. By Product
20.8.4.2.2. By Compression Class
20.8.4.2.3. By Distribution Channel
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Concentration
21.3. Market Share Analysis of Top Players
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. Regional footprint of Players
21.4.2. Product foot print by Players
21.4.3. Channel Foot Print by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Deep Dive
22.2.1. Mölnlycke Health Care AB
22.2.1.1. Overview
22.2.1.2. Product Portfolio
22.2.1.3. Sales Footprint
22.2.1.4. Key Financials
22.2.1.5. SWOT Analysis
22.2.1.6. Strategy Overview
22.2.1.6.1. Marketing Strategy
22.2.1.6.2. Product strategy
22.2.1.6.3. Channel Strategy
22.2.2. 3M
22.2.2.1. Overview
22.2.2.2. Product Portfolio
22.2.2.3. Sales Footprint
22.2.2.4. Key Financials
22.2.2.5. SWOT Analysis
22.2.2.6. Strategy Overview
22.2.2.6.1. Marketing Strategy
22.2.2.6.2. Product strategy
22.2.2.6.3. Channel Strategy
22.2.3. Arjo (Huntleigh Healthcare Limited)
22.2.3.1. Overview
22.2.3.2. Product Portfolio
22.2.3.3. Sales Footprint
22.2.3.4. Key Financials
22.2.3.5. SWOT Analysis
22.2.3.6. Strategy Overview
22.2.3.6.1. Marketing Strategy
22.2.3.6.2. Product strategy
22.2.3.6.3. Channel Strategy
22.2.4. Brownmed, Inc.
22.2.4.1. Overview
22.2.4.2. Product Portfolio
22.2.4.3. Sales Footprint
22.2.4.4. Key Financials
22.2.4.5. SWOT Analysis
22.2.4.6. Strategy Overview
22.2.4.6.1. Marketing Strategy
22.2.4.6.2. Product strategy
22.2.4.6.3. Channel Strategy
22.2.5. Essity Aktiebolag (publ) (BSN Medical Inc.,)
22.2.5.1. Overview
22.2.5.2. Product Portfolio
22.2.5.3. Sales Footprint
22.2.5.4. Key Financials
22.2.5.5. SWOT Analysis
22.2.5.6. Strategy Overview
22.2.5.6.1. Marketing Strategy
22.2.5.6.2. Product strategy
22.2.5.6.3. Channel Strategy
22.2.6. Cardinal Health.
22.2.6.1. Overview
22.2.6.2. Product Portfolio
22.2.6.3. Sales Footprint
22.2.6.4. Key Financials
22.2.6.5. SWOT Analysis
22.2.6.6. Strategy Overview
22.2.6.6.1. Marketing Strategy
22.2.6.6.2. Product strategy
22.2.6.6.3. Channel Strategy
22.2.7. Daesung Maref Co., Ltd
22.2.7.1. Overview
22.2.7.2. Product Portfolio
22.2.7.3. Sales Footprint
22.2.7.4. Key Financials
22.2.7.5. SWOT Analysis
22.2.7.6. Strategy Overview
22.2.7.6.1. Marketing Strategy
22.2.7.6.2. Product strategy
22.2.7.6.3. Channel Strategy
22.2.8. AIROS Medical, Inc. (Devon Medical Products)
22.2.8.1. Overview
22.2.8.2. Product Portfolio
22.2.8.3. Sales Footprint
22.2.8.4. Key Financials
22.2.8.5. SWOT Analysis
22.2.8.6. Strategy Overview
22.2.8.6.1. Marketing Strategy
22.2.8.6.2. Product strategy
22.2.8.6.3. Channel Strategy
22.2.9. Enovis (DJO Global, Inc)
22.2.9.1. Overview
22.2.9.2. Product Portfolio
22.2.9.3. Sales Footprint
22.2.9.4. Key Financials
22.2.9.5. SWOT Analysis
22.2.9.6. Strategy Overview
22.2.9.6.1. Marketing Strategy
22.2.9.6.2. Product strategy
22.2.9.6.3. Channel Strategy
22.2.10. FlowAid Medical Technologices
22.2.10.1. Overview
22.2.10.2. Product Portfolio
22.2.10.3. Sales Footprint
22.2.10.4. Key Financials
22.2.10.5. SWOT Analysis
22.2.10.6. Strategy Overview
22.2.10.6.1. Marketing Strategy
22.2.10.6.2. Product strategy
22.2.10.6.3. Channel Strategy
22.2.11. Avanos Medical, Inc., (Game Ready)
22.2.11.1. Overview
22.2.11.2. Product Portfolio
22.2.11.3. Sales Footprint
22.2.11.4. Key Financials
22.2.11.5. SWOT Analysis
22.2.11.6. Strategy Overview
22.2.11.6.1. Marketing Strategy
22.2.11.6.2. Product strategy
22.2.11.6.3. Channel Strategy
22.2.12. Julius Zorn, Inc.
22.2.12.1. Overview
22.2.12.2. Product Portfolio
22.2.12.3. Sales Footprint
22.2.12.4. Key Financials
22.2.12.5. SWOT Analysis
22.2.12.6. Strategy Overview
22.2.12.6.1. Marketing Strategy
22.2.12.6.2. Product strategy
22.2.12.6.3. Channel Strategy
22.2.13. Lohmann & Rauscher GmbH & Co. KG
22.2.13.1. Overview
22.2.13.2. Product Portfolio
22.2.13.3. Sales Footprint
22.2.13.4. Key Financials
22.2.13.5. SWOT Analysis
22.2.13.6. Strategy Overview
22.2.13.6.1. Marketing Strategy
22.2.13.6.2. Product strategy
22.2.13.6.3. Channel Strategy
22.2.14. medi GmbH & Co. KG
22.2.14.1. Overview
22.2.14.2. Product Portfolio
22.2.14.3. Sales Footprint
22.2.14.4. Key Financials
22.2.14.5. SWOT Analysis
22.2.14.6. Strategy Overview
22.2.14.6.1. Marketing Strategy
22.2.14.6.2. Product strategy
22.2.14.6.3. Channel Strategy
22.2.15. TONUS ELAST SIASwoop Aero Pt. Ltd.
22.2.15.1. Overview
22.2.15.2. Product Portfolio
22.2.15.3. Sales Footprint
22.2.15.4. Key Financials
22.2.15.5. SWOT Analysis
22.2.15.6. Strategy Overview
22.2.15.6.1. Marketing Strategy
22.2.15.6.2. Product strategy
22.2.15.6.3. Channel Strategy
22.2.16. Medline Industries, Inc.
22.2.16.1. Overview
22.2.16.2. Product Portfolio
22.2.16.3. Sales Footprint
22.2.16.4. Key Financials
22.2.16.5. SWOT Analysis
22.2.16.6. Strategy Overview
22.2.16.6.1. Marketing Strategy
22.2.16.6.2. Product strategy
22.2.16.6.3. Channel Strategy
22.2.17. Paul Hartmann AG
22.2.17.1. Overview
22.2.17.2. Product Portfolio
22.2.17.3. Sales Footprint
22.2.17.4. Key Financials
22.2.17.5. SWOT Analysis
22.2.17.6. Strategy Overview
22.2.17.6.1. Marketing Strategy
22.2.17.6.2. Product strategy
22.2.17.6.3. Channel Strategy
22.2.18. SIGVARIS GROUP
22.2.18.1. Overview
22.2.18.2. Product Portfolio
22.2.18.3. Sales Footprint
22.2.18.4. Key Financials
22.2.18.5. SWOT Analysis
22.2.18.6. Strategy Overview
22.2.18.6.1. Marketing Strategy
22.2.18.6.2. Product strategy
22.2.18.6.3. Channel Strategy
22.2.19. Smith & Nephew
22.2.19.1. Overview
22.2.19.2. Product Portfolio
22.2.19.3. Sales Footprint
22.2.19.4. Key Financials
22.2.19.5. SWOT Analysis
22.2.19.6. Strategy Overview
22.2.19.6.1. Marketing Strategy
22.2.19.6.2. Product strategy
22.2.19.6.3. Channel Strategy
22.2.20. Stryker
22.2.20.1. Overview
22.2.20.2. Product Portfolio
22.2.20.3. Sales Footprint
22.2.20.4. Key Financials
22.2.20.5. SWOT Analysis
22.2.20.6. Strategy Overview
22.2.20.6.1. Marketing Strategy
22.2.20.6.2. Product strategy
22.2.20.6.3. Channel Strategy
22.2.21. Tactile Medical
22.2.21.1. Overview
22.2.21.2. Product Portfolio
22.2.21.3. Sales Footprint
22.2.21.4. Key Financials
22.2.21.5. SWOT Analysis
22.2.21.6. Strategy Overview
22.2.21.6.1. Marketing Strategy
22.2.21.6.2. Product strategy
22.2.21.6.3. Channel Strategy
22.2.22. Thuasne SAS
22.2.22.1. Overview
22.2.22.2. Product Portfolio
22.2.22.3. Sales Footprint
22.2.22.4. Key Financials
22.2.22.5. SWOT Analysis
22.2.22.6. Strategy Overview
22.2.22.6.1. Marketing Strategy
22.2.22.6.2. Product strategy
22.2.22.6.3. Channel Strategy
22.2.23. Zimmer Biomet (Medical Compression Systems (DBN) Ltd.)
22.2.23.1. Overview
22.2.23.2. Product Portfolio
22.2.23.3. Sales Footprint
22.2.23.4. Key Financials
22.2.23.5. SWOT Analysis
22.2.23.6. Strategy Overview
22.2.23.6.1. Marketing Strategy
22.2.23.6.2. Product strategy
22.2.23.6.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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