皮膚科用生物製剤市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2032年予測
Dermatology Biologics Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032
Persistence Market Research社はこのほど、皮膚科向け生物製剤の世界市場に関する包括的なレポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に評価しました。この詳細な分析に... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社はこのほど、皮膚科向け生物製剤の世界市場に関する包括的なレポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に評価しました。この詳細な分析により、市場構造に関する貴重な洞察が得られます。
主要な洞察
- 皮膚科用生物製剤の市場規模(2024E):60億1,100万米ドル
- 予測市場価値(2032F):10.175億米ドル101億7,500万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 6.8%
皮膚科用生物製剤市場 - レポートスコープ:
皮膚科生物製剤は、乾癬、アトピー性皮膚炎、膿疱性汗腺炎などの様々な慢性皮膚疾患の治療に極めて重要である。生きている細胞に由来するこれらの生物製剤は、免疫反応を調節する標的療法を提供し、中等度から重度の皮膚疾患患者に救済をもたらす。皮膚科生物学的製剤市場は、病院、専門クリニック、在宅医療の現場で、モノクローナル抗体や融合タンパク質を含む様々な生物学的製剤を提供している。
市場成長の促進要因
世界の皮膚科用生物製剤市場の成長を促す要因はいくつかある。乾癬や湿疹のような慢性皮膚疾患に対する効果的な治療法として生物学的製剤に対する認識が高まっていることが、市場拡大に大きく寄与している。これらの皮膚疾患の有病率の上昇と長期的な治療ソリューションに対する需要が主要な成長促進要因である。バイオシミラーや次世代生物学的製剤の導入など、生物学的製剤開発における技術的進歩は、治療効果を高め、副作用を最小限に抑えるため、市場成長をさらに刺激する。さらに、在宅生物学的製剤の採用拡大や遠隔医療サービスの拡大は、市場プレーヤーがより幅広い患者層にアプローチするための新たな道を開くものである。
市場の阻害要因
有望な成長が見込まれるものの、皮膚科生物学的製剤市場は、高い治療費、規制当局の厳しい承認プロセス、中低所得地域でのアクセス制限などの課題に直面している。生物学的製剤の開発には複雑な製造工程と厳しい規制があるため、製造業者には大きなコスト負担がかかり、市場価格と患者アクセスに影響を与えている。特に医療予算に制約のある地域では、生物学的製剤による治療が高額であることが市場浸透の障壁となっている。このような経済的・規制的障壁を克服するには、手頃な価格で利用しやすい生物学的製剤治療を促進するために、業界関係者、政策立案者、医療提供者が協力する必要があります。
市場機会:
皮膚科領域の生物学的製剤市場は、進行中の研究開発、医療費の増加、患者のケアモデルの進化によって大きな成長機会がもたらされる。個々の患者のニーズに合わせた個別化生物学的製剤の導入は、治療効果を高め、副作用を軽減し、市場の可能性を拡大する。バイオシミラーの開発と費用対効果の高い治療オプションへの注目は、市場プレーヤーがより多くの患者層に対応するさらなる機会を提供する。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、遠隔モニタリングや遠隔医療プラットフォームなどのデジタルヘルス技術の統合は、新たな機会を活用し、ダイナミックな皮膚科領域の生物製剤市場においてリーダーシップを維持するために不可欠である。
本レポートで扱う主な質問
- 世界の皮膚科生物製剤市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な医療環境において、どの生物学的療法とアプリケーションが皮膚科生物学的製剤の採用をリードしているか?
- 技術進歩は皮膚科生物製剤市場の競争環境をどのように変えているか?
- 皮膚科生物製剤市場の主要プレーヤーは誰で、関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の皮膚科生物製剤市場における新たなトレンドと将来性は?
競合情報とビジネス戦略
AbbVie Inc.、Amgen Inc.、ジョンソン・エンド・ジョンソンなど、世界の皮膚科用生物製剤市場の大手企業は、競争力を高めるために技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は、モノクローナル抗体や融合タンパク質を含む高度な生物学的製剤を創製するための研究開発に投資し、多様な患者のニーズや臨床要件を満たしている。医療提供者、研究機関、規制当局との協力関係は、市場参入を容易にし、技術導入を促進する。さらに、臨床研究、実臨床におけるエビデンスの創出、患者教育に注力することで、市場の成長をサポートし、進化する皮膚科生物学的製剤の状況において患者の転帰を改善します。
主な企業
- アッヴィ
- アムジェン
- ジョンソン・エンド・ジョンソン
- ノバルティスAG
- ファイザー
- イーライリリー・アンド・カンパニー
- ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
- UCB S.A.
- リジェネロン社
- サノフィS.A.
皮膚科生物製剤産業調査の主要セグメント
皮膚科生物製剤市場:製品タイプ別
- インターロイキン阻害剤
- 腫瘍壊死因子阻害剤
皮膚科生物製剤市場:エンドユーザー別
- 病院薬局
- 小売薬局
- 電子商取引
皮膚科生物製剤市場:地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ
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目次 1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.開発動向
4.主な成功要因
4.1.主要規制
4.2.疾病疫学
4.3.患者の治療過程
4.4.パイプライン評価
4.5.PESTLE分析
4.6.ポーターズ分析
4.7.バリューチェーン分析
4.8.主要プロモーション戦略(メーカー別
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界の皮膚科市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.患者意識に関するイニシアチブの高まり
5.2.2.皮膚疾患の有病率の増加
5.2.3.ヘルスケア分野における研究開発の成長
5.2.4.患者一人当たりの支出
5.2.5.主要地域における買収の増加
5.2.6.主要プレーヤー間の協力関係の高まり
5.2.7.生物学的製剤に対する需要の高まり
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品タイプ別売上高
6.1.2.エンドユーザー別売上高
6.1.3.地域別売上高
6.2.2024年市場シナリオ
7.皮膚科生物製剤の世界市場需要(金額または規模:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(Bn米ドル)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.皮膚科用生物製剤の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
8.3.1.インターロイキン阻害剤
8.3.2.腫瘍壊死因子阻害剤
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.皮膚科用生物製剤の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:エンドユーザー別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.エンドユーザー別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
9.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
9.3.1.病院薬局
9.3.2.小売薬局
9.3.3.電子商取引
9.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
10.皮膚科用生物製剤の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年(地域別
10.1.はじめに
10.2.過去の地域別市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.東アジア
10.3.5.南アジア
10.3.6.オセアニア
10.3.7.中東・アフリカ(MEA)
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米の皮膚科用生物製剤市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
11.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
11.3.1.国別
11.3.1.1.米国
11.3.1.2.カナダ
11.3.2.製品タイプ別
11.3.3.エンドユーザー別
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.国別
11.4.2.製品タイプ別
11.4.3.エンドユーザー別
11.5.市場動向
11.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
11.7.促進要因と阻害要因-影響分析
11.8.国別分析と予測
11.8.1.米国の皮膚科用生物製剤市場
11.8.1.1.はじめに
11.8.1.2.市場分類別分析と予測
11.8.1.2.1.製品タイプ別
11.8.1.2.2.エンドユーザー別
11.8.2.カナダ皮膚科用生物製剤市場
11.8.2.1.序論
11.8.2.2.市場分類別分析と予測
11.8.2.2.1.製品タイプ別
11.8.2.2.2.エンドユーザー別
12.ラテンアメリカの皮膚科用生物製剤市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
12.3.1.国別
12.3.1.1.ブラジル
12.3.1.2.アルゼンチン
12.3.1.3.メキシコ
12.3.1.4.その他のラテンアメリカ
12.3.2.製品タイプ別
12.3.3.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品タイプ別
12.4.3.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.ブラジルの皮膚科用生物製剤市場
12.8.1.1.序論
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品タイプ別
12.8.1.2.2.エンドユーザー別
12.8.2.アルゼンチン皮膚科領域向け生物製剤市場
12.8.2.1.序論
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品タイプ別
12.8.2.2.2.エンドユーザー別
12.8.3.メキシコの皮膚科用生物製剤市場
12.8.3.1.序論
12.8.3.2.市場分類別分析と予測
12.8.3.2.1.製品タイプ別
12.8.3.2.2.エンドユーザー別
13.欧州皮膚科用生物製剤市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ドイツ
13.3.1.2.フランス
13.3.1.3.イタリア
13.3.1.4.スペイン
13.3.1.5.イギリス
13.3.1.6.ベネルクス
13.3.1.7.ロシア
13.3.1.8.北欧諸国
13.3.1.9.その他のヨーロッパ
13.3.2.製品タイプ別
13.3.3.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.ドイツの皮膚科用生物製剤市場
13.8.1.1.序論
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品タイプ別
13.8.1.2.2.エンドユーザー別
13.8.2.フランス皮膚科用生物製剤市場
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品タイプ別
13.8.2.2.2.エンドユーザー別
13.8.3.イタリアの皮膚科用生物製剤市場
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品タイプ別
13.8.3.2.2.エンドユーザー別
13.8.4.スペイン皮膚科用生物製剤市場
13.8.4.1.序論
13.8.4.2.市場分類別分析と予測
13.8.4.2.1.製品タイプ別
13.8.4.2.2.エンドユーザー別
13.8.5.英国皮膚科用生物製剤市場
13.8.5.1.序論
13.8.5.2.市場分類別分析と予測
13.8.5.2.1.製品タイプ別
13.8.5.2.2.エンドユーザー別
13.8.6.ベネルクス連合皮膚科用生物製剤市場
13.8.6.1.序論
13.8.6.2.市場分類別分析と予測
13.8.6.2.1.製品タイプ別
13.8.6.2.2.エンドユーザー別
13.8.7.北欧諸国の皮膚科用生物製剤市場
13.8.7.1.序論
13.8.7.2.市場分類別分析と予測
13.8.7.2.1.製品タイプ別
13.8.7.2.2.エンドユーザー別
13.8.8.ロシアの皮膚科用生物製剤市場
13.8.8.1.序論
13.8.8.2.市場分類別分析と予測
13.8.8.2.1.製品タイプ別
13.8.8.2.2.エンドユーザー別
14.南アジア・太平洋地域の皮膚科用生物製剤市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.インド
14.3.1.2.インドネシア
14.3.1.3.マレーシア
14.3.1.4.タイ
14.3.1.5.その他の南アジア
14.3.2.製品タイプ別
14.3.3.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.インドの皮膚科用生物製剤市場
14.8.1.1.序論
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品タイプ別
14.8.1.2.2.エンドユーザー別
14.8.2.インドネシアの皮膚科用生物製剤市場
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品タイプ別
14.8.2.2.2.エンドユーザー別
14.8.3.マレーシアの皮膚科向け生物製剤市場
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品タイプ別
14.8.3.2.2.エンドユーザー別
14.8.4.タイの皮膚科用生物製剤市場
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.製品タイプ別
14.8.4.2.2.エンドユーザー別
15.東アジアの皮膚科用生物製剤市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国の皮膚科用生物製剤市場
15.8.1.1.序論
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品タイプ別
15.8.1.2.2.エンドユーザー別
15.8.2.日本の皮膚科用生物製剤市場
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品タイプ別
15.8.2.2.2.エンドユーザー別
15.8.3.韓国の皮膚科用生物製剤市場
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品タイプ別
15.8.3.2.2.エンドユーザー別
16.オセアニア皮膚科用生物製剤市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.オーストラリア
16.3.1.2.ニュージーランド
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.オーストラリアの皮膚科用生物製剤市場
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品タイプ別
16.8.1.2.2.エンドユーザー別
16.8.2.ニュージーランドの皮膚科用生物製剤市場
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品タイプ別
16.8.2.2.2.エンドユーザー別
17.中東・アフリカの皮膚科用生物製剤市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.トルコ
17.3.1.2.イスラエル
17.3.1.3.南アフリカ
17.3.1.4.その他の中東・アフリカ
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.トルコの皮膚科用生物製剤市場
17.8.1.1.序論
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品タイプ別
17.8.1.2.2.エンドユーザー別
17.8.2.イスラエル皮膚科用生物製剤市場
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品タイプ別
17.8.2.2.2.エンドユーザー別
17.8.3.南アフリカの皮膚科用生物製剤市場
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品タイプ別
17.8.3.2.2.エンドユーザー別
18.市場構造分析
18.1.企業階層別市場分析
18.2.上位企業の市場シェア分析
18.3.市場プレゼンス分析
18.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
18.3.2.プレーヤー別製品タイプ
18.3.3.プレーヤー別チャネル別フットプリント
19.競争分析
19.1.競争ダッシュボード
19.2.競合ベンチマーキング
19.3.競合ディープダイブ
19.3.1.メルク・アンド・カンパニーInc.
19.3.1.1.概要
19.3.1.2.製品タイプ別ポートフォリオ
19.3.1.3.主要財務データ
19.3.1.4.SWOT分析
19.3.1.5.主要開発
19.3.1.6.販売拠点
19.3.1.7.戦略の概要
19.3.1.7.1.マーケティング戦略
19.3.1.7.2.製品タイプ戦略
19.3.1.7.3.チャネル戦略
19.3.2.ノバルティスAG
19.3.2.1.概要
19.3.2.2.製品タイプ別ポートフォリオ
19.3.2.3.主要財務データ
19.3.2.4.SWOT分析
19.3.2.5.主要開発
19.3.2.6.販売拠点
19.3.2.7.戦略の概要
19.3.2.7.1.マーケティング戦略
19.3.2.7.2.製品タイプ戦略
19.3.2.7.3.チャネル戦略
19.3.3.ファイザー
19.3.3.1.概要
19.3.3.2.製品タイプ別ポートフォリオ
19.3.3.3.主要財務データ
19.3.3.4.SWOT分析
19.3.3.5.主要開発
19.3.3.6.販売拠点
19.3.3.7.戦略の概要
19.3.3.7.1.マーケティング戦略
19.3.3.7.2.製品タイプ戦略
19.3.3.7.3.チャネル戦略
19.3.4.アッヴィ社
19.3.4.1.概要
19.3.4.2.製品ポートフォリオ
19.3.4.3.主要財務データ
19.3.4.4.SWOT分析
19.3.4.5.主要開発
19.3.4.6.販売拠点
19.3.4.7.戦略の概要
19.3.4.7.1.マーケティング戦略
19.3.4.7.2.製品タイプ戦略
19.3.4.7.3.チャネル戦略
19.3.5.アムジェン社
19.3.5.1.概要
19.3.5.2.製品ポートフォリオ
19.3.5.3.主要財務データ
19.3.5.4.SWOT分析
19.3.5.5.主要開発
19.3.5.6.販売拠点
19.3.5.7.戦略概要
19.3.5.7.1.マーケティング戦略
19.3.5.7.2.製品タイプ戦略
19.3.5.7.3.チャネル戦略
19.3.6.アストラゼンカ
19.3.6.1.概要
19.3.6.2.製品タイプ別ポートフォリオ
19.3.6.3.主要財務データ
19.3.6.4.SWOT分析
19.3.6.5.主要開発
19.3.6.6.販売拠点
19.3.6.7.戦略の概要
19.3.6.7.1.マーケティング戦略
19.3.6.7.2.製品タイプ戦略
19.3.6.7.3.チャネル戦略
19.3.7.セルジーン・コーポレーション
19.3.7.1.概要
19.3.7.2.製品ポートフォリオ
19.3.7.3.主要財務データ
19.3.7.4.SWOT分析
19.3.7.5.主要開発
19.3.7.6.販売拠点
19.3.7.7.戦略の概要
19.3.7.7.1.マーケティング戦略
19.3.7.7.2.製品タイプ戦略
19.3.7.7.3.チャネル戦略
19.3.8.イーライリリー・アンド・カンパニー
19.3.8.1.概要
19.3.8.2.製品ポートフォリオ
19.3.8.3.主要財務データ
19.3.8.4.SWOT分析
19.3.8.5.主要開発
19.3.8.6.販売拠点
19.3.8.7.戦略概要
19.3.8.7.1.マーケティング戦略
19.3.8.7.2.製品タイプ戦略
19.3.8.7.3.チャネル戦略
19.3.9.ジョンソン・エンド・ジョンソン(ヤンセン・バイオテック社)
19.3.9.1.概要
19.3.9.2.製品ポートフォリオ
19.3.9.3.主要財務データ
19.3.9.4.SWOT分析
19.3.9.5.主要開発
19.3.9.6.販売拠点
19.3.9.7.戦略の概要
19.3.9.7.1.マーケティング戦略
19.3.9.7.2.製品タイプ戦略
19.3.9.7.3.チャネル戦略
20.前提条件と略語
21.調査方法
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Summary Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global market for dermatology biologics, offering a thorough evaluation of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. This detailed analysis provides valuable insights into the market structure.
Key Insights:
• Dermatology Biologics Market Size (2024E): USD 6.011 Billion • Projected Market Value (2032F): USD 10.175 Billion • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 6.8%
Dermatology Biologics Market - Report Scope:
Dermatology biologics are crucial in treating various chronic skin conditions, such as psoriasis, atopic dermatitis, and hidradenitis suppurativa. Derived from living cells, these biologics offer targeted therapies that modulate the immune response, providing relief for patients with moderate to severe skin disorders. The dermatology biologics market serves hospitals, specialty clinics, and homecare settings, offering a range of biologic therapies including monoclonal antibodies and fusion proteins.
Market Growth Drivers:
Several factors drive the growth of the global dermatology biologics market. Increasing awareness of biologics as effective treatments for chronic dermatological conditions like psoriasis and eczema contributes significantly to market expansion. The rising prevalence of these skin disorders and the demand for long-term therapeutic solutions are key growth drivers. Technological advancements in biologic drug development, such as the introduction of biosimilars and next-generation biologics, enhance treatment outcomes and minimize adverse effects, further stimulating market growth. Additionally, the growing adoption of home-based biologic therapies and the expansion of telemedicine services open new avenues for market players to reach a broader patient base.
Market Restraints:
Despite its promising growth prospects, the dermatology biologics market faces challenges including high treatment costs, stringent regulatory approval processes, and limited accessibility in low- and middle-income regions. The complex manufacturing processes and strict regulations governing biologics development impose significant cost burdens on manufacturers, impacting market pricing and patient access. The high cost of biologic treatments presents barriers to market penetration, particularly in regions with constrained healthcare budgets. Overcoming these economic and regulatory barriers will require collaboration between industry stakeholders, policymakers, and healthcare providers to promote affordable and accessible biologic therapies.
Market Opportunities:
The dermatology biologics market presents substantial growth opportunities driven by ongoing research and development, increased healthcare expenditure, and evolving patient care models. The introduction of personalized biologic therapies, tailored to individual patient needs, enhances treatment efficacy and reduces side effects, expanding market potential. The development of biosimilars and the focus on cost-effective treatment options offer additional opportunities for market players to address a larger patient base. Strategic partnerships, investment in research and development, and the integration of digital health technologies, such as remote monitoring and telemedicine platforms, are essential to capitalize on emerging opportunities and maintain market leadership in the dynamic dermatology biologics landscape.
Key Questions Answered in the Report:
• What are the primary factors driving the growth of the global dermatology biologics market? • Which biologic therapies and applications are leading the adoption of dermatology biologics across various healthcare settings? • How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the dermatology biologics market? • Who are the key players in the dermatology biologics market, and what strategies are they employing to stay relevant? • What are the emerging trends and future prospects in the global dermatology biologics market?
Competitive Intelligence and Business Strategy:
Leading companies in the global dermatology biologics market, such as AbbVie Inc., Amgen Inc., and Johnson & Johnson, are focusing on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to create advanced biologic therapies, including monoclonal antibodies and fusion proteins, to meet diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, research institutions, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Additionally, a focus on clinical research, real-world evidence generation, and patient education supports market growth and improves patient outcomes in the evolving dermatology biologics landscape.
Key Companies Profiled:
• AbbVie Inc. • Amgen Inc. • Johnson & Johnson • Novartis AG • Pfizer Inc. • Eli Lilly and Company • Bristol-Myers Squibb Company • UCB S.A. • Regeneron Pharmaceuticals, Inc. • Sanofi S.A.
Key Segments Covered in Dermatology Biologics Industry Research
Dermatology Biologics Market by Product Type: • Interleukin Inhibitors • Tumor Necrosis Factor Inhibitors
Dermatology Biologics Market by End User: • Hospital Pharmacies • Retail Pharmacies • e-Commerce
Dermatology Biologics Market by Region: • North America • Latin America • Europe • South Asia • East Asia • Oceania • The Middle East & Africa
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 2.3. Inclusions & Exclusions 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Development Trends 4. Key Success Factors 4.1. Key Regulation 4.2. Disease Epidemiology 4.3. Patient Treatment Journey 4.4. Pipeline Assessment 4.5. PESTLE Analysis 4.6. Porters Analysis 4.7. Value Chain Analysis 4.8. Key Promotion Strategies, by Manufacturers 5. Market Background 5.1. Macro-Economic Factors 5.1.1. Global GDP Growth Outlook 5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook 5.1.3. Global Dermatology Market Outlook 5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 5.2.1. Rising Patient Awareness related Initiatives 5.2.2. Increasing Prevalence of Skin Disorder 5.2.3. Growing R&D in Healthcare Sector 5.2.4. Per Patient spending 5.2.5. Increasing Number of Acquisitions in the Key Regions 5.2.6. Rising Collaboration among Key Players 5.2.7. Rising Demand for Biologicals 5.3. Market Dynamics 5.3.1. Drivers 5.3.2. Restraints 5.3.3. Opportunity Analysis 6. COVID-19 Crisis Analysis 6.1. COVID-19 and Impact Analysis 6.1.1. Revenue By Product Type 6.1.2. Revenue By End User 6.1.3. Revenue By Region 6.2. 2024 Market Scenario 7. Global Dermatology Biologics Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032 7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023 7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product Type 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product Type, 2019-2023 8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2032 8.3.1. Interleukin Inhibitors 8.3.2. Tumor Necrosis Factor Inhibitor 8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type 9. Global Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End User 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By End User, 2019-2023 9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2032 9.3.1. Hospital Pharmacies 9.3.2. Retail Pharmacies 9.3.3. E-Commerce 9.4. Market Attractiveness Analysis By End User 10. Global Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Region 10.1. Introduction 10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023 10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2032 10.3.1. North America 10.3.2. Latin America 10.3.3. Europe 10.3.4. East Asia 10.3.5. South Asia 10.3.6. Oceania 10.3.7. Middle East and Africa (MEA) 10.4. Market Attractiveness Analysis By Region 11. North America Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 11.1. Introduction 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 11.3.1. By Country 11.3.1.1. U.S. 11.3.1.2. Canada 11.3.2. By Product Type 11.3.3. By End User 11.4. Market Attractiveness Analysis 11.4.1. By Country 11.4.2. By Product Type 11.4.3. By End User 11.5. Market Trends 11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 11.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 11.8. Country Level Analysis & Forecast 11.8.1. U.S. Dermatology Biologics Market 11.8.1.1. Introduction 11.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 11.8.1.2.1. By Product Type 11.8.1.2.2. By End User 11.8.2. Canada Dermatology Biologics Market 11.8.2.1. Introduction 11.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 11.8.2.2.1. By Product Type 11.8.2.2.2. By End User 12. Latin America Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 12.3.1. By Country 12.3.1.1. Brazil 12.3.1.2. Argentina 12.3.1.3. Mexico 12.3.1.4. Rest of Latin America 12.3.2. By Product Type 12.3.3. By End User 12.4. Market Attractiveness Analysis 12.4.1. By Country 12.4.2. By Product Type 12.4.3. By End User 12.5. Market Trends 12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 12.8. Country Level Analysis & Forecast 12.8.1. Brazil Dermatology Biologics Market 12.8.1.1. Introduction 12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 12.8.1.2.1. By Product Type 12.8.1.2.2. By End User 12.8.2. Argentina Dermatology Biologics Market 12.8.2.1. Introduction 12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 12.8.2.2.1. By Product Type 12.8.2.2.2. By End User 12.8.3. Mexico Dermatology Biologics Market 12.8.3.1. Introduction 12.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 12.8.3.2.1. By Product Type 12.8.3.2.2. By End User 13. Europe Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 13.1. Introduction 13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 13.3.1. By Country 13.3.1.1. Germany 13.3.1.2. France 13.3.1.3. Italy 13.3.1.4. Spain 13.3.1.5. UK 13.3.1.6. BENELUX 13.3.1.7. Russia 13.3.1.8. Nordic Countries 13.3.1.9. Rest of Europe 13.3.2. By Product Type 13.3.3. By End User 13.4. Market Attractiveness Analysis 13.4.1. By Country 13.4.2. By Product Type 13.4.3. By End User 13.5. Market Trends 13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 13.8. Country Level Analysis & Forecast 13.8.1. Germany Dermatology Biologics Market 13.8.1.1. Introduction 13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.1.2.1. By Product Type 13.8.1.2.2. By End User 13.8.2. France Dermatology Biologics Market 13.8.2.1. Introduction 13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.2.2.1. By Product Type 13.8.2.2.2. By End User 13.8.3. Italy Dermatology Biologics Market 13.8.3.1. Introduction 13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.3.2.1. By Product Type 13.8.3.2.2. By End User 13.8.4. Spain Dermatology Biologics Market 13.8.4.1. Introduction 13.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.4.2.1. By Product Type 13.8.4.2.2. By End User 13.8.5. U.K. Dermatology Biologics Market 13.8.5.1. Introduction 13.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.5.2.1. By Product Type 13.8.5.2.2. By End User 13.8.6. Benelux Union Dermatology Biologics Market 13.8.6.1. Introduction 13.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.6.2.1. By Product Type 13.8.6.2.2. By End User 13.8.7. Nordic Countries Dermatology Biologics Market 13.8.7.1. Introduction 13.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.7.2.1. By Product Type 13.8.7.2.2. By End User 13.8.8. Russia Dermatology Biologics Market 13.8.8.1. Introduction 13.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.8.2.1. By Product Type 13.8.8.2.2. By End User 14. South Asia and Pacific Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 14.1. Introduction 14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 14.3.1. By Country 14.3.1.1. India 14.3.1.2. Indonesia 14.3.1.3. Malaysia 14.3.1.4. Thailand 14.3.1.5. Rest of South Asia 14.3.2. By Product Type 14.3.3. By End User 14.4. Market Attractiveness Analysis 14.4.1. By Country 14.4.2. By Product Type 14.4.3. By End User 14.5. Market Trends 14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 14.8. Country Level Analysis & Forecast 14.8.1. India Dermatology Biologics Market 14.8.1.1. Introduction 14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 14.8.1.2.1. By Product Type 14.8.1.2.2. By End User 14.8.2. Indonesia Dermatology Biologics Market 14.8.2.1. Introduction 14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 14.8.2.2.1. By Product Type 14.8.2.2.2. By End User 14.8.3. Malaysia Dermatology Biologics Market 14.8.3.1. Introduction 14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 14.8.3.2.1. By Product Type 14.8.3.2.2. By End User 14.8.4. Thailand Dermatology Biologics Market 14.8.4.1. Introduction 14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 14.8.4.2.1. By Product Type 14.8.4.2.2. By End User 15. East Asia Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 15.1. Introduction 15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 15.3.1. By Country 15.3.1.1. China 15.3.1.2. Japan 15.3.1.3. South Korea 15.3.2. By Product Type 15.3.3. By End User 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Country 15.4.2. By Product Type 15.4.3. By End User 15.5. Market Trends 15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15.8. Country Level Analysis & Forecast 15.8.1. China Dermatology Biologics Market 15.8.1.1. Introduction 15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.1.2.1. By Product Type 15.8.1.2.2. By End User 15.8.2. Japan Dermatology Biologics Market 15.8.2.1. Introduction 15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.2.2.1. By Product Type 15.8.2.2.2. By End User 15.8.3. South Korea Dermatology Biologics Market 15.8.3.1. Introduction 15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.3.2.1. By Product Type 15.8.3.2.2. By End User 16. Oceania Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 16.1. Introduction 16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 16.3.1. By Country 16.3.1.1. Australia 16.3.1.2. New Zealand 16.3.2. By Product Type 16.3.3. By End User 16.4. Market Attractiveness Analysis 16.4.1. By Country 16.4.2. By Product Type 16.4.3. By End User 16.5. Market Trends 16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16.8. Country Level Analysis & Forecast 16.8.1. Australia Dermatology Biologics Market 16.8.1.1. Introduction 16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.8.1.2.1. By Product Type 16.8.1.2.2. By End User 16.8.2. New Zealand Dermatology Biologics Market 16.8.2.1. Introduction 16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.8.2.2.1. By Product Type 16.8.2.2.2. By End User 17. Middle East and Africa Dermatology Biologics Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032 17.1. Introduction 17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023 17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032 17.3.1. By Country 17.3.1.1. Turkey 17.3.1.2. Israel 17.3.1.3. South Africa 17.3.1.4. Rest of Middle East and Africa 17.3.2. By Product Type 17.3.3. By End User 17.4. Market Attractiveness Analysis 17.4.1. By Country 17.4.2. By Product Type 17.4.3. By End User 17.5. Market Trends 17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17.8. Country Level Analysis & Forecast 17.8.1. Turkey Dermatology Biologics Market 17.8.1.1. Introduction 17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.1.2.1. By Product Type 17.8.1.2.2. By End User 17.8.2. Israel Dermatology Biologics Market 17.8.2.1. Introduction 17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.2.2.1. By Product Type 17.8.2.2.2. By End User 17.8.3. South Africa Dermatology Biologics Market 17.8.3.1. Introduction 17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.3.2.1. By Product Type 17.8.3.2.2. By End User 18. Market Structure Analysis 18.1. Market Analysis by Tier of Companies 18.2. Market Share Analysis of Top Players 18.3. Market Presence Analysis 18.3.1. Regional Footprint by Players 18.3.2. Product Type Footprint by Players 18.3.3. Channel Footprint by Players 19. Competition Analysis 19.1. Competition Dashboard 19.2. Competition Benchmarking 19.3. Competition Deep Dive 19.3.1. Merck and Co. Inc. 19.3.1.1. Overview 19.3.1.2. Product Type Portfolio 19.3.1.3. Key Financials 19.3.1.4. SWOT Analysis 19.3.1.5. Key Developments 19.3.1.6. Sales Footprint 19.3.1.7. Strategy Overview 19.3.1.7.1. Marketing Strategy 19.3.1.7.2. Product Type Strategy 19.3.1.7.3. Channel Strategy 19.3.2. Novartis AG 19.3.2.1. Overview 19.3.2.2. Product Type Portfolio 19.3.2.3. Key Financials 19.3.2.4. SWOT Analysis 19.3.2.5. Key Developments 19.3.2.6. Sales Footprint 19.3.2.7. Strategy Overview 19.3.2.7.1. Marketing Strategy 19.3.2.7.2. Product Type Strategy 19.3.2.7.3. Channel Strategy 19.3.3. Pfizer Inc. 19.3.3.1. Overview 19.3.3.2. Product Type Portfolio 19.3.3.3. Key Financials 19.3.3.4. SWOT Analysis 19.3.3.5. Key Developments 19.3.3.6. Sales Footprint 19.3.3.7. Strategy Overview 19.3.3.7.1. Marketing Strategy 19.3.3.7.2. Product Type Strategy 19.3.3.7.3. Channel Strategy 19.3.4. AbbVie Inc. 19.3.4.1. Overview 19.3.4.2. Product Type Portfolio 19.3.4.3. Key Financials 19.3.4.4. SWOT Analysis 19.3.4.5. Key Developments 19.3.4.6. Sales Footprint 19.3.4.7. Strategy Overview 19.3.4.7.1. Marketing Strategy 19.3.4.7.2. Product Type Strategy 19.3.4.7.3. Channel Strategy 19.3.5. Amgen Inc. 19.3.5.1. Overview 19.3.5.2. Product Type Portfolio 19.3.5.3. Key Financials 19.3.5.4. SWOT Analysis 19.3.5.5. Key Developments 19.3.5.6. Sales Footprint 19.3.5.7. Strategy Overview 19.3.5.7.1. Marketing Strategy 19.3.5.7.2. Product Type Strategy 19.3.5.7.3. Channel Strategy 19.3.6. AstraZenca 19.3.6.1. Overview 19.3.6.2. Product Type Portfolio 19.3.6.3. Key Financials 19.3.6.4. SWOT Analysis 19.3.6.5. Key Developments 19.3.6.6. Sales Footprint 19.3.6.7. Strategy Overview 19.3.6.7.1. Marketing Strategy 19.3.6.7.2. Product Type Strategy 19.3.6.7.3. Channel Strategy 19.3.7. Celgene Corporation 19.3.7.1. Overview 19.3.7.2. Product Type Portfolio 19.3.7.3. Key Financials 19.3.7.4. SWOT Analysis 19.3.7.5. Key Developments 19.3.7.6. Sales Footprint 19.3.7.7. Strategy Overview 19.3.7.7.1. Marketing Strategy 19.3.7.7.2. Product Type Strategy 19.3.7.7.3. Channel Strategy 19.3.8. Eli Lilly and Company 19.3.8.1. Overview 19.3.8.2. Product Type Portfolio 19.3.8.3. Key Financials 19.3.8.4. SWOT Analysis 19.3.8.5. Key Developments 19.3.8.6. Sales Footprint 19.3.8.7. Strategy Overview 19.3.8.7.1. Marketing Strategy 19.3.8.7.2. Product Type Strategy 19.3.8.7.3. Channel Strategy 19.3.9. Johnson and Johnson (Janssen Biotech Inc.) 19.3.9.1. Overview 19.3.9.2. Product Type Portfolio 19.3.9.3. Key Financials 19.3.9.4. SWOT Analysis 19.3.9.5. Key Developments 19.3.9.6. Sales Footprint 19.3.9.7. Strategy Overview 19.3.9.7.1. Marketing Strategy 19.3.9.7.2. Product Type Strategy 19.3.9.7.3. Channel Strategy 20. Assumptions and Acronyms Used 21. Research Methodology
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よくあるご質問
Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?
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