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北米の四肢麻痺ケア機器市場:製品タイプ、エンドユーザー、国別インサイト産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2031年予測


North America Quadriplegia Care Devices Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

Persistence Market Research社はこのほど、北米の四肢麻痺ケア機器市場に関する詳細な調査レポートを発行しました。当レポートでは、主要促進要因、動向、機会、課題などの市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月29日 US$3,500
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、北米の四肢麻痺ケア機器市場に関する詳細な調査レポートを発行しました。当レポートでは、主要促進要因、動向、機会、課題などの市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造の包括的な概要を提供しています。

主な洞察

- 四肢麻痺ケア機器市場規模(2024E):623.9百万米ドル
- 予測市場価値(2031F):USD 623.9 Mn:8億1360万米ドル
- 北米市場の成長率 (CAGR 2024 to 2031): 3.0%

四肢麻痺ケア機器市場 - レポートスコープ

四肢麻痺ケアデバイスは、日常活動を支援・改善することで、四肢麻痺患者の生活の質を高めるために極めて重要である。この市場には、車椅子、ロボット外骨格、コミュニケーション補助具などの様々な支援技術が含まれる。北米市場は、技術の進歩、事故や病状による四肢麻痺の罹患率の上昇、介護ソリューションの強化に関する意識の高まりによって推進されている。

市場成長の促進要因

脊髄損傷や四肢麻痺につながる神経障害の増加など、いくつかの要因が北米の四肢麻痺ケア機器市場の成長を促進している。ロボット外骨格やスマート車椅子の改良など、補助器具の技術的進歩は、より優れた機能性と快適性を提供することで市場の成長に寄与している。研究開発への資金提供の増加と、障害者ケアに焦点を当てた政府の取り組みや医療改革が、市場の拡大を支えている。さらに、移動に問題を抱える高齢化社会が、革新的な介護ソリューションへの需要を促進している。

市場の阻害要因:

市場の可能性とは裏腹に、先端技術に関連する高コストや、新しい機器を既存の介護システムに統合することの複雑さなどが課題となっている。特に医療予算に制約のある地域では、最先端機器の高額な費用が患者や医療提供者にとって大きな障壁となる可能性がある。これらの機器に必要な継続的なメンテナンスや更新も、総所有コストに影響する。規制上のハードルと厳しい医療基準は、市場参入をさらに複雑にしている。

市場機会:

北米の四肢麻痺ケア機器市場は、技術の進歩と個別化ケアソリューションに対する需要の高まりにより、大きな成長機会を提供している。遠隔医療や遠隔モニタリング技術の革新は、効果的な四肢麻痺管理の新たな可能性を生み出す。医療提供者とのパートナーシップの拡大、新機能の研究開発への投資、北米内の新興市場の開拓が主要な成長戦略である。より大きな市場シェアを獲得するには、費用対効果が高く使いやすいソリューションの開発も不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 北米の四肢麻痺ケア機器市場の成長を促す主な要因は何か?
- 同地域で最も導入が進んでいる四肢麻痺ケア機器のタイプは?
- 技術の進歩は四肢麻痺ケア機器市場の競争環境をどのように形成しているか?
- 北米の四肢麻痺ケア機器市場における主要企業はどこか、また競争力を維持するためにどのような戦略を取っているのか?
- 北米の四肢麻痺ケア機器市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Invacare Corporation、ReWalk Robotics、Otto Bock Healthcareなど北米の四肢麻痺ケア機器市場の主要企業は、競争力を維持するために技術革新、戦略的パートナーシップ、市場拡大を重視しています。これらの企業は、患者の多様なニーズに応えるため、次世代車椅子や外骨格などの先進ケアソリューションを開発するための研究開発に投資している。医療提供者や研究機関との連携により、市場参入や技術導入が促進されている。製品の信頼性、患者の快適性、最先端技術に注力することは、この進化する市場における大手企業の地位を強化する上で極めて重要である。

主な企業

- リウォーク・ロボティクス
- エクソ・バイオニクス
- インデゴ(パーカー・ハネフィン・コーポレーション)
- レックス・バイオニクス
- カルテック
- Össur
- スティーパー社
- ボストン・サイエンティフィック社
- メドトロニック
- オットーボック
- RGK車椅子
- リフトン機器
- アラードUSA社
- フィラウアーLLC
- カレッジパークインダストリーズ
- メビウス・バイオニクス
- パーカー・ハネフィン
- ネブロ
- プロベッド・メディカル・テクノロジーズ
- ブルーチップ・メディカル
- 修復療法
- マイオリンLLC

北米の四肢麻痺ケア機器市場の主要セグメント

製品別

- 刺激装置
- 補助器具
- 移動装置
- 病院用ベッド
- トランスファーベンチ&ボード
- ブレース&サポーター
- 整形外科用スプリント
- その他の補助器具

適応症別

- 不完全四肢麻痺
- 完全四肢麻痺

エンドユーザー別

- リハビリセンター
- 生活支援施設
- 長期ケアセンター
- 在宅介護施設

国別

- 米国の四肢麻痺ケア機器市場
- カナダの四肢麻痺ケア機器市場

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目次

1.要旨
1.1.北米市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.多様なアプリケーションの動向
4.市場の背景
4.1.マクロ経済要因
4.1.1.医療機器分野への政府支援の増加
4.1.2.企業による普及拡大につながる経済状況の改善
4.1.3.研究開発費の増加
4.2.予測要因-関連性と影響
4.2.1.製品上市
4.2.2.主要企業の研究開発費
4.2.3.技術進歩の度合い
4.2.4.採用率
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会分析
5.市場背景
5.1.サポートとケアのための新技術
5.2.規制のシナリオ
5.3.PESTLE分析
5.4.ポーターズ分析
5.5.主要メーカーのプロモーション戦略
6.COVID19危機分析
6.1.現在のGDP予測と予想される影響
6.2.2008年の財務分析と比較した現在の経済予測
6.3.COVID19と影響分析
6.3.1.製品別売上高
6.3.2.適応症別売上高
6.3.3.エンドユーザー別売上高
6.3.4.国別売上高
6.4.2024年市場シナリオ
7.北米の四肢麻痺ケア機器市場需要(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2031年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と今後の市場規模(単位)予測、2024年~2031年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.四肢麻痺ケアデバイス市場 -価格分析
8.1.適応症別地域別価格分析
8.2.価格ブレークアップ
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.平均価格分析ベンチマーク
9.北米の四肢麻痺ケア機器市場価値(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2031年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2031年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.北米の四肢麻痺ケア機器市場:製品別分析2019-2023年および予測2024-2031年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)分析と数量(単位)、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(単位)分析と予測、2024-2031年
10.3.1.刺激装置
10.3.1.1.脊髄刺激装置
10.3.1.2.機能的電気刺激(FES)システム
10.3.2.補助装置
10.3.2.1.外骨格
10.3.2.2.ロボットアームシステム
10.3.2.3.義肢装具
10.3.2.3.1.上肢義肢
10.3.2.3.2.下肢補綴
10.3.3.移動装置
10.3.3.1.車椅子
10.3.3.2.松葉杖と歩行器
10.3.3.3.歩行訓練器
10.3.4.病院用ベッド
10.3.5.トランスファーベンチとボード
10.3.6.ブレース&サポート
10.3.7.整形外科用スプリント
10.3.8.その他の補助器具
10.4.製品別市場魅力度分析
11.北米の四肢麻痺ケア機器市場:適応症別分析2019-2023年および予測2024-2031年
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.適応症別の過去の市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.適応症別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2031年
11.3.1.不完全四肢麻痺
11.3.2.完全四肢麻痺
11.4.適応症別市場魅力度分析
12.北米の四肢麻痺ケア機器市場分析2019-2023年および予測2024-2031年:エンドユーザー別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2031年
12.3.1.病院
12.3.2.リハビリセンター
12.3.3.生活支援施設
12.3.4.長期介護センター
12.3.5.在宅介護施設
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.米国の四肢麻痺ケア機器市場分析2019-2023年および予測2024-2031年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
13.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2031年
13.3.1.製品別
13.3.2.適応症別
13.3.3.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.カナダの四肢麻痺ケア機器市場分析 2019-2023年および予測 2024-2031年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)予測、2024-2031年
14.3.1.製品別
14.3.2.適応症別
14.3.3.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.競争分析
15.1.競争ダッシュボード
15.2.競合ベンチマーキング
15.3.競合ディープダイブ
15.3.1.リウォーク・ロボティクス
15.3.1.1.概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.主要財務
15.3.1.4.最近の動向
15.3.1.5.販売拠点
15.3.1.6.戦略の概要
15.3.1.6.1.マーケティング戦略
15.3.1.6.2.製品戦略
15.3.1.6.3.チャネル戦略
15.3.2.エクソ・バイオニクス
15.3.2.1.概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.主要財務データ
15.3.2.4.最近の動向
15.3.2.5.販売拠点
15.3.2.6.戦略の概要
15.3.2.6.1.マーケティング戦略
15.3.2.6.2.製品戦略
15.3.2.6.3.チャネル戦略
15.3.3.インデゴ(パーカー・ハネフィン・コーポレーション)
15.3.3.1.概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.主要財務データ
15.3.3.4.最近の動向
15.3.3.5.販売拠点
15.3.3.6.戦略の概要
15.3.3.6.1.マーケティング戦略
15.3.3.6.2.製品戦略
15.3.3.6.3.チャネル戦略
15.3.4.レックス・バイオニクス社
15.3.4.1.概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.主要財務データ
15.3.4.4.最近の動向
15.3.4.5.販売拠点
15.3.4.6.戦略の概要
15.3.4.6.1.マーケティング戦略
15.3.4.6.2.製品戦略
15.3.4.6.3.チャネル戦略
15.3.5.カルテック
15.3.5.1.概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.主要財務データ
15.3.5.4.最近の動向
15.3.5.5.販売拠点
15.3.5.6.戦略の概要
15.3.5.6.1.マーケティング戦略
15.3.5.6.2.製品戦略
15.3.5.6.3.チャネル戦略
15.3.6.エスール
15.3.6.1.概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.主要財務
15.3.6.4.最近の動向
15.3.6.5.販売拠点
15.3.6.6.戦略の概要
15.3.6.6.1.マーケティング戦略
15.3.6.6.2.製品戦略
15.3.6.6.3.チャネル戦略
15.3.7.スティーパー社
15.3.7.1.概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.主要財務データ
15.3.7.4.最近の動向
15.3.7.5.販売拠点
15.3.7.6.戦略概要
15.3.7.6.1.マーケティング戦略
15.3.7.6.2.製品戦略
15.3.7.6.3.チャネル戦略
15.3.8.ボストン・サイエンティフィック社
15.3.8.1.概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.主要財務
15.3.8.4.最近の動向
15.3.8.5.販売拠点
15.3.8.6.戦略概要
15.3.8.6.1.マーケティング戦略
15.3.8.6.2.製品戦略
15.3.8.6.3.チャネル戦略
15.3.9.メドトロニック社
15.3.9.1.概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.主要財務データ
15.3.9.4.最近の動向
15.3.9.5.販売拠点
15.3.9.6.戦略概要
15.3.9.6.1.マーケティング戦略
15.3.9.6.2.製品戦略
15.3.9.6.3.チャネル戦略
15.3.10.オットーボック
15.3.10.1.概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.主要財務データ
15.3.10.4.最近の動向
15.3.10.5.販売拠点
15.3.10.6.戦略の概要
15.3.10.6.1.マーケティング戦略
15.3.10.6.2.製品戦略
15.3.10.6.3.チャネル戦略
15.3.11.RGK 車椅子
15.3.11.1.概要
15.3.11.2.製品ポートフォリオ
15.3.11.3.主要財務データ
15.3.11.4.最近の動向
15.3.11.5.販売拠点
15.3.11.6.戦略の概要
15.3.11.6.1.マーケティング戦略
15.3.11.6.2.製品戦略
15.3.11.6.3.チャネル戦略
15.3.12.リフトン機器
15.3.12.1.概要
15.3.12.2.製品ポートフォリオ
15.3.12.3.主要財務データ
15.3.12.4.最近の動向
15.3.12.5.販売拠点
15.3.12.6.戦略の概要
15.3.12.6.1.マーケティング戦略
15.3.12.6.2.製品戦略
15.3.12.6.3.チャネル戦略
15.3.13.アラードUSA
15.3.13.1.概要
15.3.13.2.製品ポートフォリオ
15.3.13.3.主要財務
15.3.13.4.最近の動向
15.3.13.5.販売拠点
15.3.13.6.戦略の概要
15.3.13.6.1.マーケティング戦略
15.3.13.6.2.製品戦略
15.3.13.6.3.チャネル戦略
15.3.14.フィラウアーLLC
15.3.14.1.概要
15.3.14.2.製品ポートフォリオ
15.3.14.3.主要財務
15.3.14.4.最近の動向
15.3.14.5.販売拠点
15.3.14.6.戦略の概要
15.3.14.6.1.マーケティング戦略
15.3.14.6.2.製品戦略
15.3.14.6.3.チャネル戦略
15.3.15.カレッジパーク工業
15.3.15.1.概要
15.3.15.2.製品ポートフォリオ
15.3.15.3.主要財務データ
15.3.15.4.最近の動向
15.3.15.5.販売拠点
15.3.15.6.戦略の概要
15.3.15.6.1.マーケティング戦略
15.3.15.6.2.製品戦略
15.3.15.6.3.チャネル戦略
15.3.16.メビウス・バイオニクス
15.3.16.1.概要
15.3.16.2.製品ポートフォリオ
15.3.16.3.主要財務データ
15.3.16.4.最近の動向
15.3.16.5.販売拠点
15.3.16.6.戦略の概要
15.3.16.6.1.マーケティング戦略
15.3.16.6.2.製品戦略
15.3.16.6.3.チャネル戦略
15.3.17.パーカー・ハネフィン
15.3.17.1.概要
15.3.17.2.製品ポートフォリオ
15.3.17.3.主要財務データ
15.3.17.4.最近の動向
15.3.17.5.販売拠点
15.3.17.6.戦略の概要
15.3.17.6.1.マーケティング戦略
15.3.17.6.2.製品戦略
15.3.17.6.3.チャネル戦略
15.3.18.ネブロ
15.3.18.1.概要
15.3.18.2.製品ポートフォリオ
15.3.18.3.主要財務
15.3.18.4.最近の動向
15.3.18.5.販売拠点
15.3.18.6.戦略の概要
15.3.18.6.1.マーケティング戦略
15.3.18.6.2.製品戦略
15.3.18.6.3.チャネル戦略
15.3.19.プロベッド・メディカル・テクノロジーズ
15.3.19.1.概要
15.3.19.2.製品ポートフォリオ
15.3.19.3.主要財務
15.3.19.4.最近の動向
15.3.19.5.販売拠点
15.3.19.6.戦略の概要
15.3.19.6.1.マーケティング戦略
15.3.19.6.2.製品戦略
15.3.19.6.3.チャネル戦略
15.3.20.ブルーチップメディカル
15.3.20.1.概要
15.3.20.2.製品ポートフォリオ
15.3.20.3.主要財務
15.3.20.4.最近の動向
15.3.20.5.販売拠点
15.3.20.6.戦略の概要
15.3.20.6.1.マーケティング戦略
15.3.20.6.2.製品戦略
15.3.20.6.3.チャネル戦略
15.3.21.修復療法
15.3.21.1.概要
15.3.21.2.製品ポートフォリオ
15.3.21.3.主要財務
15.3.21.4.最近の動向
15.3.21.5.販売拠点
15.3.21.6.戦略の概要
15.3.21.6.1.マーケティング戦略
15.3.21.6.2.製品戦略
15.3.21.6.3.チャネル戦略
15.3.22.ミオリン
15.3.22.1.概要
15.3.22.2.製品ポートフォリオ
15.3.22.3.主要財務
15.3.22.4.最近の動向
15.3.22.5.販売拠点
15.3.22.6.戦略の概要
15.3.22.6.1.マーケティング戦略
15.3.22.6.2.製品戦略
15.3.22.6.3.チャネル戦略
16.前提条件と略語
17.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the North American Quadriplegia Care Devices market. This report provides an in-depth analysis of market dynamics, including key drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive overview of the market structure.

Key Insights:

• Quadriplegia Care Devices Market Size (2024E): USD 623.9 Mn
• Projected Market Value (2031F): USD 813.6 Mn
• North American Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 3.0%

Quadriplegia Care Devices Market - Report Scope:

Quadriplegia care devices are crucial for enhancing the quality of life for individuals with quadriplegia by supporting and improving daily activities. This market includes various assistive technologies such as wheelchairs, robotic exoskeletons, and communication aids. The North American market is propelled by advancements in technology, a rising incidence of quadriplegia from accidents and medical conditions, and growing awareness regarding enhanced care solutions.

Market Growth Drivers:

Several factors are driving the growth of the North American quadriplegia care devices market, including an increasing number of spinal cord injuries and neurological disorders leading to quadriplegia. Technological advancements in assistive devices—such as improved robotic exoskeletons and smart wheelchairs—contribute to market growth by providing better functionality and comfort. Increased funding for research and development, along with government initiatives and healthcare reforms focusing on disability care, support market expansion. Additionally, the aging population with mobility issues is fueling demand for innovative care solutions.

Market Restraints:

Despite the market’s potential, challenges include the high costs associated with advanced technologies and the complexity of integrating new devices into existing care systems. The high expense of cutting-edge devices can be a significant barrier for patients and healthcare providers, particularly in areas with constrained healthcare budgets. The ongoing maintenance and updates required for these devices also impact the total cost of ownership. Regulatory hurdles and stringent healthcare standards further complicate market participation.

Market Opportunities:

The North American quadriplegia care devices market offers substantial growth opportunities through technological advancements and increasing demand for personalized care solutions. Innovations in telemedicine and remote monitoring technologies create new possibilities for effective quadriplegia management. Expanding partnerships with healthcare providers, investing in R&D for new functionalities, and exploring emerging markets within North America are key growth strategies. The development of cost-effective and user-friendly solutions will also be essential in capturing a larger market share.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving growth in the North American quadriplegia care devices market?
• Which types of quadriplegia care devices are seeing the highest adoption in the region?
• How are technological advancements shaping the competitive landscape of the quadriplegia care devices market?
• Who are the leading players in the North American quadriplegia care devices market, and what strategies are they using to maintain their competitive edge?
• What are the emerging trends and future prospects in the North American quadriplegia care devices market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Key players in the North American quadriplegia care devices market, including Invacare Corporation, ReWalk Robotics, and Otto Bock Healthcare, are emphasizing innovation, strategic partnerships, and market expansion to maintain their competitive edge. These companies are investing in R&D to develop advanced care solutions, such as next-generation wheelchairs and exoskeletons, to meet the diverse needs of patients. Collaborations with healthcare providers and research institutions facilitate market access and technology adoption. Focusing on product reliability, patient comfort, and cutting-edge technology is crucial for reinforcing the position of leading players in this evolving market.

Key Companies Profiled:

• ReWalk Robotics
• Ekso Bionics
• Indego (Parker Hannifin Corporation)
• Rex Bionics Ltd.
• Caltech
• Össur
• Steeper, Inc.
• Boston Scientific Corporation
• Medtronic Plc.
• Ottobock
• RGK Wheelchairs
• Rifton Equipment
• Allard USA, Inc.
• Fillauer LLC
• College Park Industries
• Mobius Bionics
• Parker Hannifin
• Nevro
• ProBed Medical Technologies Inc.
• BLUE CHIP MEDICAL
• Restorative Therapies
• MYOLYN, LLC

Key Segments in North American Quadriplegia Care Devices Market

By Product:

• Stimulation Devices
• Assistive Devices
• Mobility Devices
• Hospital Beds
• Transfer Bench and Boards
• Braces & Supports
• Orthopaedic Splints
• Other Supportive Devices

By Indication:

• Incomplete Quadriplegia
• Complete Quadriplegia

By End User:

• Rehabilitation Centres
• Assistive Living Facilities
• Long-term Care Centers
• Home Care Settings

By Country:

• U.S. Quadriplegia Care Devices Market
• Canada Quadriplegia Care Devices Market



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. North America Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion & Exclusion
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Trends in Diverse Applications
4. Market Background
4.1. Macro-Economic Factors
4.1.1. Increasing government support for the medical device sector
4.1.2. Improved economic conditions leading to increased penetration by companies
4.1.3. Rise in R&D spending
4.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
4.2.1. Product Launches
4.2.2. R&D expenditure by key players
4.2.3. Degree of Technology advancements
4.2.4. Adoption Rate
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunity Analysis
5. Market Context
5.1. Emerging Technologies for Support & Care
5.2. Regulatory Scenario
5.3. PESTLE Analysis
5.4. PORTERS Analysis
5.5. Key Manufacturer’s Promotional Strategies
6. COVID19 Crisis Analysis
6.1. Current GDP Projection and Probable Impact
6.2. Current Economic Projection as compared to 2008 financial analysis
6.3. COVID19 and Impact Analysis
6.3.1. Revenue by Products
6.3.2. Revenue by Indication
6.3.3. Revenue by End User
6.3.4. Revenue by Country
6.4. 2024 Market Scenario
7. North America Quadriplegia Care Devices Market Demand (in Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031
7.1. Historical Market Volume (in Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (in Units) Projections, 2024-2031
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Quadriplegia Care Devices Market -Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis by Indication
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Average Pricing Analysis Benchmark
9. North America Quadriplegia Care Devices Market Value (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2031
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. North America Quadriplegia Care Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Products
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis and Volume in Units) By Products, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume in Units) Analysis and Forecast by Products, 2024-2031
10.3.1. Stimulation Devices
10.3.1.1. Spinal cord Stimulators
10.3.1.2. Functional Electrical Stimulation (FES) Systems
10.3.2. Assistive Devices
10.3.2.1. Exoskeletons
10.3.2.2. Robotic Arm Systems
10.3.2.3. Prosthetics
10.3.2.3.1. Upper Limb Prosthetics
10.3.2.3.2. Lower Limb Prosthetics
10.3.3. Mobility Devices
10.3.3.1. Wheelchairs
10.3.3.2. Crutches & Walkers
10.3.3.3. Gait Trainers
10.3.4. Hospital Beds
10.3.5. Transfer Bench and Boards
10.3.6. Braces & Supports
10.3.7. Orthopaedic Splints
10.3.8. Others Supportive Devices
10.4. Market Attractiveness Analysis by Products
11. North America Quadriplegia Care Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Indication
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Indication, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Indication, 2024-2031
11.3.1. Incomplete quadriplegia
11.3.2. Complete quadriplegia
11.4. Market Attractiveness Analysis by Indication
12. North America Quadriplegia Care Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by End User, 2024-2031
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Rehabilitation Centres
12.3.3. Assistive Living Facilities
12.3.4. Long Term Care Centres
12.3.5. Home Care Settings
12.4. Market Attractiveness Analysis by End User
13. US Quadriplegia Care Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
13.3.1. By Products
13.3.2. By Indication
13.3.3. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Canada Quadriplegia Care Devices Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2031
14.3.1. By Products
14.3.2. By Indication
14.3.3. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Competition Analysis
15.1. Competition Dashboard
15.2. Competition Benchmarking
15.3. Competition Deep Dive
15.3.1. ReWalk Robotics
15.3.1.1. Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. Key Financials
15.3.1.4. Recent Developments
15.3.1.5. Sales Footprint
15.3.1.6. Strategy Overview
15.3.1.6.1. Marketing Strategy
15.3.1.6.2. Product Strategy
15.3.1.6.3. Channel Strategy
15.3.2. Ekso Bionics
15.3.2.1. Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. Key Financials
15.3.2.4. Recent Developments
15.3.2.5. Sales Footprint
15.3.2.6. Strategy Overview
15.3.2.6.1. Marketing Strategy
15.3.2.6.2. Product Strategy
15.3.2.6.3. Channel Strategy
15.3.3. Indego (Parker Hannifin Corporation)
15.3.3.1. Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. Key Financials
15.3.3.4. Recent Developments
15.3.3.5. Sales Footprint
15.3.3.6. Strategy Overview
15.3.3.6.1. Marketing Strategy
15.3.3.6.2. Product Strategy
15.3.3.6.3. Channel Strategy
15.3.4. Rex Bionics Ltd.
15.3.4.1. Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. Key Financials
15.3.4.4. Recent Developments
15.3.4.5. Sales Footprint
15.3.4.6. Strategy Overview
15.3.4.6.1. Marketing Strategy
15.3.4.6.2. Product Strategy
15.3.4.6.3. Channel Strategy
15.3.5. Caltech
15.3.5.1. Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. Key Financials
15.3.5.4. Recent Developments
15.3.5.5. Sales Footprint
15.3.5.6. Strategy Overview
15.3.5.6.1. Marketing Strategy
15.3.5.6.2. Product Strategy
15.3.5.6.3. Channel Strategy
15.3.6. Össur
15.3.6.1. Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. Key Financials
15.3.6.4. Recent Developments
15.3.6.5. Sales Footprint
15.3.6.6. Strategy Overview
15.3.6.6.1. Marketing Strategy
15.3.6.6.2. Product Strategy
15.3.6.6.3. Channel Strategy
15.3.7. Steeper, Inc.
15.3.7.1. Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. Key Financials
15.3.7.4. Recent Developments
15.3.7.5. Sales Footprint
15.3.7.6. Strategy Overview
15.3.7.6.1. Marketing Strategy
15.3.7.6.2. Product Strategy
15.3.7.6.3. Channel Strategy
15.3.8. Boston Scientific corporation
15.3.8.1. Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. Key Financials
15.3.8.4. Recent Developments
15.3.8.5. Sales Footprint
15.3.8.6. Strategy Overview
15.3.8.6.1. Marketing Strategy
15.3.8.6.2. Product Strategy
15.3.8.6.3. Channel Strategy
15.3.9. Medtronic Plc.
15.3.9.1. Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. Key Financials
15.3.9.4. Recent Developments
15.3.9.5. Sales Footprint
15.3.9.6. Strategy Overview
15.3.9.6.1. Marketing Strategy
15.3.9.6.2. Product Strategy
15.3.9.6.3. Channel Strategy
15.3.10. Ottobock
15.3.10.1. Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. Key Financials
15.3.10.4. Recent Developments
15.3.10.5. Sales Footprint
15.3.10.6. Strategy Overview
15.3.10.6.1. Marketing Strategy
15.3.10.6.2. Product Strategy
15.3.10.6.3. Channel Strategy
15.3.11. RGK Wheelchairs
15.3.11.1. Overview
15.3.11.2. Product Portfolio
15.3.11.3. Key Financials
15.3.11.4. Recent Developments
15.3.11.5. Sales Footprint
15.3.11.6. Strategy Overview
15.3.11.6.1. Marketing Strategy
15.3.11.6.2. Product Strategy
15.3.11.6.3. Channel Strategy
15.3.12. Rifton Equipment
15.3.12.1. Overview
15.3.12.2. Product Portfolio
15.3.12.3. Key Financials
15.3.12.4. Recent Developments
15.3.12.5. Sales Footprint
15.3.12.6. Strategy Overview
15.3.12.6.1. Marketing Strategy
15.3.12.6.2. Product Strategy
15.3.12.6.3. Channel Strategy
15.3.13. Allard USA, Inc.
15.3.13.1. Overview
15.3.13.2. Product Portfolio
15.3.13.3. Key Financials
15.3.13.4. Recent Developments
15.3.13.5. Sales Footprint
15.3.13.6. Strategy Overview
15.3.13.6.1. Marketing Strategy
15.3.13.6.2. Product Strategy
15.3.13.6.3. Channel Strategy
15.3.14. Fillauer LLC
15.3.14.1. Overview
15.3.14.2. Product Portfolio
15.3.14.3. Key Financials
15.3.14.4. Recent Developments
15.3.14.5. Sales Footprint
15.3.14.6. Strategy Overview
15.3.14.6.1. Marketing Strategy
15.3.14.6.2. Product Strategy
15.3.14.6.3. Channel Strategy
15.3.15. College Park Industries
15.3.15.1. Overview
15.3.15.2. Product Portfolio
15.3.15.3. Key Financials
15.3.15.4. Recent Developments
15.3.15.5. Sales Footprint
15.3.15.6. Strategy Overview
15.3.15.6.1. Marketing Strategy
15.3.15.6.2. Product Strategy
15.3.15.6.3. Channel Strategy
15.3.16. Mobius Bionics.
15.3.16.1. Overview
15.3.16.2. Product Portfolio
15.3.16.3. Key Financials
15.3.16.4. Recent Developments
15.3.16.5. Sales Footprint
15.3.16.6. Strategy Overview
15.3.16.6.1. Marketing Strategy
15.3.16.6.2. Product Strategy
15.3.16.6.3. Channel Strategy
15.3.17. Parker Hannifin
15.3.17.1. Overview
15.3.17.2. Product Portfolio
15.3.17.3. Key Financials
15.3.17.4. Recent Developments
15.3.17.5. Sales Footprint
15.3.17.6. Strategy Overview
15.3.17.6.1. Marketing Strategy
15.3.17.6.2. Product Strategy
15.3.17.6.3. Channel Strategy
15.3.18. Nevro
15.3.18.1. Overview
15.3.18.2. Product Portfolio
15.3.18.3. Key Financials
15.3.18.4. Recent Developments
15.3.18.5. Sales Footprint
15.3.18.6. Strategy Overview
15.3.18.6.1. Marketing Strategy
15.3.18.6.2. Product Strategy
15.3.18.6.3. Channel Strategy
15.3.19. ProBed Medical Technologies Inc.
15.3.19.1. Overview
15.3.19.2. Product Portfolio
15.3.19.3. Key Financials
15.3.19.4. Recent Developments
15.3.19.5. Sales Footprint
15.3.19.6. Strategy Overview
15.3.19.6.1. Marketing Strategy
15.3.19.6.2. Product Strategy
15.3.19.6.3. Channel Strategy
15.3.20. BLUE CHIP MEDICAL
15.3.20.1. Overview
15.3.20.2. Product Portfolio
15.3.20.3. Key Financials
15.3.20.4. Recent Developments
15.3.20.5. Sales Footprint
15.3.20.6. Strategy Overview
15.3.20.6.1. Marketing Strategy
15.3.20.6.2. Product Strategy
15.3.20.6.3. Channel Strategy
15.3.21. Restorative Therapies
15.3.21.1. Overview
15.3.21.2. Product Portfolio
15.3.21.3. Key Financials
15.3.21.4. Recent Developments
15.3.21.5. Sales Footprint
15.3.21.6. Strategy Overview
15.3.21.6.1. Marketing Strategy
15.3.21.6.2. Product Strategy
15.3.21.6.3. Channel Strategy
15.3.22. MYOLYN, LLC
15.3.22.1. Overview
15.3.22.2. Product Portfolio
15.3.22.3. Key Financials
15.3.22.4. Recent Developments
15.3.22.5. Sales Footprint
15.3.22.6. Strategy Overview
15.3.22.6.1. Marketing Strategy
15.3.22.6.2. Product Strategy
15.3.22.6.3. Channel Strategy
16. Assumptions and Acronyms Used
17. Research Methodology

 

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