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骨盤臓器脱修復市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Pelvic Organ Prolapse Repair Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の骨盤臓器脱(POP)修復市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスについて詳細に分析しました。本レポ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月12日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の骨盤臓器脱(POP)修復市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスについて詳細に分析しました。本レポートは、市場の構造と将来展望に関する貴重な洞察を提供します。

主要な洞察

- 骨盤臓器脱修復の市場規模(2024年):4億2690万米ドル
- 予測市場価値(2033年)6億6,550万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 5.1%

骨盤臓器脱修復市場 - レポートスコープ
骨盤臓器脱修復市場には、骨盤底障害に対処するために設計された様々な製品が含まれる。これらは、リングペッサリーのような非外科的治療から、膣スリングデバイスや経膣メッシュのような外科的オプションまで多岐にわたる。同市場は、医療施設、診療所、在宅ケア環境などの多様なセグメントに対応しており、病院、専門診療所、オンラインプラットフォームを通じて流通している。骨盤底の健康に対する意識の高まり、骨盤底障害の有病率の上昇、低侵襲手術技術の進歩が成長の原動力となっている。

市場成長の促進要因:

骨盤底障害の有病率の増加:膣脱、尿失禁、間質性膀胱炎など、女性の骨盤底障害の世界的な増加は、骨盤臓器脱修復の需要を大きく牽引している。Office on Women's Health(OASH)による2021年の報告書によると、米国では女性の約5人に1人が骨盤臓器脱や尿失禁を経験している。2019年のGlobal Burden of Disease(GBD)データベースは、世界の女性人口の約40%が骨盤臓器脱を経験していると推定しており、この数字は高齢化とともに増加すると予想されている。

治療選択肢の技術的進歩:市場は従来の治療法から、低侵襲で回復が早いロボット手術へと移行しつつある。骨盤底修復における合成メッシュに関連した合併症が、生体材料や細胞ベースの治療法の研究に拍車をかけている。線維芽細胞や成体幹細胞を用いた組織工学は、骨盤底治療の有望な分野として浮上しており、治療結果の改善と副作用の軽減を提供している。

低侵襲技術の重視:膣スリングの挿入などの低侵襲技術は、処置時間の短縮と尿失禁治療の有効性から人気を集めています。これらの手技は尿道を適切な位置に維持するのに役立ち、手術のリスクを最小限に抑えながら患者に大きな安心感を与えます。予測期間中に膣メッシュと膣スリングシステムの使用が増加することが予想されるため、市場の成長に寄与することが期待される。

市場の阻害要因

プレミアム製品の高コスト:有望な成長見込みがあるにもかかわらず、骨盤臓器脱修復用プレミアム製品の価格が高く、多くの患者の利用が制限されるといった課題に直面している。さらに、不適切な適用や耐久性の懸念といった潜在的な問題は、製品の採用に影響を及ぼす可能性がある。

規制上の課題:製品の安全性と有効性に関する厳しい規制も、市場の成長にとって課題となる。例えば経膣メッシュは、メッシュのびらんなどの有害事象により、いくつかの国で使用が禁止されている。メーカー各社は、コンプライアンスと製品承認を確実にするために、こうした規制の状況を乗り切らなければならない。

市場機会:

革新的製品の開発:革新的で効果的な骨盤臓器脱修復製品の開発には大きな成長の可能性がある。メーカーは、安全で長持ちし、ユーザーフレンドリーな技術的に高度な製品の開発に注力している。新素材の導入、手術手技の強化、低侵襲デバイスの導入が市場成長の原動力になると予想される。

地理的拡大:骨盤底障害の有病率が高く、高度な治療オプションへのアクセスが限られている地域への市場拡大は、メーカーに有利な機会をもたらす。地域に特化したマーケティング戦略やサービスインフラを開発することで、市場への浸透を高め、成長を促進することができる。

患者教育と擁護:骨盤底の状態や利用可能な治療法について患者を教育することは、需要を促進する上で極めて重要である。メーカーは患者擁護団体、医療機関、オンライン・プラットフォームと連携し、認知度の向上と患者の教育を行っている。このアプローチは需要創出に役立つだけでなく、信頼とブランド・ロイヤルティを築くことにもなる。

本レポートで扱う主な質問
- 骨盤臓器脱修復市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- 骨盤臓器脱修復製品のどの種類と用途が様々な場面でリードしているか?
- 技術の進歩は骨盤臓器脱修復市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 骨盤臓器脱修復市場の主要企業はどこか、また競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 骨盤臓器脱修復の世界市場における新たな動向と将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

コロプラスト社、ボストン・サイエンティフィック社、クック・メディカル社など、骨盤臓器脱修復の世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は、既存の治療法の限界に対処するために設計された使い捨てのリング型膣デバイスなど、先進的な骨盤臓器脱修復製品を開発するために研究開発に多額の投資を行っている。

医療提供者、クリニック、オンライン・プラットフォームとのコラボレーションにより、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進している。消費者教育、高品質の製品、包括的なマーケティング戦略の重視は、市場の成長を促進し、ブランド・ロイヤルティを高める。さらにメーカーは、より幅広い顧客層にリーチし、骨盤底障害の有病率が高い地域の満たされていないニーズに対応するため、地理的拡大の機会を探っている。

主要企業のプロファイル

- ジョンソン・エンド・ジョンソン サービス社
- コロプラストA/S
- ディプロメッド社
- ボストン・サイエンティフィック・コーポレーション(アメリカン・メディカル・システムズ社)
- PFMメディカルAG
- ベタテックメディカル
- プロメドングループ
- カルデラメディカル
- クックメディカル
- メドギン・プロダクツ・インク
- クーパーサージカル社
- DIMA S.L.
- デジタイマー社
- ブレイ・グループ・リミテッド
- メドデザイン・インヂュニア・コンサルティングGmbH
- パンパックメディカル
- フォーミーサ
- バイオテックアメリカ
- ブリスGVSファーマ
- パンパックメディカル株式会社
- パーソナルメディカル株式会社
- ドクターアラビン社
- カンゲメディカル
- インテグラライフサイエンス
- ワラックサージカルデバイス
- メデザイン

骨盤臓器脱修復市場の産業セグメンテーション

治療法別
- 非外科的治療
- 外科的治療

用途別
- 膀胱瘤
- 尿道瘤
- 腸瘻
- 子宮脱
- 膣後壁脱(直腸下垂)

エンドユーザー別
- 病院
- 専門クリニック
- 女性介護施設

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ




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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.開発・イノベーション動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.地域別疾病疫学
4.2.製品採用/使用分析
4.3.規制情勢、国別
4.4.最近の製品承認/上市
4.5.技術の進歩
4.6.バリューチェーン分析
4.7.PESTLE分析
4.8.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費見通し
5.1.2.世界の尿失禁市場の概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.POPに使用される手術技術、医療機器、生体材料の継続的進歩
5.2.2.骨盤臓器脱(POP)、その症状、利用可能な治療選択肢に関する認識の高まり
5.2.3.骨盤臓器脱修復術の償還方針と適用範囲
5.2.4.医療費の増加
5.2.5.医療機関、研究機関、業界プレイヤーの連携
5.2.6.医療機器、生体材料、外科手術に関連する規制の変化
5.2.7.特に高齢患者における骨盤臓器脱(POP)の有病率の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要額または規模(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.治療別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
7.1.イントロダクション/主な調査結果
7.2.治療別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.3.治療別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
7.3.1.非外科的治療
7.3.1.1.ペッサリー
7.3.1.2.骨盤底筋療法
7.3.2.外科的治療
7.3.2.1.コルポクレイシス
7.3.2.2.結腸切除術
7.3.2.3.仙骨結腸切除術
7.3.2.4.サクロヒステロペクシー
7.3.2.5.子宮仙骨または仙棘靭帯固定術
7.4.治療別の市場魅力度分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2019-2023年
8.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.嚢胞
8.3.2.尿道裂
8.3.3.腸瘻
8.3.4.子宮脱
8.3.5.膣後壁脱(直腸脱)
8.4.用途別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.病院
9.3.2.専門クリニック
9.3.3.女性介護施設
9.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
10.1.はじめに
10.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
10.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.東アジア
10.3.5.南アジア
10.3.6.オセアニア
10.3.7.中東・アフリカ(MEA)
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.国別
11.3.1.1.米国
11.3.1.2.カナダ
11.3.2.治療別
11.3.3.用途別
11.3.4.エンドユーザー別
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.国別
11.4.2.治療法別
11.4.3.用途別
11.4.4.エンドユーザー別
11.5.市場動向
11.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
11.7.促進要因と阻害要因-影響分析
11.8.国別分析と予測
11.8.1.米国市場分析
11.8.1.1.はじめに
11.8.1.2.市場分類別分析と予測
11.8.1.2.1.治療別
11.8.1.2.2.用途別
11.8.1.2.3.エンドユーザー別
11.8.2.カナダ市場分析
11.8.2.1.はじめに
11.8.2.2.市場分類別分析と予測
11.8.2.2.1.治療別
11.8.2.2.2.用途別
11.8.2.2.3.エンドユーザー別
12.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.ブラジル
12.3.1.2.メキシコ
12.3.1.3.アルゼンチン
12.3.1.4.その他のラテンアメリカ
12.3.2.治療別
12.3.3.用途別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.治療別
12.4.2.用途別
12.4.3.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.ブラジル市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.治療別
12.8.1.2.2.用途別
12.8.1.2.3.エンドユーザー別
12.8.2.メキシコ市場分析
12.8.2.1.序論
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.治療別
12.8.2.2.2.用途別
12.8.2.2.3.エンドユーザー別
12.8.3.アルゼンチン市場分析
12.8.3.1.序論
12.8.3.2.市場分類別分析と予測
12.8.3.2.1.治療別
12.8.3.2.2.用途別
12.8.3.2.3.エンドユーザー別
13.欧州市場2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:市場分類別、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.英国
13.3.1.2.フランス
13.3.1.3.イタリア
13.3.1.4.スペイン
13.3.1.5.ドイツ
13.3.1.6.ロシア
13.3.1.7.ベネルクス
13.3.1.8.その他のヨーロッパ
13.3.2.治療別
13.3.3.用途別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.治療法別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.英国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.治療別
13.8.1.2.2.用途別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.フランス市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.治療別
13.8.2.2.2.用途別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.8.3.イタリア市場分析
13.8.3.1.はじめに
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.治療別
13.8.3.2.2.用途別
13.8.3.2.3.エンドユーザー別
13.8.4.スペイン市場分析
13.8.4.1.はじめに
13.8.4.2.市場分類別分析と予測
13.8.4.2.1.治療別
13.8.4.2.2.用途別
13.8.4.2.3.エンドユーザー別
13.8.5.ドイツ市場分析
13.8.5.1.はじめに
13.8.5.2.市場分類別分析と予測
13.8.5.2.1.治療別
13.8.5.2.2.用途別
13.8.5.2.3.エンドユーザー別
13.8.6.ロシア各国市場分析
13.8.6.1.導入
13.8.6.2.市場分類別分析と予測
13.8.6.2.1.治療別
13.8.6.2.2.用途別
13.8.6.2.3.エンドユーザー別
13.8.7.ベネルクス王国の市場分析
13.8.7.1.序論
13.8.7.2.市場分類別分析と予測
13.8.7.2.1.治療別
13.8.7.2.2.用途別
13.8.7.2.3.エンドユーザー別
14.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.中国
14.3.1.2.日本
14.3.1.3.韓国
14.3.2.治療別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.治療法別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.中国市場の分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.治療別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.日本市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.治療別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.韓国市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.治療別
14.8.3.2.2.用途別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.タイ
15.3.1.3.マレーシア
15.3.1.4.インドネシア
15.3.1.5.その他の南アジア
15.3.2.治療別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.治療法別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.インド市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.治療別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.タイ市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.治療別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.マレーシア市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.治療別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.8.4.インドネシア市場分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.治療別
15.8.4.2.2.用途別
15.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.オーストラリア
16.3.1.2.ニュージーランド
16.3.2.治療別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.治療法別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.オーストラリア市場分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.治療別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.ニュージーランド市場分析
16.8.2.1.導入
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.治療別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.GCC
17.3.1.2.南アフリカ
17.3.1.3.トルコ
17.3.1.4.その他のMEA
17.3.2.治療別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.治療法別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.GCC諸国の市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.治療別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.南アフリカ市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.治療別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.トルコ市場の分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.治療別
17.8.3.2.2.用途別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.市場構造分析
18.1.企業階層別市場分析
18.2.上位企業の市場シェア分析(%)
18.3.市場プレゼンス分析
18.3.1.地域別シェア
18.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
18.3.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
19.競争分析
19.1.競争ダッシュボード
19.2.主要プレーヤー別のブランドおよびプロモーション戦略
19.3.主要開発分析
19.4.競争の深層
19.4.1.ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス
19.4.1.1.概要
19.4.1.2.製品ポートフォリオ
19.4.1.3.主要財務データ
19.4.1.4.SWOT分析
19.4.1.5.主要開発
19.4.1.6.販売拠点
19.4.1.7.戦略の概要
19.4.1.7.1.マーケティング戦略
19.4.1.7.2.製品戦略
19.4.1.7.3.チャネル戦略
19.4.2.コロプラストA/S
19.4.2.1.概要
19.4.2.2.製品ポートフォリオ
19.4.2.3.主要財務データ
19.4.2.4.SWOT分析
19.4.2.5.主要開発
19.4.2.6.販売拠点
19.4.2.7.戦略の概要
19.4.2.7.1.マーケティング戦略
19.4.2.7.2.製品戦略
19.4.2.7.3.チャネル戦略
19.4.3.ディプロメッド社
19.4.3.1.概要
19.4.3.2.製品ポートフォリオ
19.4.3.3.主要財務データ
19.4.3.4.SWOT分析
19.4.3.5.主要開発
19.4.3.6.販売拠点
19.4.3.7.戦略の概要
19.4.3.7.1.マーケティング戦略
19.4.3.7.2.製品戦略
19.4.3.7.3.チャネル戦略
19.4.4.ボストン・サイエンティフィック社(アメリカン・メディカル・システムズ社)
19.4.4.1.概要
19.4.4.2.製品ポートフォリオ
19.4.4.3.主要財務データ
19.4.4.4.SWOT分析
19.4.4.5.主要開発
19.4.4.6.販売拠点
19.4.4.7.戦略の概要
19.4.4.7.1.マーケティング戦略
19.4.4.7.2.製品戦略
19.4.4.7.3.チャネル戦略
19.4.5. PFMメディカルAG
19.4.5.1.概要
19.4.5.2.製品ポートフォリオ
19.4.5.3.主要財務データ
19.4.5.4.SWOT分析
19.4.5.5.主要開発
19.4.5.6.販売拠点
19.4.5.7.戦略の概要
19.4.5.7.1.マーケティング戦略
19.4.5.7.2.製品戦略
19.4.5.7.3.チャネル戦略
19.4.6.ベタテックメディカル
19.4.6.1.概要
19.4.6.2.製品ポートフォリオ
19.4.6.3.主要財務データ
19.4.6.4.SWOT分析
19.4.6.5.主要開発
19.4.6.6.販売拠点
19.4.6.7.戦略の概要
19.4.6.7.1.マーケティング戦略
19.4.6.7.2.製品戦略
19.4.6.7.3.チャネル戦略
19.4.7.プロメディオン・グループ
19.4.7.1.概要
19.4.7.2.製品ポートフォリオ
19.4.7.3.主要財務データ
19.4.7.4.SWOT分析
19.4.7.5.主要開発
19.4.7.6.販売拠点
19.4.7.7.戦略の概要
19.4.7.7.1.マーケティング戦略
19.4.7.7.2.製品戦略
19.4.7.7.3.チャネル戦略
19.4.8.カルデラメディカル
19.4.8.1.概要
19.4.8.2.製品ポートフォリオ
19.4.8.3.主要財務データ
19.4.8.4.SWOT分析
19.4.8.5.主要開発
19.4.8.6.販売拠点
19.4.8.7.戦略の概要
19.4.8.7.1.マーケティング戦略
19.4.8.7.2.製品戦略
19.4.8.7.3.チャネル戦略
19.4.9.クックメディカル
19.4.9.1.概要
19.4.9.2.製品ポートフォリオ
19.4.9.3.主要財務データ
19.4.9.4.SWOT分析
19.4.9.5.主要開発
19.4.9.6.販売拠点
19.4.9.7.戦略の概要
19.4.9.7.1.マーケティング戦略
19.4.9.7.2.製品戦略
19.4.9.7.3.チャネル戦略
19.4.10.メドギン・プロダクツ
19.4.10.1.概要
19.4.10.2.製品ポートフォリオ
19.4.10.3.主要財務データ
19.4.10.4.SWOT分析
19.4.10.5.主要開発
19.4.10.6.販売拠点
19.4.10.7.戦略の概要
19.4.10.7.1.マーケティング戦略
19.4.10.7.2.製品戦略
19.4.10.7.3.チャネル戦略
19.4.11.クーパーサージカル社
19.4.11.1.概要
19.4.11.2.製品ポートフォリオ
19.4.11.3.主要財務データ
19.4.11.4.SWOT分析
19.4.11.5.主要開発
19.4.11.6.販売拠点
19.4.11.7.戦略の概要
19.4.11.7.1.マーケティング戦略
19.4.11.7.2.製品戦略
19.4.11.7.3.チャネル戦略
19.4.12.DIMA S.L.
19.4.12.1.概要
19.4.12.2.製品ポートフォリオ
19.4.12.3.主要財務データ
19.4.12.4.SWOT分析
19.4.12.5.主要開発
19.4.12.6.販売拠点
19.4.12.7.戦略の概要
19.4.12.7.1.マーケティング戦略
19.4.12.7.2.製品戦略
19.4.12.7.3.チャネル戦略
19.4.13.デジタイマー
19.4.13.1.概要
19.4.13.2.製品ポートフォリオ
19.4.13.3.主要財務データ
19.4.13.4.SWOT分析
19.4.13.5.主要開発
19.4.13.6.販売拠点
19.4.13.7.戦略の概要
19.4.13.7.1.マーケティング戦略
19.4.13.7.2.製品戦略
19.4.13.7.3.チャネル戦略
19.4.14.ブレイグループ
19.4.14.1.概要
19.4.14.2.製品ポートフォリオ
19.4.14.3.主要財務データ
19.4.14.4.SWOT分析
19.4.14.5.主要開発
19.4.14.6.販売拠点
19.4.14.7.戦略の概要
19.4.14.7.1.マーケティング戦略
19.4.14.7.2.製品戦略
19.4.14.7.3.チャネル戦略
19.4.15. メデザイン・インヂュニア・コンサルティング社
19.4.15.1.概要
19.4.15.2.製品ポートフォリオ
19.4.15.3.主要財務データ
19.4.15.4.SWOT分析
19.4.15.5.主要開発
19.4.15.6.販売拠点
19.4.15.7.戦略の概要
19.4.15.7.1.マーケティング戦略
19.4.15.7.2.製品戦略
19.4.15.7.3.チャネル戦略
19.4.16.パンパックメディカル
19.4.16.1.概要
19.4.16.2.製品ポートフォリオ
19.4.16.3.主要財務データ
19.4.16.4.SWOT分析
19.4.16.5.主要開発
19.4.16.6.販売拠点
19.4.16.7.戦略の概要
19.4.16.7.1.マーケティング戦略
19.4.16.7.2.製品戦略
19.4.16.7.3.チャネル戦略
19.4.17. フォーミーサ
19.4.17.1.概要
19.4.17.2.製品ポートフォリオ
19.4.17.3.主要財務データ
19.4.17.4.SWOT分析
19.4.17.5.主要開発
19.4.17.6.販売拠点
19.4.17.7.戦略の概要
19.4.17.7.1.マーケティング戦略
19.4.17.7.2.製品戦略
19.4.17.7.3.チャネル戦略
19.4.18.バイオテックアメリカ
19.4.18.1.概要
19.4.18.2.製品ポートフォリオ
19.4.18.3.主要財務データ
19.4.18.4.SWOT分析
19.4.18.5.主要開発
19.4.18.6.販売拠点
19.4.18.7.戦略の概要
19.4.18.7.1.マーケティング戦略
19.4.18.7.2.製品戦略
19.4.18.7.3.チャネル戦略
19.4.19.ブリスGVSファーマ
19.4.19.1.概要
19.4.19.2.製品ポートフォリオ
19.4.19.3.主要財務データ
19.4.19.4.SWOT分析
19.4.19.5.主要開発
19.4.19.6.販売拠点
19.4.19.7.戦略の概要
19.4.19.7.1.マーケティング戦略
19.4.19.7.2.製品戦略
19.4.19.7.3.チャネル戦略
19.4.20.パンパックメディカル
19.4.20.1.概要
19.4.20.2.製品ポートフォリオ
19.4.20.3.主要財務データ
19.4.20.4.SWOT分析
19.4.20.5.主要開発
19.4.20.6.販売拠点
19.4.20.7.戦略の概要
19.4.20.7.1.マーケティング戦略
19.4.20.7.2.製品戦略
19.4.20.7.3.チャネル戦略
19.4.21.パーソナルメディカル
19.4.21.1.概要
19.4.21.2.製品ポートフォリオ
19.4.21.3.主要財務データ
19.4.21.4.SWOT分析
19.4.21.5.主要開発
19.4.21.6.販売拠点
19.4.21.7.戦略の概要
19.4.21.7.1.マーケティング戦略
19.4.21.7.2.製品戦略
19.4.21.7.3.チャネル戦略
19.4.22.アラビン博士
19.4.22.1.概要
19.4.22.2.製品ポートフォリオ
19.4.22.3.主要財務データ
19.4.22.4.SWOT分析
19.4.22.5.主要開発
19.4.22.6.販売拠点
19.4.22.7.戦略の概要
19.4.22.7.1.マーケティング戦略
19.4.22.7.2.製品戦略
19.4.22.7.3.チャネル戦略
19.4.23.カンゲ・メディカル
19.4.23.1.概要
19.4.23.2.製品ポートフォリオ
19.4.23.3.主要財務データ
19.4.23.4.SWOT分析
19.4.23.5.主要開発
19.4.23.6.販売拠点
19.4.23.7.戦略の概要
19.4.23.7.1.マーケティング戦略
19.4.23.7.2.製品戦略
19.4.23.7.3.チャネル戦略
19.4.24.インテグラライフサイエンス
19.4.24.1.概要
19.4.24.2.製品ポートフォリオ
19.4.24.3.主要財務データ
19.4.24.4.SWOT分析
19.4.24.5.主要開発
19.4.24.6.販売拠点
19.4.24.7.戦略の概要
19.4.24.7.1.マーケティング戦略
19.4.24.7.2.製品戦略
19.4.24.7.3.チャネル戦略
19.4.25.ワラックサージカルデバイス
19.4.25.1.概要
19.4.25.2.製品ポートフォリオ
19.4.25.3.主要財務データ
19.4.25.4.SWOT分析
19.4.25.5.主要開発
19.4.25.6.販売拠点
19.4.25.7.戦略の概要
19.4.25.7.1.マーケティング戦略
19.4.25.7.2.製品戦略
19.4.25.7.3.チャネル戦略
19.4.26.メデザイン
19.4.26.1.概要
19.4.26.2.製品ポートフォリオ
19.4.26.3.主要財務データ
19.4.26.4.SWOT分析
19.4.26.5.主要開発
19.4.26.6.販売拠点
19.4.26.7.戦略の概要
19.4.26.7.1.マーケティング戦略
19.4.26.7.2.製品戦略
19.4.26.7.3.チャネル戦略
20.前提条件と略語
21.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global Pelvic Organ Prolapse (POP) Repair Market, providing an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. This report offers valuable insights into the market's structure and future outlook.

Key Insights:

• Pelvic Organ Prolapse Repair Market Size (2024): USD 426.9 Mn
• Projected Market Value (2033): USD 665.5 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.1%

Pelvic Organ Prolapse Repair Market - Report Scope:
The pelvic organ prolapse repair market includes various products designed to address pelvic floor disorders. These range from non-surgical treatments like ring pessaries to surgical options such as vaginal sling devices and transvaginal meshes. The market caters to diverse segments, including healthcare facilities, clinics, and home care settings, and is distributed through hospitals, specialty clinics, and online platforms. Growth is driven by increasing awareness of pelvic floor health, rising prevalence of pelvic floor disorders, and advancements in minimally invasive surgical techniques.

Market Growth Drivers:

Increasing Prevalence of Pelvic Floor Disorders: The global rise in pelvic floor disorders among women, such as vaginal prolapse, urinary incontinence, and interstitial cystitis, significantly drives the demand for pelvic organ prolapse repair. A 2021 report by the Office on Women's Health (OASH) indicates that approximately one in every five women in the U.S. experiences pelvic organ prolapse or urinary incontinence. The 2019 Global Burden of Disease (GBD) database estimates that around 40% of the global female population experiences pelvic organ prolapse, a figure expected to increase with aging populations.

Technological Advancements in Treatment Options: The market is transitioning from traditional treatment methods to robotic surgeries that are minimally invasive and offer faster recovery times. Complications associated with synthetic mesh in pelvic floor repair have spurred research into biomaterials and cell-based therapies. Tissue engineering using fibroblasts and adult stem cells is emerging as a promising area for pelvic floor treatment, offering improved outcomes and reduced side effects.

Emphasis on Minimally Invasive Techniques: Minimally invasive techniques, such as the insertion of vaginal slings, are gaining popularity due to their reduced procedure times and effectiveness in treating urinary incontinence. These techniques help maintain the urethra's proper position, providing significant relief to patients while minimizing surgical risks. The anticipated increase in the use of vaginal mesh and vaginal sling systems during the projected period is expected to contribute to market growth.

Market Restraints:

High Cost of Premium Products: Despite promising growth prospects, the market faces challenges such as the high cost of premium pelvic organ prolapse repair products, which can limit access for many patients. Additionally, potential issues like improper application and durability concerns can affect product adoption.

Regulatory Challenges: Stringent regulations on product safety and effectiveness also pose challenges for market growth. Transvaginal meshes, for example, have been banned in several countries due to adverse events such as mesh erosion. Manufacturers must navigate these regulatory landscapes to ensure compliance and product approval.

Market Opportunities:

Development of Innovative Products: There is significant potential for growth in developing innovative and effective pelvic organ prolapse repair products. Manufacturers are focusing on creating technically advanced products that are safe, long-lasting, and user-friendly. The introduction of new materials, enhanced surgical techniques, and minimally invasive devices is expected to drive market growth.

Geographical Expansion: Expanding market reach into regions with a high prevalence of pelvic floor disorders and limited access to advanced treatment options presents lucrative opportunities for manufacturers. Developing region-specific marketing strategies and service infrastructures can help increase market penetration and drive growth.

Patient Education and Advocacy: Educating patients about pelvic floor conditions and available treatments is crucial for driving demand. Manufacturers are collaborating with patient advocacy groups, healthcare institutions, and online platforms to raise awareness and educate patients. This approach not only helps in creating demand but also builds trust and brand loyalty.

Key Questions Answered in the Report:
• What are the primary factors driving the growth of the Pelvic Organ Prolapse Repair Market globally?
• Which types and applications of pelvic organ prolapse repair products are leading in various settings?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the Pelvic Organ Prolapse Repair Market?
• Who are the key players in the Pelvic Organ Prolapse Repair Market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Pelvic Organ Prolapse Repair Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Pelvic Organ Prolapse Repair Market, including Coloplast, Boston Scientific, and Cook Medical, focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest heavily in research and development to create advanced pelvic organ prolapse repair products, such as disposable ring-shaped vaginal devices designed to address the limitations of existing treatments.

Collaborations with healthcare providers, clinics, and online platforms facilitate market access and promote the adoption of new products. Emphasis on consumer education, high-quality products, and comprehensive marketing strategies fosters market growth and enhances brand loyalty. Additionally, manufacturers are exploring opportunities for geographical expansion to reach a broader customer base and address unmet needs in regions with high prevalence of pelvic floor disorders.

Key Companies Profiled:

• Johnson & Johnson Services, Inc.
• Coloplast A/S
• Dipromed Srl
• Boston Scientific Corporation (American Medical Systems Inc.)
• pfm medical ag
• Betatech Medical
• Promedon Group
• Caldera Medical
• Cook Medical
• MEDGYN PRODUCTS, INC.
• CooperSurgical, Inc.
• DIMA S.L.
• Digitimer Ltd
• Bray Group Ltd,
• medesign Ingenieur-Consulting GmbH
• Panpac Medical Corp.
• for.me.sa.
• Bioteque America Inc.
• Bliss GVS Pharma
• Panpac Medical Corporation
• Personal Medical Corporation
• Dr. Arabin GmbH & Co.
• Kangge Medical
• Integra Lifesciences
• Wallach Surgical Devices
• Medesign

Pelvic Organ Prolapse Repair Market Industry Segmentation

By Treatment:
• Non-surgical
• Surgical

By Application:
• Cystocele
• Urethrocele
• Enterocele
• Uterine Prolapse
• Posterior Vaginal Wall Prolapse (Dropped Rectum)

By End User:
• Hospitals
• Specialized Clinics
• Female Care Facilities

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa




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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Development/Innovation Trends
4. Value Added Insights
4.1. Disease Epidemiology, by Region
4.2. Product Adoption / Usage Analysis
4.3. Regulatory Landscape, By Country
4.4. Recent Product Approvals/Launches
4.5. Technology Advancements
4.6. Value Chain Analysis
4.7. PESTLE Analysis
4.8. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.2. Global Urinary Incontinence Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Continued Advancements in Surgical Techniques, Medical Devices, and Biomaterials Used in POP
5.2.2. Increasing Awareness About Pelvic Organ Prolapse (POP), Its Symptoms, and Available Treatment Options
5.2.3. Reimbursement Policies and Coverage for Pop Repair Procedures
5.2.4. Rising Healthcare Expenditure
5.2.5. Collaborations Between Healthcare Institutions, Research Organizations, and Industry Players
5.2.6. Changes in Regulations Related to Medical Devices, Biomaterials, and Surgical Procedures
5.2.7. Growing Prevalence of Pelvic Organ Prolapse (POP), Particularly in Older Patients
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Market Demand Value or Size (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Treatment
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Treatment, 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Treatment, 2024-2033
7.3.1. Non-surgical
7.3.1.1. Pessary
7.3.1.2. Pelvic Floor Muscle Therapy
7.3.2. Surgical
7.3.2.1. Colpocleisis
7.3.2.2. Colporrhaphy
7.3.2.3. Sacrocolpopexy
7.3.2.4. Sacrohysteropexy
7.3.2.5. Uterosacral or Sacrospinous Ligament Fixation
7.4. Market Attractiveness Analysis By Treatment
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Application, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
8.3.1. Cystocele
8.3.2. Urethrocele
8.3.3. Enterocele
8.3.4. Uterine prolapse
8.3.5. Posterior vaginal wall prolapse (dropped rectum)
8.4. Market Attractiveness Analysis By Application
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
9.3.1. Hospitals
9.3.2. Specialized Clinics
9.3.3. Female Care Facilities
9.4. Market Attractiveness Analysis By End User
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
10.1. Introduction
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Region, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
10.3.1. North America
10.3.2. Latin America
10.3.3. Europe
10.3.4. East Asia
10.3.5. South Asia
10.3.6. Oceania
10.3.7. Middle East and Africa (MEA)
10.4. Market Attractiveness Analysis By Region
11. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
11.3.1. By Country
11.3.1.1. U.S.
11.3.1.2. Canada
11.3.2. By Treatment
11.3.3. By Application
11.3.4. By End User
11.4. Market Attractiveness Analysis
11.4.1. By Country
11.4.2. By Treatment
11.4.3. By Application
11.4.4. By End User
11.5. Market Trends
11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
11.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
11.8. Country Level Analysis & Forecast
11.8.1. U.S. Market Analysis
11.8.1.1. Introduction
11.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
11.8.1.2.1. By Treatment
11.8.1.2.2. By Application
11.8.1.2.3. By End User
11.8.2. Canada Market Analysis
11.8.2.1. Introduction
11.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
11.8.2.2.1. By Treatment
11.8.2.2.2. By Application
11.8.2.2.3. By End User
12. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. Brazil
12.3.1.2. Mexico
12.3.1.3. Argentina
12.3.1.4. Rest of Latin America
12.3.2. By Treatment
12.3.3. By Application
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Treatment
12.4.2. By Application
12.4.3. By End User
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. Brazil Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Treatment
12.8.1.2.2. By Application
12.8.1.2.3. By End User
12.8.2. Mexico Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Treatment
12.8.2.2.2. By Application
12.8.2.2.3. By End User
12.8.3. Argentina Market Analysis
12.8.3.1. Introduction
12.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.3.2.1. By Treatment
12.8.3.2.2. By Application
12.8.3.2.3. By End User
13. Europe Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.K.
13.3.1.2. France
13.3.1.3. Italy
13.3.1.4. Spain
13.3.1.5. Germany
13.3.1.6. Russia
13.3.1.7. BENELUX
13.3.1.8. Rest of Europe
13.3.2. By Treatment
13.3.3. By Application
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Treatment
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. U.K. Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Treatment
13.8.1.2.2. By Application
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. France Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Treatment
13.8.2.2.2. By Application
13.8.2.2.3. By End User
13.8.3. Italy Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Treatment
13.8.3.2.2. By Application
13.8.3.2.3. By End User
13.8.4. Spain Market Analysis
13.8.4.1. Introduction
13.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.4.2.1. By Treatment
13.8.4.2.2. By Application
13.8.4.2.3. By End User
13.8.5. Germany Market Analysis
13.8.5.1. Introduction
13.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.5.2.1. By Treatment
13.8.5.2.2. By Application
13.8.5.2.3. By End User
13.8.6. Russia Countries Market Analysis
13.8.6.1. Introduction
13.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.6.2.1. By Treatment
13.8.6.2.2. By Application
13.8.6.2.3. By End User
13.8.7. BENELUX Kingdom Market Analysis
13.8.7.1. Introduction
13.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.7.2.1. By Treatment
13.8.7.2.2. By Application
13.8.7.2.3. By End User
14. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. China
14.3.1.2. Japan
14.3.1.3. South Korea
14.3.2. By Treatment
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Treatment
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. China Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Treatment
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Japan Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Treatment
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. South Korea Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Treatment
14.8.3.2.2. By Application
14.8.3.2.3. By End User
15. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Thailand
15.3.1.3. Malaysia
15.3.1.4. Indonesia
15.3.1.5. Rest of South Asia
15.3.2. By Treatment
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Treatment
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. India Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Treatment
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Thailand Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Treatment
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Malaysia Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Treatment
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
15.8.4. Indonesia Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Treatment
15.8.4.2.2. By Application
15.8.4.2.3. By End User
16. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Australia
16.3.1.2. New Zealand
16.3.2. By Treatment
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Treatment
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Australia Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Treatment
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. New Zealand Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Treatment
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
17. Middle East & Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. GCC
17.3.1.2. South Africa
17.3.1.3. Türkiye
17.3.1.4. Rest of MEA
17.3.2. By Treatment
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Treatment
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. GCC Countries Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Treatment
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. South Africa Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Treatment
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. Türkiye Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Treatment
17.8.3.2.2. By Application
17.8.3.2.3. By End User
18. Market Structure Analysis
18.1. Market Analysis by Tier of Companies
18.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
18.3. Market Presence Analysis
18.3.1. By Regional Footprint of Players
18.3.2. Product Footprint of Players
18.3.3. Channel Footprint of Players
19. Competition Analysis
19.1. Competition Dashboard
19.2. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
19.3. Key Development Analysis
19.4. Competition Deep Dive
19.4.1. Johnson & Johnson Services, Inc.
19.4.1.1. Overview
19.4.1.2. Product Portfolio
19.4.1.3. Key Financials
19.4.1.4. SWOT Analysis
19.4.1.5. Key Developments
19.4.1.6. Sales Footprint
19.4.1.7. Strategy Overview
19.4.1.7.1. Marketing Strategy
19.4.1.7.2. Product Strategy
19.4.1.7.3. Channel Strategy
19.4.2. Coloplast A/S
19.4.2.1. Overview
19.4.2.2. Product Portfolio
19.4.2.3. Key Financials
19.4.2.4. SWOT Analysis
19.4.2.5. Key Developments
19.4.2.6. Sales Footprint
19.4.2.7. Strategy Overview
19.4.2.7.1. Marketing Strategy
19.4.2.7.2. Product Strategy
19.4.2.7.3. Channel Strategy
19.4.3. Dipromed Srl
19.4.3.1. Overview
19.4.3.2. Product Portfolio
19.4.3.3. Key Financials
19.4.3.4. SWOT Analysis
19.4.3.5. Key Developments
19.4.3.6. Sales Footprint
19.4.3.7. Strategy Overview
19.4.3.7.1. Marketing Strategy
19.4.3.7.2. Product Strategy
19.4.3.7.3. Channel Strategy
19.4.4. Boston Scientific Corporation (American Medical Systems Inc.)
19.4.4.1. Overview
19.4.4.2. Product Portfolio
19.4.4.3. Key Financials
19.4.4.4. SWOT Analysis
19.4.4.5. Key Developments
19.4.4.6. Sales Footprint
19.4.4.7. Strategy Overview
19.4.4.7.1. Marketing Strategy
19.4.4.7.2. Product Strategy
19.4.4.7.3. Channel Strategy
19.4.5. pfm medical ag
19.4.5.1. Overview
19.4.5.2. Product Portfolio
19.4.5.3. Key Financials
19.4.5.4. SWOT Analysis
19.4.5.5. Key Developments
19.4.5.6. Sales Footprint
19.4.5.7. Strategy Overview
19.4.5.7.1. Marketing Strategy
19.4.5.7.2. Product Strategy
19.4.5.7.3. Channel Strategy
19.4.6. Betatech Medical
19.4.6.1. Overview
19.4.6.2. Product Portfolio
19.4.6.3. Key Financials
19.4.6.4. SWOT Analysis
19.4.6.5. Key Developments
19.4.6.6. Sales Footprint
19.4.6.7. Strategy Overview
19.4.6.7.1. Marketing Strategy
19.4.6.7.2. Product Strategy
19.4.6.7.3. Channel Strategy
19.4.7. Promedon Group
19.4.7.1. Overview
19.4.7.2. Product Portfolio
19.4.7.3. Key Financials
19.4.7.4. SWOT Analysis
19.4.7.5. Key Developments
19.4.7.6. Sales Footprint
19.4.7.7. Strategy Overview
19.4.7.7.1. Marketing Strategy
19.4.7.7.2. Product Strategy
19.4.7.7.3. Channel Strategy
19.4.8. Caldera Medical
19.4.8.1. Overview
19.4.8.2. Product Portfolio
19.4.8.3. Key Financials
19.4.8.4. SWOT Analysis
19.4.8.5. Key Developments
19.4.8.6. Sales Footprint
19.4.8.7. Strategy Overview
19.4.8.7.1. Marketing Strategy
19.4.8.7.2. Product Strategy
19.4.8.7.3. Channel Strategy
19.4.9. Cook Medical
19.4.9.1. Overview
19.4.9.2. Product Portfolio
19.4.9.3. Key Financials
19.4.9.4. SWOT Analysis
19.4.9.5. Key Developments
19.4.9.6. Sales Footprint
19.4.9.7. Strategy Overview
19.4.9.7.1. Marketing Strategy
19.4.9.7.2. Product Strategy
19.4.9.7.3. Channel Strategy
19.4.10. MEDGYN PRODUCTS, INC.
19.4.10.1. Overview
19.4.10.2. Product Portfolio
19.4.10.3. Key Financials
19.4.10.4. SWOT Analysis
19.4.10.5. Key Developments
19.4.10.6. Sales Footprint
19.4.10.7. Strategy Overview
19.4.10.7.1. Marketing Strategy
19.4.10.7.2. Product Strategy
19.4.10.7.3. Channel Strategy
19.4.11. CooperSurgical, Inc.
19.4.11.1. Overview
19.4.11.2. Product Portfolio
19.4.11.3. Key Financials
19.4.11.4. SWOT Analysis
19.4.11.5. Key Developments
19.4.11.6. Sales Footprint
19.4.11.7. Strategy Overview
19.4.11.7.1. Marketing Strategy
19.4.11.7.2. Product Strategy
19.4.11.7.3. Channel Strategy
19.4.12. DIMA S.L.
19.4.12.1. Overview
19.4.12.2. Product Portfolio
19.4.12.3. Key Financials
19.4.12.4. SWOT Analysis
19.4.12.5. Key Developments
19.4.12.6. Sales Footprint
19.4.12.7. Strategy Overview
19.4.12.7.1. Marketing Strategy
19.4.12.7.2. Product Strategy
19.4.12.7.3. Channel Strategy
19.4.13. Digitimer Ltd
19.4.13.1. Overview
19.4.13.2. Product Portfolio
19.4.13.3. Key Financials
19.4.13.4. SWOT Analysis
19.4.13.5. Key Developments
19.4.13.6. Sales Footprint
19.4.13.7. Strategy Overview
19.4.13.7.1. Marketing Strategy
19.4.13.7.2. Product Strategy
19.4.13.7.3. Channel Strategy
19.4.14. Bray Group Ltd,
19.4.14.1. Overview
19.4.14.2. Product Portfolio
19.4.14.3. Key Financials
19.4.14.4. SWOT Analysis
19.4.14.5. Key Developments
19.4.14.6. Sales Footprint
19.4.14.7. Strategy Overview
19.4.14.7.1. Marketing Strategy
19.4.14.7.2. Product Strategy
19.4.14.7.3. Channel Strategy
19.4.15. medesign Ingenieur-Consulting GmbH
19.4.15.1. Overview
19.4.15.2. Product Portfolio
19.4.15.3. Key Financials
19.4.15.4. SWOT Analysis
19.4.15.5. Key Developments
19.4.15.6. Sales Footprint
19.4.15.7. Strategy Overview
19.4.15.7.1. Marketing Strategy
19.4.15.7.2. Product Strategy
19.4.15.7.3. Channel Strategy
19.4.16. Panpac Medical Corp.
19.4.16.1. Overview
19.4.16.2. Product Portfolio
19.4.16.3. Key Financials
19.4.16.4. SWOT Analysis
19.4.16.5. Key Developments
19.4.16.6. Sales Footprint
19.4.16.7. Strategy Overview
19.4.16.7.1. Marketing Strategy
19.4.16.7.2. Product Strategy
19.4.16.7.3. Channel Strategy
19.4.17. for.me.sa.
19.4.17.1. Overview
19.4.17.2. Product Portfolio
19.4.17.3. Key Financials
19.4.17.4. SWOT Analysis
19.4.17.5. Key Developments
19.4.17.6. Sales Footprint
19.4.17.7. Strategy Overview
19.4.17.7.1. Marketing Strategy
19.4.17.7.2. Product Strategy
19.4.17.7.3. Channel Strategy
19.4.18. Bioteque America Inc.
19.4.18.1. Overview
19.4.18.2. Product Portfolio
19.4.18.3. Key Financials
19.4.18.4. SWOT Analysis
19.4.18.5. Key Developments
19.4.18.6. Sales Footprint
19.4.18.7. Strategy Overview
19.4.18.7.1. Marketing Strategy
19.4.18.7.2. Product Strategy
19.4.18.7.3. Channel Strategy
19.4.19. Bliss GVS Pharma
19.4.19.1. Overview
19.4.19.2. Product Portfolio
19.4.19.3. Key Financials
19.4.19.4. SWOT Analysis
19.4.19.5. Key Developments
19.4.19.6. Sales Footprint
19.4.19.7. Strategy Overview
19.4.19.7.1. Marketing Strategy
19.4.19.7.2. Product Strategy
19.4.19.7.3. Channel Strategy
19.4.20. Panpac Medical Corporation
19.4.20.1. Overview
19.4.20.2. Product Portfolio
19.4.20.3. Key Financials
19.4.20.4. SWOT Analysis
19.4.20.5. Key Developments
19.4.20.6. Sales Footprint
19.4.20.7. Strategy Overview
19.4.20.7.1. Marketing Strategy
19.4.20.7.2. Product Strategy
19.4.20.7.3. Channel Strategy
19.4.21. Personal Medical Corporation
19.4.21.1. Overview
19.4.21.2. Product Portfolio
19.4.21.3. Key Financials
19.4.21.4. SWOT Analysis
19.4.21.5. Key Developments
19.4.21.6. Sales Footprint
19.4.21.7. Strategy Overview
19.4.21.7.1. Marketing Strategy
19.4.21.7.2. Product Strategy
19.4.21.7.3. Channel Strategy
19.4.22. Dr. Arabin GmbH & Co.
19.4.22.1. Overview
19.4.22.2. Product Portfolio
19.4.22.3. Key Financials
19.4.22.4. SWOT Analysis
19.4.22.5. Key Developments
19.4.22.6. Sales Footprint
19.4.22.7. Strategy Overview
19.4.22.7.1. Marketing Strategy
19.4.22.7.2. Product Strategy
19.4.22.7.3. Channel Strategy
19.4.23. Kangge Medical
19.4.23.1. Overview
19.4.23.2. Product Portfolio
19.4.23.3. Key Financials
19.4.23.4. SWOT Analysis
19.4.23.5. Key Developments
19.4.23.6. Sales Footprint
19.4.23.7. Strategy Overview
19.4.23.7.1. Marketing Strategy
19.4.23.7.2. Product Strategy
19.4.23.7.3. Channel Strategy
19.4.24. Integra Lifesciences
19.4.24.1. Overview
19.4.24.2. Product Portfolio
19.4.24.3. Key Financials
19.4.24.4. SWOT Analysis
19.4.24.5. Key Developments
19.4.24.6. Sales Footprint
19.4.24.7. Strategy Overview
19.4.24.7.1. Marketing Strategy
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19.4.25. Wallach Surgical Devices
19.4.25.1. Overview
19.4.25.2. Product Portfolio
19.4.25.3. Key Financials
19.4.25.4. SWOT Analysis
19.4.25.5. Key Developments
19.4.25.6. Sales Footprint
19.4.25.7. Strategy Overview
19.4.25.7.1. Marketing Strategy
19.4.25.7.2. Product Strategy
19.4.25.7.3. Channel Strategy
19.4.26. Medesign
19.4.26.1. Overview
19.4.26.2. Product Portfolio
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19.4.26.4. SWOT Analysis
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19.4.26.6. Sales Footprint
19.4.26.7. Strategy Overview
19.4.26.7.1. Marketing Strategy
19.4.26.7.2. Product Strategy
19.4.26.7.3. Channel Strategy
20. Assumptions and Acronyms Used
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