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米国の頭皮冷却システム市場:製品タイプ、用途、最終用途別:産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


U.S. Scalp Cooling Systems Market by Product Type, Application, and End-Use: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、米国の頭皮冷却システム市場に関する詳細な調査レポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の包括的分析を提供しました。市場構造に関する詳細... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月8日 US$2,500
シングルユーザライセンス
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177 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、米国の頭皮冷却システム市場に関する詳細な調査レポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の包括的分析を提供しました。市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

米国の頭皮冷却システム市場規模(2024E):2690万米ドル
予測市場価値(2033F):USD 49.7 Million4970万米ドル
米国市場の成長率(CAGR 2024~2033) 7.1%
米国の頭皮冷却システム市場 - レポートスコープ:

米国の頭皮冷却システム市場 - レポートスコープ:

頭皮冷却システムは、頭皮を冷却して血管を収縮させ、毛根に到達する化学療法薬の量を減らすことで、化学療法を受けている患者の脱毛を減らすように設計されている。同市場は、病院、腫瘍センター、在宅医療の現場に対応し、ポータブルシステムやクリニック内システムなど、さまざまな頭皮冷却装置を提供している。市場成長の原動力は、がん罹患率の増加、頭皮冷却の利点に関する認知度の向上、患者の快適性と治療成果を高める冷却技術の進歩である。

市場成長の促進要因

米国の頭皮冷却システム市場は、がん罹患率の増加や化学療法治療回数の増加など、いくつかの重要な要因によって推進されている。また、化学療法による脱毛を予防する頭皮冷却のメリットに対する患者の意識も高まっています。より効果的で快適な治療法を提供する冷却システムの改良など、技術の進歩が市場拡大をさらに後押ししている。さらに、医療提供者や患者支援団体からの支援も、さまざまな治療現場での頭皮冷却システムの採用を促進し、市場拡大に寄与している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、頭皮冷却システム市場は、高コスト、限られた償還範囲、より広範な臨床エビデンスの必要性に関連する課題に直面している。特に医療予算に制約のある地域では、先進的な頭皮冷却システムの高価格が普及の障壁となる可能性がある。さらに、頭皮冷却治療に対する保険適用や償還が限られていることも、市場浸透に影響を及ぼす可能性がある。このような経済的・規制的障壁に対処するには、業界関係者、医療提供者、政策立案者が協力し、アクセシビリティとアフォーダビリティを高める必要がある。

市場機会:

頭皮冷却システム市場は、技術革新、人口動向、進化する医療提供モデルによって大きな成長機会がもたらされる。より効率的で使い勝手の良い冷却システムの開発や在宅ケアの選択肢の拡大は、市場成長の新たな道を提供する。さらに、頭皮冷却システムメーカーとがん治療センターとの提携の増加や、これらのシステムを標準的ながん治療プロトコルに統合することで、市場拡大と技術革新の機会が生まれる。

本レポートで扱う主な質問

- 米国における頭皮冷却システム市場の成長を促す主な要因は何か?
- さまざまな医療現場で支持を集めている頭皮冷却システムの種類は?
- 技術の進歩によって頭皮冷却システム市場の競争環境はどのように変化しているか?
- 頭皮冷却システム市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 米国の頭皮冷却システム市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Dignitana AB、Paxman Coolers Ltd.、Penguin Cold Capsなど、米国の頭皮冷却システム市場の大手企業は、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力し、競争力を高めています。これらの企業は研究開発に投資し、患者の快適性と治療効果を高める高度な冷却ソリューションを開発しています。腫瘍センターおよび医療プロバイダーとの提携により、市場参入を促進し、技術導入を促進しています。臨床研究、患者教育、サポートサービスを重視することで、市場の成長を促進し、患者の転帰を改善します。

主な企業

- パックスマン
- ディグニターナAB
- ウィッシュキャップス
- ペンギンコールドキャップス
- アークティックコールドキャップスLLC
- ケモセラピーコールドキャップス社
- ウォーリアーキャップス
- ポーラーコールドキャップスLLC
- クーラーヘッドケア

米国の頭皮冷却システム産業区分

製品別
- 手動冷却システム/コールドジェルキャップ
- 自動冷却システム

販売タイプ別
- 直販
- レンタル販売

エンドユーザー別
- 病院
- 専門クリニック
- 外来手術センター
- 在宅医療

地域別
- 北東部
- 中西部
- 南東部
- 南西部
- 西

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目次

1.要旨
1.1.米国市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.開発・イノベーション動向
4.主な成功要因
4.1.製品のUSP/特徴
4.2.疾患疫学-腫瘍学
4.3.化学療法の需要-分析と統計
4.4.規制情勢
4.5.償還シナリオ
4.6.主なプロモーション戦略(キープレイヤー別
4.7.PESTLE分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.米国のGDP成長率見通し
5.1.2.米国の医療費
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.がんの有病率の増加
5.2.2.以下のようなヘルスケア製品への民間医療保険支出の増加
5.2.3.頭皮冷却装置の普及率
5.2.4.治療費
5.2.5.進行中の臨床試験
5.2.6.GDP成長率
5.2.7.政府規制
5.2.8.研究開発投資の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.売上高別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.米国市場の需要量(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019~2023年
7.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.米国市場の需要価格分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.地域別価格分析
8.2.価格ブレークアップ
8.2.1.メーカー価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.米国平均価格分析ベンチマーク
8.3.1.価格設定の前提
9.米国市場の需要額または規模(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.米国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.手動冷却システム/コールドジェルキャップ
10.3.2.自動冷却システム
10.4.製品別市場魅力度分析
11.米国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(売上高別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn):販売タイプ別、2019年~2023年
11.3.販売タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.直接販売
11.3.2.レンタル販売
11.4.販売別市場魅力度分析
12.米国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn):エンドユーザー別、2019年~2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.病院
12.3.2.専門クリニック
12.3.3.外来手術センター
12.3.4.在宅医療
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.米国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
13.1.はじめに
13.2.2019~2023年の地域別過去市場規模(US$ Mn)推移と数量(台数)分析
13.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)の分析と予測、2024-2033年
13.3.1.北東部
13.3.2.中西部
13.3.3.南東部
13.3.4.南西部
13.3.5.西
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北東部市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(百万米ドル)推移と数量(台)推移分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024年~2033年
14.3.1.州別
14.3.1.1.ニューヨーク
14.3.1.2.ニュージャージー州
14.3.1.3.マサチューセッツ
14.3.1.4.その他の米国北東部
14.3.2.製品別
14.3.3.売上高別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.州別
14.4.2.製品別
14.4.3.販売タイプ別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.中西部市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)推移と数量(台数)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
15.3.1.州別
15.3.1.1.ウィスコンシン州
15.3.1.2.ミネソタ州
15.3.1.3.米国中西部のその他の地域
15.3.2.製品別
15.3.3.売上高別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.州別
15.4.2.製品別
15.4.3.売上高別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.促進要因と抑制要因 - 影響分析
16.南東部市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)推移と数量(台数)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
16.3.1.州別
16.3.1.1.ノースカロライナ州
16.3.1.2.サウスカロライナ州
16.3.1.3.フロリダ州
16.3.1.4.バージニア州
16.3.1.5.その他の米国南東部
16.3.2.製品別
16.3.3.売上高別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.州別
16.4.2.製品別
16.4.3.売上高別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.促進要因と抑制要因 - 影響分析
17.南西部市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)推移と数量(台数)分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
17.3.1.州別
17.3.1.1.ルイジアナ州
17.3.1.2.オクラホマ州
17.3.1.3.テキサス州
17.3.1.4.その他の米国南西部
17.3.2.製品別
17.3.3.売上高別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.州別
17.4.2.製品別
17.4.3.売上高別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.促進要因と抑制要因 - 影響分析
18.西市場2019-2023年と予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)推移と数量(台数)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
18.3.1.州別
18.3.1.1.ワシントン州
18.3.1.2.カリフォルニア州
18.3.1.3.ニューメキシコ州
18.3.1.4.米国西部
18.3.2.製品別
18.3.3.売上高別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.州別
18.4.2.製品別
18.4.3.販売タイプ別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析(%)
19.3.市場プレゼンス分析
19.3.1.地域別シェア
19.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
19.3.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
20.競争分析
20.1.競争ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.パックスマン
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.1.3.主要財務データ
20.3.1.4.SWOT分析
20.3.1.5.主要開発
20.3.1.6.販売拠点
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.1.7.1.マーケティング戦略
20.3.1.7.2.製品戦略
20.3.1.7.3.チャネル戦略
20.3.2.ディグニターナAB
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.2.3.主要財務情報
20.3.2.4.SWOT分析
20.3.2.5.主要開発
20.3.2.6.販売拠点
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.2.7.1.マーケティング戦略
20.3.2.7.2.製品戦略
20.3.2.7.3.チャネル戦略
20.3.3.ウィッシュキャップ
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.3.3.主要財務データ
20.3.3.4.SWOT分析
20.3.3.5.主要開発
20.3.3.6.販売拠点
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.3.7.1.マーケティング戦略
20.3.3.7.2.製品戦略
20.3.3.7.3.チャネル戦略
20.3.4.ペンギン・コールドキャップ
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.4.3.主要財務データ
20.3.4.4.SWOT分析
20.3.4.5.主要開発
20.3.4.6.販売拠点
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.4.7.1.マーケティング戦略
20.3.4.7.2.製品戦略
20.3.4.7.3.チャネル戦略
20.3.5.アークティックコールドキャップスLLC
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.5.3.主要財務データ
20.3.5.4.SWOT分析
20.3.5.5.主要開発
20.3.5.6.販売拠点
20.3.5.7.戦略概要
20.3.5.7.1.マーケティング戦略
20.3.5.7.2.製品戦略
20.3.5.7.3.チャネル戦略
20.3.6.化学療法用コールドキャップ
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.6.3.主要財務データ
20.3.6.4.SWOT分析
20.3.6.5.主要開発
20.3.6.6.販売拠点
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.6.7.1.マーケティング戦略
20.3.6.7.2.製品戦略
20.3.6.7.3.チャネル戦略
20.3.7.戦士の帽子
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.7.3.主要財務データ
20.3.7.4.SWOT分析
20.3.7.5.主要開発
20.3.7.6.販売拠点
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.7.7.1.マーケティング戦略
20.3.7.7.2.製品戦略
20.3.7.7.3.チャネル戦略
20.3.8.ポーラーコールドキャップス
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.8.3.主要財務
20.3.8.4.SWOT分析
20.3.8.5.主要開発
20.3.8.6.販売拠点
20.3.8.7.戦略概要
20.3.8.7.1.マーケティング戦略
20.3.8.7.2.製品戦略
20.3.8.7.3.チャネル戦略
20.3.9.クーラーヘッドケア社
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品・サービスポートフォリオ
20.3.9.3.主要財務データ
20.3.9.4.SWOT分析
20.3.9.5.主要開発
20.3.9.6.販売拠点
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.9.7.1.マーケティング戦略
20.3.9.7.2.製品戦略
20.3.9.7.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released an in-depth report on the U.S. Scalp Cooling Systems Market, offering a comprehensive analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. The report provides detailed insights into the market structure.

Key Insights:

U.S. Scalp Cooling Systems Market Size (2024E): USD 26.9 Million
Projected Market Value (2033F): USD 49.7 Million
U.S. Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 7.1%
U.S. Scalp Cooling Systems Market - Report Scope:

U.S.Scalp Cooling Systems Market - Report Scope:

Scalp cooling systems are designed to reduce hair loss in patients undergoing chemotherapy by cooling the scalp to constrict blood vessels and reduce the amount of chemotherapy drugs reaching the hair follicles. The market caters to hospitals, oncology centers, and homecare settings, offering a range of scalp cooling devices, including portable and in-clinic systems. Market growth is driven by increasing cancer prevalence, rising awareness about scalp cooling benefits, and advancements in cooling technology, which enhance patient comfort and treatment outcomes.

Market Growth Drivers:

The U.S. scalp cooling systems market is propelled by several key factors, including the growing prevalence of cancer and the increasing number of chemotherapy treatments. There is also a rising awareness among patients about the benefits of scalp cooling in preventing chemotherapy-induced hair loss. Technological advancements, such as improved cooling systems that offer more effective and comfortable treatment options, further drive market expansion. Additionally, support from healthcare providers and patient advocacy groups contributes to market growth by promoting the adoption of scalp cooling systems in various treatment settings.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the scalp cooling systems market faces challenges related to high costs, limited reimbursement coverage, and the need for more extensive clinical evidence. The high price of advanced scalp cooling systems can be a barrier to widespread adoption, particularly in regions with constrained healthcare budgets. Additionally, limited insurance coverage and reimbursement for scalp cooling treatments can impact market penetration. Addressing these economic and regulatory barriers requires collaboration between industry stakeholders, healthcare providers, and policymakers to enhance accessibility and affordability.

Market Opportunities:

The scalp cooling systems market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving healthcare delivery models. The development of more efficient and user-friendly cooling systems, as well as the expansion of homecare options, provides new avenues for market growth. Furthermore, increasing partnerships between scalp cooling system manufacturers and cancer treatment centers, as well as the integration of these systems into standard oncology care protocols, creates opportunities for market expansion and innovation.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the scalp cooling systems market in the U.S.?
• Which types of scalp cooling systems are gaining traction across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the scalp cooling systems market?
• Who are the key players contributing to the scalp cooling systems market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the U.S. scalp cooling systems market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the U.S. scalp cooling systems market, including Dignitana AB, Paxman Coolers Ltd., and Penguin Cold Caps, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced cooling solutions that enhance patient comfort and treatment efficacy. Collaborations with oncology centers and healthcare providers facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on clinical research, patient education, and support services helps drive market growth and improve patient outcomes.

Key Companies Profiled:

• Paxman
• Dignitana AB
• Wishcaps
• Penguin Cold Caps
• Arctic Cold Caps LLC
• Chemotherapy Cold Caps, Inc.
• Warrior Caps
• Polar Cold Caps, LLC.
• Cooler Heads Care

United States Scalp Cooling Systems Industry Segmentation

By Product:
• Manual Cooling Systems/Cold Gel Caps
• Automated Cooling Systems

By Sales Type:
• Direct Sales
• Rental Sales

By End User:
• Hospitals
• Specialty Clinics
• Ambulatory Surgical Centers
• Homecare Settings

By Region:
• Northeast
• Midwest
• Southeast
• Southwest
• West



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. U.S. Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Technological Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Development/Innovation Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product USP/Features
4.2. Disease Epidemiology – Oncology
4.3. Demand for Chemotherapy - Analysis and Stats
4.4. Regulatory Landscape
4.5. Reimbursement Scenario
4.6. Key Promotional Strategies, By Key Player
4.7. PESTLE Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. U.S. GDP Growth Outlook
5.1.2. U.S. Healthcare Expenditure
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increasing Prevalence of Cancer
5.2.2. Rise in Private Health Insurance Spending on Healthcare Products Such as
5.2.3. Adoption Rate of Scalp Cooling Devices
5.2.4. Treatment Costs
5.2.5. Ongoing Clinical Trials
5.2.6. GDP Growth
5.2.7. Government Regulations
5.2.8. Rising Investments in Research and Development
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Sales
6.1.3. By End User
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. U.S. Market Demand Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. U.S. Market Demand Pricing Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Regional Pricing Analysis
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. U.S. Average Pricing Analysis Benchmark
8.3.1. Pricing Assumptions
9. U.S. Market Demand Value or Size (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. U.S. Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. Manual Cooling Systems/ Cold Gel Caps
10.3.2. Automated Cooling Systems
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. U.S. Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) By Sales Type, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Sales Type, 2024-2033
11.3.1. Direct Sales
11.3.2. Rental Sales
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales
12. U.S. Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Specialty Clinics
12.3.3. Ambulatory Surgical Centers
12.3.4. Homecare Settings
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. U.S. Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend and Volume (Units) Analysis by Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
13.3.1. Northeast
13.3.2. Midwest
13.3.3. Southeast
13.3.4. Southwest
13.3.5. West
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. Northeast Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By States
14.3.1.1. New York
14.3.1.2. New Jersey
14.3.1.3. Massachusetts
14.3.1.4. Rest of Northeast U.S.
14.3.2. By Product
14.3.3. By Sales
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By States
14.4.2. By Product
14.4.3. By Sales Type
14.4.4. By End User
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Midwest Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By States
15.3.1.1. Wisconsin
15.3.1.2. Minnesota
15.3.1.3. Rest of Midwest U.S.
15.3.2. By Product
15.3.3. By Sales
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By States
15.4.2. By Product
15.4.3. By Sales
15.4.4. By End User
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Southeast Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By States
16.3.1.1. North Carolina
16.3.1.2. South Carolina
16.3.1.3. Florida
16.3.1.4. Virginia
16.3.1.5. Rest of Southeast U.S.
16.3.2. By Product
16.3.3. By Sales
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By States
16.4.2. By Product
16.4.3. By Sales
16.4.4. By End User
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Southwest Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By States
17.3.1.1. Louisiana
17.3.1.2. Oklahoma
17.3.1.3. Texas
17.3.1.4. Rest of Southwest U.S.
17.3.2. By Product
17.3.3. By Sales
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By States
17.4.2. By Product
17.4.3. By Sales
17.4.4. By End User
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. West Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By States
18.3.1.1. Washington
18.3.1.2. California
18.3.1.3. New Mexico
18.3.1.4. Rest of West U.S.
18.3.2. By Product
18.3.3. By Sales
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By States
18.4.2. By Product
18.4.3. By Sales Type
18.4.4. By End User
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
19.3. Market Presence Analysis
19.3.1. By Regional Footprint of Players
19.3.2. Product Footprint of Players
19.3.3. Channel Footprint of Players
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Paxman
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product & Services Portfolio
20.3.1.3. Key Financials
20.3.1.4. SWOT Analysis
20.3.1.5. Key Developments
20.3.1.6. Sales Footprint
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.1.7.1. Marketing Strategy
20.3.1.7.2. Product Strategy
20.3.1.7.3. Channel Strategy
20.3.2. Dignitana AB
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product & Services Portfolio
20.3.2.3. Key Financials
20.3.2.4. SWOT Analysis
20.3.2.5. Key Developments
20.3.2.6. Sales Footprint
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.2.7.1. Marketing Strategy
20.3.2.7.2. Product Strategy
20.3.2.7.3. Channel Strategy
20.3.3. Wishcaps
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product & Services Portfolio
20.3.3.3. Key Financials
20.3.3.4. SWOT Analysis
20.3.3.5. Key Developments
20.3.3.6. Sales Footprint
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.3.7.1. Marketing Strategy
20.3.3.7.2. Product Strategy
20.3.3.7.3. Channel Strategy
20.3.4. Penguin Cold Caps
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product & Services Portfolio
20.3.4.3. Key Financials
20.3.4.4. SWOT Analysis
20.3.4.5. Key Developments
20.3.4.6. Sales Footprint
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.4.7.1. Marketing Strategy
20.3.4.7.2. Product Strategy
20.3.4.7.3. Channel Strategy
20.3.5. Arctic Cold Caps LLC
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product & Services Portfolio
20.3.5.3. Key Financials
20.3.5.4. SWOT Analysis
20.3.5.5. Key Developments
20.3.5.6. Sales Footprint
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.5.7.1. Marketing Strategy
20.3.5.7.2. Product Strategy
20.3.5.7.3. Channel Strategy
20.3.6. Chemotherapy Cold Caps, Inc.
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product & Services Portfolio
20.3.6.3. Key Financials
20.3.6.4. SWOT Analysis
20.3.6.5. Key Developments
20.3.6.6. Sales Footprint
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.6.7.1. Marketing Strategy
20.3.6.7.2. Product Strategy
20.3.6.7.3. Channel Strategy
20.3.7. Warrior Caps
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product & Services Portfolio
20.3.7.3. Key Financials
20.3.7.4. SWOT Analysis
20.3.7.5. Key Developments
20.3.7.6. Sales Footprint
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.7.7.1. Marketing Strategy
20.3.7.7.2. Product Strategy
20.3.7.7.3. Channel Strategy
20.3.8. Polar Cold Caps, LLC.
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product & Services Portfolio
20.3.8.3. Key Financials
20.3.8.4. SWOT Analysis
20.3.8.5. Key Developments
20.3.8.6. Sales Footprint
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.8.7.1. Marketing Strategy
20.3.8.7.2. Product Strategy
20.3.8.7.3. Channel Strategy
20.3.9. Cooler Heads Care, Inc.
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product & Services Portfolio
20.3.9.3. Key Financials
20.3.9.4. SWOT Analysis
20.3.9.5. Key Developments
20.3.9.6. Sales Footprint
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.9.7.1. Marketing Strategy
20.3.9.7.2. Product Strategy
20.3.9.7.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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2024/09/12 10:27

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