世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米ガーデニングツール市場:製品タイプ別、エンドユーズ別、国別インサイト産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2031年予測


North America Gardening Tools Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024 - 2031

Persistence Market Research社は、このほど北米のガーデニングツール市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学を徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月26日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
170 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社は、このほど北米のガーデニングツール市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学を徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 北米のガーデニングツール市場規模(2024E):19億米ドル
- 予測市場価値(2031年)25億米ドル
- 北米市場の成長率(CAGR 2024年~2031年:3.8

レポートの範囲ガーデニングツール市場

ガーデニングツールは、家庭用および商業用の造園活動に不可欠であり、ハンドツール、電動ツール、ガーデンアクセサリーなど幅広い製品を包含している。北米のガーデニングツール市場は、住宅所有者、プロの造園業者、ガーデンセンターなど多様なセグメントにサービスを提供している。これらのツールは、植え付け、剪定、除草、芝生の手入れなどの作業に不可欠であり、小さな庭から広大な景観まで維持するのに欠かせない。

市場成長の原動力:

北米園芸用具市場は、家庭園芸への関心の高まりや造園サービスの需要増加など、いくつかの要因によって牽引されている。COVID-19の大流行により、人々は自給自足やレクリエーション活動を求めるようになり、家庭菜園熱がさらに高まっている。ストレス解消や精神衛生の向上といったガーデニングの利点に対する認識も、ガーデニング用具の需要を押し上げている。人間工学に基づいたデザインやバッテリー駆動の道具など、技術の進歩は使い勝手を向上させ、普及を後押ししている。さらに、持続可能で環境に優しいガーデニングの実践が重視されていることから、有機ガーデニングや効率的な水利用を目的とした道具の使用が促進されている。

市場の阻害要因:

良好な成長が見込まれるものの、市場は、高度なツールの高価格や、消費者の足かせとなりかねない低品質で安価な代替品の入手可能性といった課題に直面している。ガーデニング活動の季節変動により、年間を通じて売上が変動する可能性がある。国内外メーカーとの競争激化は、価格圧力と市場の細分化をもたらす。都市部では園芸スペースが限られており、一部の消費者の園芸知識の不足も市場成長の妨げとなる。

市場機会:

北米のガーデニングツール市場は、技術革新、人口動向、消費者の嗜好の変化を通じて大きな機会をもたらす。センサーや自動化システムなどのスマート技術がガーデニングツールに統合されることで、効率と精度が向上し、新たな成長の道が開かれる。コミュニティ・ガーデニングや都市農業の傾向の高まりは、狭いスペースや共同庭園に適した製品を提供する機会をメーカーにもたらす。さらに、持続可能なガーデニングの実践や有機食品生産への注目の高まりは、環境に優しく持続可能なツールの可能性をもたらしている。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、ユーザーフレンドリーで費用対効果の高いソリューションの開発は、こうした機会を生かし、市場でのリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 北米のガーデニングツール市場の成長を促す主な要因は何か?
- 様々な消費者層でガーデニングツールの採用をリードしているのは、どのタイプのツールとアプリケーションか?
- 技術進歩はガーデニングツール市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- ガーデニングツール市場の主要プレイヤーは誰か、また競争力を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 北米ガーデニングツール市場の新たな動向と将来展望は?

競合情報とビジネス戦略:

Fiskars Group、Husqvarna Group、The Toro Companyなど、北米ガーデニングツール市場の大手企業は、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップを重視し、競争優位性を確保している。これらの企業は研究開発に投資し、人間工学に基づいたデザイン、バッテリー駆動ツール、スマートガーデニングデバイスなど、多様な消費者ニーズに応える先進的ソリューションを開発している。ガーデンセンター、ホームセンター、オンライン・プラットフォームとの提携は、市場へのアクセスと技術採用を強化する。さらに、消費者教育、地域社会との関わり、持続可能な実践に注力することで、市場の成長を促進し、消費者の満足度を高めることができる。

主な企業

- ハスクバーナ
- ディア・アンド・カンパニー
- トロ社
- ウィルコックス掘削工具
- プロホー製造
- ブリーツールズ
- フィッシャー鍛冶
- ガーデンワークスUSA
- ギャラン
- フェルコSA
- ファルコン・ガーデン・ツールズ
- ボンホーファーマシン
- トルーパー

北米ガーデニングツール市場セグメンテーション

製品タイプ別
- 鋏・剪定工具
- 剪定鋏
- ロッパー
- 手鋸
- ヘッジトリマー
- 打撃工具
- ハンマー
- 斧
- 掘削工具
- マトック
- シャベルとスペード
- その他
- 送風機
- 芝刈り機
- その他

販売チャネル別
- オンライン
- オフライン
- ホームセンター
- ディスカウントストア
- ホーム&ガーデン専門店

用途別
- 業務用ガーデニング用品
- 造園
- ナーサリー
- 商業農場および農業
- レクリエーション・センターおよび庭園
- 公共施設
- オフィスとビジネススペース
- 非商用園芸用具
- 住宅スペース
- 個人・DIYガーデニング
- コミュニティパーク

操作タイプ別
- 手動式ガーデニング用具
- 電動ガーデニングツール

国別
- 米国
- カナダ
- メキシコ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.北米ガーデニングツール市場スナップショット(2024年~2031年
1.2.市場機会評価、2024年~2031年、US$ Mn
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.製品ライフサイクル分析
2.4.ガーデニングツール市場バリューチェーン
2.4.1.原材料サプライヤー一覧
2.4.2.製造業者リスト
2.4.3.販売業者リスト
2.4.4.販売チャネル一覧
2.4.5.収益性分析
2.5.マクロ経済要因
2.5.1.北米部門の見通し
2.5.2.北米GDP成長率の見通し
2.5.3.北米親会社市場の概要
2.6.予測要因-関連性と影響
2.7.Covid-19の影響評価
2.8.PESTLE分析
2.9.ポーターファイブフォース分析
2.10.地政学的緊張:市場への影響
2.11.規制・技術情勢
3.生産量と貿易統計(2019-2023年
3.1.地域別生産量
3.2.輸出入分析
3.3.純貿易フロー
4.価格動向分析, 2019-2031
4.1.主なハイライト
4.2.製品価格に影響を与える主な要因
4.3.製品タイプ別価格/オペレーティングタイプ別価格/販売チャネル別価格
4.4.地域別価格と製品嗜好
5.北米ガーデニングツール市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
5.1.主要ハイライト
5.1.1.市場数量(台数)予測
5.1.2.市場規模と前年比成長率
5.1.3.絶対額ビジネスチャンス
5.2.市場規模(10億米ドル)の分析と予測
5.2.1.過去の市場規模分析、2019年〜2023年
5.2.2.現在の市場規模予測、2024年~2031年
5.3.北米ガーデニングツールの市場展望製品タイプ
5.3.1.序論/主な調査結果
5.3.2.製品タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.3.3.製品タイプ別現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
5.3.3.1.鋏と剪定工具
5.3.3.1.1.鋏と剪定器
5.3.3.1.2.ロッパー
5.3.3.1.3.手鋸
5.3.3.1.4.ヘッジトリマー
5.3.3.2.打撃工具
5.3.3.2.1.ハンマー
5.3.3.2.2.斧
5.3.3.3.掘削工具
5.3.3.3.1.マトック
5.3.3.3.2.シャベルとスペード
5.3.3.3.3.その他
5.3.3.4.送風機
5.3.3.5.芝刈り機
5.3.3.6.その他
5.4.市場魅力度分析:製品タイプ
5.5.北米ガーデニングツールの市場展望作業タイプ
5.5.1.序論/主な調査結果
5.5.2.操作タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.5.3.動作タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(台数)予測、2024年~2031年
5.5.3.1.手動ガーデニングツール
5.5.3.2.電動ガーデニングツール
5.6.市場魅力度分析:作業タイプ
5.7.北米ガーデニングツールの市場展望販売チャネル
5.7.1.はじめに/主な調査結果
5.7.2.販売チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.7.3.現在の市場規模(億米ドル)と販売チャネル別数量(台数)予測、2024年~2031年
5.7.3.1.オンライン
5.7.3.2.オフライン
5.7.3.2.1.ホームセンター
5.7.3.2.2.ディスカウントストア
5.7.3.2.3.ホーム&ガーデン専門店
5.7.3.2.4.その他
5.8.市場の魅力度分析販売チャネル
5.9.北米園芸用具市場の展望最終用途
5.9.1.序論/主な調査結果
5.9.2.最終用途別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.9.3.最終用途別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(台数)予測、2024年~2031年
5.9.3.1.業務用園芸用具
5.9.3.1.1.造園用
5.9.3.1.2.ナーサリー
5.9.3.1.3.商業農場および農業
5.9.3.1.4.レクリエーションセンターおよび庭園
5.9.3.1.5.公的機関
5.9.3.1.6.オフィス・ビジネススペース
5.9.3.2.非商用園芸用具
5.9.3.2.1.住居スペース
5.9.3.2.2.個人およびDIYガーデニング
5.9.3.2.3.コミュニティパーク
5.10.市場魅力度分析:最終用途
6.北米ガーデニングツールの市場展望地域別
6.1.主なハイライト
6.2.2019年~2023年の地域別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析
6.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)と数量(台数)予測、2024~2031年
6.3.1.北米
6.3.2.欧州
6.3.3.東アジア
6.3.4.南アジア・オセアニア
6.3.5.ラテンアメリカ
6.3.6.中東・アフリカ
6.4.市場魅力度分析:地域
7.米国の園芸用具市場の展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.主なハイライト
7.2.価格分析
7.3.市場別の過去市場規模(億米ドル)と数量(台)分析、2019年~2023年
7.4.製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(台数)予測、2024年~2031年
7.5.動作タイプ別の現在の市場規模(億米ドル)と数量(台数)予測、2024年~2031年
7.6.販売チャネル別市場規模(億米ドル)と販売台数(台)の現状予測、2024~2031年
7.7.市場魅力度分析
7.8.最終用途別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.9.市場魅力度分析
8.カナダのガーデニングツール市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.主なハイライト
8.2.価格分析
8.3.市場別の過去市場規模(億米ドル)と数量(台)分析、2019年~2023年
8.4.国別の現在の市場規模(億米ドル)と数量(台数)予測、2024年~2031年
8.5.製品タイプ別市場規模(億米ドル)と数量(台数)の現状予測、2024年~2031年
8.6.動作タイプ別の現在の市場規模(億米ドル)と数量(台数)予測、2024~2031年
8.7.販売チャネル別市場規模(億米ドル)と販売台数(台)の現状予測、2024~2031年
8.8.市場魅力度分析
8.9.最終用途別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.10.市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.市場シェア分析、2024年
9.2.市場構造
9.2.1.市場別競争激化度マッピング
9.2.2.競争ダッシュボード
9.2.3.見かけの生産能力
9.3.企業プロフィール(詳細 - 概要、財務、戦略、最近の動向)
9.3.1.ハスクバーナ
9.3.1.1.概要
9.3.1.2.セグメントと製品
9.3.1.3.主要財務データ
9.3.1.4.市場動向
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.ディア・アンド・カンパニー
9.3.3.株式会社トロ
9.3.4.ウィルコックス掘削工具
9.3.5.プロホー製作所
9.3.6.ブリーツールズ
9.3.7.フィッシャー鍛冶
9.3.8.ガーデンワークスUSA
9.3.9.ブリンリー
9.3.10.ミッドウエスト・ツール&カトラリー
9.3.11.紅の豚ガーデンツール
9.3.12.エイムズ・カンパニーズ
10.付録
10.1.調査方法
10.2.調査の前提
10.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the North America gardening tools market, offering a thorough evaluation of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, and providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• North America ardening Tools Market Size (2024E): USD 1.9 Bn
• Projected Market Value (2031): USD 2.5 Bn
• North American Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031: 3.8%

Scope of the Report: Gardening Tools Market

Gardening tools are vital for both residential and commercial landscaping activities, encompassing a wide range of products such as hand tools, power tools, and garden accessories. The North American gardening tools market serves diverse segments, including homeowners, professional landscapers, and garden centers. These tools are essential for tasks like planting, pruning, weeding, and lawn care, making them crucial for maintaining both small gardens and expansive landscapes.

Market Growth Drivers:

The North American gardening tools market is driven by several factors, including the growing interest in home gardening and the rising demand for landscaping services. The COVID-19 pandemic has further increased home gardening enthusiasm as people seek self-sufficiency and recreational activities. Awareness of gardening’s benefits, such as stress relief and improved mental health, also boosts demand for gardening tools. Technological advancements, such as ergonomic designs and battery-powered tools, enhance user experience and support adoption. Additionally, the emphasis on sustainable and eco-friendly gardening practices promotes the use of tools designed for organic gardening and efficient water use.

Market Restraints:

Despite favorable growth prospects, the market faces challenges such as the high cost of advanced tools and the availability of low-quality, inexpensive alternatives that may deter consumers. Seasonal variations in gardening activities can lead to fluctuating sales throughout the year. Increasing competition from both local and international manufacturers adds price pressures and market fragmentation. Limited gardening space in urban areas and a lack of gardening knowledge among some consumers can also hinder market growth.

Market Opportunities:

The North American gardening tools market presents significant opportunities through technological innovations, demographic trends, and changing consumer preferences. The integration of smart technology in gardening tools, such as sensors and automated systems, enhances efficiency and precision, opening new growth avenues. The rising trend of community gardening and urban agriculture creates opportunities for manufacturers to offer products suited for small spaces and communal gardens. Furthermore, the growing focus on sustainable gardening practices and organic food production offers potential for eco-friendly and sustainable tools. Strategic partnerships, investments in R&D, and the development of user-friendly, cost-effective solutions are crucial for capitalizing on these opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the gardening tools market in North America?
• Which types of tools and applications are leading gardening tool adoption across various consumer segments?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the gardening tools market?
• Who are the key players in the gardening tools market, and what strategies are they using to remain competitive?
• What are the emerging trends and future prospects for the North American gardening tools market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the North American gardening tools market, including Fiskars Group, Husqvarna Group, and The Toro Company, emphasize innovation, product differentiation, and strategic partnerships to secure a competitive advantage. These companies invest in R&D to develop advanced solutions, such as ergonomic designs, battery-powered tools, and smart gardening devices, catering to diverse consumer needs. Collaborations with garden centers, home improvement retailers, and online platforms enhance market access and technology adoption. Moreover, focusing on consumer education, community engagement, and sustainable practices fosters market growth and increases consumer satisfaction.

Key Companies Profiled:

• Husqvarna
• Deer & Co.
• The Toro Co.
• Wilcox Digging Tools
• Prohoe Manufacturing
• Bully Tools
• Fisher Blacksmithing
• Garden Works USA
• Garant
• Felco SA
• Falcon Garden Tools
• Bonhoeffer Machines
• TRUPER

North America Gardening Tools Market Segmentation

By Product Type
• Shears and Pruning Tools
• Shears and Pruners
• Loppers
• Handsaws
• Hedge Trimmers
• Striking Tools
• Hammers
• Axes
• Digging Tools
• Mattocks
• Shovels and Spades
• Others
• Blowers
• Lawn Mowers
• Other

By Sales Channel
• Online
• Off-line
• Home Centers
• Discount Stores
• Specialty Home and Garden Stores

By End Use
• Commercial Gardening Tools
• Landscaping
• Nurseries
• Commercial Farming and Agriculture
• Recreational Centers & Gardens
• Public Institutions
• Offices and Business Spaces
• Non-commercial Gardening Tools
• Residential Spaces
• Personal and DIY Gardening
• Community Parks

By Operating Type
• Manual Gardening Tools
• Electric Gardening Tools

By Country
• U.S.
• Canada
• Mexico



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. North America Gardening Tools Market Snapshot, 2024 - 2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024 - 2031, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Product Lifecycle Analysis
2.4. Gardening Tools Market: Value Chain
2.4.1. List of Raw Material Supplier
2.4.2. List of Manufacturers
2.4.3. List of Distributors
2.4.4. List of Sales Channels
2.4.5. Profitability Analysis
2.5. Macro-Economic Factors
2.5.1. North America Sectorial Outlook
2.5.2. North America GDP Growth Outlook
2.5.3. North America Parent Market Overview
2.6. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.7. Covid-19 Impact Assessment
2.8. PESTLE Analysis
2.9. Porter Five Force’s Analysis
2.10. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.11. Regulatory and Technology Landscape
3. Production Output and Trade Statistics, 2019-2023
3.1. Production by Region
3.2. Import-Export Analysis
3.3. Net Trade Flow
4. Price Trend Analysis, 2019-2031
4.1. Key Highlights
4.2. Key Factors Impacting Product Prices
4.3. Prices By Product Type/Operating Type/Sales Channel
4.4. Regional Prices and Product Preferences
5. North America Gardening Tools Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
5.1. Key Highlights
5.1.1. Market Volume (Units) Projections
5.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
5.1.3. Absolute $ Opportunity
5.2. Market Size (US$ Bn ) Analysis and Forecast
5.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019-2023
5.2.2. Current Market Size Forecast, 2024 - 2031
5.3. North America Gardening Tools Market Outlook: Product Type
5.3.1. Introduction / Key Findings
5.3.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2019-2023
5.3.3. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
5.3.3.1. Shears and Pruning Tools
5.3.3.1.1. Shears and Pruners
5.3.3.1.2. Loppers
5.3.3.1.3. Handsaws
5.3.3.1.4. Hedge Trimmers
5.3.3.2. Striking Tools
5.3.3.2.1. Hammers
5.3.3.2.2. Axes
5.3.3.3. Digging Tools
5.3.3.3.1. Mattocks
5.3.3.3.2. Shovels and Spades
5.3.3.3.3. Others
5.3.3.4. Blowers
5.3.3.5. Lawn Mowers
5.3.3.6. Others
5.4. Market Attractiveness Analysis: Product Type
5.5. North America Gardening Tools Market Outlook: Operating Type
5.5.1. Introduction / Key Findings
5.5.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Analysis By Operating Type, 2019-2023
5.5.3. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Operating Type, 2024 - 2031
5.5.3.1. Manual Gardening Tools
5.5.3.2. Electric Gardening Tools
5.6. Market Attractiveness Analysis: Operating Type
5.7. North America Gardening Tools Market Outlook: Sales Channel
5.7.1. Introduction / Key Findings
5.7.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
5.7.3. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024 - 2031
5.7.3.1. Online
5.7.3.2. Off-line
5.7.3.2.1. Home Centers
5.7.3.2.2. Discount Stores
5.7.3.2.3. Specialty Home and Garden Stores
5.7.3.2.4. Misc.
5.8. Market Attractiveness Analysis: Sales Channel
5.9. North America Gardening Tools Market Outlook: End Use
5.9.1. Introduction / Key Findings
5.9.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Analysis By End Use, 2019-2023
5.9.3. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By End Use, 2024 - 2031
5.9.3.1. Commercial Gardening Tools
5.9.3.1.1. Landscaping
5.9.3.1.2. Nurseries
5.9.3.1.3. Commercial Farming and Agriculture
5.9.3.1.4. Recreational Centers & Gardens
5.9.3.1.5. Public Institutions
5.9.3.1.6. Offices and Business Spaces
5.9.3.2. Non-commercial Gardening Tools
5.9.3.2.1. Residential Spaces
5.9.3.2.2. Personal and DIY Gardening
5.9.3.2.3. Community Parks
5.10. Market Attractiveness Analysis: End Use
6. North America Gardening Tools Market Outlook: Region
6.1. Key Highlights
6.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
6.3. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Region, 2024 - 2031
6.3.1. North America
6.3.2. Europe
6.3.3. East Asia
6.3.4. South Asia and Oceania
6.3.5. Latin America
6.3.6. Middle East & Africa
6.4. Market Attractiveness Analysis: Region
7. U.S. Gardening Tools Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
7.4. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
7.5. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Operating Type, 2024 - 2031
7.6. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024 - 2031
7.7. Market Attractiveness Analysis
7.8. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By End Use, 2024 - 2031
7.9. Market Attractiveness Analysis
8. Canada Gardening Tools Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024 - 2031)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
8.4. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024 - 2031
8.5. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Product Type, 2024 - 2031
8.6. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Operating Type, 2024 - 2031
8.7. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024 - 2031
8.8. Market Attractiveness Analysis
8.9. Current Market Size (US$ Bn ) and Volume (Units) Forecast By End Use, 2024 - 2031
8.10. Market Attractiveness Analysis
9. Competition Landscape
9.1. Market Share Analysis, 2024
9.2. Market Structure
9.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
9.2.2. Competition Dashboard
9.2.3. Apparent Production Capacity
9.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
9.3.1. Husqvarna
9.3.1.1. Overview
9.3.1.2. Segments and Products
9.3.1.3. Key Financials
9.3.1.4. Market Developments
9.3.1.5. Market Strategy
9.3.2. Deer & Co.
9.3.3. The Toro Co.
9.3.4. Wilcox Digging Tools
9.3.5. Prohoe Manufacturing
9.3.6. Bully Tools
9.3.7. Fisher Blacksmithing
9.3.8. Garden Works USA
9.3.9. Brinly
9.3.10. Midwest Tool & Cutlery
9.3.11. Red Pig Garden Tools
9.3.12. The AMES Companies
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Research Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の消費者向けグッズ分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る