世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

点滴チューブセットと付属品市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


IV Tubing Sets and Accessories Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、輸液チューブセットと付属品の世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスについて詳細な分析を提供しま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月11日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
245 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、輸液チューブセットと付属品の世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスについて詳細な分析を提供しました。

主な洞察

- 点滴チューブセットと付属品の市場規模(2024E):13億米ドル
- 予測市場価値(2033F):1:18億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 3.8%

レポートの範囲輸液チューブセットと付属品市場

輸液チューブセットおよび付属品は、患者への輸液、投薬、栄養補給を容易にすることで、医療処置において重要な役割を果たしています。これらの製品は、病院、診療所、外来手術センター、在宅医療の現場で幅広く使用されています。この市場には、プライマリーIVセット、セカンダリーIVセット、延長セット、ストップコック、マニホールド、ニードルレスコネクターなどのアクセサリーなど、さまざまなタイプのチューブセットが含まれます。

市場成長の促進要因

世界の輸液チューブセットおよび付属品市場は、定期的かつ効率的な薬剤投与を必要とする糖尿病やがんなどの慢性疾患の有病率の増加など、いくつかの要因によって牽引されています。また、世界的な外科手術件数の増加も市場成長に大きく寄与している。PVCフリーやDEHPフリーのオプションの開発など、チューブ材料の技術的進歩は患者の安全性を高め、採用を促進している。さらに、より頻繁な医療介入を必要とする高齢者人口の増加が、市場拡大をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

成長見通しは明るいものの、市場は厳しい規制要件や価格圧力に関する課題に直面している。医療機器の製造、滅菌、ラベリングに関する規制の遵守は、複雑さとコストをもたらし、市場参入と収益性に影響を及ぼす。さらに、医療提供者からの価格圧力や病院内の競争入札プロセスが利益率に影響を与える。高度なチューブセットや付属品の価格が高いことも、医療予算が限られている地域での普及を妨げる可能性がある。

市場機会:

輸液チューブセットおよび付属品市場は、新興市場における技術革新と医療インフラの拡大が大きな成長機会をもたらしている。輸液と患者モニタリング用のセンサーを内蔵したスマートな輸液チュービングシステムの開発は、安全性と効率を高め、新たな市場展望を生み出す。在宅医療や外来診療の増加により、使いやすく携帯性に優れた輸液チューブの需要が高まっている。研究開発への投資と戦略的パートナーシップは、市場参入企業が新たな機会を捉え、競争上の優位性を維持する上で極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の輸液チューブセットおよび付属品市場の主な成長促進要因は何か?
- さまざまな医療現場で輸液チューブセットの採用を促進しているのはどの種類と用途か?
- 技術の進歩は競争環境をどのように変えているか?
- 市場に貢献している主要プレーヤーは誰で、どのような戦略を採用しているのか?
- 世界の輸液チューブセットおよび付属品市場の新たな動向と将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

B. Braun Melsungen AG、Baxter International Inc.、Fresenius Kabi AGなど、世界の輸液チューブセットおよび付属品市場の大手企業は、競争力を維持するために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、患者の多様なニーズや臨床要件に合わせた、キンク防止チューブや閉鎖系移送装置などの高度な輸液チュービング・ソリューションを開発しています。医療従事者、医療機器販売業者、規制当局との協力により、市場参入と技術導入を促進しています。臨床研究、エビデンスに基づく実践、患者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、進化する医療環境の中で患者の転帰を改善します。

主な企業

- バクスター・インターナショナル
- ホスピーラ社(ファイザー社)
- ベクトン・ディッキンソン社(ケアフュージョン社)
- B.ブラウン・メルサンゲンAG
- フレゼニウス・カビAG
- スミスメディカル
- C.R.バード社
- ICUメディカル
- ザイノメディカル
- ニプロ株式会社
- ポリメディキュア
- バイゴンU.S.A.
- ヘルスラインインターナショナルコーポレーション
- パーフェクトメディカル日本
- ダイナレックスコーポレーション

世界産業調査の主要セグメント

製品
- プライマリ点滴チューブセット
- 点滴延長セット
- 二次点滴チューブセット
- 流量調整器付き輸液セット
- フィルター付き点滴チューブセット
- ノンベント点滴チューブセット
- ベント付き点滴チューブセット
- 輸液チューブアクセサリー

用途
- 末梢静脈カテーテル挿入
- 中心静脈カテーテル留置
- PICCライン挿入

エンドユーザー
- 病院
- 外来手術センター
- 専門クリニック
- 介護施設
- 長期ケアセンター

年齢層
- 小児
- 成人
- 老人

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品革新・開発動向
4.主な成功要因
4.1.地域別の製品採用/使用分析
4.2.規制シナリオ
4.3.償還ガイドライン
4.4.PESTLE分析
4.5.ポーター分析
4.6.バリューチェーン分析
4.7.メーカーによる主なプロモーション戦略
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界の輸液装置市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.新製品の発売と承認
5.2.2.GDP成長率
5.2.3.研究開発投資の増加
5.2.4.先端製品に対する需要の増加
5.2.5.政府の規制
5.2.6.製品の普及率
5.2.7.戦略的提携
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.2024年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別
6.2.2.用途別
6.2.3.エンドユーザー別
6.2.4.年齢層別
6.2.5.地域別
7.世界の輸液チューブセットおよび付属品市場の需要(数量)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.輸液チューブセットと付属品の世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカー別価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界の輸液チューブセットおよび付属品市場の需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在および将来の市場価値(US$ Bn)予測、2024年~2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.点滴チューブセットおよび付属品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析と予測、2024~2033年
10.3.1.一次輸液チューブセット
10.3.1.1.マクロ点滴チューブセット
10.3.1.2.マイクロ点滴チューブセット
10.3.2.点滴延長セット
10.3.3.二次点滴チューブセット
10.3.4.フローレギュレーター付き輸液セット
10.3.5.フィルター付き輸液チューブセット
10.3.6.ベントなし輸液チューブセット
10.3.7.ベント付き点滴チューブセット
10.3.8.点滴チューブの付属品
10.4.製品別市場魅力度分析
11.点滴チューブセットおよび付属品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
11.3.1.末梢静脈カテーテル挿入
11.3.2.中心静脈カテーテル留置
11.3.3.PICCライン挿入
11.4.用途別市場魅力度分析
12.点滴チューブセットおよび付属品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.病院
12.3.2.外来手術センター
12.3.3.専門クリニック
12.3.4.熟練看護施設
12.3.5.長期療養センター
12.3.6.その他
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.点滴チューブセットおよび付属品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:年齢層別
13.1.はじめに/主な調査結果
13.2.年齢層別の過去の市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
13.3.年齢層別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
13.3.1.小児
13.3.2.成人
13.3.3.老年医学
13.4.年齢層別市場魅力度分析
14.点滴チューブセットおよび付属品の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
14.1.はじめに
14.2.地域別の過去の市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019-2023年
14.3.地域別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析と予測、2024~2033年
14.3.1.北米
14.3.2.中南米
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.東アジア
14.3.5.南アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米の輸液チューブセットおよび付属品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)動向分析、2019年~2023年
15.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.米国
15.4.1.2.カナダ
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.4.5.年齢層別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品別
15.5.3.用途別
15.5.4.エンドユーザー別
15.5.5.年齢層別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.9.国別分析と予測
15.9.1.米国の輸液チューブセットと付属品市場
15.9.1.1.はじめに
15.9.1.2.市場分類別分析と予測
15.9.1.2.1.製品別
15.9.1.2.2.用途別
15.9.1.2.3.エンドユーザー別
15.9.1.2.4.年齢層別
15.9.2.カナダの輸液チューブセットと付属品市場
15.9.2.1.はじめに
15.9.2.2.市場分類別分析と予測
15.9.2.2.1.製品別
15.9.2.2.2.用途別
15.9.2.2.3.エンドユーザー別
15.9.2.2.4.年齢層別
16.ラテンアメリカの輸液チューブセットと付属品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)動向分析、2019年~2023年
16.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.メキシコ
16.4.1.2.ブラジル
16.4.1.3.アルゼンチン
16.4.1.4.その他のラテンアメリカ
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.4.5.年齢層別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品別
16.5.3.用途別
16.5.4.エンドユーザー別
16.5.5.年齢層別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.9.国別分析と予測
16.9.1.メキシコのポータブルマルチパラメータモニター市場
16.9.1.1.序論
16.9.1.2.市場分類別分析と予測
16.9.1.2.1.製品別
16.9.1.2.2.用途別
16.9.1.2.3.エンドユーザー別
16.9.1.2.4.年齢層別
16.9.2.ブラジルの輸液チューブセットと付属品市場
16.9.2.1.序論
16.9.2.2.市場分類別分析と予測
16.9.2.2.1.製品別
16.9.2.2.2.用途別
16.9.2.2.3.エンドユーザー別
16.9.2.2.4.年齢層別
16.9.3.アルゼンチンの輸液チューブセットと付属品市場
16.9.3.1.序論
16.9.3.2.市場分類別分析と予測
16.9.3.2.1.製品別
16.9.3.2.2.用途別
16.9.3.2.3.エンドユーザー別
16.9.3.2.4.年齢層別
17.欧州の輸液チューブセットおよび付属品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)動向分析、2019年~2023年
17.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.英国
17.4.1.2.ドイツ
17.4.1.3.イタリア
17.4.1.4.フランス
17.4.1.5.スペイン
17.4.1.6.ロシア
17.4.1.7.ベネルクス
17.4.1.8.その他のヨーロッパ
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.4.5.年齢層別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品別
17.5.3.用途別
17.5.4.エンドユーザー別
17.5.5.年齢層別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.9.国別分析と予測
17.9.1.英国の輸液チューブセットと付属品市場
17.9.1.1.序論
17.9.1.2.市場分類別分析と予測
17.9.1.2.1.製品別
17.9.1.2.2.用途別
17.9.1.2.3.エンドユーザー別
17.9.1.2.4.年齢層別
17.9.2.ドイツの輸液チューブセットと付属品市場
17.9.2.1.序論
17.9.2.2.市場分類別分析と予測
17.9.2.2.1.製品別
17.9.2.2.2.用途別
17.9.2.2.3.エンドユーザー別
17.9.2.2.4.年齢層別
17.9.3.イタリアの輸液チューブセットと付属品市場
17.9.3.1.序論
17.9.3.2.市場分類別分析と予測
17.9.3.2.1.製品別
17.9.3.2.2.用途別
17.9.3.2.3.エンドユーザー別
17.9.3.2.4.年齢層別
17.9.4.フランスの輸液チューブセットと付属品市場
17.9.4.1.はじめに
17.9.4.2.市場分類別分析と予測
17.9.4.2.1.製品別
17.9.4.2.2.用途別
17.9.4.2.3.エンドユーザー別
17.9.4.2.4.年齢層別
17.9.5.スペインの輸液チューブセットと付属品市場
17.9.5.1.序論
17.9.5.2.市場分類別分析と予測
17.9.5.2.1.製品別
17.9.5.2.2.用途別
17.9.5.2.3.エンドユーザー別
17.9.5.2.4.年齢層別
17.9.6.ロシアの輸液チューブセットと付属品市場
17.9.6.1.序論
17.9.6.2.市場分類別分析と予測
17.9.6.2.1.製品別
17.9.6.2.2.用途別
17.9.6.2.3.エンドユーザー別
17.9.6.2.4.年齢層別
17.9.7.BENULUX点滴チューブセットおよび付属品市場
17.9.7.1.はじめに
17.9.7.2.市場分類別分析と予測
17.9.7.2.1.製品別
17.9.7.2.2.用途別
17.9.7.2.3.エンドユーザー別
17.9.7.2.4.年齢層別
18.東アジアの輸液チューブセット・付属品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)動向分析、2019年~2023年
18.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.中国
18.4.1.2.日本
18.4.1.3.韓国
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.年齢層別
18.4.5.エンドユーザー別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品別
18.5.3.用途別
18.5.4.エンドユーザー別
18.5.5.年齢層別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.9.国別分析と予測
18.9.1.中国の輸液チューブセットと付属品市場
18.9.1.1.はじめに
18.9.1.2.市場分類別分析と予測
18.9.1.2.1.製品別
18.9.1.2.2.用途別
18.9.1.2.3.エンドユーザー別
18.9.1.2.4.年齢層別
18.9.2.日本の輸液チューブセットおよび付属品市場
18.9.2.1.はじめに
18.9.2.2.市場分類別分析と予測
18.9.2.2.1.製品別
18.9.2.2.2.用途別
18.9.2.2.3.エンドユーザー別
18.9.2.2.4.年齢層別
18.9.3.韓国の輸液チューブセットと付属品市場
18.9.3.1.序論
18.9.3.2.市場分類別分析と予測
18.9.3.2.1.製品別
18.9.3.2.2.用途別
18.9.3.2.3.エンドユーザー別
18.9.3.2.4.年齢層別
19.南アジアの輸液チューブセット・付属品市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)動向分析、2019年~2023年
19.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.インド
19.4.1.2.インドネシア
19.4.1.3.マレーシア
19.4.1.4.タイ
19.4.1.5.その他の南アジア
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.4.5.年齢層別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品別
19.5.3.用途別
19.5.4.エンドユーザー別
19.5.5.年齢層別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.9.国別分析と予測
19.9.1.インドの輸液チューブセットと付属品市場
19.9.1.1.序論
19.9.1.2.市場分類別分析と予測
19.9.1.2.1.製品別
19.9.1.2.2.用途別
19.9.1.2.3.エンドユーザー別
19.9.1.2.4.年齢層別
19.9.2.インドネシアの輸液チューブセットと付属品市場
19.9.2.1.序論
19.9.2.2.市場分類別分析と予測
19.9.2.2.1.製品別
19.9.2.2.2.用途別
19.9.2.2.3.エンドユーザー別
19.9.2.2.4.年齢層別
19.9.3.マレーシアの輸液チューブセットと付属品市場
19.9.3.1.序論
19.9.3.2.市場分類別分析と予測
19.9.3.2.1.製品別
19.9.3.2.2.用途別
19.9.3.2.3.エンドユーザー別
19.9.3.2.4.年齢層別
19.9.4.タイの輸液チューブセットと付属品市場
19.9.4.1.序論
19.9.4.2.市場分類別分析と予測
19.9.4.2.1.製品別
19.9.4.2.2.用途別
19.9.4.2.3.エンドユーザー別
19.9.4.2.4.年齢層別
20.オセアニアの輸液チューブセット・アクセサリー市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)動向分析、2019年~2023年
20.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.オーストラリア
20.4.1.2.ニュージーランド
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.4.5.年齢層別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品別
20.5.3.用途別
20.5.4.エンドユーザー別
20.5.5.年齢層別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.9.国別分析と予測
20.9.1.オーストラリアの輸液チューブセットと付属品市場
20.9.1.1.はじめに
20.9.1.2.市場分類別分析と予測
20.9.1.2.1.製品別
20.9.1.2.2.用途別
20.9.1.2.3.エンドユーザー別
20.9.1.2.4.年齢層別
20.9.2.ニュージーランドの輸液チューブセットと付属品市場
20.9.2.1.序論
20.9.2.2.市場分類別分析と予測
20.9.2.2.1.製品別
20.9.2.2.2.用途別
20.9.2.2.3.エンドユーザー別
20.9.2.2.4.年齢層別
21.中東・アフリカ(MEA)の輸液チューブセット・付属品市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.価格分析
21.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)動向分析、2019年~2023年
21.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
21.4.1.国別
21.4.1.1.GCC諸国
21.4.1.2.トルコ
21.4.1.3.南アフリカ
21.4.1.4.北アフリカ
21.4.1.5.その他の中東・アフリカ
21.4.2.製品別
21.4.3.用途別
21.4.4.エンドユーザー別
21.4.5.年齢層別
21.5.市場魅力度分析
21.5.1.国別
21.5.2.製品別
21.5.3.用途別
21.5.4.エンドユーザー別
21.5.5.年齢層別
21.6.市場動向
21.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
21.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.9.国別分析と予測
21.9.1.GCC諸国の輸液チューブセットと付属品市場
21.9.1.1.はじめに
21.9.1.2.市場分類別分析と予測
21.9.1.2.1.製品別
21.9.1.2.2.用途別
21.9.1.2.3.エンドユーザー別
21.9.1.2.4.年齢層別
21.9.2.トルコの輸液チューブセットと付属品市場
21.9.2.1.序論
21.9.2.2.市場分類別分析と予測
21.9.2.2.1.製品別
21.9.2.2.2.用途別
21.9.2.2.3.エンドユーザー別
21.9.2.2.4.年齢層別
21.9.3.南アフリカの輸液チューブセットと付属品市場
21.9.3.1.序論
21.9.3.2.市場分類別分析と予測
21.9.3.2.1.製品別
21.9.3.2.2.用途別
21.9.3.2.3.エンドユーザー別
21.9.3.2.4.年齢層別
21.9.4.北アフリカの輸液チューブセットと付属品市場
21.9.4.1.はじめに
21.9.4.2.市場分類別分析と予測
21.9.4.2.1.製品別
21.9.4.2.2.用途別
21.9.4.2.3.エンドユーザー別
21.9.4.2.4.年齢層別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場集中度
22.4.市場プレゼンス分析
22.4.1.プレーヤーの地域別フットプリント
22.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
22.4.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ディープダイブ
23.2.1.バクスター・インターナショナル
23.2.1.1.概要
23.2.1.2.製品ポートフォリオ
23.2.1.3.主要財務
23.2.1.4.販売拠点
23.2.1.5.SWOT分析
23.2.1.6.主な展開
23.2.1.7.戦略の概要
23.2.1.7.1.チャネル戦略
23.2.1.7.2.マーケティング戦略
23.2.1.7.3.製品戦略
23.2.2.ホスピーラ社(ファイザー社)
23.2.2.1.概要
23.2.2.2.製品ポートフォリオ
23.2.2.3.主要財務
23.2.2.4.販売拠点
23.2.2.5.SWOT分析
23.2.2.6.主な展開
23.2.2.7.戦略の概要
23.2.2.7.1.チャネル戦略
23.2.2.7.2.マーケティング戦略
23.2.2.7.3.製品戦略
23.2.3.ベクトン・ディッキンソン社(ケアフュージョン)
23.2.3.1.概要
23.2.3.2.製品ポートフォリオ
23.2.3.3.主要財務
23.2.3.4.販売拠点
23.2.3.5.SWOT分析
23.2.3.6.主な展開
23.2.3.7.戦略の概要
23.2.3.7.1.チャネル戦略
23.2.3.7.2.マーケティング戦略
23.2.3.7.3.製品戦略
23.2.4.ブラウン・メルサンゲン社
23.2.4.1.概要
23.2.4.2.製品ポートフォリオ
23.2.4.3.主要財務データ
23.2.4.4.販売拠点
23.2.4.5.SWOT分析
23.2.4.6.主な展開
23.2.4.7.戦略の概要
23.2.4.7.1.チャネル戦略
23.2.4.7.2.マーケティング戦略
23.2.4.7.3.製品戦略
23.2.5.フレゼニウス・カビAG
23.2.5.1.概要
23.2.5.2.製品ポートフォリオ
23.2.5.3.主要財務情報
23.2.5.4.販売拠点
23.2.5.5.SWOT分析
23.2.5.6.主な展開
23.2.5.7.戦略の概要
23.2.5.7.1.チャネル戦略
23.2.5.7.2.マーケティング戦略
23.2.5.7.3.製品戦略
23.2.6.スミスメディカル
23.2.6.1.概要
23.2.6.2.製品ポートフォリオ
23.2.6.3.主要財務
23.2.6.4.販売拠点
23.2.6.5.SWOT分析
23.2.6.6.主な展開
23.2.6.7.戦略の概要
23.2.6.7.1.チャネル戦略
23.2.6.7.2.マーケティング戦略
23.2.6.7.3.製品戦略
23.2.7.C.R.バード社
23.2.7.1.概要
23.2.7.2.製品ポートフォリオ
23.2.7.3.主要財務データ
23.2.7.4.販売拠点
23.2.7.5.SWOT分析
23.2.7.6.主要開発
23.2.7.7.戦略の概要
23.2.7.7.1.チャネル戦略
23.2.7.7.2.マーケティング戦略
23.2.7.7.3.製品戦略
23.2.8.ICUメディカル
23.2.8.1.概要
23.2.8.2.製品ポートフォリオ
23.2.8.3.主要財務
23.2.8.4.販売拠点
23.2.8.5.SWOT分析
23.2.8.6.主な展開
23.2.8.7.戦略の概要
23.2.8.7.1.チャネル戦略
23.2.8.7.2.マーケティング戦略
23.2.8.7.3.製品戦略
23.2.9.ザイノーメディカル
23.2.9.1.概要
23.2.9.2.製品ポートフォリオ
23.2.9.3.主要財務データ
23.2.9.4.販売拠点
23.2.9.5.SWOT分析
23.2.9.6.主な展開
23.2.9.7.戦略の概要
23.2.9.7.1.チャネル戦略
23.2.9.7.2.マーケティング戦略
23.2.9.7.3.製品戦略
23.2.10.ニプロ株式会社
23.2.10.1.概要
23.2.10.2.製品ポートフォリオ
23.2.10.3.主要財務データ
23.2.10.4.販売拠点
23.2.10.5.SWOT分析
23.2.10.6.主な展開
23.2.10.7.戦略の概要
23.2.10.7.1.チャネル戦略
23.2.10.7.2.マーケティング戦略
23.2.10.7.3.製品戦略
23.2.11.ポリメディキュア
23.2.11.1.概要
23.2.11.2.製品ポートフォリオ
23.2.11.3.主要財務データ
23.2.11.4.販売拠点
23.2.11.5.SWOT分析
23.2.11.6.主な展開
23.2.11.7.戦略の概要
23.2.11.7.1.チャネル戦略
23.2.11.7.2.マーケティング戦略
23.2.11.7.3.製品戦略
23.2.12.バイゴンU.S.A.
23.2.12.1.概要
23.2.12.2.製品ポートフォリオ
23.2.12.3.主要財務情報
23.2.12.4.販売拠点
23.2.12.5.SWOT分析
23.2.12.6.主な展開
23.2.12.7.戦略の概要
23.2.12.7.1.チャネル戦略
23.2.12.7.2.マーケティング戦略
23.2.12.7.3.製品戦略
23.2.13.ヘルスラインインターナショナルコーポレーション
23.2.13.1.概要
23.2.13.2.製品ポートフォリオ
23.2.13.3.主要財務データ
23.2.13.4.販売拠点
23.2.13.5.SWOT分析
23.2.13.6.主な展開
23.2.13.7.戦略の概要
23.2.13.7.1.チャネル戦略
23.2.13.7.2.マーケティング戦略
23.2.13.7.3.製品戦略
23.2.14.Perfect Medical Ind.株式会社
23.2.14.1.概要
23.2.14.2.製品ポートフォリオ
23.2.14.3.主要財務データ
23.2.14.4.販売拠点
23.2.14.5.SWOT分析
23.2.14.6.主な展開
23.2.14.7.戦略の概要
23.2.14.7.1.チャネル戦略
23.2.14.7.2.マーケティング戦略
23.2.14.7.3.製品戦略
23.2.15.ダイナレックス・コーポレーション
23.2.15.1.概要
23.2.15.2.製品ポートフォリオ
23.2.15.3.主要財務データ
23.2.15.4.販売拠点
23.2.15.5.SWOT分析
23.2.15.6.主な展開
23.2.15.7.戦略の概要
23.2.15.7.1.チャネル戦略
23.2.15.7.2.マーケティング戦略
23.2.15.7.3.製品戦略
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the worldwide market for IV tubing sets and accessories, providing an in-depth analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges.

Key Insights:

• IV Tubing Sets and Accessories Market Size (2024E): USD 1.3 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 1.8 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 3.8%

Report Scope: IV Tubing Sets and Accessories Market

IV tubing sets and accessories play a vital role in medical treatments by facilitating the delivery of fluids, medications, and nutrients to patients. These products are extensively used across hospitals, clinics, ambulatory surgical centers, and homecare settings. The market encompasses various types of tubing sets, including primary IV sets, secondary IV sets, extension sets, and accessories such as stopcocks, manifolds, and needleless connectors.

Market Growth Drivers:

The global IV tubing sets and accessories market is driven by several factors, including the increasing prevalence of chronic diseases like diabetes and cancer, which require regular and efficient drug administration. The rising number of surgical procedures worldwide also contributes significantly to market growth. Technological advancements in tubing materials, such as the development of PVC-free and DEHP-free options, are enhancing patient safety and driving adoption. Moreover, the growing elderly population, requiring more frequent medical interventions, further supports market expansion.

Market Restraints:

Despite positive growth prospects, the market faces challenges related to stringent regulatory requirements and pricing pressures. Compliance with regulations governing medical device manufacturing, sterilization, and labeling poses complexities and costs, affecting market entry and profitability. Additionally, pricing pressures from healthcare providers and competitive bidding processes in hospitals impact profit margins. The high cost of advanced tubing sets and accessories may also hinder adoption in regions with limited healthcare budgets.

Market Opportunities:

The IV tubing sets and accessories market presents significant growth opportunities driven by technological innovations and expanding healthcare infrastructure in emerging markets. Development of smart IV tubing systems with integrated sensors for fluid delivery and patient monitoring enhances safety and efficiency, creating new market prospects. The rise in home-based healthcare services and outpatient care is increasing demand for user-friendly and portable IV tubing solutions. Investment in research and development, along with strategic partnerships, is crucial for market players to capitalize on emerging opportunities and maintain competitive advantage.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary growth drivers of the global IV tubing sets and accessories market?
• Which types and applications are driving the adoption of IV tubing sets across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape?
• Who are the key players contributing to the market, and what strategies are they employing?
• What are the emerging trends and future prospects in the global IV tubing sets and accessories market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global IV tubing sets and accessories market, including B. Braun Melsungen AG, Baxter International Inc., and Fresenius Kabi AG, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain competitive edge. These firms invest in R&D to develop advanced IV tubing solutions, such as anti-kink tubing and closed system transfer devices, tailored to diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, medical device distributors, and regulatory agencies facilitate market access and technology adoption. Emphasis on clinical research, evidence-based practices, and patient education enhances market growth and improves patient outcomes in the evolving healthcare landscape.

Key Companies Profiled:

• Baxter International Inc.
• Hospira Inc. (Pfizer Inc.)
• Becton, Dickinson Company (CareFusion)
• B. Braun Melsungen AG
• Fresenius Kabi AG
• Smiths Medical
• C.R. Bard, Inc.
• ICU Medical Inc.
• Zyno Medical
• Nipro Corporation
• Poly Medicure Ltd.
• Vygon U.S.A
• Health Line International Corporation
• Perfect Medical Ind. Co., Ltd
• Dynarex Corporation

Key Segments Covered in Global Industry Research

Product:
• Primary IV Tubing Sets
• IV Extension Sets
• Secondary IV Tubing Sets
• IV Infusion Set with Flow Regulator
• Filtered IV Tubing Sets
• Non-Vented IV Tubing Sets
• Vented IV Tubing Sets
• IV Tubing Accessories

Application:
• Peripheral Intravenous Catheter Insertion
• Central Venous Catheter Placement
• PICC Line Insertion

End User:
• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Specialized Clinics
• Skilled Nursing Facilities
• Long Term Care Centers

Age Group:
• Paediatric
• Adult
• Geriatric

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation/ Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption/Usage Analysis by Region
4.2. Regulatory Scenario
4.3. Reimbursement Guidelines
4.4. PESTLE Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Value Chain Analysis
4.7. Key Promotional Strategies by Manufacturers
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Global IV Equipment Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Launch & Approval of New Products
5.2.2. GDP Growth
5.2.3. Increasing Investment in R&D Activities
5.2.4. Increasing Demand for Advanced Products
5.2.5. Government Regulations
5.2.6. Product Adoption Rate
5.2.7. Strategic Collaborations
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. 2024 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Application
6.2.3. By End User
6.2.4. By Age Group
6.2.5. By Region
7. Global IV Tubing Sets and Accessories Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global IV Tubing Sets and Accessories Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis by Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global IV Tubing Sets and Accessories Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Product, 2024-2033
10.3.1. Primary IV Tubing Sets
10.3.1.1. Macro-drip IV Tubing Sets
10.3.1.2. Micro-drip IV Tubing Sets
10.3.2. IV Extension Sets
10.3.3. Secondary IV Tubing Sets
10.3.4. IV Infusion Set with Flow Regulator
10.3.5. Filtered IV Tubing Sets
10.3.6. Non-Vented IV Tubing Sets
10.3.7. Vented IV Tubing Sets
10.3.8. IV Tubing Accessories
10.4. Market Attractiveness Analysis by Product
11. Global IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Application, 2024-2033
11.3.1. Peripheral Intravenous Catheter Insertion
11.3.2. Central Venous Catheter Placement
11.3.3. PICC Line Insertion
11.4. Market Attractiveness Analysis by Application
12. Global IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by End User, 2024-2033
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Ambulatory Surgical Centers
12.3.3. Specialized Clinics
12.3.4. Skilled Nursing Facilities
12.3.5. Long Term Care Centers
12.3.6. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis by End User
13. Global IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Age Group
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Age Group, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Age Group, 2024-2033
13.3.1. Paediatric
13.3.2. Adult
13.3.3. Geriatrics
13.4. Market Attractiveness Analysis by Age Group
14. Global IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Region, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. East Asia
14.3.5. South Asia
14.3.6. Oceania
14.3.7. Middle East and Africa
14.4. Market Attractiveness Analysis by Region
15. North America IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. U.S.
15.4.1.2. Canada
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.4.5. By Age Group
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product
15.5.3. By Application
15.5.4. By End User
15.5.5. By Age Group
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.9. Country Level Analysis & Forecast
15.9.1. U.S. IV Tubing Sets and Accessories Market
15.9.1.1. Introduction
15.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.1.2.1. By Product
15.9.1.2.2. By Application
15.9.1.2.3. By End User
15.9.1.2.4. By Age Group
15.9.2. Canada IV Tubing Sets and Accessories Market
15.9.2.1. Introduction
15.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.2.2.1. By Product
15.9.2.2.2. By Application
15.9.2.2.3. By End User
15.9.2.2.4. By Age Group
16. Latin America IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Mexico
16.4.1.2. Brazil
16.4.1.3. Argentina
16.4.1.4. Rest of Latin America
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.4.5. By Age Group
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product
16.5.3. By Application
16.5.4. By End User
16.5.5. By Age Group
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.9. Country Level Analysis & Forecast
16.9.1. Mexico Portable Multi-Parameter Monitors Market
16.9.1.1. Introduction
16.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.1.2.1. By Product
16.9.1.2.2. By Application
16.9.1.2.3. By End User
16.9.1.2.4. By Age Group
16.9.2. Brazil IV Tubing Sets and Accessories Market
16.9.2.1. Introduction
16.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.2.2.1. By Product
16.9.2.2.2. By Application
16.9.2.2.3. By End User
16.9.2.2.4. By Age Group
16.9.3. Argentina IV Tubing Sets and Accessories Market
16.9.3.1. Introduction
16.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.3.2.1. By Product
16.9.3.2.2. By Application
16.9.3.2.3. By End User
16.9.3.2.4. By Age Group
17. Europe IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. U.K.
17.4.1.2. Germany
17.4.1.3. Italy
17.4.1.4. France
17.4.1.5. Spain
17.4.1.6. Russia
17.4.1.7. BENELUX
17.4.1.8. Rest of Europe
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.4.5. By Age Group
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product
17.5.3. By Application
17.5.4. By End User
17.5.5. By Age Group
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.9. Country Level Analysis & Forecast
17.9.1. U.K. IV Tubing Sets and Accessories Market
17.9.1.1. Introduction
17.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.1.2.1. By Product
17.9.1.2.2. By Application
17.9.1.2.3. By End User
17.9.1.2.4. By Age Group
17.9.2. Germany IV Tubing Sets and Accessories Market
17.9.2.1. Introduction
17.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.2.2.1. By Product
17.9.2.2.2. By Application
17.9.2.2.3. By End User
17.9.2.2.4. By Age Group
17.9.3. Italy IV Tubing Sets and Accessories Market
17.9.3.1. Introduction
17.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.3.2.1. By Product
17.9.3.2.2. By Application
17.9.3.2.3. By End User
17.9.3.2.4. By Age Group
17.9.4. France IV Tubing Sets and Accessories Market
17.9.4.1. Introduction
17.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.4.2.1. By Product
17.9.4.2.2. By Application
17.9.4.2.3. By End User
17.9.4.2.4. By Age Group
17.9.5. Spain IV Tubing Sets and Accessories Market
17.9.5.1. Introduction
17.9.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.5.2.1. By Product
17.9.5.2.2. By Application
17.9.5.2.3. By End User
17.9.5.2.4. By Age Group
17.9.6. Russia IV Tubing Sets and Accessories Market
17.9.6.1. Introduction
17.9.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.6.2.1. By Product
17.9.6.2.2. By Application
17.9.6.2.3. By End User
17.9.6.2.4. By Age Group
17.9.7. BENULUX IV Tubing Sets and Accessories Market
17.9.7.1. Introduction
17.9.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.7.2.1. By Product
17.9.7.2.2. By Application
17.9.7.2.3. By End User
17.9.7.2.4. By Age Group
18. East Asia IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. China
18.4.1.2. Japan
18.4.1.3. South Korea
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By Age Group
18.4.5. By End User
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product
18.5.3. By Application
18.5.4. By End User
18.5.5. By Age Group
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.9. Country Level Analysis & Forecast
18.9.1. China IV Tubing Sets and Accessories Market
18.9.1.1. Introduction
18.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.1.2.1. By Product
18.9.1.2.2. By Application
18.9.1.2.3. By End User
18.9.1.2.4. By Age Group
18.9.2. Japan IV Tubing Sets and Accessories Market
18.9.2.1. Introduction
18.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.2.2.1. By Product
18.9.2.2.2. By Application
18.9.2.2.3. By End User
18.9.2.2.4. By Age Group
18.9.3. South Korea IV Tubing Sets and Accessories Market
18.9.3.1. Introduction
18.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.3.2.1. By Product
18.9.3.2.2. By Application
18.9.3.2.3. By End User
18.9.3.2.4. By Age Group
19. South Asia IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. India
19.4.1.2. Indonesia
19.4.1.3. Malaysia
19.4.1.4. Thailand
19.4.1.5. Rest of South Asia
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.4.5. By Age Group
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product
19.5.3. By Application
19.5.4. By End User
19.5.5. By Age Group
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.9. Country Level Analysis & Forecast
19.9.1. India IV Tubing Sets and Accessories Market
19.9.1.1. Introduction
19.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.1.2.1. By Product
19.9.1.2.2. By Application
19.9.1.2.3. By End User
19.9.1.2.4. By Age Group
19.9.2. Indonesia IV Tubing Sets and Accessories Market
19.9.2.1. Introduction
19.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.2.2.1. By Product
19.9.2.2.2. By Application
19.9.2.2.3. By End User
19.9.2.2.4. By Age Group
19.9.3. Malaysia IV Tubing Sets and Accessories Market
19.9.3.1. Introduction
19.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.3.2.1. By Product
19.9.3.2.2. By Application
19.9.3.2.3. By End User
19.9.3.2.4. By Age Group
19.9.4. Thailand IV Tubing Sets and Accessories Market
19.9.4.1. Introduction
19.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.4.2.1. By Product
19.9.4.2.2. By Application
19.9.4.2.3. By End User
19.9.4.2.4. By Age Group
20. Oceania IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. Australia
20.4.1.2. New Zealand
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.4.5. By Age Group
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product
20.5.3. By Application
20.5.4. By End User
20.5.5. By Age Group
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.9. Country Level Analysis & Forecast
20.9.1. Australia IV Tubing Sets and Accessories Market
20.9.1.1. Introduction
20.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.9.1.2.1. By Product
20.9.1.2.2. By Application
20.9.1.2.3. By End User
20.9.1.2.4. By Age Group
20.9.2. New Zealand IV Tubing Sets and Accessories Market
20.9.2.1. Introduction
20.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.9.2.2.1. By Product
20.9.2.2.2. By Application
20.9.2.2.3. By End User
20.9.2.2.4. By Age Group
21. Middle East and Africa (MEA) IV Tubing Sets and Accessories Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Pricing Analysis
21.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
21.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
21.4.1. By Country
21.4.1.1. GCC Countries
21.4.1.2. Turkey
21.4.1.3. South Africa
21.4.1.4. North Africa
21.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
21.4.2. By Product
21.4.3. By Application
21.4.4. By End User
21.4.5. By Age Group
21.5. Market Attractiveness Analysis
21.5.1. By Country
21.5.2. By Product
21.5.3. By Application
21.5.4. By End User
21.5.5. By Age Group
21.6. Market Trends
21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21.9. Country Level Analysis & Forecast
21.9.1. GCC Countries IV Tubing Sets and Accessories Market
21.9.1.1. Introduction
21.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.9.1.2.1. By Product
21.9.1.2.2. By Application
21.9.1.2.3. By End User
21.9.1.2.4. By Age Group
21.9.2. Turkey IV Tubing Sets and Accessories Market
21.9.2.1. Introduction
21.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.9.2.2.1. By Product
21.9.2.2.2. By Application
21.9.2.2.3. By End User
21.9.2.2.4. By Age Group
21.9.3. South Africa IV Tubing Sets and Accessories Market
21.9.3.1. Introduction
21.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.9.3.2.1. By Product
21.9.3.2.2. By Application
21.9.3.2.3. By End User
21.9.3.2.4. By Age Group
21.9.4. North Africa IV Tubing Sets and Accessories Market
21.9.4.1. Introduction
21.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.9.4.2.1. By Product
21.9.4.2.2. By Application
21.9.4.2.3. By End User
21.9.4.2.4. By Age Group
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Share Analysis of Top Players
22.3. Market Concentration
22.4. Market Presence Analysis
22.4.1. Regional footprint of Players
22.4.2. Product footprint by Players
22.4.3. Channel footprint by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Deep Dive
23.2.1. Baxter International Inc.
23.2.1.1. Overview
23.2.1.2. Product Portfolio
23.2.1.3. Key Financials
23.2.1.4. Sales Footprint
23.2.1.5. SWOT Analysis
23.2.1.6. Key Developments
23.2.1.7. Strategy Overview
23.2.1.7.1. Channel Strategy
23.2.1.7.2. Marketing Strategy
23.2.1.7.3. Product Strategy
23.2.2. Hospira Inc. (Pfizer Inc.)
23.2.2.1. Overview
23.2.2.2. Product Portfolio
23.2.2.3. Key Financials
23.2.2.4. Sales Footprint
23.2.2.5. SWOT Analysis
23.2.2.6. Key Developments
23.2.2.7. Strategy Overview
23.2.2.7.1. Channel Strategy
23.2.2.7.2. Marketing Strategy
23.2.2.7.3. Product Strategy
23.2.3. Becton, Dickinson Company (CareFusion)
23.2.3.1. Overview
23.2.3.2. Product Portfolio
23.2.3.3. Key Financials
23.2.3.4. Sales Footprint
23.2.3.5. SWOT Analysis
23.2.3.6. Key Developments
23.2.3.7. Strategy Overview
23.2.3.7.1. Channel Strategy
23.2.3.7.2. Marketing Strategy
23.2.3.7.3. Product Strategy
23.2.4. B. Braun Melsungen AG
23.2.4.1. Overview
23.2.4.2. Product Portfolio
23.2.4.3. Key Financials
23.2.4.4. Sales Footprint
23.2.4.5. SWOT Analysis
23.2.4.6. Key Developments
23.2.4.7. Strategy Overview
23.2.4.7.1. Channel Strategy
23.2.4.7.2. Marketing Strategy
23.2.4.7.3. Product Strategy
23.2.5. Fresenius Kabi AG
23.2.5.1. Overview
23.2.5.2. Product Portfolio
23.2.5.3. Key Financials
23.2.5.4. Sales Footprint
23.2.5.5. SWOT Analysis
23.2.5.6. Key Developments
23.2.5.7. Strategy Overview
23.2.5.7.1. Channel Strategy
23.2.5.7.2. Marketing Strategy
23.2.5.7.3. Product Strategy
23.2.6. Smiths Medical
23.2.6.1. Overview
23.2.6.2. Product Portfolio
23.2.6.3. Key Financials
23.2.6.4. Sales Footprint
23.2.6.5. SWOT Analysis
23.2.6.6. Key Developments
23.2.6.7. Strategy Overview
23.2.6.7.1. Channel Strategy
23.2.6.7.2. Marketing Strategy
23.2.6.7.3. Product Strategy
23.2.7. C.R. Bard, Inc.
23.2.7.1. Overview
23.2.7.2. Product Portfolio
23.2.7.3. Key Financials
23.2.7.4. Sales Footprint
23.2.7.5. SWOT Analysis
23.2.7.6. Key Developments
23.2.7.7. Strategy Overview
23.2.7.7.1. Channel Strategy
23.2.7.7.2. Marketing Strategy
23.2.7.7.3. Product Strategy
23.2.8. ICU Medical Inc.
23.2.8.1. Overview
23.2.8.2. Product Portfolio
23.2.8.3. Key Financials
23.2.8.4. Sales Footprint
23.2.8.5. SWOT Analysis
23.2.8.6. Key Developments
23.2.8.7. Strategy Overview
23.2.8.7.1. Channel Strategy
23.2.8.7.2. Marketing Strategy
23.2.8.7.3. Product Strategy
23.2.9. Zyno Medical
23.2.9.1. Overview
23.2.9.2. Product Portfolio
23.2.9.3. Key Financials
23.2.9.4. Sales Footprint
23.2.9.5. SWOT Analysis
23.2.9.6. Key Developments
23.2.9.7. Strategy Overview
23.2.9.7.1. Channel Strategy
23.2.9.7.2. Marketing Strategy
23.2.9.7.3. Product Strategy
23.2.10. Nipro Corporation
23.2.10.1. Overview
23.2.10.2. Product Portfolio
23.2.10.3. Key Financials
23.2.10.4. Sales Footprint
23.2.10.5. SWOT Analysis
23.2.10.6. Key Developments
23.2.10.7. Strategy Overview
23.2.10.7.1. Channel Strategy
23.2.10.7.2. Marketing Strategy
23.2.10.7.3. Product Strategy
23.2.11. Poly Medicure Ltd.
23.2.11.1. Overview
23.2.11.2. Product Portfolio
23.2.11.3. Key Financials
23.2.11.4. Sales Footprint
23.2.11.5. SWOT Analysis
23.2.11.6. Key Developments
23.2.11.7. Strategy Overview
23.2.11.7.1. Channel Strategy
23.2.11.7.2. Marketing Strategy
23.2.11.7.3. Product Strategy
23.2.12. Vygon U.S.A
23.2.12.1. Overview
23.2.12.2. Product Portfolio
23.2.12.3. Key Financials
23.2.12.4. Sales Footprint
23.2.12.5. SWOT Analysis
23.2.12.6. Key Developments
23.2.12.7. Strategy Overview
23.2.12.7.1. Channel Strategy
23.2.12.7.2. Marketing Strategy
23.2.12.7.3. Product Strategy
23.2.13. Health Line International Corporation
23.2.13.1. Overview
23.2.13.2. Product Portfolio
23.2.13.3. Key Financials
23.2.13.4. Sales Footprint
23.2.13.5. SWOT Analysis
23.2.13.6. Key Developments
23.2.13.7. Strategy Overview
23.2.13.7.1. Channel Strategy
23.2.13.7.2. Marketing Strategy
23.2.13.7.3. Product Strategy
23.2.14. Perfect Medical Ind. Co., Ltd
23.2.14.1. Overview
23.2.14.2. Product Portfolio
23.2.14.3. Key Financials
23.2.14.4. Sales Footprint
23.2.14.5. SWOT Analysis
23.2.14.6. Key Developments
23.2.14.7. Strategy Overview
23.2.14.7.1. Channel Strategy
23.2.14.7.2. Marketing Strategy
23.2.14.7.3. Product Strategy
23.2.15. Dynarex Corporation
23.2.15.1. Overview
23.2.15.2. Product Portfolio
23.2.15.3. Key Financials
23.2.15.4. Sales Footprint
23.2.15.5. SWOT Analysis
23.2.15.6. Key Developments
23.2.15.7. Strategy Overview
23.2.15.7.1. Channel Strategy
23.2.15.7.2. Marketing Strategy
23.2.15.7.3. Product Strategy
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る