世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

眼科手術台市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Ophthalmic Operating Tables Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、眼科手術台の世界市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する包括的な洞察を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月9日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
258 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、眼科手術台の世界市場に関する詳細な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する包括的な洞察を提供しています。

主な洞察

- 眼科手術台の市場規模(2024E):1億6,390万米ドル
- 予測市場価値(2033F): 1億6,390万米ドル2億4,430万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 5.9%

眼科手術台市場 - レポートスコープ:

眼科手術台は、眼科手術に特化した手術環境に不可欠な機器である。これらの手術台は、白内障、緑内障、網膜修復、その他の眼科疾患に関連する手術において、正確な位置決めと人間工学に基づいたサポートを提供するように設計されている。同市場は主に病院、外来手術センター、眼科専門クリニック向けに、高さ調節、チルト機能、患者の快適性を高める機能を備えたテーブルを提供している。

市場成長の促進要因

世界の眼科手術台市場は、世界的な高齢化による白内障や緑内障などの眼疾患の有病率の増加など、いくつかの要因によって牽引されている。また、精度の向上や低侵襲手術のための画像システムとの統合など、手術台の技術的進歩も市場成長に大きく寄与している。さらに、外来患者による眼科手術の需要の高まりと医療インフラへの投資も市場拡大をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

有望な成長機会にもかかわらず、眼科手術台市場は先端機器の初期コストの高さや医療機器に適用される規制要件の厳しさに関連する課題に直面している。発展途上地域における経済的制約や、特殊な手術機器に対する限られた償還政策が、市場浸透の障害となっている。

市場機会:

ロボット支援手術の技術革新や、患者の予後改善を目的とした手術台設計の進歩により、市場には機会がもたらされる。医療機器メーカーと医療提供者の戦略的パートナーシップは、外来患者による眼科手術の採用増加と相まって、市場の成長を促進すると予想される。さらに、新興国における医療アクセスの拡大や、手術合併症の減少を目指した技術革新は、市場参入者に新たな道を開くものである。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の眼科手術台市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 技術的進歩と進化する手術トレンドは、市場の競争環境をどのように変えているか?
- 眼科手術台市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の眼科手術台市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

世界の眼科手術台市場における主要企業:AKRUS GmbH & Co.KG社、BTC SRL社、Medifa社などは、競争上の優位性を得るために、技術革新、差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に多額の投資を行い、最先端技術を統合した先進的な手術台を導入することで、手術の精度と患者の安全性を高めている。医療提供者との協力や規制基準の遵守により、市場参入とコンプライアンスを促進している。

主な企業

- AKRUS GmbH & Co.KG.
- 張家港医療機器有限公司
- 北京イオンメッド有限公司
- BenQメディカルテクノロジー
- ビカクシラー医療機器
- バイヘルスケア(張家港ブラウン工業有限公司)
- BTC SRL
- 佛山メドコ医療機器有限公司
- FRASTEMA SRL
- ハウエルメディカル
- HYZ医療機器有限公司
- 江蘇エーゲ技術有限公司
- 西康医療(江蘇西康医療設備有限公司)
- ライフサポートシステム
- メディファ
- みずほメディカル
- 寧波テクアート医療設備有限公司
- オクマン・メディカル・システムラーA.
- OPTサージシステムズ社
- 上海慧豊医療器械有限公司
- 上海万友医療器械有限公司
- 上海慧豊医療器械有限公司
- タカギ・オフタルミック・インストゥルメンツ・ヨーロッパ
- UFSKインターナショナルOSYS GmbH
- スカイトロン社

眼科手術台産業調査の主要セグメント

製品別
- 手動手術台
- 電動手術台
- 油圧式手術台
- 電動油圧式手術台

エンドユーザー別
- バイオ製薬会社
- 一般病院
- 学術・研究機関
- 眼科クリニック

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.主要包含項目
4.1.規制シナリオ
4.2.製品採用率
4.3.メーカーの主なプロモーション戦略
4.4.ポーター分析
4.5.PESTEL分析
4.6.バリューチェーン分析
4.7.親市場分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア産業の見通し
5.1.3.世界の医療支出の見通し
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.製品のコスト
5.2.3.製品の採用
5.2.4.パイプライン製品
5.2.5.新製品の上市と承認
5.2.6.眼に関連する疾患の有病率の上昇
5.2.7.主要企業の歴史的および現在の売上高
5.2.8.技術の進歩
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.2024年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別
6.2.2.エンドユーザー別
6.2.3.地域別
7.世界市場の需要(数量)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.手動手術台
10.3.2.電動手術台
10.3.3.油圧式操作台
10.3.4.電動油圧式手術台
10.4.製品別市場魅力度分析
11.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.一般病院
11.3.2.学術・研究機関
11.3.3.眼科クリニック
11.3.4.その他
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
13.4.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.製品別
13.4.3.エンドユーザー別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品別
13.5.3.エンドユーザー別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
13.9.国別分析と予測
13.9.1.米国市場
13.9.1.1.はじめに
13.9.1.2.市場分類別分析と予測
13.9.1.2.1.製品別
13.9.1.2.2.エンドユーザー別
13.9.2.カナダ市場
13.9.2.1.はじめに
13.9.2.2.市場分類別分析と予測
13.9.2.2.1.製品別
13.9.2.2.2.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
14.4.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.アルゼンチン
14.4.1.4.その他のラテンアメリカ
14.4.2.製品別
14.4.3.エンドユーザー別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品別
14.5.3.エンドユーザー別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.9.国別分析と予測
14.9.1.ブラジル市場
14.9.1.1.はじめに
14.9.1.2.市場分類別分析と予測
14.9.1.2.1.製品別
14.9.1.2.2.エンドユーザー別
14.9.2.メキシコ市場
14.9.2.1.序論
14.9.2.2.市場分類別分析と予測
14.9.2.2.1.製品別
14.9.2.2.2.エンドユーザー別
14.9.3.アルゼンチン市場
14.9.3.1.序論
14.9.3.2.市場分類別分析と予測
14.9.3.2.1.製品別
14.9.3.2.2.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
15.4.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.北欧諸国
15.4.1.9.その他のヨーロッパ
15.4.2.製品別
15.4.3.エンドユーザー別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品別
15.5.3.エンドユーザー別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.9.国別分析と予測
15.9.1.ドイツ市場
15.9.1.1.はじめに
15.9.1.2.市場分類別分析と予測
15.9.1.2.1.製品別
15.9.1.2.2.エンドユーザー別
15.9.2.イタリア市場
15.9.2.1.はじめに
15.9.2.2.市場分類別分析と予測
15.9.2.2.1.製品別
15.9.2.2.2.エンドユーザー別
15.9.3.フランス市場
15.9.3.1.はじめに
15.9.3.2.市場分類別分析と予測
15.9.3.2.1.製品別
15.9.3.2.2.エンドユーザー別
15.9.4.イギリス市場
15.9.4.1.序論
15.9.4.2.市場分類別分析と予測
15.9.4.2.1.製品別
15.9.4.2.2.エンドユーザー別
15.9.5.スペイン市場
15.9.5.1.はじめに
15.9.5.2.市場分類別分析と予測
15.9.5.2.1.製品別
15.9.5.2.2.エンドユーザー別
15.9.6.ベニュラックス市場
15.9.6.1.はじめに
15.9.6.2.市場分類別分析と予測
15.9.6.2.1.製品別
15.9.6.2.2.エンドユーザー別
15.9.7.ロシア市場
15.9.7.1.序論
15.9.7.2.市場分類別分析と予測
15.9.7.2.1.製品別
15.9.7.2.2.エンドユーザー別
15.9.8.北欧諸国市場
15.9.8.1.はじめに
15.9.8.2.市場分類別分析と予測
15.9.8.2.1.製品別
15.9.8.2.2.エンドユーザー別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
16.4.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.インドネシア
16.4.1.3.マレーシア
16.4.1.4.フィリピン
16.4.1.5.タイ
16.4.1.6.ベトナム
16.4.1.7.その他の南アジア
16.4.2.製品別
16.4.3.エンドユーザー別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品別
16.5.3.エンドユーザー別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.9.国別分析と予測
16.9.1.インド市場
16.9.1.1.はじめに
16.9.1.2.市場分類別分析と予測
16.9.1.2.1.製品別
16.9.1.2.2.エンドユーザー別
16.9.2.インドネシア市場
16.9.2.1.はじめに
16.9.2.2.市場分類別分析と予測
16.9.2.2.1.製品別
16.9.2.2.2.エンドユーザー別
16.9.3.マレーシア市場
16.9.3.1.序論
16.9.3.2.市場分類別分析と予測
16.9.3.2.1.製品別
16.9.3.2.2.エンドユーザー別
16.9.4.フィリピン市場
16.9.4.1.はじめに
16.9.4.2.市場分類別分析と予測
16.9.4.2.1.製品別
16.9.4.2.2.エンドユーザー別
16.9.5.タイ市場
16.9.5.1.序論
16.9.5.2.市場分類別分析と予測
16.9.5.2.1.製品別
16.9.5.2.2.エンドユーザー別
16.9.6.ベトナム市場
16.9.6.1.序論
16.9.6.2.市場分類別分析と予測
16.9.6.2.1.製品別
16.9.6.2.2.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
17.4.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.製品別
17.4.3.エンドユーザー別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品別
17.5.3.エンドユーザー別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.9.国別分析と予測
17.9.1.中国市場
17.9.1.1.はじめに
17.9.1.2.市場分類別分析と予測
17.9.1.2.1.製品別
17.9.1.2.2.エンドユーザー別
17.9.2.日本市場
17.9.2.1.はじめに
17.9.2.2.市場分類別分析と予測
17.9.2.2.1.製品別
17.9.2.2.2.エンドユーザー別
17.9.3.韓国市場
17.9.3.1.はじめに
17.9.3.2.市場分類別分析と予測
17.9.3.2.1.製品別
17.9.3.2.2.エンドユーザー別
18.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
18.4.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.オーストラリア
18.4.1.2.ニュージーランド
18.4.2.製品別
18.4.3.エンドユーザー別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品別
18.5.3.エンドユーザー別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.9.国別分析と予測
18.9.1.オーストラリア市場
18.9.1.1.はじめに
18.9.1.2.市場分類別分析と予測
18.9.1.2.1.製品別
18.9.1.2.2.エンドユーザー別
18.9.2.ニュージーランド市場
18.9.2.1.導入
18.9.2.2.市場分類別分析と予測
18.9.2.2.1.製品別
18.9.2.2.2.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
19.4.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.トルコ
19.4.1.3.イスラエル
19.4.1.4.北アフリカ
19.4.1.5.南アフリカ
19.4.1.6.その他の中東・アフリカ
19.4.2.製品別
19.4.3.エンドユーザー別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品別
19.5.3.エンドユーザー別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.9.国別分析と予測
19.9.1.GCC諸国市場
19.9.1.1.はじめに
19.9.1.2.市場分類別分析と予測
19.9.1.2.1.製品別
19.9.1.2.2.エンドユーザー別
19.9.2.トルコ市場
19.9.2.1.序論
19.9.2.2.市場分類別分析と予測
19.9.2.2.1.製品別
19.9.2.2.2.エンドユーザー別
19.9.3.イスラエル市場
19.9.3.1.序論
19.9.3.2.市場分類別分析と予測
19.9.3.2.1.製品別
19.9.3.2.2.エンドユーザー別
19.9.4.北アフリカ市場
19.9.4.1.はじめに
19.9.4.2.市場分類別分析と予測
19.9.4.2.1.製品別
19.9.4.2.2.エンドユーザー別
19.9.5.南アフリカ市場
19.9.5.1.はじめに
19.9.5.2.市場分類別分析と予測
19.9.5.2.1.製品別
19.9.5.2.2.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.主要開発分析
21.4.競合のディープダイブ
21.4.1.AKRUS GmbH & Co.KG.
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.主要財務データ
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.SWOT分析
21.4.1.6.主な展開
21.4.1.7.戦略の概要
21.4.1.7.1.チャネル戦略
21.4.1.7.2.マーケティング戦略
21.4.2.張家港医療機器
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.主要財務データ
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.SWOT分析
21.4.2.6.主な展開
21.4.2.7.戦略の概要
21.4.2.7.1.チャネル戦略
21.4.2.7.2.マーケティング戦略
21.4.3.北京イオンメッド
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.主要財務データ
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.SWOT分析
21.4.3.6.主な展開
21.4.3.7.戦略の概要
21.4.3.7.1.チャネル戦略
21.4.3.7.2.マーケティング戦略
21.4.4.ベンキューメディカルテクノロジー
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.主要財務データ
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.SWOT分析
21.4.4.6.主な展開
21.4.4.7.戦略の概要
21.4.4.7.1.チャネル戦略
21.4.4.7.2.マーケティング戦略
21.4.5.ビカクシラー医療機器
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.主要財務データ
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.SWOT分析
21.4.5.6.主な展開
21.4.5.7.戦略の概要
21.4.5.7.1.チャネル戦略
21.4.5.7.2.マーケティング戦略
21.4.6.バイヘルスケア(張家港ブラウン工業有限公司)
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.主要財務データ
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.SWOT分析
21.4.6.6.主な展開
21.4.6.7.戦略の概要
21.4.6.7.1.チャネル戦略
21.4.6.7.2.マーケティング戦略
21.4.7.BTC SRL
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.主要財務データ
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.SWOT分析
21.4.7.6.主要開発
21.4.7.7.戦略の概要
21.4.7.7.1.チャネル戦略
21.4.7.7.2.マーケティング戦略
21.4.8.佛山メドコ医療機器有限公司
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.主要財務データ
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.SWOT分析
21.4.8.6.主な展開
21.4.8.7.戦略の概要
21.4.8.7.1.チャネル戦略
21.4.8.7.2.マーケティング戦略
21.4.9.フラステマ社
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.主要財務データ
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.SWOT分析
21.4.9.6.主な展開
21.4.9.7.戦略の概要
21.4.9.7.1.チャネル戦略
21.4.9.7.2.マーケティング戦略
21.4.10.ハウエルメディカル
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.主要財務データ
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.SWOT分析
21.4.10.6.主要開発
21.4.10.7.戦略の概要
21.4.10.7.1.チャネル戦略
21.4.10.7.2.マーケティング戦略
21.4.11.HYZ医療機器
21.4.11.1.概要
21.4.11.2.製品ポートフォリオ
21.4.11.3.主要財務データ
21.4.11.4.販売拠点
21.4.11.5.SWOT分析
21.4.11.6.主な展開
21.4.11.7.戦略の概要
21.4.11.7.1.チャネル戦略
21.4.11.7.2.マーケティング戦略
21.4.12.江蘇エーゲ海科技有限公司
21.4.12.1.概要
21.4.12.2.製品ポートフォリオ
21.4.12.3.主要財務データ
21.4.12.4.販売拠点
21.4.12.5.SWOT分析
21.4.12.6.主な展開
21.4.12.7.戦略の概要
21.4.12.7.1.チャネル戦略
21.4.12.7.2.マーケティング戦略
21.4.13.西康医療(江蘇西康医療設備有限公司)
21.4.13.1.概要
21.4.13.2.製品ポートフォリオ
21.4.13.3.主要財務データ
21.4.13.4.販売拠点
21.4.13.5.SWOT分析
21.4.13.6.主な展開
21.4.13.7.戦略の概要
21.4.13.7.1.チャネル戦略
21.4.13.7.2.マーケティング戦略
21.4.14.生活支援システム
21.4.14.1.概要
21.4.14.2.製品ポートフォリオ
21.4.14.3.主要財務データ
21.4.14.4.販売拠点
21.4.14.5.SWOT分析
21.4.14.6.主な展開
21.4.14.7.戦略の概要
21.4.14.7.1.チャネル戦略
21.4.14.7.2.マーケティング戦略
21.4.15.メディファ
21.4.15.1.概要
21.4.15.2.製品ポートフォリオ
21.4.15.3.主要財務データ
21.4.15.4.販売拠点
21.4.15.5.SWOT分析
21.4.15.6.主な展開
21.4.15.7.戦略の概要
21.4.15.7.1.チャネル戦略
21.4.15.7.2.マーケティング戦略
21.4.16.みずほメディカル
21.4.16.1.概要
21.4.16.2.製品ポートフォリオ
21.4.16.3.主要財務データ
21.4.16.4.販売拠点
21.4.16.5.SWOT分析
21.4.16.6.主な展開
21.4.16.7.戦略の概要
21.4.16.7.1.チャネル戦略
21.4.16.7.2.マーケティング戦略
21.4.17.寧波テクアート医療機器有限公司
21.4.17.1.概要
21.4.17.2.製品ポートフォリオ
21.4.17.3.主要財務データ
21.4.17.4.販売拠点
21.4.17.5.SWOT分析
21.4.17.6.主な展開
21.4.17.7.戦略の概要
21.4.17.7.1.チャネル戦略
21.4.17.7.2.マーケティング戦略
21.4.18.オクマン・メディカル・システムラーA.
21.4.18.1.概要
21.4.18.2.製品ポートフォリオ
21.4.18.3.主要財務データ
21.4.18.4.販売拠点
21.4.18.5.SWOT分析
21.4.18.6.主な展開
21.4.18.7.戦略の概要
21.4.18.7.1.チャネル戦略
21.4.18.7.2.マーケティング戦略
21.4.19.OPTサージシステムズ社
21.4.19.1.概要
21.4.19.2.製品ポートフォリオ
21.4.19.3.主要財務データ
21.4.19.4.販売拠点
21.4.19.5.SWOT分析
21.4.19.6.主な展開
21.4.19.7.戦略の概要
21.4.19.7.1.チャネル戦略
21.4.19.7.2.マーケティング戦略
21.4.20.上海慧豊医療器械有限公司
21.4.20.1.概要
21.4.20.2.製品ポートフォリオ
21.4.20.3.主要財務データ
21.4.20.4.販売拠点
21.4.20.5.SWOT分析
21.4.20.6.主要開発
21.4.20.7.戦略の概要
21.4.20.7.1.チャネル戦略
21.4.20.7.2.マーケティング戦略
21.4.21.上海万有医療器械有限公司
21.4.21.1.概要
21.4.21.2.製品ポートフォリオ
21.4.21.3.主要財務データ
21.4.21.4.販売拠点
21.4.21.5.SWOT分析
21.4.21.6.主要開発
21.4.21.7.戦略の概要
21.4.21.7.1.チャネル戦略
21.4.21.7.2.マーケティング戦略
21.4.22.STERIS Plc.
21.4.22.1.概要
21.4.22.2.製品ポートフォリオ
21.4.22.3.主要財務データ
21.4.22.4.販売拠点
21.4.22.5.SWOT分析
21.4.22.6.主要開発
21.4.22.7.戦略の概要
21.4.22.7.1.チャネル戦略
21.4.22.7.2.マーケティング戦略
21.4.23.タカギ・オフタルミック・インスツルメンツ・ヨーロッパ社
21.4.23.1.概要
21.4.23.2.製品ポートフォリオ
21.4.23.3.主要財務データ
21.4.23.4.販売拠点
21.4.23.5.SWOT分析
21.4.23.6.主な展開
21.4.23.7.戦略の概要
21.4.23.7.1.チャネル戦略
21.4.23.7.2.マーケティング戦略
21.4.24.UFSKインターナショナルOSYS GmbH
21.4.24.1.概要
21.4.24.2.製品ポートフォリオ
21.4.24.3.主要財務データ
21.4.24.4.販売拠点
21.4.24.5.SWOT分析
21.4.24.6.主な展開
21.4.24.7.戦略の概要
21.4.24.7.1.チャネル戦略
21.4.24.7.2.マーケティング戦略
21.4.25.スカイトロン
21.4.25.1.概要
21.4.25.2.製品ポートフォリオ
21.4.25.3.主要財務データ
21.4.25.4.販売拠点
21.4.25.5.SWOT分析
21.4.25.6.主な展開
21.4.25.7.戦略の概要
21.4.25.7.1.チャネル戦略
21.4.25.7.2.マーケティング戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global market for ophthalmic operating tables, offering an in-depth assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Ophthalmic Operating Tables Market Size (2024E): USD 163.9 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 244.3 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.9%

Ophthalmic Operating Tables Market - Report Scope:

Ophthalmic operating tables are essential equipment in surgical settings specialized for eye surgeries. These tables are designed to provide precise positioning and ergonomic support for procedures related to cataracts, glaucoma, retina repair, and other ophthalmic conditions. The market primarily serves hospitals, ambulatory surgical centers, and specialty eye clinics, offering tables equipped with adjustable height, tilt capabilities, and patient comfort enhancements.

Market Growth Drivers:

The global ophthalmic operating tables market is driven by several factors, including the increasing prevalence of eye disorders such as cataracts and glaucoma due to aging populations globally. Technological advancements in surgical tables, including integration with imaging systems for enhanced precision and minimally invasive procedures, also contribute significantly to market growth. Moreover, the growing demand for outpatient ophthalmic surgeries and investments in healthcare infrastructure further propel market expansion.

Market Restraints:

Despite promising growth opportunities, the ophthalmic operating tables market faces challenges related to the high initial costs of advanced equipment and stringent regulatory requirements governing medical devices. Economic constraints in developing regions and limited reimbursement policies for specialized surgical equipment present obstacles to market penetration.

Market Opportunities:

The market presents opportunities driven by innovations in robotic-assisted surgery and advancements in surgical table design aimed at improving patient outcomes. Strategic partnerships between medical device manufacturers and healthcare providers, coupled with the increasing adoption of outpatient ophthalmic surgeries, are expected to fuel market growth. Furthermore, expanding healthcare access in emerging economies and technological innovations aimed at reducing surgical complications create new avenues for market players.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors fueling the growth of the global ophthalmic operating tables market?
• How are technological advancements and evolving surgical trends reshaping the competitive landscape of the market?
• Who are the key players contributing to the ophthalmic operating tables market, and what strategies are they employing to maintain their market positions?
• What are the emerging trends and future prospects in the global ophthalmic operating tables market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global ophthalmic operating tables market, such as AKRUS GmbH & Co. KG., BTC SRL, and Medifa, focus on innovation, differentiation, and strategic partnerships to gain competitive advantages. These companies invest significantly in research and development to introduce advanced operating tables integrated with cutting-edge technologies, thereby enhancing surgical precision and patient safety. Collaborations with healthcare providers and adherence to regulatory standards facilitate market access and compliance.

Key Companies Profiled:

• AKRUS GmbH & Co. KG.
• Zhangjiagang Medi Medical Equipment
• Beijing Aeonmed Co., Ltd
• BenQ Medical Technology
• Bicakcilar Medical Devices
• BiHealthcare (Zhangjiagang Braun Industry Co., Ltd.)
• BTC SRL
• Foshan Medco Medical Equipment Co., Ltd.
• FRASTEMA SRL
• Howell Medical
• HYZ Medical Equipment Limited
• Jiangsu Aegean Technology Co., ltd
• SAIKANG Medical (Jiangsu Saikang Medical Equipment Co. Ltd.)
• Life Support Systems
• Medifa
• Mizuho Medical
• NINGBO TECHART MEDICAL EQUIPMENT CO., LTD
• Okuman Medikal Sistemler A.
• OPT SurgiSystems Srl
• Shanghai Huifeng Medical Instrument Co., Ltd
• Shanghai Wanyu Medical Equipment Co., Ltd.
• STERIS Plc.
• Takagi Ophthalmic Instruments Europe Ltd
• UFSK-International OSYS GmbH
• SKYTRON, LLC

Key Segments of Ophthalmic Operating Tables Industry Research

By Product:
• Manual Operating Tables
• Electric Operating Tables
• Hydraulic Operating Tables
• Electro-hydraulic Operating Tables

By End User:
• Biopharmaceutical Companies
• General Hospitals
• Academic & Research Institutes
• Ophthalmic Clinics

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
2.3. Inclusion And Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation/Development Trends
4. Key Inclusions
4.1. Regulatory Scenario
4.2. Product Adoption Rate
4.3. Key Promotional Strategies by Manufacturer’s
4.4. Porter’s Analysis
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Value Chain Analysis
4.7. Parent Market Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Industry Outlook
5.1.3. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Cost of The Products
5.2.3. Adoption of Products
5.2.4. Pipeline Product
5.2.5. New Product Launches and Approvals
5.2.6. Rising Prevalence of Eye Related Disorders
5.2.7. Historic and Current Revenue of key players
5.2.8. Technology advancements
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. 2024 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By End User
6.2.3. By Region
7. Global Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. Manual Operating Tables
10.3.2. Electric Operating Tables
10.3.3. Hydraulic Operating Tables
10.3.4. Electro-hydraulic Operating Tables
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
11.3.1. General Hospitals
11.3.2. Academic & Research Institutes
11.3.3. Ophthalmic Clinics
11.3.4. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia
12.3.5. East Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Product
13.4.3. By End User
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product
13.5.3. By End User
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.9. Country Level Analysis & Forecast
13.9.1. U.S. Market
13.9.1.1. Introduction
13.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.9.1.2.1. By Product
13.9.1.2.2. By End User
13.9.2. Canada Market
13.9.2.1. Introduction
13.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.9.2.2.1. By Product
13.9.2.2.2. By End User
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Argentina
14.4.1.4. Rest of Latin America
14.4.2. By Product
14.4.3. By End User
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product
14.5.3. By End User
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.9. Country Level Analysis & Forecast
14.9.1. Brazil Market
14.9.1.1. Introduction
14.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.9.1.2.1. By Product
14.9.1.2.2. By End User
14.9.2. Mexico Market
14.9.2.1. Introduction
14.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.9.2.2.1. By Product
14.9.2.2.2. By End User
14.9.3. Argentina Market
14.9.3.1. Introduction
14.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.9.3.2.1. By Product
14.9.3.2.2. By End User
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Nordic Countries
15.4.1.9. Rest of Europe
15.4.2. By Product
15.4.3. By End User
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product
15.5.3. By End User
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.9. Country Level Analysis & Forecast
15.9.1. Germany Market
15.9.1.1. Introduction
15.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.1.2.1. By Product
15.9.1.2.2. By End User
15.9.2. Italy Market
15.9.2.1. Introduction
15.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.2.2.1. By Product
15.9.2.2.2. By End User
15.9.3. France Market
15.9.3.1. Introduction
15.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.3.2.1. By Product
15.9.3.2.2. By End User
15.9.4. U.K. Market
15.9.4.1. Introduction
15.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.4.2.1. By Product
15.9.4.2.2. By End User
15.9.5. Spain Market
15.9.5.1. Introduction
15.9.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.5.2.1. By Product
15.9.5.2.2. By End User
15.9.6. BENULUX Market
15.9.6.1. Introduction
15.9.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.6.2.1. By Product
15.9.6.2.2. By End User
15.9.7. Russia Market
15.9.7.1. Introduction
15.9.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.7.2.1. By Product
15.9.7.2.2. By End User
15.9.8. Nordic Countries Market
15.9.8.1. Introduction
15.9.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.8.2.1. By Product
15.9.8.2.2. By End User
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. Indonesia
16.4.1.3. Malaysia
16.4.1.4. Philippines
16.4.1.5. Thailand
16.4.1.6. Vietnam
16.4.1.7. Rest of South Asia
16.4.2. By Product
16.4.3. By End User
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product
16.5.3. By End User
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.9. Country Level Analysis & Forecast
16.9.1. India Market
16.9.1.1. Introduction
16.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.1.2.1. By Product
16.9.1.2.2. By End User
16.9.2. Indonesia Market
16.9.2.1. Introduction
16.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.2.2.1. By Product
16.9.2.2.2. By End User
16.9.3. Malaysia Market
16.9.3.1. Introduction
16.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.3.2.1. By Product
16.9.3.2.2. By End User
16.9.4. Philippines Market
16.9.4.1. Introduction
16.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.4.2.1. By Product
16.9.4.2.2. By End User
16.9.5. Thailand Market
16.9.5.1. Introduction
16.9.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.5.2.1. By Product
16.9.5.2.2. By End User
16.9.6. Vietnam Market
16.9.6.1. Introduction
16.9.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.6.2.1. By Product
16.9.6.2.2. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Product
17.4.3. By End User
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product
17.5.3. By End User
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.9. Country Level Analysis & Forecast
17.9.1. China Market
17.9.1.1. Introduction
17.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.1.2.1. By Product
17.9.1.2.2. By End User
17.9.2. Japan Market
17.9.2.1. Introduction
17.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.2.2.1. By Product
17.9.2.2.2. By End User
17.9.3. South Korea Market
17.9.3.1. Introduction
17.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.3.2.1. By Product
17.9.3.2.2. By End User
18. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. Australia
18.4.1.2. New Zealand
18.4.2. By Product
18.4.3. By End User
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product
18.5.3. By End User
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.9. Country Level Analysis & Forecast
18.9.1. Australia Market
18.9.1.1. Introduction
18.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.1.2.1. By Product
18.9.1.2.2. By End User
18.9.2. New Zealand Market
18.9.2.1. Introduction
18.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.2.2.1. By Product
18.9.2.2.2. By End User
19. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. Türkiye
19.4.1.3. Israel
19.4.1.4. North Africa
19.4.1.5. South Africa
19.4.1.6. Rest of Middle East and Africa
19.4.2. By Product
19.4.3. By End User
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product
19.5.3. By End User
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.9. Country Level Analysis & Forecast
19.9.1. GCC Countries Market
19.9.1.1. Introduction
19.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.1.2.1. By Product
19.9.1.2.2. By End User
19.9.2. Türkiye Market
19.9.2.1. Introduction
19.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.2.2.1. By Product
19.9.2.2.2. By End User
19.9.3. Israel Market
19.9.3.1. Introduction
19.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.3.2.1. By Product
19.9.3.2.2. By End User
19.9.4. North Africa Market
19.9.4.1. Introduction
19.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.4.2.1. By Product
19.9.4.2.2. By End User
19.9.5. South Africa Market
19.9.5.1. Introduction
19.9.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.5.2.1. By Product
19.9.5.2.2. By End User
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
20.3.1. Regional footprint of Players
20.3.2. Channel footprint by Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Key Development Analysis
21.4. Competition Deep Dive
21.4.1. AKRUS GmbH & Co. KG.
21.4.1.1. Overview
21.4.1.2. Product Portfolio
21.4.1.3. Key Financials
21.4.1.4. Sales Footprint
21.4.1.5. SWOT Analysis
21.4.1.6. Key Developments
21.4.1.7. Strategy Overview
21.4.1.7.1. Channel Strategy
21.4.1.7.2. Marketing Strategy
21.4.2. Zhangjiagang Medi Medical Equipment
21.4.2.1. Overview
21.4.2.2. Product Portfolio
21.4.2.3. Key Financials
21.4.2.4. Sales Footprint
21.4.2.5. SWOT Analysis
21.4.2.6. Key Developments
21.4.2.7. Strategy Overview
21.4.2.7.1. Channel Strategy
21.4.2.7.2. Marketing Strategy
21.4.3. Beijing Aeonmed Co., Ltd
21.4.3.1. Overview
21.4.3.2. Product Portfolio
21.4.3.3. Key Financials
21.4.3.4. Sales Footprint
21.4.3.5. SWOT Analysis
21.4.3.6. Key Developments
21.4.3.7. Strategy Overview
21.4.3.7.1. Channel Strategy
21.4.3.7.2. Marketing Strategy
21.4.4. BenQ Medical Technology
21.4.4.1. Overview
21.4.4.2. Product Portfolio
21.4.4.3. Key Financials
21.4.4.4. Sales Footprint
21.4.4.5. SWOT Analysis
21.4.4.6. Key Developments
21.4.4.7. Strategy Overview
21.4.4.7.1. Channel Strategy
21.4.4.7.2. Marketing Strategy
21.4.5. Bicakcilar Medical Devices
21.4.5.1. Overview
21.4.5.2. Product Portfolio
21.4.5.3. Key Financials
21.4.5.4. Sales Footprint
21.4.5.5. SWOT Analysis
21.4.5.6. Key Developments
21.4.5.7. Strategy Overview
21.4.5.7.1. Channel Strategy
21.4.5.7.2. Marketing Strategy
21.4.6. BiHealthcare (Zhangjiagang Braun Industry Co., Ltd.)
21.4.6.1. Overview
21.4.6.2. Product Portfolio
21.4.6.3. Key Financials
21.4.6.4. Sales Footprint
21.4.6.5. SWOT Analysis
21.4.6.6. Key Developments
21.4.6.7. Strategy Overview
21.4.6.7.1. Channel Strategy
21.4.6.7.2. Marketing Strategy
21.4.7. BTC SRL
21.4.7.1. Overview
21.4.7.2. Product Portfolio
21.4.7.3. Key Financials
21.4.7.4. Sales Footprint
21.4.7.5. SWOT Analysis
21.4.7.6. Key Developments
21.4.7.7. Strategy Overview
21.4.7.7.1. Channel Strategy
21.4.7.7.2. Marketing Strategy
21.4.8. Foshan Medco Medical equipment Co., Ltd.
21.4.8.1. Overview
21.4.8.2. Product Portfolio
21.4.8.3. Key Financials
21.4.8.4. Sales Footprint
21.4.8.5. SWOT Analysis
21.4.8.6. Key Developments
21.4.8.7. Strategy Overview
21.4.8.7.1. Channel Strategy
21.4.8.7.2. Marketing Strategy
21.4.9. FRASTEMA SRL
21.4.9.1. Overview
21.4.9.2. Product Portfolio
21.4.9.3. Key Financials
21.4.9.4. Sales Footprint
21.4.9.5. SWOT Analysis
21.4.9.6. Key Developments
21.4.9.7. Strategy Overview
21.4.9.7.1. Channel Strategy
21.4.9.7.2. Marketing Strategy
21.4.10. Howell Medical
21.4.10.1. Overview
21.4.10.2. Product Portfolio
21.4.10.3. Key Financials
21.4.10.4. Sales Footprint
21.4.10.5. SWOT Analysis
21.4.10.6. Key Developments
21.4.10.7. Strategy Overview
21.4.10.7.1. Channel Strategy
21.4.10.7.2. Marketing Strategy
21.4.11. HYZ Medical Equipment Limited
21.4.11.1. Overview
21.4.11.2. Product Portfolio
21.4.11.3. Key Financials
21.4.11.4. Sales Footprint
21.4.11.5. SWOT Analysis
21.4.11.6. Key Developments
21.4.11.7. Strategy Overview
21.4.11.7.1. Channel Strategy
21.4.11.7.2. Marketing Strategy
21.4.12. Jiangsu Aegean Technology Co., ltd
21.4.12.1. Overview
21.4.12.2. Product Portfolio
21.4.12.3. Key Financials
21.4.12.4. Sales Footprint
21.4.12.5. SWOT Analysis
21.4.12.6. Key Developments
21.4.12.7. Strategy Overview
21.4.12.7.1. Channel Strategy
21.4.12.7.2. Marketing Strategy
21.4.13. SAIKANG Medical (Jiangsu Saikang Medical Equipment Co. Ltd.)
21.4.13.1. Overview
21.4.13.2. Product Portfolio
21.4.13.3. Key Financials
21.4.13.4. Sales Footprint
21.4.13.5. SWOT Analysis
21.4.13.6. Key Developments
21.4.13.7. Strategy Overview
21.4.13.7.1. Channel Strategy
21.4.13.7.2. Marketing Strategy
21.4.14. Life Support Systems
21.4.14.1. Overview
21.4.14.2. Product Portfolio
21.4.14.3. Key Financials
21.4.14.4. Sales Footprint
21.4.14.5. SWOT Analysis
21.4.14.6. Key Developments
21.4.14.7. Strategy Overview
21.4.14.7.1. Channel Strategy
21.4.14.7.2. Marketing Strategy
21.4.15. Medifa
21.4.15.1. Overview
21.4.15.2. Product Portfolio
21.4.15.3. Key Financials
21.4.15.4. Sales Footprint
21.4.15.5. SWOT Analysis
21.4.15.6. Key Developments
21.4.15.7. Strategy Overview
21.4.15.7.1. Channel Strategy
21.4.15.7.2. Marketing Strategy
21.4.16. Mizuho Medical
21.4.16.1. Overview
21.4.16.2. Product Portfolio
21.4.16.3. Key Financials
21.4.16.4. Sales Footprint
21.4.16.5. SWOT Analysis
21.4.16.6. Key Developments
21.4.16.7. Strategy Overview
21.4.16.7.1. Channel Strategy
21.4.16.7.2. Marketing Strategy
21.4.17. NINGBO TECHART MEDICAL EQUIPMENT CO., LTD
21.4.17.1. Overview
21.4.17.2. Product Portfolio
21.4.17.3. Key Financials
21.4.17.4. Sales Footprint
21.4.17.5. SWOT Analysis
21.4.17.6. Key Developments
21.4.17.7. Strategy Overview
21.4.17.7.1. Channel Strategy
21.4.17.7.2. Marketing Strategy
21.4.18. Okuman Medikal Sistemler A.
21.4.18.1. Overview
21.4.18.2. Product Portfolio
21.4.18.3. Key Financials
21.4.18.4. Sales Footprint
21.4.18.5. SWOT Analysis
21.4.18.6. Key Developments
21.4.18.7. Strategy Overview
21.4.18.7.1. Channel Strategy
21.4.18.7.2. Marketing Strategy
21.4.19. OPT SurgiSystems Srl
21.4.19.1. Overview
21.4.19.2. Product Portfolio
21.4.19.3. Key Financials
21.4.19.4. Sales Footprint
21.4.19.5. SWOT Analysis
21.4.19.6. Key Developments
21.4.19.7. Strategy Overview
21.4.19.7.1. Channel Strategy
21.4.19.7.2. Marketing Strategy
21.4.20. Shanghai Huifeng Medical Instrument Co., Ltd
21.4.20.1. Overview
21.4.20.2. Product Portfolio
21.4.20.3. Key Financials
21.4.20.4. Sales Footprint
21.4.20.5. SWOT Analysis
21.4.20.6. Key Developments
21.4.20.7. Strategy Overview
21.4.20.7.1. Channel Strategy
21.4.20.7.2. Marketing Strategy
21.4.21. Shanghai Wanyu Medical Equipment Co., Ltd.
21.4.21.1. Overview
21.4.21.2. Product Portfolio
21.4.21.3. Key Financials
21.4.21.4. Sales Footprint
21.4.21.5. SWOT Analysis
21.4.21.6. Key Developments
21.4.21.7. Strategy Overview
21.4.21.7.1. Channel Strategy
21.4.21.7.2. Marketing Strategy
21.4.22. STERIS Plc.
21.4.22.1. Overview
21.4.22.2. Product Portfolio
21.4.22.3. Key Financials
21.4.22.4. Sales Footprint
21.4.22.5. SWOT Analysis
21.4.22.6. Key Developments
21.4.22.7. Strategy Overview
21.4.22.7.1. Channel Strategy
21.4.22.7.2. Marketing Strategy
21.4.23. Takagi Ophthalmic Instruments Europe Ltd
21.4.23.1. Overview
21.4.23.2. Product Portfolio
21.4.23.3. Key Financials
21.4.23.4. Sales Footprint
21.4.23.5. SWOT Analysis
21.4.23.6. Key Developments
21.4.23.7. Strategy Overview
21.4.23.7.1. Channel Strategy
21.4.23.7.2. Marketing Strategy
21.4.24. UFSK-International OSYS GmbH
21.4.24.1. Overview
21.4.24.2. Product Portfolio
21.4.24.3. Key Financials
21.4.24.4. Sales Footprint
21.4.24.5. SWOT Analysis
21.4.24.6. Key Developments
21.4.24.7. Strategy Overview
21.4.24.7.1. Channel Strategy
21.4.24.7.2. Marketing Strategy
21.4.25. SKYTRON, LLC
21.4.25.1. Overview
21.4.25.2. Product Portfolio
21.4.25.3. Key Financials
21.4.25.4. Sales Footprint
21.4.25.5. SWOT Analysis
21.4.25.6. Key Developments
21.4.25.7. Strategy Overview
21.4.25.7.1. Channel Strategy
21.4.25.7.2. Marketing Strategy
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(tables)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る