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ラテンアメリカの医療用手袋市場:製品タイプ別、エンドユーズ別、国別インサイト産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年予測


Latin America Medical Gloves Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、中南米の医療用手袋市場に関する調査レポートを出版し、主要な市場力学、動向、機会、課題を徹底的に分析し、市場展望に関する深い洞察を提供しました。 主要な洞察... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月3日 US$3,500
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、中南米の医療用手袋市場に関する調査レポートを出版し、主要な市場力学、動向、機会、課題を徹底的に分析し、市場展望に関する深い洞察を提供しました。

主要な洞察

- 市場規模(2024E):4億4,750万米ドル
- 予測市場価値(2033F):7億9,280万米ドル7億9,280万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 6.60%

ラテンアメリカの医療用手袋市場 - レポートスコープ

ラテンアメリカの医療用手袋市場は、主に病院、診療所、診断研究所、医療施設にサービスを提供しています。ラテックス手袋、ニトリル手袋、ビニール手袋、ネオプレン手袋など様々な種類の医療用手袋があり、様々な医療専門分野や医療処置に広く使用されています。市場成長の原動力は、厳しい衛生規制、外科手術の増加、感染症の流行の高まりである。

市場成長の促進要因

医療費の増加:医療費の増加は、医療施設全体における医療用手袋の調達を支えている。
厳しい衛生基準:感染対策に対する意識の高まりが、臨床現場での医療用手袋の需要を後押しする。
技術の進歩:手袋の素材や製造工程における技術革新は、製品の品質と性能を向上させ、多様な医療ニーズを効果的に満たす。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、原材料価格の変動や規制遵守の問題などの課題が市場ダイナミクスに影響を与えている。さらに、偽造品や手袋の廃棄に関連する環境への影響に対する懸念が、市場関係者に課題を突きつけている。

市場機会:

製品の革新:快適性と性能の向上を目指した高度な手袋デザインと素材の開発。
新興市場での拡大:未開拓地域への進出と従来とは異なる医療環境での採用拡大。
戦略的提携:ヘルスケアプロバイダーや流通業者とのパートナーシップによる市場でのプレゼンスと流通網の強化。

本レポートで扱う主な質問

- ラテンアメリカの医療用手袋市場の成長を促進している要因は何か?
- 様々な医療現場で採用が増えている医療用手袋の種類は?
- 技術の進歩は医療用手袋市場の競争環境をどのように変えているか?
- ラテンアメリカの医療用手袋市場に貢献している主要プレーヤーは誰で、どのような戦略を採用しているのか?
- ラテンアメリカの医療用手袋市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Top Glove Corporation Bhd、Medline Industries、Thermo Fisher Scientific Inc.など、ラテンアメリカの医療用手袋市場の大手企業は、製品イノベーション、戦略的パートナーシップ、地域拡大に注力し、市場でのリーダーシップを維持しています。これらの企業は研究開発に投資し、耐久性、触感、バリア保護を強化した手袋を開発し、厳しい規制要件や顧客の期待に応えている。

主な企業

- Top Glove Corporation Bhd
- メドライン・インダストリーズ
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- カーディナル・ヘルス
- B.ブラウン・メルサンゲンAG
- ダイナレックス・コーポレーション
- ショーワグループ
- オーエンス・アンド・マイナー、O&Mハリヤード
- ハータレガ・ホールディングス
- セーフグローブLtd.
- スーパーマックス・コーポレーション
- ハッザ・アルファ・ボレアリス・インベストメント・マネジメント
- アンセル・コマーシャル・メキシコ S.A. De C
- グローバル・グローブ・アンド・セイフティ・マニュファクチャリング社

ラテンアメリカの医療用手袋産業の調査区分

製品タイプ
- 検査用手袋
- 手術用手袋

エンドユーザー
- 病院
- 専門クリニック
- 外来手術センター


- ブラジル
- メキシコ
- コロンビア
- アルゼンチン
- チリ
- ウルグアイ
- キューバ
- ペルー
- その他のLATAM諸国

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目次

1.要旨
1.1.市場展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.主要包含項目
4.1.輸出入シナリオ
4.2.規制シナリオ
4.3.メーカーによる主な販売促進戦略
4.4.地域別製品採用分析
4.5.ポーター分析
4.6.PESTLE分析
4.7.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.GDP成長率見通し
5.1.2.医療業界の見通し
5.1.3.世界の医療用手袋の展望
5.2.予測要因 - 関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.製品のコスト
5.2.3.製品の採用
5.2.4.パイプライン製品
5.2.5.新製品の承認
5.2.6.M&Aの増加
5.2.7.主要プレーヤーの過去と現在の売上高
5.2.8.技術の進歩
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.2023年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別
6.2.2.エンドユーザー別
6.2.3.地域別
7.ラテンアメリカ市場需要(数量)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.中南米市場 - 価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.主要メーカー別価格分析
8.3.価格ブレークアップ
8.3.1.メーカー別価格
8.3.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.4.平均価格分析ベンチマーク
8.5.価格設定の前提
9.ラテンアメリカ市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析 2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.検査用手袋
10.3.1.1.ラテックスパウダー
10.3.1.2.ラテックスパウダーフリー
10.3.1.3.ニトリル
10.3.1.4.ビニール
10.3.1.5.ポリイソプレン
10.3.2.手術用手袋
10.3.2.1.ラテックスパウダー
10.3.2.2.ラテックスパウダーフリー
10.3.2.3.ニトリル
10.3.2.4.ネオプレン
10.3.2.5.ポリイソプレン
10.4.製品別市場魅力度分析
11.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.病院
11.3.2.専門クリニック
11.3.3.外来手術センター
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
12.1.はじめに
12.2.国別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、2019-2023年
12.3.国別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.ブラジル
12.3.2.メキシコ
12.3.3.コロンビア
12.3.4.アルゼンチン
12.3.5.チリ
12.3.6.ウルグアイ
12.3.7.キューバ
12.3.8.ペルー
12.3.9.その他のラタム諸国
12.4.国別市場魅力度分析
13.ブラジル市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)動向分析
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
13.3.1.製品別
13.3.2.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.製品別
13.4.2.エンドユーザー別
13.5.促進要因と阻害要因-影響分析
14.メキシコ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)動向分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
14.3.1.製品別
14.3.2.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.製品別
14.4.2.エンドユーザー別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.コロンビア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)動向分析
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
15.3.1.製品別
15.3.2.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品別
15.4.2.エンドユーザー別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.アルゼンチン市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)動向分析
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
16.3.1.製品別
16.3.2.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.製品別
16.4.2.エンドユーザー別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.チリ市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
17.3.1.製品別
17.3.2.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.製品別
17.4.2.エンドユーザー別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.ウルグアイ市場の分析 2019年-2023年および予測 2024年-2033年
18.1.序論
18.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)動向分析
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
18.3.1.製品別
18.3.2.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.エンドユーザー別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.キューバ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
19.3.1.製品別
19.3.2.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.製品別
19.4.2.エンドユーザー別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.ペルー市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
20.1.序論
20.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(百万米ドル)・数量(ユニット)動向分析
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
20.3.1.製品別
20.3.2.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.製品別
20.4.2.エンドユーザー別
20.5.促進要因と阻害要因-影響分析
21.その他のLATAM市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
21.3.1.製品別
21.3.2.エンドユーザー別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.製品別
21.4.2.エンドユーザー別
21.5.促進要因と阻害要因-影響分析
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場収益(米ドル)シェア分析
22.2.1.ブラジル
22.2.2.メキシコ
22.2.3.コロンビア
22.2.4.アルゼンチン
22.3.上位メーカーの市場数量(台)シェア分析
22.3.1.ブラジル
22.3.2.メキシコ
22.3.3.コロンビア
22.3.4.アルゼンチン
22.4.市場プレゼンス分析
22.4.1.プレーヤーの地域別フットプリント
22.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
22.4.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ(グローバルプレーヤー)
23.3.1.トップグローブ社
23.3.1.1.概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.主要財務
23.3.1.4.販売拠点
23.3.1.5.SWOT分析
23.3.1.6.主な展開
23.3.1.7.戦略の概要
23.3.2.トップグローブ社
23.3.2.1.概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.主要財務データ
23.3.2.4.販売拠点
23.3.2.5.SWOT分析
23.3.2.6.主な展開
23.3.2.7.戦略の概要
23.3.3.メドライン工業
23.3.3.1.概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.主要財務データ
23.3.3.4.販売拠点
23.3.3.5.SWOT分析
23.3.3.6.主な展開
23.3.3.7.戦略の概要
23.3.4.サーモフィッシャーサイエンティフィック
23.3.4.1.概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.主要財務データ
23.3.4.4.販売拠点
23.3.4.5.SWOT分析
23.3.4.6.主な展開
23.3.4.7.戦略の概要
23.3.5.カーディナル・ヘルス社
23.3.5.1.概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.主要財務データ
23.3.5.4.販売拠点
23.3.5.5.SWOT分析
23.3.5.6.主な展開
23.3.5.7.戦略の概要
23.3.6.B.ブラウン・メルサンゲンAG
23.3.6.1.概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.主要財務
23.3.6.4.販売拠点
23.3.6.5.SWOT分析
23.3.6.6.主な展開
23.3.6.7.戦略の概要
23.3.7.デノレックスコーポレーション
23.3.7.1.概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.主要財務データ
23.3.7.4.販売拠点
23.3.7.5.SWOT分析
23.3.7.6.主な展開
23.3.7.7.戦略の概要
23.3.8.昭和グループ
23.3.8.1.概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.主要財務
23.3.8.4.販売拠点
23.3.8.5.SWOT分析
23.3.8.6.主要開発
23.3.8.7.戦略の概要
23.3.9.オーエンス&マイナー、O&Mハリヤード
23.3.9.1.概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.主要財務データ
23.3.9.4.販売拠点
23.3.9.5.SWOT分析
23.3.9.6.主要開発
23.3.9.7.戦略の概要
23.3.10.ハータレガ・ホールディングス・バーナード
23.3.10.1.概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.主要財務データ
23.3.10.4.販売拠点
23.3.10.5.SWOT分析
23.3.10.6.主要開発
23.3.10.7.戦略の概要
23.3.11.セーフグローブLtd.
23.3.11.1.概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.主要財務データ
23.3.11.4.販売拠点
23.3.11.5.SWOT分析
23.3.11.6.主な展開
23.3.11.7.戦略の概要
23.3.12.スーパーマン・コーポレーション
23.3.12.1.概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.主要財務データ
23.3.12.4.販売拠点
23.3.12.5.SWOT分析
23.3.12.6.主な展開
23.3.12.7.戦略の概要
23.3.13.ハッザ・アルファ・ボレアリス・インベストメント・マネジメント
23.3.13.1.概要
23.3.13.2.商品ポートフォリオ
23.3.13.3.主要財務
23.3.13.4.販売拠点
23.3.13.5.SWOT分析
23.3.13.6.主な展開
23.3.13.7.戦略の概要
23.3.14.アンセル・コマーシャル・メキシコ S.A. De C
23.3.14.1.概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.主要財務
23.3.14.4.販売拠点
23.3.14.5.SWOT分析
23.3.14.6.主な展開
23.3.14.7.戦略の概要
23.3.15.グローバル・グローブ・アンド・セイフティ・マニュファクチャリング社
23.3.15.1.概要
23.3.15.2.製品ポートフォリオ
23.3.15.3.主要財務データ
23.3.15.4.販売拠点
23.3.15.5.SWOT分析
23.3.15.6.主な展開
23.3.15.7.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the Latin America Medical Gloves Market, providing a thorough analysis of key market dynamics, trends, opportunities, and challenges, offering deep insights into the market landscape.

Key Insights:

• Market Size (2024E): USD 447.5 million
• Projected Market Value (2033F): USD 792.8 million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.60%

Latin America Medical Gloves Market - Report Scope:

The Latin America medical gloves market primarily serves hospitals, clinics, diagnostic laboratories, and healthcare facilities. It encompasses various types of medical gloves, including latex, nitrile, vinyl, and neoprene gloves, widely used across diverse medical specialties and procedures. Market growth is driven by stringent hygiene regulations, increasing surgical procedures, and the rising prevalence of infectious diseases.

Market Growth Drivers:

Increasing Healthcare Expenditures: Higher healthcare spending supports the procurement of medical gloves across healthcare facilities.
Stringent Hygiene Standards: Heightened awareness of infection control measures boosts demand for medical gloves in clinical settings.
Technological Advancements: Innovations in glove materials and manufacturing processes enhance product quality and performance, effectively meeting diverse healthcare needs.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, challenges such as fluctuating raw material prices and regulatory compliance issues impact market dynamics. Additionally, concerns about counterfeit products and environmental implications related to glove disposal pose challenges to market players.

Market Opportunities:

Product Innovation: Development of advanced glove designs and materials aimed at improving comfort and performance.
Expansion in Emerging Markets: Penetration into untapped regions and increased adoption in non-traditional healthcare settings.
Strategic Collaborations: Partnerships with healthcare providers and distributors to strengthen market presence and distribution networks.

Key Questions Answered in the Report:

• What factors are propelling the growth of the medical gloves market in Latin America?
• Which types of medical gloves are experiencing increased adoption in various healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the medical gloves market?
• Who are the key players contributing to the medical gloves market in Latin America, and what strategies are they employing?
• What are the emerging trends and future prospects in the Latin America medical gloves market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the Latin America medical gloves market, such as Top Glove Corporation Bhd, Medline Industries, and Thermo Fisher Scientific Inc., focus on product innovation, strategic partnerships, and regional expansion to maintain market leadership. These companies invest in research and development to develop gloves with enhanced durability, tactile sensitivity, and barrier protection, meeting stringent regulatory requirements and customer expectations.

Key Companies Profiled:

• Top Glove Corporation Bhd
• Medline Industries
• Thermo Fisher Scientific Inc.
• Cardinal Health, Inc.
• B. Braun Melsungen AG
• Dynarex Corporation
• SHOWA GROUP
• Owens & Minor, O&M Halyard
• Hartalega Holdings Berhad
• Safe Glove Co. Ltd.
• Supermax Corporation Berhad
• Huzza Alpha Borealis Investment Management
• Ansell Commercial Mexico S.A. De C
• Global Glove and Safety Manufacturing, Inc.

Latin America Medical Gloves Industry Research Segmentation

Product Type:
• Examination Gloves
• Surgical Gloves

End User:
• Hospitals
• Specialty Clinics
• Ambulatory Surgical Centres

Country:
• Brazil
• Mexico
• Colombia
• Argentina
• Chile
• Uruguay
• Cuba
• Peru
• Rest of LATAM



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation/Development Trends
4. Key Inclusions
4.1. Import Export Scenario
4.2. Regulatory Scenario
4.3. Key Promotional Strategies by Manufacturers
4.4. Product Adoption Analysis by Region
4.5. Porter’s Analysis
4.6. PESTLE Analysis
4.7. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. GDP Growth Outlook
5.1.2. Healthcare Industry Outlook
5.1.3. Global Medical Gloves Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Cost of The Products
5.2.3. Adoption of Products
5.2.4. Pipeline Products
5.2.5. New Product Approvals
5.2.6. Increased Mergers and Acquisitions
5.2.7. Historic and Current Revenue of Key Players
5.2.8. Technology Advancements
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. 2023 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By End User
6.2.3. By Region
7. Latin America Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Latin America Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis by Product
8.2. Pricing Analysis by Key Manufacturers
8.3. Pricing Break-up
8.3.1. Manufacturer Level Pricing
8.3.2. Distributor Level Pricing
8.4. Average Pricing Analysis Benchmark
8.5. Pricing Assumptions
9. Latin America Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Product, 2024-2033
10.3.1. Examination Gloves
10.3.1.1. Latex Powder
10.3.1.2. Latex Powder Free
10.3.1.3. Nitrile
10.3.1.4. Vinyl
10.3.1.5. Polyisoprene
10.3.2. Surgical Gloves
10.3.2.1. Latex Powder
10.3.2.2. Latex Powder Free
10.3.2.3. Nitrile
10.3.2.4. Neoprene
10.3.2.5. Polyisoprene
10.4. Market Attractiveness Analysis by Product
11. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis by End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by End User, 2024-2033
11.3.1. Hospitals
11.3.2. Specialty Clinics
11.3.3. Ambulatory Surgical Centers
11.4. Market Attractiveness Analysis by End User
12. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Country, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Country, 2024-2033
12.3.1. Brazil
12.3.2. Mexico
12.3.3. Colombia
12.3.4. Argentina
12.3.5. Chile
12.3.6. Uruguay
12.3.7. Cuba
12.3.8. Peru
12.3.9. Rest of LATAM
12.4. Market Attractiveness Analysis by Country
13. Brazil Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Product
13.3.2. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Product
13.4.2. By End User
13.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Mexico Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Product
14.3.2. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Product
14.4.2. By End User
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Colombia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Product
15.3.2. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Product
15.4.2. By End User
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Argentina Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Product
16.3.2. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Product
16.4.2. By End User
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Chile Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Product
17.3.2. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Product
17.4.2. By End User
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Uruguay Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Product
18.3.2. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product
18.4.2. By End User
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Cuba Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Product
19.3.2. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Product
19.4.2. By End User
19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Peru Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Product
20.3.2. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Product
20.4.2. By End User
20.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Rest of LATAM Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Product
21.3.2. By End User
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Product
21.4.2. By End User
21.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Revenue (US$) Share Analysis of Top Players
22.2.1. Brazil
22.2.2. Mexico
22.2.3. Colombia
22.2.4. Argentina
22.3. Market Volume (Units) Share Analysis of Top Players
22.3.1. Brazil
22.3.2. Mexico
22.3.3. Colombia
22.3.4. Argentina
22.4. Market Presence Analysis
22.4.1. Regional footprint of Players
22.4.2. Product footprint by Players
22.4.3. Channel footprint by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive (Global Players)
23.3.1. Top Glove Corporation Bhd
23.3.1.1. Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Key Financials
23.3.1.4. Sales Footprint
23.3.1.5. SWOT Analysis
23.3.1.6. Key Developments
23.3.1.7. Strategy Overview
23.3.2. Top Glove Corporation Bhd
23.3.2.1. Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Key Financials
23.3.2.4. Sales Footprint
23.3.2.5. SWOT Analysis
23.3.2.6. Key Developments
23.3.2.7. Strategy Overview
23.3.3. Medline Industries
23.3.3.1. Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Key Financials
23.3.3.4. Sales Footprint
23.3.3.5. SWOT Analysis
23.3.3.6. Key Developments
23.3.3.7. Strategy Overview
23.3.4. Thermo Fisher Scientific Inc.
23.3.4.1. Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Key Financials
23.3.4.4. Sales Footprint
23.3.4.5. SWOT Analysis
23.3.4.6. Key Developments
23.3.4.7. Strategy Overview
23.3.5. Cardinal Health, Inc.
23.3.5.1. Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Key Financials
23.3.5.4. Sales Footprint
23.3.5.5. SWOT Analysis
23.3.5.6. Key Developments
23.3.5.7. Strategy Overview
23.3.6. B. Braun Melsungen AG
23.3.6.1. Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Key Financials
23.3.6.4. Sales Footprint
23.3.6.5. SWOT Analysis
23.3.6.6. Key Developments
23.3.6.7. Strategy Overview
23.3.7. Denorex Corporation
23.3.7.1. Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Key Financials
23.3.7.4. Sales Footprint
23.3.7.5. SWOT Analysis
23.3.7.6. Key Developments
23.3.7.7. Strategy Overview
23.3.8. SHOWA GROUP
23.3.8.1. Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Key Financials
23.3.8.4. Sales Footprint
23.3.8.5. SWOT Analysis
23.3.8.6. Key Developments
23.3.8.7. Strategy Overview
23.3.9. Owens & Minor, O&M Halyard
23.3.9.1. Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Key Financials
23.3.9.4. Sales Footprint
23.3.9.5. SWOT Analysis
23.3.9.6. Key Developments
23.3.9.7. Strategy Overview
23.3.10. Hartalega Holdings Bernard
23.3.10.1. Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Key Financials
23.3.10.4. Sales Footprint
23.3.10.5. SWOT Analysis
23.3.10.6. Key Developments
23.3.10.7. Strategy Overview
23.3.11. Safe Glove Co. Ltd.
23.3.11.1. Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Key Financials
23.3.11.4. Sales Footprint
23.3.11.5. SWOT Analysis
23.3.11.6. Key Developments
23.3.11.7. Strategy Overview
23.3.12. Supermen Corporation Berhad
23.3.12.1. Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Key Financials
23.3.12.4. Sales Footprint
23.3.12.5. SWOT Analysis
23.3.12.6. Key Developments
23.3.12.7. Strategy Overview
23.3.13. Huzza Alpha Borealis Investment Management
23.3.13.1. Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Key Financials
23.3.13.4. Sales Footprint
23.3.13.5. SWOT Analysis
23.3.13.6. Key Developments
23.3.13.7. Strategy Overview
23.3.14. Ansell Commercial Mexico S.A. De C
23.3.14.1. Overview
23.3.14.2. Product Portfolio
23.3.14.3. Key Financials
23.3.14.4. Sales Footprint
23.3.14.5. SWOT Analysis
23.3.14.6. Key Developments
23.3.14.7. Strategy Overview
23.3.15. Global Glove and Safety Manufacturing, Inc.
23.3.15.1. Overview
23.3.15.2. Product Portfolio
23.3.15.3. Key Financials
23.3.15.4. Sales Footprint
23.3.15.5. SWOT Analysis
23.3.15.6. Key Developments
23.3.15.7. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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