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間欠カテーテル市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Intermittent Catheters Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

この調査レポートは世界の間欠カテーテル市場を詳細に分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この包括的なレポートは、市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月24日 US$4,900
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250 英語

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サマリー

この調査レポートは世界の間欠カテーテル市場を詳細に分析・予測したPersistence Market Researchの市場調査報告書です。この包括的なレポートは、市場力学、成長促進要因、課題、新興動向に関する貴重な洞察を提供します。2024年から2032年までの市場成長に関する独占データと予測を提示しています。

主な洞察

- 間欠カテーテルの市場規模(2024年):18億米ドル
- 予測市場価値(2032年)26億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年〜2032年): 4.4%

間欠カテーテル市場 - レポートスコープ

間欠カテーテル市場は、尿閉、神経因性膀胱機能障害、尿失禁の世界的な有病率の上昇に牽引され、大きな成長を遂げています。この市場は、医療従事者、患者、介護者にソリューションを提供し、安全で衛生的かつ快適なカテーテル留置を実現するために、さまざまなカテーテルのデザイン、素材、機能を提供しています。間欠カテーテルは導尿とカテーテル留置に不可欠であり、患者の膀胱機能の維持、尿路感染症(UTI)の予防、生活の質の向上に役立っている。市場の成長は、高度なカテーテル治療ソリューションへの需要を高める人口動態、技術の進歩、医療改革によって促進される。

市場成長の促進要因

間欠カテーテルの世界市場を牽引している主な要因はいくつかあります。排尿障害や脊髄損傷、多発性硬化症、前立腺肥大などの慢性疾患の発生率の増加が市場を拡大している。間欠カテーテルは、膀胱管理に便利で低侵襲なソリューションを提供し、尿路結石、腎障害、その他の排尿合併症のリスクを低減します。カテーテルの設計、材料、潤滑技術の進歩は、使用者の快適性、使いやすさ、安全性を向上させ、患者のアドヒアランスと満足度を促進する。さらに、医療改革、償還政策、患者擁護の取り組みによって、尿道カテーテル治療製品およびサービスへの認識とアクセスが高まっている。

市場の阻害要因

有望な成長にもかかわらず、間欠カテーテル市場は製品の値ごろ感、アクセシビリティ、規制遵守などの課題に直面している。間欠カテーテルの高額なコストは、特に医療保険や償還オプションが限られている地域では、一部の患者にとって障壁となる可能性がある。感染、閉塞、尿道外傷などのカテーテル関連合併症に対する懸念は、患者のコンプライアンスや長期的解決策としての間欠カテーテル留置の受容を妨げる可能性がある。さらに、カテーテルの設計、製造、販売に関する規制要件は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課し、製品のイノベーションと市場投入までの時間に影響を及ぼす。これらの問題に対処するには、安全で効果的かつ手頃な価格のカテーテル治療ソリューションへのアクセスを確保するために、業界関係者、医療提供者、規制当局が協力する必要がある。

市場機会

間欠カテーテル市場は、技術革新、市場の多様化、患者中心のケアモデルを通じて大きな成長機会を提供する。親水性コーティング、抗菌特性、人間工学に基づいたデザインなどの高度な機能を備えた次世代間欠カテーテルの開発は、ユーザーエクスペリエンス、カテーテル治療成績、患者満足度を向上させる。在宅医療や自己カテーテル留置プログラムの傾向は、患者教育、トレーニング、サポートサービスの機会を提供し、個人が独立して膀胱の健康を管理できるようにする。医療提供者、医療機器販売業者、支援団体との戦略的パートナーシップは、主要な地域や患者集団における市場参入、製品採用、患者支援活動を促進することができる。

競合情報および事業戦略

主要企業を含む世界の間欠カテーテル市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、市場拡大に注力しています。これらの企業は、次世代カテーテルソリューションの創出、新素材や新技術の探求、製品性能と患者転帰の向上のための研究開発に投資している。医療従事者、患者支援団体、規制当局との協力体制は、市場のニーズに対応し、製品の安全性と有効性を検証し、規制当局の道筋をナビゲートするのに役立つ。患者教育、トレーニング、サポートプログラムに重点を置くことで、尿道カテーテル製品およびサービスの競争環境におけるブランド・ロイヤルティと顧客満足度を高めています。

主な企業

- ボストン・サイエンティフィック社
- メドトロニック・ピーエルシー
- ホリスター・インコーポレイテッド
- メドトロニック
- コロプラストA/S
- ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー
- テレフレックス・インコーポレイテッド
- クックメディカル
- ASID BONZ GmbH
- ハンター泌尿器科株式会社
- マッケソン
- メドライン・インダストリーズLP
- ペナインヘルスケア
- ロムソンズ
- コンバテック
- フレキシケア

間欠カテーテル市場調査セグメンテーション

製品別
- 被覆型間欠カテーテル
- 非コーティング間欠カテーテル

用途別
- 尿失禁
- 尿閉
- 前立腺手術
- 脊髄損傷
- その他

エンドユーザー別
- 病院
- 外科センター
- 専門クリニック
- 学術・研究機関

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.新製品の上市
4.2.規制シナリオ
4.3.償還の状況
4.4.技術の進歩
4.5.PESTLE分析
4.6.ポーター分析
4.7.バリューチェーン分析
4.8.メーカーによる主なプロモーション戦略
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費
5.1.3.尿道カテーテルの世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.間欠カテーテルの技術的進歩
5.2.3.新製品の発売
5.2.4.排尿障害を患う患者の増加
5.2.5.製品コスト
5.2.6.普及率の増加
5.2.7.プレーヤー間の戦略的合併・買収
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別売上高
6.1.2.用途別売上高
6.1.3.エンドユーザー別売上高
6.1.4.国別売上高
6.2.2023年市場シナリオ
7.間欠カテーテルの世界市場需要量(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.間欠カテーテルの世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.製品別価格分析
8.2.1.メーカーレベル
8.2.2.ディストリビューター・レベル
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.間欠カテーテルの世界市場需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Bn)予測、2024-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.間欠カテーテルの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:製品別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の製品別市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024年~2032年
10.3.1.コーティング間欠カテーテル
10.3.2.非コーティング間欠カテーテル
10.4.製品別市場魅力度分析
11.間欠カテーテルの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:用途別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:用途別、2019-2023年
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
11.3.1.尿失禁
11.3.2.尿閉
11.3.3.前立腺の手術
11.3.4.脊髄損傷
11.3.5.その他
11.4.用途別市場魅力度分析
12.間欠カテーテルの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:エンドユーザー別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
12.3.1.病院
12.3.2.手術センター
12.3.3.専門クリニック
12.3.4.学術・研究機関
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.間欠カテーテルの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)と数量(単位)分析、地域別、2019-2023年
13.3.地域別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024年~2032年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米の間欠カテーテル市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2023年
14.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
14.4.1.国別
14.4.1.1.米国
14.4.1.2.カナダ
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品別
14.5.3.用途別
14.5.4.エンドユーザー別
14.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.市場動向
14.9.国別分析と予測
14.9.1.米国の間欠カテーテル市場
14.9.1.1.序論
14.9.1.2.市場分類別分析と予測
14.9.1.2.1.製品別
14.9.1.2.2.用途別
14.9.1.2.3.エンドユーザー別
14.9.2.カナダの間欠カテーテル市場
14.9.2.1.序論
14.9.2.2.市場分類別分析と予測
14.9.2.2.1.製品別
14.9.2.2.2.用途別
14.9.2.2.3.エンドユーザー別
15.中南米の間欠カテーテル市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.序論
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2023年
15.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ブラジル
15.4.1.2.メキシコ
15.4.1.3.アルゼンチン
15.4.1.4.その他のラテンアメリカ
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品別
15.5.3.用途別
15.5.4.エンドユーザー別
15.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.市場動向
15.9.国別分析と予測
15.9.1.ブラジルの間欠カテーテル市場
15.9.1.1.序論
15.9.1.2.市場分類別分析と予測
15.9.1.2.1.製品別
15.9.1.2.2.用途別
15.9.1.2.3.エンドユーザー別
15.9.2.アルゼンチン間欠カテーテル市場
15.9.2.1.序論
15.9.2.2.市場分類別分析と予測
15.9.2.2.1.製品別
15.9.2.2.2.用途別
15.9.2.2.3.エンドユーザー別
15.9.3.メキシコの間欠カテーテル市場
15.9.3.1.序論
15.9.3.2.市場分類別分析と予測
15.9.3.2.1.製品別
15.9.3.2.2.用途別
15.9.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州の間欠カテーテル市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2023年
16.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ドイツ
16.4.1.2.イタリア
16.4.1.3.フランス
16.4.1.4.イギリス
16.4.1.5.スペイン
16.4.1.6.ベネルクス
16.4.1.7.北欧諸国
16.4.1.8.ロシア
16.4.1.9.その他のヨーロッパ
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品別
16.5.3.用途別
16.5.4.エンドユーザー別
16.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.市場動向
16.9.国別分析と予測
16.9.1.ドイツの間欠カテーテル市場
16.9.1.1.序論
16.9.1.2.市場分類別分析と予測
16.9.1.2.1.製品別
16.9.1.2.2.用途別
16.9.1.2.3.エンドユーザー別
16.9.2.フランスの間欠カテーテル市場
16.9.2.1.序論
16.9.2.2.市場分類別分析と予測
16.9.2.2.1.製品別
16.9.2.2.2.用途別
16.9.2.2.3.エンドユーザー別
16.9.3.イタリアの間欠カテーテル市場
16.9.3.1.序論
16.9.3.2.市場分類別分析と予測
16.9.3.2.1.製品別
16.9.3.2.2.用途別
16.9.3.2.3.エンドユーザー別
16.9.4.スペインの間欠カテーテル市場
16.9.4.1.序論
16.9.4.2.市場分類別分析と予測
16.9.4.2.1.製品別
16.9.4.2.2.用途別
16.9.4.2.3.エンドユーザー別
16.9.5.英国 間欠カテーテル市場
16.9.5.1.序論
16.9.5.2.市場分類別分析と予測
16.9.5.2.1.製品別
16.9.5.2.2.用途別
16.9.5.2.3.エンドユーザー別
16.9.6.ベネルクス間欠カテーテル市場
16.9.6.1.序論
16.9.6.2.市場分類別分析と予測
16.9.6.2.1.製品別
16.9.6.2.2.用途別
16.9.6.2.3.エンドユーザー別
16.9.7.北欧諸国の間欠カテーテル市場
16.9.7.1.序論
16.9.7.2.市場分類別分析と予測
16.9.7.2.1.製品別
16.9.7.2.2.用途別
16.9.7.2.3.エンドユーザー別
16.9.8.ロシアの間欠カテーテル市場
16.9.8.1.序論
16.9.8.2.市場分類別分析と予測
16.9.8.2.1.製品別
16.9.8.2.2.用途別
16.9.8.2.3.エンドユーザー別
17.南アジアの間欠カテーテル市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2023年
17.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.タイ
17.4.1.3.インドネシア
17.4.1.4.マレーシア
17.4.1.5.ベトナム
17.4.1.6.フィリピン
17.4.1.7.その他の南アジア
17.4.2.製品別
17.4.3.エンドユーザー別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品別
17.5.3.用途別
17.5.4.エンドユーザー別
17.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.市場動向
17.9.国別分析と予測
17.9.1.インドの間欠カテーテル市場
17.9.1.1.序論
17.9.1.2.市場分類別分析と予測
17.9.1.2.1.製品別
17.9.1.2.2.用途別
17.9.1.2.3.エンドユーザー別
17.9.2.インドネシアの間欠カテーテル市場
17.9.2.1.序論
17.9.2.2.市場分類別分析と予測
17.9.2.2.1.製品別
17.9.2.2.2.用途別
17.9.2.2.3.エンドユーザー別
17.9.3.マレーシアの間欠カテーテル市場
17.9.3.1.序論
17.9.3.2.市場分類別分析と予測
17.9.3.2.1.製品別
17.9.3.2.2.用途別
17.9.3.2.3.エンドユーザー別
17.9.4.タイの間欠カテーテル市場
17.9.4.1.序論
17.9.4.2.市場分類別分析と予測
17.9.4.2.1.製品別
17.9.4.2.2.用途別
17.9.4.2.3.エンドユーザー別
17.9.5.ベトナムの間欠カテーテル市場
17.9.5.1.序論
17.9.5.2.市場分類別分析と予測
17.9.5.2.1.製品別
17.9.5.2.2.用途別
17.9.5.2.3.エンドユーザー別
17.9.6.フィリピンの間欠カテーテル市場
17.9.6.1.序論
17.9.6.2.市場分類別分析と予測
17.9.6.2.1.製品別
17.9.6.2.2.用途別
17.9.6.2.3.エンドユーザー別
18.東アジアの間欠カテーテル市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2023年
18.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
18.4.1.国別
18.4.1.1.中国
18.4.1.2.日本
18.4.1.3.韓国
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品別
18.5.3.用途別
18.5.4.エンドユーザー別
18.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.市場動向
18.9.国別分析と予測
18.9.1.中国の間欠カテーテル市場
18.9.1.1.序論
18.9.1.2.市場分類別分析と予測
18.9.1.2.1.製品別
18.9.1.2.2.用途別
18.9.1.2.3.エンドユーザー別
18.9.2.日本の間欠カテーテル市場
18.9.2.1.序論
18.9.2.2.市場分類別分析と予測
18.9.2.2.1.製品別
18.9.2.2.2.用途別
18.9.2.2.3.エンドユーザー別
18.9.3.韓国の間欠カテーテル市場
18.9.3.1.序論
18.9.3.2.市場分類別分析と予測
18.9.3.2.1.製品別
18.9.3.2.2.用途別
18.9.3.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニアの間欠カテーテル市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.序論
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2023年
19.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
19.4.1.国別
19.4.1.1.オーストラリア
19.4.1.2.ニュージーランド
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品別
19.5.3.用途別
19.5.4.エンドユーザー別
19.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.8.市場動向
19.9.国別分析と予測
19.9.1.オーストラリアの間欠カテーテル市場
19.9.1.1.序論
19.9.1.2.市場分類別分析と予測
19.9.1.2.1.製品別
19.9.1.2.2.用途別
19.9.1.2.3.エンドユーザー別
19.9.2.ニュージーランドの間欠カテーテル市場
19.9.2.1.序論
19.9.2.2.市場分類別分析と予測
19.9.2.2.1.製品別
19.9.2.2.2.用途別
19.9.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)の間欠カテーテル市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
20.1.序論
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019年~2023年
20.4.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
20.4.1.国別
20.4.1.1.GCC諸国
20.4.1.2.イスラエル
20.4.1.3.トルコ
20.4.1.4.北アフリカ
20.4.1.5.南アフリカ
20.4.1.6.その他の中東・アフリカ
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品別
20.5.3.用途別
20.5.4.エンドユーザー別
20.6.主要市場参入企業 - インテンシティマッピング
20.7.促進要因と阻害要因-影響分析
20.8.市場動向
20.9.国別分析と予測
20.9.1.GCC諸国の間欠カテーテル市場
20.9.1.1.序論
20.9.1.2.市場分類別分析と予測
20.9.1.2.1.製品別
20.9.1.2.2.用途別
20.9.1.2.3.エンドユーザー別
20.9.2.イスラエルの間欠カテーテル市場
20.9.2.1.序論
20.9.2.2.市場分類別分析と予測
20.9.2.2.1.製品別
20.9.2.2.2.用途別
20.9.2.2.3.エンドユーザー別
20.9.3.トルコの間欠カテーテル市場
20.9.3.1.序論
20.9.3.2.市場分類別分析と予測
20.9.3.2.1.製品別
20.9.3.2.2.用途別
20.9.3.2.3.エンドユーザー別
20.9.4.北アフリカ間欠カテーテル市場
20.9.4.1.序論
20.9.4.2.市場分類別分析と予測
20.9.4.2.1.製品別
20.9.4.2.2.用途別
20.9.4.2.3.エンドユーザー別
20.9.5.南アフリカの間欠カテーテル市場
20.9.5.1.序論
20.9.5.2.市場分類別分析と予測
20.9.5.2.1.製品別
20.9.5.2.2.用途別
20.9.5.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場集中度
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.地域別フットプリント分析
21.4.2.製品フットプリント分析
21.4.3.チャネル別フットプリント分析
22.競合分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.ボストン・サイエンティフィック社
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.主要財務
22.3.1.4.SWOT分析
22.3.1.5.販売拠点
22.3.1.6.戦略の概要
22.3.1.7.主な展開
22.3.1.7.1.マーケティング戦略
22.3.1.7.2.製品戦略
22.3.1.7.3.チャネル戦略
22.3.2.メドトロニック
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.主要財務データ
22.3.2.4.SWOT分析
22.3.2.5.販売拠点
22.3.2.6.戦略の概要
22.3.2.7.主な展開
22.3.2.7.1.マーケティング戦略
22.3.2.7.2.製品戦略
22.3.2.7.3.チャネル戦略
22.3.3.ホリスター・インコーポレイト
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.主要財務データ
22.3.3.4.SWOT分析
22.3.3.5.販売拠点
22.3.3.6.戦略の概要
22.3.3.7.主な展開
22.3.3.7.1.マーケティング戦略
22.3.3.7.2.製品戦略
22.3.3.7.3.チャネル戦略
22.3.4.ブラウン・メルサンゲン社
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.主要財務データ
22.3.4.4.SWOT分析
22.3.4.5.販売拠点
22.3.4.6.戦略の概要
22.3.4.7.主な展開
22.3.4.7.1.マーケティング戦略
22.3.4.7.2.製品戦略
22.3.4.7.3.チャネル戦略
22.3.5.コロプラストA/S
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.主要財務データ
22.3.5.4.SWOT分析
22.3.5.5.販売拠点
22.3.5.6.戦略の概要
22.3.5.7.主な展開
22.3.5.7.1.マーケティング戦略
22.3.5.7.2.製品戦略
22.3.5.7.3.チャネル戦略
22.3.6.ベクトン・ディッキンソン社
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.主要財務
22.3.6.4.SWOT分析
22.3.6.5.販売拠点
22.3.6.6.戦略の概要
22.3.6.7.主な展開
22.3.6.7.1.マーケティング戦略
22.3.6.7.2.製品戦略
22.3.6.7.3.チャネル戦略
22.3.7.テレフレックス・インコーポレイテッド
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.主要財務データ
22.3.7.4.SWOT分析
22.3.7.5.販売拠点
22.3.7.6.戦略の概要
22.3.7.7.主な展開
22.3.7.7.1.マーケティング戦略
22.3.7.7.2.製品戦略
22.3.7.7.3.チャネル戦略
22.3.8.クックメディカル
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.主要財務
22.3.8.4.SWOT分析
22.3.8.5.販売拠点
22.3.8.6.戦略概要
22.3.8.7.主な展開
22.3.8.7.1.マーケティング戦略
22.3.8.7.2.製品戦略
22.3.8.7.3.チャネル戦略
22.3.9.アシッド・ボンツ社
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.主要財務データ
22.3.9.4.SWOT分析
22.3.9.5.販売拠点
22.3.9.6.戦略の概要
22.3.9.7.主な展開
22.3.9.7.1.マーケティング戦略
22.3.9.7.2.製品戦略
22.3.9.7.3.チャネル戦略
22.3.10.ハンター泌尿器科
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.主要財務データ
22.3.10.4.SWOT分析
22.3.10.5.販売拠点
22.3.10.6.戦略の概要
22.3.10.7.主な展開
22.3.10.7.1.マーケティング戦略
22.3.10.7.2.製品戦略
22.3.10.7.3.チャネル戦略
22.3.11.マッケソン社
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.主要財務データ
22.3.11.4.SWOT分析
22.3.11.5.販売拠点
22.3.11.6.戦略の概要
22.3.11.7.主な展開
22.3.11.7.1.マーケティング戦略
22.3.11.7.2.製品戦略
22.3.11.7.3.チャネル戦略
22.3.12.メドライン・インダストリーズLP
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.主要財務データ
22.3.12.4.SWOT分析
22.3.12.5.販売拠点
22.3.12.6.戦略の概要
22.3.12.7.主な展開
22.3.12.7.1.マーケティング戦略
22.3.12.7.2.製品戦略
22.3.12.7.3.チャネル戦略
22.3.13.ペニン・ヘルスケア
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.主要財務
22.3.13.4.SWOT分析
22.3.13.5.販売拠点
22.3.13.6.戦略の概要
22.3.13.7.主な展開
22.3.13.7.1.マーケティング戦略
22.3.13.7.2.製品戦略
22.3.13.7.3.チャネル戦略
22.3.14.ロムソン
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.主要財務
22.3.14.4.SWOT分析
22.3.14.5.販売拠点
22.3.14.6.戦略の概要
22.3.14.7.主な展開
22.3.14.7.1.マーケティング戦略
22.3.14.7.2.製品戦略
22.3.14.7.3.チャネル戦略
22.3.15.コンバテック
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.主要財務データ
22.3.15.4.SWOT分析
22.3.15.5.販売拠点
22.3.15.6.戦略の概要
22.3.15.7.主な展開
22.3.15.7.1.マーケティング戦略
22.3.15.7.2.製品戦略
22.3.15.7.3.チャネル戦略
22.3.16.フレキシケア
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.主要財務データ
22.3.16.4.SWOT分析
22.3.16.5.販売拠点
22.3.16.6.戦略の概要
22.3.16.7.主な展開
22.3.16.7.1.マーケティング戦略
22.3.16.7.2.製品戦略
22.3.16.7.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research, a leading market research firm, has conducted an in-depth analysis of the global Intermittent Catheters Market. This comprehensive report offers valuable insights into the market dynamics, growth drivers, challenges, and emerging trends. It presents exclusive data and projections for the market's growth from 2024 to 2032.

Key Insights:

• Intermittent Catheters Market Size (2024): US$ 1.8 Bn
• Projected Market Value (2032): US$ 2.6 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 4.4%

Intermittent Catheters Market - Report Scope

The Intermittent Catheters Market is witnessing significant growth, driven by the rising prevalence of urinary retention, neurogenic bladder dysfunction, and urinary incontinence globally. This market provides solutions for healthcare providers, patients, and caregivers, offering a variety of catheter designs, materials, and features to ensure safe, hygienic, and comfortable catheterization. Intermittent catheters are essential for urinary drainage and catheterization, helping patients maintain bladder function, prevent urinary tract infections (UTIs), and enhance their quality of life. Market growth is propelled by demographic trends, technological advancements, and healthcare reforms that increase demand for advanced catheterization solutions.

Market Growth Drivers

Several key factors are driving the global Intermittent Catheters Market. The increasing incidence of urinary disorders and chronic conditions like spinal cord injuries, multiple sclerosis, and prostate enlargement is expanding the market. Intermittent catheters offer a convenient and minimally invasive solution for bladder management, reducing risks of UTIs, kidney damage, and other urinary complications. Advancements in catheter design, materials, and lubrication technologies improve user comfort, ease of use, and safety, promoting patient adherence and satisfaction. Additionally, healthcare reforms, reimbursement policies, and patient advocacy initiatives are raising awareness and access to urinary catheterization products and services.

Market Restraints

Despite promising growth, the Intermittent Catheters Market faces challenges such as product affordability, accessibility, and regulatory compliance. High costs of intermittent catheters can be a barrier for some patients, particularly in regions with limited healthcare coverage or reimbursement options. Concerns about catheter-associated complications, like infections, blockages, and urethral trauma, may hinder patient compliance and acceptance of intermittent catheterization as a long-term solution. Furthermore, regulatory requirements for catheter design, manufacturing, and marketing impose compliance burdens on manufacturers, affecting product innovation and time-to-market. Addressing these issues requires collaboration between industry stakeholders, healthcare providers, and regulatory agencies to ensure access to safe, effective, and affordable catheterization solutions.

Market Opportunities

The Intermittent Catheters Market offers significant growth opportunities through technological innovations, market diversification, and patient-centric care models. Developing next-generation intermittent catheters with advanced features such as hydrophilic coatings, antibacterial properties, and ergonomic designs enhances user experience, catheterization outcomes, and patient satisfaction. The trend towards home-based healthcare and self-catheterization programs presents opportunities for patient education, training, and support services, empowering individuals to manage their bladder health independently. Strategic partnerships with healthcare providers, medical device distributors, and advocacy organizations can facilitate market access, product adoption, and patient outreach in key geographic regions and patient populations.

Competitive Intelligence and Business Strategy

Leading players in the global Intermittent Catheters Market, including major companies, focus on innovation, product differentiation, and market expansion to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to create next-generation catheterization solutions, explore new materials and technologies, and enhance product performance and patient outcomes. Collaborations with healthcare providers, patient advocacy groups, and regulatory agencies help address market needs, validate product safety and efficacy, and navigate regulatory pathways. Emphasis on patient education, training, and support programs enhances brand loyalty and customer satisfaction in the competitive landscape of urinary catheterization products and services.

Key Companies Profiled

• Boston Scientific Corporation
• Medtronic plc.
• Hollister Incorporate
• B. Braun Melsungen AG
• Coloplast A/S
• Becton, Dickinson and Company
• Teleflex Incorporation
• Cook Medical
• ASID BONZ GmbH
• Hunter Urology Ltd.
• McKesson Corp.
• Medline Industries LP
• Pennine Healthcare
• Romsons
• Convatec
• Flexicare

Intermittent Catheters Market Research Segmentation

By Product:
• Coated Intermittent Catheters
• Uncoated Intermittent Catheters

By Application:
• Urinary Incontinence
• Urinary Retention
• Prostate Gland Surgery
• Spinal Cord Injury
• Others

By End User:
• Hospitals
• Surgical Centers
• Specialty Clinics
• Academic & Research Institutions

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions & Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. New Product Launches
4.2. Regulatory Scenario
4.3. Reimbursement Landscape
4.4. Technology Advancement
4.5. PESTLE Analysis
4.6. Porter’s Analysis
4.7. Value Chain Analysis
4.8. Key Promotional Strategies by Manufacturers
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure
5.1.3. Global Urinary Catheters Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Technological Advancements in Intermittent Catheters
5.2.3. New Product Launches
5.2.4. Rise in Patient Population Suffering from Urinary Complications
5.2.5. Cost of Products
5.2.6. Growing Adoption Rate
5.2.7. Strategic Mergers and Acquisitions Among Players
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. Revenue By Product
6.1.2. Revenue By Application
6.1.3. Revenue By End User
6.1.4. Revenue By Country
6.2. 2023 Market Scenario
7. Global Intermittent Catheters Market Demand Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Intermittent Catheters Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By-Product
8.2. Pricing Break Up
8.2.1. Manufacturer Level
8.2.2. Distributor Level
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Intermittent Catheters Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2032
10.3.1. Coated Intermittent Catheters
10.3.2. Uncoated Intermittent Catheters
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
11.3.1. Urinary Incontinence
11.3.2. Urinary Retention
11.3.3. Prostate Gland Surgery
11.3.4. Spinal Cord Injury
11.3.5. Other
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2032
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Surgical Centers
12.3.3. Specialty Clinics
12.3.4. Academic & Research Institutions
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis, By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.S.
14.4.1.2. Canada
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product
14.5.3. By Application
14.5.4. By End User
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Market Trends
14.9. Country Level Analysis & Forecast
14.9.1. U.S. Intermittent Catheters Market
14.9.1.1. Introduction
14.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.9.1.2.1. By Product
14.9.1.2.2. By Application
14.9.1.2.3. By End User
14.9.2. Canada Intermittent Catheters Market
14.9.2.1. Introduction
14.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.9.2.2.1. By Product
14.9.2.2.2. By Application
14.9.2.2.3. By End User
15. Latin America Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Brazil
15.4.1.2. Mexico
15.4.1.3. Argentina
15.4.1.4. Rest of Latin America
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product
15.5.3. By Application
15.5.4. By End User
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Market Trends
15.9. Country Level Analysis & Forecast
15.9.1. Brazil Intermittent Catheters Market
15.9.1.1. Introduction
15.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.1.2.1. By Product
15.9.1.2.2. By Application
15.9.1.2.3. By End User
15.9.2. Argentina Intermittent Catheters Market
15.9.2.1. Introduction
15.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.2.2.1. By Product
15.9.2.2.2. By Application
15.9.2.2.3. By End User
15.9.3. Mexico Intermittent Catheters Market
15.9.3.1. Introduction
15.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.9.3.2.1. By Product
15.9.3.2.2. By Application
15.9.3.2.3. By End User
16. Europe Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Germany
16.4.1.2. Italy
16.4.1.3. France
16.4.1.4. U.K.
16.4.1.5. Spain
16.4.1.6. BENELUX
16.4.1.7. Nordic Countries
16.4.1.8. Russia
16.4.1.9. Rest of Europe
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product
16.5.3. By Application
16.5.4. By End User
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Market Trends
16.9. Country Level Analysis & Forecast
16.9.1. Germany Intermittent Catheters Market
16.9.1.1. Introduction
16.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.1.2.1. By Product
16.9.1.2.2. By Application
16.9.1.2.3. By End User
16.9.2. France Intermittent Catheters Market
16.9.2.1. Introduction
16.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.2.2.1. By Product
16.9.2.2.2. By Application
16.9.2.2.3. By End User
16.9.3. Italy Intermittent Catheters Market
16.9.3.1. Introduction
16.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.3.2.1. By Product
16.9.3.2.2. By Application
16.9.3.2.3. By End User
16.9.4. Spain Intermittent Catheters Market
16.9.4.1. Introduction
16.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.4.2.1. By Product
16.9.4.2.2. By Application
16.9.4.2.3. By End User
16.9.5. U.K. Intermittent Catheters Market
16.9.5.1. Introduction
16.9.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.5.2.1. By Product
16.9.5.2.2. By Application
16.9.5.2.3. By End User
16.9.6. BENELUX Intermittent Catheters Market
16.9.6.1. Introduction
16.9.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.6.2.1. By Product
16.9.6.2.2. By Application
16.9.6.2.3. By End User
16.9.7. Nordic Countries Intermittent Catheters Market
16.9.7.1. Introduction
16.9.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.7.2.1. By Product
16.9.7.2.2. By Application
16.9.7.2.3. By End User
16.9.8. Russia Intermittent Catheters Market
16.9.8.1. Introduction
16.9.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.9.8.2.1. By Product
16.9.8.2.2. By Application
16.9.8.2.3. By End User
17. South Asia Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. Thailand
17.4.1.3. Indonesia
17.4.1.4. Malaysia
17.4.1.5. Vietnam
17.4.1.6. Philippines
17.4.1.7. Rest of South Asia
17.4.2. By Product
17.4.3. By End User
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product
17.5.3. By Application
17.5.4. By End User
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Market Trends
17.9. Country Level Analysis & Forecast
17.9.1. India Intermittent Catheters Market
17.9.1.1. Introduction
17.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.1.2.1. By Product
17.9.1.2.2. By Application
17.9.1.2.3. By End User
17.9.2. Indonesia Intermittent Catheters Market
17.9.2.1. Introduction
17.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.2.2.1. By Product
17.9.2.2.2. By Application
17.9.2.2.3. By End User
17.9.3. Malaysia Intermittent Catheters Market
17.9.3.1. Introduction
17.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.3.2.1. By Product
17.9.3.2.2. By Application
17.9.3.2.3. By End User
17.9.4. Thailand Intermittent Catheters Market
17.9.4.1. Introduction
17.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.4.2.1. By Product
17.9.4.2.2. By Application
17.9.4.2.3. By End User
17.9.5. Vietnam Intermittent Catheters Market
17.9.5.1. Introduction
17.9.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.5.2.1. By Product
17.9.5.2.2. By Application
17.9.5.2.3. By End User
17.9.6. Philippines Intermittent Catheters Market
17.9.6.1. Introduction
17.9.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.9.6.2.1. By Product
17.9.6.2.2. By Application
17.9.6.2.3. By End User
18. East Asia Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
18.4.1. By Country
18.4.1.1. China
18.4.1.2. Japan
18.4.1.3. South Korea
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product
18.5.3. By Application
18.5.4. By End User
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Market Trends
18.9. Country Level Analysis & Forecast
18.9.1. China Intermittent Catheters Market
18.9.1.1. Introduction
18.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.1.2.1. By Product
18.9.1.2.2. By Application
18.9.1.2.3. By End User
18.9.2. Japan Intermittent Catheters Market
18.9.2.1. Introduction
18.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.2.2.1. By Product
18.9.2.2.2. By Application
18.9.2.2.3. By End User
18.9.3. South Korea Intermittent Catheters Market
18.9.3.1. Introduction
18.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.9.3.2.1. By Product
18.9.3.2.2. By Application
18.9.3.2.3. By End User
19. Oceania Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
19.4.1. By Country
19.4.1.1. Australia
19.4.1.2. New Zealand
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product
19.5.3. By Application
19.5.4. By End User
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Market Trends
19.9. Country Level Analysis & Forecast
19.9.1. Australia Intermittent Catheters Market
19.9.1.1. Introduction
19.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.1.2.1. By Product
19.9.1.2.2. By Application
19.9.1.2.3. By End User
19.9.2. New Zealand Intermittent Catheters Market
19.9.2.1. Introduction
19.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.9.2.2.1. By Product
19.9.2.2.2. By Application
19.9.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Intermittent Catheters Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
20.4.1. By Country
20.4.1.1. GCC Countries
20.4.1.2. Israel
20.4.1.3. Turkey
20.4.1.4. North Africa
20.4.1.5. South Africa
20.4.1.6. Rest of Middle East and Africa
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product
20.5.3. By Application
20.5.4. By End User
20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.8. Market Trends
20.9. Country Level Analysis & Forecast
20.9.1. GCC Countries Intermittent Catheters Market
20.9.1.1. Introduction
20.9.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.9.1.2.1. By Product
20.9.1.2.2. By Application
20.9.1.2.3. By End User
20.9.2. Israel Intermittent Catheters Market
20.9.2.1. Introduction
20.9.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.9.2.2.1. By Product
20.9.2.2.2. By Application
20.9.2.2.3. By End User
20.9.3. Turkey Intermittent Catheters Market
20.9.3.1. Introduction
20.9.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.9.3.2.1. By Product
20.9.3.2.2. By Application
20.9.3.2.3. By End User
20.9.4. North Africa Intermittent Catheters Market
20.9.4.1. Introduction
20.9.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.9.4.2.1. By Product
20.9.4.2.2. By Application
20.9.4.2.3. By End User
20.9.5. South Africa Intermittent Catheters Market
20.9.5.1. Introduction
20.9.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.9.5.2.1. By Product
20.9.5.2.2. By Application
20.9.5.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Concentration
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. Regional Footprint Analysis
21.4.2. Product Footprint Analysis
21.4.3. Channel Footprint Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Boston Scientific Corporation
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Key Financials
22.3.1.4. SWOT Analysis
22.3.1.5. Sales Footprint
22.3.1.6. Strategy Overview
22.3.1.7. Key Developments
22.3.1.7.1. Marketing Strategies
22.3.1.7.2. Product Strategies
22.3.1.7.3. Channel Strategies
22.3.2. Medtronic plc.
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Key Financials
22.3.2.4. SWOT Analysis
22.3.2.5. Sales Footprint
22.3.2.6. Strategy Overview
22.3.2.7. Key Developments
22.3.2.7.1. Marketing Strategies
22.3.2.7.2. Product Strategies
22.3.2.7.3. Channel Strategies
22.3.3. Hollister Incorporate
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Key Financials
22.3.3.4. SWOT Analysis
22.3.3.5. Sales Footprint
22.3.3.6. Strategy Overview
22.3.3.7. Key Developments
22.3.3.7.1. Marketing Strategies
22.3.3.7.2. Product Strategies
22.3.3.7.3. Channel Strategies
22.3.4. B. Braun Melsungen AG
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Key Financials
22.3.4.4. SWOT Analysis
22.3.4.5. Sales Footprint
22.3.4.6. Strategy Overview
22.3.4.7. Key Developments
22.3.4.7.1. Marketing Strategies
22.3.4.7.2. Product Strategies
22.3.4.7.3. Channel Strategies
22.3.5. Coloplast A/S
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Key Financials
22.3.5.4. SWOT Analysis
22.3.5.5. Sales Footprint
22.3.5.6. Strategy Overview
22.3.5.7. Key Developments
22.3.5.7.1. Marketing Strategies
22.3.5.7.2. Product Strategies
22.3.5.7.3. Channel Strategies
22.3.6. Becton, Dickinson and Company
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Key Financials
22.3.6.4. SWOT Analysis
22.3.6.5. Sales Footprint
22.3.6.6. Strategy Overview
22.3.6.7. Key Developments
22.3.6.7.1. Marketing Strategies
22.3.6.7.2. Product Strategies
22.3.6.7.3. Channel Strategies
22.3.7. Teleflex Incorporation
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Key Financials
22.3.7.4. SWOT Analysis
22.3.7.5. Sales Footprint
22.3.7.6. Strategy Overview
22.3.7.7. Key Developments
22.3.7.7.1. Marketing Strategies
22.3.7.7.2. Product Strategies
22.3.7.7.3. Channel Strategies
22.3.8. Cook Medical
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Key Financials
22.3.8.4. SWOT Analysis
22.3.8.5. Sales Footprint
22.3.8.6. Strategy Overview
22.3.8.7. Key Developments
22.3.8.7.1. Marketing Strategies
22.3.8.7.2. Product Strategies
22.3.8.7.3. Channel Strategies
22.3.9. ASID BONZ GmbH
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Key Financials
22.3.9.4. SWOT Analysis
22.3.9.5. Sales Footprint
22.3.9.6. Strategy Overview
22.3.9.7. Key Developments
22.3.9.7.1. Marketing Strategies
22.3.9.7.2. Product Strategies
22.3.9.7.3. Channel Strategies
22.3.10. Hunter Urology Ltd.
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Key Financials
22.3.10.4. SWOT Analysis
22.3.10.5. Sales Footprint
22.3.10.6. Strategy Overview
22.3.10.7. Key Developments
22.3.10.7.1. Marketing Strategies
22.3.10.7.2. Product Strategies
22.3.10.7.3. Channel Strategies
22.3.11. McKesson Corp.
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Key Financials
22.3.11.4. SWOT Analysis
22.3.11.5. Sales Footprint
22.3.11.6. Strategy Overview
22.3.11.7. Key Developments
22.3.11.7.1. Marketing Strategies
22.3.11.7.2. Product Strategies
22.3.11.7.3. Channel Strategies
22.3.12. Medline Industries LP
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Key Financials
22.3.12.4. SWOT Analysis
22.3.12.5. Sales Footprint
22.3.12.6. Strategy Overview
22.3.12.7. Key Developments
22.3.12.7.1. Marketing Strategies
22.3.12.7.2. Product Strategies
22.3.12.7.3. Channel Strategies
22.3.13. Pennine Healthcare
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Key Financials
22.3.13.4. SWOT Analysis
22.3.13.5. Sales Footprint
22.3.13.6. Strategy Overview
22.3.13.7. Key Developments
22.3.13.7.1. Marketing Strategies
22.3.13.7.2. Product Strategies
22.3.13.7.3. Channel Strategies
22.3.14. Romsons
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Key Financials
22.3.14.4. SWOT Analysis
22.3.14.5. Sales Footprint
22.3.14.6. Strategy Overview
22.3.14.7. Key Developments
22.3.14.7.1. Marketing Strategies
22.3.14.7.2. Product Strategies
22.3.14.7.3. Channel Strategies
22.3.15. Convatec
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Key Financials
22.3.15.4. SWOT Analysis
22.3.15.5. Sales Footprint
22.3.15.6. Strategy Overview
22.3.15.7. Key Developments
22.3.15.7.1. Marketing Strategies
22.3.15.7.2. Product Strategies
22.3.15.7.3. Channel Strategies
22.3.16. Flexicare
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Key Financials
22.3.16.4. SWOT Analysis
22.3.16.5. Sales Footprint
22.3.16.6. Strategy Overview
22.3.16.7. Key Developments
22.3.16.7.1. Marketing Strategies
22.3.16.7.2. Product Strategies
22.3.16.7.3. Channel Strategies
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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