照明制御にかかる価格への反発を克服するOvercoming Lighting Controls Pricing Pushback 照明コントロールの市場は拡大しており、メーカーの収益源としてますます重要性を増しています。しかし、多くの顧客は「照明制御機器は価格が高い」と感じています。照明制御機器メーカーは、消費者の無関心の... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー
照明コントロールの市場は拡大しており、メーカーの収益源としてますます重要性を増しています。しかし、多くの顧客は「照明制御機器は価格が高い」と感じています。照明制御機器メーカーは、消費者の無関心の根拠を理解し、価格に対する否定的な反応に対応する必要があります。照明業界特有の商習慣や、消費者の態度や意思決定に影響を与える広範な偏見が、照明制御の価値に対する購入者の認識に悪影響を与えています。
照明制御機器の価格に対する消費者の反発を克服するためには、メーカーが照明制御部品の設計を変更し、ユーザーの心に価値を高めること、業界の規範に挑戦すること、企業の価格戦略を調整することなど、さまざまな戦略が有効である。さらに、機器メーカーは、高度な制御システムの成功裏の展開に関与する様々な照明専門家の重要な貢献をよりよく理解し、認識し、説明しなければなりません。この労力は、お客様が負担するコストに影響を与えるだけでなく、新しいステークホルダーとのパートナーシップの機会も生み出します。
Guidehouse Insightsの本レポートでは、消費者行動に関する様々な分野の研究を活用して、照明制御のハードウェア、ソフトウェア、サービスを過小評価する消費者の傾向の根拠を分析しています。また、照明制御の開発者およびメーカーが、消費者の制御システムの価値に対する認識を高めるための、詳細かつ実用的な推奨事項を示しています。
主な質問
このレポートを必要とする人
目次
目次
スパーク
コンテキスト
レコメンデーション
定義
照明機器の顧客は制御機器を過小評価している
照明制御メーカーは消費者の無関心を理解する必要がある
ユーザーは制御システムが何をするかではなく、どのようにするかについて気にする
不十分な価格の透明性が価格への期待に影響を与える
照明制御に関連する人件費は特に問題である
多くの照明制御部品が無形であることが、その評価を低下させる
照明制御機器メーカーは、価格に対する消費者の反応を受け入れ、対応する必要がある
意思決定者は透明性のある照明コントロールの価格情報を入手する必要がある
照明コントロールは単なる製品ではなく、労働力の重要な役割を認識する必要がある
メーカーは価格設定において機能性を重視すべき
消費者への価値を高めるために、照明制御の有形的側面を強化すること
照明コントロールは醜く退屈である必要はない
Summary
このレポートでは、消費者行動に関する様々な分野の研究を活用して、照明制御のハードウェア、ソフトウェア、サービスを過小評価する消費者の傾向の根拠を分析しています。
Report Description
The market for lighting controls is growing and they are an increasingly important source of revenue for manufacturers. Nonetheless, the sentiment among many customers is that lighting controls are overpriced. Lighting controls manufacturers must both understand the basis of consumer apathy and accommodate their negative reactions to prices. Specific lighting industry business practices, as well as pervasive biases that influence consumer attitudes and decision-making, negatively affect purchasers’ perceptions of the value of lighting controls.
A range of strategies can help manufacturers overcome consumer pushback against lighting control equipment prices, including modifying the design of lighting control components to engender increased value in the minds of users, challenging industry norms, and adjusting corporate pricing strategies. Furthermore, equipment manufacturers must better understand, acknowledge, and account for the vital contributions of a range of lighting professionals involved in the successful deployment of advanced control systems. This labor affects costs incurred by customers, but also creates opportunities for new stakeholder partnerships.
This Guidehouse Insights report analyzes the basis of consumers’ tendency to undervalue lighting control hardware, software, and services, leveraging research from a range of disciplines on consumer behavior. It also provides detailed and actionable recommendations for lighting control developers and manufacturers to increase consumers’ perceptions of the value of control systems.
KEY QUESTIONS ADDRESSED
What are customers’ general sentiments toward the prices of lighting control hardware, software, and services?
How do labor costs affect purchasers’ reactions to lighting controls prices?
What biases influence consumers’ tendency to undervalue lighting controls?
How can manufacturers adjust their business practices to increase the acceptability of the prices of lighting control systems?
How can the design of lighting control components positively influence users’ perceptions of their value?
WHO NEEDS THIS REPORT
Lighting control manufacturers
Designers of lighting control equipment
Lighting industry associations
Investor community
Energy efficiency advocates
Table of Contents
TABLE OF CONTENTS
Spark
Context
Recommendations
Definitions
Lighting Customers Undervalue Controls
Lighting Controls Manufacturers Must Understand Consumer Apathy
Users Care About What a Control System Does, Not How It Does It
Inadequate Price Transparency Affects Price Expectations
Labor Costs Associated with Lighting Controls Are Particularly Problematic
The Intangible Nature of Many Lighting Control Components Undermines Their Valuation
Lighting Controls Manufacturers Need to Accept and Accommodate Consumer Reactions to Prices
Decision-Makers Need Access to Transparent Lighting Controls Price Information
Lighting Controls Are Not Just Products?the Critical Role of Labor Needs to Be Embraced
Manufacturers Should Focus on Functionality When Setting Prices
Strengthen the Tangible Aspects of Lighting Controls to Increase Value to Consumers
Lighting Controls Do Not Need to Be Ugly and Boring
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Guidehouse (旧Navigant Research)社のエネルギー貯蔵・発電(Energy Storage / Generation)分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(照明制御)の最新刊レポート
よくあるご質問Guidehouse (旧Navigant Research)社はどのような調査会社ですか?ガイドハウス(Guidehouse - 旧称: Navigant Research社)は、環境エネルギーなどの地球環境保護に関するクリーン技術関連市場の専門調査会社です。エネルギー産業から製品市場や... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |