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2030年までの重建設機械市場予測


Heavy Construction Equipment Market Forecast till 2030

2030年までの重建設機械市場予測 市場概要 重建設機械市場規模は、2023年までで1億9,618.9万米ドルと推定される。重建設機械産業は、2024年の206708.4百万米ドルから2030年には298201.2百万米ドルに発展す... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2024年5月17日 US$4,950
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サマリー

2030年までの重建設機械市場予測


市場概要
重建設機械市場規模は、2023年までで1億9,618.9万米ドルと推定される。重建設機械産業は、2024年の206708.4百万米ドルから2030年には298201.2百万米ドルに発展すると予測され、予測期間中に4.7%の年間発展率(CAGR)を表示します。

世界の重建設機械は、複雑な基礎と重要な車両コース全体の計画で動作し、現在の近代的な条件を成形するために不可欠な部分を想定しているこれらの機器は、トラクターやトラクターからクレーンやローダーに行く 都市化、人口の拡大、より生産的で迅速なフレームワーク その必要性が余儀なくされている。新興国が巨大な建設プロジェクトに資源を投入するにつれて、重建設機械の世界市場は発展し続けている。 機械的進歩、例えばテレマティックスとコンピュータ化の連携は、これらの機械の有効性、安全性、正確性を高める。また、メンテナンス性の向上は、生態系に無害な機器の改良に影響を与え、よりエコロジーに配慮した建設業界を形成している。用途の広がりと絶え間ない進歩の推進により、世界の重機産業は、全世界の金融発展と産業拡大の重要な原動力となる準備が整っている。

市場細分化
タイプ別では、世界の重建設機械市場は、土木機械、マテリアルハンドリング、大型車両、クラッシャー、その他に区分される。
用途別では、世界の重建設機械市場は掘削・解体、マテリアルハンドリング、重量物運搬、リサイクル・廃棄物管理、トンネル掘削に区分される。
重建設機械市場規模の最終用途産業セグメントには、金属、鉱物、石炭、骨材、インフラ、不動産、石油・ガス、鉱業、林業・農業、その他が含まれる。
地域別洞察
アジア太平洋地域の重建設機械市場は、2022年に最大の市場シェアを占め、調査期間中に著しいCAGR成長を示すと予想される。人口の増加と一人当たり処分所得の上昇に伴うアジア太平洋地域の重建設機械産業の成長は、予測期間中、この地域のアジア太平洋地域の重建設機械市場を牽引すると予想される。
北米地域には、米国、カナダ、メキシコなどの主要市場が含まれる。北米市場の主な牽引役は米国である。米国では可処分所得が急速に上昇し、家庭市場が拡大している。米国政府機関である米国経済分析局によると、2010年から2020年までの年平均成長率は2.71%で、米国人の可処分所得は2010年1月の11兆6,080億米ドルから2020年1月には15兆1,740億米ドルに増加すると推定している。米国国勢調査局によると、グーグル社やフェイスブック社などの大手ハイテク企業の本拠地であるシリコンバレーのような一部の地域の平均世帯所得は、2018年に125,987米ドルで、全米平均の61,937米ドルの約2倍であった。

主要プレーヤー
市場の主要プレーヤーは、Volvo Group、Sany Heavy Industry Co., Ltd.、Liebherr AG、JCB、CNH Industrial N.V.、Caterpillar Inc、Xuzhou Construction Machinery Group Co., Ltd.、Terex Corporation、Wacker Neuson SE、Hitachi Construction Machinery Co., Ltd.、Deere & Company、Doosan Bobcat、Komatsu Ltd.、Terex Co.



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目次

目次
1 要約
1.1 重建設機械の世界市場:タイプ別
1.2 建設重機の世界市場:用途別
1.3 建設重機の世界市場:最終用途別
1.4 建設重機の世界市場:地域別
2 市場紹介
2.1 定義
2.2 調査範囲
2.3 市場構造
3 調査方法
3.1 調査プロセス
3.2 一次調査
3.3 二次調査
3.4 市場規模の推定
3.5 トップダウン&ボトムアップアプローチ
3.6 予測モデル
3.7 前提条件リスト
4 市場ダイナミクス
4.1 はじめに
4.2 ドライバ
4.2.1 先進建設機械に対する需要の増加
4.2.2 建設・インフラ投資の増加
4.2.3 ドライバーの影響分析
4.3 制止要因
4.3.1 建設機械の使用に関する環境問題
4.3.2 阻害要因の影響分析
4.4 機会
4.4.1 建設機械レンタルサービスの人気の高まり
4.5 コヴィッド19の世界経済への影響
4.6 世界の重建設機械市場へのコビド19の影響
4.7 サプライチェーンへの影響
4.7.1 流通/物流への影響
5 市場要因分析
5.1 供給/バリューチェーン分析
5.1.1 研究開発
5.1.2 製造
5.1.3 流通・販売
5.1.4 販売後のモニタリング
5.2 ポーターの5力モデル
5.2.1 新規参入の脅威
5.2.2 供給者の交渉力
5.2.3 買い手の交渉力
5.2.4 代替品の脅威
5.2.5 ライバルの激しさ
6 重建設機械の世界市場、タイプ別
6.1 概要
6.2 重建設機械の世界市場規模、タイプ別市場推計・予測、2018年~2030年
6.2.1 建設重機の世界市場規模:タイプ別市場推計・予測、2018年~2030年
7 建設重機の世界市場:用途別
7.1 概要
7.2 重建設機械の世界市場規模、市場予測・用途別、2018-2030年
7.2.1 建設重機の世界市場規模:用途別市場予測・推計、2018年~2030年
8 建設重機の世界市場:最終用途別
8.1 概要
8.2 重建設機械の世界市場規模、最終用途別市場予測・予測、2018-2030年
8.2.1 建設重機の世界市場規模:最終用途別市場予測・予想、2018年~2030年
9 建設重機の世界市場:地域別
9.1 概要
9.2 北米
9.3 ヨーロッパ
9.4 アジア太平洋
9.5 中東・アフリカ
9.6 南米
10 競争環境
10.1 競争の概要
10.2 競争ベンチマーク
10.3 世界の重建設機械市場における主要プレーヤー
10.4 2021年における市場シェア分析(機械タイプ別
10.5 2021年の産業別市場シェア分析
10.6 重建設機械世界市場における開発台数ベースの主要プレイヤー
10.7 主要開発と成長戦略
10.7.1 製品発売/製品開発/承認
10.7.2 買収/提携
11 企業プロファイル
11.1 ボルボ・グループ
11.1.1 会社概要
11.1.2 財務概要
11.1.3 提供製品
11.1.4 主要開発製品
11.1.5 swot分析
11.1.6 主要戦略
11.2 三一重工業株式会社
11.2.1 会社概要
11.2.2 財務概要
11.2.3 提供製品
11.2.4 主要開発
11.2.5 swot分析
11.2.6 主要戦略
11.3 リーブヘア社
11.3.1 会社概要
11.3.2 財務概要
11.3.3 提供製品
11.3.4 主要開発
11.3.5 swot分析
11.3.6 主要戦略
11.4 JCB
11.4.1 会社概要
11.4.2 財務概要
11.4.3 提供する製品/サービス
11.4.4 主要開発
11.4.5 swot分析
11.4.6 主要戦略
11.5 CNHインダストリアルN.V.
11.5.1 会社概要
11.5.2 財務概要
11.5.3 提供製品/サービス
11.5.4 主要開発
11.5.5 swot分析
11.5.6 主要戦略
11.6 キャタピラー
11.6.1 会社概要
11.6.2 財務概要
11.6.3 提供製品/サービス
11.6.4 主要開発
11.6.5 swot分析
11.6.6 主要戦略
11.7 徐州建機集団有限公司
11.7.1 会社概要
11.7.2 財務概要
11.7.3 提供する製品/サービス
11.7.4 主要開発
11.7.5 swot分析
11.7.6 主要戦略
11.8 テレックス株式会社
11.8.1 会社概要
11.8.2 財務概要
11.8.3 提供製品/サービス
11.8.4 主要開発
11.8.5 swot分析
11.8.6 主要戦略
11.9 ワッカー・ニューソン
11.9.1 会社概要
11.9.2 財務概要
11.9.3 提供製品
11.9.4 主要開発製品
11.9.5 swot 分析
11.9.6 主要戦略
11.10 日立建機株式会社
11.10.1 会社概要
11.10.2 財務概要
11.10.3 提供製品
11.10.4 主要開発品
11.10.5 swot分析
11.10.6 主要戦略
11.11 ディア・アンド・カンパニー
11.11.1 会社概要
11.11.2 財務概要
11.11.3 提供製品
11.11.4 主要開発製品
11.11.5 swot分析
11.11.6 主要戦略
11.12 ドウサン・ボブキャット
11.12.1 会社概要
11.12.2 財務概要
11.12.3 提供製品
11.12.4 主要開発製品
11.12.5 swot分析
11.12.6 主要戦略
11.13 小松製作所
11.13.1 会社概要
11.13.2 財務概要
11.13.3 提供製品
11.13.4 主要開発品
11.13.5 swot分析
11.13.6 主要戦略

 

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Summary

Heavy Construction Equipment Market Forecast till 2030


Market Overview
Heavy Construction Equipment Market Size was esteemed at USD 197618.9 million of every 2023. The Heavy Construction Equipment industry is projected to develop from USD 206708.4 million of every 2024 to USD 298201.2 million by 2030, displaying a build yearly development rate (CAGR) of 4.7% during the forecast time frame.

Worldwide heavy construction equipment assumes an imperative part in molding current modern conditions, working with the plan of complicated foundation and significant vehicle courses overall These equipment goes from tractors and tractors to cranes and loaders Urbanization, expanding populace, more productive and quicker framework Its need is forced. As arising nations put resources into enormous scope construction projects, the worldwide market for heavy construction equipment keeps on developing Mechanical advances, for example, the coordination of telematics and computerization make these machines effectiveness, security, and exactness. Besides, maintainability contemplations impact the improvement of harmless to the ecosystem equipment, adding to a more ecologically cognizant construction industry. With the broadening of applications and ceaseless push for advancement, the worldwide heavy equipment industry is ready to be a significant driver of monetary development and industry extension the entire world.

Market Segmentation
Based on type, the global Heavy Construction Equipment market is segmented into earthmoving equipment, material handling, heavy vehicle, crushers, and others.
Based on application, the global Heavy Construction Equipment market is segmented into excavation & demolition, material handling, heavy lifting, recycling & waste management, and tunnelling.
The end use industry segment of the Heavy Construction Equipment Market size includes metal, mineral, coal, aggregate, infrastructure, real estate, oil & gas, mining, forestry & agriculture, and others.
Regional Insights
The Asia-Pacific Heavy Construction Equipment market accounted for largest market share in 2022 and is expected to exhibit a significant CAGR growth during the study period. The growth of the Asia-Pacific Heavy Construction Equipment industry with the growth of population and the rising per capita disposal income is anticipated to drive the Asia-Pacific Heavy Construction Equipment market in this region during the forecast period.
The North America region includes major markets such as the US, Canada, and Mexico. The United States is the major driver for North American market. The U.S. home market is expanding as disposable income rises quickly in the country. The U.S. Bureau of Economic Analysis, a U.S. government organization, estimates that with a CAGR of 2.71% from 2010 to 2020, the disposable income of Americans increased from US$ 11,608 billion in January 2010 to US$ 15,174 billion in January 2020. The average household income in some areas like Silicon Valley, home to major tech businesses like Google Inc., Facebook Inc., and others, was US$ 125,987 in 2018, almost twice as much as the national average of US$ 61,937, according to the United States Census Bureau.

Major Players
The key players in the market are Volvo Group, Sany Heavy Industry Co., Ltd., Liebherr AG, JCB, CNH Industrial N.V, Caterpillar Inc, Xuzhou Construction Machinery Group Co., Ltd., Terex Corporation, Wacker Neuson SE, Hitachi Construction Machinery Co., Ltd., Deere & Company, Doosan Bobcat, Komatsu Ltd.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY TYPE
1.2 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION
1.3 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY END USE
1.4 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY REGION
2 MARKET INTRODUCTION
2.1 DEFINITION
2.2 SCOPE OF THE STUDY
2.3 MARKET STRUCTURE
3 RESEARCH METHODOLOGY
3.1 RESEARCH PROCESS
3.2 PRIMARY RESEARCH
3.3 SECONDARY RESEARCH
3.4 MARKET SIZE ESTIMATION
3.5 TOP DOWN & BOTTOM-UP APPROACH
3.6 FORECAST MODEL
3.7 LIST OF ASSUMPTIONS
4 MARKET DYNAMICS
4.1 INTRODUCTION
4.2 DRIVERS
4.2.1 INCREASING DEMAND FOR ADVANCED CONSTRUCTION EQUIPMENT
4.2.2 RISING INVESTMENT IN CONSTRUCTION AND INFRASTRUCTURE
4.2.3 DRIVERS IMPACT ANALYSIS
4.3 RESTRAINTS
4.3.1 ENVIRONMENTAL CONCERN RELATED WITH THE USE OF CONSTRUCTION EQUIPMENT
4.3.2 RESTRAINTS IMPACT ANALYSIS
4.4 OPPORTUNITIES
4.4.1 GROWING POPULARITY OF CONSTRUCTION EQUIPMENT RENTAL SERVICES
4.5 IMPACT OF COVID-19 ON GLOBAL ECONOMY
4.6 IMPACT OF COVID-19 ON THE GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET
4.7 SUPPLY CHAIN IMPACT
4.7.1 IMPACT ON DISTRIBUTION/LOGISTICS
5 MARKET FACTOR ANALYSIS
5.1 SUPPLY/VALUE CHAIN ANALYSIS
5.1.1 R&D
5.1.2 MANUFACTURING
5.1.3 DISTRIBUTION & SALES
5.1.4 POST-SALES MONITORING
5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
5.2.3 BARGAINING POWER OF BUYERS
5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTES
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY
6 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY TYPE
6.1 OVERVIEW
6.2 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY TYPE, 2018-2030
6.2.1 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY TYPE, 2018-2030
7 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY APPLICATION
7.1 OVERVIEW
7.2 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY APPLICATION, 2018-2030
7.2.1 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY APPLICATION, 2018-2030
8 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY END USE
8.1 OVERVIEW
8.2 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET SIZE, MARKET ESTIMATES & FORECAST BY END USE, 2018-2030
8.2.1 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET SIZE: MARKET ESTIMATES & FORECAST BY END USE, 2018-2030
9 GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET, BY REGION
9.1 OVERVIEW
9.2 NORTH AMERICA
9.3 EUROPE
9.4 ASIA PACIFIC
9.5 MIDDLE EAST & AFRICA
9.6 SOUTH AMERICA
10 COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1 COMPETITIVE OVERVIEW
10.2 COMPETITIVE BENCHMARKING
10.3 MAJOR PLAYERS IN THE GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET
10.4 MARKET SHARE ANALYSIS, BY MACHINE TYPE IN 2021
10.5 MARKET SHARE ANALYSIS, BY INDUSTRY IN 2021
10.6 LEADING PLAYERS IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE GLOBAL HEAVY CONSTRUCTION EQUIPMENT MARKET
10.7 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES
10.7.1 PRODUCT LAUNCH/PRODUCT DEVELOPMENT/APPROVAL
10.7.2 ACQUISITION/PARTNERSHIP
11 COMPANY PROFILES
11.1 VOLVO GROUP
11.1.1 COMPANY OVERVIEW
11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.1.3 PRODUCTS OFFERED
11.1.4 KEY DEVELOPMENTS
11.1.5 SWOT ANALYSIS
11.1.6 KEY STRATEGIES
11.2 SANY HEAVY INDUSTRY CO., LTD.
11.2.1 COMPANY OVERVIEW
11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.2.3 PRODUCTS OFFERED
11.2.4 KEY DEVELOPMENTS
11.2.5 SWOT ANALYSIS
11.2.6 KEY STRATEGIES
11.3 LIEBHERR AG
11.3.1 COMPANY OVERVIEW
11.3.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.3.3 PRODUCTS OFFERED
11.3.4 KEY DEVELOPMENTS
11.3.5 SWOT ANALYSIS
11.3.6 KEY STRATEGIES
11.4 JCB
11.4.1 COMPANY OVERVIEW
11.4.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.4.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
11.4.4 KEY DEVELOPMENTS
11.4.5 SWOT ANALYSIS
11.4.6 KEY STRATEGIES
11.5 CNH INDUSTRIAL N.V
11.5.1 COMPANY OVERVIEW
11.5.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.5.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
11.5.4 KEY DEVELOPMENTS
11.5.5 SWOT ANALYSIS
11.5.6 KEY STRATEGIES
11.6 CATERPILLAR INC
11.6.1 COMPANY OVERVIEW
11.6.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.6.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
11.6.4 KEY DEVELOPMENTS
11.6.5 SWOT ANALYSIS
11.6.6 KEY STRATEGIES
11.7 XUZHOU CONSTRUCTION MACHINERY GROUP CO., LTD.
11.7.1 COMPANY OVERVIEW
11.7.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.7.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
11.7.4 KEY DEVELOPMENTS
11.7.5 SWOT ANALYSIS
11.7.6 KEY STRATEGIES
11.8 TEREX CORPORATION
11.8.1 COMPANY OVERVIEW
11.8.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.8.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED
11.8.4 KEY DEVELOPMENTS
11.8.5 SWOT ANALYSIS
11.8.6 KEY STRATEGIES
11.9 WACKER NEUSON SE
11.9.1 COMPANY OVERVIEW
11.9.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.9.3 PRODUCTS OFFERED
11.9.4 KEY DEVELOPMENTS
11.9.5 SWOT ANALYSIS
11.9.6 KEY STRATEGIES
11.10 HITACHI CONSTRUCTION MACHINERY CO., LTD.
11.10.1 COMPANY OVERVIEW
11.10.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.10.3 PRODUCTS OFFERED
11.10.4 KEY DEVELOPMENTS
11.10.5 SWOT ANALYSIS
11.10.6 KEY STRATEGIES
11.11 DEERE & COMPANY
11.11.1 COMPANY OVERVIEW
11.11.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.11.3 PRODUCTS OFFERED
11.11.4 KEY DEVELOPMENTS
11.11.5 SWOT ANALYSIS
11.11.6 KEY STRATEGIES
11.12 DOOSAN BOBCAT
11.12.1 COMPANY OVERVIEW
11.12.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.12.3 PRODUCTS OFFERED
11.12.4 KEY DEVELOPMENTS
11.12.5 SWOT ANALYSIS
11.12.6 KEY STRATEGIES
11.13 KOMATSU LTD
11.13.1 COMPANY OVERVIEW
11.13.2 FINANCIAL OVERVIEW
11.13.3 PRODUCTS OFFERED
11.13.4 KEY DEVELOPMENTS
11.13.5 SWOT ANALYSIS
11.13.6 KEY STRATEGIES

 

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